Jump to content

Wahabiyo Ki Taraf Se Fiqh Hanafi Par Bakirah Aurat Mard Par Gusl Ka Aitraz


Parvez Shaikh

تجویز کردہ جواب

 

(bis)

 

(salam)

 

 

attachicon.gifaqeel 0.jpg

 

 

 

 

attachicon.gifaqeel.jpg

 

Aqeel Ahmad bhai jaan aik or aitraz hai us ki bhi thori wazahat kr den

Sahih ibn khuzaimah main hadees shareef hai k

 

1.Agar insan kisi janwar se jama kre badfali kre chahe janwar k aage se ho ya peeche se

tau us se hajj khatam nai hota

 

2.Doosra Aitraz hai Sunan Abu Dawud Sharif ki hadees hai k kisi janwar se badfali krne se koi had nai lagaye jaye ge

 

In 2 fiqhi masail ki samajh nai aa rahi thori wazahat kr den plz

Link to comment
Share on other sites

مراسلہ: (ترمیم شدہ)

 

(bis)

(salam)

 

attachicon.gifaqeel 0.jpg

 

 

 

attachicon.gifaqeel.jpg

Masha allah hazrat allah tabarak wa taala aapke ilm khoob saari barkat ataa kare..hazrat ise thoda aur aasan tareeqe se wazahat kardijiye badi meharbani hogi aapki...

Aqeel ahmed bhaaijan kya hum iss masle par kisi wahabi se iss masle ke khilaf koi aayat ya hadees talab karsakte hai...??plz rehnumai farmaae..

Edited by Parvez Shaikh
Link to comment
Share on other sites

Aqeel Ahmad bhai jaan aik or aitraz hai us ki bhi thori wazahat kr den

Sahih ibn khuzaimah main hadees shareef hai k

 

1.Agar insan kisi janwar se jama kre badfali kre chahe janwar k aage se ho ya peeche se

tau us se hajj khatam nai hota

 

2.Doosra Aitraz hai Sunan Abu Dawud Sharif ki hadees hai k kisi janwar se badfali krne se koi had nai lagaye jaye ge

 

In 2 fiqhi masail ki samajh nai aa rahi thori wazahat kr den plz

(bis)

 

(salam)

 

محترم بھائی صاحب!۔

ان تمام صفحات کو بغور پڑھ لیں۔ ان شاء اللہ عزوجل سارا مسئلہ بخوبی سمجھ جائیں گے۔

چند باتیں ایسی بھی شامل ہیں جو آپ نے پوچھی نہیں ہیں مگر اس تناظر میں انکا سمجھنا بھی فائدہ مند ہے۔

اگر پھر بھی کوئی بات سمجھ نہ آئے، تو بتائیے گا۔

دعاؤں میں یاد رکھیے گا۔

 

 

post-14217-0-16826100-1488198589_thumb.jpg

 

 

 

 

post-14217-0-59135800-1488198629_thumb.jpg

 

 

 

 

post-14217-0-82084800-1488198639_thumb.jpg

 

 

 

 

post-14217-0-08188200-1488198645_thumb.jpg

 

 

 

 

post-14217-0-10173500-1488198653_thumb.jpg

 

 

 

 

post-14217-0-18764900-1488198659_thumb.jpg

 

 

 

 

post-14217-0-64868200-1488198669_thumb.jpg

 

 

 

 

post-14217-0-26981600-1488198673_thumb.jpg

 

 

 

 

post-14217-0-18902700-1488198752_thumb.jpg

 

 

 

 

..................................................................

حدود و تعزیرات کا بیان (مختصر)۔

 

 

 

 

post-14217-0-43529100-1488198681_thumb.jpg

 

 

 

 

post-14217-0-90429600-1488198686_thumb.jpg

 

 

 

 

post-14217-0-83871200-1488198737_thumb.jpg

 

 

 

 

post-14217-0-94543100-1488198746_thumb.jpg

Edited by AqeelAhmedWaqas
Link to comment
Share on other sites

Masha allah hazrat allah tabarak wa taala aapke ilm khoob saari barkat ataa kare..hazrat ise thoda aur aasan tareeqe se wazahat kardijiye badi meharbani hogi aapki...

