Brailvi Haq مراسلہ: 8 جولائی 2016 Report Share مراسلہ: 8 جولائی 2016 جاءالحق میں ایک عبارت ہے حاضر ناظر کا شرعی مطلب یہ ہواکہ قوتِ قدسیہ والا ایک ہی جگہ رہ کر تمام عالم کو اپنے کف دست کی طرح دیکھے اور دور و نذدیک کی آواز سنے یا ایک آن میں عالم کی سیر کرے کیا یہ ائمہ احناف کا قول ہے؟؟ پلیز اس کے متعلق وضاحت کردیں 1 اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brailvi Haq مراسلہ: 8 جولائی 2016 Author Report Share مراسلہ: 8 جولائی 2016 اس کا جلد سے جلد جواب درکار ہے کہ یہ کہاں سے ثابت ہے؟ اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brailvi Haq مراسلہ: 10 جولائی 2016 Author Report Share مراسلہ: 10 جولائی 2016 کیا کوئی جواب دے گا؟؟؟ اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kilk-e-Raza مراسلہ: 10 جولائی 2016 Report Share مراسلہ: 10 جولائی 2016 عقائد میں تقلید کا کیا کام؟ پوری عبارت اور حوالہ پوسٹ کر دیں۔۔ اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brailvi Haq مراسلہ: 10 جولائی 2016 Author Report Share مراسلہ: 10 جولائی 2016 یہ حدیث کے الفاظ تو ہیں نہیں اس لئے احناف کے ائمہ کے متعلق پوچھا ,, اور اصل مقصد یہی ہے کہ کیا حاضر ناظر کا شرعی مطلب یہی ہے ؟اگر ہے تو کسی امام یا حدیث سے ثابت کریں.....بہرحال جاءالحق کا پیج دے رہا ہوں صفحہ 66 ہے شائد اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brailvi Haq مراسلہ: 10 جولائی 2016 Author Report Share مراسلہ: 10 جولائی 2016 اس کا جلد سے جلد جواب درکار ہے,,,ایک دیوبندی کہ رہا ہے کہ مفتی نعیمی نے یہ اپنی طرف سے غلط معنی پیش کئے ہیں اور یہ کہ اس کا کوئی ثبوت نہیں اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
MuhammedAli مراسلہ: 11 جولائی 2016 Report Share مراسلہ: 11 جولائی 2016 جاءالحق میں ایک عبارت ہے حاضر ناظر کا شرعی مطلب یہ ہواکہ قوتِ قدسیہ والا ایک ہی جگہ رہ کر تمام عالم کو اپنے کف دست کی طرح دیکھے اور دور و نذدیک کی آواز سنے یا ایک آن میں عالم کی سیر کرے کیا یہ ائمہ احناف کا قول ہے؟؟ پلیز اس کے متعلق وضاحت کردیں Ghaliban yeh kissi Hadith say akhaz heh ... kaheen para thah ... milnay par paste kar doon ga. اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Khalil Rana مراسلہ: 11 جولائی 2016 Report Share مراسلہ: 11 جولائی 2016 1 اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brailvi Haq مراسلہ: 11 جولائی 2016 Author Report Share مراسلہ: 11 جولائی 2016 Mohtram is ka tarjuma bi paish kr dain.....shukria اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brailvi Haq مراسلہ: 12 جولائی 2016 Author Report Share مراسلہ: 12 جولائی 2016 Jnb is ka urdu tarjuma bi anayt farma dain اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zulfi.Boy مراسلہ: 12 جولائی 2016 Report Share مراسلہ: 12 جولائی 2016 بے شک اللہ تعالیٰ نے میرے سامنے دنیا کو پیش فرمادیا ہے تو میں اسے اور جو کچھ اس میں قیامت تک ہونے والا ہے سب کو ایسے دیکھ رہا ہوں جیسے اپنی ہتھیلی کو دیکھتا ہوں اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brailvi Haq مراسلہ: 13 جولائی 2016 Author Report Share مراسلہ: 13 جولائی 2016 