Raza Asqalani مراسلہ: 11 جنوری 2017 Report Share مراسلہ: 11 جنوری 2017 Yar aqal ha ya ni? dalil ap logo ki ma post kr rha ho or jwab mang rha ho.. or ap log dakh k ankha band kr k batha ha. kyo khud un sa ni poch rha.himmat ni ho rhe kya? 1 aam admi yaha majod ha us ki sare baton ka to jwab ni da ska tum log Dil behlany k liye tmhra khyal acha hai tmhri sub baton ka jawab dy dia hai ab tmhry pass fazol bat krny k siwa kuch ni hai طاہر القادری سے لاو اسکا جواب تمہارے بس کی بات نہیں ہے Beta salfi is copy paste se tm ko koi faida hasil hony wala ni hmhry bat اعمش عن ابی صالح ki sanad per محمول علی السماع per ho rahi hai is bat ko sabit krny k liye main khud tmhry ghair Muqalid Muhaqiq aur Imam Zahabi ki tasareh sabit kr di hai..Aur bhat se Aima-e-Hadis se اعمش عن ابی صالح ki sanad ki tasahih bi dy chuka hon jis ye bat sabit ho jati hai ye sanad محمول علی السماع hai lehza is main tadlees ka dawa batil hai..mery ye sub dalail ka abi tak kisi wahabi ghair muqalid ny jawab ni dia...!!!! Aik aur copy paster a gia hai jahilon ko ilm wali bat samjh ni atiHum yahan اعمش عن ابی صالح ki sanad main امام اعمش ki ye rewait محمول علی السماع ki bat kr rahy hain aur us ka saboot hum uper dy chuky hain بھٹی صاحب تمہارا یہ دوست عدیل سلفی ایک تو بہت بڑا کذاب ہے اس نے جزرفع یدین کی نئی سند گھڑی ہوئی ہے اپنی گھڑی ہوئی سند کا ابھی تک جواب نہیں دے پایا۔ اس کے علاوہ یہ حضرت علی رضی اللہ عنہ کی ترک رفع یدین کی حدیث کی بحث سے بھاگ نکلا ہے ابھی تک نہیں آیا اس پوسٹ پر۔ اصل میں یہ اپنے محدث فورم کا اندھا مقلد ہے جس سے یہ وہاں سے کاپی پیسٹ کرتا ہے جیسے تم کر رہے ہو۔ جب اس کے محدث فورم کی تمام کاپی پیسٹ کا رد ہو جاتا ہے پھر بھاگ نکلتا ہے۔ اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raza Asqalani مراسلہ: 11 جنوری 2017 Report Share مراسلہ: 11 جنوری 2017 بھٹی صاحب یہ ہے تمہارے دوست عدیل سلفی کے کذاب ہونے کا ثبوت جو اس نے نئی سند گھڑی وہ یہ ہے اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raza Asqalani مراسلہ: 11 جنوری 2017 Report Share مراسلہ: 11 جنوری 2017 (ترمیم شدہ) بھٹی صاحب یہ ہے وہ پوسٹ جس سے تمہارا یہ کذاب سلفی اسناد گھڑنے والا دوست بھاگ نکلا ہے خود دیکھ لو اس لنک سے http://www.islamimehfil.com/topic/25137-%D8%AD%D8%B6%D8%B1%D8%AA-%D8%B9%D9%84%DB%8C-%D8%B1%D8%B6%DB%8C-%D8%A7%D9%84%D9%84%DB%81-%D8%AA%D8%B9%D8%A7%D9%84%DB%8C%D9%B0-%D8%B9%D9%86%DB%81-%D8%B3%DB%92-%D8%AA%D8%B1%DA%A9-%D8%B1%D9%81%D8%B9-%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%AF%DB%8C%D9%86-%DA%A9%DB%8C/page-5 Edited 11 جنوری 2017 by Raza Asqalani اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raza Asqalani مراسلہ: 11 جنوری 2017 Report Share مراسلہ: 11 جنوری 2017 بھٹی صاحب خود تمہارے ہی لوگ بخاری شریف کے پیچھے پڑھ گے ہیں اگر ہم کچھ کہتے ہیں تو تم کو کوئی نہ کوئی تاویلیں شروع کر دیتے ہو اور صحیحین پر تنقید کرنے والے کو بدعتی کہنے سے پیچھے نہیں ہٹے اب اپنے لوگوں کا حال بھی دیکھ لو انھوں نے تو پوری کتاب لکھ ڈالی بخاری شریف کی احادیث کو ضعیف ثابت کرنے میں۔ اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
M Afzal Razvi مراسلہ: 11 جنوری 2017 Report Share مراسلہ: 11 جنوری 2017 Yar aqal ha ya ni? dalil ap logo ki ma post kr rha ho or jwab mang rha ho.. or ap log dakh k ankha band kr k batha ha. kyo khud un sa ni poch rha.himmat ni ho rhe kya? 1 aam admi yaha majod ha us ki sare baton ka to jwab ni da ska tum log Wahabi Ki Aqal Ghass charny gayi hy.. 1 tarif bolta hy k tum logon ki 1 bhi daleel wahan nahi hy.. jab Khud tum ne wahan post ki hy.. Aur Usi forum k andhy muqallid hain sary wahabi.. Chitrol k bad phir se wohi copy_paste shuru kar dety hain.. Apk kuch Wahabi Facebook pe copy_paste ki bjaye pura link dy k bagh jaty hain.. Aur hmain Kehty ho k Ham Bad_Zuban hain khud tum logon k Kharji Jahanum k Kutty Muhaqiqi Qabar_Parasti, Qabar_Pujari k alfaaz Istamal kar rahy hain Hmary Isi Lafz Jahil aur Wahabi ko ly kar.. Sharam magar tum Najdiyon ko nahi ati.. 1 اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
M Afzal Razvi مراسلہ: 11 جنوری 2017 Report Share مراسلہ: 11 جنوری 2017 سلیمان الاعمش کی ابو صالح سے معنعن روایات ان تمام دلائل کے باوجود جو ہٹ دھرمی اختیار کرتے ہوئے امام نوویؒ کے مرجوح قاعدے کو پیش کرے اس کی خدمت میں عرض ہے کہ ایک روایت میں ہے کہ سیدنا حذیفہؓ نے سیدنا ابو موسیٰ اشعریؓ کو منافق قرار دیا ۔دیکھئے تاریخ یعقوب بن سفیان الفارسی(ج۲ص۷۷۱)سیدنا حذیفہؓ کو منافقین کے نام نبی ﷺ نے بتا رکھے تھے یہ بات عام طالب علموں کو بھی پتا ہے۔ ہم تو کہتے ہیں کہ اس روایت کی سند میں اعمش ہیں جو مدلس ہیں اور شقیق (ابو وائل) سے معنعن روایت کر رہے ہیں لہٰذا یہ روایت ضعیف ہے۔ مگر جو حضرات جمہور محدثین کے خلاف امام نوویؒ کے مرجوح قاعدے کے مطابق اعمش کی ابو وائل یا ابو صالح سے معنعن روایت کو سماع پر محمول کرتے ہوئے صحیح سمجھتے ہیں وہ اس روایت کے مطابق صحابی رسول سیدنا ابو موسیٰ اشعری ؓ پر کیا حکم لگاتے ہیں۔۔۔؟ اسی طرح ایک اور روایت میں ہے کہ سیدنا عائشہ ؓ نے مشہور صحابی رسول عمرو بن العاصؓ کی شدید تکذیب اور ان پر شدید جرح کی۔ دیکھئے المستدرک حاکم (ج۴ص۱۳ح۶۸۲۲) ہم تو کہتے ہیں کہ یہ بات نا قابل تسلیم ہے کیونکہ یہ روایت اعمش کی ابو وائل سے معنعن ہونے کی وجہ سے ضعیف ہے۔ مگر جو جمہور محدثین کے خلاف اعمش کی ابو وائل وغیرہ سے روایت کو صحیح تسلیم کرتے ہیں وہ اس روایت کے مطابق سیدنا عمرو بن العاص ؓ کے بارے میں کیا فرماتے ہیں۔۔۔؟ وھابی میں علم اور عقل نام کی کوئی چیز ہوتی توصحابہ کو لے کریہ اعتراض نہ کرتے۔۔ لو اسکا تسلی بخش جواب اپنے ہی وھابی عالم سے۔ 1 اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adeel Khan مراسلہ: 11 جنوری 2017 Report Share مراسلہ: 11 جنوری 2017 (ترمیم شدہ) یہ ہے تمہاری مثال اور کہتے ہیں رد بلیغ کردیا اپنے اصولوں کا خون کر کے اہلحدیث کے اصول لا رہے ہو ارے پاگلوں ایسا رد ہمارے جوتے کی نوک پر کہیں کی اینٹ، کہیں کا روڑا، بھان مٹی نے کنبہ جوڑا۔۔ Edited 11 جنوری 2017 by Adeel Khan اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
M Afzal Razvi مراسلہ: 11 جنوری 2017 Report Share مراسلہ: 11 جنوری 2017 یہ ہے تمہاری مثال اور کہتے ہیں رد بلیغ کردیا اپنے اصولوں کا خون کر کے اہلحدیث کے اصول لا رہے ہو ارے پاگلوں ایسا رد ہمارے جوتے کی نوک پر کہیں کی اینٹ، کہیں کا روڑا، بھان مٹی نے کنبہ جوڑا۔۔ Matam Karna Ab tera Haq banta hy Copy Master.. Ab tery Pass Koi New Copy_PAste karny k liye material nahi hoga.. Tabhi Aak Taqiya Shuru Kar diya.. Aur Alhamdulillah Hmary Aslaaf ne jo asool bayan kiye hain unhy apk Victorian Ahl-e-Hadees ne Qabool kar k Apki Chitrol kar di hy.. Ab tum jooty ki noak pe toh rakho gy hi apny Bari Najdi Mullaon ko.. Jab koi Jawab Kisi Forum pe ajaye toh beshak aajana Yahan Copy_paste Karny.. is se Ziada Chitrol kar k bejhain gy.. Baqi Taqiya ya Matam Jitna Dil kar raha shoaq se.. Wesy bhi tumhara haq bnata hy ye ab.... اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adeel Khan مراسلہ: 11 جنوری 2017 Report Share مراسلہ: 11 جنوری 2017 (ترمیم شدہ) اس مالک الدار والی محث فورم کی پوسٹ پر 95 مراسلات ہیں جس میں 45 مراسلات میں اس روایت کو بادلائل رد کیا ہے اور یہ موصوف صرف اعمش کی تدلیس پر ہی فخر محسوس کر رہے ہیں اور رد کے نام پر اپنے فورم کے صفحات کالے کر رہے ہیں اور نام رکھا ہے محدث فورم کا رد بلیغ Edited 11 جنوری 2017 by Adeel Khan اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adeel Khan مراسلہ: 11 جنوری 2017 Report Share مراسلہ: 11 جنوری 2017 (ترمیم شدہ) http://www.moswarat.com/books_view_390.html یہ رد ہے صرف اس مالک الدار والی روایت کا 268 صفحات پر http://archive.org/download/dddrf/dddrf.pdf تحفة الأبرار في تحقيق أثر مالك الدار (ردٌّ على محمود سعيد ممدوح ، ودفع عدوانه على ابن باز والألباني) ، سيد بن محمد المنياوي ، راجعه وقدم له أبو الحسن مصطفى بن إسماعيل السليماني ، دار المنياوي ، مأرب / اليمن ، ط 2 ، 1425 هـ ، 264 صفحة Edited 11 جنوری 2017 by Adeel Khan اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adeel Khan مراسلہ: 11 جنوری 2017 Report Share مراسلہ: 11 جنوری 2017 اور مزے کی بات یہ کتاب کا لنک بھی محدث فورم کی اسی مالک الدار والی پوسٹ پر ہے یہ کتاب اور اس کتاب کے مندرجات کا رد کہاں ہے کیا یہ محدث فورم کا مراسلہ نظر نہیں آیا؟ اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
