Jump to content

صدیق اکبر اور فاروق اعظم کون ؟


azad umeedwar

تجویز کردہ جواب

تیجانی صاحب چند بار اپ کو میں نے کہا تھا آنکھین مل کر دوبارہ پڑھے لیکن اپ ہیں میں متن کا فونٹ بڑا کر کے دکھا دیتا ہوں

رسول اکرم صلی اللہ علیہ و آلہ و سلم نے فرمایا:

"اے انس پہلا وہ شخص جو اس دروازہ سے داخل ہو وہ امیر المومنین ،سردار مسلمین ،یعسوب الدین ، خاتم الاوصیاء ،اور قائد الغر المحجلين ہے انس کہتے ہیں ،دیکھا علی{ علیہ السلام } دروازہ سے آرہے ہیں

يا أنس أول من يدخل عليك من هذا الباب أمير المؤمنين وسيد المسلمين وقائد الغر المحجلين وخاتم الوصيين إذ جاء علي

حلیۃالاولیاء ابو نعیم صفحہ 63

Link to comment
Share on other sites

Janab tu tumhara samna rakhi ja rahi hai wo rawiiyat tum man nahi raha aur behas karta ja rah ho.aur tum na abhi tak meri kitni baaton ka jawab diya hai.Janba pehal sawal ya hai ka hum tu Kutub aur Tareekh pharna sa mana karta hain jo ka insan yani Ghari Masoom ki likhi hoi hai aur tum log tu Quran jo Masoom ka uper utra aur osa utarna wala Khaliqekinat os par tum apni awam ko kahta ho ka ya tehreef shuda hai as ka wo mani nahi jo dekh raha hian.Tu phair tumhain hiddiiyat kaha sa mila gi.

[/quote

 

یعنی آپ کے عووم کو قران کے علاوہ سب کتب پڑھنے سے منع کرتے ہین اس لئے قران کے علاوہ سب کتب بندہ نے لکھی ہے تو یہ ہی ہم نے تیجانی کو جواب دیا تھا نہ اور تحریف قران کی بات کرے ہیں آپ تو سب سے زیادہ تحریف قران کے مارے میں آپ حضرات کی کتب میں بات ہے کہ قراں تحریف شدہ ہے آپ نے اقرار کر لیا ہے جناب ابو بکر صدیق ہیں امام علی صدیق اکبر تو پھر جو اپ کے علماء اس سنت سے دور ہیں ان کا کیا کرا جائے یا آپ بھی ہمارے طرح ان کو کاذب اور لعنتی سمجھتے ہیں

 

tomari 4 kitabeen jo likhi howi hen jin per tom logo ka mazhab qaim he unke rawyon Khod Imaam Jaffer Sadiq Alehe Rahma Kazab Malaon kahte hen kya khayl he ab

Link to comment
Share on other sites

[/quote

 

یعنی آپ کے عووم کو قران کے علاوہ سب کتب پڑھنے سے منع کرتے ہین اس لئے قران کے علاوہ سب کتب بندہ نے لکھی ہے تو یہ ہی ہم نے تیجانی کو جواب دیا تھا نہ اور تحریف قران کی بات کرے ہیں آپ تو سب سے زیادہ تحریف قران کے مارے میں آپ حضرات کی کتب میں بات ہے کہ قراں تحریف شدہ ہے آپ نے اقرار کر لیا ہے جناب ابو بکر صدیق ہیں امام علی صدیق اکبر تو پھر جو اپ کے علماء اس سنت سے دور ہیں ان کا کیا کرا جائے یا آپ بھی ہمارے طرح ان کو کاذب اور لعنتی سمجھتے ہیں

 

Janab hum kutub ko pharna sa mana nahi karta balkay jo baat Quran sa takrai osa ghalta kata hain Janab humari kasi bhi kitaab main ya dekha do ka kasi Humara alim na kaha ho ka Qurna main tehreef hoi hai.aur Rawiyat ko maat lana jo mansukha ka baray main hian kyoan ka as aap ka aik lanti bhai bhi kar choka hain.on ka main na ap ki kutub sa sabit kya ka wo sab mansukh rawiyat hain.Janab jab aap ka ulama na Imamon ka hawala sa likha diya ka Abu Bakr sadiq hain tu kya aap ka ualmam Kazib aur lanati hain aur jahan tak humara ulama ki baat hai tu on ka pass as ka jawab zaroor ho ga.asi liya main na necha ya bhi kaha tha ka main jab tak ya bat manon ga jab tak Ulamama humain Saidq akbar ka saboot nahi dita tu yahan tu baat khatam ho gai likin tum apn ualama ka kya karo ga.

Link to comment
Share on other sites

تمہاری عقل کا اور فہم کا ہمین معلوم ہے منے بات صدیق اکبر کی ہے ہر چیز کا جواب ہوتا ہے لیکن تیجانی تم ان باتوں سے دور ہو اور حفصہ جناب سیدہ کی ماں تھی آپ نے کہا اور عمر سیدہ کے نانا ہوئے اب تم جاہلوں بے غیرت ہو کہ ام کلثوم کی شادی ان کے پرنانا سے کر وا رہے ہو اتنے بے غیرتی بھی تم کو مذہب سکھاتا ہے

Link to comment
Share on other sites

مراسلہ: (ترمیم شدہ)

تم لوگوں کو ہر بات کھول کھول کر سمچھانی کیں پڑتی ہے امام علی نے فرمایا تھا میرے علاوہ کوئی بھی صدیق اکبر کا دعوی کرے گا وہ کاذب ہے اب بات صدیق اکبر کی ہے صدیق کی نہین امام علی کی صفت چوری کر کے کسی اور کو دینا یہ تم لوگو کی پرانی سنت ہے

Edited by azad umeedwar
Link to comment
Share on other sites

تمہاری عقل کا اور فہم کا ہمین معلوم ہے منے بات صدیق اکبر کی ہے ہر چیز کا جواب ہوتا ہے لیکن تیجانی تم ان باتوں سے دور ہو اور حفصہ جناب سیدہ کی ماں تھی آپ نے کہا اور عمر سیدہ کے نانا ہوئے اب تم جاہلوں بے غیرت ہو کہ ام کلثوم کی شادی ان کے پرنانا سے کر وا رہے ہو اتنے بے غیرتی بھی تم کو مذہب سکھاتا ہے

 

 

Tumarahi aqal ghans charna gai hai beta hum tu saboot man gai likin tum nahi mana kyon.Janab aap kahta hain ka Umer Syeda ka nana ho tu janab Sawal ya hai ka jab aap ki rawiyat ka Mutabiq Huzoor Alihsalam na Abu Talib ka doodh piya(Maazullah)hai tu Hazrat Ali Hazrat Fatimah ka kon hoa sawal hal talab hai.

Aur jahan tak as baat ka saboot chahiya tu ya aap ka yahan mujood hai.

Ashabe Hadees ka itfaq hai ka mudaton ki darkhston aur takrar ka baad Hazrat Ali ka chacha hazrat Abbas na UmmeKulsum ki hazrat Umer sa Shadi kar di.koi shakhs as ka munkir nahi ka hazrat Ali na Ummekulsum ki shaadi hazrat Umer sa apna chacha Abbas ka zariya kar di thai.(Masiab wa nawasib pg 169)

As nikkah ka inker karna Ajeeb hai.Asal main as nikkah ka jawab ya hai ka ya Nikkah batur Taqiya aur lachahri ka kya gaya tha jas main koi astabad aur ishkal nahi.(Alusool wa alFaroo jald 3,pg 449)

Mazullah ap ka mutabiq Ali Lachar tha kya ya Ali ki Tauheen nahi hail.

Link to comment
Share on other sites

تم لوگوں کو ہر بات کھول کھول کر سمچھانی کیں پڑتی ہے امام علی نے فرمایا تھا میرے علاوہ کوئی بھی صدیق اکبر کا دعوی کرے گا وہ کاذب ہے اب بات صدیق اکبر کی ہے صدیق کی نہین امام علی کی صفت چوری کر کے کسی اور کو دینا یہ تم لوگو کی پرانی سنت ہے

 

 

Onhain na wahan kahata tha ka mera baad mujha sa pehla nahi samjha aur Sadiq ka jawab kyon kah raha ho kya jawab nahi hai tumhara pas bolo Hazrat Ali kitna sacha tha humain pat hian likin Shia onhain Jhoota kahta hian.bolo.