Zulfi Boy,kia ap uper diay gaye Kanz ul ummal k page ka tarjuma ka page da skte hn,mujhe sakht zrurat h? اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kilk-e-Raza مراسلہ: 13 جولائی 2016 Report Share مراسلہ: 13 جولائی 2016 Zulfi Boy,kia ap uper diay gaye Kanz ul ummal k page ka tarjuma ka page da skte hn,mujhe sakht zrurat h? zulfi bhai ne kanz ul ummal ki hadith ka tarjima hi dya hay. arabi alfaaz pr ghour keren tu yahi tarjima lag raha hay. اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brailvi Haq مراسلہ: 14 جولائی 2016 Author Report Share مراسلہ: 14 جولائی 2016 Bhai,is se Ja al haq ki hazar nazar ki tarif kese sabit huwi, Plz guide kr dain detail se اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kilk-e-Raza مراسلہ: 14 جولائی 2016 Report Share مراسلہ: 14 جولائی 2016 جاءالحق میں ایک عبارت ہے حاضر ناظر کا شرعی مطلب یہ ہواکہ قوتِ قدسیہ والا ایک ہی جگہ رہ کر تمام عالم کو اپنے کف دست کی طرح دیکھے اور دور و نذدیک کی آواز سنے یا ایک آن میں عالم کی سیر کرے کیا یہ ائمہ احناف کا قول ہے؟؟ پلیز اس کے متعلق وضاحت کردیں بے شک اللہ تعالیٰ نے میرے سامنے دنیا کو پیش فرمادیا ہے تو میں اسے اور جو کچھ اس میں قیامت تک ہونے والا ہے سب کو ایسے دیکھ رہا ہوں جیسے اپنی ہتھیلی کو دیکھتا ہوں aik jaga se tamam kainaat ko apne hath per dekhna.. yeh hadith ka mafhoom hay or yahi hazir o nazir ki tareef mufti sahb ne ki hay.. apni taraf se nahi ki.. ab suwal wahabion se hay ke hazir nazir ki aisi tareef keren jo iske bar aks hay.. kya wahabi Allah ko hr jaga jism ke sath hazir o nazir mante hain? لاحول ولا قوۃ ap wahabia se hazir o nazir ki tareef malom keren or sath men quran o hadith ka hawala mangen. اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brailvi Haq مراسلہ: 14 جولائی 2016 Author Report Share مراسلہ: 14 جولائی 2016 Ye hi kaha tha bhai main ne bi,,,,,mgr Wahabi bole k hmen ye tarif harf ba harf sabit kr k dikhaen اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kilk-e-Raza مراسلہ: 15 جولائی 2016 Report Share مراسلہ: 15 جولائی 2016 Ye hi kaha tha bhai main ne bi,,,,,mgr Wahabi bole k hmen ye tarif harf ba harf sabit kr k dikhaen wahabi se pehla mutaliba yeh keren ke hazir o nazir ki tareef kya hay.. phir uski di hoyi tareef pr quran o hadith se daleel mangen.. in wahabion se agr ap aise bat nahi keren ge tu ye aise fazool etarazat or zid se apka time barbaad keren ge. hum ne apni daleel hadith se de di hay.. ab us wahabi ke zimme hai ke isko ghalat sabit kere or apni nayi taref ko quran o hadith se sabit kere. اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brailvi Haq مراسلہ: 18 جولائی 2016 Author Report Share مراسلہ: 18 جولائی 2016 Kia is hadis ki sanad zaif h? Or kia aima ne ise sahee qirar dia اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Khalil Rana مراسلہ: 18 جولائی 2016 Report Share مراسلہ: 18 جولائی 2016 اس حدیث کو ابو نعیم بن حماد اور طبرانی