Jump to content

Aqedha e Hayat ul Nabi or Deobandi Qasim Nanotvi


Mughal...

تجویز کردہ جواب

  • جوابات 79
  • Created
  • Last Reply

ابوجہل کی آخری اولاد یہ جو میں سکین پیج لگا  ہوا وہاں سے عبارت کو لکھ کر پوسٹ کر

تاکہ پتہ چلے ہمیں بھی شاباش جاہل ابن جاہل لکھ وہاں سے اور اور پورا پیرا گراف لکھنا

تاکہ پتہ چلا کون سی اور کن  کی موت کی کیفیات جو عقائد ضروریہ میں نہیں ہے

عبارت تم نے خود نہیں پڑھی دیو کے بندے اور ٹر ٹر شروع کردی

 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, hanfigroup said:

tum ebarat ko under line karo jahan aqeda hayat un nabi ka inkar hy.

 

عقیدہ حیات النبی کے انکار کی بات کہاں سے آگی میں  نے تو یہ بات اپنی پوسٹ میں لکھی بھی نہیں  یہ بات اس عقیدہ  کو ضروریات دین سمجھنے کی ہے 

 

Link to comment
Share on other sites

Aqeeda hayat ul nabi ko qasim ali nanutavi aqaid e zaruriya main sy nahe samajty.

 

Ye saeedi lekh geya hy. Yan Muhammad Ali my chabal mardi hy.    Janab pahly page aur jo tum ny post keya 2no ko paro  yahan baat mout ki kafiyat ki horahe hy jo moulna ny biyan keya aur kaha k main espy kci sy bahas nahe karta. 

 Hayat ul nabi ko zaruriyat e deen na samajny ki tu yahan baat he nahe. 

Edited by hanfigroup
Link to comment
Share on other sites

جناب میں نے پہلے بھی کہا ہے کہ آپ اس صفحہ کو غور سے پڑھو

اوپر سے. لائن نمبر 9 سے 

پراگراف لکھ دو یہاں

 

تاکہ پتہ چلا کون سی اور کن  کی موت کی کیفیات جو عقائد ضروریہ میں نہیں ہےاور انڈر لائن کر دو کے ہم غلط کہہ رہے ہیں

تم کو لگتا خود سمجھ نہیں آرہی کھبی پوچھتے ہو عبارت کو انڈر لائن کرو جہاں حیات النبی کا انکار ہے کھبی کچھ کہتے ہو چولیں مت مارو

اصل ٹاپک ہے حیات النبی کو ضروریات دین میں سمجھنا 

Quote

tum ebarat ko under line karo jahan aqeda hayat un nabi ka inkar hy.

 

Link to comment
Share on other sites

Janab mainu tu buhat dafA par leya Zara Ab Ap khud lekh dou jahan Moulana kaha lekha k wo hayat ul nabi ko zaruriyat deen nahe samajty.

Aur ye b bata dou k yahan discussion  keya horahe hy  

 

Saeedi sb sy b poch lyn k waqiya he yahan aqeeda hayat ki baat horahe hy. K mout ki kafiyat ki

 

Edited by hanfigroup
Link to comment
Share on other sites

لیں جناب آپ  کی پرزور فرمائش پر دوبارہ بھی پڑھا اور تھوڑی ریسرچ بھی تو یہ بات سامنے آئی 

کہ نانوتوی صاحب کا عقیدہ حیات النبیاء دوسروں سے مختلف ہے

اس لیے وہ اپنے عقیدہ کے بارے میں کہہ رہے ہیں 

"عقیدہ انشاء اللہ یہ رہے گا مگر ضروریات دین میں نہیں شمار کرتا "

اب آپ پوچھیں گیئں وہ عقیدہ کیا ہے تو آپ اپنے امام کی زبانی سنیں

نانوتوی انبیاء کی موت کا بھی قائل ہے مگر جسم سے روح  کےاخراج کے بغیر

یہ.نانوتوی کا  یہ کیسا عقیدہ ہے اس کے بارے میں دیوبندی ہی بتا سکتے ہیں

Screenshot_2020-03-13-19-30-03-05.png

IMG_20200313_192851.jpg

IMG_20200313_192935.jpg

نانوتوی کا عقیدہ حیات النبی ایک بے اصل بدعت معلوم ہوتا ہے کیونکہ اس کے نزدیک انبیاء کرام کی "مَوت" کے وقت اُن کی روحیں اُن کے ابدانِ مبارکہ سے ایک آن کے لئے بھی خارج نہیں ھوتیں۔

 

Link to comment
Share on other sites

Janab.

