aaftab مراسلہ: 15 مارچ 2016 Report Share مراسلہ: 15 مارچ 2016 as salam alaikum is ka jawab darkar hai jo wahabi yei hadees ya aisi aur hadees laatay hain kay jitni bhe talaq ho aik majlid mai wo aik he shumar hoti hai [ﺍﯾﮏ ﻭﻗﺖ ﮐﯽ ﺗﯿﻦ طلاقیں ایک هوﻧﮯ ﮐﯽ پهلیحدیث ]............................................................ﺍﺑﻦ ﻋﺒﺎﺱ ﺭﺽ ﺳﮯ ﻣﺮﻭﯼ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺭﺳﻮﻝ ﺍﻟﻠﮧﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﮯ ﺯﻣﺎﻧﮯ ﻣﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﺍﺑﻮﺑﮑﺮﺭﺽ ﮐﮯ ﻋﮩﺪ ﻣﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﻋﻤﺮ ﻓﺎﺭﻭﻕ ﺭﺽ ﮐﯽﺧﻼﻓﺖ ﻣﯿﮟ ﺑﮭﯽ ﺩﻭ ﺳﺎﻝ ﺗﮏ ﺗﯿﻦ ﻃﻼﻗﯿﮟ ﺍﯾﮏﮨﻮﺗﯽ ﺗﮭﯿﮟ- ﺍﻣﯿﺮ ﻋﻤﺮ ﺭﺽ ﻧﮯ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ ﮐﮧ ﻟﻮﮔﻮﮞﻧﮯ ﺍﯾﮏ ﺍﯾﺴﮯ ﮐﺎﻡ ﻣﯿﮟ ﺟﻠﺪ ﺑﺎﺯﯼ ﺷﺮﻭﻉ ﮐﺮﺩﯼﺟﺲ ﻣﯿﮟ ﺍﻥ ﮐﻮ ﻣﮩﻠﺖ ﺗﮭﯽ- ﭘﺲ ﮨﻢ ﺍﮔﺮ ﺍﻥ ﭘﺮﺗﯿﻦ ﻃﻼﻗﯿﮟ ﺗﯿﻦ ﻧﺎﻓﻆ ﮐﺮﺩﯾﮟ (ﺗﻮ ﻣﻨﺎﺳﺐ ﮨﮯ)ﭘﺲ ﺍﻧﮩﻮﮞ ﻧﮯ ﺗﯿﻦ ﻃﻼﻗﻮﮞ ﮐﻮ ﺗﯿﻦ ﻧﺎﻓﻆ ﮐﺮﺩﯾﺎ-(ﺻﺤﯿﺢ ﻣﺴﻠﻢ، 1472)ﺻﺤﺖ ﺣﺪﯾﺚﺻﺤﯿﺢ ﻣﺴﻠﻢ ﻣﯿﮟ ﺍﺱ ﺣﺪﯾﺚ ﮐﺎ ﻣﺮﻭﯼ ﮨﻮﻧﺎ ﺍﺱﮐﯽ ﺻﺤﺖ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﮐﺎﻓﯽ ﮨﮯ ﭼﻨﺎﻧﭽﮧ ﻣﻘﺪﻣﮧ ﻓﺘﺢﺍﻟﺒﺎﺭﯼ ﻣﯿﮟ ﺍﻻﺑﻦ ﺣﺠﺮ ﻣﯿﮟ ﮨﮯ:" ﭘﺲ ﺻﺤﯿﺤﯿﻦ ﮐﯽ ﺣﺪﯾﺜﻮﮞ ﮐﮯ ﺭﺍﻭﯼ ﺛﻘﺎﺕ ﮨﯿﮟﺍﻭﺭ ﻣﻌﺘﺒﺮ ﮨﯿﮟ"-ﻓﺘﺢ ﺍﻟﺒﺎﺭﯼ ﺹ10ﺍﻭﺭ ﻋﻼﻣﮧ ﻋﺒﺪﺍﻟﺤﯿﯽ ﻟﮑﮭﻨﻮﯼ ﺣﻨﻔﯽ ﻓﺮﻣﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟﮐﮧ:"ﯾﻌﻨﯽ ﺻﺤﯿﺤﯿﻦ ﺑﺨﺎﺭﯼ ﻭ ﻣﺴﻠﻢ ﺩﻭﻧﻮﮞ ﮐﺘﺎﺑﯿﮟﻗﺮﺁﻥ ﮐﺮﯾﻢ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﺍﺻﺢ ﺍﻟﮑﺘﺐ ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﺑﺎﺕﭘﺮ ﺗﻤﺎﻡ ﻣﺸﺮﻕ ﻭ ﻣﻐﺮﺏ ﮐﮯ ﻣﺤﺪﺙ ﻣﺘﻔﻖ ﮨﯿﮟ ﮐﮧﺍﻥ ﺩﻭ ﮐﺘﺎﺑﻮﮞ ﮐﯽ ﮐﻮﺋﯽ ﻧﻈﯿﺮ ﻧﮩﯿﮟ"-ﻇﻔﺮ ﺍﻻﻣﺎﻧﯽ ﺹ58ﭘﺲ ﺍﺱ ﺣﺪﯾﺚ ﮐﯽ ﺻﺤﺖ ﻣﯿﮟ ﮐﻮﺋﯽ ﺷﮏ ﻧﮩﯿﮟﺭﮨﺎ-ﺍﻣﺎﻡ ﺣﺎﮐﻢ ﺍﺱ ﺣﺪﯾﺚ ﮐﻮ ﺩﻭﺳﺮﯼ ﺳﻨﺪ ﺳﮯ ﻻﮐﺮﻓﺮﻣﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ:"ﮬﺬﺍ ﺣﺪﯾﺚ ﺻﺤﯿﺢ ﻋﻠﯽ ﺷﺮﻁ ﺍﻟﺸﯿﺨﯿﻦ"[ﯾﮧ ﺣﺪﯾﺚ ﺑﺨﺎﺭﯼ ﻭ ﻣﺴﻠﻢ ﮐﯽ ﺷﺮﻁ ﭘﺮ ﺻﺤﯿﺢﮨﮯ]ﺍﻟﻤﺴﺘﺪﺭﮎ، ﺝ،1 ﺹ196ﺍﻭﺭ ﺣﺎﻓﻆ ﺫﮨﺒﯽ ﻧﮯ ﺗﻠﺨﯿﺺ ﺍﻟﻤﺴﺘﺪﺭﮎ ﻣﯿﮟﺣﺎﮐﻢ ﮐﯽ ﺍﺱ ﺗﺼﺤﯿﺢ ﻣﯿﮟ ﻣﻮﺍﻓﻘﺖ ﮐﯽ ﮨﮯ ﺍﻭﺭﮐﻮﺋﯽ ﺗﻨﻘﯿﺪ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﯽ-ﺍﺱ ﮐﮯ ﻋﻼﻭﮦ ﻋﻼﻣﮧ، ﻣﺤﺪﺛﺸﻤﺲ ﺍﻟﺤﻖ ﻋﻈﯿﻢﺁﺑﺎﺩﯼ ﻓﺮﻣﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ:" ﮬﺬﺍ ﺣﺪﯾﺚ ﺻﺤﯿﺢ ﺛﺎﺑﺖ ﺭﻭﺍﻧﮧ ﺣﻔﺎﻅ"ﯾﮧ ﺣﺪﯾﺚ ﺍﺱ ﻣﺴﺌﻠﮧ ﻣﯿﮟ ﻧﺺ ﻭﺍﺿﺢ ﮨﮯ"ﺍﻟﺘﻌﻠﯿﻖ ﺍﻟﻤﺌﻨﯽ ﻋﻠﯽ ﺳﻨﻦ ﺩﺍﺭﻗﻄﻨﯽ، ﺹ:،466 ﻃﺒﻊ ﮨﻨﺪ ﺍﺱ ﺳﮯ ﺛﺎﺑﺖ ﮨﻮﺍ ﮐﮧ ﺭﺳﻮﻝ ﺍﻟﻠﮧ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧﻭﺳﻠﻢ ﮐﮯ ﺯﻣﺎﻧﮯ ﻣﯿﮟ ﺩﯼ ﮨﻮﺋﯽ ﺗﯿﻦ ﻃﻼﻗﯿﮟ ﺍﯾﮏﮨﯽ ﺷﻤﺎﺭ ﮐﯽ ﺟﺎﺗﯽ ﺗﮭﯿﮟ-(ﻟﻤﺤﮧ ﻓﮑﺮ)ﺭﺳﻮﻝ ﺍﻟﻠﮧ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﮯ ﻓﯿﺼﻠﮯ ﮐﮯﺑﻌﺪ ﺍﺏ ﮐﺴﯽ ﮐﻮ ﮐﻮﺋﯽ ﺍﺧﺘﯿﺎﺭ ﺑﺎﻗﯽ ﻧﮩﯿﮟ ﺭﮨﺎ-ﮐﺴﯽ ﺍﯾﻤﺎﻧﺪﺍﺭ ﻣﺮﺩ ﺍﻭﺭ ﮐﺴﯽ ﺍﯾﻤﺎﻧﺪﺍﺭ ﻋﻮﺭﺕ ﮐﻮﮔﻨﺠﺎﺋﺶ ﻧﮩﯿﮟ ﺟﺐ ﮐﮧ ﺍﻟﻠﮧ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﮐﺎ ﺭﺳﻮﻝﮐﺴﯽ ﮐﺎﻡ ﮐﺎ ﺣﮑﻢ ﺩﯾﮟ ﮐﮧ ﺍﻧﮑﻮ ﺍﻧﮑﮯ ﮐﺎﻡ ﻣﯿﮟﮐﻮﺋﯽ ﺍﺧﺘﯿﺎﺭ ﺭﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺟﻮ ﺷﺨﺺ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﺎ ﺍﻭﺭﺍﺳﮑﮯ ﺭﺳﻮﻝ ﮐﺎ ﮐﮩﻨﺎ ﻧﮧ ﻣﺎﻧﮯ ﮔﺎ ﻭﮦ ﺻﺮﯾﺢﮔﻤﺮﺍﮨﯽ ﻣﯿﮟ ﭘﮍﮮ ﮔﺎ-(ﺳﻮﺭۃ ﺍﻻﺣﺰﺍﺏ:36)ﺍﻭﺭ ﭼﻮﻧﮑﮧ ﺭﺳﻮﻝ ﺍﻟﻠﮧ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﯽﺯﻧﺪﮔﯽ ﻣﯿﮟ ﺷﺮﯾﻌﺖ ﻣﮑﻤﻞ ﮨﻮﭼﮑﯽ ﺗﮭﯽ ﺍﻭﺭ{ﺍﻟﯿﻮﻡ ﺍﮐﻤﻠﺖ ﻟﮑﻢ ﺩﯾﻨﮑﻢ}ﺍﻟﻤﺎﺋﺪﮦ3ﮐﯽ ﺑﺸﺎﺭﺕ ﺑﮭﯽ ﻣﻞ ﭼﮑﯽ ﺗﮭﯽ ﺍﻭﺭ ﺁﭖ ﮐﯽﻭﻓﺎﺕ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﻭﺣﯽ ﮐﮯ ﺁﻧﮯ ﮐﺎ ﺳﻠﺴﻠﮧ ﮨﻤﯿﺸﮧ ﮐﮯﻟﯿﮯ ﺧﺘﻢ ﮨﻮﮔﯿﺎ ﺗﻮ ﭘﮭﺮ ﺁﭖ ﮐﮯ ﺍﺱ ﻓﯿﺼﻠﮧ ﮐﻮ ﮐﻮﺋﯽﺑﺪﻟﻨﮯ ﻭﺍﻻ ﻧﮩﯿﮟ-{ﻭﻻ ﻣﺒﺪﻝ ﻟﮑﻠﻤﺎﺕ ﺍﻟﻠﮧ}ﺍﻻﻧﻌﺎﻡ34: {ﻻﺗﺒﺪﯾﻞ ﻟﮑﻠﻤﺎﺕ ﺍﻟﻠﮧ}ﯾﻮﻧﺲ64ﺍﺳﯽ ﻃﺮﺡ ﺧﻼﻓﺖ ﺻﺪﯾﻘﯿﮧ ﻣﯿﮟ ﺑﮭﯽ ﯾﮩﯽﻓﯿﺼﻠﮧ ﺭﮨﺎ- ﺍﺱ ﺯﻣﺎﻧﮯ ﻣﯿﮟ ﺑﮯ ﺷﻤﺎﺭ ﺻﺤﺎﺑﮧ ﺍﻭﺭﺗﺎﺑﻌﯿﻦ ﻣﻮﺟﻮﺩ ﺗﮭﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﺳﯽ ﻃﺮﺡ ﯾﮧ ﺍﺟﻤﺎﻋﯽﻓﯿﺼﻠﮧ ﺗﮭﺎ-ﺳﯿﺪﻧﺎ ﻋﻤﺮ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮧ ﮐﺎ ﺗﻌﺰﯾﺮﯼ ﻓﯿﺼﻠﮧﺍﻭﺭ ﭘﮭﺮ ﺧﻼﻓﺖ ﻓﺎﺭﻭﻗﯿﮧ ﻣﯿﮟ ﺑﮭﯽ ﺩﻭ ﺳﺎﻝ ﺗﮏﺍﺳﯽ ﻃﺮﺡ ﺣﮑﻢ ﺟﺎﺭﯼ ﺭﮨﺎ ﺍﺱ ﮐﮯ ﺑﻌﺪﺍﻣﯿﺮﺍﻟﻤﻮﻣﻨﯿﻦ ﻋﻤﺮ ﻓﺎﺭﻭﻕ ﺭﺽ ﻧﮯ ﺍﯾﮏ ﺳﯿﺎﺳﯽﻣﺼﻠﺤﺖ ﮐﯽ ﺑﻨﺎﺀ ﭘﺮ ﺑﯿﮏ ﻭﻗﺖ ﺗﯿﻦ ﮐﻮ ﺗﯿﻦ ﻗﺮﺍﺭﺩﯾﺪﯾﺎ ﺍﺱ ﻟﯿﮯ ﮐﮧ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﻧﮯ ﺍﺱ ﺳﮩﻮﻟﺖ ﮐﺎﻧﺎﺟﺎﺋﺰ ﻓﺎﺋﺪﮦ ﻟﯿﻨﺎ ﺷﺮﻭﻉ ﮐﯿﺎ ﺍﻭﺭ ﻃﻼﻕ ﺩﯾﻨﮯ ﻣﯿﮟﺟﻠﺪ ﺑﺎﺯﯼ ﮐﺮﻧﮯ ﻟﮕﮯ ﺗﻮ ﺍﻣﯿﺮ ﺍﻟﻤﻮﻣﻨﯿﻦ ﻋﻤﺮﻓﺎﺭﻭﻕ ﺭﺽ ﻧﮯ ﺗﯿﻦ ﮐﻮ ﻧﺎﻓﺬ ﮐﺮﺩﯾﺎ- ﺍﻭﺭ ﺧﻮﺩ ﻋﻠﺖﺑﯿﺎﻥ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ : ﺍﻥ ﺍﻟﻨﺎﺱ ﻗﺪ ﺍﺳﺘﻌﺠﻠﻮ ﻓﯽﺍﻣﺮ- ﺍﻟﺦ- ﭼﻮﻧﮑﮧ ﻟﻮﮒ ﺍﯾﮏ ﺍﯾﺴﮯ ﮐﺎﻡ ﻣﯿﮟ ﺟﻠﺪﯼﮐﺮﻧﮯ ﻟﮕﮯ ﺟﺲ ﻣﯿﮟ ﺍﻥ ﮐﻮ ﺷﺮﯾﻌﺖ ﮐﯽ ﺟﺎﻧﺐﺳﮯ ﮐﺎﻓﯽ ﻣﮩﻠﺖ ﺩﯼ ﮔﺌﯽ ﺗﮭﯽ، ﺍﻭﺭ ﺍﻟﻠﮧ ﺗﻌﺎﻟﯽﮐﯽ ﺍﺱ ﻧﻌﻤﺖ ﮐﯽ ﺍﻧﮩﻮﮞ ﻧﮯ ﻗﺪﺭ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﯽ،ﺍﺱ ﻟﯿﮯ ﺍﻣﯿﺮ ﺍﻟﻤﻮﻣﻨﯿﻦ ﻋﻤﺮ ﺭﺽ ﻧﮯ ﺍﺱ ﺑﮍﮬﺘﮯﮨﻮﺋﮯ ﻓﺘﻨﮧ ﮐﻮ ﺭﻭﮐﻨﮯ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﺑﺤﯿﺜﯿﺖ ﺣﺎﮐﻢ ﺷﺮﻋﯽﮨﻮﻧﮯ ﮐﮯ ﺗﺎﺩﯾﺒﺎ ﺍﻭﺭ ﺗﻌﺰﯾﺮﺍ ﯾﮧ ﺣﮑﻢ ﺟﺎﺭﯼ ﮐﯿﺎ، ﺗﺎﮐﮧﻟﻮﮒ ﺍﺱ ﺑﺮﯼ ﺣﺮﮐﺖ ﺳﮯ ﺑﺎﺯ ﺁﺟﺎﺋﻴﮟ-ﯾﮩﯽ ﺣﺪﯾﺚ ﻣﺴﻠﻢ ﻣﯿﮟ ﺗﯿﻦ ﻃﺮﻕ ﺳﮯ ﻣﺮﻭﯼ ﮨﮯﺍﻭﺭ ﺗﯿﺴﺮﮮ ﻣﯿﮟ ﯾﮧ ﻟﻔﻆ ﮨﯿﮟ :"ﻓﻠﻤﺎ ﮐﺎﻥ ﻓﯽ ﻋﮭﺪ ﻋﻤﺮ ﺗﺘﺎﺑﻊ ﺍﻟﻨﺎﺱ ﻓﺎﺟﺎﺯۃﺍﻟﯿﮭﻢ"ﯾﻌﻨﯽ ﻟﻮﮒ ﻃﻼﻕ ﮐﮯ ﻣﻌﺎﻣﻠﮧ ﻣﯿﮟ ﺷﺮﺍﺭﺕ ﮐﺮﻧﮯﻟﮕﮯ ﻟﮩﺬﺍ ﺍﻥ ﭘﺮ ﺍﺱ ﮐﻮ ﺣﺪ ﺟﺎﺭﯼ ﮐﺮﺩﯾﺎ-ﺭﺳﻮﻝ ﺍﻟﻠﮧ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﮯ ﻓﯿﺼﻠﮯ ﮐﮯﺑﻌﺪ ﺍﺏ ﮐﺴﯽ ﮐﻮ ﮐﻮﺋﯽ ﺍﺧﺘﯿﺎﺭ ﺑﺎﻗﯽ ﻧﮩﯿﮟ ﺭﮨﺎ- اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
تجویز کردہ جواب
بحث میں حصہ لیں
آپ ابھی پوسٹ کرکے بعد میں رجسٹر ہوسکتے ہیں۔ اگر آپ پہلے سے رجسٹرڈ ہیں تو سائن اِن کریں اور اپنے اکاؤنٹ سے پوسٹ کریں۔
نوٹ: آپ کی پوسٹ ناظم کی اجازت کے بعد نظر آئے گی۔