Link to comment
Share on other sites

تیجانی صاحب چند بار اپ کو میں نے کہا تھا آنکھین مل کر دوبارہ پڑھے لیکن اپ ہیں میں متن کا فونٹ بڑا کر کے دکھا دیتا ہوں

رسول اکرم صلی اللہ علیہ و آلہ و سلم نے فرمایا:

"اے انس پہلا وہ شخص جو اس دروازہ سے داخل ہو وہ امیر المومنین ،سردار مسلمین ،یعسوب الدین ، خاتم الاوصیاء ،اور قائد الغر المحجلين ہے انس کہتے ہیں ،دیکھا علی{ علیہ السلام } دروازہ سے آرہے ہیں

يا أنس أول من يدخل عليك من هذا الباب أمير المؤمنين وسيد المسلمين وقائد الغر المحجلين وخاتم الوصيين إذ جاء علي

حلیۃالاولیاء ابو نعیم صفحہ 63

 

 

((لكل نبي وصي ووارث وإن عليا وصيي))

 

قال السيوطي «موضوع» (اللآلئ المصنوعة 1/359) وقال الذهبي «هذا كذب» (ميزان الاعتدال1/273).

(أنظر سلسلة الأحاديث الضعيفة والموضوعة رقم4962).

 

 

 

yeh he jawab or Hazoorsaw.gif khod sayed Muslimeen or قائد الغر المحجلين he,or Ameer Mominin HazratALi ra.gif Hazrat Abu Bakr or Omar ra.gif ajmaeen ko bi kaha he.

Link to comment
Share on other sites

تم نے اس روایت کو شعیہ کی توہین مین ذکر کیا ہے اور اس اسکین کے نیچے کی تم کو جواب میل گیا جا کر دیکھ لینا جس صفحہ کا اسکین لائے ہو اسی میں اس کاجواب ہونا کرامت کی بات ہے اس لئے اس کاراوی ابن حمزہ ہے جس کو ملعون اور متھم کذب لکھا ہوا ہے

Link to comment
Share on other sites

((لكل نبي وصي ووارث وإن عليا وصيي))

 

قال السيوطي «موضوع» (اللآلئ المصنوعة 1/359) وقال الذهبي «هذا كذب» (ميزان الاعتدال1/273).

(أنظر سلسلة الأحاديث الضعيفة والموضوعة رقم4962).

 

 

 

yeh he jawab or Hazoorsaw.gif khod sayed Muslimeen or قائد الغر المحجلين he,or Ameer Mominin HazratALi ra.gif Hazrat Abu Bakr or Omar ra.gif ajmaeen ko bi kaha he.

 

 

 

 

تیجانی ماشاء اللہ اہل سنت کا بہت نام روشن کر رہے ہو کب سے عربی متن اس لئے مانگ رہے تھے روایت کا ابو نعیم کی رویات کہا اور سیوطی کی عبارت کہا سو جاو شایدبہت تھکے ہوئے ہو خدا کا شکر ہے تم کو عبارت مل گئی ہے

Link to comment
Share on other sites

 

 

تیجانی ماشاء اللہ اہل سنت کا بہت نام روشن کر رہے ہو کب سے عربی متن اس لئے مانگ رہے تھے روایت کا ابو نعیم کی رویات کہا اور سیوطی کی عبارت کہا سو جاو شایدبہت تھکے ہوئے ہو خدا کا شکر ہے تم کو عبارت مل گئی ہے

 

 

tomare sawal ka عمومي jawab he shaed tomari aqal me nahi arahi he,وصي ki hawal se rawayet jhoti he or mazoo he ye bat tomare samaj me nahi arahi he