دونوں نے سیدنا عبداللہ بن عمر رضی اللہ تعالیٰ عنہما سے روایت کیا ہے ضعف کا تعلق ابو نعیم کی روایت کے ساتھ ہے اور اسی سے متعلق ہے، پوری عبارت یہ ہے ابو نعیم بن حماد فی الفتن عن ابن عمر وسندہ ضعیف طبرانی کی روایت جسے حافظ علی متقی صاحب کنزالعمال نے لکھ کر طب حل عن ابن عمر لکھا اور سند کے ضعف کا ذکر نہیں کیا، اگر دونوں روایتوں میں فرق نہ ہوتا تو حافظ علی متقی ایک ہی جگہ ابو نعیم اور طبرانی کا حوالہ دے کہ وسندہ ضعیف کہہ دیتے ،تاکہ دونوں روایتوں کا ضعف معلوم ہوجاتا، لیکن انہوں نے ایسا نہیں کیا صرف ابو نعیم کی روایت کے ساتھ ضعیف لکھا، طبرانی کی روایت کے ساتھ ضعیف نہیں لکھا تاکہ معلوم ہوجائے کہ ضعف ابو نعیم کی روایت کے ساتھ خاص ہے ۔ طبرانی کی روایت ضعیب نہیں بلکہ صحیح ہے۔ اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kilk-e-Raza مراسلہ: 18 جولائی 2016 Report Share مراسلہ: 18 جولائی 2016 Kia is hadis ki sanad zaif h? Or kia aima ne ise sahee qirar dia apne wahabi ki di hoyi tareef pesh nahi ki? uske nazdek hazir nazir ki kya taref hay? اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brailvi Haq مراسلہ: 18 جولائی 2016 Author Report Share مراسلہ: 18 جولائی 2016 Bta hi nai rha,,,,Kehta h dawa ap ka hai,,,Ap ne sabit krni hai اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mustansar مراسلہ: 19 جولائی 2016 Report Share مراسلہ: 19 جولائی 2016 (ترمیم شدہ) اللہ Edited 19 جولائی 2016 by Qadri Sultani ٹاپک سے ان ریلیٹد ہر پوسٹ ایڈٹ کی جائے گی۔ اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mustansar مراسلہ: 19 جولائی 2016 Report Share مراسلہ: 19 جولائی 2016 اللہ YE HARKAT TUMHRA KHULAY LAFZON AETRAFE SHIKAST HE, JESA K MENE LIKHA THA K BIDDATI MASLAE HAZIR O NAZIR AUR ILME GHAIB PAR BAT KARNE SE AESE BHAGTA HE JESE CHOOHA BILLI SE, YE UNRELATED KESE HOGAYA MENE YEHI LIKHA THA NA IN MASAIL KA TA'ALLUQ AQIDAY SE HE AUR AQIDA ZAEEF HADEES SE TO KIA KHABRE WAHID SAHI HADEES SE AUR MURSAL RIWAYAAT SE BHI NAHI SABIT HO SAKTA, ME PHIR LIKH RAHA HOON PHIR DELETE KARDENA, 1. NASSUSE QATIA YANI QUR'AAN KI AYAT SE 2. HADEESE MUTWATRA SE YANI JO HADEES KAM AZ KAM 10 SAHABAE KARAAM SE SABIT HO, 3. IJMA MUTWATRA SE YANI US IJMA PAR TAMAM SAHABA KA, TAMAM TABAEEN KA AUR TAMAM FUQAHAE KARAAM KA AMAL TAWATUR SE SABIT HO, YE AKABIR AUR FUQAHAE KARAAM KA MUSALLIMA USOOL HE, SAMJHE QADRI MIAN, YE ILMI BAAT TUM JESE KURH MAGHAZON KO KAHAN SAMAJH AYEGI, TUM TO APNE US BARELVI HAQ WALE BACHAY KI WAJA SE MERI TEHREERON KO DELETE KAR RAHE HO K KAHIN US KO HAQ BAAT NA MALOOM HOJAYE, SHARAM KARO 1 HAFTAY SE WO POOCH RAHA HE AUR TUM US KO SIRF 1 HADEES SENT KAR SAKE WO BHI ZAEEF, LO AB DEKHO DALAIL KA DHER. 1 USOOL AUR BHI TAMAM QARI AKABIR KA YAAD RAKHEN, WO YE K JAB BHI AAJ K ZAMANE KA KOI AALIM YE MAULVI QUR'AAN KI KISI AYAT KI TAFSEER PESH KARE TO US TAFSEER KO US WAQT K ULMA AUR MUFASSEREEN HAZRAAT KI TAFSEER SE PARKHO AUR MATCH KARO, K JAB YE DEVBANDI AUR BARELVI MASLA IS DUNYA ME NA THA K