Jump to content

Bade Wisal Gairullah Se Madad Mangna


RAZVI TALWAR

تجویز کردہ جواب

 

 



Yar aqal ha ya ni? dalil ap logo ki ma post kr rha ho or jwab mang rha ho.. or ap log dakh k ankha band kr k batha ha. kyo khud un sa ni poch rha.himmat ni ho rhe kya? 1 aam admi yaha majod ha us ki sare baton ka to jwab ni da ska tum log

Dil behlany k liye tmhra khyal acha hai tmhri sub baton ka jawab dy dia hai ab tmhry pass fazol bat krny k siwa kuch ni hai

 



طاہر القادری سے لاو اسکا جواب تمہارے بس کی بات نہیں ہے


Beta salfi is copy paste se tm ko koi faida hasil hony wala ni hmhry bat اعمش عن ابی صالح ki sanad per محمول علی السماع per ho rahi hai is bat ko sabit krny k liye main khud tmhry ghair Muqalid Muhaqiq aur Imam Zahabi ki tasareh sabit kr di hai..

Aur bhat se Aima-e-Hadis se اعمش عن ابی صالح ki sanad ki tasahih bi dy chuka hon jis ye bat sabit ho jati hai ye sanad محمول علی السماع hai lehza is main tadlees ka dawa batil hai..
mery ye sub dalail ka abi tak kisi wahabi ghair muqalid ny jawab ni dia...!!!!

 



Aik aur copy paster a gia hai jahilon ko ilm wali bat samjh ni ati

Hum yahan اعمش عن ابی صالح ki sanad main امام اعمش ki ye rewait محمول علی السماع ki bat kr rahy hain aur us ka saboot hum uper dy chuky hain


 

بھٹی صاحب تمہارا یہ دوست عدیل سلفی ایک تو بہت بڑا کذاب ہے اس نے جزرفع یدین کی نئی سند گھڑی ہوئی ہے اپنی گھڑی ہوئی سند کا ابھی تک جواب نہیں دے پایا۔

اس کے علاوہ یہ حضرت علی رضی اللہ عنہ کی ترک رفع یدین کی حدیث کی بحث سے بھاگ نکلا ہے ابھی تک نہیں آیا اس پوسٹ پر۔

اصل میں یہ اپنے محدث فورم کا اندھا مقلد ہے جس سے یہ وہاں سے کاپی پیسٹ کرتا ہے جیسے تم کر رہے ہو۔

جب اس کے محدث فورم کی تمام کاپی پیسٹ کا رد ہو جاتا ہے پھر بھاگ نکلتا ہے۔

Link to comment
Share on other sites

 بھٹی صاحب یہ ہے وہ پوسٹ جس سے تمہارا یہ کذاب سلفی اسناد گھڑنے والا  دوست بھاگ نکلا ہے خود دیکھ لو اس لنک سے 

 

http://www.islamimehfil.com/topic/25137-%D8%AD%D8%B6%D8%B1%D8%AA-%D8%B9%D9%84%DB%8C-%D8%B1%D8%B6%DB%8C-%D8%A7%D9%84%D9%84%DB%81-%D8%AA%D8%B9%D8%A7%D9%84%DB%8C%D9%B0-%D8%B9%D9%86%DB%81-%D8%B3%DB%92-%D8%AA%D8%B1%DA%A9-%D8%B1%D9%81%D8%B9-%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%AF%DB%8C%D9%86-%DA%A9%DB%8C/page-5

Edited by Raza Asqalani
Link to comment
Share on other sites

بھٹی صاحب خود تمہارے ہی لوگ  بخاری شریف کے پیچھے پڑھ گے ہیں اگر ہم کچھ کہتے ہیں تو تم کو کوئی نہ کوئی تاویلیں شروع کر دیتے ہو اور صحیحین پر تنقید کرنے والے کو بدعتی کہنے سے پیچھے نہیں ہٹے اب اپنے لوگوں کا حال بھی دیکھ لو انھوں نے تو پوری کتاب لکھ ڈالی بخاری شریف کی احادیث کو ضعیف ثابت کرنے میں۔


post-18262-0-34093700-1484122166_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Yar aqal ha ya ni? dalil ap logo ki ma post kr rha ho or jwab mang rha ho.. or ap log dakh k ankha band kr k batha ha. kyo khud un sa ni poch rha.himmat ni ho rhe kya? 1 aam admi yaha majod ha us ki sare baton ka to jwab ni da ska tum log

Wahabi Ki Aqal Ghass charny gayi hy..

