Ya Mohammadah مراسلہ: 25 اکتوبر 2008 Report Share مراسلہ: 25 اکتوبر 2008 Aik Deo kehta hai Huzur mar kar mitti me mil gaye (MazAllah), Dusra Deo kehta hai ki Huzur ki hayat Barzakhi hai, Tessra Deo kehta hai ki Huzur ki hayat barzakhi nahin balki dunyawi hai ...or aajkal ke jo inky Muftree hain wo kehty hain ki Huzur ki Hyat Qabr me barzakhi hai Huzur kahin aa ja nahin sakty (Darul Ulom, Deoband-india ka fatwa jo mamati nahin) ....sath inhi ki kitab almuhannad se bhi saboot ki Huzur jahan chahy is alam me tasarruf karty hain Allah ke izn se, sath hi Milad Qayam Tazeem ka bhi saboot. Inhi ki jooti inhi ke sir par... اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ghulam E Mustafa مراسلہ: 25 اکتوبر 2008 Report Share مراسلہ: 25 اکتوبر 2008 buhat khoob Asif bhai app ne zabardast sharing ki hai Allah Azawajal app ko Jazai Khair Ata Farmai aur Deobandion ko Hadayt ata Farmai Ameen اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
hasin baig مراسلہ: 25 اکتوبر 2008 Report Share مراسلہ: 25 اکتوبر 2008 Bahut Khoob Janab Waise DeviVandana Walo,n Ka Dharmik Dhancha hi Tazaad per Qayem Hai,Aap Inke bahimi Ikhtelaf ki bat kerte hain,janab inke eik hi Muftri Ki, eik hi Daruliftira Ke Fatawa uttha ker deikheinge to eik hi Mas'le per mukhtalif Aqeedah wa Faisla parhne ko milega Ab bhai Yeh bhi kiya karein,inke Dharam Guru ne inhe Aqayed ke Dorahe per kharha ker diya hai Poori Deobandiyat Apne Eiman Aur Aqayed K Mas'le mein Bahut Confuse hai اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
khadim-e-Ahl-eHaq مراسلہ: 8 نومبر 2008 Report Share مراسلہ: 8 نومبر 2008 آپﷺ کو غیب کا علم نہیں تھا اللہ نے جو آپﷺ کو عطا کیا تھا وہی ان کو اگر مان بھین لیا جاءے کہ غیب کا علم تھا تو جب ابو جہل نے سوالات کیے تھے تو آپﷺ خاموش کیوں ہو گءیے تھے جب معراج سے واپس آءے تھے اس وقت اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sybarite مراسلہ: 8 نومبر 2008 Report Share مراسلہ: 8 نومبر 2008 آپﷺ کو غیب کا علم نہیں تھا اللہ نے جو آپﷺ کو عطا کیا تھا وہی ان کو اگر مان بھین لیا جاءے کہ غیب کا علم تھا تو جب ابو جہل نے سوالات کیے تھے تو آپﷺ خاموش کیوں ہو گءیے تھے جب معراج سے واپس آءے تھے اس وقت آپ پہلے غیب کی تعریف بیان کیجئے کہ کون کون سی باتوں کا علم ہونا غیب کا علم کہلاتا ہے؟ مزید یہ بھی ثابت کیجئے کہ کسی چیز کا نہ بتانا اس کے علم نہ ہونے کی دلیل ہے۔ اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
سگِ عطار مراسلہ: 8 نومبر 2008 Report Share مراسلہ: 8 نومبر 2008 آپﷺ کو غیب کا علم نہیں تھا اللہ نے جو آپﷺ کو عطا کیا تھا وہی ان کو اگر مان بھین لیا جاءے کہ غیب کا علم تھا تو جب ابو جہل نے سوالات کیے تھے تو آپﷺ خاموش کیوں ہو گءیے تھے جب معراج سے واپس آءے تھے اس وقت یہ ٹاپک تو حیات النبی صلی اللہ علیہ وسلم پر ہے۔ آپ علم غیب کو بیچ میں لے آئے؟ علم غیب پر بھی ضرور بات کیجئے مگر جو ٹاپک ہے دیوبندی اختلاف کا۔ اس پر تو تبصرا کیجئے کہ آپ کے موجودہ دارالافتاء دیوبند والے مولوی ٹھیک ہیں یا خلیل احمد سہارنپوری؟ اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ghulam E Mustafa مراسلہ: 9 نومبر 2008 Report Share مراسلہ: 9 نومبر 2008 Kuch days pehly tak meri aik dosry non-islamic forum per kuch Wahabion say behas chal rahi thi Hayat-un-Nabi per aur ajeeb baat yeh dekhne mein aai ke Internet ka aik FAMOUS DEOBANDI malang009 uss ne mujhe wahan PM kiya ke hum apas ke ekhtlafat ko chor kar filhal inn Wahabion ko jawab daity hein aur aik buhat zyada ajeeb baat yeh dekhne mein aai ke malang009 ne meray answer deine ke pehly hee kuch Ahadith Hayat-un-Nabi per Post kar di aur phir Wahabi ne kaha ke Deobandi Ulama tu iss cheez ko manty hee nhi tu tum kyon post kar rahai hoo اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
