Saeedi مراسلہ: 20 جون 2016 Report Share مراسلہ: 20 جون 2016 (ترمیم شدہ) میں نے لکھاتھاکہ نرمی کی حکمت کی وجہ سے فتویٰ سے گریز کیا گیا کیونکہ نرمی توبہ کی طرف لانے کا زیادہ باعث بنتی ہے۔ تاہم مبتدعین کہنا اورکافرکہنے سے احتیاطاً سکوت کرنے میں اہل براہین قاطعہ کی کونسی عزت افزائی ہوتی ہے؟ یادرہے کہ انوارساطعہ کی اشاعت ثانی تک براہین قاطعہ کی متنازعہ عبارت پرمن شک والا فتویٰ کہیں سے جاری نہیں ہواتھا۔ بعد میں خود حاجی صاحب نے اس متنازعہ عبارت کے گستاخانہ ہونے کا فتویٰ دیا تھا ۔ملاحظہ ہوتقدیس الوکیل۔ Edited 20 جون 2016 by Saeedi اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
bella مراسلہ: 20 جون 2016 Report Share مراسلہ: 20 جون 2016 (ترمیم شدہ) Saadi sb Ab ap py two fatwa qarz hyn jn jin k scan ap ny lagany han Moulana sami aur Haji Sb ra. Yaad rahy k Haji Sb ki kitab sy fatwa scan ho Edited 20 جون 2016 by bella اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Saeedi مراسلہ: 20 جون 2016 Report Share مراسلہ: 20 جون 2016 حاجی صاحب کا فتویٰ تقدیس الوکیل میں چھپا۔بعدمیں کئی سال تک حاجی صاحب زندہ رہے۔ کہیں بھی تردید نہیں ملتی،تو وہ فتویٰ حضرت حاجی امداداللہ کاہی ہے۔ اورمولانا عبدالسمیع رامپوری حاجی صاحب کے پکے مرید ہیں اوراُن کی ہربات مانتے ہیں۔ تووہی فتویٰ آپ کابھی ہوا۔ اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haq3909 مراسلہ: 21 جون 2016 Report Share مراسلہ: 21 جون 2016 (ترمیم شدہ) حاجی صاحب کا خط 1310 ھ میں چھپا ۔بعدمیں 5 سال تک حاجی صاحب زندہ ر کہیں بھی تردید نہیں ملتی،تو وہ خط حضرت حاجی امداداللہ کاہی ہے۔ اورمولانا عبدالسمیع رامپوری حاجی صاحب کے پکے مرید ہیں اوراُن کی ہربات مانتے ہیں۔ تووہی فتویٰ آپ کابھی ہوا۔ ہر ایک کو برسرے الزام کیوں ٹہرایں ہماپنے سامنے بھی تو ایک آئینہ ہوتا ہے Edited 21 جون 2016 by Haq3909 اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Saeedi مراسلہ: 21 جون 2016 Report Share مراسلہ: 21 جون 2016 (ترمیم شدہ) REFERENCE ??? before further discussion Edited 22 جون 2016 by Saeedi اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
bella مراسلہ: 21 جون 2016 Report Share مراسلہ: 21 جون 2016 (ترمیم شدہ) ... Edited 21 جون 2016 by bella اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Saeedi مراسلہ: 22 جون 2016 Report Share مراسلہ: 22 جون 2016 (ترمیم شدہ) حوالہ دو۔ باقی باتیں بعد میں۔ جس کتاب سے بھی عکس دیا ۔ اس کا نام تو لکھو۔ میں اپنا تجزیہ لے کر بیٹھا ھوں۔ آپ لوگ حوالہ تو دیں۔ Edited 22 جون 2016 by Saeedi اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sag e Madinah مراسلہ: 22 جون 2016 Report Share مراسلہ: 22 جون 2016 لگتا ہے حوالہ بھی سرفراز گکھڑوی کی طرح کہیں سے خود ہی بنانا پڑے گا۔۔۔ اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
