aaftab مراسلہ: 18 دسمبر 2015 Report Share مراسلہ: 18 دسمبر 2015 As salam alaikum . Is poster ka jawab darkar hai .. JazakAllah اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
kashmeerkhan مراسلہ: 18 دسمبر 2015 Report Share مراسلہ: 18 دسمبر 2015 اعتراض کرنے والے نجدی کی عقل پر قربان جاوں،،،،،۔ پہلے اپنے دو اصولوں پر کوئی دلیل شرعی تو سامنے رکھتا۔،۔،،۔ صد حیرت کہ خود اتنے جلیل القدر ائمہ و فقہا کی بات ماننے کو تیار نہیں جو دلائل شرعیہ کی مظہر ہو مگر خود اپنی بے ثبوت بات منوانے کیلئے پوسٹر اٹھا لایا۔۔ْ،۔ ہر سوال کا جواب بھی نہیں دیا جاتا اور خصوصا نجدیہ کی بے تکی باتوں کا۔،۔،۔ اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
kashmeerkhan مراسلہ: 18 دسمبر 2015 Report Share مراسلہ: 18 دسمبر 2015 نجدیوں کی عقل پر ماتم کرنے کا مقام ہے۔،۔۔ انکو کس نے کہا ہے کہ یہ بدعت کی تحقیق کریں۔ جن لوگوں کا ضروریات دین پر ہی ہمارے ساتھ اختلاف ہے، کتابیں جنکی گستاخیوں سے سپر سیچوریٹڈ ہوں، جنکی گھٹی میں کفریہ کلمات بکنا اور اپنے باپ داداوں کی کفریہ باتوں کی تائید پڑی ہو، وہ جب بدعت کے موضوع پر بحث یا تحقیق کرتے نظر آئیں تو سوائے وقت کے ضیاع کے اور کیا ملنا ہے۔ بالفرض نجدی بدعت کی اقسام کو بالکلیہ مان جائیں اور سارے معمولات اہلسنت کو اپنا لیں تب بھی یہ کفر و ارتداد سے نہیں بچ سکتے جب تک کہ گستاخانہ عبارات سے توبہ نہیں کرتے اور اپنے باپ دادا کے کفر کو کفر نہیں مان جاتے۔ ایسوں سے بدعت کے موضوع پر بات کرنا ایسا ہی ہے جیسے یہودی یا عیسائی سے وضو کے فرائض یا سنن پر بات کیجائے۔،۔،۔،۔ امید ہے آپ سمجھ گئے ہوں گے اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
aaftab مراسلہ: 18 دسمبر 2015 Author Report Share مراسلہ: 18 دسمبر 2015 wahabio k leay nahe jawab kam ilam bholay bhalay sunnio kay leay jo aisi cheazain parh k parichan ho jatay hain biddat ki sahee tareef ulama ki kitabo say aur abadat mai asal hurmat ki hai waghaira ka jawab اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Khalil Rana مراسلہ: 18 دسمبر 2015 Report Share مراسلہ: 18 دسمبر 2015 اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kilk-e-Raza مراسلہ: 18 دسمبر 2015 Report Share مراسلہ: 18 دسمبر 2015 بدعت کی مذکورہ بالا تعریف خود بدعت ہے کہ شروع سے آخر تک وہابی حوالہ نہ دے سکا۔ اور وہابی یقیناً تبلیغی اجتماع ، عصر کے بعد گشت، سہ روزہ، چلہ،صحابہ کرام کے ایام پر جلوس، انٹرنیٹ پر بیٹھ کر یہ غلط قسم کے بدعتی تعریفوں کے پوسٹر پھیلانا اور سیرت وغیرہ کی محافل ثواب کے لئے ہی کرتے ہیں۔ پس اپنی تعریف کے مطابق بدعتی ٹھہرے ورنہ ان کا اور دیگر اس جیسے بیسیوں ثواب کے کاموں کا صحیح احادیث سے حوالہ پیش کریں۔ اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
تجویز کردہ جواب
بحث میں حصہ لیں
آپ ابھی پوسٹ کرکے بعد میں رجسٹر ہوسکتے ہیں۔ اگر آپ پہلے سے رجسٹرڈ ہیں تو سائن اِن کریں اور اپنے اکاؤنٹ سے پوسٹ کریں۔
نوٹ: آپ کی پوسٹ ناظم کی اجازت کے بعد نظر آئے گی۔