M Afzal Razvi مراسلہ: 11 جنوری 2017 Report Share مراسلہ: 11 جنوری 2017 اس مالک الدار والی محث فورم کی پوسٹ پر 95 مراسلات ہیں جس میں 45 مراسلات میں اس روایت کو بادلائل رد کیا ہے اور یہ موصوف صرف اعمش کی تدلیس پر ہی فخر محسوس کر رہے ہیں اور رد کے نام پر اپنے فورم کے صفحات کالے کر رہے ہیں اور نام رکھا ہے محدث فورم کا رد بلیغ Apny Wahabi Mullaon k Andhy Muqallid.. 1- kuch Wahabi Nam_Nihaad Muhaqiq Ban k Apny Mullaon ki kitabon ki btain Ankhain Band kar k Usi Tarha Forum pe likh dety hain yani same to same copy_Paste.. 2- Wohi Copy_Paste Wahabi Social Media pe ly k Ghomty rehty hain.. 3- Jab Unka Rad ho jata..phir kehty k "Ye Kitab Parho " aur kahan pe ye name rakha..?? jo tum keh rahy.. اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
M Afzal Razvi مراسلہ: 11 جنوری 2017 Report Share مراسلہ: 11 جنوری 2017 اس مالک الدار والی محث فورم کی پوسٹ پر 95 مراسلات ہیں جس میں 45 مراسلات میں اس روایت کو بادلائل رد کیا ہے اور یہ موصوف صرف اعمش کی تدلیس پر ہی فخر محسوس کر رہے ہیں tum اعمش کی تدلیس waly aitraaz se raju kar lo.. Ya likh do k theak hy Jamhoor k Nazdeek اعمش کی ابو صالح سے معنعن روایت کو سماع پر محمول Manty ho.. Ham مالک الدار waly aitraaz ka jawab dy dain gy.. Baqi Adeel Sahib Main Apko Is Post pe Isliye bulaya tha k Ap Aak apny wahabi bhaiyon ki koi help karo gy Aur koi ilmi baat karo gy, Magar Hamesha ki tarha Wohi Copy_Paste ki adat.. اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adeel Khan مراسلہ: 11 جنوری 2017 Report Share مراسلہ: 11 جنوری 2017 (ترمیم شدہ) توتوتوتوتوتو یہ حال ہے تم لوگوں کا جواب کہاں ہے رد کہاں ہے؟ کیا خواب میں رد کیا ہے؟ پہلے ہی کہا تھا تمہارے تلوں میں اتنا تیل نہیں ہے اور ہاں محدث فورم کے مراسلہ میں کتاب کا لنک بھی ہے اسلئے آپکا فرض بنتا ہے اس کتاب کے اعتراضات کا بھی رد کرو اور اس مالک الدار والی روایت کے باقی مراسلات کا جواب کہاں ہے؟ جب یہ ہمارے اعتراضات اپنے دلائل سے رد کردوگے پھر آؤنگا اللہ حافظ خوش رہو Edited 11 جنوری 2017 by Adeel Khan اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
