Jump to content

Kya Harut Or Marut Ne Allah Ki Na Farmani Kee? Kya Farishte Na Farmani Kr Sakte Hain (Aitraz)


Abdullah Yusuf

تجویز کردہ جواب

Harut or Marut Allah tala k 2 farishte the jinhen zameen per bheja gaya ta ke woh jadoo dikhayen logon ko or burai ko khatam kr saken

lekin mufasireen ne bohaat si tafaseer main yeh bayan kiya hai k yeh farishton k pas aik aurat aye jis ka naam zuhra tha us aurat ki khoobsoorati dekh kr yeh dono farishte gunah main mubtala ho gaye or us aurat k husband ko maar diya

AITRAZ YEH HAI KYA FARISHTE BHI GUNAH KR SAKTE HAIN NOUZUBILLAH 

Agar farishte gunah kr sakte hain tau hazrat Adam ko sab farishton ne sajda kiya siwaye iblees k tau kya iblees jin tha ya farishta

In Aitrazat k jawabat chahiyen

Yeh aurat wala qissa mufasireen ki kitabon main mukhtalif tafaseeron main mojood hai or shadeed ikhtalaf hai

Yeh waqia ki tafseer Sura Baqarah Surah 2 Ayat Number 102 k neeche darj hai

Edited by Abdullah Yusuf
Link to comment
Share on other sites

مراسلہ: (ترمیم شدہ)

Bhai Is Masly pe Tafseer Mazhari mein Kafi wazahat ki gayi hy..

Jo apk liye kafi Faida_mand hogi..

 

attachicon.gifmazhari 1.png

attachicon.gifmazhari 2.gif

attachicon.gifmazhari 3.gif

attachicon.gifmazhari 4.gif

M Afzal Razvi Bhai jaan apka bohaaat bohaaat shukriya is main mufasireen k ikhtalafat parh kr samajh nai aa rahi thee 

Apne sara confusion clear kr diya apka bohaat bohaat shukriya :)

Bhai jaan aksar jab tafaseer ka mutaliya krte hain tau bohaat sari tafaseer main apas main hi ikhtalaf hota hai or aksar aesi manghadant or be sanad mouzoh riwayaton se istadlal kiya hota hai or mufasireen ka apas main ikhtalaf hota hai aesa kyun hai

kya koi bhi tafseer mufasir ki sahaw se paak nai maine kaafi tafaseer main ikhtalaf dekha hai or mouzouh riwayat se result nikala huwa hai

jaise tafseer tabari or tafseer qurtubi main aik riwayat jo Hazrat Zaynab bint jahash R.A or Nabi Kareem (saw) k bare main hai k ap ki nazar hazrat Zaynab per pari tau Zayd per Un ki biwi haraam ho gayen Nouzubillah or is tarhan ki riwayaten hain jin se result nikala gaya hai bakaida 

Plz is ki kuch wazahat kr den tafseel se

 

Edited by Abdullah Yusuf
Link to comment
Share on other sites

Harut or Marut Allah tala k 2 farishte the jinhen zameen per bheja gaya ta ke woh jadoo dikhayen logon ko or burai ko khatam kr saken

lekin mufasireen ne bohaat si tafaseer main yeh bayan kiya hai k yeh farishton k pas aik aurat aye jis ka naam zuhra tha us aurat ki khoobsoorati dekh kr yeh dono farishte gunah main mubtala ho gaye or us aurat k husband ko maar diya

 

AITRAZ YEH HAI KYA FARISHTE BHI GUNAH KR SAKTE HAIN NOUZUBILLAH 

Agar farishte gunah kr sakte hain tau

(bis)

 

(salam)

 

post-14217-0-35969100-1489828643_thumb.jpg

 

 

 

post-14217-0-48705700-1489828662_thumb.jpg

 

 

 

post-14217-0-55179000-1489830205_thumb.jpg

 

 

 

post-14217-0-06984400-1489829353_thumb.jpg

 

 

 

post-14217-0-43307000-1489830304_thumb.jpg

 

 