bella مراسلہ: 22 جون 2016 Report Share مراسلہ: 22 جون 2016 (ترمیم شدہ) Saadi Sb jis tara sy ap ny apni kitab ka hawala deya jo ham par ujat nhe mumkan HAQ SB ny b koe deoband alam ki kitab ka hawala qoute keya ho barhal ye tu haq sb he bat sakty han. janab mairi post ka tu jwab dyn hawala Haji sb ki kitab sy kun k unki apni books majood hyn Edited 22 جون 2016 by bella اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Saeedi مراسلہ: 23 جون 2016 Report Share مراسلہ: 23 جون 2016 حوالہ دو۔ میں بات آگے چلاؤں۔ اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haq3909 مراسلہ: 23 جون 2016 Report Share مراسلہ: 23 جون 2016 حوالہ دو۔ باقی باتیں بعد میں۔ جس کتاب سے بھی عکس دیا ۔ اس کا نام تو لکھو۔ میں اپنا تجزیہ لے کر بیٹھا ھوں۔ آپ لوگ حوالہ تو دیں۔ حاجی صاحب کا فتویٰ تقدیس الوکیل میں چھپا۔بعدمیں کئی سال تک حاجی صاحب زندہ رہے۔ کہیں بھی تردید نہیں ملتی،تو وہ فتویٰ حضرت حاجی امداداللہ کاہی ہے۔ Chalo aaj Haji Sahab par hi faisla kar letay hay: Aur baqoul Mufti Muhammad Khalil Khan Qadri Barkati Sahab kay yay risala Haji Sahab nay khud likha, 1312 Hijri may chapa aur Bil-itefaq yay Wasiyat Haji Sahab ki apni hay. یعنی وصیت کوہاتھ لگاتے ہیں تو فتنہ جاگ جائے گا اور اسے نہ جگانا بہتر ہے واہ بریلویوں واہ حاجی صاحب کی وصیت جس میں قطب الارشاد حضرت گنگوہی کی تعریف و توثیق تھی جو ہم نقل کر آئے ہیں اس وصیت کا ہاتھ لگانا فتنہ سمجھتے ہو۔ تو فسادی تم ہی ہوئے نہ کہ ہم: بریلوی حضرات سے ہمارا سوال ہے کہ تم ان فیصلوں کو ماننے کے لیےتیار تیارتیار نہیں۔ تو فساد کی جڑ اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Saeedi مراسلہ: 23 جون 2016 Report Share مراسلہ: 23 جون 2016 (ترمیم شدہ) پہلے والے مکتوب کا ماخذ بتاؤ۔وہ کیوں نہیں بتارہے؟ باقی باتیں بعدمیں ہوں گی۔ Edited 23 جون 2016 by Saeedi اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
bella مراسلہ: 24 جون 2016 Report Share مراسلہ: 24 جون 2016 Saadi Sb Haji SB ki wasiyat samny aage jwab dou ab kun chabal mar rhy ho (pahly hawala ka makhaz dou. agar de be dya jay tu b baat Haji sb ki wasiyat par akar ruky gi) Moulana Abdul Sami aur baki wo tamam ulma jinhon ny esbook ki taeed (fevour) ki unmain sy kitny ulma ny 51p walay ebarat pr kufar ka fatwa dya yn ye badbahti Ahmed raza aur usky cheloon k hesy main i اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sag e Madinah مراسلہ: 24 جون 2016 Report Share مراسلہ: 24 جون 2016 (ترمیم شدہ) دیوبندی بلا جی اپنے گھر کی زبان یہاں استعمال نہ کرو۔آپ سے پہلے حوالہ کا ماخذ مانگا گیا ہے تواگر سچے ہو تو اسے پیش کرنے میں ترددکیسا؟؟؟یا ابھی سرفراز کھکھڑوی کی سنت ادا کرنے میں دیر ہو رہی ہے؟؟؟ ایڈمن سے گزارش ہو گی کہ جب تک دیوباندی حوالہ پیش نہ کریں تب تک ان کی کوئی بھی پوسٹ شو نہ کی جائے۔۔ Edited 24 جون 2016 by Sag e Madinah اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hasan Khan مراسلہ: 24 جون 2016 Report Share مراسلہ: 24 جون 2016 (ترمیم شدہ) لگتا ے دیوبندیوں نے اس مکتوب کے معاملے میں حسین احمد مدنی کی پیروی کرتے ہوے جھوٹ باندھا ہے جس کا کوئی ماخز ہی نہیں۔ اب سیعدی صاحب کی گرفت پر بھوکھلا گے ہیں ۔ اور بات کو وصیت کی طرف لا کر پیش کردہ جھوٹے مکتوب پر مٹی ڈالنا چاہتے ہیں۔ دیوبندیو اگر سچے ہو تو کیوں نہیں اس مکتوب کا ماخز بتا رہے ؟ شیم شیم شیم دیوبندی جھوٹوں کی شیم۔ Edited 24 جون 2016 by Hasan Khan اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