M Afzal Razvi مراسلہ: 12 جنوری 2017 Report Share مراسلہ: 12 جنوری 2017 توتوتوتوتوتو یہ حال ہے تم لوگوں کا جواب کہاں ہے رد کہاں ہے؟ کیا خواب میں رد کیا ہے؟ پہلے ہی کہا تھا تمہارے تلوں میں اتنا تیل نہیں ہے اور ہاں محدث فورم کے مراسلہ میں کتاب کا لنک بھی ہے اسلئے آپکا فرض بنتا ہے اس کتاب کے اعتراضات کا بھی رد کرو اور اس مالک الدار والی روایت کے باقی مراسلات کا جواب کہاں ہے؟ جب یہ ہمارے اعتراضات اپنے دلائل سے رد کردوگے پھر آؤنگا اللہ حافظ خوش رہو Inka Jawab toh Tum sab muhaddis forum waly bhi nahi dy sakty ho Adeel munna.. Aur Apny Baron ko Link dy rahy wo bechary bhi any se dar rahy hain yahan aur bhana kar rahy k Koi Brailvi ilam wala nahi hota , Gali dety hain.. Haye wahabiyon tum logon k dilon mein Ahl-e-Haq ye Dar Hamesha Rahy ga Kabhi bhi samna karny ki himmat nahi hoti.. jo aty hain wo bhi bechary Apni izzat ka man rakhny aur Zaleel hony k bad kehty hain k Brailvi Ki zuban achi nahi.. Per Apny shaikh Zubair zai ki Bad_Zubani pe ankhain band kar lety hain.. Munafiq Buzdil Qoam.. اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
M Afzal Razvi مراسلہ: 12 جنوری 2017 Report Share مراسلہ: 12 جنوری 2017 (ترمیم شدہ) توتوتوتوتوتو یہ حال ہے تم لوگوں کا پہلے ہی کہا تھا تمہارے تلوں میں اتنا تیل نہیں ہے اور ہاں محدث فورم کے مراسلہ میں کتاب کا لنک بھی ہے اسلئے آپکا فرض بنتا ہے اس کتاب کے اعتراضات کا بھی رد کرو ا Daikho Sunni Bhaiyo ye Loag jo Ham se Behas Karny ajaty hain, Pehly apny ulma ki kitabon se copy_paste karty hain, Jab us se bhi guzara nahi hota toh Apny Wahabi Ulma ki puri kitab ka link hi dy dety hain k lo iska Rad karo.. Adeel Aur Tamam Zubair zai k Andhy Muqllid Ainda imam (اعمش) aur Imam (ثوري ) ki tadlees ko ly kar Ham se behas mat karna.. kun k Apk Wahabi Muhaqiq ne Zubair zai Ka rad-e-Baleegh kiya hy In 2 aima ki tadlees ko ly kar.. Edited 12 جنوری 2017 by M Afzal Razvi اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raza Asqalani مراسلہ: 12 جنوری 2017 Report Share مراسلہ: 12 جنوری 2017 (ترمیم شدہ) ناصر البانی نے جو اعتراض مالک الدار والی روایت پر کیے ہیں ان میں سے امام اعمش عن ابی صالح کی سند تدلیس کا ہے اور اس کا رد بھی ہم خود ناصرالبانی کی کتابوں سے کر دیتے ہیں کیونکہ ناصر البانی خود اعمش عن ابی صالح کی سند کو محمول علی السماع مانتا ہے۔ لو دیکھو ناصرالبانی کا خود کا اعتراف محمول علی السماع کا وقد أعله البيهقى تبعا لغيره [1] بالانقطاع فقال: " قال الإمام أحمد: وهذا الحديث لم يسمعه سهيل من أبيه , إنما سمعه من الأعمش ". ثم أخرج من طريق محمد بن جعفر , والطبرانى فى " الصغير " (ص 123) من طريق روح بن القاسم والطحاوى عنهما كلاهما عن سهيل بن أبى صالح عن الأعمش عن أبى صالح به. قلت: وليس فى هذه الرواية ما ينفى أن يكون سهيل قد سمع الحديث من أبيه , فإنه ثقة كثير الرواية عن أبيه , لا سيما وهو لم يعرف بالتدليس , فروايته عنه محمولة على الاتصال