Aqeel ahmed bhaaijan kya hum iss masle par kisi wahabi se iss masle ke khilaf koi aayat ya hadees talab karsakte hai...??plz rehnumai farmaae..

Respected Brother!

Asaan alfaz main ye mas'ala yu samjhiay kay agar jimaa (sexual intercourse) bhi na ho aor inzaal (ejaculation) bhi na ho tu is soorat main ghusl lazim nahi hoga.

Baqi isi topic main aor posts ko bhi parh lain.

Ap basics ka ilm mazboot karein. Sunni Ulama-e-Kiram say madad lain. Un k byanaat wghera sunain. Books read krain. Wahabi (aor degar) bad-mazhab logon say bahs na karain ku k jab tak ksi mas'ala ka pora ilm na ho tu faiday ki bjaaey nuqsan ka khatra ziada rehta hay. Wesy bhi bahs-o-munazira wghera Ulama-e-Kiram ka kaam hay, unhi par chhor rakhain.

Link to comment
Share on other sites

Respected Brother!

Asaan alfaz main ye mas'ala yu samjhiay kay agar jimaa (sexual intercourse) bhi na ho aor inzaal (ejaculation) bhi na ho tu is soorat main ghusl lazim nahi hoga.

Baqi isi topic main aor posts ko bhi parh lain.

Ap basics ka ilm mazboot karein. Sunni Ulama-e-Kiram say madad lain. Un k byanaat wghera sunain. Books read krain. Wahabi (aor degar) bad-mazhab logon say bahs na karain ku k jab tak ksi mas'ala ka pora ilm na ho tu faiday ki bjaaey nuqsan ka khatra ziada rehta hay. Wesy bhi bahs-o-munazira wghera Ulama-e-Kiram ka kaam hay, unhi par chhor rakhain.

 

Mere pyaare bhaijaan allah tabarak wa taala..isska jaza e khair ataa kare bht hi umdah baat kahi hai aapne insha allah aapki baato par amal hoga..dar asl ek wahabi ne fiqh hanfi par aitraz karte huwe iss masle par mujhe ye kaha tha ke..koi hanfi iss masle par wazahat kare ke agar baliga mard kisi bakirah aurat se jima kare to uss par gusl q wajib nhi..to maine woh post yaha lagadi iss ummeed par ke mujhe iss masle ka hal kahi mile yaa na mile lekin iss paak forum par zaroor milega aur alhamdulillah aapne mera woh hausla buland karne me meri madad ki bhaijaan..jazak allah khair..bas aakhir ek baat ke agar aisa hi koi masla inn khabeeso ki kitab se mil jaae..to mere liye sone par suhaaga hojaae

Link to comment
Share on other sites

Mere pyaare bhaijaan allah tabarak wa taala..isska jaza e khair ataa kare bht hi umdah baat kahi hai aapne insha allah aapki baato par amal hoga..dar asl ek wahabi ne fiqh hanfi par aitraz karte huwe iss masle par mujhe ye kaha tha ke..koi hanfi iss masle par wazahat kare ke agar baliga mard kisi bakirah aurat se jima kare to uss par gusl q wajib nhi..to maine woh post yaha lagadi iss ummeed par ke mujhe iss masle ka hal kahi mile yaa na mile lekin iss paak forum par zaroor milega aur alhamdulillah aapne mera woh hausla buland karne me meri madad ki bhaijaan..jazak allah khair..bas aakhir ek baat ke agar aisa hi koi masla inn khabeeso ki kitab se mil jaae..to mere liye sone par suhaaga hojaae

Bhai jaan main apko yehi salah don ga ap in wahabiyon or deobandiyon se behas na kren

