Alteejani مراسلہ: 10 اگست 2010 Report Share مراسلہ: 10 اگست 2010 hazrat ap bat ko kaha sey kaha tak ley ja rahy hain vo tu manazira ho raha hey ap us mey dekh leen mujhy tu bas ap ka mukuf jana hey k Allah ki ata key bager Hazzrat Muhammad PBUH ko devar key pechy ka ilm tha k nahi ............ mera mana hey k allah zarorat key mutabik jab chahy Hazzrat Muhammad PBUH ko devear key pechy ka ilm bhi dety hain or or nahi bhi........ baray meharbani bateen Devar key pechy ka ilm bager ata hey hey Hazzrat Muhammad PBUH key pas k nahi........ shukriya or saeedi sab zinda tu hey Allah un ko kher sey rakhy najany kaha gum ho jaty hain ......... jaha tak savalon key jawab ta taluk hey tu mey ap ko bol chuka hon k nasir ney imamon ke tafaseer sey jawab deya hain agar ap ko nazar na ayeen tu mey kia kar sakta hon ............... ATIF SAB AB AP YE BATAEN KE HAZOOR KO KAB DEVAR KE PEECHE KA ILM NA HOWA ?HAM TO KAHTE HEN KE HAZOOR KA ILM KULI ATAI HE AB AP YE BATAEN KE ATAI KE KYA MAANE HEN ? اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Muhammad Atif Sha مراسلہ: 13 اگست 2010 Report Share مراسلہ: 13 اگست 2010 (ترمیم شدہ) ATIF SAB AB AP YE BATAEN KE HAZOOR KO KAB DEVAR KE PEECHE KA ILM NA HOWA ?HAM TO KAHTE HEN KE HAZOOR KA ILM KULI ATAI HE AB AP YE BATAEN KE ATAI KE KYA MAANE HEN ? Janab Hazzrat Muhammad PBUH key vesal key akhri roz un ka pouchna k jamat hoi k nahi ka kia matlab tha jab key masjid or Hujry mey sirf ek devar hi hael thi............. Edited 13 اگست 2010 by Muhammad Atif Sha اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Muhammad Atif Sha مراسلہ: 13 اگست 2010 Report Share مراسلہ: 13 اگست 2010 janab ap key jo 30 sawal hain tu un key bary mey yea arz karon ga k ap sey agar koi car mangy tu ap us ko ghada deen gey tu vo ap ko kia jawab dey ga....... shukriya اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eccedentesiast مراسلہ: 13 اگست 2010 Report Share مراسلہ: 13 اگست 2010 janab ap key jo 30 sawal hain tu un key bary mey yea arz karon ga k ap sey agar koi car mangy tu ap us ko ghada deen gey tu vo ap ko kia jawab dey ga....... shukriya Yeh hmaray suwalat k jwab hain?? 3O suwalat k jwab do اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alteejani مراسلہ: 13 اگست 2010 Report Share مراسلہ: 13 اگست 2010 Janab Hazzrat Muhammad PBUH key vesal key akhri roz un ka pouchna k jamat hoi k nahi ka kia matlab tha jab key masjid or Hujry mey sirf ek devar hi hael thi............. MIAN PHIR WOHI MURGHE KI EK TANG,BHAI SAWAL KARNA KA MATLAB LA ILMI NAHI,AGR YE BAT HE TO PHIR ALLAH NE MOSA SE KIO KAHA KE MOSA YE TARE HAT ME KYA HE ? AB AP KYA KAHE GAE اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Muhammad Atif Sha مراسلہ: 14 اگست 2010 Report Share مراسلہ: 14 اگست 2010 (ترمیم شدہ) MIAN PHIR WOHI MURGHE KI EK TANG,BHAI SAWAL KARNA KA MATLAB LA ILMI NAHI,AGR YE BAT HE TO PHIR ALLAH NE MOSA SE KIO KAHA KE MOSA YE TARE HAT ME KYA HE ? AB AP KYA KAHE GAE mey tafseer tu nahi kar sakta pher ap bata deen Hazzrat Muhammad PBUH ney kio farmaya tha......... dosri bat yea k vo Allah hain or yea hazzrat Muhammad PBUH hain kia dono ek hi hain jo ek bat ap allah ki taraf mansoob kareen dosri hazzrat Muhammad PBUH k lea?ab jis tarha quran mey hey k Allah dekhta hey tu kia Allah or Allah ka Nabi Hazzrat muhammad PBUH ek tarha hi dekhta hey......... hergiz nahi ....?????? Edited 14 اگست 2010 by Muhammad Atif Sha اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alteejani مراسلہ: 14 اگست 2010 Report Share مراسلہ: 14 اگست 2010 mey tafseer tu nahi kar sakta pher ap bata deen Hazzrat Muhammad PBUH ney kio farmaya tha......... dosri bat yea k vo Allah hain or yea hazzrat Muhammad PBUH hain kia dono ek hi hain jo ek bat ap allah ki taraf mansoob kareen dosri hazzrat Muhammad PBUH k lea?ab jis tarha quran mey hey k Allah dekhta hey tu kia Allah or Allah ka Nabi Hazzrat muhammad PBUH ek tarha hi dekhta hey......... hergiz