Salar Raza مراسلہ: 7 اگست 2009 Report Share مراسلہ: 7 اگست 2009 Abu Zaid saab ager aap ne poora muanzara dekha hota tu aap ko Maloom hota k aap k Shah Sahab ( X-shia Zaidi) ne is baat ka koi jawab sirre se dia hi nahi .. aor aap qadri bhai per ilzam laga rahe hein k unho ne Shah ka jawab nahi dikhaya ... Ulta Choor Kotwaal ko Dantay ... Balke Hudd tu ye hai k Talib shah Mufti haneef qureshi se pochta hai k behan se nikah kia hai ? us per mufti saab ne kaha KUFR hai ... ap k mullah ko tu ye nahi maloom k ye kufr hai ya nahi aiteraz kerne se pehle poora debate dekh lena tha ..... ----------------------------------------------------------------------------------- FROM ABUZAID TO SALAR تمھارے جھوٹے ہونے کے لیے یہ ہی کافی ہے کہ طالب الرحمن شاہ صاحب حافظہ اللہ کا جواب اس وڈیو میں نہیں دکھایا گیا۔اور بریلویوں کے مولوی کی ایک ہی تکرار بارباردکھاءی گءی ہے۔ Abu Zaid Saab Preshan hain becharey ....Abu Zaid saaab tum ko open challenge hai , ye pora munazara hamare logon ne b upload kia hai utube per aor tumhare logon ne b ... is pore munazare mein se mujhe Talib Shah Zaidi (x-shia) Ka Jawab Dikha doo .... ager na dikha sako tu talib shah k ser per 100 jootay marna .... اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shahid Nazeer مراسلہ: 8 اگست 2009 Author Report Share مراسلہ: 8 اگست 2009 (ترمیم شدہ) چستی قادری اور سالار رضا صاحب اگر یہ فتوی آپ لوگ اہلحدیث کے خلاف پیش کررہے ہیں تو یہ سعی لا حاصل اور ہمارے اصولوں سے نا واقفیت کا نتیجہ ہے۔ ہم چونکہ قرآن اور حدیث پر عامل ہیں اور قرآن اور حدیث ہی ہمارے لئے حجت ہے۔ اللہ تبارک و تعالی کے فرمان اور رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کے فرمان کے علاوہ کسی چیز کو ہمارے خلاف پیش نہیں کیا جاسکتا۔ ہمارا کوئی عالم اگر غلط فتوی دے تو دوسرے تو دور کی بات ہے سب سے پہلے ہم خود ہی اسکی خبر لے لیتے ہیں۔ جہاں تک طالب الرحمن شاہ حفظہ اللہ کے فتوی کی بات ہے۔ اسپر تو ابھی بحث چل رہی ہے اور یہ فتوی ابھی تک پایہ ثبوت کو نہیں پہنچا۔ اس بات کو یاد رکھئے گا کہ صرف الزام لگا دینے سے کوئی چیز ثابت نہیں ہوتی بلکہ مکمل ثبوت کے بعد ہی یہ حرکت کرنی چاہئے۔ ویسے تو میرا اس فورم پر زاتی تجربہ بھی ہے کہ آپ لوگ اکثر جھوٹ بولتے ہو۔ اسلئے آپ لوگوں سے درخواست ہے کہ مکمل ثبوت پیش کرنے کے بعد ہی اس فتوی کو طالب الرحمن شاہ حفظہ اللہ کے ذمہ لگائیں ورنہ یہ نہ ہو کہ آپ ایک صحیح العقیدہ شخص پر جھوٹی تہمت لگا کر اللہ تبارک و تعالی کی ناراضگی کے حقدار بن بیھٹیں۔ Edited 8 اگست 2009 by Shahid Nazeer اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Salar Raza مراسلہ: 9 اگست 2009 Report Share مراسلہ: 9 اگست 2009 (ترمیم شدہ) چستی قادری اور سالار رضا صاحب اگر یہ فتوی آپ لوگ اہلحدیث کے خلاف پیش کررہے ہیں تو یہ سعی لا حاصل اور ہمارے اصولوں سے نا واقفیت کا نتیجہ ہے۔ ہم چونکہ قرآن اور حدیث پر عامل ہیں اور قرآن اور حدیث ہی ہمارے لئے حجت ہے۔ اللہ تبارک و تعالی کے فرمان اور رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کے فرمان کے علاوہ کسی چیز کو ہمارے خلاف پیش نہیں کیا جاسکتا۔ ہمارا کوئی عالم اگر غلط فتوی دے تو دوسرے تو دور کی بات ہے سب سے پہلے ہم خود ہی اسکی خبر لے لیتے ہیں۔ جہاں تک طالب الرحمن شاہ حفظہ اللہ کے فتوی کی بات ہے۔ اسپر تو ابھی بحث چل رہی ہے اور یہ فتوی ابھی تک پایہ ثبوت کو نہیں پہنچا۔ اس بات کو یاد رکھئے گا کہ صرف الزام لگا دینے سے کوئی چیز ثابت نہیں ہوتی بلکہ مکمل ثبوت کے بعد ہی یہ حرکت کرنی چاہئے۔ ویسے تو میرا اس فورم پر زاتی تجربہ بھی ہے کہ آپ لوگ اکثر جھوٹ بولتے ہو۔ اسلئے آپ لوگوں سے درخواست ہے کہ مکمل ثبوت پیش کرنے کے بعد ہی اس فتوی کو طالب الرحمن شاہ حفظہ اللہ کے ذمہ لگائیں ورنہ یہ نہ ہو کہ آپ ایک صحیح العقیدہ شخص پر جھوٹی تہمت لگا کر اللہ تبارک و تعالی کی ناراضگی کے حقدار بن بیھٹیں۔ Assalam o Alaikum Ahle Imaan ko ... Shahid saab hum alhumdulilah ap k maslak se poori tarah waqif hain , aor ye jo quran o sunnat ka Jhoota Nara hai isko b hum dekh chuke hein , iski aik misaal talib shah k mufti haneef saab k sath munazare mein dekh sakte hein aap log . k talib shah pore munazare mein ani akbireen ki batoon ko defend kerta raha aor akhir k oper apne logon ko tassali dene k leye keh dia k humare leye hujjat nahi kisi ki baat jab k sharaiyat mein ye baat teh thee k ager tum kisi baat ko radd kerte ho tu us per fatwa lagana hoga .. jo k us ne nahi lagaya . Shahid saab jhoot hum bool rahe hein ya aap k abu zaid saab bool rahe hein .. abu zaid keh raha hai k talib shah ka jawab aap loogon ne nahi dikahya is video mein ... tu hum aap logon ko chalenge ker rahe hein k ager talib shah ne jawab dia tu tum log dikha doo ... ajeeb baat hai aap b jhoot ka sath dene mein pesh pesh hai aor oper se jhoot ka ilzam haamre oper .. Sharam tum ko mager nahi atee .. dosri baat ye hai k ye fatwa Mufti Saab ne talib shah k samne perha koi uski ghair mojoodgi mein nahi perha . aor talib shah ka jawab aap video mein sun sakte hein , woh poch raha hai mufti saab se k ye kia hai ? phir mufti saab ne kaha kufr hai ... talib shah ne ye nahi kaha k ye fatwa main ne nahi dia .... ager uska fatwa nahi tu usko tu foren inkaar ker dena chaheye thaa .... alhumdulikah is se barh ker aor kia saboot hoga k jis bande ne fatwa dia us k samne usko bayan kia aor talib shah k paas koi jawab nahi tha ..... ager kisi wahabi main himmet hai tu lagaye fatwa talib shah per .... we r waiting ...... Edited 9 اگست 2009 by Sag-e-Attar اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
