Jump to content

علم غیب کے حوالے سے ایک آیت کی تفسیر


Brailvi Haq

تجویز کردہ جواب

" وما ھو علی الغیب بضنین " : یہ نبی غیب کے بتانے میں بخیل نہیں

القــرآن الکــریــم (۸۱ /۲۴)

 

اس آیت کی تفسیر میں مفسرین نے کیا مؤقف اپنایا ہے......آیا وہ اخبار الغیب مراد لیتے ہیں یا علم غیب؟ اگر مفسرین نے علم غیب مراد لیا ہے تو ان تفاسیر کا حوالہ سکین پیج کے ساتھ عنایت فرمائیں.

Link to comment
Share on other sites

 تفسير البغوي میں آیت کے تحت لکھا ہے "يقول إنه يأتيه علم الغيب فلا يبخل به عليكم بل يعلمكم ويخبركم به ، ولا يكتمه كما يكتم الكاهن ما عنده حتى يأخذ عليه حلوانا ، تقول العرب : ضننت بالشيء بكسر النون أضن به ضنا وضنانة فأنا به ضنين أي بخيل"
 
"وہ کہتے ہیں کہ بے شک ان کے ساتھ غیب کا علم آتا ہے تو وہ تہمارے معاملے میں اس میں بخل نہیں فرماتے بلکہ تمہیں اس کی خبر دے دیتے ہیں اور نہ ہی غیب کو چھپاتے ہیں جس طرح کاہن اپنے پاس موجود علم کو چھپاتے ہیں جب تک وہ کاہن اس پر اجرت نہ لے لے "
 
یہی بات محی دین شیخ زادہ نے تفسیر بیضاوی کے حاشیہ میں لکھی ہے 
 
 

post-4938-0-02527200-1472130010_thumb.png

post-4938-0-79070000-1472130038_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Salam alayqum,

 

ghayb mutlaq heh aur multaq umoom par hota heh yehni bey-qed. Mutlaq ki takhsees daleel par ho sakti heh. Itla, mushayda, amba, akbar, sam'at, aur ulum guzray, hazir, aur ainda zamanay kay jannay kay bi ho saktay hen. Quran ki shan jawami al kalim jis waja say waseeh mafoom rakhta heh, kissi ek daleel ki bunyad par mutliq ki takhsees toh ki ja sakti heh magar us'see takhsees ko ain mafoom tehrana najaiz aur gumrahi heh. Is leyeh is ayaat ka mafoom wohi hoga jis say takhsees kee jahay gee. agar itla o akhbar e ghayb wali ayaat say tafsir kee jahay toh phir mafoom itla o akhbar wala hee hoga. Aur agar mushayda alal ghayb, yehni zameen par ho kar jannat dekhna dozakh dekhna toh phir zaman hazir aur mushayda e ghayb ka mafoom deh gee. Hasil, jesi daleel say jora jahay ga wesa mafoom deh gi aur aap is ayaat mein mukhalif kism ki tafasir pahen gay, kuch mufasireen ghayb say murad Wahi yehni ayat e Quran lenh gay, jesa beej bowen gay, wesay anaaj hasil hoga.

Link to comment
Share on other sites

محمد علی صاحب....بالکل آپ نے صحیح بات کی.....میں سمجھ گیا آپ کی بات .....آپ لگے ہاتھ یہ بھی بتادیں کہ کیا اطلاع علی الغیب کو علم غیب کہنا صحیح ہے یا نہیں؟ جیسے ایک دفعہ نبی صلی اللہ علیہ وسلم نے منبر پہ کھڑے ہوکر قیامت تک کے واقعات بیان کردیئے ......وہابی کا دعوہ ہے کہ اس وقت ہر چھوٹا بڑا واقعہ نہیں بتایا گیا صرف اہم واقعات بتائے گئے......کیونکہ ایک دن میں سب کچھ بتانا ناممکن ہے اور یہ بھی اللہ نے اطلاع دی تھی ان واقعات پہ نا کہ قیامت تک کا علم غیب دے دیا........اس بارے میں کچھ وضاحت کردیں

Link to comment
Share on other sites

Salam alayqum,

Bhai ilm e ghayb aam istilah heh, magar ilm e ghayb kay tafseel mein itla alal ghayb, amba al ghayb, akhbar al ghayb, izharul ghayb, mushayda alal ghayb, sama'at al ghayb ki, uloom ghaybia maazi, haal, mustaqbil atay hen. Keun kay in sab say hasil ilm heh aur is ilm ka talluq ghayb say heh, jis say istilah ilm e ghayb sabat huwi. Aur is munasbat ki waja say ahle sunnat mutliqan istilah ilm e ghayb istimal kartay hen. Abh agar kohi tafseel ki waja say bunyad ka inqar karta heh toh bewaqoof ho sakta heh ahle ilm nahin.

