Saeedi مراسلہ: 10 مارچ 2011 Report Share مراسلہ: 10 مارچ 2011 Tahir ul qadri is deviant from many beleifs of AHL US SANNAT 1 اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Qadri Sultani مراسلہ: 10 مارچ 2011 Report Share مراسلہ: 10 مارچ 2011 ماشا اللہ حضرت بہت ہی عمدہ پوسٹ طاہری پہلے تو گمراہ ہوئے،اب رافضیت نے بھی منہ نکال لیا۔۔۔ اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
ghulamahmed17 مراسلہ: 11 مارچ 2011 Report Share مراسلہ: 11 مارچ 2011 اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Saeedi مراسلہ: 12 مارچ 2011 Author Report Share مراسلہ: 12 مارچ 2011 (ترمیم شدہ) جی جناب ! خادم وھی آپ کا سرکوب ھے جس نے یکساں اور مؤمنا پر آپ کے دھوکے کا رد کیا جس کا جواب آپ کے ذمہ ھے۔ اور تفضیل میں تومحض افضل ومفضول کا فرق ھوتا ھے مگر آقا اور بندہ میں تومالک ومملوک کا فرق ھے۔ تفضیل تو یہاں بہت پیچھے رہ گئی ۔ اور خلافت راشدہ علیٰ منھاج النبوۃ کی جو توھین کی گئی ھے وہ براہ راست خلفائے راشدین کی توھین ھے۔ اور محض تفضیل کا مسئلہ بہت پیچھے رہ گیا ،اُس کو نہ چھیڑو۔ جو میں نے لکھا ھے اس کا جواب دو۔ اور آپ نے لکھا (واضع کریں)۔یہ غلط لکھا۔ یہ آپ کی جہالت ھے۔ درست یوں ھے کہ (واضح کریں)۔ Edited 12 مارچ 2011 by Saeedi اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
ghulamahmed17 مراسلہ: 13 مارچ 2011 Report Share مراسلہ: 13 مارچ 2011 اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Qadri Sultani مراسلہ: 13 مارچ 2011 Report Share مراسلہ: 13 مارچ 2011 اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
ghulamahmed17 مراسلہ: 17 مارچ 2011 Report Share مراسلہ: 17 مارچ 2011 (ترمیم شدہ) Edited 17 مارچ 2011 by ghulamahmed17 اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
غیاث مراسلہ: 17 مارچ 2011 Report Share مراسلہ: 17 مارچ 2011 (ترمیم شدہ) کیا تم حضرت ابوبکر رضی اللہ عنہ کی افضلیت صرف بطور خيلیفہ سمجھتے ہو؟؟؟ یا یوں کہیے تمہارےلیے معیار فضیلت خلافت ہے؟؟؟ اگرچہ یہ سوال پہلے ہو چکا مگر دہرا رہا ہوں کیا جس وقت نبی صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم نے جسوقت یہ الفاظ ادافرمائے تھےاسوقت انکا معنی بطور مددگار کے تھا یا بمعنی آقا؟؟ احادیث پر غور کر کے جواب دیجیے گا۔ نیز اگر مولا بمعنی مددگا ر ہے تو پھر سرکارعلیہ الصلوة والسلام کے لیے بھی معنی مددگار ہی لیں گے جو کہ امر واقعہ کے خلاف ہے۔ سعیدی صاحب یہ تمام اہل علم میں مسلم ہے کہ اہلسنت جب مولا کا لفظ لیتے ہیں تو حضرت علی المرتضی کےلیے مولا بعد از انبیاء لیتے ہیں نہ کہ انبیاء کے لیے۔ مسلمات کے لیے بار بار وضاحت نہیں کیجاتی۔ یہ کام عقل سے بھی لے لیا جاتا ہے۔ مزید اگر تفضیل کے بارے ذرا اپنا عقیدہ واضح کردیں تو بات کرنے سمجھنے سمجھانے میں آسانی ہوگی۔ Edited 17 مارچ 2011 by Chishti Qadri Janab e Mann aap ke zuban aap k lajwab honay ka saboot day rahi hay.. اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