nahi ....?????? BHAI APKO AGR KOI DALEEL DENI HE TO PEHLAY QURAN PHIR HADEES SE DEN,OR BAD ME KISI AHLE ILM KA QOOL MUNTAQIL KAREN,JAB AP YE BAT NAHI SAMAJ SAKTE TO AGAE KIO BAHS KAR RAHE HEN,HAZOOR KA POCH NA YAAD DELANA BHI HO SAKTA HEN,2 HAM LOG HAZOOR KE ILM KO ALLAH KE MUQABIL NAHI SAMAJ TE HEN HAMARA AQEEDA HAZOOR KE ILM KE MUTALIQ YE HE HAZOOR KA ILM KOL ORI ATAI HE ,AB AP AGR KOLI OR ATAI KA MAANA SAMAJ TE HEN TO AGAE BAT KAREN WARNA PEHLAY IN KE MAANO PER GHOR KAREN اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Muhammad Atif Sha مراسلہ: 18 اگست 2010 Report Share مراسلہ: 18 اگست 2010 BHAI APKO AGR KOI DALEEL DENI HE TO PEHLAY QURAN PHIR HADEES SE DEN,OR BAD ME KISI AHLE ILM KA QOOL MUNTAQIL KAREN,JAB AP YE BAT NAHI SAMAJ SAKTE TO AGAE KIO BAHS KAR RAHE HEN,HAZOOR KA POCH NA YAAD DELANA BHI HO SAKTA HEN,2 HAM LOG HAZOOR KE ILM KO ALLAH KE MUQABIL NAHI SAMAJ TE HEN HAMARA AQEEDA HAZOOR KE ILM KE MUTALIQ YE HE HAZOOR KA ILM KOL ORI ATAI HE ,AB AP AGR KOLI OR ATAI KA MAANA SAMAJ TE HEN TO AGAE BAT KAREN WARNA PEHLAY IN KE MAANO PER GHOR KAREN janab Hazzrat Shah Abdul Haq Ra ka bhi yea hi mukuf hey is lea unho ney devar key pechy ka ilm na hony vali ravayat apny mukuf ki dalel key tur per bean ki.......... shukriya اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Muhammad Atif Sha مراسلہ: 18 اگست 2010 Report Share مراسلہ: 18 اگست 2010 BHAI APKO AGR KOI DALEEL DENI HE TO PEHLAY QURAN PHIR HADEES SE DEN,OR BAD ME KISI AHLE ILM KA QOOL MUNTAQIL KAREN,JAB AP YE BAT NAHI SAMAJ SAKTE TO AGAE KIO BAHS KAR RAHE HEN,HAZOOR KA POCH NA YAAD DELANA BHI HO SAKTA HEN,2 HAM LOG HAZOOR KE ILM KO ALLAH KE MUQABIL NAHI SAMAJ TE HEN HAMARA AQEEDA HAZOOR KE ILM KE MUTALIQ YE HE HAZOOR KA ILM KOL ORI ATAI HE ,AB AP AGR KOLI OR ATAI KA MAANA SAMAJ TE HEN TO AGAE BAT KAREN WARNA PEHLAY IN KE MAANO PER GHOR KAREN janab Hazzrat Shah Abdul Haq Ra ka bhi yea hi mukuf hey is lea unho ney devar key pechy ka ilm na hony vali ravayat apny mukuf ki dalel key tur per bean ki.......... shukriya اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Saeedi مراسلہ: 21 اگست 2010 Report Share مراسلہ: 21 اگست 2010 janab Hazzrat Shah Abdul Haq Ra ka bhi yea hi mukuf hey is lea unho ney devar key pechy ka ilm na hony vali ravayat apny mukuf ki dalel key tur per bean ki.......... shukriya جناب عالی گذارش ھے کہ شیخ محقق نے ذاتی علم کی نفی اور عطائی علم کا اثبات کیا ھے۔ اس روایت میں تاویل کی ھے اورمدارج میں بے اصل کہا ھے۔ وہ اس روایت کے راوی کیسے ھو گئے؟ اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nasir Noman مراسلہ: 22 اگست 2010 Author Report Share مراسلہ: 22 اگست 2010 (ترمیم شدہ) جناب عالی گذارش ھے کہ شیخ محقق نے ذاتی علم کی نفی اور عطائی علم کا اثبات کیا ھے۔ اس روایت میں تاویل کی ھے اورمدارج میں بے اصل کہا ھے۔ وہ اس روایت کے راوی کیسے ھو گئے؟ میرے بریلوی دوستو! ملاحظہ فرمائیں اپنی جماعت کے دلائل کی اصل حقیقت ’’ذاتی اور عطائی‘‘ جیسا کہ ہم اپنے مضمون میں پہلے بھی یہ نشاندہی کرچکے ہیں کہ ’’ذاتی اور عطائی ‘‘ کے الفاظ آپ کی جماعت والوں کے ہتھیار ہیں جس پر آپ کی جماعت والوں کی دلائل کی بنیادیں موجود ہیں آپ کی جماعت والوں کو قرآن و سنت اور اقوال صحابہ یا بزرگان دین کے اقوال میں جہاں واضح اور صراحت سے نفی نظر آتی ہے فورا فرمادیتے ہیں کہ ’’ذاتی کی نفی ‘‘ہے جیسا کہ ہم پہلے بھی وضاحت کرچکے ہیں کہ ہمارے اکابرین کی عبارتوں میں ’’ذاتی اور عطائی‘‘ کے الفاظ آئے ہیں لیکن بزرگان دین کا یہ مطلب ہر گز نہیں کہ حضور صلیٰ اللہ علیہ وسلم ’’ذاتی‘‘ طور پر اور بالا استقلال تو کل غیوب کو نہیں جانتے لیکن ’’عطائی‘‘ طور پر زمین و آسمانوں کے کل مغیبات جانتے ہیں . لیکن آپ کی جماعت والے انہی بزرگان دین کی کلی غیب پر نفی میں دیگر واضح اور صریح اقوال کو چھوڑ کر بلکہ پہلے کوشش کرتے ہیں کہ ان واضح عبارتوں میں ’’ذاتی اور عطائی ‘‘ کی تاویلوں سے مطلپ کو الٹ پلٹ کرکے مفہوم کو اپنے مقاصد کی طرف گھمایا جائے لیکن اگر اس میں کامیابی نہ ہو تو پھر ’’مسلک مختار‘‘ کا راستہ ان کے عقیدے کا دفاع کرسکتا ہے لیکن اگر کسی بزرگ کے اقوال ایسی صراحت سے ہوں کہ جن میں’’ذاتی اور عطائٰ کی تاویل کی گنجائش نہ ہو تو تو پھر آپ کی جماعت ’’ تحریف ‘‘ کے ہتھیار سے معرکہ سر کرنے کی کوشش کرتی ہے یہ ہے آپ کی جماعت والوں کے دلائل کی اصل حقیقت آئیے اس کا ثبوت بھی ملاحظہ فرمائیں ؛ جیسا کہ سعیدی صاحب نے حضرت شیخ محقق رحمہ اللہ کی عبارت پر اپنی جماعت کی عادت کے مطابق ’’ذاتی اور عطائی‘‘ کے الفاظ کو استعمال کرتے ہوئے اپنے موقف کی دفاع کی کوشش کی لیکن سعیدی صاحب پوری عبارت بھول گئے کہ شیخ صاحب کس بات پر کیا فرما رہے ہیں اور کہیں شیخ صاحب کی اس عبارت سے سعیدی صاحب کی جماعت کا خود ساختہ عقیدہ کی پول تو نہیں کھل رہی ؟؟ میرے دوستو! حضرت شیخ رحمتہ اللہ علیہ فرما رہے ہیں ہیں کہ ’’حضور صلیٰ اللہ علیہ وسلم کا آگے پیچھے دیکھنا خرق عادت (معجزہ) کے طور پر تھا وحی اور الہام کے ذریعے اور کبھی کبھی تھا ہمیشہ نہ تھا‘‘ اور اس کی تائید میں حضرت شیخ رحمتہ اللہ علیہ ’’اوٹنی گم ہونے کا واقعہ بھی نقل فرماتے ہیں‘‘ کہ جناب رسول اللہ صلیٰ اللہ علیہ وسلم نے فرمایا کہ ’’میں وہی جانتا ہوں جس قدر اللہ مجھے بتلادیتا ہے ‘‘ میرے دوستو! ہم ایڈ وانس سعیدی صاحب کا جواب لکھ دیتے ہیں کہ ’’ یہ حضرت شیخ محقق رحمہ اللہ کا مسلک مختار ہوگا‘‘ لیکن میرے دوستو آپ کو یہ بھی یاد رکھنا چاہیے کہ آپ کی جماعت والے حضرت شیخ رحمتہ اللہ علیہ کی عبارتوں سے ’’کل‘‘ کو پکڑ کر شیخ صاحب رحمتہ اللہ علیہ کو اپنا ہمنوا بتاتے ہیں لیکن جب دوسری عبارت آپ کی جماعت کے دعوے کا پردہ فاش کررہی ہو تو پھر ’’ مسلک مختار‘‘ کہہ کر باآسانی جان چھڑائی جاسکتی ہے دوستو توجہ کی بات یہ ہے کہ اگر تو یہاں صرف’’اوٹنی گم ہونے کا واقعہ پیش ہوتا‘‘ تو آپ کی جماعت کا جواب ہوتا کہ ’”ذاتی‘‘ کی نفی ہے ’’عطائی‘‘ کی نہیں میرے دوستو! یہ ہے ایک طرف آپ کی جماعت کے دلائل کی حقیقت اور دوسری طرف بزرگوں کے اقوال میں لفظ ’’ذاتی اور عطائی ‘‘کی بھی حقیقت حضور اکرم صلیٰ اللہ علیہ وسلم کا ناقہ مبارک گم ہوگیا تو منافقین نے کہا محمد صلیٰ اللہ علیہ وسلم آسمان کی خبر دیتے ہیں لیکن یہ نہیں جانتے کہ ’’ناقہ مبارک‘‘ کہاں ہے ؟؟ اس پر رسول اللہ صلیٰ اللہ علیہ وسلم نے فرمایا کہ میں وہی جانتا ہوں جس قدر اللہ تعالیٰ مجھے بتادیتا ہے یعنی غیب جاننا یا ذاتی طور پر غیب جاننا تو یہ تھا کہ جناب رسول اللہ صلیٰ اللہ علیہ وسلم جان لیتے کہ ناقہ مبارک کہاں ہے اور عطائی غیب یہ ہوا کہ جناب رسول اللہ صلیٰ اللہ علیہ وسلم نے فرمایا کہ ’’جس قدر اللہ تعالیٰ مجھے بتاتا ہے اور ابھی مجھے میرے پروردگار نے بتایا ہے کہ اوٹنی فلاں جگہ ہے ‘‘ لیکن آپ کی جماعت والے لفظ ’’عطائی ‘‘ کو لے کر زمین و آسمان کے ذرے ذرے کے کلی غیب جاننا ثابت کرتے ہیں اور اپنے اس دعوی کے دفاع کے لئے قرآن و سنت اور بزرگان دین کے اقوال میں جہاں صراحت سے نفی نظر آجائے تو ’’ذاتی اور عطائی‘‘ کی تاویلوں سے اپنے موقف کا دفاع کرتے ہیں آپ خود فیصلہ کریں کہ آپ کی جماعت کے دلائل کی اصل حقیقت کیا ہے ؟؟ اللہ تعالیٰ ہم سب کو دین کی صحیح سمجھ اور عمل کی توفیق عطاء فرمائے .آمین Edited 22 اگست 2010 by Nasir Noman اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alteejani مراسلہ: 22 اگست 2010 Report Share مراسلہ: 22 اگست 2010 (ترمیم شدہ) NOMAN SAB AP YE TO MAANTE HEN KE HAZOOR KA ILM ATAI THA,AB KIS HAD TAK THA IS BAT KA ILM AP LOGO KO KESE OR KIS HAD TAK HOWA ? OR KYA AP KE MUKAF ME OR MUNAFIQEEN KE MUKAF ME YAQSANYAT NAHI DEKHAI DETI HE,AB AP BHI YEHI KAH RAHEN HEN KE ASMAN SE KHABRE LANE WALA APNE NAQA KI KHABR NAHI DE SAKTA HE YE SAWAL SAHABA KI TARAF SE TO NAHI THA,YE IS BAT KA SABOT HE KE HAZOOR KE ILM E KULI PER SAHABA KO YAQEEN THA OR YEHI INKA MASLAK THA WARNA WOH PEHLAY KAHTE KE HAZOOR ILM NAHI KE UNKA NAQA KAHAN PER HE LAKIN UNKI TARAF SE KHAMOOSHI DALEEL HE KE WOH HAZOOR KO ALAM GHAIB JANTE THE ALLAH KI TARAF SE,OR YEHI MUKAF HAMARA HE HAM KAHTE HEN KE ALLAH NE HAZOOR KO APNI ATA KAR DA ILM SE KISI CHEZ KA BOKHUL NAHI KYA,OR AP LOGO KA AQEEDA IS KE BAR AQS BANTA HE,TO UMATI KON HOWA? YE SAWAL AP PER CHOR TA HON Edited 22 اگست 2010 by Alteejani اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nasir Noman مراسلہ: 22 اگست 2010 Author Report Share مراسلہ: 22 اگست 2010 NOMAN SAB AP YE TO MAANTE HEN KE HAZOOR KA ILM ATAI THA,AB KIS HAD TAK THA IS BAT KA ILM AP LOGO KO KESE OR KIS HAD TAK HOWA ? OR KYA AP KE MUKAF ME OR MUNAFIQEEN KE MUKAF ME YAQSANYAT NAHI DEKHAI DETI HE,AB