Mughal... مراسلہ: 4 اپریل 2020 Author Report Share مراسلہ: 4 اپریل 2020 اس حدیث کو پڑھ کر شاید تم.شہد والی مثال دینا بند کر دو گے بار بار اخبرنا محمد بن المثنى، قال: حدثنا يحيى، قال: حدثنيعبيد الله، قال: حدثني القاسم، عن عائشة , ان رجلا طلق امراته ثلاثا، فتزوجت زوجا فطلقها، قبل ان يمسها، فسئل رسول الله صلى الله عليه وسلم: اتحل للاول؟ فقال:" لا حتى يذوق عسيلتها، كما ذاق الاول". ام المؤمنین عائشہ رضی الله عنہا سے روایت ہے کہ ایک شخص نے اپنی بیوی کو تین طلاقیں دیں تو اس عورت نے دوسرے شخص سے شادی کر لی۔ اس (دوسرے شخص) نے اس سے جماع کرنے سے پہلے اسے طلاق دے دی، تو رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم سے پوچھا گیا کیا (ایسی صورت میں) وہ عورت پہلے والے شوہر کے لیے حلال ہو جائے گی؟ آپ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا: ”نہیں، جب تک کہ وہ (دوسرا) اس کے شہد کا مزہ نہ لے لو جس طرح اس کے پہلے شوہر نے مزہ چکھ لیا ہے“ ۱؎۔ 29734 - 3441 تخریج الحدیث: «صحیح البخاری/الطلاق 4 (5261)، صحیح مسلم/النکاح 17 (1433)، تحفة الأشراف: 17536)، مسند احمد (6/193) (صحیح 3295 -[1] (مُتَّفق عَلَيْهِ) عَنْ عَائِشَةَ قَالَتْ: جَاءَتِ امْرَأَةُ رِفَاعَةَ الْقُرَظِيِّ إِلَى رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ فَقَالَتْ: إِنِّي كُنْتُ عِنْدَ رِفَاعَةَ فَطَلَّقَنِي فَبَتَّ طَلَاقِي فَتَزَوَّجْتُ بَعْدَهُ عَبْدَ الرَّحْمَنِ بْنَ الزُّبَيْرِ وَمَا مَعَهُ إِلَّا مِثْلُ هُدْبَةِ الثَّوْبِ فَقَالَ: «أَتُرِيدِينَ أَنْ تَرْجِعِي إِلَى رِفَاعَةَ؟» قَالَتْ: نَعَمْ قَالَ: «لَا حَتَّى تَذُوقِي عُسَيْلَتَهُ وَيَذُوقَ عُسَيْلَتَكِ» روایت ہے حضرت عائشہ سے فرماتی ہیں کہ رفاعہ قرظی ۱؎ کی بیوی حضور انور صلی اللہ علیہ و سلم کی خدمت میں حاضر ہوئیں عرض کیا کہ میں رفاعہ کے پاس تھی ا ور انہوں نے مجھے طلاق دی تو طلاق منقطع کردی ۲؎ پھر ان کے بعد میں نے عبدالرحمان ابن زبیر سے نکاح کرلیا ان کے پاس نہیں ہے مگر کپڑے کے پلو(گوشہ)کے تو فرمایا ۳؎ کہ کیا تم رفاعہ کی طرف لوٹنا چاہتی ہو بولیں ہاں ۴؎ فرمایا نہیں تاآنکہ تم ان کی لذت چکھ لو اور وہ تمہاری لذت چکھ لیں ۵؎ (مسلم،بخاری)۶؎ ۵؎ عسیلہ عسل کی تصغیر ہے،عسل شہد کو کہتے ہیں پھر ہر لذت کو کہنے لگے۔ مقصد یہ ہے کہ تمہارے بیان کے مطابق عبد الرحمان تم سے صحبت نہ کرسکے اور حلالہ میں دوسرے خاوند کا صحبت کرنا شرط ہے لہذا تم ابھی رفاعہ کے لیے حلال نہیں ہوئیں، بعض علماء نے قرآن کی آیت سے بھی صحبت کا شرط ہونا ثابت کیا ہے وہ فرماتے ہیں کہ تنکح کے معنی ہیں تجامع لہذا آیت کے اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
hanfigroup مراسلہ: 4 اپریل 2020 Report Share مراسلہ: 4 اپریل 2020 . اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
