Jump to content

Kia in Mazaro'n aur Qabron ko Dha daina jaiz nahe?


Commander_Faisal

تجویز کردہ جواب

سلام علی من تبع الھدی

 

مسٹر سگِ مدینہ! انشاء اللہ العزیز جو اس ٹاپک کو پڑھے گا اللہ رب العزت نے اس پر حق کو واضح کرنا چاہا تو اس پر حق واضح ہو جائے گا۔ آپ لوگوں کے لئے یہ مزار ہی تو سب کچھ ہیں جس پر آپ لوگوں کی روزگارِ زندگی کا دارومدار ہے ورنہ آپ کے مذہب میں بچتا ہی کیا ہے۔

محترم التجانی صاحب! جب اللہ کے نبیﷺ کا فرمان آجاتا ہے تو جیو گرافی اور ہسٹری ختم ہو جاتے ہیں۔ کاش آپ لوگ بھی تعصب سے باہر نکل کر قرآن وحدیث دیکھ لیں تو شاید آپ کو بھی حقیقت واضح ہو جائے۔ جس فتنے کی پیشن گوئی نبی ﷺ نے کی اس کا اصل مصداق عراق ہی ہے۔ اور تاریخ شاہد ہے کہ فتنے عراق سے ہی اُٹھے ہیں۔

 

post-2048-12644860642233.jpg

 

اب کوئی جیو گرافی کا ماہر یا تاریخ کا ماہر عراق کو نجد سے باہر نکالے بھی تو کیا فرق پڑتا ہے۔ نبی ﷺ نے عراق کے لئے دعا نہ فرما کر یہ ثابت کیا ہے کہ عراق سے ہی فتنے اٹھیں گے۔

لہذا اہل حق کے خلاف جو پراپیگنڈہ آپ لوگ کرتے ہیں وہ باطل و مردود ہے۔اور امام مسلم رحمہ اللہ نے کتاب الفتن میں قرن الشیطان کی حقیقت کو واضح کر دیا ہے۔

 

 

فی امان اللہ۔

 

Mashallah se Haqeeqat sab apke Takye ka kamal nahi,bari khobsorti se apne Ahle Najad ko Ahle Iraq me tabdeel kar dya, wah ab agay kya kahna,Janab e Maan ap os hadees ko dobara dhorae gae ke jis me Ahle Yamen or Shaam Hazoor Salalaho ALehe Wasalam se dua karwane ko ae the or us Hadees me kya Ahle Najad ka naam mazkoor nahi tha or Ap Najad ko Iraq banane per tole howe hen to phir meri darkhowas he ap se ke ap Tareekh Baghdad par len Khateeb Baghdadi ki shaed is ke bad Allah ap ko hidayat Ata kar den or Haqeeqat Ayan ho jae.

Edited by Alteejani
Link to comment
Share on other sites

Mashallah se Haqeeqat sab apke Takye ka kamal nahi,bari khobsorti se apne Ahle Najad ko Ahle Iraq me tabdeel kar dya, wah ab agay kya kahna,Janab e Maan ap os hadees ko dobara dhorae gae ke jis me Ahle Yamen or Shaam Hazoor Salalaho ALehe Wasalam se dua karwane ko ae the or us Hadees me kya Ahle Najad ka naam mazkoor nahi tha or Ap Najad ko Iraq banane per tole howe hen to phir meri darkhowas he ap se ke ap Tareekh Baghdad par len Khateeb Baghdadi ki shaed is ke bad Allah ap ko hidayat Ata kar den or Haqeeqat Ayan ho jae.

 

سلام علی من تبع الھدی

 

جناب التجانی صاحب ! سالم بن عبداللہ(ra) کے متعلق آپکی کیا رائے ہے؟

 

 

امام ابن کثیر رحمہ اللہ فرماتے ہیں

" کسی عراقی نے حضرت عبد اللہ بن عمر(ra) سے پوچھا کہ کپڑے پر اگر مچھر کا خون لگ جائے تونماز ہو جائے گی یا نہیں؟آپ نے فرمایا! ان عراقیوں کو دیکھوبنتِ رسول اللہﷺ کے لخت جگر کو تو قتل کردیں اور مچھر کے خون کے مسئلے پوچھتے پھریں۔" (تفسیر ابن کثیر)

چلیں عبد اللہ بن عمر (ra) کے متعلق اب آپ کی کیا رائے ہے؟

 