كما هو مقرر فى الأصول , ولامانع من أن يكون سمعه من الأعمش عن أبيه , ثم عن أبيه مباشرة , شأنه فى ذلك شأن الأعمش فى روايته عن أبى صالح. إرواء الغليل في تخريج أحاديث منار السبيل المؤلف: محمد ناصر الدين الألباني (المتوفى: 1420هـ) رقم الحدیث 216 الأعمش عن أبي صالح عن أبي هريرة قال: قال رسول الله صلى الله عليه وسلم. وقال الترمذي: " حديث حسن غريب صحيح ". قلت: وإسناده صحيح على شرط الشيخين سلسلة الأحاديث الصحيحة للبانی رقم 512الحدیث الأولى: عند ابن ماجه (2 / 380) : حدثنا علي بن محمد حدثنا أبو معاوية عن الأعمش عن أبي صالح عن أبي هريرة مرفوعا. وهذا إسناد رجاله ثقات رجال الشيخين غير علي بن محمد وهو ابن إسحاق الطنافسي وهو ثقة، فهو إسناد صحيح إن كان الأعمش سمعه من أبي صالح، فقد وصف بالتدليس ، ومع ذلك أخرج له الشيخان في " الصحيحين " بالعنعنة كثيرا من الأحاديث بهذا الإسناد! سلسلة الأحاديث الصحيحة للبانی رقم الحدیث 719 فقد رواه ابن أبي شيبة في "المصنف " (12/134) عن ابن نمير عن الأعمش عن أبي صالح عن رجل من أصحاب النبي - صلى الله عليه وسلم - قال: أتى جبريل النبي - صلى الله عليه وسلم - فقال: بشر خديجة ببيت في الجنة من قصب، لا صخب فيه ولا نصب. وهذا إسناد صحيح، وعنعنة الأعمش عن أبي صالح لا تضر؛ لأنه أكثر عنه؛ كما قال الإمام الذهبي. وابهام الصحابي غير ضار- أيضاً -؛ إذ كلهم- رضي الله عنهم- عدول. سلسلة الأحاديث الصحيحة للبانی رقم الحدیث 3608 طرق ۵ Edited 12 جنوری 2017 by Raza Asqalani اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raza Asqalani مراسلہ: 12 جنوری 2017 Report Share مراسلہ: 12 جنوری 2017 (ترمیم شدہ) اس عبارت میں خود ناصرالبانی کا رد بلیغ ہے کیونکہ جو اعتراض اس نے مالک الدار والی روایت پر کیا خود یہاں اسی سند کا دفاع لکھا ہے جو خود ناصرالبانی کی منافقت بھی ثابت ہو گی کہ وہ صحیح سند کو بنا دلیل کے ضعیف لکھ دیتا ہے۔ وهذا إسناد صحيح، وعنعنة الأعمش عن أبي صالح لا تضر؛ لأنه أكثر عنه؛ كما قال الإمام الذهبي. اور اس کی سند صحیح ہے اور امام اعمش عن ابی صالح کی سند میں عن سے کوئی نقصان نہیں بےشک وہ اکثر ان سے ایسے روایت کرتے ہیں جیسا کہ امام ذہبی نے کہا۔ سلسلة الأحاديث الصحيحة للبانی رقم الحدیث 3608 طرق 5 Edited 12 جنوری 2017 by Raza Asqalani اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raza Asqalani مراسلہ: 12 جنوری 2017 Report Share مراسلہ: 12 جنوری 2017 (ترمیم شدہ) باقی غیر مقلدوں کا یہ دعویٰ کہ صحیحین کی مدلسین والی سب اسناد محمول علی السماع ہیں یہ دعویٰ باطل ہے کیونکہ خود شارح البخاری امام ابن حجر عسقلانی لکھتے ہیں۔ وَأما دَعْوَى الِانْقِطَاع فمدفوعة عَمَّن أخرج لَهُم البُخَارِيّ لما علم من شَرطه وَمَعَ ذَلِك فَحكم من ذكر من رِجَاله بتدليس أَو إرْسَال أَن تسبر أَحَادِيثهم الْمَوْجُودَة عِنْده بالعنعنة فَإِن وجد التَّصْرِيح بِالسَّمَاعِ فِيهَا انْدفع الِاعْتِرَاض وَإِلَّا فَلَا ترجمہ: اور جن راویوں سے امام بخاری نے (حدیث کی) تخریج کی ہے ان کی علم کی شرط کی بنا پر ان کی روایت میں دعویٰ انقطاع مدفوع ہے۔