Link to comment
Share on other sites

تمہاری عقل کا اور فہم کا ہمین معلوم ہے منے بات صدیق اکبر کی ہے ہر چیز کا جواب ہوتا ہے لیکن تیجانی تم ان باتوں سے دور ہو اور حفصہ جناب سیدہ کی ماں تھی آپ نے کہا اور عمر سیدہ کے نانا ہوئے اب تم جاہلوں بے غیرت ہو کہ ام کلثوم کی شادی ان کے پرنانا سے کر وا رہے ہو اتنے بے غیرتی بھی تم کو مذہب سکھاتا ہے

 

 

tom waki be sharam insaan ho,bibi kalsom ka nikah Hazrat Omar ra.gif ke sat Hazrat Alira.gif ne karawya tha to kya unko ye bat samaj me nahi ai,or rahi Bibi Hafsa to kya Quran zojaat Rasoolsaw.gif ko Omahat mominin nahi kahta he,mene pocha tha kis hasiat se bibi Hafsa Hazoorsaw.gif ke harm me thi kya Hafsa bint Omar Hazoorsaw.gif ki Zoja thi ke nah?jawab do

agr thi to phir Omal Mominin howi ke nahi ya phir Quran ki Ayat ka Inkar karo ya Mano ab sawal har shia fard se he

Edited by Alteejani
Link to comment
Share on other sites

مراسلہ: (ترمیم شدہ)

tomare sawal ka عمومي jawab he shaed tomari aqal me nahi arahi he,وصي ki hawal se rawayet jhoti he or mazoo he ye bat tomare samaj me nahi arahi he

منے تم کو تو اتنا بھی نہیں معلوم ہے ہمیشہ اگر یہ ہی بات ہے تو تم ہمیشہ کے لئے غائب ہوجاو گے کبھی کسی روایت کے صحیح نہین ہونے کے معنی یہ نہین ہے کہ اس اس موضوع پر جتنی روایت دوسری ہے وہ سب غلط ہیں

Edited by azad umeedwar
Link to comment
Share on other sites

tom waki be sharam insaan ho,bibi kalsom ka nikah Hazrat Omar ra.gif ke sat Hazrat Alira.gif karawati to kya unko ye bat samaj me nahi ai,or rahi Bibi Hafsa to kya Quran zojaat Rasoolsaw.gif ko Omahat mominin nahi kahta he,me pocha tha kis hasiat se bibi Hafsa Hazoorsaw.gif harm me thi kya Hafsa bint Omar Hazoor ki Zoja thi ke nah?jawab do

agr thi to phir Omal Mominin howi ke nahi ya phir Quran ki Ayat ka Inkar karo ya Mano ab sawal har shia fard se he

 

کیا تیجانی تم نے کرواتے ہوائے دیکھا ہے جو اتنے یقین سے کہہ رہے ہو پر نانا سے اور عمر کے بڑے سے شادی کا مسئلہ تم کو نہین سمجھ ائے گا

Link to comment
Share on other sites

کیا تیجانی تم نے کرواتے ہوائے دیکھا ہے جو اتنے یقین سے کہہ رہے ہو پر نانا سے اور عمر کے بڑے سے شادی کا مسئلہ تم کو نہین سمجھ ائے گا

 

 

Ab ye tohin nahi howi Ahle Bait ki ke tom bibi Fatma to Zahra ra.gifki beti ka haq Nikah jo Hazrat Omarra.gif se howa he os ko tom nahi maan rahe ho kya ye bohtan tarashi nahi howi Ahle Bait Rasool saw.gif ki Shio batao kya ye he hob Ahle bait mere mukhatab Aam shei Afrad hen

Link to comment
Share on other sites

منے تم کو تو اتنا بھی نہیں معلوم ہے ہمیشہ اگر یہ ہی بات ہے تو تم ہمیشہ کے لئے غائب ہوجاو گے کبھی کسی روایت کے صحیح نہین ہونے کے معنی یہ نہین ہے کہ اس اس موضوع پر جتنی روایت دوسری ہے وہ س

مواعيدي« وإسناده ضعيف: فيه يحيى الحماني وعباد بن عبد الله وشريك. قال الحافظ «قال البزار: هذا الحديث منكر. قلت: وأبو نعيم ضرار بن صرد ضعيف جدا» (مختصر زوائد البزار2/309).