 

فی امان اللہ

Link to comment
Share on other sites

سلام علی من تبع الھدی

 

جناب التجانی صاحب ! سالم بن عبداللہ(ra) کے متعلق آپکی کیا رائے ہے؟

 

 

امام ابن کثیر رحمہ اللہ فرماتے ہیں

" کسی عراقی نے حضرت عبد اللہ بن عمر(ra) سے پوچھا کہ کپڑے پر اگر مچھر کا خون لگ جائے تونماز ہو جائے گی یا نہیں؟آپ نے فرمایا! ان عراقیوں کو دیکھوبنتِ رسول اللہﷺ کے لخت جگر کو تو قتل کردیں اور مچھر کے خون کے مسئلے پوچھتے پھریں۔" (تفسیر ابن کثیر)

چلیں عبد اللہ بن عمر (ra) کے متعلق اب آپ کی کیا رائے ہے؟

 

 

فی امان اللہ

Janab Haqeeqat sab muje lagta he ke ap ke yahan sidi ongli se ghee nahi nikle ga,ab zara ongli tare karni pare gi ap ke lye,pehlay ap muje ye bataye kya ap Abdullah bin Omar ki ray ko Hazoor salalaho Alehe wasalam ki wadha or sareeh bayan per muqadam rakh ten hen?or dosri bat apne jo rawayat bayan ki he Abdullah bin Omar ke Hawale se os me Tadhaat he,yehi rawayat Hazrat Imam Abu Hanifa se bi munkool he, ke ap se ek kofi ne sawal kya or ap ka jawab bhi yahi tha,is lye ap isko apne lye batore hujat na banaye,or Asal madhoo ki taraf aen,kya Wahabiat as Rooh Al Hadees Rasool salalaho Alehe wasalam ki shetan ke sing(Horn of Devil)ni he or ap ye sabit karen ke ke is Hadees ka itlaaq ap logo pe nahi hota?kya Zul Al khoesra ki sifeten ap logo me nahi pai jaati?Janab haqeeqat sab ap logo pe muqadama bara sangin kisam ka he ap is tarah se pentre mat badlen or Asal madhoo pe hi rahen to bahter he warna mazeed phaso gae,و آخر دعوانا الحمدلله رب العالمين

Edited by Alteejani
Link to comment
Share on other sites

Janab Haqeeqat sab muje lagta he ke ap ke yahan sidi ongli se ghee nahi nikle ga,ab zara ongli tare karni pare gi ap ke lye,pehlay ap muje ye bataye kya ap Abdullah bin Omar ki ray ko Hazoor salalaho Alehe wasalam ki wadha or sareeh bayan per muqadam rakh ten hen?or dosri bat apne jo rawayat bayan ki he Abdullah bin Omar ke Hawale se os me Tadhaat he,yehi rawayat Hazrat Imam Abu Hanifa se bi munkool he, ke ap se ek kofi ne sawal kya or ap ka jawab bhi yahi tha,is lye ap isko apne lye batore hujat na banaye,or Asal madhoo ki taraf aen,kya Wahabiat as Rooh Al Hadees Rasool salalaho Alehe wasalam ki shetan ke sing(Horn of Devil)ni he or ap ye sabit karen ke ke is Hadees ka itlaaq ap logo pe nahi hota?kya Zul Al khoesra ki sifeten ap logo me nahi pai jaati?Janab haqeeqat sab ap logo pe muqadama bara sangin kisam ka he ap is tarah se pentre mat badlen or Asal madhoo pe hi rahen to bahter he warna mazeed phaso gae,و آخر دعوانا الحمدلله رب العالمين

 

سلام علی من تبع الھدی

 

جناب التجانی صاحب! انتہا ہو گئی جہالت کی۔ میں نے آپ سے پوچھا کہ سالم بن عبداللہ بن عمر(saw) کے متعلق آپ کی کیا رائے ہے تو جواب دینے کی بجائے آپ اپنے قبلے کی طرح اپنی انگلی بھی ٹیڑھی کرنے لگ گئے۔ حالانکہ آپ کو اپنا قبلہ درست کرنا چاہئے تھا۔ پہلے جب میں نے مسلم کی حدیث پیش کی جس میں سالم بن عبداللہ بن عمر (saw) کہتے ہیں کہ میں نے اپنے والد سے سنا جنہوں نے نبیﷺ سے سنا تو کیا اس وقت آپ کو نبیﷺ کے قول کو ترجیح دینا بھول گیا تھا یا عقل پر پردے پڑے ہوئے تھے۔ خیر نبیﷺ کو قول آپ کو خود نظر نہیں آیا اور سوال ہم سے کر دیا کہ عبداللہ بن عمر(saw) کے قول کو نبیﷺ کے قول پر ترجیح دیتے ہو۔ یعنی چوری اور سینہ زوری۔ خیر آپ سے توقع بھی اس کی ہے۔