Jaisa Aqeel bhai jaan ne kaha Yeh ulema karam ka kaam hai

Jab tak apko apne aqaid per pukhta yaqeen na ho tab tak kisi se behas krne se insan gumrah hone ka khatrah hai is liye main mashwara don ga ap usey us k hal per chor den

 

Or Fiqa Hanafi per Aitraz krne wale jahil ghair muqallid wahabi apni haisiyat dekhen

OR APNA FIQA DEKHEN

GHAR KI KHABAR NAI HOTI IN WAHABIYON KO OR CHAL PARTE HAIN FIQA HANFI PER AITRAZ KRNE

post-18040-0-38726600-1488208228_thumb.png

post-18040-0-81688200-1488208261_thumb.png

post-18040-0-19226200-1488208302_thumb.png

post-18040-0-22853700-1488208339_thumb.png

post-18040-0-69928300-1488208358_thumb.png

post-18040-0-70382300-1488208386_thumb.png

post-18040-0-47148800-1488208409_thumb.png

Link to comment
Share on other sites

Bhai jaan main apko yehi salah don ga ap in wahabiyon or deobandiyon se behas na kren

Jaisa Aqeel bhai jaan ne kaha Yeh ulema karam ka kaam hai

Jab tak apko apne aqaid per pukhta yaqeen na ho tab tak kisi se behas krne se insan gumrah hone ka khatrah hai is liye main mashwara don ga ap usey us k hal per chor den

Or Fiqa Hanafi per Aitraz krne wale jahil ghair muqallid wahabi apni haisiyat dekhen

OR APNA FIQA DEKHEN

GHAR KI KHABAR NAI HOTI IN WAHABIYON KO OR CHAL PARTE HAIN FIQA HANFI PER AITRAZ KRNE

 

Jazak allah bhaijaan...agar innka scan hoto woh bhi laga dijiye badi meharbani hogi...aur janab uss wahabi ne durre mukhtar ka jo scan lagaya hai usski sharah deobandiyo ki hai jab maine usse humare aalim ki sharah ka mutalba kiya to woh kahne laga bahare shariat se lelo to badi meharbani hogi agar koi bahar e shariat ka woh scan yaha lagade to aur use iss masle me aitraz bakirah aurat par nhi hai..bal ke balig mard ka bakirah aurat se jima par uss balig mard par gusl q nhi wajib iss par hai..

Link to comment
Share on other sites

 use iss masle me aitraz bakirah aurat par nhi hai..bal ke balig mard ka bakirah aurat se jima par uss balig mard par gusl q nhi wajib iss par hai..

(bis)

(salam)

 

خاص اس صورت میں نہ ہی غیبت حشفہ ہوئی اور نہ ہی انزال تو غسل واجب ہونے کی وجہ آخر کیا ہے؟؟

آپ ان تین عبارات کو سمجھیں، پھر مسئلہ سمجھ آئے گا۔

 

post-14217-0-03809000-1488265776_thumb.jpg

 

 

 

 

post-14217-0-25102500-1488265784_thumb.jpg

 

 

 

 

post-14217-0-45825000-1488265772_thumb.jpg

 

یہ بات بھی ذہن نشین فرما لیں:۔ 

وہابیہ نجدیہ سے ہمارا اصل اختلاف ان کی وہ کفریہ عبارات ہیں جن پہ کفر کا فتوی ہے۔ 

سیدی اعلیحضرت علیہ الرحمہ ارشاد فرماتے ہیں:"بہت دھوکہ ہوتا ہے کہ وہابیہ وغیرہ سے فرعی مسائل پر گفتگو کر بیٹھتے ہیں۔وہابی غیر مقلد قادیانی وغیرہ تو چاہتے ہی یہ ہیں کہ اُصول چھوڑ کر فرعی مسائل میں گفتگو ہو،انہیں ہر گز موقع نہ دیا جائے۔ان سے یہی کہا جائے کہ تم اسلام کے دائرے میں آلو ،اپنا مسلمان ہونا تو ثابت کرلو پھر فرعی مسائل میں گفتگو کا حق ہوگا ۔"(ملفوظاتِ اعلی حضرت،ص 135