 

1 tarif bolta hy k tum logon ki 1 bhi daleel wahan nahi hy.. jab Khud tum ne wahan post ki hy..

 

Aur Usi forum k andhy muqallid hain sary wahabi..

 

Chitrol k bad phir se wohi copy_paste shuru kar dety hain..

 

Apk kuch Wahabi Facebook pe copy_paste ki bjaye pura link dy k bagh jaty hain..

 

 

Aur hmain Kehty ho k Ham Bad_Zuban hain khud tum logon k Kharji Jahanum k Kutty Muhaqiqi Qabar_Parasti, Qabar_Pujari k alfaaz 

 

Istamal kar rahy hain Hmary Isi Lafz Jahil aur Wahabi ko ly kar..

 

Sharam magar tum Najdiyon ko nahi ati..

 

Link to comment
Share on other sites

سلیمان الاعمش کی ابو صالح سے معنعن روایات​

ان تمام دلائل کے باوجود جو ہٹ دھرمی اختیار کرتے ہوئے امام نوویؒ کے مرجوح قاعدے کو پیش کرے اس کی خدمت میں عرض ہے کہ ایک روایت میں ہے کہ سیدنا حذیفہؓ نے سیدنا ابو موسیٰ اشعریؓ کو منافق قرار دیا ۔دیکھئے تاریخ یعقوب بن سفیان الفارسی(ج۲ص۷۷۱)

سیدنا حذیفہؓ کو منافقین کے نام نبی ﷺ نے بتا رکھے تھے یہ بات عام طالب علموں کو بھی پتا ہے۔ ہم تو کہتے ہیں کہ اس روایت کی سند میں اعمش ہیں جو مدلس ہیں اور شقیق (ابو وائل) سے معنعن روایت کر رہے ہیں لہٰذا یہ روایت ضعیف ہے۔ مگر جو حضرات جمہور محدثین کے خلاف امام نوویؒ کے مرجوح قاعدے کے مطابق اعمش کی ابو وائل یا ابو صالح سے معنعن روایت کو سماع پر محمول کرتے ہوئے صحیح سمجھتے ہیں وہ اس روایت کے مطابق صحابی رسول سیدنا ابو موسیٰ اشعری ؓ پر کیا حکم لگاتے ہیں۔۔۔؟

اسی طرح ایک اور روایت میں ہے کہ سیدنا عائشہ ؓ نے مشہور صحابی رسول عمرو بن العاصؓ کی شدید تکذیب اور ان پر شدید جرح کی۔ دیکھئے المستدرک حاکم (ج۴ص۱۳ح۶۸۲۲)

ہم تو کہتے ہیں کہ یہ بات نا قابل تسلیم ہے کیونکہ یہ روایت اعمش کی ابو وائل سے معنعن ہونے کی وجہ سے ضعیف ہے۔ مگر جو جمہور محدثین کے خلاف اعمش کی ابو وائل وغیرہ سے روایت کو صحیح تسلیم کرتے ہیں وہ اس روایت کے مطابق سیدنا عمرو بن العاص ؓ کے بارے میں کیا فرماتے ہیں۔۔۔؟

 

وھابی میں علم اور عقل نام کی کوئی چیز ہوتی توصحابہ  (raa) کو لے کریہ اعتراض نہ کرتے۔۔

 

لو اسکا تسلی بخش جواب اپنے ہی وھابی عالم سے۔

 

post-16996-0-99546200-1484127211_thumb.jpg

 

post-16996-0-01065300-1484127222_thumb.jpg

 

post-16996-0-95965400-1484127235_thumb.jpg

 

post-16996-0-62012700-1484127250_thumb.jpg

 

post-16996-0-20109100-1484127265_thumb.jpg

 

post-16996-0-25484600-1484127279_thumb.jpg

 

post-16996-0-73219000-1484127292_thumb.jpg

 

post-16996-0-31543400-1484127301_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

