Jump to content

Aitraz Brelvi Najasat Chant Lete Hai


تجویز کردہ جواب

AS SALAMO ALAIQUM YE AITRAZ DEOBANDRO NE KIA HAI KI 

 

TUM BARELVI BAHISHTI ZEWAR JILD 2 ME THANVI KI NAJASAT CHATNE WALI IBARAT KA MAZAK BANATE HO BALKE ULMA E AHNAAF NE BHI YEHI FATWADIA HAI KI NAJASAT CHAT KAR SAF KRO  TO UNGLI PAK HO JAYENGI ..  AUR FATWA E RIZVIA ME BHI YE HI MSLA LIKHA HAI...

 

kya ye fatwa sahi hai aur thanvi ka najasat chatne ka fatwa aur alahazrt ke fatwe me kya farq hai

post-15035-0-97309400-1457011658_thumb.jpg

post-15035-0-78176300-1457011701_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

حدیث پاک مجمع الزوائد میں ھے:۔

 

 

[بَابٌ فِي مُعْجِزَاتِهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ فِي الْحَيَوَانَاتِ وَالشَّجَرِ وَغَيْرِ ذَلِكَ]
14153

عَنْ أَنَسِ بْنِ مَالِكٍ قَالَ:  فَقَالَ رَسُولُ اللَّهِ - صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ  لَوْ كَانَ مِنْ قَدَمِهِ إِلَى مَفْرِقِ رَأْسِهِ قُرْحَةٌ تَنْبَجِسُ بِالْقَيْحِ وَالصَّدِيدِ ثُمَّ اسْتَقْبَلَتْهُ فَلَحَسَتْهُ مَا أَدَّتْ حَقَّهُ».
رَوَاهُ أَحْمَدُ وَالْبَزَّارُ، وَرِجَالُهُ رِجَالُ الصَّحِيحِ غَيْرُ حَفْصِ ابْنِ أَخِي أَنَسٍ وَهُوَ ثِقَةٌ
.

 

یعنی اگر مردپاؤں سے سر کی چوٹی تک پیپ اورنجاست سے آلودہ ہو اور عورت اُس کو چاٹ ڈالے

پھربھی اُس نے شوہرکا حق ادا نہ کیا۔

 

یہ دلیل میں نے وہابی محدث زبیرعلیزئی کے آگے پیش کی تو اُس سے جواب نہ بن پڑا،اور اُس نے موبائیل

بند کردیا اورپھرکبھی میرافون اٹنڈ نہ کیا۔

.

Edited by Saeedi
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
On Thursday, March 03, 2016 at 6:58 PM, shahabuddin quazi said:

AS SALAMO ALAIQUM YE AITRAZ DEOBANDRO NE KIA HAI KI 

 

TUM BARELVI BAHISHTI ZEWAR JILD 2 ME THANVI KI NAJASAT CHATNE WALI IBARAT KA MAZAK BANATE HO BALKE ULMA E AHNAAF NE BHI YEHI FATWADIA HAI KI NAJASAT CHAT KAR SAF KRO  TO UNGLI PAK HO JAYENGI ..  AUR FATWA E RIZVIA ME BHI YE HI MSLA LIKHA HAI...

 

kya ye fatwa sahi hai aur thanvi ka najasat chatne ka fatwa aur alahazrt ke fatwe me kya farq hai

post-15035-0-97309400-1457011658_thumb.jpg

post-15035-0-78176300-1457011701_thumb.jpg

Assalamu alaikum bhaiyo..

Mai ye jaanna Chahta hu ke inn dono ibarat me kuchh farq hai ya nhi Q k aksar deobandi Wahabi aala hazrat sarkar par Ye aitraz karte agar dono ibarat me farq hai to wazeh kare badi meharbani hogi aaplogo ki

Jazak allah

On Monday, May 16, 2016 at 8:41 PM, Saeedi said:

حدیث پاک مجمع الزوائد میں ھے:۔

 

 

[بَابٌ فِي مُعْجِزَاتِهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ فِي الْحَيَوَانَاتِ وَالشَّجَرِ وَغَيْرِ ذَلِكَ]
14153

عَنْ أَنَسِ بْنِ مَالِكٍ قَالَ:  فَقَالَ رَسُولُ اللَّهِ - صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ  لَوْ كَانَ مِنْ قَدَمِهِ إِلَى مَفْرِقِ رَأْسِهِ قُرْحَةٌ تَنْبَجِسُ بِالْقَيْحِ وَالصَّدِيدِ ثُمَّ اسْتَقْبَلَتْهُ فَلَحَسَتْهُ مَا أَدَّتْ حَقَّهُ».
رَوَاهُ أَحْمَدُ وَالْبَزَّارُ، وَرِجَالُهُ رِجَالُ الصَّحِيحِ غَيْرُ حَفْصِ ابْنِ أَخِي أَنَسٍ وَهُوَ ثِقَةٌ
.

