Mughal... مراسلہ: 9 مارچ 2020 Report Share مراسلہ: 9 مارچ 2020 اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mughal... مراسلہ: 9 مارچ 2020 Author Report Share مراسلہ: 9 مارچ 2020 حالنکہ دیوبندی کا فتوی ہے یہ ضروریات میں سے ہے اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
hanfigroup مراسلہ: 10 مارچ 2020 Report Share مراسلہ: 10 مارچ 2020 . اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mughal... مراسلہ: 11 مارچ 2020 Author Report Share مراسلہ: 11 مارچ 2020 ابوجہل کی آخری اولاد یہ جو میں سکین پیج لگا ہوا وہاں سے عبارت کو لکھ کر پوسٹ کر تاکہ پتہ چلے ہمیں بھی شاباش جاہل ابن جاہل لکھ وہاں سے اور اور پورا پیرا گراف لکھنا تاکہ پتہ چلا کون سی اور کن کی موت کی کیفیات جو عقائد ضروریہ میں نہیں ہے عبارت تم نے خود نہیں پڑھی دیو کے بندے اور ٹر ٹر شروع کردی اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
hanfigroup مراسلہ: 11 مارچ 2020 Report Share مراسلہ: 11 مارچ 2020 tum ebarat ko under line karo jahan aqeda hayat un nabi ka inkar hy. اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mughal... مراسلہ: 11 مارچ 2020 Author Report Share مراسلہ: 11 مارچ 2020 2 hours ago, hanfigroup said: tum ebarat ko under line karo jahan aqeda hayat un nabi ka inkar hy. عقیدہ حیات النبی کے انکار کی بات کہاں سے آگی میں نے تو یہ بات اپنی پوسٹ میں لکھی بھی نہیں یہ بات اس عقیدہ کو ضروریات دین سمجھنے کی ہے اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
hanfigroup مراسلہ: 11 مارچ 2020 Report Share مراسلہ: 11 مارچ 2020 (ترمیم شدہ) Aqeeda hayat ul nabi ko qasim ali nanutavi aqaid e zaruriya main sy nahe samajty. Ye saeedi lekh geya hy. Yan Muhammad Ali my chabal mardi hy. Janab pahly page aur jo tum ny post keya 2no ko paro yahan baat mout ki kafiyat ki horahe hy jo moulna ny biyan keya aur kaha k main espy kci sy bahas nahe karta. Hayat ul nabi ko zaruriyat e deen na samajny ki tu yahan baat he nahe. Edited 11 مارچ 2020 by hanfigroup اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mughal... مراسلہ: 11 مارچ 2020 Author Report Share مراسلہ: 11 مارچ 2020 جناب میں نے پہلے بھی کہا ہے کہ آپ اس صفحہ کو غور سے پڑھو اوپر سے. لائن نمبر 9 سے پراگراف لکھ دو یہاں تاکہ پتہ چلا کون سی اور کن کی موت کی کیفیات جو عقائد ضروریہ میں نہیں ہےاور انڈر لائن کر دو کے ہم غلط کہہ رہے ہیں تم کو لگتا خود سمجھ نہیں آرہی کھبی پوچھتے ہو عبارت کو انڈر لائن کرو جہاں حیات النبی کا انکار ہے کھبی کچھ کہتے ہو چولیں مت مارو اصل ٹاپک ہے حیات النبی کو ضروریات دین میں سمجھنا Quote tum ebarat ko under line karo jahan aqeda hayat un nabi ka inkar hy. اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