AP BHI YEHI KAH RAHEN HEN KE ASMAN SE KHABRE LANE WALA APNE NAQA KI KHABR NAHI DE SAKTA HE YE SAWAL SAHABA KI TARAF SE TO NAHI THA,YE IS BAT KA SABOT HE KE HAZOOR KE ILM E KULI PER SAHABA KO YAQEEN THA OR YEHI INKA MASLAK THA WARNA WOH PEHLAY KAHTE KE HAZOOR ILM NAHI KE UNKA NAQA KAHAN PER HE LAKIN UNKI TARAF SE KHAMOOSHI DALEEL HE KE WOH HAZOOR KO ALAM GHAIB JANTE THE ALLAH KI TARAF SE,OR YEHI MUKAF HAMARA HE HAM KAHTE HEN KE ALLAH NE HAZOOR KO APNI ATA KAR DA ILM SE KISI CHEZ KA BOKHUL NAHI KYA,OR AP LOGO KA AQEEDA IS KE BAR AQS BANTA HE,TO UMATI KON HOWA? YE SAWAL AP PER CHOR TA HON میرے دوست تعصب میں اتنا گم بھی نہ ہونا چاہیے کہ سامنے کے روشن دن بھی اپنے موقف کی اندھیری رات کی طرح لگنے لگیں توجہ سے ملاحظہ فرمائیں حضرت ملا علی قاری رحمتہ اللہ علیہ لکھتے ہیں : ” اور اسی رات آنحضرت صلیٰ اللہ علیہ وسلم کی اوٹنی گم ہوگئی تو ایک منافق نے کہا کہ یہ کس طرح خیال کرتا ہے کہ وہ علم غیب جانتا ہے اور یہ نہیں جانتا کہ اس کی اوٹنی کہاں ہے ؟اس پر وحی لانے والا اس کو کیوں اطلاع نہیں دیتا ؟ اتنے میں حضرت جبرائیل علیہ السلام تشریف لے آئے اور آپ صلیٰ اللہ علیہ وسلم کو منافق کی گفتگو اور اوٹنی کی جگہ کی خبر دی آنحضرت صلیٰ اللہ علیہ وسلم نے اپنے صحابہ کرام کو اس کی خبر دی اور یہ ارشاد فرمایا کہ میں تو نہیں کہتا کہ میں غیب جانتا ہوں لیکن اللہ تعالیٰ نے مجھے منافق کی بات اور جس مقام پر اوٹنی ہے اس کی خبر دی ہے وہ فلاں گھاٹی میں ہے اس کی باگ درخت سے اٹک گئی ہے پس صحابہ کرام اس گھاٹی کی طرف دوڑتے ہوئے نکلے تو اس اوٹنی کو اُسی جگہ اور اُسی حالت میں پایا جس کی آپ صلیٰ اللہ علیہ وسلم نے خبر دی تھی ، وہ اس اوٹنی کو لے آئے اور وہ منافق مسلمان ہوگیا “ (شرح الشفاءالملا علی قاری جلد 3 ص 183 طبع مصر) کیا سمجھ میں آیا ؟؟؟ منافقین کا سمجھنا تھا کہ جناب رسول اللہ صلیٰ اللہ علیہ وسلم کو غیب جاننے میں استقلال ہے اور ہر چیز کی خبر ہوتی ہے (جیسے کہ آپ لوگوں کا عقیدہ ہے کہ نبی کریم صلیٰ اللہ علیہ وسلم کو ہر ہر چیز کی خبر ہے) اور یہی منافقین نے اعتراض کیا کہ پھر حضور صلیٰ اللہ علیہ وسلم کو اوٹنی کی خبر کیوں نہیں ہوئی ؟؟؟ لیکن جب حضرت جبرائیل علیہ السلام تشریف لائے اور جناب رسول اللہ صلیٰ اللہ علیہ وسلم کو اس منافق کی گفتگو اور اوٹنی کی جگہ کی خبر دی .... تو جناب رسول اللہ صلیٰ اللہ علیہ وسلم نے خود واضح فرمایا کہ ”میں تو نہیں کہتا کہ میں غیب جانتا ہوں لیکن اللہ تعالیٰ نے مجھے منافق کی بات اور جس مقام پر اوٹنی ہے اس کی خبر دی ہے وہ فلاں گھاٹی میں ہے اس کی باگ درخت سے اٹک گئی ہے“ اور یہی چیز حضرت شیخ رحمتہ اللہ علیہ آگے پیچھے دیکھنے کی حدیث پاک کی شرح کرتے ہوئے واضح فرمارہے ہیں کہ ’’حضور صلیٰ اللہ علیہ وسلم کا آگے پیچھے دیکھنا خرق عادت (معجزہ) کے طور پر تھا وحی اور الہام کے ذریعے اور کبھی کبھی تھا ہمیشہ نہ تھا‘‘ اور حضرت شیخ رحمتہ اللہ علیہ نے اس پر ناقہ مبارک گم ہونے کے واقعہ کو بطور استدلال پیش کیا.... حضرت شیخ رحمتہ اللہ علیہ کے اس استدلال سے بالکل واضح ہے کہ شیخ رحمتہ اللہ علیہ کا بھی یہی عقیددہ تھا کہ جناب رسول اللہ صلیٰ اللہ علیہ وسلم کو ہرہر چیز کی خبر نہ تھی اور آخر میں ایک بار پھر یہ موٹی سی بات سمجھ لیں کہ بحث یہ نہیں کہ کتنا غیب عطاء کیا گیا بلکہ ہمارا مقصد صرف آپ کے غلط موقف کو واضح کرنا ہے کہ جناب رسول اللہ صلیٰ اللہ علیہ وسلم کو زمین و آسمان کے ذرے ذرے کا کلی غیب عطاء کیا گیا. اگر اتنی واضح اور صریح عبارتوں اور اتنی وضاحت کے بعد بھی نہ سمجھ آئے تو سوائے ہدایت کی دعا کے اور کیا کیا جاسکتا ہے ؟؟ اللہ تعالیٰ ہم سب کو دین کی صحیح سمجھ اور عمل کی توفیق عطاء فرمائے .آمین اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alteejani مراسلہ: 22 اگست 2010 Report Share مراسلہ: 22 اگست 2010 (ترمیم شدہ) JANAB NOMAN SAB,ATA KHUDAWANDI HI TO HE KE MERE PYARE NABI KAREEM KO YE KULIAT ATA HOWI KE AP SE JO SAWAL KYA JATA JAWAB AJA TA,AB AGR ISI NUQTA NAZR KO SAMNE RAKHE KE 1431 BARS HO GAE HEN MILTE ISLAM KO TO KAB WOH DIN NA AYA KE HAMERE PYARE NABI SE US KI UMAT NE SAWAL NA KYA HO OR JAWAB NA PAYA,SHAH ABDUL HAQ SAB APNI TASHREEHAT ME WAHI OR ILHAM KE HONE KA KABHI KABHI ZIKR KAR RAHE HE NA KE,ILM GHAIB ATAI KI SARE INKAR KAR RAHE HEN,IS EK WAQIA ME EK MUNAFIQ HAZOOR KI SHANE AQDAS ME TAQHEER KAR RAHA THA TO ALLAH KI ZAT ALA KESE IS BAT KO GAWAR KAR