 

یعنی اگر مردپاؤں سے سر کی چوٹی تک پیپ اورنجاست سے آلودہ ہو اور عورت اُس کو چاٹ ڈالے

پھربھی اُس نے شوہرکا حق ادا نہ کیا۔

 

یہ دلیل میں نے وہابی محدث زبیرعلیزئی کے آگے پیش کی تو اُس سے جواب نہ بن پڑا،اور اُس نے موبائیل

بند کردیا اورپھرکبھی میرافون اٹنڈ نہ کیا۔

.

Aur mere pyaare bhaijaan hazrat saeedi sahab ne jo ye baat kahi Hai aur jo hadees bayan ki hai aurat...Wali ussko bhi wazeh kare dar asl me mujhe samajh nhii aarahi hai k hazrat ne ye istedlal q kiya hai kya fatwa razviya aur behshti zevar k masle ka istedlal hai???

Link to comment
Share on other sites

On Thursday, July 27, 2017 at 0:48 AM, p ahmed raza said:

Assalamu alaikum bhaiyo..

Mai ye jaanna Chahta hu ke inn dono ibarat me kuchh farq hai ya nhi Q k aksar deobandi Wahabi aala hazrat sarkar par Ye aitraz karte agar dono ibarat me farq hai to wazeh kare badi meharbani hogi aaplogo ki

Jazak allah

Aur mere pyaare bhaijaan hazrat saeedi sahab ne jo ye baat kahi Hai aur jo hadees bayan ki hai aurat...Wali ussko bhi wazeh kare dar asl me mujhe samajh nhii aarahi hai k hazrat ne ye istedlal q kiya hai kya fatwa razviya aur behshti zevar k masle ka istedlal hai???

Plzzz isska jawab inayat farmaae...

Kya ye dono ibarat me masla ek hi hai..ya dono ibarat me farq hai?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

aitraz abhi bhi vaisa ke vaisa hi hai..

 

deobandio ka kahna hai ke.. 

bahishti zewar .. fatawa alamgir durre mukhtar aur fatwa razwia in sb me ek hi  jaisi ibarat hai..

 

to fir deobandio pr aitraz kyu..?

 

 sufi kaleem hanfi sahab ne ek audio me frmaya tha ke thanvi ne mutlaqan najasat chatne ki bat kahi hai aur ftwa alamgir me bacho pagalo k bare me hai..

 

lekin vo bhi wajeh nahi btaye k dono me frq kaise kia gaya hai.. ?

 

ummed hai ke koi ahle ilm is aitraz ka muqammal jawab denga.. aur ye wswsa dur honga..

 

Link to comment
Share on other sites

جناب والا

یہ  مسئلہ فقہ حنفی کاایک جزئیہ ہے۔ اس پر اعتراض  اگرکوئی حنفی کرتا ہے تو اس جزئیہ سے بے خبری  کی وجہ سے کرسکتا ہے چاہے وہ بہشتی زیور پر اس مسئلہ میں اعتراض کرے یا فتاویٰ رضویہ پراس مسئلہ میں اعتراض کرے،اعتراض درست نہیں ہے۔

 

Edited by Saeedi
Link to comment
Share on other sites

On Tuesday, August 15, 2017 at 6:36 PM, Saeedi said:

جناب والا

یہ  مسئلہ فقہ حنفی کاایک جزئیہ ہے۔ اس پر اعتراض  اگرکوئی حنفی کرتا ہے تو اس جزئیہ سے بے خبری  کی وجہ سے کرسکتا ہے چاہے وہ بہشتی زیور پر اس مسئلہ میں اعتراض کرے یا فتاویٰ رضویہ پراس مسئلہ میں اعتراض کرے،اعتراض درست نہیں ہے۔

 

Jazak allah hazrat..

Iss forum par aap hamare saro k taaj ho saeedi bhaijaan..

Jazak allah

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

بحث میں حصہ لیں

آپ ابھی پوسٹ کرکے بعد میں رجسٹر ہوسکتے ہیں۔ اگر آپ پہلے سے رجسٹرڈ ہیں تو سائن اِن کریں اور اپنے اکاؤنٹ سے پوسٹ کریں۔
نوٹ: آپ کی پوسٹ ناظم کی اجازت کے بعد نظر آئے گی۔

Guest
اس ٹاپک پر جواب دیں

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...