hanfigroup مراسلہ: 13 مارچ 2020 Report Share مراسلہ: 13 مارچ 2020 (ترمیم شدہ) Janab mainu tu buhat dafA par leya Zara Ab Ap khud lekh dou jahan Moulana kaha lekha k wo hayat ul nabi ko zaruriyat deen nahe samajty. Aur ye b bata dou k yahan discussion keya horahe hy Saeedi sb sy b poch lyn k waqiya he yahan aqeeda hayat ki baat horahe hy. K mout ki kafiyat ki Edited 13 مارچ 2020 by hanfigroup اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mughal... مراسلہ: 13 مارچ 2020 Author Report Share مراسلہ: 13 مارچ 2020 لیں جناب آپ کی پرزور فرمائش پر دوبارہ بھی پڑھا اور تھوڑی ریسرچ بھی تو یہ بات سامنے آئی کہ نانوتوی صاحب کا عقیدہ حیات النبیاء دوسروں سے مختلف ہے اس لیے وہ اپنے عقیدہ کے بارے میں کہہ رہے ہیں "عقیدہ انشاء اللہ یہ رہے گا مگر ضروریات دین میں نہیں شمار کرتا " اب آپ پوچھیں گیئں وہ عقیدہ کیا ہے تو آپ اپنے امام کی زبانی سنیں نانوتوی انبیاء کی موت کا بھی قائل ہے مگر جسم سے روح کےاخراج کے بغیر یہ.نانوتوی کا یہ کیسا عقیدہ ہے اس کے بارے میں دیوبندی ہی بتا سکتے ہیں نانوتوی کا عقیدہ حیات النبی ایک بے اصل بدعت معلوم ہوتا ہے کیونکہ اس کے نزدیک انبیاء کرام کی "مَوت" کے وقت اُن کی روحیں اُن کے ابدانِ مبارکہ سے ایک آن کے لئے بھی خارج نہیں ھوتیں۔ اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
hanfigroup مراسلہ: 14 مارچ 2020 Report Share مراسلہ: 14 مارچ 2020 Janab. U turn lay leya. Pahly kaha k aqeeda hayat ul nabi ko zaruri nahe manty aur Ab wo kaha jo main kah raha tha. Yahan baat mout ki kafiyat k bary main kaha hayat ul nabi ki tu baat he nahe horahe. Ab jo pajly alzam laga uspy muafi mango. Main tu pahly he kah raha hai yahan mout ki kafiyat py bahas hy. Main tu pahly he kahra tha tumko Urdu ki ebarat b parna nahe ati. اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mughal... مراسلہ: 14 مارچ 2020 Author Report Share مراسلہ: 14 مارچ 2020 لگتا ہے تم کو پھر سمجھ نہیں آئی نوناتوی کا عقیدہ حیات النبیاء اور ہے وہ انبیاء کی موت کی کفیات اور بیان کرتا ہے اپنے اسی عقیدہ کے متعلق کہتا ہے عقیدہ یہ رہے گا پر میں اس کو عقائد ضروریا نہیں سمجھتا .گکھڑوی نے بھی یہ اقرار کیا تم سے تبھی تو میں پوچھ رہا تھا بتاو کن کی موت کی کفیات بیان کر رہا ہے مگر تم نہیں بتا سکے تم اب یہ بتاو جو انبیاء کے اجسام مبارک سے روح کے اخراج کا قائل نہ ہو اس کے متعلق شرعی حکم کیا ہے اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
hanfigroup مراسلہ: 14 مارچ 2020 Report Share مراسلہ: 14 مارچ 2020 Mughal. Pahly tum ko ibarat ki samaj he nahe I thi. Jab mainy garift ki aur bataya k yahan mout ki kafiyat biyan ki barahe hy na k aqeeda hayatul nabi. Aur an tum alfaz gumaphira rahy ho. Janab mout ki kafiyat jo moulna ny biyan ki aur kaha k Maira tu nazriyah kuch aur hy. Lehaza main espay bahas nahe karta. Ab unky es views py itraz ap kar rahy ho. Tu Fatwa b khud dou. Aur biyan karo k aik banda aik aisa ageda rakhy jis ko so zaruriyat deen b nahe kahy aur n.a. kci sy es ko Apnanany ki taleem dy aur n.a. bahas kary. Tu wo.banda Fasaq fajar hoga Kafir hoga. Bidati hoga Mushrak hoga. Keya hoga اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mughal... مراسلہ: 15 مارچ 2020 Author Report Share مراسلہ: 15 مارچ 2020 جناب اگر آپ نے میری پوسٹ پڑھی ہوتی تو آپ کو پتہ چل جاتا میں نے کیا کہا ہے پھر آپ مجھ سے نا پوچھتے شرعی حکم نانوتوی جی عقائد ضروریہ میں نہیں سمجھتے مگر کہہ رہے انشاء اللہ عقیدہ یہ ہی رہے گا عبارت کی آپ کو سمجھ نہیں آئی جناب میں تو پوچھ رہا بتائیں ذرا کن کی موت کی کفییات بیان ہورہی ہیں آپ کہتے عبارت غور سے پڑھو اب آپ بتائیں آل دیوبند اس ہر کیا کہتے ہیں جس کا عقیدہ حیات النبیاء کے بارے میں ایسا ہو اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
