Jump to content

Bani E Deoband Munkir e khatme Naboowat


Ya Mohammadah

تجویز کردہ جواب

har her chez per qadir hey............. ab ap bataeen kin kin chezoon per qadir hey or kin kin chezoon per qadir nahi hey......... shukriya............

جناب آپ کے علماء لکھتے ھیں کہ

 

اگر اللہ کو استطاعت (قدرت)ھوتی تو علم قیامت کو اپنے آپ سے بھی چھپا لیتا۔

 

اب آپ بتائیں کہ اللہ کی قدرت و استطاعت کی نفی کیوں کی؟

Link to comment
Share on other sites

unho ney sabit kia k agar Hazrat Esa or Musa bhi abhi a jaeen tu bhi Khatam-e-Nabovat per koi asar nahi pary ga............... ap yea yea eteraz key Hazrat muahmmad PBUH key ilm ko kul nahi manty tu jenab Ilm ko Kul mana or Khatam nabovat ka ikrar do alag bateen hain.......... or jaha thk apki hadees ki bat hey tu Masla noor o bashar mey is hadees per kafi behas ho gai hey ap vaha dekh leen........

 

حضرت عیسیٰ

(as)اور حضرت موسیٰ (as) تو پہلے کے نبی ھیں ۔ پہلے کے سارے

 

شب معراج تشریف لائے ،یہ بات ختم نبوت کے خلاف نہیں ھے۔

 

جناب کے نانوتوی نے لکھا کہ اب کوئی نبی پیدا ھو جائے تو بھی ختم نبوت

 

پر فرق نہیں پڑے گا۔۔۔۔

 

حالانکہ

 

بالفرض اب اگر کوئی نبی پیدا ھو تو آپ(saw) آخری نبی نہیں رھیں گے اور ختم نبوت

 

پر فرق پڑے گا۔

Link to comment
Share on other sites

janab mey samjhta hon k khatam-e-nabovat ko or bhi vazahat key sath bataya hey.......... khatam zami or martabi dono tarha sey sabit kia or vazahat ki hey k agar nabi koi a bhi jata tu koi farak nahi perta ab faraz kareen agar Hazzrat muhammad PBUH key dor mey Hazrat Esa or Hazrat Musa hoty tu kia vo apni shareat nafiz karty nahi is amar ko bhoot khubi key has saheb kitab ney vafah kia hey ......................... ha jo akali tu per yateem hain or THEY yaqeenan vo nahi samjh pay hon gey bulky bar bar samjhny per bhi nahi samjhty hon gey............... Shukriya

 

atif sha bey sharmi ki be koi had hoti hai. tum itney waziya sboot dekhney kay baad be apney kafir guru gantaloon ka difa ker rahay ho. tumhay bhai qadiayni tumharay ulma ki tareef apni kitaboon main kertay hien. ab is scan ko dekho aur kissi gatar main doob ker khudkushi ker lo....

post-4613-12824846936304.jpg

post-4613-128248479947.jpg

Link to comment
Share on other sites

حضرت عیسیٰ

(as)اور حضرت موسیٰ (as) تو پہلے کے نبی ھیں ۔ پہلے کے سارے

 

شب معراج تشریف لائے ،یہ بات ختم نبوت کے خلاف نہیں ھے۔

 

جناب کے نانوتوی نے لکھا کہ اب کوئی نبی پیدا ھو جائے تو بھی ختم نبوت

 

پر فرق نہیں پڑے گا۔۔۔۔

 

حالانکہ

 

بالفرض اب اگر کوئی نبی پیدا ھو تو آپ(saw) آخری نبی نہیں رھیں گے اور ختم نبوت

 

پر فرق پڑے گا۔

 

ary saeedi sab........... bilfarz ka lafz khud bhi zaher karta hey k unho ney samjhany k lea yea misal di.......... mezed yea k unho ney is bat ki bhi fazahat ki k Hazzrat Muhammad PBUH khatim ul ratbiya hain......... jis tarha Hazzrat Adam RA ka phely a jana un or Hazzrat Muhammad PBUH ka akher mey ana un key martaby ko Zaher nahi karta ......... lehaza Hazzrat Muhammad PBUH Khatim zamani bhi hain or kio k ap key fez sey dosry ambeya ko nabovat mili or ap Allah key sab sey mehboob nabi hain lehaza ap per khatimeat e martabi bhi khatam hoi....... lehaza Hazzrat Muhammad PBUH kamalat Mabovat k khatim hain..... agar bil faraz ap koi nabi peda hi ho to ap key khatim rutbeya mey farak nahi ay ga............ lehaza unho ney sabit kia k Hazzrat Muhammad PBUH per khatimeat zamani or rutbehi dono khatam hain ........ ap ambeya mey phely aty ya bad mey aty is sey kuch farak nahi perta........... shukriya

Link to comment
Share on other sites

ary saeedi sab........... bilfarz ka lafz khud bhi zaher karta hey k unho ney samjhany k lea yea misal di

 

 

 

 

.......... mezed yea k unho ney is bat ki bhi fazahat ki k Hazzrat Muhammad PBUH khatim ul ratbiya hain......... jis tarha Hazzrat Adam RA ka phely a jana un or Hazzrat Muhammad PBUH ka akher mey ana un key martaby ko Zaher nahi karta .........