Link to comment
Share on other sites

 

(bis)

(salam)

 

خاص اس صورت میں نہ ہی غیبت حشفہ ہوئی اور نہ ہی انزال تو غسل واجب ہونے کی وجہ آخر کیا ہے؟؟

آپ ان تین عبارات کو سمجھیں، پھر مسئلہ سمجھ آئے گا۔

 

attachicon.gifaqeel 1.jpg

 

 

 

 

attachicon.gifaqeel 2.jpg

 

 

 

 

attachicon.gifaqeel 0.jpg

 

یہ بات بھی ذہن نشین فرما لیں:۔ 

وہابیہ نجدیہ سے ہمارا اصل اختلاف ان کی وہ کفریہ عبارات ہیں جن پہ کفر کا فتوی ہے۔ 

سیدی اعلیحضرت علیہ الرحمہ ارشاد فرماتے ہیں:"بہت دھوکہ ہوتا ہے کہ وہابیہ وغیرہ سے فرعی مسائل پر گفتگو کر بیٹھتے ہیں۔وہابی غیر مقلد قادیانی وغیرہ تو چاہتے ہی یہ ہیں کہ اُصول چھوڑ کر فرعی مسائل میں گفتگو ہو،انہیں ہر گز موقع نہ دیا جائے۔ان سے یہی کہا جائے کہ تم اسلام کے دائرے میں آلو ،اپنا مسلمان ہونا تو ثابت کرلو پھر فرعی مسائل میں گفتگو کا حق ہوگا ۔"(ملفوظاتِ اعلی حضرت،ص 135

 

Bht khoob hazrat insha allah amal kiya jaaega aapki aur mere sarkar aala hazrat radiallahu taala anho ki nasihato par....dar asl me iss masle par mujhe bhi ilm hasil horaha hai aaplogo ke zariye se hazrat. ....jazak allah khair

Link to comment
Share on other sites

Bhai jaan main apko yehi salah don ga ap in wahabiyon or deobandiyon se behas na kren

Jaisa Aqeel bhai jaan ne kaha Yeh ulema karam ka kaam hai

Jab tak apko apne aqaid per pukhta yaqeen na ho tab tak kisi se behas krne se insan gumrah hone ka khatrah hai is liye main mashwara don ga ap usey us k hal per chor den

Or Fiqa Hanafi per Aitraz krne wale jahil ghair muqallid wahabi apni haisiyat dekhen

OR APNA FIQA DEKHEN

GHAR KI KHABAR NAI HOTI IN WAHABIYON KO OR CHAL PARTE HAIN FIQA HANFI PER AITRAZ KRNE

 

 

Assalamu alaikum abdullah bhaijaan agar wahabiyo ki inn kitabo ka scan miljaae to badi meharbani hogi aapki...jazak allah..

 

 

Aqeel ahmed bhaaijan muaf karna aapko takleef deraha hu...plz mujhe aapne jo bahare shariat ka scan bheja hai ussme me thoda confuze horaha hu samjhne me ke ek masle me jima karne par gusl wajib aur ek masle me jima karne par gusl wajib nhi..plzzz isski thoda wazahat kardijiye badi meharbani hogi aapki..allah aapke ilm me barkate ataa farmaae..

Link to comment
Share on other sites

مراسلہ: (ترمیم شدہ)

Aur gusl jima se wajib hoga yaa nhi ye bhi batadijiye badi meharbani..shahwat aur inzaal me kuchh farq hai nhi???