اس کے باوجود پس ان راویوں کا حکم جو ان کے رواۃسے ذکر کیے گے تدلیس یا ارسال کے ساتھ جو روایت "عن" سے ہے ان کی احادیث کےطرق کی تحقیق کی جائے گی، اگر ان میں سماع کی تصریح مل جائے تو انقطاع کا اعتراض دور ہو جائے گا ورنہ نہیں۔ ہدی الساری مقدمۃ فتح الباری صفحہ 385 Edited 12 جنوری 2017 by Raza Asqalani اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raza Asqalani مراسلہ: 13 جنوری 2017 Report Share مراسلہ: 13 جنوری 2017 (ترمیم شدہ) زبیر زئی کا رد خود اس کے استاد سے وہ بھی اعمش عن ابی صالح کی سند کو محمول علی السماع سمجھتاہے اور خود اس نے زبیر زئی کا رد لکھا ہے Edited 13 جنوری 2017 by Raza Asqalani اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
bhattionline مراسلہ: 16 جنوری 2017 Report Share مراسلہ: 16 جنوری 2017 Daikho Sunni Bhaiyo ye Loag jo Ham se Behas Karny ajaty hain, Pehly apny ulma ki kitabon se copy_paste karty hain, Jab us se bhi guzara nahi hota toh Apny Wahabi Ulma ki puri kitab ka link hi dy dety hain k lo iska Rad karo.. Adeel Aur Tamam Zubair zai k Andhy Muqllid Ainda imam (اعمش) aur Imam (ثوري ) ki tadlees ko ly kar Ham se behas mat karna.. kun k Apk Wahabi Muhaqiq ne Zubair zai Ka rad-e-Baleegh kiya hy In 2 aima ki tadlees ko ly kar.. jawab.png As salam ua likum Kya ap Muhibullah shah rashidi ki tahqiq ko qabol kra ga. is rivayat k bara ma? اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
bhattionline مراسلہ: 16 جنوری 2017 Report Share مراسلہ: 16 جنوری 2017 koy ahlehadees ulma k aqwal pash kra to yaha k bralvi kahta ha andha muqallid... yani reference pash krna k taqleed ho jate ha or muqallid ban jata ha... ab jo rashidi sahib ko pash kia ha un ki taqleed kr rha ha... yani 1 gair muqallid alim k muqallid ban gay ha bralvi ? (ap k asool k mutabik). اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
bhattionline مراسلہ: 16 جنوری 2017 Report Share مراسلہ: 16 جنوری 2017 ناصر البانی نے جو اعتراض مالک الدار والی روایت پر کیے ہیں ان میں سے امام اعمش عن ابی صالح کی سند تدلیس کا ہے اور اس کا رد بھی ہم خود ناصرالبانی کی کتابوں سے کر دیتے ہیں کیونکہ ناصر البانی خود اعمش عن ابی صالح کی سند کو محمول علی السماع مانتا ہے۔ لو دیکھو ناصرالبانی کا خود کا اعتراف محمول علی السماع کا وقد أعله البيهقى تبعا لغيره [1] بالانقطاع فقال: " قال الإمام أحمد: وهذا الحديث لم يسمعه سهيل من أبيه , إنما سمعه من الأعمش ". ثم أخرج من طريق محمد بن جعفر , والطبرانى فى " الصغير " (ص 123) من طريق روح بن القاسم والطحاوى عنهما كلاهما عن سهيل بن أبى صالح عن الأعمش عن أبى صالح به. قلت: وليس فى هذه الرواية ما ينفى أن يكون سهيل قد سمع الحديث من أبيه , فإنه ثقة كثير الرواية عن أبيه , لا سيما وهو لم يعرف بالتدليس , فروايته عنه محمولة على الاتصال كما هو مقرر فى الأصول , ولامانع من أن يكون سمعه من الأعمش عن أبيه , ثم عن أبيه مباشرة , شأنه فى ذلك شأن الأعمش فى روايته عن أبى صالح. إرواء الغليل في تخريج أحاديث منار السبيل المؤلف: محمد ناصر الدين الألباني (المتوفى: 1420هـ) رقم الحدیث 216 الأعمش عن أبي صالح عن أبي هريرة قال: قال رسول الله صلى الله عليه وسلم. وقال الترمذي: " حديث حسن غريب صحيح ". قلت: وإسناده صحيح على شرط الشيخين سلسلة الأحاديث الصحيحة للبانی رقم 512الحدیث الأولى: عند ابن ماجه (2 / 380) : حدثنا علي بن محمد حدثنا أبو معاوية عن الأعمش عن أبي صالح عن أبي هريرة مرفوعا. وهذا إسناد رجاله ثقات رجال الشيخين غير علي بن محمد وهو ابن إسحاق الطنافسي وهو ثقة، فهو إسناد صحيح إن كان الأعمش سمعه من أبي صالح، فقد وصف بالتدليس ، ومع ذلك أخرج له الشيخان في " الصحيحين " بالعنعنة كثيرا من الأحاديث بهذا الإسناد! سلسلة الأحاديث الصحيحة للبانی رقم الحدیث 719 فقد رواه ابن أبي شيبة في "المصنف " (12/134) عن ابن نمير عن الأعمش عن أبي صالح عن رجل من أصحاب النبي - صلى الله عليه وسلم - قال: أتى جبريل النبي - صلى الله عليه وسلم - فقال: بشر خديجة ببيت في الجنة من قصب، لا صخب فيه ولا نصب. وهذا إسناد صحيح، وعنعنة الأعمش عن أبي صالح لا تضر؛ لأنه أكثر عنه؛ كما قال الإمام الذهبي. وابهام الصحابي غير ضار- أيضاً -؛ إذ كلهم- رضي الله عنهم- عدول. سلسلة الأحاديث الصحيحة للبانی رقم الحدیث 3608 طرق ۵ Nasir ul deen albani na ya rad kis jaga kia ha is sanad pa? reference mil skta ha? اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
bhattionline مراسلہ: 16 جنوری 2017 Report Share مراسلہ: 16 جنوری 2017 Kya ya pta chal skta ha k abi salan or malik al dar ma mulaqat hoy the ya ni...?yani malik al dar ki zindage ki detail mil skte ha kya? اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
bhattionline مراسلہ: 16 جنوری 2017 Report Share مراسلہ: 16 جنوری 2017 or bralvi hazrat thoda sa reference pash kr k sanad k josh maa aa gay ha.bhayo abhe to start ha zra hosla sa kam la.. ap na sanad sabit krna k lia kafi zor lgana ha abhe...is lia hosla sa kam la... is trha bat kra k us sa aam admi ko bhe fayda ho اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
تجویز کردہ جواب
بحث میں حصہ لیں
آپ ابھی پوسٹ کرکے بعد میں رجسٹر ہوسکتے ہیں۔ اگر آپ پہلے سے رجسٹرڈ ہیں تو سائن اِن کریں اور اپنے اکاؤنٹ سے پوسٹ کریں۔
نوٹ: آپ کی پوسٹ ناظم کی اجازت کے بعد نظر آئے گی۔