hanfigroup مراسلہ: 15 مارچ 2020 Report Share مراسلہ: 15 مارچ 2020 Mughal. Janab jab lekhny wala kah raha hy k Maira ye aqeeda hat k hy aur wo espy bahas b nahe karta na esko aqeeda zaruriya main samaja hy tu ap phir kah rahy ho ahle sunnat keya kahty hyn. Itraz ap kar rahy ho. Aur agar esko tum ny bidat kaha hy tu main kahta hoon TUMHARY mulla ny pori kitab bidate Ashaba lekhi tu apka itraz banta he nahe. Aur ahle sunnat ny tu pahly he itraz nahe keya. Phir tumhari post ka maqsad keya hy. AisA he hy k khawab lekhi magar itraz Aj tk nahe keya. Saaf saaf fatwa lagao darny wali koe baat nahe. Bidat agar tum kahty ho tu esko bidat e seya b tum ny sabit karni hy aur hukam b اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mughal... مراسلہ: 16 مارچ 2020 Author Report Share مراسلہ: 16 مارچ 2020 اس پوسٹ کا مقصد عوام الناس کو بتانا کے دیوبندی قاسم نانوتوی کا عقیدہ حیات النبیاء دیوبندی عقیدہ حیات النبیاء سے مختلف ہے اگر کسی شخص کا کوئی عقیدہ دوسروں سے بلکل مختلف ہو وہ شخص اپنا عقیدہ بتا بھی رہا ہو مگر وہ بحث نہ کرتا ہو کیا اس پر شرعی طور کوئی حکم نہیں لگے کیا ؟ کیا علماء یہ کہہ دیں گئیں یہ بحث نہیں کرتا خود مان رہا چلو چھوڑو میں نے بتا دیا یہ بے اصل بدعت ہے آپ نے بتانا ہے آپ کے نزدیک اس کا Status کیا ہے ؟کیوں باقی دیوبندی تو اس عقیدہ کو عقائد ضروریہ میں سمجھتے ہیں وہ بھی مختلف کیفیات کے ساتھ ڈر تم رہے مجھ کیا ضرورت ڈرنے کی؟ ہمت کرو بتاو دیوبندی کیا کہتے اس کے بارے میں ؟ دو خوابوں شرعی حکم پوسٹ کیا باقی پر بھی کر دوں گا آہستہ آہستہ Deobandi Kahwabo per Tabsira or Shari hukam دیوبندی خواب اور شرعی حکم اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
hanfigroup مراسلہ: 17 مارچ 2020 Report Share مراسلہ: 17 مارچ 2020 aqeeda hayat ul nabi aur aqeeda mout ki kafiyat main tum ko koe faraq nazar nahe ata? tum shaikhul ahdess ho, Mufti ho, tumahari aur tumary ulma ki oqat keya hy? tum khud aik dosary ko kafir kahty ho. tum ny bidate lekh deya tu ham maan lyn, tumhary Ahmad raza ki tum barlvi nahe manty. Agar ulma haq ny moulana ki mout ki kafiyat py koe fatwa deya hy tu paish karo phir tu baat bahas wali banti hy, aur phir main defa karoon ga. yan nahe tumhari oqat aur tumhary ulma ki oqat keya hy. tum bidati mushrak hamry nazdeek hujat nahe. tum ny esko asal bidate kaha es py dalil dou, aur batao agar esi new baat ahmad raza sy b sabit hojay tu beghait taveel k usko b bidati lekho gy اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mughal... مراسلہ: 18 مارچ 2020 Author Report Share مراسلہ: 18 مارچ 2020 تم پاگل تو نہیں ہو تمہاری اوقات کیا ہے ؟ تم کہہ رہے ہو یہ موت کی کفیات ہیں مگر کس کی یہ بتا نہیں رہی ؟ تم نے پوچھا عقیدہ کیا ہے میں نے کہہ دیا بے اصل بدعت ہے اگر تم اس کو بے اصل بدعت نہیں کہتے تو ثبوت دو کیوں نہیں کہتے ؟ تم خود اپنی بے اوقات زبان سے اہلسنت کو بدعتی کہتے ہو اور مشرک کہ کر اپنے مولوی اسماعیل دہلوی کی سنت پوری کرتے ہو بے اصل بدعت کا لفظ خود میں ایک دلیل ہے تم ثابت کرو انبیاء کی موت کی کفیات اور ابدان مبارک سے روح کے اخراج کا عقیدہ بے اصل بدعت نہیں ہے جاو ناکر پوچھو اپنے کسی بے اوقات عالم سے تم کو کتنی دفعہ کہا ہے تحمل اور اچھے الفاظ میں گفتگو کرو اسلام محفل پر تم مانتے ہی نہیں تم دوسروں کو مجبور کرتے ہو پھر جب دوسرے ایسے الفاظ استعمال کرے تم اچھل اچھل کر کاٹنے کو دوڑتے ہو اب کوئی کام کی بات ہوئی تو کرنا ورنہ اپنی بے اوقات زبان کو منہ میں رکھنا اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
hanfigroup مراسلہ: 18 مارچ 2020 Report Share مراسلہ: 18 مارچ 2020 (ترمیم شدہ) harat. itraz tum kar rahy ho, aur fatwa muj sy mang rahy ho, hamko tu itraz nahe ham fatwa kc baat ka dyn? fatwa tu tb hota agar itraz hota? bidat tum ny kaha sabit b tum ny karna hy. mainy nahe, Ahamd raza ny lekh dari mundy ko aradatan qatal keya jay. hawala quran o ahdes ka deya. ab tum ny sabit karna hy k ummat main aisia aqeeda kc ny rakha. agar kci ny nahe tu ahamd raza py wohe fatwa lagana ju moulna py. aur mazeed quran ahdess ka hawala ghalat dyna py keya saza hy Edited 18 مارچ 2020 by hanfigroup اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mughal... مراسلہ: 18 مارچ 2020 Author Report Share مراسلہ: 18 مارچ 2020 تم امام احمد رضا کا جو حوالہ دے رہے ہو اس کے سکین پیج کے ساتھ علیحدہ پوسٹ بناو وہاں بحث ہو گی ویسے بھی وہ کوئی عقیدہ کا مسئلہ نہیں ہے پر نانوتوی کے معاملہ میں عقیدہ کا مسئلہ ہے بے اصل بدعت کا مطلب ہے جس کی کوئی اصل نہ ہو یہ ہی ہمارہ فتوی ہے .تمہارے نزدیک اس کی اصل ہے کو توجیہ ہے تو پیش کرو جس اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
MuhammedAli مراسلہ: 19 مارچ 2020 Report Share مراسلہ: 19 مارچ 2020 21 hours ago, hanfigroup said: harat. itraz tum kar rahy ho, aur fatwa muj sy mang rahy ho, hamko tu itraz nahe ham fatwa kc baat ka dyn? fatwa tu tb hota agar itraz hota? bidat tum ny kaha sabit b tum ny karna hy. mainy nahe, Ahamd raza ny lekh dari mundy ko aradatan qatal keya jay. hawala quran o ahdes ka deya. ab tum ny sabit karna hy k ummat main aisia aqeeda kc ny rakha. agar kci ny nahe tu ahamd raza py wohe fatwa lagana ju moulna py. aur mazeed quran ahdess ka hawala ghalat dyna py keya saza hy Sayyidi Ala Hadhrat nay yeh nahin likha kay iradatan qatal keeya jahay ... keun jhoot boltay ho ... unoon nay likha kay dari munday ko qatal ki wa'eed ...yehni threat ... heh. Abh is ka jawab dari munda fasiq e mul'an eh shariat mein ... aur fasiqoon ko quran mein qatal ki waeed deeh gahi thee ... woh auratoon ko tang kartay thay ... auratoon ko tang karna ... clean shave rehna ... kafiroon wastwh mukhbari karna ... mard auratoon ko afwahen pehla kar badnam karna ... sab fasiqoon kay kaam hen aur fasiqoon ko qatal ki waeed quran. Is Kafir ki kissi baat ka ihtibar nah keren ... balkay agar scan deh toh kutub joh aap kay pass hoon un ko check kar lenh ... yeh Islam ki mukhalfat mein aur thanvi gangohi nanotavi ambethvi dehalvi madaani gakharvi waghayra kay muhabbat mein aisa anda heh kay agar woh kitaboon mein kuch b likh dean ya tasleem kr lay ga... yeh woh kafir heh jis nay islam kay deeyeh ko dil say aisa gul keeyeh heh kay quran ka noor bi is ko munawwar nahin kar sakta ... is ko apnay haal par xhor denh ... wesay apna waqt zayan nah keren ... kissi kuttay par ja kar mehnat keren us kay insaan bannay kay chances is kay musalman honay say ziyada hen. اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
