Jump to content

کیا یہ حدیث موضوع ہے ؟؟؟


Bhai Jaan

تجویز کردہ جواب

کنز العمال شریف میں یہ حدیث شریف ہے اس حدیث شریف کے بارے میں معلوم کرنا ہے کہ کیا یہ حدیث موضوع ہے ؟؟؟

عن نبيط بن شريط قال : لما فرغ علي من قتال أهل النهر قال : اقلبوا القتلى فقلبناهم حتى خرج في آخرهم رجل أسود على كتفه مثل حلمة الثدي فقال علي : الله أكبر والله ما كذبت ولا كذبت كنت مع النبي صلى الله عليه و سلم وقد قسم فيئا فجاء هذا فقال : يا محمد اعدل فوالله ما عدلت منذ اليوم فقال النبي صلى الله عليه و سلم : ثكلتك أمك ومن يعدل عليك إذا لم أعدل فقال عمر بن الخطاب : يا رسول الله ألا أقتله ؟ فقال النبي صلى الله عليه و سلم : لا دعه فإن له من يقتله فقال : صدق الله ورسوله 

یعنی کہ جب فارغ ہوئے علی اَہلِ نہروان کے قتل سے کہا کہ لاشوں میں اُس شخص کو تلاش کرو جب ہم نے خوب ڈھونڈھا تو سب کے آخر میں ایک شخص سیاہ فام نکلا جس کے شانہ پر ایک گوشت پارہ مثل پستان کے تھا یہ دیکھتے ہی حضرت علی نے کہااَللَّہُ أَکْبَرُقسم ہے خدا کی نہ مجھے جھوٹی خبر دی گئی نہ میں اُس کا مرتکب ہوا ۔ ایک بار ہم حضوراکرم صلی اللہ علیہ وسلم کے ساتھ تھے اور حضورصلی اللہ علیہ وسلم غنیمت کا مال تقسیم فرمارہے تھے کہ ایک شخص آیا اور کہا اے محمدصلی اللہ علیہ وسلم عدل کیجئے کہ آج آپ نے عدل نہیں کیا ۔حضوراکرم صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا تیری ماں تجھ پر روئے جب میں عدل نہ کروں تو پھر کون عدل کرے گا؟ حضرت عمر رضی اللہ تعالیٰ عنہ نے عرض کی یارسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم اِس کو قتل نہ کروں فرمایا نہیں اِس کو چھوڑدو اِس کو قتل کرنے والا کوئی اور شخص ہے ۔ حضرت علی نے یہ کہہ کر کہا ’’صَدَقَ اللَّہُ‘‘اللہ تعالیٰ نے سچ فرمایا۔
یعنی نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم کا فرمایا ہوا اللہ تعالیٰ کا فرمان ہے فلہذا اس میں کسی قسم کے شک اور شبہ کی بات نہیں۔
 

Link to comment
Share on other sites

Yeh Hadih Sahih heh balkay mutawatir heh yehni Sahih say bi Sahih ... is ko zaeef kehnay wala parlay darjay ka jahil ho sakta heh ... Wahhabi ko choren ... aap befikr ho kar issay daleel banahen. Is'see matan ki Ahadith Sahih Bukhari, Muslim, Tirmadhi, Nisai, Ibn Majah, mein bari tadad say rawayat mein hen. Mein ek andazay say kehta hoon kay 25 say zayada rawayat hoon gi is Hadith ki taeed mein.