یہ ہے تمہاری مثال اور کہتے ہیں رد بلیغ کردیا

 

اپنے اصولوں کا خون کر کے اہلحدیث کے اصول لا رہے ہو ارے پاگلوں ایسا رد ہمارے جوتے کی نوک پر

 

 

 

کہیں کی اینٹ، کہیں کا روڑا، بھان مٹی نے کنبہ جوڑا۔۔

Edited by Adeel Khan
Link to comment
Share on other sites

یہ ہے تمہاری مثال اور کہتے ہیں رد بلیغ کردیا

 

اپنے اصولوں کا خون کر کے اہلحدیث کے اصول لا رہے ہو ارے پاگلوں ایسا رد ہمارے جوتے کی نوک پر

 

 

 

کہیں کی اینٹ، کہیں کا روڑا، بھان مٹی نے کنبہ جوڑا۔۔

Matam Karna Ab tera Haq banta hy Copy Master..

Ab tery Pass Koi New Copy_PAste karny k liye material nahi hoga..

Tabhi Aak Taqiya Shuru Kar diya..

 

Aur Alhamdulillah Hmary Aslaaf ne jo asool bayan kiye hain unhy apk Victorian Ahl-e-Hadees ne Qabool kar k Apki Chitrol kar di hy..

Ab tum jooty ki noak pe toh rakho gy hi apny Bari Najdi Mullaon ko.. :P 

 

Jab koi Jawab Kisi Forum pe ajaye toh beshak aajana Yahan Copy_paste Karny..

(ia)  is se Ziada Chitrol kar k bejhain gy..

 

Baqi Taqiya ya Matam Jitna Dil kar raha shoaq se..

Wesy bhi tumhara haq bnata hy ye ab.... :) 

Link to comment
Share on other sites

اس مالک الدار والی محث فورم کی پوسٹ پر 95 مراسلات ہیں جس میں 45 مراسلات میں اس روایت کو بادلائل رد کیا ہے اور یہ موصوف صرف اعمش کی تدلیس پر ہی فخر محسوس کر رہے ہیں اور رد کے نام پر اپنے فورم کے صفحات کالے کر رہے ہیں اور نام رکھا ہے محدث فورم کا رد بلیغ

 

:)

Edited by Adeel Khan
Link to comment
Share on other sites

http://www.moswarat.com/books_view_390.html

 

یہ رد ہے صرف اس مالک الدار والی روایت کا 268 صفحات پر

 

:)

 

http://archive.org/download/dddrf/dddrf.pdf

 

 

 

تحفة الأبرار في تحقيق أثر مالك الدار (ردٌّ على محمود سعيد ممدوح ، ودفع عدوانه على ابن باز والألباني) ، سيد بن محمد المنياوي ، راجعه وقدم له أبو الحسن مصطفى بن إسماعيل السليماني ، دار المنياوي ، مأرب / اليمن ، ط 2 ، 1425 هـ ، 264 صفحة

Edited by Adeel Khan
Link to comment
Share on other sites

اس مالک الدار والی محث فورم کی پوسٹ پر 95 مراسلات ہیں جس میں 45 مراسلات میں اس روایت کو بادلائل رد کیا ہے اور یہ موصوف صرف اعمش کی تدلیس پر ہی فخر محسوس کر رہے ہیں اور رد کے نام

پر اپنے فورم کے صفحات کالے کر رہے ہیں

اور نام رکھا ہے محدث فورم کا رد بلیغ

 

:)

Apny Wahabi Mullaon k Andhy Muqallid..  :P 

 

1- kuch Wahabi Nam_Nihaad Muhaqiq Ban k Apny Mullaon ki kitabon ki btain Ankhain Band kar k 

Usi Tarha Forum pe likh dety hain yani same to same copy_Paste..

 

2- Wohi Copy_Paste Wahabi Social Media pe ly k Ghomty rehty hain..

 

3- Jab Unka Rad ho jata..phir kehty k 

 

"Ye Kitab Parho :P "

 

 

aur kahan pe ye name rakha..??

jo tum keh rahy..

post-16996-0-91206900-1484158657_thumb.png

Link to comment
Share on other sites

اس مالک الدار والی محث فورم کی پوسٹ پر 95 مراسلات ہیں جس میں 45 مراسلات میں اس روایت کو بادلائل رد کیا ہے اور یہ موصوف صرف اعمش کی تدلیس پر ہی فخر محسوس کر رہے ہیں 

tum اعمش کی تدلیس waly aitraaz se raju kar lo..