 

post-14217-0-16391000-1489829446_thumb.jpg

 

 

 

post-14217-0-48078200-1489830314_thumb.jpg

 

 

 

post-14217-0-49258500-1489830732_thumb.jpg

 

 

 

post-14217-0-96934400-1489830784_thumb.jpg

 

 hazrat Adam ko sab farishton ne sajda kiya siwaye iblees k tau kya iblees jin tha ya farishta

 

In Aitrazat k jawabat chahiyen

 

post-14217-0-14474300-1489828575_thumb.jpg

 

Bhai jaan aksar jab tafaseer ka mutaliya krte hain tau bohaat sari tafaseer main apas main hi ikhtalaf hota hai or aksar aesi manghadant or be sanad mouzoh riwayaton se istadlal kiya hota hai or mufasireen ka apas main ikhtalaf hota hai aesa kyun hai

kya koi bhi tafseer mufasir ki sahaw se paak nai maine kaafi tafaseer main ikhtalaf dekha hai or mouzouh riwayat se result nikala huwa hai

 

قطعی عقائد میں اختلاف نہیں ہے۔ فروع میں اختلاف ہے اور یہ بھی فائدہ سے خالی نہیں۔ قرآن مجید فرقان حمید کی ایسی شان ہے کہ ایک ایک آیت کی کئی کئی تفاسیر ہیں، اور وہ بھی بلا دلیل نہیں بلکہ دلائل قاہرہ کی بنیاد پر۔ انفرادی اختلاف کی حقیقت سمجھنے کیلئے خاصی تحقیق کی ضرورت ہے اور بظاہر واقع اختلاف میں اکثر راہِ تطبیق موجود ہوتی ہے جہاں تک رسائی کیلئے تقویٰ و مہارت درکار ہے جیسا کہ علماء کرام کی کتب سے ظاہر ہے۔ مفسرین کے مختلف طبقات ہیں اور اگر انہوں نے اپنی تفاسیر میں ضعیف و موضوع روایات لکھی ہیں تو انکا مقصد ان روایات کی صحت تسلیم کرنا نہیں بلکہ یا تو انہوں نے اسے قاری کے ذمے چھوڑا (کہ وہ خود مختلف روایات کو ایک دوسرے سے الگ کرے) یا کسی اور فائدہ کے پیش نظر (مثلاََ موضوع یا ضعیف روایات کو ایک جگہ جمع کرنا تاکہ مراجعت میں آسانی رہے وغیرہ)۔ تسامحات البتہ موجود ہیں۔

 

post-14217-0-25745800-1489832234_thumb.jpg

 

 

 

post-14217-0-76980200-1489828312_thumb.jpg

 

 

 

post-14217-0-75719900-1489828923_thumb.jpg

 

 

 

post-14217-0-95206800-1489828454_thumb.jpg

 

 

 

post-14217-0-39377000-1489828998_thumb.jpg

 

 

 

post-14217-0-87671100-1489830016_thumb.jpg

 

 

 

post-14217-0-80070600-1489828547_thumb.jpg

 

jaise tafseer tabari or tafseer qurtubi main aik riwayat jo Hazrat Zaynab bint jahash R.A or Nabi Kareem (saw) k bare main hai k ap ki nazar hazrat Zaynab per pari tau Zayd per Un ki biwi haraam ho gayen Nouzubillah or is tarhan ki riwayaten hain jin se result nikala gaya hai bakaida 

Plz is ki kuch wazahat kr den tafseel se

 

 

post-14217-0-18984100-1489830500_thumb.jpg

 

 

 

post-14217-0-44460800-1489829580_thumb.jpg

 

 

 

post-14217-0-94528400-1489829739_thumb.jpg

 

 

 

post-14217-0-22495700-1489830643_thumb.jpg

 

 

 

post-14217-0-25008100-1489829965_thumb.jpg

 

 

 

post-14217-0-27100400-1489829991_thumb.jpg

 

 

 

post-14217-0-59185600-1489828592_thumb.jpg

Edited by AqeelAhmedWaqas
Link to comment
Share on other sites

 