 

آپ اپنے بیان سے یہ ثابت کرنا چاہتے ہیں کہ عبداللہ بن عمر(saw) کا قول نبیﷺ کے مخالف ہے نعوذ باللہ۔ حالانکہ مسلم کی حدیث اور تفسیر ابن کثیر میں عبداللہ بن عمر(saw) کا قول دونوں کا مفہوم ایک ہی ہے۔ جو آپ کی ٹیڑھی عقل میں نہیں آ رہا جس کو سیدھا کرنے کی ضرورت ہے۔

 

شیخ محمد اشرف سندھواپنی تالیف "اکمل البیان فی شرح حدیث النجد قرن الشیطان" میں احادیث نجد پر تحقیق کرتے ہوئے "قول الفصل" میں فرماتے ہیں

 

"الأحاديث الصريحة الدالة على أن العراق هي مطلع قرن الشيطان"

لہذا قرن الشیطان کا اصل مصداق عراق ہی ہے جیسے مسلم کی حدیث سےواضح ہے ۔ اور ہمارے خلاف آپ لوگوں کا پراوپیگنڈہ باطل ہے ۔

 

اورشیخ محمد بن عبدالوہاب رحمہ اللہ تعالیٰ نے چونکہ توحید کو تقویت دی اور مشرکین اور قبر پرستوں کی بیخ کنی فرمائی جس کی وجہ سے آپ لوگوں کا تعصب آپ لوگوں کو یہ کرنے پر مجبور کرتا ہے۔ آپ کی اطلاع کے لئےعرض ہے کہ شیخ محمد بن عبدالوہاب رحمہ اللہ تعالیٰ بنو تمیم کے چشم و چراغ تھے اور اللہ کے نبیﷺ نے بنو تمیم سے محبت کا اظہار فرمایا ہے۔

 

اللہ آپ لوگوں کو تعصب سے ہٹ کر دین کو سمجھنے کی توفیق عطا فرمائے۔ آمین

 

فی امان اللہ

Edited by Haqeeqqt
Link to comment
Share on other sites

(saw)

Haqeeqat Sb.aap kyon HAQEEQAT say aankhain chura rahay hain???Main nay aap ko link dia tha us par aap ke de hui Hadees Sharif par behas ho chuki hay.Woh Hadees Sharif b aap k aik NAJDI QABEELAY k bhai nay dee thee.Us ko parho aur jawab do.

Edited by Sag e Madinah
Link to comment
Share on other sites

سلام علی من تبع الھدی

 

جناب التجانی صاحب! انتہا ہو گئی جہالت کی۔ میں نے آپ سے پوچھا کہ سالم بن عبداللہ بن عمرsaw.gif کے متعلق آپ کی کیا رائے ہے تو جواب دینے کی بجائے آپ اپنے قبلے کی طرح اپنی انگلی بھی ٹیڑھی کرنے لگ گئے۔ حالانکہ آپ کو اپنا قبلہ درست کرنا چاہئے تھا۔ پہلے جب میں نے مسلم کی حدیث پیش کی جس میں سالم بن عبداللہ بن عمر saw.gif کہتے ہیں کہ میں نے اپنے والد سے سنا جنہوں نے نبیﷺ سے سنا تو کیا اس وقت آپ کو نبیﷺ کے قول کو ترجیح دینا بھول گیا تھا یا عقل پر پردے پڑے ہوئے تھے۔ خیر نبیﷺ کو قول آپ کو خود نظر نہیں آیا اور سوال ہم سے کر دیا کہ عبداللہ بن عمرsaw.gif کے قول کو نبیﷺ کے قول پر ترجیح دیتے ہو۔ یعنی چوری اور سینہ زوری۔ خیر آپ سے توقع بھی اس کی ہے۔

 