Ya likh do k theak hy Jamhoor k Nazdeek 

اعمش کی ابو صالح سے معنعن روایت کو سماع پر محمول 

Manty ho..

Ham مالک الدار  waly aitraaz ka jawab dy dain gy..

 

Baqi Adeel Sahib Main Apko Is Post pe Isliye bulaya tha k Ap Aak apny wahabi bhaiyon ki koi help karo gy

Aur koi ilmi baat karo gy, Magar Hamesha ki tarha Wohi Copy_Paste ki adat..

 

Link to comment
Share on other sites

توتوتوتوتوتو یہ حال ہے تم لوگوں کا

 

جواب کہاں ہے رد کہاں ہے؟ کیا خواب میں رد کیا ہے؟

 

:)

 

پہلے ہی کہا تھا تمہارے تلوں میں اتنا تیل نہیں ہے اور ہاں محدث فورم کے مراسلہ میں کتاب کا لنک بھی ہے اسلئے آپکا فرض بنتا ہے اس کتاب کے اعتراضات کا بھی رد کرو اور اس مالک الدار والی روایت کے باقی مراسلات کا جواب کہاں ہے؟

 

جب یہ ہمارے اعتراضات اپنے دلائل سے رد کردوگے پھر آؤنگا

 

:)

 

اللہ حافظ خوش رہو

Edited by Adeel Khan
Link to comment
Share on other sites

توتوتوتوتوتو یہ حال ہے تم لوگوں کا

 

جواب کہاں ہے رد کہاں ہے؟ کیا خواب میں رد کیا ہے؟

 

:)

 

پہلے ہی کہا تھا تمہارے تلوں میں اتنا تیل نہیں ہے اور ہاں محدث فورم کے مراسلہ میں کتاب کا لنک بھی ہے اسلئے آپکا فرض بنتا ہے اس کتاب کے اعتراضات کا بھی رد کرو اور اس مالک الدار والی روایت کے باقی مراسلات کا جواب کہاں ہے؟

 

جب یہ ہمارے اعتراضات اپنے دلائل سے رد کردوگے پھر آؤنگا

 

:)

 

اللہ حافظ خوش رہو

Inka Jawab toh Tum sab muhaddis forum waly bhi nahi dy sakty ho Adeel munna..

Aur Apny Baron ko Link dy rahy wo bechary bhi any se dar rahy hain yahan  :P 

 

aur bhana kar rahy k Koi Brailvi ilam wala nahi hota , Gali dety hain.. 

Haye wahabiyon tum logon k dilon mein Ahl-e-Haq ye Dar Hamesha Rahy ga 

Kabhi bhi samna karny ki himmat nahi hoti..

jo aty hain wo bhi bechary Apni izzat ka man rakhny aur Zaleel hony k bad kehty 

hain k Brailvi Ki zuban achi nahi..

 

Per Apny shaikh Zubair zai ki Bad_Zubani pe ankhain band kar lety hain.. 

Munafiq Buzdil Qoam..

Link to comment
Share on other sites

توتوتوتوتوتو یہ حال ہے تم لوگوں کا

 

پہلے ہی کہا تھا تمہارے تلوں میں اتنا تیل نہیں ہے اور ہاں محدث فورم کے مراسلہ میں کتاب کا لنک بھی ہے اسلئے آپکا فرض بنتا ہے اس کتاب کے اعتراضات کا بھی رد کرو ا

Daikho Sunni Bhaiyo ye Loag jo Ham se Behas Karny ajaty hain

Pehly apny ulma ki kitabon se copy_paste karty hain, 

Jab us se bhi guzara nahi hota toh Apny Wahabi Ulma ki 

puri kitab ka link hi dy dety hain k lo iska Rad karo.. :P

 

Adeel Aur Tamam Zubair zai k Andhy Muqllid Ainda imam (اعمش) aur Imam (ثوري ) ki tadlees ko ly kar Ham se behas mat karna..