Ek simple misaal say, ilfaaz Kutub e Ahadith ko note keren, Kutub e Hadith ki tafseel mein, Sahih Bukhari, Sahih Muslim, Jami Tirmadhi, Sunan Abu Dawood, Muwatta Imam Malik, Sunan Ibn Majah, Sunan Darqutni, hen. Abh agar kohi kahay, kay yeh sab hadith ki khabren deti hen, magar kutub e ahadith nahin, toh aap kia ussay kahen gay, aqalmand? lol! Bas Deobandi maulwiyoon nay logoon ko pagal banaya huwa heh. Awaam bi pedal heh joh in kay chakroon mein pans jatay hen.

Jesay pehlay bataya kay mutliq bey-qed hota heh aur mutliq ki takhsees kee ja sakti heh magar daleel kay saath. Joh takhsees karay daleel us'see kay zummeh heh. Hadith mein zikr heh kay Nabi e kareem rauf ur-raheem nay awal say aakhar taq tamam waqiat ka ilm bataya. Deobandi ko yeh baat hazam nahin aur woh takhsees karta heh kay sirf khas waqiat ka bataya. Joh us nay mutliq ko khas waqiat mein makhsoos keeya toh us say daway par daleel talab karen.

Agar woh daway par takhsees ki Quran o Hadith say daleel pesh kar deh toh theek, warna yeh hadith pesh keren: [مَنْ أَحْدَثَ فِي أَمْرِنَا هَذَا مَا لَيْسَ فِيهِ فَهُوَ رَدٌّ
] yehni joh nau ijaad amr Allah aur RasoolAllah kay farman say sabat nahin woh rad heh. Ziyada behas ki zeroorat nahin. Woh daleel pesh na kar sakkay ga. Aur aap ko haq heh kay aap ussay kahen kay tumari biddat radd heh.

Mumkin aur na-mumkin ki behas karnay wala jahil aur khabees fitrat heh. Keun kay ungli kay isharay par chand ka do tukray hona na-mumkin heh, ungliyoon say paani behna na mumkin heh, thook mubarak say karway pani ka sheeri hona na-mumkin heh, thook mubarak say khana ki ashya mein ziyadti na-mumkin heh. Ambiyah alayhis salaam kay tamam mojzaat na-mumkinat say hen. Magar in sab par iman lahay. Aur joh mojza Nabi e kareem rauf ur-raheem sallallahu alayhi wa aalihi was'sallam kay ilm ki khabr deta heh us kay munkir ho gahay. Yeh Allah kay Nabi e kareem sallallahu alayhi wa aalihi was'sallam ka mojza heh jis par ham musalman imaan lahay hen aur Deobandi aur Wahhabi munkir hen. In ko kabi yeh kuen nah sooji kay, Nabi e kreem sallallahu alayhi wa aalihi was'sallam ka jannat mein ek sahabi kay qadmoon ki awaaz sunna kesay mumkin huwa abhi toh woh jannat mein bi nahin gay. Aur is na-mumkin par phir bi imaan la-ahay magar shaan e RasoolAllah Kafiroon ko bardasht nah huwi na-mumkinat ko maan kar, un say ek na-mumkin ka inqar kar deeya. Halan kay iman ka taqaza heh kay tamam na-mumkinat ki joh sahih/mutawatir khabren hammen mileen hen un-neh, yu'minunal bil ghayb (i.e. joh ghayb par iman lahay), ka misdaq maan kar un ko qubul kar lenh.

Meray bhai jinoon nay man'na heh un ko daleel chahyeh aur jinoon nay nahin man'na un kay leyeh agar Allah kay farishtoon ki fauj aa kar bi kahay kay ham Allah ki taraf say ahay hen aur tummeh batana heh kay yeh haq aur yeh Islam heh, toh phir bi farishtoon ko logh Alien samaj kar munkir ho jahen gay. Aap sirf message puncha denh, manwa nahin saktay.

Mazeed agar kuch madad darkar huwi toh zeroor contact keejeyeh ga.