آپ اپنے بیان سے یہ ثابت کرنا چاہتے ہیں کہ عبداللہ بن عمرsaw.gif کا قول نبیﷺ کے مخالف ہے نعوذ باللہ۔ حالانکہ مسلم کی حدیث اور تفسیر ابن کثیر میں عبداللہ بن عمرsaw.gif کا قول دونوں کا مفہوم ایک ہی ہے۔ جو آپ کی ٹیڑھی عقل میں نہیں آ رہا جس کو سیدھا کرنے کی ضرورت ہے۔

 

شیخ محمد اشرف سندھواپنی تالیف "اکمل البیان فی شرح حدیث النجد قرن الشیطان" میں احادیث نجد پر تحقیق کرتے ہوئے "قول الفصل" میں فرماتے ہیں

 

"الأحاديث الصريحة الدالة على أن العراق هي مطلع قرن الشيطان"

لہذا قرن الشیطان کا اصل مصداق عراق ہی ہے جیسے مسلم کی حدیث سےواضح ہے ۔ اور ہمارے خلاف آپ لوگوں کا پراوپیگنڈہ باطل ہے ۔

 

اورشیخ محمد بن عبدالوہاب رحمہ اللہ تعالیٰ نے چونکہ توحید کو تقویت دی اور مشرکین اور قبر پرستوں کی بیخ کنی فرمائی جس کی وجہ سے آپ لوگوں کا تعصب آپ لوگوں کو یہ کرنے پر مجبور کرتا ہے۔ آپ کی اطلاع کے لئےعرض ہے کہ شیخ محمد بن عبدالوہاب رحمہ اللہ تعالیٰ بنو تمیم کے چشم و چراغ تھے اور اللہ کے نبیﷺ نے بنو تمیم سے محبت کا اظہار فرمایا ہے۔

 

اللہ آپ لوگوں کو تعصب سے ہٹ کر دین کو سمجھنے کی توفیق عطا فرمائے۔ آمین

 

فی امان اللہ

 

janab muje pata tha ke ap pentra badle gae,riwayat ke kol ko samne lakr pher hadees pe patel gae,ab ap Khoda ki qasam kha kar kahe ke mene ap ko Hadees ke Mutaliuq kaha tha ya Machhar wali rewayat ke mutalaq likha tha,ab ye ap he or qareen khob samajte hen ap logo ke andaaz ko,rahi bat is Hadees ki jo Salem bin Adullah bin Omar a.r ajmaeen se marwee he to iski sharh yo bi hosakti he ke ek shakhs ko ap kahe ke janab me ap ka kya chhota bara muhasiba karo apke to ghar ki choukhat pe fitna khara he,yani ke Hazrat Salem ye kah rehe hen ke a Ahle Iraq tomare chhota bara ko kya dekhe fitna to tom logo ke samne se he,goya yahan per murad khod Ahle Iraq nahi balke woh fitna jo inke kareeb he ose he or har koi janta he ke Najid Iraq se munsaliq he or ye Ilaqa os dor me bi Najid hi kahlata tha or Iraq se kabi bi is me Amal Dakhal ni raha,or Hazoor salalaho alehe wasalam Hadees Akhri zamane ke mutaliq bayan kar rahe hen or Ahle Najid on ke pas hi kahre hen agr Ahle Iraq hote to rawi Ahle Iraq hi kahta na ke Najid,ye saf Alfaz hen per ap ki moti aqal me islye nahi ai gi kyo ke apne taasob ka jashma pen rakha he.وآخر دعواتا الحمدلله رب العالمين

Edited by Alteejani
Link to comment
Share on other sites

janabmuje pata tha ke ap pentra badle gae,riwayat ke kol ko samne lakr pherhadees pe patel gae,ab ap Khoda ki qasam kha kar kahe ke mene ap koHadees ke Mutaliuq kaha tha ya Machhar wali rewayat ke mutalaq likhatha,ab ye ap he or qareen khob samajte hen ap logo ke andaaz ko,rahibat is Hadees ki jo Salem bin Adullah bin Omar a.r ajmaeen se marwee heto iski sharh yo bi hosakti he keek shakhs ko ap kahe ke janab me ap ka kya chhota bara muhasiba karoapke to ghar ki choukhat pe fitna khara he,yani ke Hazrat Salem ye kahrehe hen ke a Ahle Iraq tomare chhota bara ko kya dekhe fitna to tomlogo ke samne se he,goya yahan per murad khod Ahle Iraq nahi balke wohfitna jo inke kareeb he ose he or har koi janta he ke Najid Iraq se munsaliq he or ye Ilaqa os dor me bi Najid hi kahlata tha or Iraq se kabi bi is me Amal Dakhal ni raha,orHazoor salalaho alehe wasalam Hadees Akhri zamane ke mutaliq bayan karrahe hen or Ahle Najid on ke pas hi kahre hen agr Ahle Iraq hote torawi Ahle Iraq hi kahta na ke Najid,ye saf Alfaz hen per ap ki motiaqal me islye nahi ai gi kyo ke apne taasob ka jashma pen rakha he.وآخردعواتا الحمدلله رب العالمين