U turn lay leya.  Pahly kaha k aqeeda hayat ul nabi ko zaruri nahe manty aur Ab wo kaha jo main kah raha tha.

Yahan baat mout ki kafiyat k bary main kaha hayat ul nabi ki tu baat he nahe horahe. Ab jo pajly alzam laga uspy muafi mango.     Main tu pahly he kah raha hai yahan mout ki kafiyat py bahas hy. 

Main tu pahly he kahra tha tumko Urdu ki ebarat b parna nahe ati.   

 

Link to comment
Share on other sites

لگتا ہے تم کو پھر سمجھ نہیں آئی نوناتوی کا عقیدہ حیات النبیاء اور ہے وہ انبیاء کی موت کی کفیات اور بیان کرتا ہے اپنے اسی عقیدہ کے متعلق کہتا ہے عقیدہ یہ رہے گا  پر میں اس کو عقائد ضروریا نہیں سمجھتا .گکھڑوی نے بھی یہ اقرار کیا 

تم سے تبھی تو میں پوچھ رہا تھا بتاو کن کی موت کی کفیات بیان کر رہا ہے مگر تم نہیں بتا سکے 

تم اب یہ بتاو جو انبیاء کے اجسام مبارک سے روح کے اخراج کا قائل نہ ہو اس کے متعلق شرعی حکم کیا ہے 

Link to comment
Share on other sites

Mughal.

Pahly tum ko ibarat ki samaj he nahe I thi.  Jab mainy garift ki aur bataya k yahan mout ki kafiyat biyan ki barahe hy na k aqeeda hayatul nabi.  Aur an tum alfaz gumaphira rahy ho.

Janab mout ki kafiyat jo moulna ny biyan ki aur kaha k Maira tu nazriyah kuch aur hy. Lehaza main espay bahas nahe karta.

 

Ab unky es views py itraz ap kar rahy ho. Tu Fatwa b khud dou.  

Aur biyan karo k aik banda aik aisa ageda rakhy jis ko so zaruriyat deen b nahe kahy aur n.a. kci sy es ko Apnanany ki taleem dy aur n.a. bahas kary.

Tu wo.banda Fasaq fajar hoga 

Kafir hoga.

Bidati hoga

Mushrak hoga.

Keya hoga

Link to comment
Share on other sites

جناب اگر آپ نے میری پوسٹ پڑھی ہوتی تو آپ کو پتہ چل جاتا میں نے کیا کہا ہے پھر آپ مجھ سے نا پوچھتے شرعی حکم

 

IMG_20200315_094216.jpg

 

نانوتوی جی عقائد ضروریہ میں نہیں سمجھتے مگر کہہ رہے انشاء اللہ عقیدہ یہ ہی رہے گا 

عبارت کی آپ کو سمجھ نہیں آئی جناب میں تو پوچھ رہا بتائیں ذرا کن کی موت کی کفییات بیان ہورہی ہیں آپ کہتے عبارت غور سے پڑھو 

اب آپ بتائیں آل دیوبند اس ہر کیا کہتے ہیں جس کا عقیدہ حیات النبیاء کے بارے میں ایسا ہو

Link to comment
Share on other sites

Mughal.

Janab jab lekhny wala kah raha hy k Maira ye aqeeda hat k hy aur wo espy bahas b nahe karta na esko aqeeda zaruriya main samaja hy tu ap phir kah rahy ho ahle sunnat keya kahty hyn. 

Itraz ap kar rahy ho. Aur agar esko tum ny bidat kaha hy tu main kahta hoon TUMHARY mulla ny pori kitab bidate Ashaba lekhi tu apka itraz banta he nahe.   Aur ahle sunnat ny tu pahly he itraz nahe keya.

Phir tumhari post ka maqsad keya hy.  AisA he hy k khawab lekhi magar itraz Aj tk nahe keya.

 

Saaf saaf fatwa lagao darny wali koe baat nahe.  Bidat agar tum kahty ho tu esko bidat e seya b tum ny sabit karni hy aur hukam b

Link to comment
Share on other sites

اس پوسٹ کا مقصد عوام الناس کو بتانا کے دیوبندی قاسم نانوتوی کا عقیدہ حیات النبیاء دیوبندی عقیدہ حیات النبیاء سے مختلف ہے 

اگر کسی شخص کا کوئی عقیدہ دوسروں سے بلکل مختلف ہو وہ شخص اپنا عقیدہ بتا بھی رہا ہو مگر وہ بحث نہ کرتا ہو کیا اس پر شرعی طور کوئی حکم نہیں لگے کیا ؟ 

کیا علماء یہ کہہ دیں گئیں یہ بحث نہیں کرتا خود مان رہا چلو چھوڑو

میں نے بتا دیا یہ بے اصل بدعت ہے آپ نے بتانا ہے آپ کے نزدیک اس کا 

Status

کیا ہے ؟کیوں باقی دیوبندی تو اس عقیدہ کو عقائد ضروریہ میں سمجھتے ہیں وہ بھی مختلف کیفیات کے ساتھ

ڈر تم رہے مجھ کیا ضرورت ڈرنے کی؟ ہمت کرو بتاو دیوبندی کیا کہتے اس کے بارے میں ؟

دو خوابوں شرعی حکم پوسٹ کیا باقی پر بھی کر دوں گا آہستہ آہستہ

Deobandi Kahwabo per Tabsira or Shari hukam دیوبندی خواب اور شرعی حکم

Link to comment
Share on other sites

aqeeda hayat ul nabi

aur aqeeda mout ki kafiyat main tum ko koe faraq nazar nahe ata?

tum shaikhul ahdess ho, Mufti ho, tumahari aur tumary ulma ki oqat keya hy? tum khud aik dosary ko kafir kahty ho. tum ny bidate lekh deya tu ham maan lyn, tumhary Ahmad raza ki tum barlvi nahe manty.

Agar ulma haq ny moulana ki mout ki kafiyat py koe fatwa deya hy tu paish karo phir tu baat bahas wali banti hy, aur phir main defa karoon ga. yan nahe

tumhari oqat aur tumhary ulma ki oqat keya hy. tum bidati mushrak hamry nazdeek hujat nahe. tum ny esko asal bidate kaha es py dalil dou, aur batao agar esi new baat ahmad raza sy b sabit hojay tu beghait taveel k usko b bidati lekho gy

Link to comment
Share on other sites

تم پاگل تو نہیں ہو تمہاری اوقات کیا ہے ؟ 

تم کہہ رہے ہو یہ موت کی کفیات ہیں مگر کس کی یہ بتا نہیں رہی ؟

تم نے پوچھا عقیدہ کیا ہے میں نے کہہ دیا بے اصل بدعت ہے اگر تم اس کو بے اصل بدعت نہیں کہتے تو 

ثبوت دو کیوں نہیں کہتے ؟ 

تم خود اپنی بے اوقات زبان سے اہلسنت کو بدعتی کہتے ہو اور مشرک کہ کر اپنے مولوی اسماعیل دہلوی کی سنت پوری کرتے ہو 

بے اصل بدعت کا لفظ خود میں ایک دلیل ہے تم ثابت کرو انبیاء کی موت کی کفیات اور ابدان مبارک سے روح کے اخراج کا عقیدہ بے اصل بدعت نہیں ہے جاو ناکر پوچھو اپنے کسی بے اوقات عالم سے 

 