 

lehaza Hazzrat Muhammad PBUH Khatim zamani bhi hain or kio k ap key fez sey dosry ambeya ko nabovat mili or ap Allah key sab sey mehboob nabi hain lehaza ap per khatimeat e martabi bhi khatam hoi....... lehaza Hazzrat Muhammad PBUH kamalat Mabovat k khatim hain..... agar bil faraz ap koi nabi peda hi ho to ap key khatim rutbeya mey farak nahi ay ga............ lehaza unho ney sabit kia k Hazzrat Muhammad PBUH per khatimeat zamani or rutbehi dono khatam hain ........ ap ambeya mey phely aty ya bad mey aty is sey kuch farak nahi perta........... shukriya

 

بڑا سٹائل مارا ہے سمجھانے کا آپ کے انہوں نے یعنی نانوتوی نے

دیکھو اللہ تعالٰی اپنے وعدے کے خلاف نہیں کرتا

جب اللہ نے فرما دیا ہے کے اے رسول ﷺ آپ آخری نبی ہیں

ٓآپ ﷺ کے بعد کوئی نبی نہیں تو

تو ایسی بے تکی مثال کیوں دی نانتوی نے ؟ بلکہ نونوتوی کی ہلپ کے لیے آپ ہی کے کسی مولوی نے یہ بھی کہ دیا

 

اللہ تعالٰی جھوٹ بول سکتا ہے معازللہ استغفر اللہ

 

Edited by SunniDefender
Link to comment
Share on other sites

 

 

بڑا سٹائل مارا ہے سمجھانے کا آپ کے انہوں نے یعنی نانوتوی نے

دیکھو اللہ تعالٰی اپنے وعدے کے خلاف نہیں کرتا

جب اللہ نے فرما دیا ہے کے اے رسول ﷺ آپ آخری نبی ہیں

ٓآپ ﷺ کے بعد کوئی نبی نہیں تو

تو ایسی بے تکی مثال کیوں دی نانتوی نے ؟ بلکہ نونوتوی کی ہلپ کے لیے آپ ہی کے کسی مولوی نے یہ بھی کہ دیا

 

اللہ تعالٰی جھوٹ بول سکتا ہے معازللہ استغفر اللہ

 

 

Beshak ap logo ko yea mesal bughz ki vaja sey beytuki lag rahi ho lekin is sey bhetar mesal khatim rtbi sabit karny ki or koi nahi ho sakti ........ shukriya

Link to comment
Share on other sites

Beshak ap logo ko yea mesal bughz ki vaja sey beytuki lag rahi ho lekin is sey bhetar mesal khatim rtbi sabit karny ki or koi nahi ho sakti ........ shukriya

 

خاتمیت رتبی سے خاتمیت زمانی لازم آتی ھے تو

 

نانوتوی تو آپ(saw) کو نبی بالذات ماننے کے ساتھ ساتھ

 

آپ(saw) کو مومن بالذات بھی مانتا ھے تو کیا جس طرح

 

نبی بالذات ماننے سے آخری نبی ماننا لازم آتا ھے تو

 

کیا اسی طرح مومن بالذات ماننے سے آخری مومن بھی

 

ماننا لازم نہیں آتا؟

Link to comment
Share on other sites

Beshak ap logo ko yea mesal bughz ki vaja sey beytuki lag rahi ho lekin is sey bhetar mesal khatim rtbi sabit karny ki or koi nahi ho sakti ........ shukriya

 

خاتمیت رتبی سے خاتمیت زمانی لازم آتی ھے تو

 

نانوتوی تو آپ(saw) کو نبی بالذات ماننے کے ساتھ ساتھ

 

آپ(saw) کو مومن بالذات بھی مانتا ھے تو کیا جس طرح

 

نبی بالذات ماننے سے آخری نبی ماننا لازم آتا ھے تو

 

کیا اسی طرح مومن بالذات ماننے سے آخری مومن بھی

 

ماننا لازم نہیں آتا؟

Link to comment
Share on other sites

خاتمیت رتبی سے خاتمیت زمانی لازم آتی ھے تو

 

نانوتوی تو آپ(saw) کو نبی بالذات ماننے کے ساتھ ساتھ

 

آپ(saw) کو مومن بالذات بھی مانتا ھے تو کیا جس طرح

 

نبی بالذات ماننے سے آخری نبی ماننا لازم آتا ھے تو

 

کیا اسی طرح مومن بالذات ماننے سے آخری مومن بھی

 

ماننا لازم نہیں آتا؟

ap yea tu many k khatam nabovat ka inkar nahi kia hey unho hey in ebaratoon mey.................... jaha tak mumin bilzat vali bat hey us ka jawab mil gay ja jab ap pheli ebaraton sey mutmaeen hon gey

Link to comment
Share on other sites

ap yea tu many k khatam nabovat ka inkar nahi kia hey unho hey in ebaratoon mey.................... jaha tak mumin bilzat vali bat hey us ka jawab mil gay ja jab ap pheli ebaraton sey mutmaeen hon gey

 

جناب آپ غور نہیں کرتے، بس لکھتے رھتے ھیں

 

جب آپ (saw) کومومن بالذات ماننے سے آپ(saw) کا آخری مومن

 

ماننا لازم نہیں آتا

 

تو آپ(saw) کو نبی بالذات ماننے سے آخری نبی ماننا

 

کیسے لازم آسکتا ھے؟

Link to comment
Share on other sites

بحث میں حصہ لیں

آپ ابھی پوسٹ کرکے بعد میں رجسٹر ہوسکتے ہیں۔ اگر آپ پہلے سے رجسٹرڈ ہیں تو سائن اِن کریں اور اپنے اکاؤنٹ سے پوسٹ کریں۔
نوٹ: آپ کی پوسٹ ناظم کی اجازت کے بعد نظر آئے گی۔

Guest
اس ٹاپک پر جواب دیں

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • حالیہ دیکھنے والے   0 اراکین

    • کوئی رجسٹرڈ رُکن اس صفحے کو نہیں دیکھ رہا
×
×
  • Create New...