rehman alvi مراسلہ: 4 مئی 2016 Report Share مراسلہ: 4 مئی 2016 Maktab: - Barailvi Maslak k Bohat Baray Aalim Mohammad Ali Naqshbandi Sab k Nazeeq bhe 22 Rajab ko Konday Krna Jaiz Nahi, Wo Likhtay hain: Shiyon ne Ye Tariqa Eesal-e-Sawab k Liye Nahi Bal k Ameer Muawia Rz.A k inteqal ki Khushi Mananay k Liye Ghara hay, 1 Sahabi e Rasool ki Toheen aor in se Barat ki Khatir Esko Waza Kia Gaya, inka Maqsad sirf Ameer Muawia k Khilaf Dil ki Bharas Nikalna hay,Es Liye Ahle Sunnat ko 22 Rajab ko Konday Bharnay se Mukammal ijtenab krna Chahiye (Dushmanan e Ameer Muawia ka ilmi Muhasba Jild 2, Page 504 aor 505 Nashir: Maktaba Noria Lahore) اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Khalil Rana مراسلہ: 4 مئی 2016 Report Share مراسلہ: 4 مئی 2016 مشابہت میں کونڈے کرنا تو میرے خیال جائز نہ ہوگا البتہ ایصال ثواب کے لئے ستائیس رجب یا آگے پیچھے کی تاریخوں میں کریں اور کونڈوں کی بجائے کسی برتن میں ہو گھر سے باہر لے جانے پر بھی پابندی نہ ہو اور کوئی مخصوص کہانی بھی نہ پڑھیں ،تو کوئی حرج نہیں کہ ایصال ثواب تو ہر وقت جائز ہے۔ اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Saeedi مراسلہ: 11 مئی 2016 Report Share مراسلہ: 11 مئی 2016 یہ مولانا محمد علی کا تفرد ھے۔ ورنہ ھمارے اکابر کا موقف یہ نہیں ھے۔ اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
rehman alvi مراسلہ: 11 مئی 2016 Author Report Share مراسلہ: 11 مئی 2016 lakin saeedi bhai Mohammad Ali Naqshbandi Sab bhi tu humara hi Aalim hai na plz is k detal ma jawab da اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
bhutto مراسلہ: 12 مئی 2016 Report Share مراسلہ: 12 مئی 2016 محمد علی ھمارا ھی عالم ھے مگر اس سے بڑے اکابر جب ایک بات کو جائز لکھ چکے تو اتباع تو جمہور کا ھوتا ھے. بہار شریعت حصہ 16 دیکھ لیں. اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
MuhammedAli مراسلہ: 13 مئی 2016 Report Share مراسلہ: 13 مئی 2016 Allah kay Nabi (sallallahu alayhi wa aalihi was'sallam) farman heh kay Jammat kay saath chalo. Aur Ahadith say sabat heh kay Jammat jamhoor yehni bara giro heh joh tadad mein ziyada ho. Kissi ka munfirid muwaqif qubul nahin keeya jata. Joh Maulana Sahib nay kitab mein likha heh, agar is'see waja say konday keeyeh jahen yehni jis niyat say Shia kartay hen toh phir zeroor esay konday qattan jaiz nahin. Han agar isaal e sawab ki niyat say keeyeh jahen toh jaiz hen. Islam seedi raah par chalanay aya heh. Allah kay Nabi (sallallahu alayhi wa aalihi was'sallam) nay Mushrikoon kay nangay tawaf e Kabah ko Ihram ata farma kar seedi rah par chala aur un ki shirki talbiyah - ya Allah teray saath kohi shareek nahin siwa-hay jissay tooh nay chuna [kuch istera kay ilfaz thay] ko Tawheed ko seeday rastay par chalaya. Alhasil gumrahiyoon ko seehdi rah par chalanay ki Sunnat Allah kay Nabi ki heh. Agar Shia ghalat nazriyeh say karay toh joh ussay darust kar kay karay toh jaiz heh. Allah kay Nabi ka farman heh, jis nay achi Sunnat ijaad ki us kay leyeh aur joh us par ba-amal hoga sawab heh. Sahih Muslim ki Hadith heh, aur baqi kutub e Ahadith mein bi naqal heh. اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Saeedi مراسلہ: 13 مئی 2016 Report Share مراسلہ: 13 مئی 2016 (ترمیم شدہ) اس موضوع پر علامہ مفتی عبدالمجید خان سعیدی نے کتاب لکھی ھے؛۔ Edited 13 مئی 2016 by Saeedi اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Saeedi مراسلہ: 13 مئی 2016 Report Share مراسلہ: 13 مئی 2016 BOOK OF MOULANA ABDUL MAJEED SAEEDI Al jawab-ul-Azhar.pdf اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Saeedi مراسلہ: 15 مئی 2016 Report Share مراسلہ: 15 مئی 2016 (ترمیم شدہ) منہ پھٹ تبرائی شیعہ اور 22 رجب کے کونڈے . Edited 15 مئی 2016 by Saeedi 1 اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
MunAAm مراسلہ: 15 مئی 2016 Report Share مراسلہ: 15 مئی 2016 (ترمیم شدہ) hamare yaha b zyda tar 22 rajab ko hi krte hai/the magr ab kuch ulma ne 22 ki jagah kisi dusri tarikh par krne ki salah dete hai.... ye hamare ilaqe me kab se shuru hua hai iska mujhe ilm nahi magr hosakta hai ye riwaj b arab shareef wagera k ilaqo se yaha aaya ho... ky 22 rajab Ameer E Muaawiyyah ka wisaal nahi hai??? maine is topic par kitab padhi thi plz thodi roshni daale Edited 15 مئی 2016 by MunAAm Attari اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
تجویز کردہ جواب
بحث میں حصہ لیں
آپ ابھی پوسٹ کرکے بعد میں رجسٹر ہوسکتے ہیں۔ اگر آپ پہلے سے رجسٹرڈ ہیں تو سائن اِن کریں اور اپنے اکاؤنٹ سے پوسٹ کریں۔
نوٹ: آپ کی پوسٹ ناظم کی اجازت کے بعد نظر آئے گی۔