YE MASLA TO SIRF 150 SAAL PURANA HE, AGAR AAJ K AALIM KI TAFSEER AUR BATAYA GAYA MASLA US WAQT YANI IS IKHTILAAF SE PEHLE K ULMA SE MATCH KARE AUR UN K QAUL MUTABIQ HO TO US MASLE KO LELO WARNA RUD KAR K DEEWAR PAR MARDO. ME KIN LOGON KI BAAT KAR RAHA HOON JESE PEERENE PEER RAHIMAHULLAH, IMAM RAZI, ALLAMA IBNE KASEER, FATAWA AALAMGIRIA, FATAWA QAZI KHAN, BEHRUR RAIQ, BAZZAZIA, QAZI AZDUDDIN, IMAM JURJANI, IMAM ABU HANIFA, IBNE TEEMIA, TAFSEER KHAZAN, TAFSEER KABEER, IMAM SHAMI. TO AB TAMAM SAGE SABZI MANDI AUR KALBE RAZA HAZRAAT SE GUZARISH HE K MASLE K SUBOOT ME IN ULMA AUR IN KI KITABON K HAWALE DENE HONGAY AUR AAP K BIDDATI AUR KAM ILM ULMA K HAWALE NAHI CHALEN GAY K BILA WAJA K AQLI GHORAY, FUZOOL KA QAYAAS, ZAEEF AHADEES, KHAWAB AUR BUZROGON KI IBARAAT NAHI CHALENGI, AUR MUJE MALOOM HE K IN QAYOOD K SATH TUM TO KIA TUMHARA BAWA NA CHAL SAKA TUM KIA BECHTAY HO, TUMHARE BAWA SE JAWAB NAHI BAN PARE HAMARE AKABIREEN K TO JAL BHUN KAR UN KI IBARAAT K KHUD TARASHEEDA GUMRAH KUN MATLAB PESH KAR K KHUD BHI GUMRAH HUA AUR TUM LOGON KO BHI GUMRAH KAR GAYA, YE ABHI THORAY DALAIL HEN BOHAT ZIADA IS K BAAD PESH KARUNGA.WO KHANJAR KAHAN GAYA KILKE RAZA KA, BAS KUND HOGAYA, 2 MARTABA TOPIC SE BHAG CHUKE HO SAMNA KARO MARD BANO, BIDDATI MAT BANO. اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sag e Madinah مراسلہ: 19 جولائی 2016 Report Share مراسلہ: 19 جولائی 2016 دیوبندی جی آپ جیسے کئی پہلے یہاں آئے اور ذلیل و خوار ہو کے گئے۔ مسئلہ علم غیب پر آپ نے نامور دیوبندی مناظر ساجد خان اور ناصر نعمان ذلیل رسوا ہو کے گئے یہاں سے اور آپ یہ دعویٰ کر رہے کہ ہم ان مسائل پر بات کرنے سے بھاگتے ہیں۔۔ سرفراز گکھڑوی کی کتاب کاپی پیسٹ کرنے سے کیا آپ مناظر بن گئے ہیں؟سرفراز گکھڑوی کے رد میں عبارات اکابر کا تنقیدی جائزہ،پھر اثبات علم الغیب ،مسٰئلہ علم و غیب و حاضر ناظر اور ملا علی قاری،توضیح البیان جیسی مایہ ناز کتب موجود ہیں۔اس کے علاوہ اور بھی کتب ہٰیں جنکا لنک اسی فورم میں موجود ہے۔ مسئلہ حاضرو ناظر پر بہترین کتاب تسکین الخواطر کا لنک موجو ہے۔آپ کی ہر بات کا جواب اس کتاب میں موجود ہے۔ http://www.islamimehfil.com/topic/19818-book-taskeen-ul-khatir-fil-masla-e-hazir-o-nazir/ اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sag e Madinah مراسلہ: 19 جولائی 2016 Report Share مراسلہ: 19 جولائی 2016 آپ نے حضور پیران پیر دستگیر رضی اللہ عنہ نے منسوب ایک عبارت نقل کی ہےجو شخص یہ اعتقاد رکھے کہ حضور صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم غیب جانتے تھے وہ کافر ہے۔۔۔ یہ فتویٰ تو آپ کے تھانوی کے پر ہی لاگو ہو رہا ہے جو کہ ہر پاگل،جانور وغیرھم تک کے لیے بھی علم غیب کے جواز کا قائل ہے۔۔۔الحمد للہ آپ کے پپش کردہ سکین سے آپ کا مولوی ہی کافر ٹھہرا۔۔۔ اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
تجویز کردہ جواب
بحث میں حصہ لیں
آپ ابھی پوسٹ کرکے بعد میں رجسٹر ہوسکتے ہیں۔ اگر آپ پہلے سے رجسٹرڈ ہیں تو سائن اِن کریں اور اپنے اکاؤنٹ سے پوسٹ کریں۔
نوٹ: آپ کی پوسٹ ناظم کی اجازت کے بعد نظر آئے گی۔