Smart.Guy.Cool مراسلہ: 1 نومبر 2008 Report Share مراسلہ: 1 نومبر 2008 هاں تو تھانوی کا منہ ایسا ہی تو تھا ۔ kesa tha ????ek gustakh ka moo kesa hota hai ye app se behta kon janta hoga...mere bhai bcoz u are also belong from these اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Khadim-e-Diobend مراسلہ: 2 نومبر 2008 Report Share مراسلہ: 2 نومبر 2008 (ترمیم شدہ) Khadam e DEO.......Band tum logonmain ghairat naam ke koi cheez he nahin.Tumhain apni maa ka itna ghusa laga ke likh dia ke tumhain tumharay molvion nain yeh sikhaya hay.Han han hmain ye sikhaya gya hay ke agar koi gustakh tumharay Nabi Sal Allah hu Alaih e Wasalam k Moy e Mubarak ke b gustakhi karta hay tu usay kafir janu.Ab apnay Hakeem (pata nahin kis jahil nain isay Hakeem ul ummat ka laqab day dia hay) us ke gustakhi daikho aur tauba karo. Tum apnay Khalaq e Haqeeqi k baray main itni gandi soch rakhtay.Kisi nain sach kaha hay ke jab banday main Haya hatam ho jay tu jo marzi karay........... هاں هاں اب نياں ٹوپك خود شروع كر رهے هو۔ ارے جاهل گوار تمهارے پاس كيا پيمانه هے جس سے پتا چلے كه كيا چيز گستاخي هے اور كيا چيز گستاخي نهيں هے۔ اور يه بهي بتا ديا كرو كه كس الفاظ سے كيا گستاخي هو رهي هے۔ صريح گستاخي هے۔ يا غير صريح؟؟؟؟؟؟ تم مجهے دو چيزيں لا دو۔ نمبر۱:۔ ------------------------------------------------۔ نمبر۲:۔------------------------------------------------- تو ميں تمهيں جواب تمهاري كتاب سے هي دكهاؤں گا۔ اور هاں ان باتوں كا اب كي بار جواب دينا كوئي اور شوشه نه چهوڑنا۔ پهر جب ميں تمهاري كوئي كتاب دكهاؤں گا تو تم كهو گے كه فتاوي رضويه ميں لكها هے كه يه كتاب جلانے كے قابل هے۔ Edited 4 نومبر 2008 by Sybarite Aap کہ sawal karnay ka tu ab haqq hi nahi rakhtay. Pichlay sawalaat ka jawab aap se matloob hai jinhay aap musalsal taalay ja rahay hain. اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Khadim-e-Diobend مراسلہ: 2 نومبر 2008 Report Share مراسلہ: 2 نومبر 2008 kesa tha ????ek gustakh ka moo kesa hota hai ye app se behta kon janta hoga...mere bhai bcoz u are also belong from these يار ميرے جيسا تها اب خوش هو چلو هاشمي مياں اور آپكے جيسا نہ تها خالص خبیث دیوبندیوں جیسا تھا اب خوش هو كيا كهلوانا چاهتے هو ميرے منه سے بتا دو ميں كه ديتا هوں۔ بات پوري لكه ديا كرو انشاء الله برداشت كرنے كا ماده هے مجه ميں اور جواب كو سمجهنے كا ماده تم اپنے اندر پيدا كر لو۔ اب بات اس طرف جا رهي هے كه علمائے ديوبند كا كيا عقيده هے۔ اور كهاں سے كيا ثابت هو رها هے۔ اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Qadri Sultani مراسلہ: 2 نومبر 2008 Report Share مراسلہ: 2 نومبر 2008 Khadam e DEO.....BAND ghusa kyon ho raha ho.Abhi tu start hay.Aur laanat hay tum logon ke aqloon par jinhain abhi tak pata nahin chala ke kis cheez ke gustakhi ho rahy hay.Hum nain bat ke hay proof k saath.Tum ko kya kisi nain roka hua hay ke humain humari books na dikhao.Jab hum nain tum say kaha tha ke Fatawa e Razvia ka original print dikhao us waqat tumhari aqal kahan gay thy. Tumhara Hakeem (Afsoos us shakhs ke aqal par aur soch par jis nain Thanvi k lia ye lafaz use kya)keh raha hay ke ye lafaz Quran say nikal do.Tumhain is main kuch b mehsoos nahin hua.Aur wo shakhs Syeda Tun Nisa Khatoon e Jannat Syeda Fatima Zahra R.A k baray main ye keh raha hay (NAozo Billah)ke unon nain mujay seenay say laga lia.Wo Syeda jis nain kabhi kisi ghair mehram ka mun tak na daikha ho un k baray main ye likh raha hay. Aur tum log yeh keh do ke Allah Tala (Naozo Billah summa Naozo Billah)jhoot bolnay par qadir hay.Ye tumhain gustakhi nazar he nahin aati.Chalo humain tu ye pata hay ke jo shakhs Humaray Aaqa o Mola Sal Allah o Alih e Wasalam ke Moy e Mubarak k b gustakhi karta hay humaray nazdeek kafir hay aur wajab e qatal hay. Ganwaar aur Jaahil real meanings main tum log ho jinhain gustakhi karnay main b sharam mehsoos nahin hoti.Aur jo tumharay pas hawaly hain main again tum say keh raha hon un ka original print paish karo phir daikhain gay.Chalo humaray pas har cheez ka rad to mojood hay.Kya abhi tak tum nain kisi cheez ka rad paish kia hay?????????????????Tumharay mufti tumharay akabar par hud kufr ka fatwa laga raha hain aur tum ho ke mannay ka naam he nahin laitay.Afsoos hay tum logon par....... اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Khadim-e-Diobend