 

Ek wahabi iss masle par kahta hai k hame hadees se dekhna hoga aur hadees ka mafhoom kuchh iss tarah pesh karta hai ke khatna ka maqam khatna ke maqam se mil jaae to gusl wajib hojaata hai..to iss masle me ye batana chahta hai ke bhale hi bakirah ka gusl wajib nhi lekin balig mard ka gusl wajib hojaaega jo bakirah aurat se jima kare inzaal ho yaa naa ho..

 

Khaleel bhaijaan iss par bhi kuchh wazahat kijiye..

Yaa rasool allah tere chahne waalo ki khair..sallallahu alaihi wasallam

Edited by Parvez Shaikh
Link to comment
Share on other sites

Aur gusl jima se wajib hoga yaa nhi ye bhi batadijiye badi meharbani

post-14217-0-43507200-1488498538_thumb.jpg

..shahwat aur inzaal me kuchh farq hai nhi???

جی، فرق ہے۔

Ek wahabi iss masle par kahta hai k hame hadees se dekhna hoga aur hadees ka mafhoom kuchh iss tarah pesh karta hai ke khatna ka maqam khatna ke maqam se mil jaae to gusl wajib hojaata hai..to iss masle me ye batana chahta hai ke bhale hi bakirah ka gusl wajib nhi lekin balig mard ka gusl wajib hojaaega jo bakirah aurat se jima kare inzaal ho yaa naa ho..

ہم نے اس وہابی کی پیش کردہ حدیث پاک کے خلاف نہیں لکھا۔

وہابی صاحب سے اسکے اس قول کی دلیل لیجئے کہ ’’چاہے انزال نہ بھی ہو، باکرہ سے جماع کرنے والے شخص پر غسل واجب ہو جائے گا جبکہ اسکی بکارت زائل نہ ہو‘‘۔

اسی ٹاپک کی پوسٹ نمبر۲ میں دئیے ہوئے دوسرے امیج کو دیکھ لیں۔

بات شروع ہی یہیں سے ہوئی ہے کہ بکارت مانع ہے مرد و عورت کی ختنہ گاہوں کے ملاپ سے۔ اسکی وجہ سے فرج میں دخولِ حشفہ ممکن نہیں اور بکارت کا باقی رہنا عدمِ دخول کی دلیل ہے۔ ایسی صورت میں جب تک انزال نہ ہو، کس دلیل سے وہابی صاحب مرد پر غسل کو واجب ٹھہرا رہے ہیں؟

Link to comment
Share on other sites

 

attachicon.gifpost-14217-0-25102500-1488265784.jpg

جی، فرق ہے۔

ہم نے اس وہابی کی پیش کردہ حدیث پاک کے خلاف نہیں لکھا۔

وہابی صاحب سے اسکے اس قول کی دلیل لیجئے کہ ’’چاہے انزال نہ بھی ہو، باکرہ سے جماع کرنے والے شخص پر غسل واجب ہو جائے گا جبکہ اسکی بکارت زائل نہ ہو‘‘۔

اسی ٹاپک کی پوسٹ نمبر۲ میں دئیے ہوئے دوسرے امیج کو دیکھ لیں۔

بات شروع ہی یہیں سے ہوئی ہے کہ بکارت مانع ہے مرد و عورت کی ختنہ گاہوں کے ملاپ سے۔ اسکی وجہ سے فرج میں دخولِ حشفہ ممکن نہیں اور بکارت کا باقی رہنا عدمِ دخول کی دلیل ہے۔ ایسی صورت میں جب تک انزال نہ ہو، کس دلیل سے وہابی صاحب مرد پر غسل کو واجب ٹھہرا رہے ہیں؟

 

 

 

 

Assalamu alaikum...

 

Mujh kam ilm par asaan karne wale mere mohsin aqeel ahmed bhaaijan aapka dil se shukr guzar hu mere dil o dimag se ek bada hi masla door horaha hai aapne bht hi madad ki hai bhaijaan..bas itni uljhan door kardijiye.

