Jump to content

Kia Imam E Azam K Nazdik Allah Arsh Pe Mustavi He


Ayesha Fatima

تجویز کردہ جواب

کیسا دور آ گیا! اب ائمہ کرام کے دشمن انکی عبارات کا مطلب و مفہوم سمجھیں گے اور کوئی حکم لگائیں گے!!


وقت کی بہت کمی ہے۔ مختصر سا بتاتا ہوں میں بس۔


پہلا قول جو اس نے منسوب کیا، وہ تحریف شدہ ہے۔ وہابی کو کہیں ہمت ہے تو اسکا سکین پیج مہیا کرے متن کتاب سے۔


دوسرے پوائنٹ کا حوالہ نہیں لکھا، وہ مہیا کرے۔


تیسرے پوائینٹ کا بھی سکین مہیا کرے، جواب میں دوں گا۔


اس وہابی جاہل کو اردو لکھنا نہیں آتا، عنوان میں ناظر کی جگہ ناضر لکھتا ہے اور باتیں کسی امام کے مذہب کی کرتا ہے۔۔۔۔ کیا ہنسانے والی بات ہے اگر نظر کرو!۔،۔


اسے کہہ دیں کہ ہم بھی اللہ عزوجل کو ہر جگہ حاضر و ناظر نہیں مانتے، صرف امام ابو حنیفہ رضی اللہ عنہ پر طعن کیوں؟


۔،۔،۔،


بہت افسوس کیساتھ کہنا پڑ رہا ہے کہ آپ بدمذہبوں کے اعتراض تو سامنے لا کر رکھ دیتے ہیں مگر ہم جب جواب دیتے ہیں یا کوئی مطالبہ کرتے ہیں کہ سکین لگاو یا وجہ استدلال بتاو تو فورا وہ ٹوپک چھوڑ کر نیا ٹوپک شروع کر دیتے ہیں!۔،۔ اب تک آپ نے تقریبا ہر ٹاپک میں ایسا ہی کیا ہے۔،۔ اب آپ اس وہابی کو دعوت دیں کہ فورم پر آ کر بحث کر لے، دور دور سے چھپ چھپ کر حملے کرنا بند کرے۔۔،۔ اگر میرا کلام برا لگے تو ایڈوانس معذرت مگر حقیقت بتائے بغیر بھی چارہ نہیں


Edited by kashmeerkhan
Link to comment
Share on other sites

wahabi ho Aur jhoota, munafiq na ho aisa mushkil hy.
zaeef tareen rewayat pesh kar k logon ko bewqoof banaty hain..
Imam Abu Hanifa Rh Aisy shaks ko kafir manty thy Jo Allah ko bas arsh pe manta tha, 
Pehly wahabi ki munafqat dikhaty hain , Phir Imam abu hanifa se hi in Wahabiyon ko kafir sabit krain gy.

In-sha-Allah

Link to comment
Share on other sites

sab se pehly wahabi ne jis kitab ka hawal diya hy usi kitab se 1 qoal daikh lety hain..
1-الإمام الأعظم أبو حنیفة ؒ(150ھ)فرماتے ہیں کہ

أَيْن الله تَعَالَى فَقَالَ يُقَال لَهُ كَانَ الله تَعَالَى وَلَا مَكَان قبل ان يخلق الْخلق وَكَانَ الله تَعَالَى وَلم يكن أَيْن وَلَا خلق كل شَيْء . [ الفقه الأكبر :باب الِاسْتِثْنَاء فِي الْإِيمَان (ص/161)،العالم والمتعالم (ص/57)]

 

 جب تم سے کوئی پوچھے  کہ اللہ (کی ذات )کہاں ہے تو اسے کہو کہ اللہ وہیں ہے جہاں  مخلوق کی تخلیق سے پہلے جب کوئی مکان نہیں تھا صرف اللہ  موجود تھا۔ اوروہی  اس وقت موجود تھا جب  مکان مخلوق نا م کی کوئی شے ہی نہیں تھی۔

 

یعنی امام ابو حنیفہؒ فرما رہے ہیں کہ مخلوق کی تخلیق سے پہلے صرف اللہ ہی کی ذات  تھی اور  اس کے  سوا کچھ بھی نہ تھا  جیسا اللہ مخلوق کی تخلیق سے پہلے تھا(یعنی موجود بلا مکان) اب بھی ویسا ہی ہے  اور یہی ہے اہل سنت والجماعت کا عقیدہ۔

 

 