hanfigroup مراسلہ: 4 اپریل 2020 Report Share مراسلہ: 4 اپریل 2020 main janta hoon tum bagny waly ho. mairi post ka jawab dou. jo baat karni hy jawab main kro. agar min kci moutbar alam ki kci baat ka inkar karta hoon tu ulma deoband ki matabak mujy Ghalat sabit karo. Aur pahly khud lekh tumhary nazdeek kon cy ulma moutbar hyn jin ki har baat tum manty ho. اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mughal... مراسلہ: 4 اپریل 2020 Author Report Share مراسلہ: 4 اپریل 2020 جومرضی لکھو یا نہ لکھو فتوی دو جب تک شرائط نہیں لکھ جو مرضی تاویلیں کرو جواب نہیں ملے گا آئندہ شہد والے فقرے کس کے تم سب سے بڑے گستاخ بنے توبہ کر لو تم کو حدیث کی پھر سمجھ نہیں آئی تم ناسمجھ ہو اس حدیث مبارکہ سے کیا استدلال کیا جاسکتا ہے یہ ہی کے شہد کا لفظ ہو یا بھڑوں کے چھتے یہ الفاظ شرم وحیا کو مد نظر رکھ کر استعمال کیے گے عوام الناس کو سمجھناے کے لیے حدیث کے نیچے وضاحت بھی لکھی "عسیل " کا معنی بھی لکھا کے یہ کیوں استعمال ہوا تم کو سمجھ لگتی نہیں اور ٹر ٹر شروع اس پر فتوی اس پر فتوی اور کیا کیا تم کو سمجھانا پڑے گا ؟ تھوڑا سا اپنا دماغ بھی استعمال کر لیا کرو حضرت عائشہ اور علم الغیب ایک علیحدہ ٹاپک ہے اس لیے میں کہہ رہا پہلے شرائط لکھو پھر بات ہوگی اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
hanfigroup مراسلہ: 4 اپریل 2020 Report Share مراسلہ: 4 اپریل 2020 (ترمیم شدہ) ulta chor kotwal ko danty. Ami ayesh wala top alag ki tu main baat nahe ki, mainy to mout bar maan ka har baat manny ki baat ki. jis ka tairy pass jawab nahe. ................... mairi fikar chor apni aur pany alam ki kar. main tu pahly he kah chuka hoon main en baton py bahas nahe karta. aur alzami jawab deya jata hy. kera tu tum ko tang karta hy. Shabash mairi post ka jwab dy, aur pahly khud un ulma ki list post kar jis ki har baat tum yan tumhary akabar manty hyn, phir mujy kahna Edited 10 اپریل 2020 by Mughal... تمیز سے بات کریں اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
hanfigroup مراسلہ: 11 اپریل 2020 Report Share مراسلہ: 11 اپریل 2020 (ترمیم شدہ) Besharam insan esko par. Yan apny mufti ko ........ yan khud ko. Mairi sari post kar jawab dou. Edited 11 اپریل 2020 by Mughal... گھریولو زبان استعمال مت کریں اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Qadri Sultani مراسلہ: 12 اپریل 2020 Report Share مراسلہ: 12 اپریل 2020 حنفی گروپ آپ کو آخری وارننگ ہے کہ اپنے گھر کی زبان یہاں ہر گز استعمال نہ کریں ورنہ یا تو آپ کی پوسٹ ڈیلیٹ کر دی جائے گی یا ہائیڈ۔۔ آپ کو بہت بار پہلے بھی تنبیہہ کی جا چکی ہے لیکن آپ سمجھ نہیں رہے اس لیے بعد میں واویلا مت کیجیے گا اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
hanfigroup مراسلہ: 12 اپریل 2020 Report Share مراسلہ: 12 اپریل 2020 janab. zara mujy bataya jay main kon sy ahamd raza wali zuban estamail ki hy. point out kary. mainy tu ap k mufti k scan lagaya hy. ye mari ghar ki nahe ap k ghar ki book hy اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mughal... مراسلہ: 13 اپریل 2020 Author Report Share مراسلہ: 13 اپریل 2020 10 hours ago, hanfigroup said: janab. zara mujy bataya jay main kon sy ahamd raza wali zuban estamail ki hy. point out kary. mainy tu ap k mufti k scan lagaya hy. ye mari ghar ki nahe ap k ghar ki book hy تعبیر پر ہمیں کوئی ایشو ہی نہیں گنگوہی نانوتوی کے خواب پر پاگل مناظر ساجد نقلبندی ام ابن سرین اور نابلسی کی بھی تعبیر دے چکا ہے تم نے کون سا تیر مار لیا .... سکین لگا کر جو تبصر ہ تم.