LE OR KHAMOSH RAHE,BAS IS BAT PER JIBREEL ALEHE SALAM UTRE OR APKO KHABR DI TAKE YE MALOM HO JAE KE HAZOOR KI TAQLEEL KISI BHI CHEEZ ME MERE RAB KO PASAND NAHI,WARNA EK NAQA KI KYA HASIAT JO HAZOOR KO NA NAZR AE,KYA APNE YE HADEES NAHI PARI KE MASHRAQ OR MAGHREB MERE LYE SAMET LYE GAE HEN,OR HAZRAT ALI KA QOL HE KE JAB MAKKA FATAH HOWA TO HAZOOR NE MUJE APNE KHANDO PER UTHA LYA TAKE BUDH PER WAR KAR SAKO TO MERI NAZR JAB ASMAN PER UTHI TO MUJE ARSH ILAHI NAZR AYA OR JAB MERI NAZR ZAMEEN PER PARI TO TAHTA SARA BHI DEKHAI DYA,JAB YE ALAM HO EK SAHABI KA JU HAZOOR KE KANDHE PER SAWAR THA TO JISKA APNA KHANDHA HE OSE KUCH NAHI DEKHAI DE GA KYA, AL GHARD AP HAZRAT KE EK HI MASLA HE KE KOI ASI BAT TALASH KI JAE KE YE KISI BHI TAREEQE SE ILM JO KE TAMAM KHALQ KI SHAN HE YANI SAIHAB E ILM JO KOI BHI HO WOH DEGAR MAKHLUK SE QAWEE OR BALA HOTA HE KAM DEKHAYA JAE,AGR MUNKAR WA NAKEER JAWAB DENE WALE KO YE JATLA DE TE HEN JAWAB PANE KE BAD KE HAME MALOM THA KE TO YEHI JAWAB DEN GA TO KYA IN DO HAZRAT KI SHAN MERE HAZOOR SE ZYADA HE NAUZIBILLAH MIN ZALIK,PHIR SAWAL TO YEHI A PARA KE APKE NAZDEEQ KON ZYADA ILM JANTA HE HAZOOR YA MUNKAR WA NAKEER KIO KE WOH TO HAR EK SE YEHI KAH GAE KE HAME MALOM THA KE TO YEHI JAWAB DEN GA TO JANAB BATAEN KYA IN DO HAZRAT KO OS WAQT ILHAM HON GA YA WAHI NAZAL HON GI IN PER ? Edited 22 اگست 2010 by Alteejani اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Muhammad Atif Sha مراسلہ: 24 اگست 2010 Report Share مراسلہ: 24 اگست 2010 (ترمیم شدہ) JANAB NOMAN SAB,ATA KHUDAWANDI HI TO HE KE MERE PYARE NABI KAREEM KO YE KULIAT ATA HOWI KE AP SE JO SAWAL KYA JATA JAWAB AJA TA,AB AGR ISI NUQTA NAZR KO SAMNE RAKHE KE 1431 BARS HO GAE HEN MILTE ISLAM KO TO KAB WOH DIN NA AYA KE HAMERE PYARE NABI SE US KI UMAT NE SAWAL NA KYA HO OR JAWAB NA PAYA,SHAH ABDUL HAQ SAB APNI TASHREEHAT ME WAHI OR ILHAM KE HONE KA KABHI KABHI ZIKR KAR RAHE HE NA KE,ILM GHAIB ATAI KI SARE INKAR KAR RAHE HEN,IS EK WAQIA ME EK MUNAFIQ HAZOOR KI SHANE AQDAS ME TAQHEER KAR RAHA THA TO ALLAH KI ZAT ALA KESE IS BAT KO GAWAR KAR LE OR KHAMOSH RAHE,BAS IS BAT PER JIBREEL ALEHE SALAM UTRE OR APKO KHABR DI TAKE YE MALOM HO JAE KE HAZOOR KI TAQLEEL KISI BHI CHEEZ ME MERE RAB KO PASAND NAHI,WARNA EK NAQA KI KYA HASIAT JO HAZOOR KO NA NAZR AE,KYA APNE YE HADEES NAHI PARI KE MASHRAQ OR MAGHREB MERE LYE SAMET LYE GAE HEN,OR HAZRAT ALI KA QOL HE KE JAB MAKKA FATAH HOWA TO HAZOOR NE MUJE APNE KHANDO PER UTHA LYA TAKE BUDH PER WAR KAR SAKO TO MERI NAZR JAB ASMAN PER UTHI TO MUJE ARSH ILAHI NAZR AYA OR JAB MERI NAZR ZAMEEN PER PARI TO TAHTA SARA BHI DEKHAI DYA,JAB YE ALAM HO EK SAHABI KA JU HAZOOR KE KANDHE PER SAWAR THA TO JISKA APNA KHANDHA HE OSE KUCH NAHI DEKHAI DE GA KYA, AL GHARD AP HAZRAT KE EK HI MASLA HE KE KOI ASI BAT TALASH KI JAE KE YE KISI BHI TAREEQE SE ILM JO KE TAMAM KHALQ KI SHAN HE YANI SAIHAB E ILM JO KOI BHI HO WOH DEGAR MAKHLUK SE QAWEE OR BALA HOTA HE KAM DEKHAYA JAE,AGR MUNKAR WA NAKEER JAWAB DENE WALE KO YE JATLA DE TE HEN JAWAB PANE KE BAD KE HAME MALOM THA KE TO YEHI JAWAB DEN GA TO KYA IN DO HAZRAT KI SHAN MERE HAZOOR SE ZYADA HE NAUZIBILLAH MIN ZALIK,PHIR SAWAL TO YEHI A PARA KE APKE NAZDEEQ KON ZYADA ILM JANTA HE HAZOOR YA MUNKAR WA NAKEER KIO KE WOH TO HAR EK SE YEHI KAH GAE KE HAME MALOM THA KE TO YEHI JAWAB DEN GA TO JANAB BATAEN KYA IN DO HAZRAT KO OS WAQT ILHAM HON GA YA WAHI NAZAL HON GI IN PER ? Al gharz is ebarat mey koi tuhen nahi hey agar hoti tu Hazzrat Shah Abdul Haq Ra kabhi nahi lekhty kio k vo ap logo sey zada janty or samjhty hain or ap key aqaeed ka pol tu vesy bhi khul choka key.......... Shukriya Edited 24 اگست 2010 by Muhammad Atif Sha اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alteejani مراسلہ: 24 اگست 2010 Report Share مراسلہ: 24 اگست 2010 JANAB TOHIN KARDA EBARTEN APKE BARO NE LIKHI HE,UNKI BAT KAREN AGR AP KAR SAKTE HEN,CHALEN MERA EK SAWAL HE AP SE OR APKE BARON SE ASHRAFI THANVI