 جو لوگ کہتے ہیں اللہ تعالٰی  کی ذات صرف عرش پر ہے کیا ان لوگوں کے نزدیک جہاں اللہ   کی ذات اب  عرش استویٰ کے بعد ہے وہاں اللہ کی ذات عرش استویٰ سے پہلے موجود نہ تھی؟
 

post-16996-0-92522500-1445467664_thumb.png

Link to comment
Share on other sites

2-
الإمام الأعظم أبو حنيفة رحمہ الله فرماتے ہیں کہ 
ونقر بأن الله سبحانه وتعالى على العرش استوى من غير أن يكون له حاجة إليه واستقرار عليه   
 
ہم یہ اقرار کرتے ہیں کہ الله سبحانه وتعالى عرش پرمُستوی ہوا لیکن وه عرش کا محتاج نہیں اورنہ وہ عرش پر ٹھہر  گیا ہے“
 (كتاب الوصية (ص ۸۷ :سند ص۲۵   :صحیح)، ضمن مجموعة رسائل أبي حنيفة بتحقيق الكوثري (ص/ 2) ، وملا علي القاري 
في شرح الفقه الاكبر (ص/ 75) عند شرح قول الامام: ولكن يده صفته بلا كيف)
)
 
post-16996-0-18896200-1445467991_thumb.png
 
 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

wahabi k pass wesy ab kuch bacha nahi hy uper walon dalail k baad..

Han wahabi ne jin ibarton ka tarjuma pesh kiya hy.
wo maine Sharah Aqeedatut Tahawiya Li Ibn Abi Izz

mein read ki hy..
scan bhi sath mein hy Aur wahan pe jo hawala diya gya wo bhi daikh lain..

 

be sanad.bmp

 

Al – Jawaab no 1 :

wahabi Is rewayat ki puri Sanad Duniya ki kisi Bhi kitab se pesh kary..

Magar Afsoos Jo Qaum Quraan wa SAHEEH Hadees par Amal karne ka Dawa Karti hai, Dekhiye wo Kaise Kaise riwayaat se Istedlaal aur Daleel Pakardti hai.

Aur wahabi Zubair Ali zai aur  wahabi Irshaad ul Haq Asri Sahaab ke Usool ke Mutaabiq Be-sanad riwayat Mauzu Yaani [Manghadak hoti hai]

(Nurul Aainain : Safa 304)

(Maqaalaat e Irshad ul Haq Asri : Jild 2 : Safa 48-50)

Al – Jawaab no 2 :

Is rewayat mein jahan uper Scan j underline kiya hy, wahan pe Kitaab ul Farooq
ka hawala diya gya hy.. ab us kitab k bary mein daikhty hain..

Imam Zehbi Rh. Al Mutawaffa 748 Hij. Kehte hain..

"Kitaab ul Farooq me Zaeef aur Baatil Hadeese hai."

(Seer Alamun Nubula : Jild 18 : Safa 509)

Isi Tarah Hafiz Ibn Hajar Asqalaani Rh. Farmaate hai Jiska Khulaasa yeh hai ke

Abu Ismaail Al Ansaari Al Hirwi Rh. ne Kitaab ul Farooq me Mubalegha aaraayi se Kaam liya, Jiski Wajeh Logo ne Unpar Ta’an Karna shuru Kardiya.

(Fathul Baari : Jild 13 : Safa 468)

post-16996-0-99313600-1445469939_thumb.jpg

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Al – Jawaab no 3 :

Teesra aur Ahem Jawaab yeh hai ke Is riwayat ke Bunyaadi Raavi Abu Mut’ii al Balkhi Ghair Muqallideen ke Zaeef hi Nahi Balke Hadeese Gardne waala raavi hai.

Hawaalaat Mulaheeza Farmaaye :

1 – Ahlehadees Muhaddis Hafiz Zubair ali zai Sahaab Abu Mut’ii Al Balkhi par Jarah Naql Karne ke baad Likhte hai ke

Hafiz Zehbi ke Nazdeek Abu Waza’a, Jhoota, Hadeese Gardne waala tha.

(Azwaahul Masaabih : Safa 128)

2 – Ahlehadeeso ke Muhaqiq Hafiz Shahid Mehmood Sahaab Likhte hai ke Abu Mut’ii Al Balkhi Saqt Zaeef aur Matrook Raavi hai.

(Difa’a Saheeh bukhari [Haashiya] : Safa 192)

post-16996-0-10489100-1445470248_thumb.jpg

 

3-Ghair Muqallideen ke Shah Sahaab Yaani Talib ur Rehman Sahaab Likhte hai ke Muhaddiseen ke Nazar Yeh [Raavi] Kazzab aur Waza’a [Yaani Hadees Gardne waale] hai.