نے کیا اشرف علی تھانوی کی زبان استعمال کر کے جس کو میں نے ایڈیٹ کیا اس کی بات ہو رہی اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mughal... مراسلہ: 14 اپریل 2020 Author Report Share مراسلہ: 14 اپریل 2020 حنفی گروپ صاحب کی گھریلو زبان کی وجہ سے اس کی پوسٹ ڈیلیٹ کر دی گئی ہے حنفی گروپ صاحب اس پوسٹ میں ہم نے اب نانوتوی عروس اور گنگوہی دولہا والے خواب پر کو تبصرہ نہیں کیا ہوا صرف خوابوں والی پوسٹ پر میں خواب پوسٹ کیا ہے آپ اس ٹاپک کو خود گھیسیٹ کر لاے اگلی پوسٹ میں تبصرہ بھی کر دیں گئیں سکین کا مطالبا آپ سے اس لیے کیا تھا کے آپ "مبارک" کے الفاظ دیکھاتے جیسا آپ نے اپنی پوسٹ میں کہا تھا کے مفتی صاحب نے مرد سے مرد کی صحبت کو مبارک کیا ہے سکین میں مبارک کے لفظ نہیں ہیں اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
hanfigroup مراسلہ: 14 اپریل 2020 Report Share مراسلہ: 14 اپریل 2020 (ترمیم شدہ) jahal insan, Agar tabir b maloom hy. tu laga fatwa apny mufti owasi py. Agar nahe tu ahle sunnat sy bughaz kun. Tu mar k b zinda hoja kci khawab py hukam nahe laga sakty Aur na Quran ahadees sy sabit kar sakty ho. Edited 15 اپریل 2020 by hanfigroup اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
hanfigroup مراسلہ: 22 اپریل 2020 Report Share مراسلہ: 22 اپریل 2020 . اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mughal... مراسلہ: 23 اپریل 2020 Author Report Share مراسلہ: 23 اپریل 2020 جناب آپ کی پوسٹوں کا جواب لکھ رہا آپ نے جو اصول بیان کیا گرمی سردی میں آگ کا اس کے لیے شکریہ تم کب مہذہب انداز میں گفتگو کرنا سیکھو گے بدفہم انسان تعبیر رویا میں ہے جو اپنے آپ کو خواب میں کعبہ کی چھت پر دیکھے ....یہاں بات خواب کی ہو رہی اور تعبیر بھی خواب کی بتائی ہے حالت بیداری کا ذکر ہی نہیں کہیں تم کو صرف صفحے کالے کرنے کا شوق نیا نیا جو ان پیج سیکھا ہے اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
hanfigroup مراسلہ: 23 اپریل 2020 Report Share مراسلہ: 23 اپریل 2020 (ترمیم شدہ) Pahly main ahamd raza ki zuban estamal ki tum logon ko Bura laga. Aur ye bahanay bana kar mairi post delete karty thy. Hakan k mainy challange b keya tha Maira ko hawala ghalat sabit karo. Janab 100 dafA jawab lekho magar Ab khawab py fatwa ki sharayyat ko Fiqa hanaf ko roshni main pura Karna Warna fazool main apna aur Maira time waist n.a. karo Edited 23 اپریل 2020 by hanfigroup اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
usman mughal مراسلہ: 14 اکتوبر 2020 Report Share مراسلہ: 14 اکتوبر 2020 On 4/3/2020 at 5:21 AM, Mughal... said: کمسن عورت ہاتھ آے گے یہ کہاں لکھا ہے؟ اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
تجویز کردہ جواب
بحث میں حصہ لیں
آپ ابھی پوسٹ کرکے بعد میں رجسٹر ہوسکتے ہیں۔ اگر آپ پہلے سے رجسٹرڈ ہیں تو سائن اِن کریں اور اپنے اکاؤنٹ سے پوسٹ کریں۔
نوٹ: آپ کی پوسٹ ناظم کی اجازت کے بعد نظر آئے گی۔