sunny_prince2020 مراسلہ: 11 نومبر 2008 Report Share مراسلہ: 11 نومبر 2008 مولانا خلیل احمد سہارنپوریؒ نے "خاص"حالت کو مدنظر رکھ کر بات کہ ہے جیسا کہ انکے الفاظ سے پتا چلتا ہے جبکہ ویب سایٹ ولا فتویٰ عام حالت کو مدنظر رکھ کر دیا گیا ہے ۔ علماء دیوبند کرامات کے قاءل ہیں اور کرامت ایک خاص وقت اور حالت ہوتی ہے اگر آپ کے پاس کوی دلیل ہے حضور ﷺ کے عام حالت میں قبر سے باہر نکل کر آنے جانے پر تو ضرور پیش کریں اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sybarite مراسلہ: 11 نومبر 2008 Report Share مراسلہ: 11 نومبر 2008 مولانا خلیل احمد سہارنپوریؒ نے "خاص"حالت کو مدنظر رکھ کر بات کہ ہے جیسا کہ انکے الفاظ سے پتا چلتا ہے جبکہ ویب سایٹ ولا فتویٰ عام حالت کو مدنظر رکھ کر دیا گیا ہے ۔ علماء دیوبند کرامات کے قاءل ہیں اور کرامت ایک خاص وقت اور حالت ہوتی ہے اگر آپ کے پاس کوی دلیل ہے حضور ﷺ کے عام حالت میں قبر سے باہر نکل کر آنے جانے پر تو ضرور پیش کریں ان الفاظ سے کیا پتا چل رہا ہے یہ بھی بتا دیجیئے اور خیال رہے کہ یہاں وقتِ خاص کا کوئی ذکر نہیں۔ نیز یہ بھی بتا دیجیئے کے وقت کے خاص یا عام ہونے کا تعین کون کر سکتا ہے؟ صاحبِ کرامت یا کرامت کو دیکھنے والا؟ اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jad Dul Mukhtar مراسلہ: 11 نومبر 2008 Report Share مراسلہ: 11 نومبر 2008 Deobandiyat mein Tazaad or bahami ikhtelaaf ka ek or namoona اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
sunny_prince2020 مراسلہ: 14 نومبر 2008 Report Share مراسلہ: 14 نومبر 2008 ان الفاظ سے کیا پتا چل رہا ہے یہ بھی بتا دیجیئے اور خیال رہے کہ یہاں وقتِ خاص کا کوئی ذکر نہیں۔ نیز یہ بھی بتا دیجیئے کے وقت کے خاص یا عام ہونے کا تعین کون کر سکتا ہے؟ صاحبِ کرامت یا کرامت کو دیکھنے والا؟ جناب آپ مجھے یہ بتاءیں کہ تصرف کے لفظ سے یہاں کیا مراد ہے ؟؟؟؟؟ اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jad Dul Mukhtar مراسلہ: 14 نومبر 2008 Report Share مراسلہ: 14 نومبر 2008 جناب آپ مجھے یہ بتاءیں کہ تصرف کے لفظ سے یہاں کیا مراد ہے ؟؟؟؟؟ SUNNI PRINCE SAHIB TASARRUF SAY KIA MURAD HAI YE APP KO NANOTVI KAY WAQIA SAY PATA CHAL JANA CHAHIYE THA , CHALAIN AGAR NAHI SAMJHAIN TO PHIR SAY PARH LAIN NANOTVI KO SOOTAY JAGTAY HAR QAT NABI KAREEM SALLALLAHO ALAIHI WASALLAM NAZAR AATAY , APNI CHADAR E MUBARAK MAIN LE KAR KABHI UNDAR LATAY KABHI BAHIR LAY JATAY , YE HAI TASARRUF . BAQI GANGOHI SAHIB NAY BHI ISS KI WAZAHAT KAR DI KAH NABI KAREEM SALLALLAHO ALAIHI WASALLAM YE BATANA CHAHTAY HAIN KAH NANOTVI PER EESAY ILZAM LAG RAHAY HAIN ISS LYE HUM ISSAY UB ISS DUNYA MAIN NAHI CHORAIN GE , YE HAI TASARRUF KAY MA'ANI JO APP KAY ULLAMA NAY BAYAN KYE , اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
تجویز کردہ جواب
بحث میں حصہ لیں
آپ ابھی پوسٹ کرکے بعد میں رجسٹر ہوسکتے ہیں۔ اگر آپ پہلے سے رجسٹرڈ ہیں تو سائن اِن کریں اور اپنے اکاؤنٹ سے پوسٹ کریں۔
نوٹ: آپ کی پوسٹ ناظم کی اجازت کے بعد نظر آئے گی۔