تم کو کتنی دفعہ کہا ہے تحمل اور اچھے الفاظ میں گفتگو کرو اسلام محفل پر تم مانتے ہی نہیں

تم دوسروں کو مجبور کرتے ہو پھر جب دوسرے ایسے الفاظ استعمال کرے تم اچھل اچھل کر کاٹنے کو دوڑتے ہو

اب کوئی کام کی بات ہوئی تو کرنا ورنہ اپنی بے اوقات زبان کو منہ میں رکھنا 

Link to comment
Share on other sites

harat. 

itraz tum kar rahy ho, aur fatwa muj sy mang rahy ho,  hamko tu itraz nahe ham fatwa kc baat ka dyn? fatwa tu tb hota agar itraz hota?

bidat tum ny kaha sabit b tum ny karna hy. mainy nahe,  

Ahamd raza ny lekh dari mundy ko aradatan qatal keya jay. hawala quran o ahdes ka deya. ab tum ny sabit karna hy k ummat main aisia aqeeda kc ny rakha. agar kci ny  nahe tu ahamd raza py wohe fatwa lagana ju moulna py.

aur mazeed quran ahdess ka hawala ghalat dyna py keya saza hy

Edited by hanfigroup
Link to comment
Share on other sites

 

تم امام احمد رضا کا جو حوالہ دے رہے ہو اس کے سکین پیج کے ساتھ علیحدہ پوسٹ بناو وہاں بحث ہو گی 

ویسے بھی وہ کوئی عقیدہ کا مسئلہ نہیں ہے پر نانوتوی کے معاملہ میں عقیدہ کا مسئلہ ہے

بے اصل بدعت کا مطلب ہے جس کی کوئی اصل نہ ہو  یہ ہی ہمارہ فتوی ہے .تمہارے نزدیک اس کی اصل ہے کو توجیہ ہے تو پیش کرو جس

Link to comment
Share on other sites

21 hours ago, hanfigroup said:

harat. 

itraz tum kar rahy ho, aur fatwa muj sy mang rahy ho,  hamko tu itraz nahe ham fatwa kc baat ka dyn? fatwa tu tb hota agar itraz hota?

bidat tum ny kaha sabit b tum ny karna hy. mainy nahe,  

Ahamd raza ny lekh dari mundy ko aradatan qatal keya jay. hawala quran o ahdes ka deya. ab tum ny sabit karna hy k ummat main aisia aqeeda kc ny rakha. agar kci ny  nahe tu ahamd raza py wohe fatwa lagana ju moulna py.

aur mazeed quran ahdess ka hawala ghalat dyna py keya saza hy

Sayyidi Ala Hadhrat nay yeh nahin likha kay iradatan qatal keeya jahay ... keun jhoot boltay ho ... unoon nay likha kay dari munday ko qatal ki wa'eed ...yehni threat ... heh.  Abh is ka jawab dari munda fasiq e mul'an eh shariat mein ... aur fasiqoon ko quran mein qatal ki waeed deeh gahi thee ... woh auratoon ko tang kartay thay ... auratoon ko tang karna ... clean shave rehna ... kafiroon wastwh mukhbari karna ... mard auratoon ko afwahen pehla kar badnam karna ... sab fasiqoon kay kaam hen aur fasiqoon ko qatal ki waeed quran.

Is Kafir ki kissi baat ka ihtibar nah keren ... balkay agar scan deh toh kutub joh aap kay pass hoon un ko check kar lenh ... yeh Islam ki mukhalfat mein aur thanvi gangohi nanotavi ambethvi dehalvi madaani gakharvi waghayra kay muhabbat mein aisa anda heh kay agar woh kitaboon mein kuch b likh dean ya tasleem kr lay ga... yeh woh kafir heh jis nay islam kay deeyeh ko dil say aisa gul keeyeh heh kay quran ka noor bi is ko munawwar nahin kar sakta ... is ko apnay haal par xhor denh ... wesay apna waqt zayan nah keren ... kissi kuttay par ja kar mehnat keren us kay insaan bannay kay chances is kay musalman honay say ziyada hen.