 

Farj me dakhool hashfa mumkin nhiii..to bakarat ka baaqi rahna adam iylaaj ki daleel hai..aisi halat me inzal naa ho gusl wajib hone ki kya wajah hai

 

Iss jumle ka matlab yahi hai naa ke jima sabit hi nhii huwa...yaa iss jumle ko thoda aasan lafzo me samjha dijiye to badi meharbani hogi q ke meri urdu zyaada qavi nhi hai...

Link to comment
Share on other sites

Assalamu alaikum...

 

Mujh kam ilm par asaan karne wale mere mohsin aqeel ahmed bhaaijan aapka dil se shukr guzar hu mere dil o dimag se ek bada hi masla door horaha hai aapne bht hi madad ki hai bhaijaan..bas itni uljhan door kardijiye.

 

Farj me dakhool hashfa mumkin nhiii..to bakarat ka baaqi rahna adam iylaaj ki daleel hai..aisi halat me inzal naa ho gusl wajib hone ki kya wajah hai

 

Iss jumle ka matlab yahi hai naa ke jima sabit hi nhii huwa...yaa iss jumle ko thoda aasan lafzo me samjha dijiye to badi meharbani hogi q ke meri urdu zyaada qavi nhi hai...

Please check your PM (Personal Messenger).

Is topic main wahabi k aitraz ka jawab dy dia gia hay. Apko mazeed is mas'ala main jo samajh nahi aa rahi, uska hal apko PM kar diya hay.

Link to comment
Share on other sites

Please check your PM (Personal Messenger).

Is topic main wahabi k aitraz ka jawab dy dia gia hay. Apko mazeed is mas'ala main jo samajh nahi aa rahi, uska hal apko PM kar diya hay.

Ji bhaijaan badi meharbani hogi..mai iss forum par new member hu issliye aap ke pm me check karne ke liye kya step hai woh batadijiye..hazrat takleef ke liye maafi chahta hu aapse...allah jaza e khair ataa kare apne habeeb sallallahu alaihi wasallam ke sadqe me aapko...

Link to comment
Share on other sites

Please check your PM (Personal Messenger).

Is topic main wahabi k aitraz ka jawab dy dia gia hay. Apko mazeed is mas'ala main jo samajh nahi aa rahi, uska hal apko PM kar diya hay.

 

Jazak allah bhaijaan maine personal par aapki wazahat padhi..aapne bada hi asaan kiya hai mujh par..mujhe khud par fakhr hai ke mai muqallid hu..aur hamare beech aqeel ahmed bhaaijan jaise ahle ilm hazraat maujood hai..faize raza jaari rahega..najdiyo par bhaari rahega

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ap is ibarat ko quran hadith se sabit nhi kar paye ho kyuki bahare shariyt koi motbar kitab nhi h fir bhi nene ap ko samjhane ki koshish ki ke durre mukhtar ki is ibarat ka radd bahare shariyt jo ke ap ki kitab h se hi ho gya mtlb durre mukhtar ki ibarat galat sabit ho gyi

 

Dusri bat agar koi aisa shaksh jiske azu e tanasul me itni taqat na ho jo wo bakira ki bakarat ko hayl kar sake to usko ap kya khaenge mtlb wo jima to bakira se karega lekin kamzori hone ki wajah se wo uska kuwarapan khatam nhi kar payega to fir ap sochein kya durre mukhtar ki ibarat ke dakhal se us mard par gusl wajib nhi hoga or nbi ki hadith h jb mard ki khatna orat ki khatna se mil jaye to gusl wajib ho jata he to pyare bhai me is liye hi bola ke ye masla quran hadith ke khilaf sabit ho chuka h allahmadulillah

 

 

Hazrat uss wahabi ne aapki post par ye jawab diya hai. ...isska radd kijiye. ..plzzzz

 

 

 

 

 

Assalamu alaikum hazrat...mazrat chahta hu iss masle par dobara wahabi ne kuchh ye aitraz kiya hai..aapko personal par bhi ye msg bheja tha lekin waha shayad aapne dekha nhi...issliye wahabi ka iss masle par ye aitraz majbooran yaha karna parha agar meri wajah se aapko ya kisi bhai ko iss msg se pareshani ho to iss msg ko block kardijiye..aur wahabi ne jo bakirah wali ibarat par aitraz kiya tha to aap ke personal par bataae huwi baat se ussne ab ye aitraz kiya hai...plzzzz jawab inyat farmaae..jazak allah....