Edited by MuhammedAli
Link to comment
Share on other sites

Salam alayqum,

Yeh banda Khawarij kay lashkar mein thah. Hadhrat Amir Muawiyah (radiallah ta'ala anhu) say joh jang Hadhrat Ali (radiallah ta'ala anhu) ki jang huwi yeh woh wali jang nahin. Yeh woh jang heh joh Hadhrat Ali (radiallah ta'ala anhu) aur Khawarij kay darmiyan mein huwi thee. Yeh banda (i.e. Dhil Khuwaisirah at-Tamimi, an-Najdi) Khariji thah aur Hadhrat Ali (radiallah ta'ala anhu) kay khilaaf lara thah. Hadith mein aata heh kay doh jammatoon (Hadhrat Ali aur Hadhrat Muawiyah) say ek giro niklay ga aur joh giro haq par hoga (i.e. Hadhat Ali ki jammat) woh unneh (i.e. khawarij) qatal karay gi. Hadith mein ata heh kay Khawarij nay Nahrawan kay maqam par Hadhrat Ali (radiallah ta'ala) say jang ki aur sab qatal huwa sirf ginti kay das khariji kay bachay. Yeh banda Nahrawan ki jang mein qatal huwa. Aur shoroon mein yeh Hadhrat Ali (radiallah ta'ala anhu) ka supporter aur ghaliban uneeh ki fauj mein thah magar jab Hadhrat Ali (radiallah ta'ala anhu) nay Hadhrat Amir Muawiyah (radiallah ta'ala anhu) say rabtay huway aur Abu Musa al-Ashari  (radiallah ta'ala anhu) waghera ko munsif chuna gaya toh yeh banda aur baqi Khawarij Hadhrat Ali (radiallah ta'ala anhu) kay khilaaf ho gay. Aur nateejan jang huwi Nahrawan par.

Edited by MuhammedAli
Link to comment
Share on other sites

جزاک اللہ محمد علی صاحب

مگر کسی نے کہا ہے کہ نبیط بن شریط کو امام ذہبی نے میزان الاعتدال میں جھوٹا کہا ہے اس حوالے سے بھی کچھ فرما دیں تو مہربانی ہوگی ۔ اللہ تعالیٰ آپ کو خوش رکھے۔

Link to comment
Share on other sites

Salam alayqum, meray bhai, agar ek do rawayat zaeef hoon toh bi harj nahin keun kay is ki bees pachees rawayat mein say panch das toh sahih hoon gi. Mein asool e Hadith nahin janta magar sahih rawiyoon say kazzab ki rawayat ko taqwiyat zeroor milti heh. Aur Muhaditheen ka asool heh kay zaeef Hadith bi agar tadad mein ziyada ho toh darja Hassan par paunch jaati heh. Yeh toh Sahih Ahadith, Bukhari, Muslim ki rawayaat say sabat heh. Yahi uppar wali rawayaat idhr hen: here, here, here, here, here <-- Is aakhiri link mein Dhil Khuwaisira kay Khariji lashkar mein honay ka zikr bi heh. Pehli teen rawayat bukhari ki aur aakhiri do Muslim ki.  Panchoon ki asnaad neechay hen.