 

Edited by MuhammedAli
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

ایک وہابی نے یہ پیجز اپلوڈ کئے ہیں علم غیب کو خبر غیب کہ کر انکار کررہا ہے کہ انبیاء کو علم غیب نہیں ,خبر غیب ہے اور مطالبہ کرتا ہے کہ کسی صحابی کے قول سے ثابےمت کرو حضرت محمد صلی اللہ علیہ وسلم کا علم غیب.....حضرت ابن عباس رضی اللہ عنہ کا قول یہ کہ کر رد کررہا ہے کہ صرف حضرت محمد صلی اللہ علیہ وسلم کا علم غیب بتانا ہے .....

post-17574-0-97554800-1473924633_thumb.jpg

post-17574-0-13529200-1473924647_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

(bis)

بریلوی حق صاحب

آپ کوآپ کےمختلف سوالوں کے کتنے جوابات دئیے جاچکے ہیں

کیا آپ کی تسلی ابھی تک نہیں ہوئی، ایسا نہ ہو کہ آپ شک میں رہیں اور اسی پر خاتمہ ہو، العیاذ باللہ

جناب عرض ہے کہ دیوبندی وھابی بس جھوٹے دعوے کرتے ہیں ،اصل بات یہ ہے کہ یہ لوگ نہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کے لئے اخبار غیب مانتے ہیں اور نہ ہی اطلاع مانتے ہیں۔

حوالوں کا سکین نیچے دے دیا گیا ہے

دوسری بات یہ ہے کہ یہ لوگ عطائی علم غیب کا اعتراف بھی کرتے ہیں، صرف لوگوں کو گمراہ کرنے کے لئے کہہ

دیتے ہیں کہ ذاتی عطائی کی تقسیم غلط ہے۔حالانکہ  اپنی کتابوں میں یہ لوگ اس تقسیم کو تسلیم کرتے ہیں۔

بریلوی حق صاحب آپ ایک طرف ہوجائیں یا دیوبندیت اختیار کریں یا مذھب حق بریلوی اختیار کرلیں

دو کشتیوں پائوں نہ رکھیں۔

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

atai usmani 1.jpg

attai 2.JPG

Link to comment
Share on other sites

محترم خلیل رانا صاحب....

میں کٹر سنی ہوں...اور ان تمام اعتراضات کے جواب بھی سے سکتا ہوں مگر چونکہ میں کوئی عالم نہیں اس لئے یہاں پوسٹ کئے تاکہ آپ حضرات اس کا تسلی بخش جواب دیں.....

Link to comment
Share on other sites

تفسیر قرطبی کے حؤالے سے دیوبندی اچھل رہا ہے......اور حضرت عائشہ رضی اللہ عنہا کے فتوی کو دلیل بنا رہا ہے...میں نے کہا کہ یہ ان کی اجتہادی خطا تھی اور جمہور نے ان کا یہ فتوی قبول نہیں کیا تو اس پہ وہ ائمہ کی تصریحات طلب کررہا ہے کہ کن ائمہ نے کہا کہ یہ فتویٰ حضرت عائشہ رضی اللہ تعالیٰ عنہا کی اجتہادی خطا تھی...صرف اس کا جواب عنایت فرمادیں......شکریہ...

Link to comment
Share on other sites

تفسیر قرطبی کے حؤالے سے دیوبندی اچھل رہا ہے......اور حضرت عائشہ رضی اللہ عنہا کے فتوی کو دلیل بنا رہا ہے...میں نے کہا کہ یہ ان کی اجتہادی خطا تھی اور جمہور نے ان کا یہ فتوی قبول نہیں کیا تو اس پہ وہ ائمہ کی تصریحات طلب کررہا ہے کہ کن ائمہ نے کہا کہ یہ فتویٰ حضرت عائشہ رضی اللہ تعالیٰ عنہا کی اجتہادی خطا تھی...صرف اس کا جواب عنایت فرمادیں......شکریہ...

اچھلتے دیوبندی کو اسی اسلامی محفل پر بلائیں

اس سے کہیں امام قرطبی رحمہ اللہ عزوجل کی تفسیر سے ۶ نمبر کا مسئلہ تو پڑھا، ذرا ۹ نمبر مسئلہ کا ترجمہ مع عربی عبارت بھی لکھ دو، سارا مسئلہ حل ہو جائے گا

حضرت عائشہ صدیقہ رضی اللہ عزوجل عنھا کا فتوی پیش کریں باحوالہ، جسکی آپ بات کر رہے

ہیں

امام قرطبی کو معلوم نہ تھا کہ انکا کلام کن تک جا رہا ہے؟؟؟؟؟

post-16911-0-53291900-1474113420_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

تفسیر قرطبی کا مسئلہ مذکورہ بتادیں وہابی تو کبھی نہیں بتائے گا...اور حضرت عائشہ رضی اللہ عنہا کا فتوی یہ ہے کہ جو کوئی تم سے کہے کہ حضور صلی اللہ علیہ وسلم غیب کی بات جانتے تھے تو وہ جھوٹا ہے

Link to comment
Share on other sites

ان تمام تفاسیر کے حوالہ جات پہلے ہی وہابی کو دئیے جا چکے ہیں مگر وہ تفسیر قرطبی پہ اڑا ہے...اور اسے کئی بار یہاں آنے کا کہا مگر نہیں آیا

پورا ٹوپک ایک بار کوئی پڑھے اور بتائے کہ قصور کس کا ہے؟؟

محترمی خلیل رانا نے تو وہابیہ کی اس مسئلے پر حقیقت سامنے لا رکھی ہے اور اب مزید کیا رہ جاتا ہے

وہابی اگر نہ مانے تو آپ اسے منوانے کی زبردستی کریں گے؟؟ وہ خود تو اجہل الجاہلین ہے ہی، آپ کیوں اسکی بات پر نظر التفات کرتے ہیں؟؟؟؟

وہ تفسیر قرطبی پر اڑا ہے، تفسیر قرطبی کی ہر ہر عبارت پر ایمان لانا فرض ہے؟؟؟؟ وہابی کو کہیں

وہ ادھر آنے کی آپکی بات باوجود کئی دفعہ کہنے کے نہیں مانتا مگر آپ اسے جواب دیتے کیوں ہیں جب اس نے ماننا ہی نہیں؟؟؟

تفسیر قرطبی اسی آیت کے نیچے مسئلہ ۹ پڑھ لیں

 

post-16911-0-44846100-1474143752_thumb.gif

Edited by kashmeerkhan
Link to comment
Share on other sites

(bis)

بریلوی حق صاحب

کیا آپ اس فورم پر پوسٹس نہیں پڑھتے؟ اس فورم پر کئی مرتبہ اس اعتراض کا جواب دیا جاچکا ہے۔

آپ کیوں اپنا اور دوسروں کا وقت ضائع کرتے ہیں۔

جب آپ کو جواب کے لئے کہا جاتا ہے تو آپ کہہ دیتے ہیں کہ وہ اس کا جواب نہیں دیتےتوآپ ان سے جواب لئے بغیر کوئی دوسرا پرانااعتراض لے آتے ہیں آئندہ معترضین سے جواب لے کر دیں، ورنہ اپنا وقت ضائع نہ کریں۔

محترم سعیدی صاحب نے اس فورم پر کئی مرتبہ اس اعتراض کو ڈیل کیا ہے، اُن میں سے ایک جواب یہ بھی ہے۔

آپ اس کا جواب تو لے دیں، ورنہ اُن کو کہیں کہ تمہارے پاس جواب نہیں تو کیوںاعتراض کرتے ہو۔

،

7.jpg

Link to comment
Share on other sites

بہت شکریہ جناب...

وہابی کا آخری سہارا یہ ہے کہ انبیاء علیہ السلام کو غیب پہ مطلع کیا گیا.....یعنی انہیں اطلاع علی الغیب ہے جسے علم غیب نہیں کہا جاسکتا......اس کے مطابق علم اور چیز ہے خبر اور چیز........

اس کا کیا جواب دوں.؟؟

Link to comment
Share on other sites

اوپر محمد علی صاحب کا جواب وہابی یہ کہ کر رد کرنے کی کوشش کررہا ہے کہ بیشک اللہ نے کئی اخبار الغیب پہ مطلع کیا مگر پھر بھی اسے علم غیب کہنادرست نہیں .....کیونکہ علم ,کل کو ظاہر کرتا ہے جبکہ خبر صرف بعض ہے ...اور کل صرف اللہ جانتا ہے.. ....

Link to comment
Share on other sites

بحث میں حصہ لیں

آپ ابھی پوسٹ کرکے بعد میں رجسٹر ہوسکتے ہیں۔ اگر آپ پہلے سے رجسٹرڈ ہیں تو سائن اِن کریں اور اپنے اکاؤنٹ سے پوسٹ کریں۔
نوٹ: آپ کی پوسٹ ناظم کی اجازت کے بعد نظر آئے گی۔

Guest
اس ٹاپک پر جواب دیں

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • حالیہ دیکھنے والے   0 اراکین

    • کوئی رجسٹرڈ رُکن اس صفحے کو نہیں دیکھ رہا
×
×
  • Create New...