غیاث مراسلہ: 17 مارچ 2011 Report Share مراسلہ: 17 مارچ 2011 آپ نے لکھا (واضع کریں)۔یہ غلط لکھا۔ یہ آپ کی جہالت ھے۔ درست یوں ھے کہ (واضح کریں)۔ جناب بعض اوقات جلدی میں ایسی غلطیاں ہو جاتی ہیں انکو جہالت نہیں بھول کہتے ہیں۔ تھوڑا اپنا عقل بھی استعمال کر لیا کریں۔ اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Qadri Sultani مراسلہ: 17 مارچ 2011 Report Share مراسلہ: 17 مارچ 2011 جناب منہاجیانی صاحب!!خاص طور پر جناب غیاث صاحب آپ کا لکھنے کا سٹائل یہ واضح کرتا ہے کہ جب بندہ لاجواب ہو جائے تو ایسی باتیں کرتا ہے۔ آپ کے شیخ(جس کا فیض آپ پر برس رہا ہے،اور آپ کو ذلیل رسوا کر رہا ہے) نے اس عبارت میں سیدنا علی کے لئے جو لفظ مولا لکھا اسکا معنی آقا لکھا۔کیا آقا اپنے کسی غلام کی بیعت کرتا ہے؟؟ ہمارے علما اہل تشیعہ کے رد میں لفظ مولا کا کیا ترجمہ کرتے ہیں؟؟واضح کریں؟؟ ہم نے کئی بار کہا ہے کہ ضرب حیدری کے مصنف سے ہمیں اختلاف ہے،لیکن آپ جاہلوں اور بچوں کی طرح اس کتاب کو بطور حوالہ کیوں پیش کرتے ہیں؟؟؟ چلیں شکر ہے افضلیت کے مسئلہ پر آپ کے پاس سیدنا امام اعظم رضی اللہ عنہ کے استاد گرامی کی ذات مبارکہ ہے،لیکن دیت کے مسئلہ پر آپ جن لوگوں کی پیروی کر رہے ہیں وہ کون ہیں؟؟معتزلی؟؟اور انکو ماننے والے آج کل کے طاہری؟؟؟ امام زید کا قول ہمارے سر آنکھوں پر،لیکن اس سے سیدنا علی المرتضیٰ رضی اللہ عنہ کی تفضیل جزوی تو ثابت ہوتی ہے،تفضیل کلی نہیں؟؟تفضیل کلی سیدنا ابو بکر رضی اللہ عنہ کی ذات مبارکہ کو ہی حاصل ہے۔۔۔ آپ کی پوسٹ میں قبلہ سعیدی صاحب کی کسی بات کا بھی جواب موجود نہیں۔۔۔۔۔ اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
غیاث مراسلہ: 17 مارچ 2011 Report Share مراسلہ: 17 مارچ 2011 (ترمیم شدہ) جناب منہاجیانی صاحب!!خاص طور پر جناب غیاث صاحب آپ کا لکھنے کا سٹائل یہ واضح کرتا ہے کہ جب بندہ لاجواب ہو جائے تو ایسی باتیں کرتا ہے۔ آپ کے شیخ(جس کا فیض آپ پر برس رہا ہے،اور آپ کو ذلیل رسوا کر رہا ہے) نے اس عبارت میں سیدنا علی کے لئے جو لفظ مولا لکھا اسکا معنی آقا لکھا۔کیا آقا اپنے کسی غلام کی بیعت کرتا ہے؟؟ ساب جو بات پوچھی ہے اسکا جواب دو خود حضرت عمر فاروق رضی اللہ عنہ اور دیگر صحابہ کا آپس کا یہ طریق تھا کہ آپس میں ایک دوسرےکو سیدی کے القابات سے نوازتے ہیں کیا پھر غلام سردار سے بیعت لیتے ہیں۔؟؟؟ کیا آقا کے جواب میں صرف مالک و مملوک کا ہی تصور ہے۔ Edited 17 مارچ 2011 by Chishti Qadri Apni zuban ko lugam dain,Shukaria اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Qadri Sultani مراسلہ: 17 مارچ 2011 Report Share مراسلہ: 17 مارچ 2011 جناب ذرا صبر سے کام لیں،آپ تو دو پوسٹس کر کے ایسے غائب ہوتے ہیں جیسے گڈھے کے سر سے سینگ۔۔۔ صحابۃ کرام آپس میں جو مرضی کلام کریں،یہ ان کا انداز محبت تھا،لیکن آپ کے شیخ کو کس نے اختیار دیا کہ ایسا لفظ استعمال کرے؟؟؟ اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