1):
حَدَّثَنَا عَبْدُ اللَّهِ بْنُ مُحَمَّدٍ، حَدَّثَنَا هِشَامٌ، أَخْبَرَنَا مَعْمَرٌ، عَنِ الزُّهْرِيِّ، عَنْ أَبِي سَلَمَةَ، عَنْ أَبِي سَعِيدٍ، قَالَ بَيْنَا النَّبِيُّ صلى الله عليه وسلم يَقْسِمُ جَاءَ عَبْدُ اللَّهِ بْنُ 
2):
حَدَّثَنِي عَبْدُ الرَّحْمَنِ بْنُ إِبْرَاهِيمَ، حَدَّثَنَا الْوَلِيدُ، عَنِ الأَوْزَاعِيِّ، عَنِ الزُّهْرِيِّ، عَنْ أَبِي سَلَمَةَ، وَالضَّحَّاكِ، عَنْ أَبِي سَعِيدٍ الْخُدْرِيِّ، قَالَ بَيْنَا النَّبِيُّ صلى الله عليه وسلم يَقْسِمُ
3):
حَدَّثَنَا أَبُو الْيَمَانِ، أَخْبَرَنَا شُعَيْبٌ، عَنِ الزُّهْرِيِّ، قَالَ أَخْبَرَنِي أَبُو سَلَمَةَ بْنُ عَبْدِ الرَّحْمَنِ، أَنَّ أَبَا سَعِيدٍ الْخُدْرِيَّ ـ رضى الله عنه ـ قَالَ بَيْنَمَا نَحْنُ عِنْدَ رَسُولِ اللَّهِ 
4):
حَدَّثَنِي أَبُو الطَّاهِرِ، أَخْبَرَنَا عَبْدُ اللَّهِ بْنُ وَهْبٍ، أَخْبَرَنِي يُونُسُ، عَنِ ابْنِ شِهَابٍ، أَخْبَرَنِي أَبُو سَلَمَةَ بْنُ عَبْدِ الرَّحْمَنِ، عَنْ أَبِي سَعِيدٍ الْخُدْرِيِّ، ح . وَحَدَّثَنِي حَرْمَلَةُ بْنُ يَحْيَى، وَأَحْمَدُ بْنُ عَبْدِ الرَّحْمَنِ الْفِهْرِيُّ، قَالاَ أَخْبَرَنَا ابْنُ وَهْبٍ، أَخْبَرَنِي يُونُسُ، عَنِ ابْنِ شِهَابٍ، أَخْبَرَنِي أَبُو سَلَمَةَ بْنُ عَبْدِ الرَّحْمَنِ، وَالضَّحَّاكُ الْهَمْدَانِيُّ، أَنَّ أَبَا سَعِيدٍ الْخُدْرِيَّ، قَالَ بَيْنَا نَحْنُ عِنْدَ رَسُولِ اللَّهِ
5):
حَدَّثَنِي أَبُو الطَّاهِرِ، وَيُونُسُ بْنُ عَبْدِ الأَعْلَى، قَالاَ أَخْبَرَنَا عَبْدُ اللَّهِ بْنُ وَهْبٍ، أَخْبَرَنِي عَمْرُو بْنُ الْحَارِثِ، عَنْ بُكَيْرِ بْنِ الأَشَجِّ، عَنْ بُسْرِ بْنِ سَعِيدٍ، عَنْ عُبَيْدِ اللَّهِ بْنِ أَبِي رَافِعٍ، مَوْلَى رَسُولِ اللَّهِ صلى الله عليه وسلم

In asnaad mein aap ka bayan keeya huwa rawi nahin. Baqi mein nay is website par, www.Sunnah.com par search keeya toh aap ki rawayat kay mutabiq
9 Ahadith milleen joh juzzi ya qulli tor par aap ki pesh karda Hadith kay mowafiq hen. Aur aap in sab rawayat ko uppar wali panch kay saath is link par visit kar ka dekh saktay hen, here. Mein kafi arsa pehlay Wahhabi thah phir Deobandi huwa aur Kharijiat kay mozoo par tehqeeq kee thee aur sabat huwa Wahhabi hi Khariji hen aur yeh ek waja thee meri Wahhabiyat chornay ki. Is waja say yeh mazmoon aur us kay mutalliq rawayat joh kutub Ahadith mein hen is say waqif hoon. Agar mazeed madad darkar huwi toh request karyeh ga.

Edited by MuhammedAli
Link to comment
Share on other sites

بحث میں حصہ لیں

آپ ابھی پوسٹ کرکے بعد میں رجسٹر ہوسکتے ہیں۔ اگر آپ پہلے سے رجسٹرڈ ہیں تو سائن اِن کریں اور اپنے اکاؤنٹ سے پوسٹ کریں۔
نوٹ: آپ کی پوسٹ ناظم کی اجازت کے بعد نظر آئے گی۔

Guest
اس ٹاپک پر جواب دیں

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • حالیہ دیکھنے والے   0 اراکین

    • کوئی رجسٹرڈ رُکن اس صفحے کو نہیں دیکھ رہا
×
×
  • Create New...