 

سلام علی من تبع الھدی

 

جناب التجانی صاحب! جو حدیث کی شرح آپ نےپیش کی یہ آپ کی اپنی ہے یا کسی محدث یا شارح کی ہے؟ اگر تو کسی شارح یا محدث کی ہے پھر تو حوالہ پیش کریں ورنہ آپ کی بات کی کیا اوقات۔

 

دوسری بات جو آپ فرما رہے ہیں کہ نجد عراق سے منسلک ہے۔۔۔۔۔۔ اور نجد سے کبھی بھی اس کا عمل دخل نہیں رہا۔۔۔۔۔۔

صاحب تاج العروس اور معجم البلدان نے جو اسماء نجود بیان کیئے ہیں وہ بھی دیکھ لیجئے۔

 

1- نجد البرق باليمامة (ويقال أن نجدا كلهامن عمل اليمامة)

. 2- نجد خال.

3- نجد اجاء.

4- نجد العقاب (بدمشق).

5- نجد الود.

6- نجد العثري.

7- نجد عفري.

8- نجد كبكب.

9- نجد مريع.

10- نجداليمن.

11- نجدالحجاز.

12- نجدالعراق.

 

اس ضمن میں صرف اتنا عرض ہے بخاری(صحیح بخاری، قول النبیﷺ الفتن قبل المشرق)کی وہ حدیث جس میں نجد کا ذکر ہے اور جسے آپ دلیل بنا کر نجد سے عراق کوعلیحدہ کرنا چاہ رہے ہیں اور جھوٹا پراوپیگنڈہ کرتے ہیں۔اسی حدیث کی شرح میں امام کرمانی رحمہ اللہ فرماتے ہیں (أن نجد العراق هي المصداق لحديث رسول الله صلى الله عليه وسلم)

(صحیح بخاری بشرح الکرمانی باب الفتنہ قبل المشرق)۔

 

لہذا قارئین کی آنکھوں میں دھول جھونکنا اور ہیرا پھیری چھوڑ دیں اور کوئی بات دلیل سے بھی کریں۔

 

 

فی امان اللہ

Link to comment
Share on other sites

سلام علی من تبع الھدی

 

جناب التجانی صاحب! جو حدیث کی شرح آپ نےپیش کی یہ آپ کی اپنی ہے یا کسی محدث یا شارح کی ہے؟ اگر تو کسی شارح یا محدث کی ہے پھر تو حوالہ پیش کریں ورنہ آپ کی بات کی کیا اوقات۔

 

دوسری بات جو آپ فرما رہے ہیں کہ نجد عراق سے منسلک ہے۔۔۔۔۔۔ اور نجد سے کبھی بھی اس کا عمل دخل نہیں رہا۔۔۔۔۔۔

صاحب تاج العروس اور معجم البلدان نے جو اسماء نجود بیان کیئے ہیں وہ بھی دیکھ لیجئے۔

 

1- نجد البرق باليمامة (ويقال أن نجدا كلهامن عمل اليمامة)

. 2- نجد خال.

3- نجد اجاء.

4- نجد العقاب (بدمشق).

5- نجد الود.

6- نجد العثري.

7- نجد عفري.

8- نجد كبكب.

9- نجد مريع.

10- نجداليمن.

11- نجدالحجاز.

12- نجدالعراق.