kun k Apk Wahabi Muhaqiq ne Zubair zai Ka rad-e-Baleegh kiya hy In 2 aima ki tadlees ko ly kar.. :)

 

post-16996-0-04357700-1484208479_thumb.png

 

 

Edited by M Afzal Razvi
Link to comment
Share on other sites

ناصر البانی نے جو اعتراض مالک الدار والی روایت پر کیے ہیں ان میں سے  امام اعمش عن ابی صالح کی سند تدلیس کا ہے اور اس کا رد بھی ہم خود ناصرالبانی کی کتابوں سے کر دیتے ہیں کیونکہ ناصر البانی خود اعمش عن ابی صالح کی سند کو محمول علی السماع مانتا ہے۔

 

لو دیکھو ناصرالبانی کا خود کا اعتراف محمول علی السماع کا

 

وقد أعله البيهقى تبعا لغيره [1] بالانقطاع فقال: " قال الإمام أحمد: وهذا الحديث لم يسمعه سهيل من أبيه , إنما سمعه من الأعمش ".

ثم أخرج من طريق محمد بن جعفر , والطبرانى فى " الصغير " (ص 123) من طريق روح بن القاسم والطحاوى عنهما كلاهما عن سهيل بن أبى صالح عن الأعمش عن أبى صالح به.

قلت: وليس فى هذه الرواية ما ينفى أن يكون سهيل قد سمع الحديث من أبيه , فإنه ثقة كثير الرواية عن أبيه , لا سيما وهو لم يعرف بالتدليس , فروايته عنه محمولة على الاتصال كما هو مقرر فى الأصول , ولامانع من أن يكون سمعه من الأعمش عن أبيه , ثم عن أبيه مباشرة , شأنه فى ذلك شأن الأعمش فى روايته عن أبى صالح.

إرواء الغليل في تخريج أحاديث منار السبيل

المؤلف: محمد ناصر الدين الألباني (المتوفى: 1420هـ)

رقم الحدیث 216

 

 

الأعمش عن أبي صالح عن أبي هريرة قال: قال رسول الله صلى الله عليه وسلم.

وقال الترمذي: " حديث حسن غريب صحيح ". قلت: وإسناده صحيح على شرط الشيخين

سلسلة الأحاديث الصحيحة للبانی

رقم 512الحدیث 

 

 

 

 

الأولى: عند ابن ماجه (2 / 380) : حدثنا علي بن محمد حدثنا أبو معاوية عن

الأعمش عن أبي صالح عن أبي هريرة مرفوعا.

وهذا إسناد رجاله ثقات رجال الشيخين غير علي بن محمد وهو ابن إسحاق الطنافسي

وهو ثقة، فهو إسناد صحيح إن كان الأعمش سمعه من أبي صالح، فقد وصف بالتدليس

، ومع ذلك أخرج له الشيخان في " الصحيحين " بالعنعنة كثيرا من الأحاديث بهذا

الإسناد!

سلسلة الأحاديث الصحيحة للبانی

رقم الحدیث 719

 

 

 

فقد رواه ابن أبي شيبة في "المصنف " (12/134) عن ابن نمير عن الأعمش عن أبي صالح عن رجل من أصحاب النبي - صلى الله عليه وسلم - قال:

أتى جبريل النبي - صلى الله عليه وسلم - فقال: بشر خديجة ببيت في الجنة من قصب، لا صخب فيه ولا نصب.

وهذا إسناد صحيح، وعنعنة الأعمش عن أبي صالح لا تضر؛ لأنه أكثر عنه؛ كما قال الإمام الذهبي.

وابهام الصحابي غير ضار- أيضاً -؛ إذ كلهم- رضي الله عنهم- عدول.

سلسلة الأحاديث الصحيحة للبانی

رقم الحدیث 3608 طرق ۵

Edited by Raza Asqalani
Link to comment
Share on other sites

اس عبارت میں خود ناصرالبانی کا رد بلیغ ہے کیونکہ جو اعتراض اس نے مالک الدار والی روایت پر کیا خود یہاں اسی سند کا دفاع لکھا ہے جو خود ناصرالبانی کی منافقت بھی ثابت ہو گی کہ وہ صحیح سند کو بنا دلیل کے ضعیف لکھ دیتا ہے۔

 

وهذا إسناد صحيح، وعنعنة الأعمش عن أبي صالح لا تضر؛ لأنه أكثر عنه؛ كما قال الإمام الذهبي.