navaid_khan مراسلہ: 10 اگست 2009 Report Share مراسلہ: 10 اگست 2009 نوید خان قادری نقشبندی کے جواب میں اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shahid Nazeer مراسلہ: 11 اگست 2009 Author Report Share مراسلہ: 11 اگست 2009 محترم نوید خان قادری نقشبندی کیا میں آپ سے پوچھ سکتا ہوں کہ جعلی تصوف کا یہ کوئی نیا سلسلہ مارکیٹ میں آیا ہے جس میں قادری اور نقشبندی بدعتی سلسلوں کو یکجا کر دیا گیا ہے۔ یہ تو آپ سے متعلق ایک بنیادی سوال تھا جسکے جواب کی میں امید رکھتا ہوں۔ آپ سے یہ عرض کرنی ہے کہ آپ نے ایک پوسٹ کی اور مختلف اعتراضات کئے۔ پھر میں نے آپکی اس پوسٹ کا مکمل جواب دیا۔ اس سلسلے میں آپ جو میرے لئے ایک مفصل جواب تیار کررہے ہیں۔ اسی پوسٹ کا مکمل جواب ہونا چاہئے جسکا جواب آپ پر میری طرف سے ادھار ہے۔ کوئی نئی بحث یا نیا اعتراض اس جواب میں نہیں ہونا چاہئے۔ ویسے آپ کو نئے اعتراض کرنے کی بالکل اجازت ہے۔ لیکن پہلے والی پوسٹ کا جواب دینے کے بعد۔ امید ہے آپ سمجھ گئے ہونگے۔ ایسا بالکل نہیں ہونا چاہیے کہ پرانی پوسٹ کا کوئی ایک آدھ اعتراض کا جواب دینے کے بعد آپ کوئی نئی بحث یہ نئے سوالات چھیڑدیں۔ میں آپ سے ایمانداری کی امید رکھتا ہوں۔ اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
navaid_khan مراسلہ: 14 اگست 2009 Report Share مراسلہ: 14 اگست 2009 نوید خان قادری نقشبندی کے جواب میں اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
navaid_khan مراسلہ: 15 اگست 2009 Report Share مراسلہ: 15 اگست 2009 محترم نوید خان قادری نقشبندی کیا میں آپ سے پوچھ سکتا ہوں کہ جعلی تصوف کا یہ کوئی نیا سلسلہ مارکیٹ میں آیا ہے جس میں قادری اور نقشبندی بدعتی سلسلوں کو یکجا کر دیا گیا ہے۔ Cہوں۔ آپ سے یہ عرض کرنی ہے کہ آپ نے ایک پوسٹ کی اور مختلف اعتراضات کئے۔ پھر میں نے آپکی اس پوسٹ کا مکمل جواب دیا۔ اس سلسلے میں آپ جو میرے لئے ایک مفصل جواب تیار کررہے ہیں۔ اسی پوسٹ کا مکمل جواب ہونا چاہئے جسکا جواب آپ پر میری طرف سے ادھار ہے۔ کوئی نئی بحث یا نیا اعتراض اس جواب میں نہیں ہونا چاہئے۔ ویسے آپ کو نئے اعتراض کرنے کی بالکل اجازت ہے۔ لیکن پہلے والی پوسٹ کا جواب دینے کے بعد۔ امید ہے آپ سمجھ گئے ہونگے۔ ایسا بالکل نہیں ہونا چاہیے کہ پرانی پوسٹ کا کوئی ایک آدھ اعتراض کا جواب دینے کے بعد آپ کوئی نئی بحث یہ نئے سوالات چھیڑدیں۔ میں آپ سے ایمانداری کی امید رکھتا ہوں۔ : نوید خان قادری نقشبندی محترم کیا میں آپ سے پوچھ سکتا ہوں کہ جعلی تصوف کا یہ کوئی نیا سلسلہ مارکیٹ میں آیا ہے جس میں قادری اور نقشبندی بدعتی سلسلوں کو یکجا کر دیا گیا ہے۔ یہ تو آپ سے متعلق ایک بنیادی سوال تھا جسکے جواب کی میں امید رکھتا ہوں۔ جناب شاہد نظیر صاحب آپ نے بہت خوب اعتراض کیا سبحان الّلھ، اپنے اعتراض میں خود ہی پھنس گئے، ایک طرف تو فرمارہے ہیں کہ جی میں غیر متعلق بحث کرتا ہوں اور موضوع کو ادھرادھر گھماتاہوں، اب یہ تھریڈ پڑھنے والے حضرات خود حیرت کریں گے کہ اس وقت آپ کا اور میرا موضوع امام کرخی رحمۃ الّلھ علیہ کے حوالے سے تھا اور جناب نے قادری اور نقشبندی والا سوال چھیڑ دیا، اور ساتھ میں اس مسئلے کے نیچے انتہائی ڈھٹائی سے فرما رہے ہیں کہ (ایسا بالکل نہیں ہونا چاہیے کہ پرانی پوسٹ کا کوئی ایک آدھ اعتراض کا جواب دینے کے بعد آپ کوئی نئی بحث یہ نئے سوالات چھیڑدیں۔ میں آپ سے ایمانداری کی امید رکھتا ہوں۔ میں آپ سے یہ پوچھتا ہوں کہ یہ کیا مزاق ہے؟ جو اصول ہمارے اوپر ٹھونس رہے ہیں بعیر قصور کے ان پر جناب کا خود کوئی عمل نہیں۔ اب خود اپنے ایمان سے فیصلہ کریں کہ یہ کیایہ قول اور فعل کا تضاد نہیںِ؟ جو کہ آپ غعرمقلیدین کا خاصہ ہے، ایک طرف مجھ پر الزام لگا رہے ہیں کہ میں موضوع بدل لیتا ہوں اور دوسری طرف جناب کواپنے گریبان میں جھانکنے کی فرصت نہیں، مجھ سے ایمانداری کی امید رکھتے ہیں اور خود بےایمانی پر کمربستہ ہیں۔ فیصلہ یہ تھریڈ پڑھنے والوں پر ہے۔ الّلھ ہدایت فرمائے۔ نوید خان قادری نقشبندی۔ اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Saeedi مراسلہ: 15 اگست 2009 Report Share مراسلہ: 15 اگست 2009 (ترمیم شدہ) Edited 15 اگست 2009 by Saeedi اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
RadiatingAli مراسلہ: 16 اگست 2009 Report Share مراسلہ: 16 اگست 2009 Saeed, baee gumrah honay walay bot type kay logh hotay hen: * Ek jahalat kee bina per gumrah hota heh, * Dosra naqis ilm kee waja say gumra hota heh * Tesra gumrahi ko jantay huway gumrah per bazind hota heh. Yeh Shahid Nazeeer sahib kay do ears kay darmiyaan kee apartment khaali heh, is meh damagh nahin rehta. Aur Ilmi midaan meh bilqul kora kaghaz sabat huwa heh, is leyeh meh nay Nasikh Mansookh kay mutaliq likha, jin ko samajna thah woh samaj gahay ... is ko kuch samaj nahin anay wali, yeh shakhs bilqul anparh aur asool e deen say na waqif heh. Mujjay is keei ilmi oqaat per ek lateefa yaad aa gaya, doh villages ek dosra say compete krtaay thay, village-A meh england say ek anparh jis ko english be nahin aati thee apnay village meh holiday per gaya, aur ittifaaq say village-B meh be un'ni dinoon ek English literature meh PHD ker kay apnay gahoon aya. Jab Village-A kay logoon nay dekha kay Village-B ka baboo toh englishdaan heh toh unoon nay apnay village-B kay baboo ko kaha kay tum Village-B kay baboo say muqabila kero, us ko shakast doh hamari izat ka sawal heh, woh tiyaar ho gaya, jab donoon villages kay Baboo midaan meh punchay toh donoon sides nay fesla keeya kay Engrezi meh muqabila hoga, Village-A kay anparh, baboo ko bata laga kay abh mar jahoon ga besati hogi mujjay toh English be nahin aati wesay hee apnarh logoon kay samnay izzat banahi huwi thee chand lafz bol ker, abh toh bot besati hogi, us nay laakh shor macha, sar meh dard heh, bet'h mehd ard heh muqabla nahin ho sakta, magar kissi nay us kee nah suneeh, jab bahanay baazi kaam nah aahi toh us nay majburan qabool keeya, phir kia thah, dholkiyoon nay dhol baja shoroon ker deeya aur villagers uchal uchal ker naachnay lagay, Village-A ka apnarh baboo jis ko english bee nahin aati thee us nay midaan meh jata hee sawaal ker deeya: "one, two, three, four, five, six, seven, eight, nine, ten." aur pernay kay baad PHD Englishdaan kay samnay seena taan ker, moonh ko filmi hero kee tera bana ker khara ho gaya ... Village-B kay babu nay maskeen sa moon bana ker poocha: "What you mean by, one, two, three, four, five, six, seven, eight, nine, ten?" Village-A waloon nay dekha kay Village-B kay baboo ka moonh maskinoon kee tera ban gaya heh toh ... un'noon nay us kay maskeen aur aajizana andaaz ko dekh ker yeh samjay kay hamaray baboo nay esa point mara heh jis ka jawab Village-B ka PHD wala baboo nahin deh sakka, phir kia thah ... ala'lalala .... aur dhol ko bajana shoroon ho gahay aur apnay baboo ko uthaya aur dhol bajatay huway apnay gahoon ka rukh keeya, bichara PHD wala logoon ka moon taqta raha yeh huwa kia heh ... Tumara bee yahi hisaab heh aah ker ek chawal maar jatay ho, aur Wahabi, dhol baja rahay hotay hen, mar deeya chora nahin, kamar tor deeh, tang tor deeh ... halan kay jawab ka talluq kissi point say nahin hota [] Yeh sirf village a ka baboo heh aur jahiloon kee jahalat kee bina per apni jahalat ko sahih samaj raha heh, .. Is kay sath time waste nah keren, sirf us poday ko pani denh jis kay phal dena heh joh suka heh us ko chor denh. Meh nay doh teen posts likheen akhar meh samaj gaya kay is kay aqal aur ilm kee baat nahin ... abh ek bachay jis ko alif bey pay nah pata ho us ko phd aur Allama Iqbaal kee Shairi pesh kero aur perwaho toh kia nateeja hoga aap samajtay hen ,,, yeh be abhi nursery say farigh huwa heh is ko ilm nahin jis subject per yeh baat ker raha heh. اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shahid Nazeer مراسلہ: 18 اگست 2009 Author Report Share مراسلہ: 18 اگست 2009 (ترمیم شدہ) In response to Naveed Khan Qadri Naqshbandi Edited 18 اگست 2009 by Shahid Nazeer اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Salar Raza مراسلہ: 18 اگست 2009 Report Share مراسلہ: 18 اگست 2009 اسلامُ علیکم اہلِ ایمان کو۔۔۔ شاہد وہابی کوئی نیئ بات کرو ۔ وہی پرانی باتوں کو دہرا دیا۔ کچھ زاتیا ت پر حملے کر لئے۔ کچھ مسخروں والے مزاق کر لئے۔ اس کے علاوہ کچھ ہے تمہارے پاس؟ سعیدی صاھب نے جن باتوں کا جواب دیا اور جو سوال شاہد وہابی پر کئے ۔۔۔ وہابی صاحب تو بلکل ہی نذریں چرا گئے۔ اعتراض کرنے آتے ہیں۔ جب جواب ملے تو پھر بغلیں جھانکو وہا بیو ۔۔۔ شرم تم کو مگر نہیں آتی ، آئے بھی کیسے اگر شرم ہوتی تو کیا وہابی ہوتے؟؟ وہابی پا کٹ بُک میں سے پڑھ کر اعتراض کر دیا ۔ اصل بک تو ان کے ملا نے بھی نہیں دیکھی ہو گی۔ پورے فورم سے گزارش ہے کے شاہد وہابی کو تھوڑی سی شرم دلائیں ۔ کہ یہ علمی باتوں کا جواب دے ۔۔۔ اور اپنا میراثی پن کیہں اور جا کرے ۔۔ شکریہ۔ اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