وقوله « خليفتي في أهلي» ليس بنص على الإمامة بعده وإنما معناه أنت خليفتي على أهلي أي على فاطمة وولديها وهم أهل ل ((إن وصيي وموضع سري هو علي بن أبي طالب))

 

وخير من أترك من بعدي وينجز عدتي ويقضي ديني علي بن أبي طالب

رواه الهيثمي في مجمع الزوائد 9/114 وعزاه إلى الطبراني وقال » فيه ناصح بن عبد الله وهو متروك«.

وورد بلفظ آخر كسبب لنزول آية وأنذر عشيرتك الأقربين قال » لما نزلت دعا رسول الله رجالا من أهل بيته فقال: من يضمن عني ديني ومواعيدي ويكون معي في الجنة ويكون خليفتي في أهلي؟ فقال علي: أنا. فقال رسول الله » علي يقضي عني ديني وينجز مواعيدي« وإسناده ضعيف: فيه يحيى الحماني وعباد بن عبد الله وشريك. قال الحافظ «قال البزار: هذا الحديث منكر. قلت: وأبو نعيم ضرار بن صرد ضعيف جدا» (مختصر زوائد البزار2/309).

وقوله « خليفتي في أهلي» ليس بنص على الإمامة بعده وإنما معناه أنت خليفتي على أهلي أي على فاطمة وولديها وهم أهل ل

 

((إن هذا أخي ووصيي وخليفتي من بعدي فاسمعوا له وأطيعوا))

 

هذا الحديث باطل متناً وسنداً:

قال الألباني « موضوع» (سلسلة الأحاديث الضعيفة4932).

أما من ناحية السند: فمدار رواياته على ثلاثة، محمد بن اسحاق وعبد الغفار بن القاسم وعبد الله بن عبد القدوس.

أما محمد بن اسحاق: راوي الحديث فهو مختلف في صحته.

وأما عبد الغفار بن القاسم: قال عنه الذهبي « أبو مريم الأنصاري رافضي، ليس بثقة، قال علي بن المديني: كان يضع الحديث، ويقال: كان من رؤوس الشيعة، وروى عباس بن يحيى: ليس بشيء، وقال البخاري: ليس بالقوي عندهم، وقال أحمد بن حنبل: كان أبو عبيدة إذا حدّثنا عن أبي مريم يضج الناس يقولون: لا نريده، وقال أحمد: كان أبو مريم يحدّث ببلايا في عثمان (ميزان الاعتدال 2/640).

وقال عنه ابن حبّان « كان ممن يروي المثالب في عثمان بن عفان وشرب الخمر حتى يسكر ومع ذلك يقلّب الأخبار ولا يجوز الاحتجاج به، تركه أحمد بن حنبل ويحيى بن معين» (كتاب المجروحين لابن حبان ص143).

وقـال النسـائي « متروك الحـديث» (الضعفاء والمتروكين للنسائي ص210).

وقال عنه ابن كثير « متروك كذاب شيعي اتهمه علي بن المديني وغيره بوضع الحديث وضعّفه الأئمة رحمهم الله» (تفسير ابن كثير3/364).

وأما عبد الله بن عبد القدوس: قال عنه الذهبي « كوفي رافضي نزل الري، روى عن الأعمش وغيره، قال بن عدي: عامة ما يرويه في فضائل أهل البيت، قال يحيى: ليس بشيء رافضي خبيث، وقال النسائي وغيره: ليس بثقة، وقال الدارقطني: ضعيـف، وقـال أبومعمر: عبد اللـه بن عبد القـدوس وكان خشبيـاً» (ميزان الاعتدال2/457).