Link to comment
Share on other sites

Ap is ibarat ko quran hadith se sabit nhi kar paye ho kyuki bahare shariyt koi motbar kitab nhi h fir bhi nene ap ko samjhane ki koshish ki ke durre mukhtar ki is ibarat ka radd bahare shariyt jo ke ap ki kitab h se hi ho gya mtlb durre mukhtar ki ibarat galat sabit ho gyi

 

Dusri bat agar koi aisa shaksh jiske azu e tanasul me itni taqat na ho jo wo bakira ki bakarat ko hayl kar sake to usko ap kya khaenge mtlb wo jima to bakira se karega lekin kamzori hone ki wajah se wo uska kuwarapan khatam nhi kar payega to fir ap sochein kya durre mukhtar ki ibarat ke dakhal se us mard par gusl wajib nhi hoga or nbi ki hadith h jb mard ki khatna orat ki khatna se mil jaye to gusl wajib ho jata he to pyare bhai me is liye hi bola ke ye masla quran hadith ke khilaf sabit ho chuka h allahmadulillah

 

 

Hazrat uss wahabi ne aapki post par ye jawab diya hai. ...isska radd kijiye. ..plzzzz

 

 

 

 

 

Assalamu alaikum hazrat...mazrat chahta hu iss masle par dobara wahabi ne kuchh ye aitraz kiya hai..aapko personal par bhi ye msg bheja tha lekin waha shayad aapne dekha nhi...issliye wahabi ka iss masle par ye aitraz majbooran yaha karna parha agar meri wajah se aapko ya kisi bhai ko iss msg se pareshani ho to iss msg ko block kardijiye..aur wahabi ne jo bakirah wali ibarat par aitraz kiya tha to aap ke personal par bataae huwi baat se ussne ab ye aitraz kiya hai...plzzzz jawab inyat farmaae..jazak allah....

بہار شریعت سے کیسے خلاف ثابت ہو گیا اس مسئلہ کا؟

وہابی سے کہیں جواب دے اسکا۔،۔،۔

احمق وہابی کی عقل ہے نہیں اور چلا ہے فقہا کی عبارات سمجھنے اور نتیجے نکالنے

کمزور مرد والی بات اپنے دماغ سے نکال لایا ہے، ورنہ کتاب سے دکھائے اگر سچا ہے تو۔،۔،۔،

جاہل کو اتنا سمجھ نہیں آرہا کہ جب وہ ہے ہی کنواری تو ختنہ گاہیں کیسے مل گئی جبکہ اسکا کنوارہ پن بھی ختم نہ ہوا؟

اسکا جواب لیکر دیں، پھر مزید بات ہوگی اگر ہونی ہوئی۔،۔،۔،

Edited by kashmeerkhan
Link to comment
Share on other sites

بحث میں حصہ لیں

آپ ابھی پوسٹ کرکے بعد میں رجسٹر ہوسکتے ہیں۔ اگر آپ پہلے سے رجسٹرڈ ہیں تو سائن اِن کریں اور اپنے اکاؤنٹ سے پوسٹ کریں۔
نوٹ: آپ کی پوسٹ ناظم کی اجازت کے بعد نظر آئے گی۔

Guest
اس ٹاپک پر جواب دیں

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • حالیہ دیکھنے والے   0 اراکین

    • کوئی رجسٹرڈ رُکن اس صفحے کو نہیں دیکھ رہا
×
×
  • Create New...