NE HAZOOR KE ILM KO PAGAL SABI OR BAHEM KE BARA BAR KAHA, AB AGR ME YE KAHO KE TOMARA OR TOMARE BARO KA ILM JINS (###### EDUCATION) HIJRON(GAYS)KE BARA BAR HE TO AP KO KESA LAGAE GA ? ALLAH KI KASAM KAHA KE BATANA اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nasir Noman مراسلہ: 26 اگست 2010 Author Report Share مراسلہ: 26 اگست 2010 (ترمیم شدہ) JANAB NOMAN SAB,ATA KHUDAWANDI HI TO HE KE MERE PYARE NABI KAREEM KO YE KULIAT ATA HOWI KE AP SE JO SAWAL KYA JATA JAWAB AJA TA,AB AGR ISI NUQTA NAZR KO SAMNE RAKHE KE 1431 BARS HO GAE HEN MILTE ISLAM KO TO KAB WOH DIN NA AYA KE HAMERE PYARE NABI SE US KI UMAT NE SAWAL NA KYA HO OR JAWAB NA PAYA,SHAH ABDUL HAQ SAB APNI TASHREEHAT ME WAHI OR ILHAM KE HONE KA KABHI KABHI ZIKR KAR RAHE HE NA KE,ILM GHAIB ATAI KI SARE INKAR KAR RAHE HEN,IS EK WAQIA ME EK MUNAFIQ HAZOOR KI SHANE AQDAS ME TAQHEER KAR RAHA THA TO ALLAH KI ZAT ALA KESE IS BAT KO GAWAR KAR LE OR KHAMOSH RAHE,BAS IS BAT PER JIBREEL ALEHE SALAM UTRE OR APKO KHABR DI TAKE YE MALOM HO JAE KE HAZOOR KI TAQLEEL KISI BHI CHEEZ ME MERE RAB KO PASAND NAHI,WARNA EK NAQA KI KYA HASIAT JO HAZOOR KO NA NAZR AE,KYA APNE YE HADEES NAHI PARI KE MASHRAQ OR MAGHREB MERE LYE SAMET LYE GAE HEN,OR HAZRAT ALI KA QOL HE KE JAB MAKKA FATAH HOWA TO HAZOOR NE MUJE APNE KHANDO PER UTHA LYA TAKE BUDH PER WAR KAR SAKO TO MERI NAZR JAB ASMAN PER UTHI TO MUJE ARSH ILAHI NAZR AYA OR JAB MERI NAZR ZAMEEN PER PARI TO TAHTA SARA BHI DEKHAI DYA,JAB YE ALAM HO EK SAHABI KA JU HAZOOR KE KANDHE PER SAWAR THA TO JISKA APNA KHANDHA HE OSE KUCH NAHI DEKHAI DE GA KYA, AL GHARD AP HAZRAT KE EK HI MASLA HE KE KOI ASI BAT TALASH KI JAE KE YE KISI BHI TAREEQE SE ILM JO KE TAMAM KHALQ KI SHAN HE YANI SAIHAB E ILM JO KOI BHI HO WOH DEGAR MAKHLUK SE QAWEE OR BALA HOTA HE KAM DEKHAYA JAE,AGR MUNKAR WA NAKEER JAWAB DENE WALE KO YE JATLA DE TE HEN JAWAB PANE KE BAD KE HAME MALOM THA KE TO YEHI JAWAB DEN GA TO KYA IN DO HAZRAT KI SHAN MERE HAZOOR SE ZYADA HE NAUZIBILLAH MIN ZALIK,PHIR SAWAL TO YEHI A PARA KE APKE NAZDEEQ KON ZYADA ILM JANTA HE HAZOOR YA MUNKAR WA NAKEER KIO KE WOH TO HAR EK SE YEHI KAH GAE KE HAME MALOM THA KE TO YEHI JAWAB DEN GA TO JANAB BATAEN KYA IN DO HAZRAT KO OS WAQT ILHAM HON GA YA WAHI NAZAL HON GI IN PER ? میرے دوست اگر تو آپ سمجھنے سمجھانے میں سنجیدہ ہیں تو ہم آپ کے ان سوالات کا جواب دینے کو تیار ہیں لیکن اگر ان سوالات کرنے کا محض بحث برائے بحث ہے تو پھر یہ وقت کا ضیاع ہے JANAB TOHIN KARDA EBARTEN APKE BARO NE LIKHI HE,UNKI BAT KAREN AGR AP KAR SAKTE HEN,CHALEN MERA EK SAWAL HE AP SE OR APKE BARON SE ASHRAFI THANVI NE HAZOOR KE ILM KO PAGAL SABI OR BAHEM KE BARA BAR KAHA, AB AGR ME YE KAHO KE TOMARA OR TOMARE BARO KA ILM JINS (###### EDUCATION) HIJRON(GAYS)KE BARA BAR HE TO AP KO KESA LAGAE GA ? ALLAH KI KASAM KAHA KE BATANA ارو ملاحظہ فرمائیں ایک موقعہ پر مولانا اشرف علی تھانوی صاحب کی عبارت پر جناب سعیدی صاحب کے بار بار اعتراض پر ہم نے یہ مختصر وضاحت لکھی تھی ملاحظہ فرمائیں : سعیدی صاحب کا کہنا تھا کہ ”ملاعلی قاری رحمتہ اللہ علیہ کے فتوائے تکفیر سے علمائے دیو بند کی کون سی متنازعہ گستاخانہ عبارت کی ہمنوائی ہوتی ہے ؟؟“ جس کے جواب میں ہم نے لکھا تھا کہ : توسنیں سعیدی صاحب ۔۔۔اپنی آنکھوں سے تعصب کا عینک اتاریں ۔۔۔اور غور و فکر فرمائیں : جیسا کہ سعیدی صاحب نے لکھا کہ ”یہی ملاعلی قاری رحمتہ اللہ علیہ فقہ اکبر میں مومن کامل کی فراست بمعنی معاینتہ الغیب یعنی غیب بینی و غیب دانی کے قائل ہیں“ نیز”یہ ملا علی قاری رحمتہ اللہ علیہ مرقاة میں پاک روحوں کے لئے کوئی حجاب نہیں مانتے اور مشاہدہ اور سماعت و اطلاع کل کا قول کرتے ہیں “ اسی طرح جیسے سعیدی صاحب نے اکابرین دیو بند کا حوالہ دیا کہ ”اس سے مراد علم عطائی کلی اجمالی ہے “ نیز ”علوم اولین مثلاً اور ہیں اور علوم آخرین اور ہیں ۔ لیکن وہ سب علوم رسول اللہ صلیٰ اللہ علیہ وسلم میں مجتمع ہیں “ اسی طرح جیسے ”غیب نہ جاننے پر“ اکابرین دیو بند کی جو عبارتیں ہیں ۔۔۔ جن کو لے کر آپ حضرات ” توہین اور گستاخی “کے الزامات لگاتے ہیں ۔۔۔۔ لیکن جب ایسی ہی ایک عبارت سعیدی صاحب کے نزدیک معتبر بزرگ ملاعلی قاری کی پیش کی جاتی ہے۔۔۔