hanfigroup مراسلہ: 19 مارچ 2020 Report Share مراسلہ: 19 مارچ 2020 Mughal. Agar wo aqaid ka masla hy tu fiqa hanfi k ulma ny us py bahas ki hogi. Yaqenan Tum esko bidat kaho jo marzi tumhari baat muj py hujat nahe. Tum Fiqa hanaf k ulma k fatwa paish karo k ye bidat hy tu bahas banti hy Warna moun band karo. Ahamd raza ny dari mundy ko qatal karny ka kaha. Agar masail ka masla hy tu phir Hanfi ko Maliki Maliki ko shafi Shafi ko hambli aur Hambli ko hanfi Ko qatal Karna pary ga kun k 4 ima main masail he ka ikhtalaf hy. Qatal uskp keya jata hy jo murtad ho aur Ahmad raza ka fatwa qatal ka hy. Agar moulna ny ummat sy hat kar masla biyan keya tu ahamd raza k masla ko tu barelvi b nahe manty. Tu main eski post kun alag banao. Abi tu aik masla aya hy Abi buhat baki hyn اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mughal... مراسلہ: 19 مارچ 2020 Author Report Share مراسلہ: 19 مارچ 2020 جناب سکین پیج لگاو نیا ٹاپک سٹارٹ کرو پھر بحث ہوگی اس طرح نہیں .... تم نہ مانو ہم نے فتوی لگا دیا تمہارے مانگنے پر کیوں کے ہم کو اس کی اصل کہیں سے ملی نہیں تم ثبوت دو کے ہم غلط ہیں یہ اب تمہاری ذمہ داری ہے اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
hanfigroup مراسلہ: 20 مارچ 2020 Report Share مراسلہ: 20 مارچ 2020 Main aisy tu nahe kahta sary islami mahfil waly pagal hyn. Itraz tum kar rahy ho saboot muj sy mang rahy ho. Ab tum say bara jahal kon hosakta hy. Tumhara fatwa mairy joty ki nook py. Jo tum ny alzam lagaya hy usko sabit karo Fiqa hanfia sy. Batao masail main ikhtalaf ki bana py qatal ka hukam deya ja sakta hy اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mughal... مراسلہ: 20 مارچ 2020 Author Report Share مراسلہ: 20 مارچ 2020 اعلحضرت والے ٹاپک پر میں کچھ نہیں کہوں گا جب تک تم سکین پیج لگا کر علیحدہ ٹاپک نہیں بناتے جب نانوتوی خود کہہ رہا اس عقیدہ سب سے علیحدہ ہے تو تم پاگل انسان ہم سے کیوں ثبوت مانگ رہے تم کہتے ہو تمہارہ فتوی جوتے کی نوک پر تو فضول میں کیوں بحث کر کے فتوی مانگ رہے تھے .تمارے جوتے کی نوک والی زبان پتہ نہیں کیا کیا بکتی رہتی ہے ہر بار اپنی بات سے مکر جاتے ہو تمہارہ نانوتوی خود کہہ رہا ہے اس کا عقیدہ مختلف ہے انبیاء کی موت کی کفیات کے متعلق تو فقہ حنفی سے تم نے کیا ڈھونڈنا ہے تمارہ امام سرفراز صفدر بھی کہہ رہا ہے یہ بات تو جاو اپنے علماء سے پوچھے جو انبیاءکے اجسام.مبارک سے اروح کے اخراج کے قائل نہ ہوں ان پر کیا شرعی حکم لگتا ہے اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
تجویز کردہ جواب
بحث میں حصہ لیں
آپ ابھی پوسٹ کرکے بعد میں رجسٹر ہوسکتے ہیں۔ اگر آپ پہلے سے رجسٹرڈ ہیں تو سائن اِن کریں اور اپنے اکاؤنٹ سے پوسٹ کریں۔
نوٹ: آپ کی پوسٹ ناظم کی اجازت کے بعد نظر آئے گی۔