 

mazeed do rewayaten bi is subject ko ghalat bata rahi he to iska matlab ye bat hi ghalat he

 

Edited by Alteejani
Link to comment
Share on other sites

تم لوگوں کو ہر بات کھول کھول کر سمچھانی کیں پڑتی ہے امام علی نے فرمایا تھا میرے علاوہ کوئی بھی صدیق اکبر کا دعوی کرے گا وہ کاذب ہے اب بات صدیق اکبر کی ہے صدیق کی نہین امام علی کی صفت چوری کر کے کسی اور کو دینا یہ تم لوگو کی پرانی سنت ہے

 

 

((إن هذا أول من آمن بي وهذا الصديق الأكبر وفاروق هذه الأمة))

 

إن هذا أول من آمن بي وهو أول من يصافحني يوم القيامة وهذا الصديق الأكبر وهذا فاروق هذه الأمة يفرق بين الحق والباطل وهذا يعسوب المؤمنين والمال يعسوب الظالم.

قال الهيثمي « وفيه عمرو بن سعيد المصري وهو ضعيف» (مجمع الزوائد9/102).

Link to comment
Share on other sites

اب تک تم سو رہے تھے اتنے دنوں سے پھر دوبارہ سے تم سے بھی دماغ خراب کرنا پڑے گا نعمان صاحب سے بات ہو گئی ہے اس موضوع پر اوران کو ہم نے چلنچ کیا تھا اپنی ہی کتاب سے ابو بکر کو صدیق اکبر ثابت کر دیں کہ رسول اکرم نے ان کو صیق اکبر کہا ہو اور تم نے اس بات کا بیان کیا تھا اول اس میں وصی کا موضوع ہے کیا صرف بلکہ اوربھی موضوع ہیں اور تمہارے قانون کا جواب نہین دیا کیا تاکہ تم کو بتاو کے ایک موضوع پر اگر ایک روایت صحیح سند نہ تو اس کا معنی یہ نہین ہے کہ سب غلط ہے اگے مت بھاگو ون بائی ون بات کرو

Link to comment
Share on other sites

اگر وہابی نہین ہوت تو تم لوگ کیا کرتے جب ہم وہابیو کے گھر سے جواب لاتے ہیں تو کہتے ہو ہمیں وہابیو کے حوالے مت دو اور خود البانی جسیے کے حوالے اتھا کر لے آتے ہو ؟؟؟

Link to comment
Share on other sites

اب تک تم سو رہے تھے اتنے دنوں سے پھر دوبارہ سے تم سے بھی دماغ خراب کرنا پڑے گا نعمان صاحب سے بات ہو گئی ہے اس موضوع پر اوران کو ہم نے چلنچ کیا تھا اپنی ہی کتاب سے ابو بکر کو صدیق اکبر ثابت کر دیں کہ رسول اکرم نے ان کو صیق اکبر کہا ہو اور تم نے اس بات کا بیان کیا تھا اول اس میں وصی کا موضوع ہے کیا صرف بلکہ اوربھی موضوع ہیں اور تمہارے قانون کا جواب نہین دیا کیا تاکہ تم کو بتاو کے ایک موضوع پر اگر ایک روایت صحیح سند نہ تو اس کا معنی یہ نہین ہے کہ سب غلط ہے اگے مت بھاگو ون بائی ون بات کرو

Janab main ab tak aap sa baat kar raho hon likin aap mujha koi jawab nahi da raha kyon kya koi jawab nahi hai tumhara pass aur wasi wali jhooti baat ka jawab ya hai ka humara pass sahi asnad sa kai ahdees hain jin main Ali na kaha hai ka mujha Huzoor Alihsalam na koi wasiyat nahi ki.

Janab aik sawal main bhi karon ga Teejani sahab tu aap ka mutabiq abhi so raha tha.Likin sawal ya hai ka aap ka Ualama 700 ya 800 saalon sa su raha tha os waqt ya hawala kaha tha ka Sadiq Akbar Ali hain Mujmao zawaid aur Ibn Maja ko likha hoa kai sadian guzar gain likin Shaion ko aab ya itraz nazar araha hai ka Sadiq akbar Ali tha Abu Bkar nahi main na filhal man liya likin ager himmat hai tu apna kasi bara ko kaho ka humara ualama ko as baat ka challange karian taka haq samna ajai.