RadiatingAli مراسلہ: 19 اگست 2009 Report Share مراسلہ: 19 اگست 2009 Baee ham nay is anparh kay leyeh phd likh deeh, abh anparh heh toh is kee ghalti heh phd meh ghaltiyan nikaal ker apni jahalat ka saboot deh raha heh ... اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shahid Nazeer مراسلہ: 19 اگست 2009 Author Report Share مراسلہ: 19 اگست 2009 سالار رضا صاحب آپ تو پیدائشی جھوٹے ہیں۔ آپ سے کوئی کیا بات کرے گا۔ آپ سے کوئی علمی بات کی جائے نا تو آپ سے وہ بات ہضم ہوتی ہے اور نہ ہی آپ کوئی جواب دیتے ہو۔ آپ اپنے قادری چشتی صاحب کو شرم دلائیں کہ وہ میری پچھلی پوسٹس کا جواب دیں۔ باقی آپکے سعیدی صاحب کو بھی انشا اللہ جلد جواب دونگا۔ اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shahid Nazeer مراسلہ: 19 اگست 2009 Author Report Share مراسلہ: 19 اگست 2009 سعیدی صاحب کو منہ توڑ جواب اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Qadri Sultani مراسلہ: 19 اگست 2009 Report Share مراسلہ: 19 اگست 2009 Jhoota kon hay woh tu sab ko pata chal raha hay. Magar Shahid Sb.ko koi poochay keh unhon nain mujh say is topic say related kon sa question poocha tha jis ka main nain jawab nahi dia???? Shayd inko boukhalahat main topic ke samajh he nahi aa rahy keh topic konsa hay aur likhna kya hay......Sharam tum hud karo keh jhoot bol rahay ho. اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shahid Nazeer مراسلہ: 19 اگست 2009 Author Report Share مراسلہ: 19 اگست 2009 Jhoota kon hay woh tu sab ko pata chal raha hay. Magar Shahid Sb.ko koi poochay keh unhon nain mujh say is topic say related kon sa question poocha tha jis ka main nain jawab nahi dia???? Shayd inko boukhalahat main topic ke samajh he nahi aa rahy keh topic konsa hay aur likhna kya hay......Sharam tum hud karo keh jhoot bol rahay ho. محترم قادری چشتی صاحب میں بہت معذرت چاہتا ہوں۔ اصل میں مجھے نوید خان قادری نقشبندی لکھنا تھا۔ آپ دونوں کے ناموں میں قادری لفظ کے مشترک ہونے کی وجہ سے میں غلطی کر بیٹھا۔ آپ ناراض نہ ہوں۔ ایسی غلطیاں عموما ہو جاتی ہیں۔ اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Qadri Sultani مراسلہ: 19 اگست 2009 Report Share مراسلہ: 19 اگست 2009 Chalain koi bat nahi janab. اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
SALFI_8 مراسلہ: 13 ستمبر 2009 Report Share مراسلہ: 13 ستمبر 2009 Ya raza khani Zara please Es hadith ki Marad hadith pash karay jisay Imam Abu Hanifa nay estidlal kia ho ???????????????????? اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Saeedi مراسلہ: 5 اکتوبر 2009 Report Share مراسلہ: 5 اکتوبر 2009 اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
تجویز کردہ جواب
بحث میں حصہ لیں
آپ ابھی پوسٹ کرکے بعد میں رجسٹر ہوسکتے ہیں۔ اگر آپ پہلے سے رجسٹرڈ ہیں تو سائن اِن کریں اور اپنے اکاؤنٹ سے پوسٹ کریں۔
نوٹ: آپ کی پوسٹ ناظم کی اجازت کے بعد نظر آئے گی۔