 

 اور اس کی سند صحیح ہے اور امام اعمش عن ابی صالح کی سند میں عن سے کوئی نقصان نہیں بےشک وہ اکثر ان سے ایسے روایت کرتے ہیں جیسا کہ امام ذہبی نے کہا۔

 

سلسلة الأحاديث الصحيحة للبانی

رقم الحدیث 3608 طرق 5

Edited by Raza Asqalani
Link to comment
Share on other sites

باقی غیر مقلدوں کا یہ دعویٰ کہ صحیحین کی مدلسین والی سب اسناد محمول علی السماع ہیں یہ دعویٰ باطل ہے کیونکہ خود شارح البخاری امام ابن حجر عسقلانی لکھتے ہیں۔

 

وَأما دَعْوَى الِانْقِطَاع فمدفوعة عَمَّن أخرج لَهُم البُخَارِيّ لما علم من شَرطه وَمَعَ ذَلِك فَحكم من ذكر من رِجَاله بتدليس أَو إرْسَال أَن تسبر أَحَادِيثهم الْمَوْجُودَة عِنْده بالعنعنة فَإِن وجد التَّصْرِيح بِالسَّمَاعِ فِيهَا انْدفع الِاعْتِرَاض وَإِلَّا فَلَا

 

 

ترجمہ: اور جن راویوں سے امام بخاری نے (حدیث  کی) تخریج کی ہے  ان کی  علم کی شرط کی بنا پر ان کی  روایت میں دعویٰ انقطاع مدفوع ہے۔اس کے باوجود  پس ان راویوں کا حکم جو ان  کے رواۃسے ذکر کیے گے تدلیس  یا ارسال  کے ساتھ  جو روایت "عن" سے ہے ان کی احادیث کےطرق کی تحقیق کی جائے گی، اگر ان میں سماع کی تصریح مل جائے تو انقطاع کا اعتراض دور ہو جائے گا ورنہ نہیں۔

ہدی الساری مقدمۃ فتح الباری صفحہ 385

post-18262-0-75453000-1484218505_thumb.png

Edited by Raza Asqalani
Link to comment
Share on other sites

زبیر زئی کا رد خود اس کے استاد سے وہ بھی اعمش عن ابی صالح کی سند کو محمول علی السماع سمجھتاہے اور خود اس نے زبیر زئی کا رد لکھا ہے


 


post-18262-0-79729400-1484290134_thumb.jpg


 


post-18262-0-72184800-1484290166_thumb.jpg


 


post-18262-0-46188500-1484290217_thumb.jpg


Edited by Raza Asqalani
Link to comment
Share on other sites

Daikho Sunni Bhaiyo ye Loag jo Ham se Behas Karny ajaty hain

Pehly apny ulma ki kitabon se copy_paste karty hain, 

Jab us se bhi guzara nahi hota toh Apny Wahabi Ulma ki 

puri kitab ka link hi dy dety hain k lo iska Rad karo.. :P

 

Adeel Aur Tamam Zubair zai k Andhy Muqllid Ainda imam (اعمش) aur Imam (ثوري ) ki tadlees ko ly kar Ham se behas mat karna..

kun k Apk Wahabi Muhaqiq ne Zubair zai Ka rad-e-Baleegh kiya hy In 2 aima ki tadlees ko ly kar.. :)

 

attachicon.gifjawab.png

 

 

As salam ua likum

Kya ap Muhibullah shah rashidi ki tahqiq ko qabol kra ga. is rivayat k bara ma?

Link to comment
Share on other sites

koy ahlehadees ulma k aqwal pash kra to yaha k bralvi kahta ha andha muqallid... yani reference pash krna k taqleed ho jate ha or muqallid ban jata ha... ab jo rashidi sahib ko pash kia ha un ki taqleed kr rha ha... yani 1 gair muqallid alim k muqallid ban gay ha bralvi ? (ap k asool k mutabik). 