Phair dekhain ga ka kon sacha hai aur kon jhoota.

janab ager Huzoor Alihsalam na onhian Sadiq akbar kah bhi diya tu tum kon sa man lo ga tum tu apni kitaabon sa Sadiq bhi nahi manta.

Mera dil kar raha hai ka aab tum sa manazra nahi Mubahila ho jai.

Link to comment
Share on other sites

کیا تیجانی تم نے کرواتے ہوائے دیکھا ہے جو اتنے یقین سے کہہ رہے ہو پر نانا سے اور عمر کے بڑے سے شادی کا مسئلہ تم کو نہین سمجھ ائے گا

 

 

Aba O jahilon ka duniyah ka sardar Par Nana man liya tu on ki azat bhi kar lo.aur jahan tak umer ka masla hai tu Nabi Alihsalam aur Hazrat Aisha main kitna farq tha aur Kai Anbiyah Alihsalam ki biwion ki umron main buhut farq tha.

Bara umer wala sa Shaadi ka masla sab sa pehla Ession na Huzoor Alihsalam ka khilaf uthia.

Link to comment
Share on other sites

حضرات محترم آپ میرے خیال سے اس ٹاپک کا فیصلہ ہو چکا ہے اور میرے چلنچ کا جواب دینے میں اگر ایک صدی بھی دیدی جائے تب بھی آپ لوگوں کے لئے کم ہے ساتھ میں نعمان صاحب کا اعتراف کہ وہ امام علی کو صدیق اکبر مانتے ہیں اور ابو بکر کو صرف صدیق اب بحث ہی ختم ہو گئی ہےپلیز موضوع سے ہٹ کر ایک لاکھ موضوع نہین بنائیں ایک تو سائٹ کی بروبلم رکھتی ہے 3 صفحات کے بعد کوئی صفحہ شو نہیں کرتی ہے

نعمان صاحب کا جواب اول یہ آپ نے کہا ہمین ابھی خیال آیا ہے کہ صدیق اکبر ثابت کرنے کا تو جناب اپ ہمیشہ نئی بات کر کے دوسری بات پر جلے جاتے ہیں یہ اس موضوع پر امام جعفر صادق ع کے شاگرد ابو جعفر مومن طاق کا مناظرہ آپ کے سنی عالم ابن ابی حذرہ سے ہو چکا ہے یہ نہین بات نہین ہے اس کے اول صفحہ پر امام علی کی حدیث 2 بتا رہا ہے وہ اپنی نظر میں ابو بکر کو رکھ کر بات کر رہیں ہیں اور اس کے علاوہ اگر آپ ادب سے باہر ہوے جا رہے ہو کیا اپ بھی مجھ سے کچھ سنا پسند کریں گے میں تم کو عالموں کے ابا کہتا ہوں جس کو ہزار التماس سے اس جگہ لایا گیا ہو گا اور آپ بھی ابن تیمہ کی طرح ہر چیز کا انکار کرنے لگے ہو اب اس ٹاپک کو چھوڑو آپ کے دعوی کا آپ کی کتب میں امام علی کو وصی نہیں کہا گیا ہے تو میں 10 سے زیادہ احدیث اپ کی کتب سے دکھانے کے لئے تیار ہو اگر آپ اگر ہمت ہے تو اس جگہ پر چھوڑ دو اور آو اس موضوع پر ٹاپک بناو ورنہ اسی طرح ایک جگہ سے دوسری جگہ بھدکتے رہیں آپ کی زندی اسی طرح ختم ہو جآئے گی ؟؟

Link to comment
Share on other sites

حضرات محترم آپ میرے خیال سے اس ٹاپک کا فیصلہ ہو چکا ہے اور میرے چلنچ کا جواب دینے میں اگر ایک صدی بھی دیدی جائے تب بھی آپ لوگوں کے لئے کم ہے ساتھ میں نعمان صاحب کا اعتراف کہ وہ امام علی کو صدیق اکبر مانتے ہیں اور ابو بکر کو صرف صدیق اب بحث ہی ختم ہو گئی ہےپلیز موضوع سے ہٹ کر ایک لاکھ موضوع نہین بنائیں ایک تو سائٹ کی بروبلم رکھتی ہے 3 صفحات کے بعد کوئی صفحہ شو نہیں کرتی ہے