 

اس ضمن میں صرف اتنا عرض ہے بخاری(صحیح بخاری، قول النبیﷺ الفتن قبل المشرق)کی وہ حدیث جس میں نجد کا ذکر ہے اور جسے آپ دلیل بنا کر نجد سے عراق کوعلیحدہ کرنا چاہ رہے ہیں اور جھوٹا پراوپیگنڈہ کرتے ہیں۔اسی حدیث کی شرح میں امام کرمانی رحمہ اللہ فرماتے ہیں (أن نجد العراق هي المصداق لحديث رسول الله صلى الله عليه وسلم)

(صحیح بخاری بشرح الکرمانی باب الفتنہ قبل المشرق)۔

 

لہذا قارئین کی آنکھوں میں دھول جھونکنا اور ہیرا پھیری چھوڑ دیں اور کوئی بات دلیل سے بھی کریں۔

 

 

فی امان اللہ

 

ap bar bar ek hi bat ko do ra rahen he,pehlay ye batayen kya Najid us waqt Hazoor salalaho Ahele wasalam ke zamane me Iraq me hi tha?or kya Ahle Najid ko Ahle Iraq hi Jana jata tha?or ye bi bataye apki Wahabio ki Hakomat ane se pehlay aj ka King dom of Sudia Arabia kin kin elaqon se muheet tha?or rahi bat apke hawala jaton ki to ye hatami nahi he,yahan ek bat wadha ho jae hum ye ni kah rahe hen ke Iraq akhr zamane ke fitno se khali rahe ga, lakin jis Hadees ke mutalaq yahan pe behs he os me khas tor pe yahi Najid he jo Ibne Wahab ka he or iski sahih daleel Hadees me wadha Alfaz me Ahle Najid ka bazat khod wohan pe majood hona he ap ke samne,agr pe ye sabit kar den ke jo log Hazoor salalaho alhe wasalam ke samne os waqt ae the woh Najidi nahi the ya unka is Najid se koi Talooq nahi he jo Ibne Wahab ka he to hum apki bat ke qail ho jae gae, warna ap ko Tasoob ka Jashma utar dena chaheye,rahi bat mere sharah ki Hadees ke hawale se,to mera ek chota sa sawal he kya ap ko meri bat me koi wazan dekhai nahi dya?or taajub he ap to gher muqalad he ap kyo taqleed pe zor de rahe hen?

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...
  • 6 months later...

سلام علی من تبع الھدی

 

جناب التجانی صاحب! جو حدیث کی شرح آپ نےپیش کی یہ آپ کی اپنی ہے یا کسی محدث یا شارح کی ہے؟ اگر تو کسی شارح یا محدث کی ہے پھر تو حوالہ پیش کریں ورنہ آپ کی بات کی کیا اوقات۔

 

دوسری بات جو آپ فرما رہے ہیں کہ نجد عراق سے منسلک ہے۔۔۔۔۔۔ اور نجد سے کبھی بھی اس کا عمل دخل نہیں رہا۔۔۔۔۔۔

صاحب تاج العروس اور معجم البلدان نے جو اسماء نجود بیان کیئے ہیں وہ بھی دیکھ لیجئے۔

 

1- نجد البرق باليمامة (ويقال أن نجدا كلهامن عمل اليمامة)

. 2- نجد خال.

3- نجد اجاء.

4- نجد العقاب (بدمشق).

5- نجد الود.

6- نجد العثري.

7- نجد عفري.

8- نجد كبكب.

9- نجد مريع.

10- نجداليمن.

11- نجدالحجاز.

12- نجدالعراق.

 

اس ضمن میں صرف اتنا عرض ہے بخاری(صحیح بخاری، قول النبیﷺ الفتن قبل المشرق)کی وہ حدیث جس میں نجد کا ذکر ہے اور جسے آپ دلیل بنا کر نجد سے عراق کوعلیحدہ کرنا چاہ رہے ہیں اور جھوٹا پراوپیگنڈہ کرتے ہیں۔اسی حدیث کی شرح میں امام کرمانی رحمہ اللہ فرماتے ہیں (أن نجد العراق هي المصداق لحديث رسول الله صلى الله عليه وسلم)

(صحیح بخاری بشرح الکرمانی باب الفتنہ قبل المشرق)۔

 

لہذا قارئین کی آنکھوں میں دھول جھونکنا اور ہیرا پھیری چھوڑ دیں اور کوئی بات دلیل سے بھی کریں۔

 

 

فی امان اللہ

 

 

JAZAKALLAH......... BHOOT ALA........ BHOOT UMDAH........ APP LOGO KI JO KUSHESHY SHIRK O BIDDAT KEY KHATMY KEY LEA HEY VO LAEQ TEHSEEN HAIN ALBATA KUCH EKHTELAF BHI HEY PER MUJODAH HALAT MAIN AP LOG BHOOT AHM KAM KR RAHY HAIN

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

smile.gif

COMMANDAR FAISAL SAHAB :

PHALI BAR AIS FORUM ME KUCH PHARA HAI TO DIL KHOSH HOWA HAI SIR AP NAY BOHAT ACHI POST KI HAI ALLAH PK AP KI YA KOSHISH QABOL KARY. YA JANATY HAIN K YA SUB GALAT HY PER Y CHOR NHI SAKTY BECHARY AIN K ROZI ROTI KA SAWAL HY.....

