Madani Munna مراسلہ: 31 جنوری 2007 Report Share مراسلہ: 31 جنوری 2007 (ترمیم شدہ) Edited 1 فروری 2007 by madina_dil_de_undar 1 اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ussaid-e-Raza مراسلہ: 28 مئی 2007 Report Share مراسلہ: 28 مئی 2007 اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ubaid-e-Raza مراسلہ: 28 مئی 2007 Report Share مراسلہ: 28 مئی 2007 brother.. nice post... اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
SunniDefender مراسلہ: 5 فروری 2010 Report Share مراسلہ: 5 فروری 2010 اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Muhammad Atif Sha مراسلہ: 9 اگست 2010 Report Share مراسلہ: 9 اگست 2010 Quran mey na zati ka zikar hey or na hi atai ka............. kio k zati ka tu dunya mey vajood hi nahi hey hazrat.......... or kul ilm geb tu allah ki shan hey اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Saeedi مراسلہ: 9 اگست 2010 Report Share مراسلہ: 9 اگست 2010 Quran mey na zati ka zikar hey or na hi atai ka............. kio k zati ka tu dunya mey vajood hi nahi hey hazrat.......... or kul ilm geb tu allah ki shan hey جناب والا ذاتی اور عطائی کے الفاظ عبارۃ النص میں نہ ملنے کا مطلب یہ نہیں ھے کہ دلالت النص،اشارۃ النص،اقتضاء النص سے ھم استدلال ھی نہ کریں۔ عبارۃ النص سے تو اللہ تعالٰی کا حاضروناظر ھونا بھی ثابت نہیں ھوتا۔ پھر آپ کے ہاں اللہ تعالٰی کو بھی اُس وقت علم غیب ھوتا ھے جب وہ چاھے(تقویۃ الایمانِ:غیب دریافت کرنا اِس طرح کہ جب چاھےدریافت کر لے،یہ اللہ صاحب ھی کی شان ھے)۔ آپ لوگ جب ایسےعلم غیب کو خاصہ الٰہی بتاتے ھیں تو حیرت ھی نہیں ھوتی بلکہ افسوس بھی ھوتا ھے۔ اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Muhammad Atif Sha مراسلہ: 13 اگست 2010 Report Share مراسلہ: 13 اگست 2010 جناب والا ذاتی اور عطائی کے الفاظ عبارۃ النص میں نہ ملنے کا مطلب یہ نہیں ھے کہ دلالت النص،اشارۃ النص،اقتضاء النص سے ھم استدلال ھی نہ کریں۔ عبارۃ النص سے تو اللہ تعالٰی کا حاضروناظر ھونا بھی ثابت نہیں ھوتا۔ پھر آپ کے ہاں اللہ تعالٰی کو بھی اُس وقت علم غیب ھوتا ھے جب وہ چاھے(تقویۃ الایمانِ:غیب دریافت کرنا اِس طرح کہ جب چاھےدریافت کر لے،یہ اللہ صاحب ھی کی شان ھے)۔ آپ لوگ جب ایسےعلم غیب کو خاصہ الٰہی بتاتے ھیں تو حیرت ھی نہیں ھوتی بلکہ افسوس بھی ھوتا ھے۔ Hazzrat zara scan tu laga den jis mey kaha ho k Allah ko us vakat ilm hota hey jab vo chahy....... mazeed yea tu bateen jis sey daryaft karty hain Allah........... ye abhi bataeen jis ayat mey hey k ap key bad koi nabi nahi or koi rasool .... is mey zati ki nafi hey ya atai ki............. اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eccedentesiast مراسلہ: 18 اگست 2010 Report Share مراسلہ: 18 اگست 2010 پھر آپ کے ہاں اللہ تعالٰی کو بھی اُس وقت علم غیب ھوتا ھے جب وہ چاھے(تقویۃ الایمانِ:غیب دریافت کرنا اِس طرح کہ جب چاھےدریافت کر لے،یہ اللہ صاحب ھی کی شان ھے)۔ آپ لوگ جب ایسےعلم غیب کو خاصہ الٰہی بتاتے ھیں تو حیرت ھی نہیں ھوتی بلکہ افسوس بھی ھوتا ھے۔ Hazzrat zara scan tu laga den jis mey kaha ho k Allah ko us vakat ilm hota hey jab vo chahy....... اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Atif Shafique مراسلہ: 28 اگست 2010 Report Share مراسلہ: 28 اگست 2010 is ebarat mey kahi bhi yea sabit nahi hota k sahib taqveatul iman ka yea aqeda tha k Allah ko us vakat malum hota hey jab vo veryaft karta hey......... ap yea lafz dekha deen k un ho ney lekha ho k ............ Allah jab daryaft karta hey tu geb ka ilm hota hey............. اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Saeedi مراسلہ: 5 ستمبر 2010 Report Share مراسلہ: 5 ستمبر 2010 (ترمیم شدہ) is ebarat mey kahi bhi yea sabit nahi hota k sahib taqveatul iman ka yea aqeda tha k Allah ko us vakat malum hota hey jab vo veryaft karta hey......... ap yea lafz dekha deen k un ho ney lekha ho k ............ Allah jab daryaft karta hey tu geb ka ilm hota hey............. اتنا بھولا پن اچھا نہیں ھے۔ غیب کا دریافت کرنا اپنے اختیار میں ھو کہ جب چاھے کر لیجئے یہ اللہ صاحب ھی کی شان ھے یہ جملہ آیت عندہ مفاتح الغیب لا یعلمھا الا ھو کی تفسیر میں لکھا ھے یعنی چابی سے کھول کر غیب دریافت و معلوم کر لینا اللہ صاحب کی شان ھے۔ آیت خاتم النبیین میں بالذات اور بالعرض کی تقسیم بھی قاسم نانوتوی کر چکا ھے ۔ اطلاعی و اخباری و اظہاری علم غیب قرآن سے عطا ھونا ثابت ھے۔ کیا نبوت میں ایسی کوئی تقسیم قرآن سے ثابت ھے؟ Edited 5 ستمبر 2010 by Saeedi اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
تجویز کردہ جواب
بحث میں حصہ لیں
آپ ابھی پوسٹ کرکے بعد میں رجسٹر ہوسکتے ہیں۔ اگر آپ پہلے سے رجسٹرڈ ہیں تو سائن اِن کریں اور اپنے اکاؤنٹ سے پوسٹ کریں۔
نوٹ: آپ کی پوسٹ ناظم کی اجازت کے بعد نظر آئے گی۔