(Tableeghi Jamaat ke Aqaaid : Safa 52)

balky jis kitab mein reawayat hy ye Usi Kitaab me Imam Ibn Abil Izz Rh. ne hi Abu Mutii al Balkhi par Matrook aur Hadeese Gardne ki Jarah Naql ki hai.[

Dekhiye, (Sharah Aqeedatut Tahawiya Li Ibn Abil Izz : Safa 480)

attachment=73964:usi kitab mein zaeef.png]

 

 

 

post-16996-0-51339100-1445470470_thumb.png

Link to comment
Share on other sites

mera khayal hy k itny hi jawabat kafi hain..  
Han Koi Wahabi Yahan meedan mein ana Chahy toh Aye, 
Uski mazeed tasali bhi kara di jaye gi..

Aur Apne jo Sawal Pocha Muhtarma Uper Imam Abu hanifa

Ka us Shaks k Bary mein Faisla bhi majood hy k jo Siraf

arsh ko Yani Jagah ko sabit kary, Usy Imam Abu Hanifa Rh Kafir manty thy..
Mazeed Is pe Beshumar dalail Hain k wahabiyon se pehly k daor mein Kuch Firqy Isi Gumrah Aqeedy ki wajah se Ahl-e-sunnat (swad-e-Azam) se Juda howy..
Wahabi un sab Gumrah , khawarji Firqon ka majmoa hy..
for example..

 عبد القاهر بن طاهر البغدادي التميميؒ(المتوفى: 429ھ) فرماتے ہیں:

 

أواجمعوا على انه لَا يحويه مَكَان وَلَا يجرى عَلَيْهِ زمَان خلاف قَول من زعم من الشهامية والكرامية انه مماس لعرشه.

 

[ الفرق بين الفرق(ص/321)]

 

 

”اس  پر اجماع ہے کہ اللہ تعالٰی کو کسی مکان نے گھیرا نہیں نہ اس پر زمان یعنی وقت کا گذر ہوتا ہے
 بخلاف اس فرقہ   ہشامیہ اور کرامیہ  کے اس قول کے کہ اللہ (صرف)عرش پر ہے۔
 

 

Link to comment
Share on other sites

Mazid Imam Bukhari Rh Ka bhi Wohi Aqeeda Jo Sunniyon ka hy.. 
Fatah ul bari Mein Majood hy..
Aur Aslaaf mein Se sab se pehly Ibn-e-timaya Ne ye gumrah aqeeda Pesh kiya Aur Ahl-e-Sunnat Se Kharij howa..
Ap behna Ye Aitrazat kahan se ly k ati hy..??
Agar Facebook Pe kisi ne ye aitraz kiya toh ap us wahabi ka naam Batayain, Almost Sary Fb k wahabiyon ka Pata jo is tarha K posters bnaty hain.
Aur Last Mein Sunni bhaiyon aur behno Uper Kahin kuch ghalt likha gya ho Toh islaah farma Dyna Shukriya..

Link to comment
Share on other sites

behna Ayesha Fatima Fb pe Kis group mein..??
ap hmain link dy sakti hain..
wahabi ko baghana hmara kaam hy..
kun k ye aam logon ko bewqoof bnaty hain..
Matlab jo ziada is bary mein nahi janty hoty..
aur Kashmeer bhai ki baat ka ap ghlat matlab na samjhain..
Unk kehny ka matlab shayd ye hy k dobara phir ap apny post kiye gye aitraaz pe wapis hi nahia ati, Matlab k pata nahi ap phir aah jawab daikhti bhi hain ya nahi..
 

Link to comment
Share on other sites

Ayesha behna is group ki wajah se ham loag khud pareshaan hain..
Kun k ye group aik sunni Bhai ne bana k khud fb pe online hi nhai hoty hain..
Na is mein post approval ki option hy.. gali-galoch sab chalta hy wahab pe
us bhai ko inbox mein msg bhi kiye dafa k approval lagao, koi jawab hi nahi ata uska..
Khair ham loag add hain is group mein..
 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

بحث میں حصہ لیں

آپ ابھی پوسٹ کرکے بعد میں رجسٹر ہوسکتے ہیں۔ اگر آپ پہلے سے رجسٹرڈ ہیں تو سائن اِن کریں اور اپنے اکاؤنٹ سے پوسٹ کریں۔
نوٹ: آپ کی پوسٹ ناظم کی اجازت کے بعد نظر آئے گی۔

Guest
اس ٹاپک پر جواب دیں

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • حالیہ دیکھنے والے   0 اراکین

    • کوئی رجسٹرڈ رُکن اس صفحے کو نہیں دیکھ رہا
×
×
  • Create New...