(bis)

 

(salam)

 

attachicon.gifn0.jpg

 

 

 

attachicon.gifn1.jpg

 

 

 

attachicon.gifn2.jpg

 

 

 

attachicon.gifn3.jpg

 

 

 

attachicon.gifn4.jpg

 

 

 

attachicon.gifn5.jpg

 

 

 

attachicon.gifn6.jpg

 

 

 

attachicon.gifraza 1.jpg

 

 

 

attachicon.gifraza 2.jpg

 

 

attachicon.gifjin.jpg

 

 

قطعی عقائد میں اختلاف نہیں ہے۔ فروع میں اختلاف ہے اور یہ بھی فائدہ سے خالی نہیں۔ قرآن مجید فرقان حمید کی ایسی شان ہے کہ ایک ایک آیت کی کئی کئی تفاسیر ہیں، اور وہ بھی بلا دلیل نہیں بلکہ دلائل قاہرہ کی بنیاد پر۔ انفرادی اختلاف کی حقیقت سمجھنے کیلئے خاصی تحقیق کی ضرورت ہے اور بظاہر واقع اختلاف میں اکثر راہِ تطبیق موجود ہوتی ہے جہاں تک رسائی کیلئے تقویٰ و مہارت درکار ہے جیسا کہ علماء کرام کی کتب سے ظاہر ہے۔ مفسرین کے مختلف طبقات ہیں اور اگر انہوں نے اپنی تفاسیر میں ضعیف و موضوع روایات لکھی ہیں تو انکا مقصد ان روایات کی صحت تسلیم کرنا نہیں بلکہ یا تو انہوں نے اسے قاری کے ذمے چھوڑا (کہ وہ خود مختلف روایات کو ایک دوسرے سے الگ کرے) یا کسی اور فائدہ کے پیش نظر (مثلاََ موضوع یا ضعیف روایات کو ایک جگہ جمع کرنا تاکہ مراجعت میں آسانی رہے وغیرہ)۔ تسامحات البتہ موجود ہیں۔

 

attachicon.gifraza.jpg

 

 

 

attachicon.gif1.jpg

 

 

 

attachicon.gif2.jpg

 

 

 

attachicon.gif3.jpg

 

 

 

attachicon.gif4.jpg

 

 

 

attachicon.gif5.jpg

 

 

 

attachicon.gif6.jpg

 

 

attachicon.gifz1.jpg

 

 

 

attachicon.gifz2.jpg

 

 

 

attachicon.gifz3.jpg

 

 

 

attachicon.gifz4.jpg

 

 

 

attachicon.gifz5.jpg

 

 

 

attachicon.gifz6.jpg

 

 

 

attachicon.gifmaz.jpg

 

 

Salam Aqeel bhai jaan bohaaaat hi umda jawab diya apne 

mujhe apke jawab ka hi intezaar tha bohaat hi kamaaal k dalail diye hain apne :)

har baar ki tarhan apki yeh post bhi mere liye be had faida mand hai or baqi sab logon k liye bhi

ab bohaat sare masail jo maine post kiye they jin per aqeel bhai jaan ne jawabat diye tamaam posts per woh sab ab google per show ho rahi hain

ab google se bhi search kr k logon ko bohaat faida hoga apke dalail dekh kr 

Apka bohat shukriya bhai jaan ALLAH APKO HAMESHA KHUSH RAKHE

Link to comment
Share on other sites

بحث میں حصہ لیں

آپ ابھی پوسٹ کرکے بعد میں رجسٹر ہوسکتے ہیں۔ اگر آپ پہلے سے رجسٹرڈ ہیں تو سائن اِن کریں اور اپنے اکاؤنٹ سے پوسٹ کریں۔
نوٹ: آپ کی پوسٹ ناظم کی اجازت کے بعد نظر آئے گی۔

Guest
اس ٹاپک پر جواب دیں

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • حالیہ دیکھنے والے   0 اراکین

    • کوئی رجسٹرڈ رُکن اس صفحے کو نہیں دیکھ رہا
×
×
  • Create New...