Link to comment
Share on other sites

 

ناصر البانی نے جو اعتراض مالک الدار والی روایت پر کیے ہیں ان میں سے  امام اعمش عن ابی صالح کی سند تدلیس کا ہے اور اس کا رد بھی ہم خود ناصرالبانی کی کتابوں سے کر دیتے ہیں کیونکہ ناصر البانی خود اعمش عن ابی صالح کی سند کو محمول علی السماع مانتا ہے۔

 

لو دیکھو ناصرالبانی کا خود کا اعتراف محمول علی السماع کا

 

وقد أعله البيهقى تبعا لغيره [1] بالانقطاع فقال: " قال الإمام أحمد: وهذا الحديث لم يسمعه سهيل من أبيه , إنما سمعه من الأعمش ".

ثم أخرج من طريق محمد بن جعفر , والطبرانى فى " الصغير " (ص 123) من طريق روح بن القاسم والطحاوى عنهما كلاهما عن سهيل بن أبى صالح عن الأعمش عن أبى صالح به.

قلت: وليس فى هذه الرواية ما ينفى أن يكون سهيل قد سمع الحديث من أبيه , فإنه ثقة كثير الرواية عن أبيه , لا سيما وهو لم يعرف بالتدليس , فروايته عنه محمولة على الاتصال كما هو مقرر فى الأصول , ولامانع من أن يكون سمعه من الأعمش عن أبيه , ثم عن أبيه مباشرة , شأنه فى ذلك شأن الأعمش فى روايته عن أبى صالح.

إرواء الغليل في تخريج أحاديث منار السبيل

المؤلف: محمد ناصر الدين الألباني (المتوفى: 1420هـ)

رقم الحدیث 216

 

 

الأعمش عن أبي صالح عن أبي هريرة قال: قال رسول الله صلى الله عليه وسلم.

وقال الترمذي: " حديث حسن غريب صحيح ". قلت: وإسناده صحيح على شرط الشيخين

سلسلة الأحاديث الصحيحة للبانی

رقم 512الحدیث 

 

 

 

 

الأولى: عند ابن ماجه (2 / 380) : حدثنا علي بن محمد حدثنا أبو معاوية عن

الأعمش عن أبي صالح عن أبي هريرة مرفوعا.

وهذا إسناد رجاله ثقات رجال الشيخين غير علي بن محمد وهو ابن إسحاق الطنافسي

وهو ثقة، فهو إسناد صحيح إن كان الأعمش سمعه من أبي صالح، فقد وصف بالتدليس

، ومع ذلك أخرج له الشيخان في " الصحيحين " بالعنعنة كثيرا من الأحاديث بهذا

الإسناد!

سلسلة الأحاديث الصحيحة للبانی

رقم الحدیث 719

 

 

 

فقد رواه ابن أبي شيبة في "المصنف " (12/134) عن ابن نمير عن الأعمش عن أبي صالح عن رجل من أصحاب النبي - صلى الله عليه وسلم - قال:

أتى جبريل النبي - صلى الله عليه وسلم - فقال: بشر خديجة ببيت في الجنة من قصب، لا صخب فيه ولا نصب.

وهذا إسناد صحيح، وعنعنة الأعمش عن أبي صالح لا تضر؛ لأنه أكثر عنه؛ كما قال الإمام الذهبي.

وابهام الصحابي غير ضار- أيضاً -؛ إذ كلهم- رضي الله عنهم- عدول.

سلسلة الأحاديث الصحيحة للبانی

رقم الحدیث 3608 طرق ۵

 

Nasir ul deen albani na ya rad kis jaga kia ha is sanad pa? reference mil skta ha?

Link to comment
Share on other sites

بحث میں حصہ لیں

آپ ابھی پوسٹ کرکے بعد میں رجسٹر ہوسکتے ہیں۔ اگر آپ پہلے سے رجسٹرڈ ہیں تو سائن اِن کریں اور اپنے اکاؤنٹ سے پوسٹ کریں۔
نوٹ: آپ کی پوسٹ ناظم کی اجازت کے بعد نظر آئے گی۔

Guest
اس ٹاپک پر جواب دیں

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • حالیہ دیکھنے والے   0 اراکین

    • کوئی رجسٹرڈ رُکن اس صفحے کو نہیں دیکھ رہا
×
×
  • Create New...