غیاث مراسلہ: 19 مارچ 2011 Report Share مراسلہ: 19 مارچ 2011 (ترمیم شدہ) جناب ذرا صبر سے کام لیں،آپ تو دو پوسٹس کر کے ایسے غائب ہوتے ہیں جیسے گڈھے کے سر سے سینگ۔۔۔ صحابۃ کرام آپس میں جو مرضی کلام کریں،یہ ان کا انداز محبت تھا،لیکن آپ کے شیخ کو کس نے اختیار دیا کہ ایسا لفظ استعمال کرے؟؟؟ خود مان جولیا کہ میرے پلے کچھ نہیں پھر کیوں ٹانگ اڑاتے ہو۔ جی توپھرمعاذاللہ نبی کریم صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم کو بھی سمجھاؤ کہ آپ نے کیوں اپنے ساتھ حضرت علی المرتضی کو مولا کہا؟؟ اور اسی وقت حضرت ابوبکر وعمر رضوان اللہ علیہمانے آپ کو مولا کیوں کہا ؟؟ نیز جب مولا کہا تھا تو انکا مقصود کیا تھا؟؟؟ رہی بات ہماری اور ہمارے شیخ اور قائد کی توجو آحادیث کا مطلب و مفہوم بنتا تھا وہی لکھا اگر اسپر اعتراض ہےتو جو علماء انکی حمایت کرتے اورنہ صرف حمایت بلکہ انکو اپنالیڈر،رہبر اور شیخ مانتے ہیں انسے بھی لاتعلقی کرو۔ اب بلا وجہ ادھر ادھر کی نہ ہانکنا۔ سیدھی بات کاجواب لانا نہیں تو دماغ خراب کرنے کی ضرورت نہیں۔ Edited 19 مارچ 2011 by غیاث اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Qadri Sultani مراسلہ: 19 مارچ 2011 Report Share مراسلہ: 19 مارچ 2011 جناب جی جس کے پلے کچھ نہیں رہا ہو وہ شخص بہت جلد غصے میں آتا ہے جیسا کہ آپ۔۔ لفظ مولا پر تو کسی نے اعتراض نہیں کیا،جسکا ذکر آپ بار بار کر رہے ہیں۔اصل اعتراض تو لفظ مولا کے معنی آقا اور انگلش میں جسکا ترجمہ ماسٹر کیا گیا اس پر ہے۔۔علما شیعہ اثبات خلافت کے لئے حدیث مولا پیش کرتے ہیں،جنکے جواب میں ہمارے علما حق لفظ مولا کا معنی محبوب،یارو مددگار کرتے ہیں۔لیکن آپ کے شیخ و قائد نے یہاں رافضیوں کی طرح لفظ مولا کا ترجمہ آقا لکھا،کسی اہلسنت کے مستند عالم کا حوالہ پیش کرو جس نے اس حدیث شریف کے تحت لفظ مولا کا معنی آقا لکھا ہو۔اگر نہیں پیش کر سکتے تو ہم سے جواب لو کہ اہلسنت علما نے یہاں لفظ مولا کا معنی کیا کیا ہے۔ بے تکی نہ ہانکو،لفظ مولا کا معنی آقا یا ماسٹر اور وہ بھی تینوں خلفائے راشدہ کے لئے ،اسی حدیث کے تحت کسی مستند اہلسنت عالم کے حوالے سے پیش کرو۔۔۔ اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
غیاث مراسلہ: 19 مارچ 2011 Report Share مراسلہ: 19 مارچ 2011 (ترمیم شدہ) جناب جی جس کے پلے کچھ نہیں رہا ہو وہ شخص بہت جلد غصے میں آتا ہے جیسا کہ آپ۔۔ لفظ مولا پر تو کسی نے اعتراض نہیں کیا،جسکا ذکر آپ بار بار کر رہے ہیں۔اصل اعتراض تو لفظ مولا کے معنی آقا اور انگلش میں جسکا ترجمہ ماسٹر کیا گیا اس پر ہے۔۔علما شیعہ اثبات خلافت کے لئے حدیث مولا پیش کرتے ہیں،جنکے جواب میں ہمارے علما حق لفظ مولا کا معنی محبوب،یارو مددگار کرتے ہیں۔