مراسلہ: 2 نومبر 2008 Report Share مراسلہ: 2 نومبر 2008 Khadam e DEO.....BAND ghusa kyon ho raha ho.Abhi tu start hay.Aur laanat hay tum logon ke aqloon par jinhain abhi tak pata nahin chala ke kis cheez ke gustakhi ho rahy hay.Hum nain bat ke hay proof k saath.Tum ko kya kisi nain roka hua hay ke humain humari books na dikhao.Jab hum nain tum say kaha tha ke Fatawa e Razvia ka original print dikhao us waqat tumhari aqal kahan gay thy. Tumhara Hakeem (Afsoos us shakhs ke aqal par aur soch par jis nain Thanvi k lia ye lafaz use kya)keh raha hay ke ye lafaz Quran say nikal do.Tumhain is main kuch b mehsoos nahin hua.Aur wo shakhs Syeda Tun Nisa Khatoon e Jannat Syeda Fatima Zahra R.A k baray main ye keh raha hay (NAozo Billah)ke unon nain mujay seenay say laga lia.Wo Syeda jis nain kabhi kisi ghair mehram ka mun tak na daikha ho un k baray main ye likh raha hay. Aur tum log yeh keh do ke Allah Tala (Naozo Billah summa Naozo Billah)jhoot bolnay par qadir hay.Ye tumhain gustakhi nazar he nahin aati.Chalo humain tu ye pata hay ke jo shakhs Humaray Aaqa o Mola Sal Allah o Alih e Wasalam ke Moy e Mubarak k b gustakhi karta hay humaray nazdeek kafir hay aur wajab e qatal hay. Ganwaar aur Jaahil real meanings main tum log ho jinhain gustakhi karnay main b sharam mehsoos nahin hoti.Aur jo tumharay pas hawaly hain main again tum say keh raha hon un ka original print paish karo phir daikhain gay.Chalo humaray pas har cheez ka rad to mojood hay.Kya abhi tak tum nain kisi cheez ka rad paish kia hay?????????????????Tumharay mufti tumharay akabar par hud kufr ka fatwa laga raha hain aur tum ho ke mannay ka naam he nahin laitay.Afsoos hay tum logon par....... ميں تمهيں فتاوي رضويه كے اورجنل سكين دكاهاؤں گا۔ اسكے بعد ميرے سوالات كا جواب تم دو گے۔ ٹهيك هے۔؟؟؟ ميرے پچهلے سوال نمبر۱:۔ ---------------------------- نمبر۲:۔----------------------------؟ اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Qadri Sultani مراسلہ: 2 نومبر 2008 Report Share مراسلہ: 2 نومبر 2008 Janab hum b idher he hain......waiting for ur reply. Aur perhaps aap nain mera poora reply para nahin.Main nain likha hay ke koi b shakhs humaray Aaqa o Mola Sal Allah o Alaih e Wasalam k moy e mubarak k b gustakhi karay ga(Aap ke zat e mubarak tu bay misal hay)humaray nazdeek gustakh hay aur kafar hay bas.........Main kuch link attach kar raha hon par lo.Aur mera aik sawal kya abhi tak tum nain apnay kisi akabar ke bat ka rad b kia hay bas taaweelain he paish kar rahay ho. اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Qadri Sultani مراسلہ: 3 نومبر 2008 Report Share مراسلہ: 3 نومبر 2008 Khadam e DEO.....BAND kahan bhaag jatay ho.Jawab tu jaldi day dia karo.Ab daikho apnay akabar k aqaid aur gustakhian aur apna sar phoor lo.Apnay Maslak ke bunyad daikho jis k akabar he itnay ganday gustakh hain.Allah humain har fitnay say mehfooz rakhay.Aamin اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sybarite مراسلہ: 4 نومبر 2008 Report Share مراسلہ: 4 نومبر 2008 Sab se pehlay tu late reply karne ke liye maazrat. Office ki masrofiyaat ne jawab dene ka mouqa na diya aur kal jab reply likhnay betha tu KESC walo ne apnay rung dikha diye... Aap se pichlay sawalaat ke jawab ki umeed bhi nahi thi aur waisa hi huwa. Bajaye pichlay sawalaat ka jawab dene ke aap ne phir aik naya masla utha liya jis ki aar mein pichlay sawalo ke jawabaat phir gool kar gaye. Aur ye jo masla uthaya hai iss per pehlay se aik mufassil thread mojoud hai jis ka link bhi aap ko diya jaa chuka. Usooli tour per agar aap ghairat ke saath saath kuch dalail hotay tu aap ussi thread mein humara radd kartay lekin uss thread se aap munh chupaye phir rahay hain. Khair masla nahi, aap choo'ke deobandi hain iss liye her baar naye andaaz se zillat ka munh dekhna aap ki khaslat hai. Aap ki dil'joi ka samaan yahi kiye dete hain. پهلي بات تو يه هے كه ميں نے كها تها كه يه ان الله علي كل شيئ قدير كي وضاحت سے بات سمجه آرهي هے۔ اور كوئي نعوذبالله الله عزوجل پر كوئي بري بات نهيں كهي Ab aap ghoom phir kar phir Qurani Ayaat per aye hain tu iss per bhi baat kiye lete hain. Surah Al-Mulk, Verse 1, Tanwir-ul-Miqbas And from his narration on the authority of Ibn 'Abbas that he said regarding the interpretation of Allah's saying (Blessed is He): '(Blessed is He) He says: He possesses grace; it is also said this means: exalted, transcendent, exonerated is He, and He is too holy to have children or partners (in Whose hand is the Sovereignty) the power to bestow might and abasement and the power over the stores of all things, (and He is Able to do all things) to elevate or to abase. Ab yaha ye tu bataya jaa raha hai ke Allah her cheez per qadir hai, lekin saath saath Allah ki paaki bayan kartay huway ye bhi kaha jaa raha hai ke woh Allah ki zaat iss qadar Paak hai ke uss ki aulaad ya uss ka shareek hona mumkin nahi. Ab agar aap hi ki mantak se dekha jaye tu yaha aap ke nazdeek Tanwir-ul-Miqbaas mein tazaad paya jaata hai ke aik taraf tu kaha jaa raha hai ke Allah her cheez per qadir hai aur phir ye bhi kaha jaa raha hai ke uss Zaat-e-Paak ka Shareek mumkin nahi. Tu yaha aap deobandiyo ke hisaab se tu Ujz paya jata hai ke Allah apna shareek bananay se Aajiz hai ya ye uss ke Qudrat mein nahi ya phir “wa huwa ala kulli shay’in qadeer” se aap ka ye aqeedah bhi hai ke Allah apna Shareek bananay per bhi Qadir hai. Rahi baat “achi buri” baat ki tu aiye kuch aap ko aap hi ke statements dikhao. Aap ki walida per diye gaye mere statement per aap kehtay hain ke; اسكي مثال كوئي اچهي بهي دي جا سكتي هے۔ Iss ke baad aap ye bhi kehtay hain ke; واقعي جب انسان كے اندر الله پاك نے كسي چيز كے كرنے كي صلاحيت ركهي هے تو اسكا صدور بهي ممكن هے۔ Aap khud hi keh rahay hain ke agar kisi cheez per qudrat hai tu iss ka sudoor bhi mumkin hai. Yehi baat mein ne aap ki walida ke haqq mein keh di tu aap ko buri lag gai. Hala’ke mein ne aap ki walida ko uss cheez ka fa’il qaraar nahi dya tha, sirf qudrat ki baat ki thi. Rahi baat ke “misaal achi bhi di jaa sakti hai” tu laanat ho aap per hazaar baar ke jab Allah ki qudrat ko sabit karne ke liye Kazb ko dakhil-e-qudrat bataya jaye tu aap ke liye “Deen” aur jab aap ki walida ki qudrat ko sabit karne ke liye “nangay ho kar naachnay ko dakhil-e-qudrat” bataya jaye tu misaal buri! Allah ki qudrat ko sabit karnay ke liye aap ke mullay ko aik Aib, aik Nuqs hi kyu mila? Allah ki qudrat ko sabit karne ke liye kya jhoot se behtar aur kuch nahi tha? Kya Allah ki shayaan-e-shaan koi aisi cheez na thi jis se Allah ki qudrat per dalail paish kiye jatay? So sabit ye huwa ke aap ke apnay ghaleez aqeeday ke mutabiq aap ke walida ke baray mein paish ki gai meri statement bilkul durust aur kisi aitebaar se ghair’shareefana nahi lihaza aap ko isay khush’dili se qubool kar ke Gangohi ke qoul ki tarah iss ka bhi charcha karna chahiye. Ab aiye aap ke zaleel aqeeday ka tafseeli post-mortem! Ye tu aap bhi apni posts mein maan chukay ke aap ke aqeeday ke mutabiq Allah Kazb per qadir hai magar sudoor iss ka na hoga matlab ke Allah se kazb ka sudoor hona muhaal hai. Ab aiye “Muhaal” ki tafseel bhi dekh lijiye; اقصاھا ان یمتنع بنفس مفہومہ کجمع الضدین و قلب الحقائق واعدام القدیم،وھذا لا یدخل تحت القدرۃ القدیمۃ آخری مرتبہ وہ ہے جو نفس مفہوم کے اعتبار سے ممنوع ہو مثلا ضدین کا جمع ہونا، حقائق میں قلب، قدیم کا معدوم ہونا یہ قدرت قدیمہ کے تحت داخل ہی نہیں منح الروض الازہر شرح الفقہ اکبر افعال العباد لعلبمہ تعالٰی مصطفٰے البابی، مصر ص 56 ====================================================== علمہ تعالٰی یعم المفھومات کلھا الممکنۃ والواجبۃ والممتنعۃ فہو اعم من القدرۃ لا نہا تختص بالممکنات دون الواجبات والممتنعات اللہ تعالٰی کا علم تمام مفہومات کو شامل ہے خواہ وہ ممکن ہیں یا واجب یا ممتنع، اور وہ قدرت سے عام ہے کیونکہ قدرت کا تعلق فقط ممکنات سے ہے واجبات اور ممتنعات کے ساتھ وہ متعلق نہیں ہوتی۔ شرح المواقف المرصدالرابع المقصد الثاث منشورات الشریف الرضی قم ایران 70/8 ====================================================== Ab khudara ye na kahiye ga ke ye tasaneef Barelwi Ulema ki hain iss liye aap inhay nahi maantay! Muhaal ka Qudrat se taluqq na honay per tu hawala’jaat dekh chukay aap, ab aiye zara Allah se kazb ki nisbat per bhi kuch dekh lijiye. الکذب محال باجماع العماء لان الکذب نقص باتفاق العقلاء وھوعلی اللہ تعالٰی محال جھوٹ باجماع علماء محال ہے کہ وہ باتفاقِ عقلا عیب ہے اور عیب اللہ تعالٰی پر محال ہے شرح المقاصد المبحث السادس فی انہ تعالٰی متکلم دارالمعارف النعمانیہ، لاہور 104/2 ====================================================== کذب کلام اللہ تعالٰی محال کلامِ الٰہی کا کذب محال ہے شرح العقائد النفسیہ دارالاشاعت العربیہ قندھار، افغانستان ص 71 ====================================================== انہ تعالٰی یمتنع علیہ الکذب اتفاقا اما عند المعتزلہ فلان الکذب قبیح وھو سبحانہ لا یفعل القبیح واما عندنا فلانہ نقص و انقص علی اللہ محال اجماعاً یعنی اہلسنت و معتزلہ سب کا اتفاق ہے کہ اللہ تعالٰی کا کذب محال ہے۔ معتزلہ تو اس لیے محال کہتے ہیں کہ کذب برا ہے اور اللہ تعالٰی برا فعل نہیں کرتا اوار ہم اہلسنت کے نزدیک اس دلیل سے ناممکن ہے کہ کذب عیب ہے اور ہر عیب اللہ تعالٰی پر بالاجماع محال ہے۔ مواقف مع شرح المواقف المقصد السابع بحث انہ اللہ تعالٰی متکلم منشورات الشریف الرضی قم ایران، 100/8-101 ====================================================== قولہ تعالٰی فلن یخلف اللہ عھدہ یدل علی انہ سبحانہ وتعالٰی منزہ عن الکذب وعدہ و وعیدہ، قال اصحابنا لان الکذب صفتہ نقص والنقص علی اللہ تعالٰی محال، وقالت المعتزلہ لان الکذب قبیح لانہ کذب فیستحیل ان یفعلہ فدل علی ان الکذب منہ محال اللہ تعالٰی کا فرمانا کہ اللہ ہرگز اپنا عہد جھوٹا نہ کریگا دلالت کرتا ہے کہ اللہ تعالٰی اپنے ہر وعدہ و وعید میں جھوٹ سے منزہ ہے، ہمارے اصحابِ اہلسنت و جماعت اسی دلیل سے کذب الٰہی کو ناممکن جانتے ہیں کہ وہ صفتِ نقص ہے اور اللہ تعالٰی پر نقص محال، اور معتزلہ اس دلیل سے ممتنع مانتے ہیں کہ کذب قبیح لذاتہ ہے تو باری تعالٰی سے صادر ہونا محال، غرض ثابت ہوا کہ کذبِ الٰہی اصلاً امکان نہیں رکھتا مفاتیح الغیب تحت آیت فلن یخلف اللہ عہدہ المکتبتہ البہیہ، مصر 159/3 ====================================================== صدق کلامہ تعالٰٰی لما کان عند نا ازلیا امتنع کذبہ لان ما ثبت قدمہ امتنع عدمہ کلامِ الٰہی کا صدق جب کہ ہم اہلسنت کے نزدیک ازلی ہے تو اس کا کذب محال ہوا کہ جس چیز کا قدم ثابت ہے اس کا عدم محال ہے۔ شرح المقاصد المبحث الثانی فی العشر اتفقت الامتہ علےالعفو دار المعارف النعمانیہ، لاہور 237/2 ====================================================== Aur ab aap ki qabar mein aakhir keel! الکذب نقص والنقص علیہ محال فلایکون من الممکنات ولا تشملھ القدرۃ کسائروجوہ النقص علیہ تعالٰی کالجھل والعجز جھوٹ عیب ہے اور عیب اللہ تعالٰی پرمحال تو کذبِ الٰہی ممکنات سے نہیں، نہ اللہ تعالٰی کی قدرت اسے شامل ہے، جیسے تمام اسبابِ عیب مثل جہل و عجزِ الٰہی، کہ سب محال ہیں اور صلاحیتِ قدرت سے خارج۔ شرح عقائد جلالی، الدوانی علی العقائد العضدیتہ مطبع مجتبائی، دہلی ص 73 ====================================================== Deobandi ye boongiya bhi maartay hain ke agar Kazb per Allah ko qadir na mana jaye tu banday ki qudrat Allah se barh jaye gi ke Kazb banday ki qudrat mein hai. Iss ka jawab bhi dekh lijiye; اما امتناع الکذب علیہ تعالٰی عندنا فثلثۃ اوجہ (الٰی ان قال) وایضاً فلیزم علی تقدیر ان یقع الکذب فی کلامھ سبحانھ ان تکون نحن اکمل منھ فی بعض الاوقات اعنی وقت صدقنا فی کلامنا یعنی کذبِ الٰہی کا محال ہونا ہم اہلسنت کے نزدیک تین دلائل سے ہے۔ ایک یہ کہ اس کلام میں کذب آئے تو بعض وقت ہم اس سے اکمل ہوجائیں ینی جس وقت ہم اپنے کلام میں سچے ہوں شرح المواقف المقصد السابع بحث انہ اللہ تعالٰی متکلم منشورات الشریف الرضی قم ایران، 101/8 ====================================================== Mere khayal hai iss zaman mein itna kaafi hai aap ki tabyat hari bhari karne ke liye. ميں نے بهي تو يهي كها هے كه آپكي والده كا ايسا كرنا آپكي فحش گوئي سے بظاهر ثابت هو رها هے۔ Apni hi baato mein uljhay jaa rahay hain. Mein ne tu aap hi ke aqeeday ke mutabiq “Qudrat” ki baat ki ke aap ki Walida ko aisay kaam karne ki qudrat hai, jisay aap aqlan tasleem kar chukay. Mein ne fayl ke sadir honay ko tu mumkin kaha hi nahi, iss ka inkaar kiya ke “ba’wajoud ikhtiyaar ke aisa na karein gi”. Lekin ab dekhiye aap khud hi mere inkaar ko ghalat ko sabit karne ke liye meri walida per “...sabit ho raha hai” keh kar fa’il honay ka ilzam laga rahay hain. Aap ki mantak ka itna duhra mayaar kyu? ليكن دوسري طرف كسي پر الزام لگانا الله پاك نے حرام بهي كها هے۔ اسي لئے كسي بهي غيرت مند آدمي كو ايسي بات سن كر غصه آجاتا هے۔ ليكن جو بے غيرت هو اسكو ايسا نهيں هوتا اور وه كه ديتا هے كه مجهے بلكل غصه نهيں آيا۔ Awwal tu ye sabit kijiye ke mien ne ilzaam lagaya. Mein ne tu qudrat ki baat woh bhi aap ke qaiday se, imkaan-e-sudoor ka inkaar tu mein ne khud hi kiya uss ibarat mein tu phir ilzaam kaisa. Aur agar phir bhi ye ilzaam hai tu phir ye bhi maaniye ke aap ke nijs mullay ne Imkaan-e-Kazb ki baat kar ke Allah per ilzaam lagaya. Rahi baat ghussay ki tu aik seedhi si misaal diye deta hon, mumkin hai baat samajh aa jaye. Road cross kartay khuda’na khuwaasta aap ki walida ka accident ho jaye aur saath hi aik kutta bhi kuchla jaye tu aap ko pehlay uss kuttay ki fikr ho gi ya apni walida ki? Mere khayaal mein aap ko kuttay ki hi fikar lahaq hogi! Mujhay tu apni walida ki izzat se zyada apnay Mabood ki izzat piyari hai tu mein tu ussi ke liye fiker’mand honga. Ab aap ki nazdeek ye be’ghairti hai tu hum aisay be’ghairat hi bhalay. اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Khadim-e-Diobend مراسلہ: 16 نومبر 2008 Report Share مراسلہ: 16 نومبر 2008 (ترمیم شدہ) يار ميرے جيسا تها اب خوش هو چلو هاشمي مياں اور آپكے جيسا نہ تها خالص خبیث دیوبندیوں جیسا تھا اب خوش هو كيا كهلوانا چاهتے هو ميرے منه سے بتا دو ميں كه ديتا هوں۔ بات پوري لكه ديا كرو انشاء الله برداشت كرنے كا ماده هے مجه ميں اور جواب كو سمجهنے كا ماده تم اپنے اندر پيدا كر لو۔ اب بات اس طرف جا رهي هے كه علمائے ديوبند كا كيا عقيده هے۔ اور كهاں سے كيا ثابت هو رها هے۔ بهائي ايڈيٹنگ كر كے بتاؤ تو صحيح كه ايڈيٹنگ كيوں كي هے۔ يه تو عجيب بات هے۔ كه ميري بات سننے كي تو همت نهيں خود جو چاهو كرو۔ ميري اصل عبارت كچه اسطرح تهي يار ميرے جيسا تها اب خوش هو چلو آپكے اور اعلي حضرت جيسا تها۔ اب خوش هو كيا كهلوانا چاهتے هو ميرے منه سے بتا دو ميں كه ديتا هوں۔ بات پوري لكه ديا كرو انشاء الله برداشت كرنے كا ماده هے مجه ميں اور جواب كو سمجهنے كا ماده تم اپنے اندر پيدا كر لو۔ اب بات اس طرف جا رهي هے كه علمائے ديوبند كا كيا عقيده هے۔ اور كهاں سے كيا ثابت هو رها هے۔ Edited 16 نومبر 2008 by Khadim-e-Diobend اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Khadim-e-Diobend مراسلہ: 16 نومبر 2008 Report Share مراسلہ: 16 نومبر 2008 Sab se pehlay tu late reply karne ke liye maazrat. Office ki masrofiyaat ne jawab dene ka mouqa na diya aur kal jab reply likhnay betha tu KESC walo ne apnay rung dikha diye... Aap se pichlay sawalaat ke jawab ki umeed bhi nahi thi aur waisa hi huwa. Bajaye pichlay sawalaat ka jawab dene ke aap ne phir aik naya masla utha liya jis ki aar mein pichlay sawalo ke jawabaat phir gool kar gaye. Aur ye jo masla uthaya hai iss per pehlay se aik mufassil thread mojoud hai jis ka link bhi aap ko diya jaa chuka. Usooli tour per agar aap ghairat ke saath saath kuch dalail hotay tu aap ussi thread mein humara radd kartay lekin uss thread se aap munh chupaye phir rahay hain. Khair masla nahi, aap choo'ke deobandi hain iss liye her baar naye andaaz se zillat ka munh dekhna aap ki khaslat hai. Aap ki dil'joi ka samaan yahi kiye dete hain. ميرے جواب دير سے دينے كي وجه بهي كچه اسي طرح هے۔ ليكن يه كوئي مسئله نهيں۔ جواب موصول هونا اصل مقصود هے۔ چاهے دير سے هي سهي۔ بهائي ميں نے پهلے بهي بارها عرض كيا كه سوال ايك جگه كوڈ كر ديں ميں سب كا جواب تحرير كر دوں گا۔ شايد آپ جواب لينا نهيں چاهتے۔ كيونكه آپكو صرف سوال كاپي كرنا هے مسئله تو مجهے هونا چاهئے كيونكه جواب ديتے وقت مجهے زياده وقت لگے گا۔ اب بهي وهي كه جن سوالات كے جوابات آپ ضروري سمجهتے هيں لينا تو وه اگلي پوسٹ ميں كوڈ كر ديں۔ آپكي ان باتوں كا جواب ميں لكه كر ركه ليتا هوں۔ اور جب آپ اپنے سوالات كو پوچه كر تسلي كر ليں تو آپكے ان سوالات كا جواب ميں پوسٹ كر دوں گا۔ ويسے بهي اكثر سوالات كوئي خاص ضروري نهيں هيں۔ اور ابهي صرف ايك بات كرنا چاهوں مرزا جب شروع شروع ميں كسي عيسائي وغيره سے مناظره كرتا تو جب پهنس جاتا تو گالياں بكنا شروع كر ديتا۔ تو آپكو پهلے بهي عرض كيا هے كه مثال يا كوئي بهي چيز ذرا اچهے انداز ميں اچهے الفاظ ميں پيش كريں۔ تو پهر جب ميں جواب ديتا هوں تو آپ اسكو ايڈٹ كرنے بيٹه جاتے هيں۔ تو سننے كي بهي طاقت ركهني چاهئے۔ اگر يهاں هضم نهيں هوتي تو هم دونوں كسي اور فارم پر چلے جاتے هيں۔ جهاں نه آپ موڈريٹر هوں نه ميں۔ نهيں تو يه انصاف نهيں كه اپني مرضي سے جو چاهو آپ كر لو اور ميري باري ميں ميري بات نه سنو۔ جيسا كه ميں نے پهلے كها هے۔ بهر حال اب صرف سوالات كوڈ كريں۔ تو اسكے بعد انشاء الله اخلاقيات كے دائرے ميں رهتے هوئے اب ترتيب سے بات شروع كرتے هيں۔ اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Qadri Sultani مراسلہ: 16 نومبر 2008 Report Share مراسلہ: 16 نومبر 2008 Khadam e DEO.....BAND Sb.koi bat nahin ke aap nain late reply kia laikan afsoos yeh hay ke bajay is k keh aap jawab likhtay jaisa ke aap nain hud likha tha apnay pehlay post main k main apni agli post main aap ko FATAWA e RAZWIA ka original page post karon ga.Laiakn aap nay bajay is k keh jawab send karnay k aik aur afsana start kar dia hay.Sab questions tumharay samnay hain hud par lo.Tum nain wo he DEO...BAND ion wali rawash akhtiar ke hui hay.Kabhi idher kabhi udhar............... اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Khadim-e-Diobend مراسلہ: 17 نومبر 2008 Report Share مراسلہ: 17 نومبر 2008 Khadam e DEO.....BAND Sb.koi bat nahin ke aap nain late reply kia laikan afsoos yeh hay ke bajay is k keh aap jawab likhtay jaisa ke aap nain hud likha tha apnay pehlay post main k main apni agli post main aap ko FATAWA e RAZWIA ka original page post karon ga.Laiakn aap nay bajay is k keh jawab send karnay k aik aur afsana start kar dia hay.Sab questions tumharay samnay hain hud par lo.Tum nain wo he DEO...BAND ion wali rawash akhtiar ke hui hay.Kabhi idher kabhi udhar............... بهائي بات يه هے كه ميں نے پهلے بهي عرض كيا تها كه مسئله آپكو كوئي نهيں آپنے صرف سوال كاپي كر كے پيسٹ كرنا هے۔ جواب ميں نے دينا هے۔ تو ميں بهي كه سكتا هوں كه آپ بهي خوام خواه ميں بات لمبي كرنا چاهتے هيں۔ اگلي پوسٹ ميں اگر سكيننگ كے علاوه آپكو كچه اور چاهئيے كسي سوال كا جواب تو بتا ديں ورنه ميں سكيننگ پيش كرنے كے بعد اصل مقصود اور مسائل كي طرف آؤں گا۔ اور آپ بهي جانتے هيں كه سب سوالات جواب دينے كے ضروري نهيں هيں۔ كيونكه اسميں كچه غير مناسب مثاليں بهي دي گئي هيں۔ اميد هے آپ سمجه چكے هوں گے۔ آپكا پهلا ضروري مطالبه فتاوي رضويه سے پيش كي گئي عبارت كا سكيننگ پيش كريں۔ اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Qadri Sultani مراسلہ: 18 نومبر 2008 Report Share مراسلہ: 18 نومبر 2008 G Janab Khadam e DEO.....BAND Sb.Main nain aap say sirf yeh araz ke thy ke aap Fatwa e Razvia ka original print scan kar k post kar dain.Na main nain koi bat lambi ke hay aur na he koi aur mutalba.Ab aik mah say shayad zyada waqat guzar chuka hay laikan har bar aap taal matool kar daitay hain.Agar aap masroof hain tu shayad being a medical student main aap say b zyada masroof hon.Jo questions kia gay hain un ka jawab tu aap ko daina he paray ga jaisa ke aap nain kaha hay ke har sawal ka jawab daina lazmi nahin hay.Chalain bahar hal main aap k reply ka wait kar raha hon...................... اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
sag-e-Raza مراسلہ: 18 نومبر 2008 Report Share مراسلہ: 18 نومبر 2008 G Janab Khadam e DEO.....BAND Sb.Main nain aap say sirf yeh araz ke thy ke aap Fatwa e Razvia ka original print scan kar k post kar dain.Na main nain koi bat lambi ke hay aur na he koi aur mutalba.Ab aik mah say shayad zyada waqat guzar chuka hay laikan har bar aap taal matool kar daitay hain.Agar aap masroof hain tu shayad being a medical student main aap say b zyada masroof hon.Jo questions kia gay hain un ka jawab tu aap ko daina he paray ga jaisa ke aap nain kaha hay ke har sawal ka jawab daina lazmi nahin hay.Chalain bahar hal main aap k reply ka wait kar raha hon...................... , jee chishti qadri bhai,sirf app hee nahee main bhee baree dilchaspee say wait kar raha hoon,, lakin pata nahee har bar koi niya shosha chor ka yea khadim shab, chalay jatay hian , jawab nahee datay,,,,, chaleen abb thora intazar aur kar latay hain,, jazak ALLAH,,, CHISHTI QADRI BHAI اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sybarite مراسلہ: 20 نومبر 2008 Report Share مراسلہ: 20 نومبر 2008 بهائي ايڈيٹنگ كر كے بتاؤ تو صحيح كه ايڈيٹنگ كيوں كي هے۔ يه تو عجيب بات هے۔ كه ميري بات سننے كي تو همت نهيں خود جو چاهو كرو۔ ميري اصل عبارت كچه اسطرح تهي میرے خیال میں عقلمند کو اشارہ کافی ہوتا ہے۔ خیر آپ کی پوسٹ اس لیے ایڈٹ کی گئی کہ آپ اپنے علما سے اچھل کر ہمارے علما پر آگئے تھے۔ آپ بڑے شوق سے تھانوی کا حلیہ بیان کریں مگر ہمارے اکابرین کے حلیہ مبارک پر تبصرہ کرنا ہے تو ثبوت کے ساتھ۔ آپ بلاوجہ تھانوی کی شکل کو اعلیٰحضرت کی شکل سے ملا رہے تھے جبکہ حقیقت ساری دنیا کے ساری دنیا کے سامنے ہے۔ تھانوی کی پوری نسل کی شکل دیکھ لیجیے سب کے چہرے ایسے چپٹے ہیں جیسے منہ پر جوتا مارا گیا ہو۔ اور الحمد للہ اعلیٰحضرت کے خاندان میں کسی کا چہرہ ایسا نہیں۔ بهائي ميں نے پهلے بهي بارها عرض كيا كه سوال ايك جگه كوڈ كر ديں ميں سب كا جواب تحرير كر دوں گا۔ شايد آپ جواب لينا نهيں چاهتے۔ كيونكه آپكو صرف سوال كاپي كرنا هے مسئله تو مجهے هونا چاهئے كيونكه جواب ديتے وقت مجهے زياده وقت لگے گا۔ اب بهي وهي كه جن سوالات كے جوابات آپ ضروري سمجهتے هيں لينا تو وه اگلي پوسٹ ميں كوڈ كر ديں۔ آپ کا یہ مطالبہ پہلے ہی پورا کیا جا چکا لیکن پہلے بھی آپ ان سوالات کا جواب دیے بغیر دوسرے مسائل میں الجھ گئے اور اب جب ان دوسرے مسائل پر کوئی بات نہیں بن رہی تو پھر اچھل کے پچھلے سوالات پر آگئے ہیں۔ پوسٹ نمبر 84 پڑھ لیجئے سوالات اس میں موجود ہیں۔ مرزا جب شروع شروع ميں كسي عيسائي وغيره سے مناظره كرتا تو جب پهنس جاتا تو گالياں بكنا شروع كر ديتا۔ تو آپكو پهلے بهي عرض كيا هے كه مثال يا كوئي بهي چيز ذرا اچهے انداز ميں اچهے الفاظ ميں پيش كريں۔ تو پهر جب ميں جواب ديتا هوں تو آپ اسكو ايڈٹ كرنے بيٹه جاتے هيں۔ تو سننے كي بهي طاقت ركهني چاهئے۔ آپ مرزا کی بات کرتے ہیں تو حضرت گالی تو آپنے بھی دے دی مجھے، اپنا بھائی کہہ کر۔ آئندہ اس سے پرہیز کیجئے گا۔ مزید یہ کہ میری کس پوسٹ میں گالی ہے یہ بھی بتا دیجئے۔ میں نے پہلے بھی کہا کہ میں نے آپ ہی کے علماء کے فارمولے کے مطابق آپ کی والدہ کی قدرت کا بیان کیا۔ فعلِ قبیح سے ہی کیا مگر یہ بھی کہہ دیا کہ صدور اس کا نہ ہوگا۔ اب اگر فعلِ قبیح سے قدرت کا بیان کرنا گالی ہے تو آپ کے علماء اللہ رب العزت کو گالی دینے کے مرتکب قرار پائے کیونکہ جھوٹ فعلِ قبیح ہے۔ مزید یہ کہ میری دی گئی مثال سے آپ نے غصے میں میری والدہ کی قدرت بیان کرنے کے بجائے انہیں فاعل قرار دے دیا پھر ساتھ ہی مجھ پر اور میرے والدین پر تہمتیں لگانا شروع کردیں۔ اسے کہتے ہیں گالی۔ رہی بات سننے کی طاقت کی تو آپ نے جو دیوبندنہ غلاظت میرے والدین کے بارے میں اگلی وہ پوسٹس ابھی تک جوں کی توں موجود ہیں۔ جو پوسٹ ایڈٹ ہوئی وہ اس وجہ سے کہ وہاں آپ چھچورپنے پر اتر آئے تھے۔ سننے کی طاقت کس میں نہیں اس کا اندازہ تو سب کو ہو گیا ہو گا کہ دیوبندی وہ قوم ہے جس کے نزدیک اپنے معبود کا فعلِ قبیح پر قادر ہونا دین ہے اور اپنی والدہ کا فعلِ قبیح پر قادر ہونا گالی۔ اپنے معبود کے بارے فعلِ قبیح پر قادر ہونے کی بات سن کر اسے غیرت نہیں آتی مگر اپنی والدہ جو کہ اللہ کے آگے چمار سے بھی زیادہ ذلیل ہے، اس کے فعلِ قبیح پر قادر ہونے کی بات پر غیرت دریا ٹھاٹیں مارنا شروع کردیتا ہے۔ اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Abdul Mustafa مراسلہ: 22 نومبر 2008 Report Share مراسلہ: 22 نومبر 2008 aray bhai thanvi bhee matti main milgaya....lanat ho us per aur uskay kufriat ko na manenay waloon per. اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
peer2009 مراسلہ: 15 دسمبر 2008 Report Share مراسلہ: 15 دسمبر 2008 aray bhai thanvi bhee matti main milgaya....lanat ho us per aur uskay kufriat ko na manenay waloon per. Na na itna gussa nahi gussa insan ko essy kaha jata he jessy aag sokhi lakri ko. kissi per essy ilzam nahi lagaty kiya taleem paye he app logon ne kehny ko ashiq rasool ho per ho nahi kiuoon kemery nabi pak ki taleem me he ke dushmano ko bhi galy lagao. to ashiq rasool ho to un jesa bano werna yeh dhoong hata ker phenk do. qiyamet me piesh hona he na hazoor pbuh ke samny ya nahi اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sybarite مراسلہ: 16 دسمبر 2008 Report Share مراسلہ: 16 دسمبر 2008 Na na itna gussa nahi gussa insan ko essy kaha jata he jessy aag sokhi lakri ko. kissi per essy ilzam nahi lagaty kiya taleem paye he app logon ne kehny ko ashiq rasool ho per ho nahi kiuoon kemery nabi pak ki taleem me he ke dushmano ko bhi galy lagao. to ashiq rasool ho to un jesa bano werna yeh dhoong hata ker phenk do. qiyamet me piesh hona he na hazoor pbuh ke samny ya nahi Hazrat aap ki baat bilkul baja ke humaray Nabi mukhalifeen se bhi alaa'tareen ikhlaaq se paish aye lekin aap ko shayad ye bhi maloom hoga ke humaray Nabi ne kuffar se jihad bhi kya unhay qatal kar ke jahanum'wasil bhi kya. Iss ke baray mein aap ka kya khayal hai? اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