bella مراسلہ: 24 جون 2016 Report Share مراسلہ: 24 جون 2016 (ترمیم شدہ) ji zara batana pasand karain gy many kahan ghalat alfaz boly Bilfarz jo HAQ ny hawal pahly pesh keya hy wo jotha b ho tu Haji Sab ki wasiyat ka kya karo gy aur jab Wasiyat pesh kardi tu pahly hawalay ki koe hamiyat nhe rahti aya wo sach hy yan joth kun k jo alfaz wasiyat main hyn aisay he hawala main hyn. Chalo hawal mil b geya tu kya karo gy esko jotha sabit karo gy tu b koe faida nhe baat wasiyat par he ani hy. aur phir deye gy halawa ka mustanad hony k elye itna he kafi ha k haji Sb ki wasiyat b aisi he hy abi Haji sb ki aur b books hyn jis main ulma deoband ko haq par lekha hy Ab saadi k pass jawab nahe tu baat pahly hawaly ki kar raha hy Ankhn khool kar Haji Sb ki wasiyat paro aur jawab dou Edited 24 جون 2016 by bella اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sag e Madinah مراسلہ: 24 جون 2016 Report Share مراسلہ: 24 جون 2016 بلا جی آپ نے لکھا سعدی صاحب چبل مارنا بند کریں۔۔یہ کیا ہے؟آپ کے ہاں کیا اسے تمیز کہتے ہیں؟ جب سعیدی صاحب نے کہہ دیا کہ وہ اپنا تبصرہ کریں گے تو آپ لوگوں کو حوالہ دینے میں کیا مسٴلہ ہے؟ اور آپ جو وصیت نامہ پیش کر کے اتنا اچھل رہے ہیں اس کے لیے اطمینان رکھیے ،عنقریب آپ کا منہ بند ہو جاءے گا۔ اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kilk-e-Raza مراسلہ: 24 جون 2016 Report Share مراسلہ: 24 جون 2016 بیلا صاحب، انتہائی جاہل اور بدتمیز آدمی ہے۔۔ حق دیوبند نے حوالہ دینا ہے۔ اسے پوسٹ کرنے دو۔اور جب تک حوالہ نہیں آتا۔چپ کر کے بیٹھو۔۔۔ اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hasan Khan مراسلہ: 25 جون 2016 Report Share مراسلہ: 25 جون 2016 نا حق دیوبندی چل معافی مانگ لے اور تسلیم کر لے کہ تم نے اپنے بزرگوں کی روش اختیار کرتے ہوے جھوٹا مکتوب پیش کیا تھا۔ شاباش جلدی جلدی معافی مانگ لے یار تا کہ اگلی بات کا آغاز کیا جاے۔ نام اپنا حق رکھا ہے اور کام تیرے سارے باطل ہیں۔ کیا یہ کھلا تضاد نہیں ؟؟ اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
bella مراسلہ: 25 جون 2016 Report Share مراسلہ: 25 جون 2016 (ترمیم شدہ) .... Edited 25 جون 2016 by Qadri Sultani Jab tak hawala na do gay koi post show nahi ke jay ge..Fuzool ke behas say perhaiz karain.. اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haq3909 مراسلہ: 25 جون 2016 Report Share مراسلہ: 25 جون 2016 نا حق دیوبندی چل معافی مانگ لے اور تسلیم کر لے کہ تم نے اپنے بزرگوں کی روش اختیار کرتے ہوے جھوٹا مکتوب پیش کیا تھا۔ شاباش جلدی جلدی معافی مانگ لے یار تا کہ اگلی بات کا آغاز کیا جاے۔ نام اپنا حق رکھا ہے اور کام تیرے سارے باطل ہیں۔ کیا یہ کھلا تضاد نہیں ؟؟ بیلا صاحب، انتہائی جاہل اور بدتمیز آدمی ہے۔۔ حق دیوبند نے حوالہ دینا ہے۔ اسے پوسٹ کرنے دو۔اور جب تک حوالہ نہیں آتا۔چپ کر کے بیٹھو۔۔۔ بلا جی آپ نے لکھا سعدی صاحب چبل مارنا بند کریں۔۔یہ کیا ہے؟آپ کے ہاں کیا اسے تمیز کہتے ہیں؟ جب سعیدی صاحب نے کہہ دیا کہ وہ اپنا تبصرہ کریں گے تو آپ لوگوں کو حوالہ دینے میں کیا مسٴلہ ہے؟ اور آپ جو وصیت نامہ پیش کر کے اتنا اچھل رہے ہیں اس کے لیے اطمینان رکھیے ،عنقریب آپ کا منہ بند ہو جاءے گا۔ حوالہ دو۔ میں بات آگے چلاؤں۔ Lo jee Hawala peesha e khidmat hay. Al-Shihab al-Thaqib ‘ala al-Mustariq al-Kadhib, safa number 291 (Lahore: Dar al-Kitab, May 2004 ed). اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haq3909 مراسلہ: 25 جون 2016 Report Share مراسلہ: 25 جون 2016 (ترمیم شدہ) Mazeed moderators say guzarish hay agar aap logo nay non-barelwi members kee hi awaz dabani hay, to meray khyal may is forum par mubahisay ka koi faida nahi. Awaam dekh rahi hay kay kis kay saath imtiazi salook kiya jaraha hay. Shayd aap log bhool jatay hay kay forum rules dono tareef kay fareeqayn kay liyay hotay hay, na kay mukhalifen kay liyay sirf.Yay sari baat may eik forum memeber ke hesiyat say kar raha ho. Bura na maniyay ga. Edited 25 جون 2016 by Haq3909 اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kilk-e-Raza مراسلہ: 25 جون 2016 Report Share مراسلہ: 25 جون 2016 Mazeed moderators say guzarish hay agar aap logo nay non-barelwi members kee hi awaz dabani hay, to meray khyal may is forum par mubahisay ka koi faida nahi. Awaam dekh rahi hay kay kis kay saath imtiazi salook kiya jaraha hay. Shayd aap log bhool jatay hay kay forum rules dono tareef kay fareeqayn kay liyay hotay hay, na kay mukhalifen kay liyay sirf.Yay sari baat may eik forum memeber ke hesiyat say kar raha ho. Bura na maniyay ga. کسی کے ساتھ امتیازی سلوک نہیں ہورہا۔۔ جب سعیدی صاحب نے کہا حوالہ دو۔ توایک جائز مطالبہ کیا جا رہا تھا تو اسے پورا کرنا آپ کی ذمہ داری ہے۔ بیلا صاحب خلط مبحث کر رہے تھے۔۔۔ اور جزباتی ہوکر الٹی سیدھی اور غیر مہذب باتیں شروع کردیں ۔۔تو یقیناً منع کیا جائے گا۔ اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Saeedi مراسلہ: 26 جون 2016 Report Share مراسلہ: 26 جون 2016 (ترمیم شدہ) Lo jee Hawala peesha e khidmat hay. Al-Shihab al-Thaqib ‘ala al-Mustariq al-Kadhib, safa number 291 (Lahore: Dar al-Kitab, May 2004 ed). جناب اب آپ نے لکھا ہے کہ حاجی امداداللہ کا مذکورہ خط الشہاب الثاقب میں چھپا ۔ پہلے آپ نے لکھا :حاجی صاحب کا خط 1310ھ میں چھپا ۔بعدمیں 5سال تک حاجی صاحب زندہ رہے۔کہیں بھی تردید نہیں ملتی۔ آپ گویا یہ کہ رہے ہیں کہ الشہاب الثاقب ۱۳۱۰ھ میں چھپی ،اُس کے ۵سال بعد تک حاجی امداداللہ زندہ رہے؟ کیاحاجی صاحب کی وفات ۱۳۱۰+۵=۱۳۱۵میں ہوئی؟ کتنا شوق ہے مذہب پربحث کرنے کا؟اوریہ حال ہے تحقیق کا؟ جناب !الشہاب الثاقب حاجی صاحب کی وفات کے بعدچھپی ہے۔ریکارڈ درست کرو۔ الشہاب الثاقب کے اندر لکھی ہوئی کچھ باتیں اورحوالے جھوٹ کاپلندہ ہیں ۔اور کیوں نہ یہ خط بھی اُن جعلی حوالوں میں شمار کرلیا جائے جو الشہاب الثاقب میں مطبوعہ ہیں اورآپ کے شیخ العرب والعجم حسین احمدمدنی کی صداقت پرسوالیہ نشان ہیں؟ ابھی خط کا تجزیہ باقی ہے۔اوروہ بعدمیں ہوگا۔ Edited 26 جون 2016 by Saeedi اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
bella مراسلہ: 27 جون 2016 Report Share مراسلہ: 27 جون 2016 Saadi sb. Asal baat par tu ap jawab nahe dy rhy. baray maharbani Moulana Abdul Sami Rampuri Haji Sb Ra ki esbarat p51 par takfir scan post kar dyn. Aur baki tamam ulma ny es ebarat par girft kun na ki kun khamosh rahy اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
تجویز کردہ جواب
بحث میں حصہ لیں
آپ ابھی پوسٹ کرکے بعد میں رجسٹر ہوسکتے ہیں۔ اگر آپ پہلے سے رجسٹرڈ ہیں تو سائن اِن کریں اور اپنے اکاؤنٹ سے پوسٹ کریں۔
نوٹ: آپ کی پوسٹ ناظم کی اجازت کے بعد نظر آئے گی۔