Dr Afaque Farooqu مراسلہ: 29 اپریل 2016 Report Share مراسلہ: 29 اپریل 2016 Kya Shaitan ko b ilm e ghaib h? Tafseer e naeemi jild 8 page 336 par Shaitan k lie ilm e ghaib ka ittelaq kiya gaya h.. Baraye mehrbani ispar kuch tafseeli jawab marhamat farmaye k is talluq se kya aqeeda hona chahie Aur ye ibarat kaha tak sahih h اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr Afaque Farooqu مراسلہ: 29 اپریل 2016 Author Report Share مراسلہ: 29 اپریل 2016 (ترمیم شدہ) Ye h Scan page Edited 29 اپریل 2016 by Dr Afaque Farooqu اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
MUSHTAQ مراسلہ: 1 مئی 2016 Report Share مراسلہ: 1 مئی 2016 اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr Afaque Farooqu مراسلہ: 2 مئی 2016 Author Report Share مراسلہ: 2 مئی 2016 Iska jawab chahie Scan mere pas b maujood hai.. Mai scan laga raha tha par attach nai hua pata nai q Baraye meherbani iska jawab koi Bhai irsal kare K is ibarat k talluq se ahlesunnat ka kya aqeeda h Isi page me upar sawal mukammal maujood h اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Saeedi مراسلہ: 11 مئی 2016 Report Share مراسلہ: 11 مئی 2016 (ترمیم شدہ) علم غیب کا لفظ پہلے براھین قاطعہ میں دیوبندیوں نے شیطان کے لئے بولا تھا۔ ھمارے علماء کی تحریروں میں دیوبندیوں پر الزاما ً بولا جاتا رھا۔ اعلیٰ حضرت نے الاستمداد میں لکھا:۔ علم غیب ابلیس کو مانیں شہ کو کہیں جل جاتے یہ ھیں۔ علم غیب کے مسئلہ میں دیوبندی وھابی ھمارے مدمقابل ھوتے ھیں اور ھم ان کی تردید کرتے ھیں۔ کبھی جدلی استدلال سے اور کبھی برھانی استدلال سے۔ اس لئے استدلال جدلی اور استدلال برھانی کا فرق ملحوظ رکھا جائے۔ اور مفتی صاحب کے کلام کو اعلیٰ حضرت کے کلام کی روشنی میں دیکھا جائے تو مفتی صاحب جدلی استدلال پر محمول ھے۔ Edited 11 مئی 2016 by Saeedi 1 اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
تجویز کردہ جواب
بحث میں حصہ لیں
آپ ابھی پوسٹ کرکے بعد میں رجسٹر ہوسکتے ہیں۔ اگر آپ پہلے سے رجسٹرڈ ہیں تو سائن اِن کریں اور اپنے اکاؤنٹ سے پوسٹ کریں۔
نوٹ: آپ کی پوسٹ ناظم کی اجازت کے بعد نظر آئے گی۔