Link to comment
Share on other sites

Mughal.

Agar wo aqaid ka masla hy tu fiqa hanfi k ulma ny us py bahas ki hogi. Yaqenan

Tum esko bidat kaho jo marzi tumhari baat muj py hujat nahe.   Tum Fiqa hanaf k ulma k fatwa paish karo k ye bidat hy tu bahas banti hy Warna moun  band karo.

 

Ahamd raza ny dari mundy ko qatal karny ka kaha.  Agar masail ka masla hy tu phir 

Hanfi ko Maliki

Maliki ko shafi

Shafi ko hambli   aur

Hambli ko hanfi     

Ko qatal Karna pary ga kun k 4 ima main masail he ka ikhtalaf hy.

Qatal uskp keya jata hy jo murtad ho aur Ahmad raza ka fatwa qatal ka hy.

Agar moulna ny ummat sy hat kar masla biyan keya tu ahamd raza k masla ko tu barelvi b nahe manty.   Tu main eski post kun alag banao.  Abi tu aik masla aya hy Abi buhat baki hyn

 

Link to comment
Share on other sites

جناب سکین پیج لگاو نیا ٹاپک سٹارٹ کرو پھر بحث ہوگی اس طرح نہیں 

....

تم نہ مانو ہم نے فتوی لگا دیا تمہارے مانگنے پر   کیوں کے ہم کو اس کی اصل کہیں سے ملی نہیں تم ثبوت دو کے ہم غلط ہیں یہ اب تمہاری ذمہ داری ہے

Link to comment
Share on other sites

Main aisy tu nahe kahta sary islami mahfil waly pagal hyn.

Itraz tum kar rahy ho saboot muj sy mang rahy ho.   Ab tum say bara jahal kon hosakta hy.

Tumhara fatwa mairy joty ki nook py.   

Jo tum ny alzam lagaya hy usko sabit karo Fiqa hanfia sy. 

Batao masail main ikhtalaf ki bana py qatal ka hukam deya ja sakta hy

Link to comment
Share on other sites

اعلحضرت والے ٹاپک پر میں کچھ نہیں کہوں گا جب تک تم سکین پیج لگا کر علیحدہ ٹاپک نہیں بناتے 

جب نانوتوی خود کہہ رہا اس عقیدہ سب سے علیحدہ ہے تو تم پاگل انسان ہم سے کیوں ثبوت مانگ رہے 

تم کہتے ہو تمہارہ فتوی جوتے کی نوک پر تو فضول میں کیوں بحث کر کے فتوی مانگ رہے تھے .تمارے جوتے کی نوک والی زبان پتہ نہیں کیا کیا بکتی رہتی ہے ہر بار اپنی بات سے مکر جاتے ہو 

تمہارہ نانوتوی خود کہہ رہا ہے اس کا عقیدہ مختلف ہے انبیاء کی موت کی کفیات کے متعلق تو فقہ حنفی سے تم نے کیا ڈھونڈنا ہے 

تمارہ امام سرفراز صفدر بھی کہہ رہا ہے یہ بات تو جاو اپنے علماء سے پوچھے 

جو انبیاءکے اجسام.مبارک سے اروح کے اخراج کے قائل نہ ہوں ان پر کیا شرعی حکم لگتا ہے

 

Link to comment
Share on other sites

بحث میں حصہ لیں

آپ ابھی پوسٹ کرکے بعد میں رجسٹر ہوسکتے ہیں۔ اگر آپ پہلے سے رجسٹرڈ ہیں تو سائن اِن کریں اور اپنے اکاؤنٹ سے پوسٹ کریں۔
نوٹ: آپ کی پوسٹ ناظم کی اجازت کے بعد نظر آئے گی۔

Guest
اس ٹاپک پر جواب دیں

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • حالیہ دیکھنے والے   0 اراکین

    • کوئی رجسٹرڈ رُکن اس صفحے کو نہیں دیکھ رہا
×
×
  • Create New...