 

TT Sahib ab aapke Ustaad kahan gaye ??

 

Daa lagatay hain jahan moqa milay wahan post kar detay hain aur jahan apke aitrazat ka jawab de diya jaye wahan se delete karnay ki request karna shuru kar detay hain ..

Link to comment
Share on other sites

TT Sahib ab aapke Ustaad kahan gaye ??

 

Daa lagatay hain jahan moqa milay wahan post kar detay hain aur jahan apke aitrazat ka jawab de diya jaye wahan se delete karnay ki request karna shuru kar detay hain ..

_________________________________________________________________________________________________

jhail se behas nhi karni chahiay.... bs bata daina chahiay k bhai ya kam ap jo kar rahay ho y quran ki ais verse or ais hadees k khilaf hai ek muslim ka aitna hi frz hai . hidayat allah pk daity hain.......

rahi bat mery aitraz ki to mery kisi aitraz ka jawab nhi dia gay bs page ko lafazi se bhar kar post kar dia gia hai ......

ap se koi sawal karta hy bhai ap ka name kia hai to ap jawab daity ho me nay aalo kahin hain.........

jab koi tmhy tmhary forum me mortor jawab daita hai to tm log usy ban kar daity ho or shor machaty ho k bhag gia .......

Link to comment
Share on other sites

jhail se behas nhi karni chahiay.... bs bata daina chahiay k bhai ya kam ap jo kar rahay ho y quran ki ais verse or ais hadees k khilaf hai ek muslim ka aitna hi frz hai . hidayat allah pk daity hain.......

rahi bat mery aitraz ki to mery kisi aitraz ka jawab nhi dia gay bs page ko lafazi se bhar kar post kar dia gia hai ......

ap se koi sawal karta hy bhai ap ka name kia hai to ap jawab daity ho me nay aalo kahin hain.........

jab koi tmhy tmhary forum me mortor jawab daita hai to tm log usy ban kar daity ho or shor machaty ho k bhag gia .......

 

Janab aap thoday sey confuse ya phir Mentally ill lagtay hain . kabhi request kartay phirtay hain ke meri posts delete karo to kabhi phir shuru ho jatay hain asal mein mujhay lagta hai ke aap ki umar ya to 11 sall hai ya phir aqal se 11 sall ke hain apke aitrazat ke jawabat diye jatay hain lekin aapko samjh nahin atay apne ustaad ko hi woh parha diya karen takeh woh hi apko samjha diya kare ke beta is ka matlab yeh hai aur iska matlab yeh .

 

Khair aap apna mashkhara pan jari rakhen phir 10 15 posts kar ke phir se requests shuru kar dena ke ab pichli 15 delete karo kiyunkeh jin jin ke jawab miltay hain aap nahin chahtay ke koi aur dekhay warna aapki insult ho jaye gi na ??

 

kash kabhi Ilam ke hasool aur Sahih Aqaid ki talash mein is forum ko use kartay to aapka Faida hota . Baqi baat to sahih ki aap ne Allah hi Hidayat deta hai yeh forum aur is jaisay doosray forums to bas wasila hain ..

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...
  • 2 months later...
  • 4 years later...

بحث میں حصہ لیں

آپ ابھی پوسٹ کرکے بعد میں رجسٹر ہوسکتے ہیں۔ اگر آپ پہلے سے رجسٹرڈ ہیں تو سائن اِن کریں اور اپنے اکاؤنٹ سے پوسٹ کریں۔
نوٹ: آپ کی پوسٹ ناظم کی اجازت کے بعد نظر آئے گی۔

Guest
اس ٹاپک پر جواب دیں

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • حالیہ دیکھنے والے   0 اراکین

    • کوئی رجسٹرڈ رُکن اس صفحے کو نہیں دیکھ رہا
×
×
  • Create New...