لیکن آپ کے شیخ و قائد نے یہاں رافضیوں کی طرح لفظ مولا کا ترجمہ آقا لکھا،کسی اہلسنت کے مستند عالم کا حوالہ پیش کرو جس نے اس حدیث شریف کے تحت لفظ مولا کا معنی آقا لکھا ہو۔اگر نہیں پیش کر سکتے تو ہم سے جواب لو کہ اہلسنت علما نے یہاں لفظ مولا کا معنی کیا کیا ہے۔ بے تکی نہ ہانکو،لفظ مولا کا معنی آقا یا ماسٹر اور وہ بھی تینوں خلفائے راشدہ کے لئے ،اسی حدیث کے تحت کسی مستند اہلسنت عالم کے حوالے سے پیش کرو۔۔۔ جب خود کہتا ہےکہ میرے پاس علم نہیں تو کیوں بار بار آتا ہے۔ جس نے بحث کرنی ہے اسے آنے دے اسے جواب بھی دیں گے۔ سوال یہ تھا کہ موقع کی مناسبت سے مولا کا معنی کیا بنتا تھا جو غلط کیا ۔ شیعہ کس بات کے لیے کیادلیل لیتے ہیں ہمیں اس بات سے غرض نہیں ہمیں اپنے عقیدہ بتانا ہے۔ شیعوں کا جواب انسے جاکر لے۔ جب تو نے خود کہا کہ تو نے جوب نہیں دینے تو اب تیری کسی بات کا جواب بھی نہیں ہوگا۔ تیری علمیت وعقلیت کافی واضح ہو چکی اب بس کر۔ Edited 20 مارچ 2011 by غیاث اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
ghulamahmed17 مراسلہ: 19 مارچ 2011 Report Share مراسلہ: 19 مارچ 2011 اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Qadri Sultani مراسلہ: 19 مارچ 2011 Report Share مراسلہ: 19 مارچ 2011 جناب غیاث صاحب ایسی زبان استعمال کر کے آپ اپنی تربیت کو ظاہر کر رہے ہیں جو کہ آپ کے شیخ نے آپ کی تربیت فرمائی ہے۔جب چیلے ایسے اجہل اور بدتمیز ہوںگے تو شیخ کا کیا عالم ہو گا۔ذرا غور فرمایئے گا۔۔۔۔۔ میں نے اپنی کونسی پوسٹ میں کہا کہ میں جواب نہیں دے سکتا؟؟ذرا ہائی لائیٹ کیجئے؟؟؟وگرنہ آپ کا یہ جھوٹ آپ کے شیخ کے وسیلہ سے آپ کی طرف ہی لوٹے گا اور جھوٹے پر اللہ کی لعنت۔۔۔ اور جناب غلام احمد صاحب!!محترم آپ بار بار افضلیت کی بات درمیان میں لا رہے ہیں!!!لیکن اصل بات کا جواب کیوں نہیں دے رہے؟؟؟؟ مولا کا معنی ثابت کرو منہاجیو!!!!جاو اپنے گمراہ شیخ سے پوچھ کے بتاو۔۔۔ اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alteejani مراسلہ: 20 مارچ 2011 Report Share مراسلہ: 20 مارچ 2011 اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
غیاث مراسلہ: 20 مارچ 2011 Report Share مراسلہ: 20 مارچ 2011 جناب غیاث صاحب ایسی زبان استعمال کر کے آپ اپنی تربیت کو ظاہر کر رہے ہیں جو کہ آپ کے شیخ نے آپ کی تربیت فرمائی ہے۔جب چیلے ایسے اجہل اور بدتمیز ہوںگے تو شیخ کا کیا عالم ہو گا۔ذرا غور فرمایئے گا۔۔۔۔۔ میں نے اپنی کونسی پوسٹ میں کہا کہ میں جواب نہیں دے سکتا؟؟ذرا ہائی لائیٹ کیجئے؟؟؟وگرنہ آپ کا یہ جھوٹ آپ کے شیخ کے وسیلہ سے آپ کی طرف ہی لوٹے گا اور جھوٹے پر اللہ کی لعنت۔۔۔ اور جناب غلام احمد صاحب!!محترم آپ بار بار افضلیت کی بات درمیان میں لا رہے ہیں!!!لیکن اصل بات کا جواب کیوں نہیں دے رہے؟؟؟؟ مولا کا معنی ثابت کرو منہاجیو!!!!جاو اپنے گمراہ شیخ سے پوچھ کے بتاو۔۔۔ جوچاہے تیرا حسن کرشمہ ساز کرے۔ اگر جواب ہٹایا تھا تو سوال بھی ہٹا لیتے ۔ اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
غیاث مراسلہ: 20 مارچ 2011 Report Share مراسلہ: 20 مارچ 2011 شکریہ التیجانی صاحب۔ بعض جملے انتہائی مجبوری کی صرت میں لکھنے پڑے۔ مجھے خود بھی وہ اچھے نہیں لگے تھے مگر مجبور ہوکر لکھنے پڑے۔ یہاں مسئلہ یہ ہے کہ ایک آدمی کے پورے مؤقف کو دیکھےبنا صرف ایک حصہ جو صرف خاص تناظر میں بیان کیا گیا اسکو اپنے رنگ میں رنگ کر پیش کیا جارہا ہے۔ باقی آپ کی تجویز بجا ہے۔ اب یہ دیکھیں کہ ایک آدمی جس نے 6 سے 7ہزار خطاب کیے ہوں آپ اسکی صرف چند باتوں کو اپنے رنگ میں رنگ دیں اور باقی تصریحات کو نہ دیکھیں نہ ہی یہ معلوم ہو کہ اصل حقیقت کیا ہےتو کیا کیا جاسکتاہے۔ غلطی کی اصلاح تبھی ممکن ہے جب اصل غلطی بتائی جائے جب ادھر ادھر سے پکر کر بات کیجا ئے گی تو کچھ سمجھ نہیں آئے گا۔ آپ نے وڈیو دیکھی ہوگی جو میں نے لگائی تھی کہ اسمیں وجہ فضلیت بیان ہوئٰی وہ پوسٹ ڈیلیٹ کر دی گئی۔ اسی طرح اعلی حضرت کی کتاب میں وجہ فضیلت بیان ہوئی وہیں سے لگا دیتے تو پتہ چل جاتا۔ اسی طرح احادیث کا مضمون بحیثیت مجموعی دیکھا جائے تویہی معنی بنتا ہے۔ اگر اس معنی میں حدیث مبارکہ کے مطابق غلطی ہے تو نشاندہی کردیں۔ تاکہ اصلاح ہو۔ اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Qadri Sultani مراسلہ: 21 مارچ 2011 Report Share مراسلہ: 21 مارچ 2011 اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
ghulamahmed17 مراسلہ: 21 مارچ 2011 Report Share مراسلہ: 21 مارچ 2011 (ترمیم شدہ) Edited 21 مارچ 2011 by ghulamahmed17 اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alteejani مراسلہ: 21 مارچ 2011 Report Share مراسلہ: 21 مارچ 2011 اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Qadri Sultani مراسلہ: 22 مارچ 2011 Report Share مراسلہ: 22 مارچ 2011 اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alteejani مراسلہ: 22 مارچ 2011 Report Share مراسلہ: 22 مارچ 2011 (ترمیم شدہ) LEE JEYE JANAB GHULAM AHMED SAB, HUJAT TO BOHAT BARI SAMNE AGAI,AB AP WAZAHAT KAREN KYA JAWAB HON GA AP LOGO KA, CHISHTI SAB ME AP KI BAT SAMACH CHUKA THA SIRF AP SE GUZARESH NARAM LAHJE KI THI,ME JAHAN TAK DR, TAHIR UL QADRI SAB KO SAMJA HON DR, TAHIR UL QADRI YOTO AQEEDA AHLE SUNAT KA HI RAKHTE HEN PER,UN SE KHATA TAHQEEQ PER HOJATI HE,AGR WOH TAHQEEQ KO SAHIH DAERE ME KARE TO ISTARA KI SHIKAYATEN NA PEDA LOGO KO UNSE Edited 22 مارچ 2011 by Alteejani اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
تجویز کردہ جواب
بحث میں حصہ لیں
آپ ابھی پوسٹ کرکے بعد میں رجسٹر ہوسکتے ہیں۔ اگر آپ پہلے سے رجسٹرڈ ہیں تو سائن اِن کریں اور اپنے اکاؤنٹ سے پوسٹ کریں۔
نوٹ: آپ کی پوسٹ ناظم کی اجازت کے بعد نظر آئے گی۔