جس میں حضورصلیٰ اللہ علیہ وسلم کے لئے غیب جاننے کا عقیدہ رکھنے پر تکفیر موجود ہے۔۔ ۔ تو سعیدی صاحب اُن بزرگ کی اسی موضوع پر دیگرعبارت پیش کرکے۔۔۔۔ وضاحت فرماتے ہو کہ ”ان بزرگ کا مطلب یہ نہیں ۔۔۔ بلکہ دوسری عبارت کی روشنی میں مطلب یہ ہے۔ ۔۔۔ جبکہ دوسری طرف اکابرین دیوبند کی دیگر عبارتوں کو نظر انداز کرکے صرف ”غیب نہ جاننے“پر عبارتیں پکڑ کر " توہین اور گستاخی" کے الزامات لگاتے ہو؟؟؟ کیا آپ کے نزدیک یہی انصاف ہے ؟؟؟ یا معاملہ کچھ اور ہے ؟؟؟ یا یہ سب کچھ کرنے کا مقصد لوگوں کے دلوں میں علماء دیوبند کے لئے نفرت پیدا کرنا ہے ؟؟؟ بہرحال معاملہ کچھ بھی ہو ۔۔۔امید ہے کہ آپ کو ہمنوائی نظر آگئی ہوگی ۔ نیز”حفظ الایمان “کے حوالہ سے مختصر عرض یہ ہے کہ جب صاحب مضمون نے ان تشبیہات کے بارے میں اپنے رسالہ بسط البیان (ص 10 ،11 )میں جواب دے دیا کہ: ” میں نے یہ خبیث مضمون کسی کتاب میں نہیں لکھا اور لکھنا تو درکنار میرے قلب میں بھی اس مضمون کا کبھی خطرہ نہیں گذرا۔ میری کسی عبارت سے یہ مضمون لازم بھی نہیں آتا ۔جو شخص ایسا اعتقاد رکھے یا بلا اعتقاد صراحتہ ًیا اشارةً یہ بات کہے ،میں اس کو خارج از اسلام سمجھتا ہوں کہ وہ تکذیب کرتا ہے نصوص قطعیہ کی اور تنقیص کرتا ہے حضور صلیٰ اللہ علیہ وسلم کی “ تو پھرصاحب مضمون کے خود اس مفہوم پر(جو آپ کی جماعت والے پیش کرتے ہیں) اعتقاد رکھنے والے یا صراحتہً یا اشارة ً کہنے والے کو خاج از اسلام فرمادینے کے بعد بھی آپ حضرات کا”حفظ الایمان “کی عبارت کو لے کر واویلا اور شور مچانا کیا معنی رکھتا ہے ؟؟؟ اور جب حفظ الایمان (ص 9 ) پر یہ عبارت بھی موجود ہے ”نبوت کے لئے جو علوم لازمی اور ضروری ہیں وہ آپ صلیٰ اللہ علیہ وسلم کو بتمامہاحاصل ہوگئے تھے“۔۔ پھر بھی(معاذ اللہ)”ایسا علم“ زید عمرو بلکہ ہر صبی و مجنون بلکہ جمیع حیوانات و بہائم کے لئے بھی حاصل ہے“کے نعرے لگانا ؟؟؟ یہ”حب نبی صلیٰ اللہ علیہ وسلم ہے “یا ”بغض دیوبند؟؟؟ بہر حال یہ کچھ بھی ہو ۔۔۔۔اتنا ضرور ہے کہ ان حقائق کو دیکھتے ہوئے بھی چشم پوشی کرنا ۔۔۔اوربار ہاوضاحتوں کے باوجود بھی مستقل اپنے موقف پر اڑے رہ کر ”توہین اور گستاخی “کے الزامات لگانا ۔۔۔اور لوگوں کو گمراہ کرنا ۔۔۔۔یقینایوم آخرت میں جواب دہی کا منتظر ہوگا ۔ اور آخری اور سب سے اہم بات یہ بھی یاد رکھیے کہ ہر شخص اپنے اپنے اعمال کا خود جواب دہ ہے نہ تو اشرف علی تھانوی صاحب کے قول و عمل کا حساب مجھ سے یا آپ سے ہوگا اور نہ اشرف علی تھانوی صاحب سے آپ کے یا میرے قول و عمل کا حساب پوچھا جائے گا بلکہ ہمیں یہ ضرور سوچنا چاہیے کہ کیا ہمارے جماعت والوں کی بتائے ہوئے عقائد قرآن و سنت کے واضح اور صاف صاف ارشادات کے مطابق ہیں ؟؟؟ یا ہمارہ جماعت والوں نے اپنے عقائد کی عمارت قرآن و سنت کی صریح اور واضح عبارتوں میں تاویلیں کرکے مفہوم کو الٹ پلٹ کرکے قائم کی ہوئی ہے ؟؟؟ کیوں کہ میرا یا آپ کا یا کسی بھی مسلمان کا کوئی بھی قول و عمل قرآن و سنت کے واضح اور صریح ارشادات کے خلاف ہوا تو وہ ضرور قابل مواخذہ ہوسکتا ہے اللہ تعالیٰ ہم سب کو دین کی صحیح سمجھ اور عمل کی توفیق عطاء فرمائے آمین Edited 26 اگست 2010 by Nasir Noman اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alteejani مراسلہ: 26 اگست 2010 Report Share مراسلہ: 26 اگست 2010 JEE NOMAN SAB ME SANJEEDA HON AP JAWAB IR SAL KAREN MERE SAWALON KE,OR RAHI BAT ASHRAF ALI THANVI KI TO JANAB UNKA INKAR IS HAWAL SE SCAN KARE OR MERE APNE BHAIO SE YEHI MUTALABA HE KE AP LOG BHI ASHARAF ALI THANVI KI HIFZ UL EMAAN KI WOH IBARAAT YAHAN PER SCAN KARE,TAKE SAB LOGO KO ASAL SORATE HAL KA PATA CHAL SAKE اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Saeedi مراسلہ: 28 اگست 2010 Report Share مراسلہ: 28 اگست 2010 ناصر نعمان کی تازہ پوسٹوں پر مزید سوالات 1 اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nasir Noman مراسلہ: 28 اگست 2010 Author Report Share مراسلہ: 28 اگست 2010 ناصر نعمان کی تازہ پوسٹوں پر مزید سوالات سعیدی صاحب آپ مولوی حشمت علی اور مولوی سردار کی جانشینی کا حق ادا کرتے رہیں لیکن آپ اس غلط فہمی میں مبتلا نہ رہیں کہ ہم آپ سے بات چیت کررہے ہیں آپ شاید بھول گئے ہیں کہ آپ سے بات چیت ختم ہوچکی ہے ہم اس وقت Alteejani صاحب سے بات چیت کررہے ہیں اس لئے آپ سے گذارش ہے کہ اپنے قیمتی وقت اور اپنی صلاحتیوں کو کسی دوسرے کام پر لگائیں باقی اگر Alteejani سعیدی صاحب کے سوال سے متفق ہوں تو اپنے الفاظ میں سوالات لکھ کر پیش کردیں ان شاء اللہ تعالیٰ ہم اُس وقت تک جواب دینے کی کوشش کریں گے جب تک آپ سمجھنا چاہیں گے لیکن کیوں کہ ضد کرنے والے کے لئے ہزاروں دلائل بھی ناکافی ہوتے ہیں اس لئے ہم ضد اور ہٹ دھرمی کا جواب دینے سے قاصر ہوں گے اللہ تعالیٰ ہم سب کو دین کی صحیح سمجھ اور عمل کی توفیق عطاء فرمائے آمین اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ya Mohammadah مراسلہ: 28 اگست 2010 Report Share مراسلہ: 28 اگست 2010 منافقین کا سمجھنا تھا کہ جناب رسول اللہ صلیٰ اللہ علیہ وسلم کو غیب جاننے میں استقلال ہے اور ہر چیز کی خبر ہوتی ہے (جیسے کہ آپ لوگوں کا عقیدہ ہے کہ نبی کریم صلیٰ اللہ علیہ وسلم کو ہر ہر چیز کی خبر ہے) اور یہی منافقین نے اعتراض کیا کہ پھر حضور صلیٰ اللہ علیہ وسلم کو اوٹنی کی خبر کیوں نہیں ہوئی ؟؟؟ khurd ka naam junoo rakh diya junoo ka naam khurdjo chahy aapka husn karishma saaz kary... Janab Nasir Per Sahab aap ki be tuki batein Debandi forum par wah wahi loot sakti hain jahan par aaphi ke tarah naqis ul aql log betha karty hain. ye batil taweelein aap apny bhaiyon ko khush karny ke liye rakha karein...ye makr o fareb apky sajid khan ka humny khoob dekhy hain jaisa ki noor o bashar waly topic me Deobandis ne quran ke mano me manvi tehreef karty huey kahi thi ki bashar ko haqeer to khud iblees samjhta tha isliye usny sajdy se mana kiya or barelwi bhi bashar ko haqeer jan kar huzur ke bashar hony ke inkari hain... ab dekhiye apny kaha ki Ilm e ghyb ka Aqeedah to munafiqeen ka tha...LA HOWLA WALA QUWWATA...is se bhi bara jhoot koi ho sakta hai? kuch to sharam kiya karo jehla agar ye haq hota to phir huzur ye kyu irshad farmaty ki kya hoga us qom ka jo mere ilm par taan karti hai...or phir Jalaal mein salooni salooni keh kar kyu challenge karty munafiqon ke aitraaz ka or phir kyu Hazrat umar ko ghootny ke bal khary hokar apky ghussy or jalaal ko thanda kiya jata? kya zamana aa gaya hai hosh ka naam junoo rakh diya junoo ka naam khurd... Ismail Dehlwi ne apny Dadajaan ki sunnat par amal karty huey kya nahin kaha Rasool ko ghyb ki kya khabar...? MashaAllah khoob Yari nibhai aapny apny Munafiqeen babe se... jo batil taweel nasir per sahab ne ki hai zara dekhein kya yahi Mana Muraad Munafiqeen ka tha ya phir aapki jarein unsy ja milti hain? Munafiq on ilm ghyb imam sayuti's Tafseer Durre Mnasoor & Tafseer e Jareer.WAV اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alteejani مراسلہ: 28 اگست 2010 Report Share مراسلہ: 28 اگست 2010 MASHALLAH YA MUHAMMEDAH BHAI APNE KHOB SAWAL UTHA YA,OR NOMAN SAB WAQI MERA DHEYAN APKI TAWEEL KARDA JAWAB PER NAHI GAI,AP NE YE KESA KHADYA KE MUNAFIQEEN BHI YE SAMAJTE THE KE RASOOLLAH ILM GHAIB JANTE HEN TO PHIR WOH APNE ANDER NIFAQ KIO RAKH TE THE,YE TO AP NE AJEEB HI MUNTAQ DI ! BHALA YE KESE MUMKIN HE JO SHAKHS DIL ME KISI KE LYE NIFAQ RAKH TA HO OR PHIR SAT ME YE BHI TASLEEM KAR TA HO KE FILAN KO SAB KUCH KHABR HE,AP KI DALEEL BAES SE HARIAT HE YE TO AP HI LOGO PER SADIQ ATI HE,KIO KE HADEES ME SAF LAFZ YE HI DEKHAI DEYE GAE HEN KE HAZOOR KE ILM PER ETRAAZ KARNA JESA KE AP FARMAYA OR JESA KE AP LOG ETRAAZ KAR TE HEN, OR AP ASHRAF ALI THANVI KI WOH EBARAT SCAN KAREN JIS ME OS NE APNE PORAN MUKAF SE INKAR KAYA HE, OR YAHAN ME APNE BHAI SE BHI GUZARESH KARON GA KE HIFZ UL IMAAN KI WOH EBARAT SCAN KIO NOMAN SAB KA KAHNA HE KE ASHRAF ALI THANVI NE YE BAT KAHI HI NAHI اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nasir Noman مراسلہ: 28 اگست 2010 Author Report Share مراسلہ: 28 اگست 2010 .................. اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Saeedi مراسلہ: 29 اگست 2010 Report Share مراسلہ: 29 اگست 2010 چل مرے خامہ بسم اللہ 1 اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raza11 مراسلہ: 17 اپریل 2012 Report Share مراسلہ: 17 اپریل 2012 اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
تجویز کردہ جواب
بحث میں حصہ لیں
آپ ابھی پوسٹ کرکے بعد میں رجسٹر ہوسکتے ہیں۔ اگر آپ پہلے سے رجسٹرڈ ہیں تو سائن اِن کریں اور اپنے اکاؤنٹ سے پوسٹ کریں۔
نوٹ: آپ کی پوسٹ ناظم کی اجازت کے بعد نظر آئے گی۔