Hasan Khan مراسلہ: 2 مئی 2016 Report Share مراسلہ: 2 مئی 2016 کسی وہابی نے اعتراض کیا ہے کہ اگر انبیا علیہم اسلام کو علم غیب ہوتا ہے پھر وحی کا کیا مقصد رہ جاتا ہے ؟؟ اگر حضرت ابراہیم علیہم اسلام کو یہ علم غیب تھا کہ حضرت اسمعیل علیہ اسلام پر چھری پھیرتے وقت اللہ کی طرف سے دنبہ رکھ دیا ھاے گا تو پھر اللہ کی آزمائش پر پورا اترنے کان کیا جواز رہ جاتا ہے اور اگر نہیں علم تھا تو ثابت ہو گیا کہ نبی کو علم غیب نہیں ہوتا۔۔ مندرجہ بالا اعتراضات کے جوابات اس فورم پر میں نے دیکھے تھے اب نہیں مل رہے، براہ مہربانی ان کے جوابات میں میری مدد فرما دیں۔ شکریہ اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
MuhammedAli مراسلہ: 3 مئی 2016 Report Share مراسلہ: 3 مئی 2016 کسی وہابی نے اعتراض کیا ہے کہ اگر انبیا علیہم اسلام کو علم غیب ہوتا ہے پھر وحی کا کیا مقصد رہ جاتا ہے ?[[1] اگر حضرت ابراہیم علیہم اسلام کو یہ علم غیب تھا کہ حضرت اسمعیل علیہ اسلام پر چھری پھیرتے وقت اللہ کی طرف سے دنبہ رکھ دیا ھاے گا تو پھر اللہ کی آزمائش پر پورا اترنے کان کیا جواز رہ جاتا ہے[2] اور اگر نہیں علم تھا تو ثابت ہو گیا کہ نبی کو علم غیب نہیں ہوتا[3] ۔۔ مندرجہ بالا اعتراضات کے جوابات اس فورم پر میں نے دیکھے تھے اب نہیں مل رہے، براہ مہربانی ان کے جوابات میں میری مدد فرما دیں۔ شکریہ Salam alayqum, 1 Nabiyoon ko ilm e Ghayb atah keeya jata heh woh khud nahin jantay. Jab ilm ghayb milna ka ek waseela wahi heh aur wahi bunyadi tor par ilm e ghayb ka hissa heh toh phir mutariz ka ihtiraz jahalat heh kay nahin yeh ap fesla keren. 2 Nabi aynda ya guzray huway waqiat ko nahin janta jab taq Allah batahay nah. Aur joh zamana haal ho, jesay deewar kay peechay ka ilm, toh Nabi ki nigah mein woh quwwat e basarat hoti heh kay dekh sakta heh agar tawajoh karay toh, aur nah karay toh Allah ta'ala ba khabr kar deta heh. Hazrat Ibrahim alayhis salam zahir baat heh us waqt nahin jantay thay, warna azmaish kia hoti. Jesa kay pehlaya bataya heh kay ilm ghayb atah hota heh aur woh bazaat e khud kuch nahin ilm e ghayb say jantay. Agar hamara aqeedah hota kay Ambiyah bazaat e khud ilm ghayb jantay hen aur Allah ka sara ilm ya qul lawh al qalam ka ilm, nabuwat kay pehlay din say jantay hen toh phir ham par yeh ihtiraz jaiz thah aur kuch mana rakhta. Hamara nazria toh yeh heh kay Ambiyah ko Ilm e ghayb Allah ki taraf say ata hota heh aur ussi waqt kamil hota heh jab Nabi ka dunyavi zindgi say pardapsohi ka waqt qareeb ho ... 3 Nabiyoon kay mutliq ilm ghayb ka inqar kufr sar'ri heh. Nabiyoon ko ilm e ghayb hota heh, joh zamana haal ho ussay mushayda farmatay hen, aur agar chahen toh zamana maazi o aynda kay waqiat par bi ba khabr ho saktay hen - lawh al mafooz kay waseeleh say. Ya phir Allah subhanahu wa ta'ala waseela e wahi kay zariyeh bata deta heh. اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
تجویز کردہ جواب
بحث میں حصہ لیں
آپ ابھی پوسٹ کرکے بعد میں رجسٹر ہوسکتے ہیں۔ اگر آپ پہلے سے رجسٹرڈ ہیں تو سائن اِن کریں اور اپنے اکاؤنٹ سے پوسٹ کریں۔
نوٹ: آپ کی پوسٹ ناظم کی اجازت کے بعد نظر آئے گی۔