peer2009 مراسلہ: 16 دسمبر 2008 Report Share مراسلہ: 16 دسمبر 2008 Hazrat aap ki baat bilkul baja ke humaray Nabi mukhalifeen se bhi alaa'tareen ikhlaaq se paish aye lekin aap ko shayad ye bhi maloom hoga ke humaray Nabi ne kuffar se jihad bhi kya unhay qatal kar ke jahanum'wasil bhi kya. Iss ke baray mein aap ka kya khayal hai? woh kub kiya nabowet ke 13 saal baad. yani 13 saal woh tabligho dawet me lagy rahy phir hukem aya to jehhad kiya . ab mujh ko yeh lag raha he ke aap ne jo misal di he indirectly aap ne deobandiuoon ko kafir kaha he. khier. aap to bahut chotti aur kund zahen makhlooq me se ho. apna ilmi miyar ko ya to berhao ya phir kham khuwa kisi per kuffer ke fatwy na lagao. kissi kalmia goh ko kafir kehna badbakhti ki ilamet me se he. hum log kiya kerty hien kitabon ki siyako sabbak per chaly jaty hien per ammel per nahi. kitabon ke hier pher me ghus ker kissi ko kafir qarar dena hi huma appjeso kakame he. is liya jazbat se ziyada hosh se kame liya jaye aur nabi pak PBUH ki talimat per ammel kiya jaye jesa ke unho nekkiya ur sahaba kram RA nek iya ise me bhalaye he na ke srif jazbat me aker apan bhi nuksa aru din ka bhi اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sybarite مراسلہ: 16 دسمبر 2008 Report Share مراسلہ: 16 دسمبر 2008 woh kub kiya nabowet ke 13 saal baad. yani 13 saal woh tabligho dawet me lagy rahy phir hukem aya to jehhad kiya . ab mujh ko yeh lag raha he ke aap ne jo misal di he indirectly aap ne deobandiuoon ko kafir kaha he. khier. aap to bahut chotti aur kund zahen makhlooq me se ho. apna ilmi miyar ko ya to berhao ya phir kham khuwa kisi per kuffer ke fatwy na lagao. kissi kalmia goh ko kafir kehna badbakhti ki ilamet me se he. hum log kiya kerty hien kitabon ki siyako sabbak per chaly jaty hien per ammel per nahi. kitabon ke hier pher me ghus ker kissi ko kafir qarar dena hi huma appjeso kakame he. is liya jazbat se ziyada hosh se kame liya jaye aur nabi pak PBUH ki talimat per ammel kiya jaye jesa ke unho nekkiya ur sahaba kram RA nek iya ise me bhalaye he na ke srif jazbat me aker apan bhi nuksa aru din ka bhi Hazrat mein Jihad ki baat nahi kar raha. Abu'Jehl ko Abu'Jehl qaraar dena Jihad tha kya? Jihad tu kaafi agay ki baat hai aap ko tu Quran mein munafiqeen ka zikr bhi mil jaye ga, ahadiths mein masjid mein namaz parhtay namazi ko qatal ka hukm bhi mil jaye ga, aur aap kalima'go ko rootay hain. Kalima'go to shia bhi hain janab, izafay ke saath parhtay hain magar Allah ko aik aur Rasool ko Nabi tu woh bhi maantay hain. Aap ki be'sharmi per hairat ho rahi hai ke khud "Kafir Kafir Shia Kafir" ke naray lagani wali jamaat ke loog ab humein sikha rahay hain ke Kafir kehna kaisa hai. Aisay be'sharm hone se hum kund'zehn hi bhalay janab. Rahi baat ke mein ne indirectly deobandiyo ko kafir keh dya tu hazrat Alhumdulillah banda haq baat kehnay mein direct hi raha hai. Mein deobandiyo ko indirectly nahi directly Kafir manta bhi hon aur kehta hon but not in a general terms kyu ke aap ki Tablighi Jamat ki chaapa'maar team ke zariye ghairay huway logo mein 70% tu becharay aisay hain jinhay aap ke asal khabees aqaid ka pata hi nahi. Haa jo deobandiyo ke tamaam batil aqaid jannay ke baad bhi khud ko deobandi kehta hai mere nazdeek woh kuch bhi ho musalmaan hargizz nahi. Aur ye sab mein DIRECTLY keh raha hon, umeed hai ab samajh aa gaya ho aap ko. Aur ilmi mayaar ki baat na karay tu acha hai. Aap ka ilmi mayaar aap ki posts se wazeh ho raha hai. Aap ki kisi post mein abhi tak koi shara'ee daleel, kisi mustanadd kutb ka hawala, koi ilmi tabsara, koi mantaqi daleel, kuch bhi nahi. Abhi tak aap sirf aur sirf siyaasi bayanaat dete aye hain jo zaleel honay ke baad her doosra deobandi deta nazar aata hai. Aur yaad rakhiye hum ya aap ya koi bhi kisi ko Kafir nahi banata. Kafir banda khud apnay aqaid se banta hai. Aap deobandi jamatiyo ko shalwaar seenay charhanay aur baray bhai ka kurta pehnay ke ilawa sab se zaroori baat jo sikhai jati hai woh ye ke "Kisi kafir ko bhi kafir na kaho" aur aap hazrat ka ilmi mayaar itna bulund hai ke aap poochtay bhi nahi ke hazrat kafir ko kafir na kahein tu phir kya kahein? Khair baatein bohut ho gai.. ab agar aap ke paas iss topic se related koi ghair'siyaasi baat hai tu kijiye warna bilawaja apna tamasha banwanay se kuch sabit na hoga. اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
تجویز کردہ جواب
بحث میں حصہ لیں
آپ ابھی پوسٹ کرکے بعد میں رجسٹر ہوسکتے ہیں۔ اگر آپ پہلے سے رجسٹرڈ ہیں تو سائن اِن کریں اور اپنے اکاؤنٹ سے پوسٹ کریں۔
نوٹ: آپ کی پوسٹ ناظم کی اجازت کے بعد نظر آئے گی۔