نعمان صاحب کا جواب اول یہ آپ نے کہا ہمین ابھی خیال آیا ہے کہ صدیق اکبر ثابت کرنے کا تو جناب اپ ہمیشہ نئی بات کر کے دوسری بات پر جلے جاتے ہیں یہ اس موضوع پر امام جعفر صادق ع کے شاگرد ابو جعفر مومن طاق کا مناظرہ آپ کے سنی عالم ابن ابی حذرہ سے ہو چکا ہے یہ نہین بات نہین ہے اس کے اول صفحہ پر امام علی کی حدیث 2 بتا رہا ہے وہ اپنی نظر میں ابو بکر کو رکھ کر بات کر رہیں ہیں اور اس کے علاوہ اگر آپ ادب سے باہر ہوے جا رہے ہو کیا اپ بھی مجھ سے کچھ سنا پسند کریں گے میں تم کو عالموں کے ابا کہتا ہوں جس کو ہزار التماس سے اس جگہ لایا گیا ہو گا اور آپ بھی ابن تیمہ کی طرح ہر چیز کا انکار کرنے لگے ہو اب اس ٹاپک کو چھوڑو آپ کے دعوی کا آپ کی کتب میں امام علی کو وصی نہیں کہا گیا ہے تو میں 10 سے زیادہ احدیث اپ کی کتب سے دکھانے کے لئے تیار ہو اگر آپ اگر ہمت ہے تو اس جگہ پر چھوڑ دو اور آو اس موضوع پر ٹاپک بناو ورنہ اسی طرح ایک جگہ سے دوسری جگہ بھدکتے رہیں آپ کی زندی اسی طرح ختم ہو جآئے گی ؟؟

 

 

Janab aik sadi nahi laga gi sirf do char din ki baaat hai as ka jawab bhi ajai ga Janab main haq par hon as liya filhal as baat ka itraf ka liya ka mujha asi hadees nahi mili likin kya tum na apni kitaboon sa Abu Bakr ko Sadiq mana ya nahi tu topic sa tu tum bhag raha ho hum nahi.aur ya jo muzoo sa hatna ki baat tum kar raha ho wo tum na kya hai hum na nahi.

Janab Ager asi baat hai tu wo manzra kahan hai zara hum bhi tu dekhain aur janab ager Aap kah raha hian ka Hazrat Ali na ya hadees Hazrat Abu Bkar ko samna rakh kar kahi tu kya os waqt log Abu Bakr so Sadiq akbar kahta tha kyon ka jab kasi ka liya ko uhda batya jata hai tu asl haqdar kahta hai ka ya uhda mer hai.Janab wo Manazra zaroor pesh karna kyon ka mujha maloom hai osi main aap ki poal khul jai gi aap ka shukriaya ya batana ka ya manzara ho chuka hai .

aba o Jahil adab ki baat tum kar raha ho jas na ab tak adab sa koi baat nahi ki main na jo baat mujha nahi mili tu ap ki dalil ko man liya ya hota hai haq tasleem karna likin mera kai sawalt asa hain jin ka jawab tumhara aur tumhara baro ka pass bhi nahi hai jasa Khalifaon wala sawal.

aur jo Topic topic chala raha ho Ghadir khum wala topic main jawab kahan hai.

Link to comment
Share on other sites

بحث میں حصہ لیں

آپ ابھی پوسٹ کرکے بعد میں رجسٹر ہوسکتے ہیں۔ اگر آپ پہلے سے رجسٹرڈ ہیں تو سائن اِن کریں اور اپنے اکاؤنٹ سے پوسٹ کریں۔
نوٹ: آپ کی پوسٹ ناظم کی اجازت کے بعد نظر آئے گی۔

Guest
اس ٹاپک پر جواب دیں

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • حالیہ دیکھنے والے   0 اراکین

    • کوئی رجسٹرڈ رُکن اس صفحے کو نہیں دیکھ رہا
×
×
  • Create New...