kashmeerkhan مراسلہ: 15 ستمبر 2015 Report Share مراسلہ: 15 ستمبر 2015 (ترمیم شدہ) وہابی نسلوں نے اپنے محدث فورم پر تفسیر ابن عباس پر جرح بھی کی ہے اور امام اہلسنت احمد رضا خان علیہ الرحمۃ الحنان کا فتوی پیش کیا ہے۔ مجھے تین باتیں جاننی ہیں::۔ جو جرح کی گئی ہے اس حوالے سے وہ درست ہے یا نہیں؟ میرے اعلیحضرت رحمۃ اللہ علیہ کا جو حوالہ دیا ہے کیا واقعی ایسا فتوی موجود ہے یا نہیں اور میرے سید امام اہلسنت علیہ الرحمہ کا کیا فیصلہ ہے اس حوالے سے؟ کیا اس تفسیر ابن عباس سے استدلال کرنا جائز ہے یا نہیں؟؟ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ کلبی اور ابی صالح کے متعلق علم الجراح والتعدیل سے یوں تو بہت کچھ نقل کیا جاسکتا ہے، مگر بریلویہ کو ان کے امام احمد رضا خان بریلوی صاحب کا ہی قول پیش کرنےپر ہی اکتفاء کرتے ہیں، دیکھئے کہ بریلویہ کے امام احمد رضا خان بریلوی اس ''تفسیر ابن عباس'' کے متعلق کیا فرماتے ہیں: یہ تفسیر کہ منسوب بسید نا ابن عباس رضی اللہ تعالٰی عنہما ہے نہ اُن کی کتاب ہے نہ اُن سے ثابت یہ بسند محمد بن مروان عن الکلبی عن ابی صالح مروی ہے اور ائمہ دین اس سند کو فرماتے ہیں کہ یہ سلسلہ کذب ہے تفسیر اتقان شریف میں ہے: واوھی طرقہ طریق الکلبی عن ابی صالح عن ابن عباس فان انضم الٰی ذلک روایۃ محمد بن مروان اسدی الصغیر فھی سلسلۃ الکذب ۔۱ اس کے طُرق میں سے کمزور ترین طریق کلبی کا ابوصالح سے اور اس کا ابن عباس رضی اللہ تعالٰی عنہما سے روایت کرنا اگر اس کے ساتھ محمد بن مروان اسدی کی روایت مل جائے تو کذب کا سلسلہ ہے ۔(ت) ملاحظہ فرمائیں: صفحہ 396 جلد 29 فتاوی رضویہ - احمد رضا خان بریلوی – رضا فاؤنڈیشن، لاہور Edited 15 ستمبر 2015 by kashmeerkhan اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
MuhammedAli مراسلہ: 16 ستمبر 2015 Report Share مراسلہ: 16 ستمبر 2015 (ترمیم شدہ) Agar Ala Hazrat nay esa sanad kay mutaliq farmaya heh toh darust heh. Abh Tafsir ka sahih aur ghalat honay ka masla. Shahid waqia hee Ibn Abbas (radiallah ta'ala anhu) ki Tafsir nah ho magar tabeerat e ayat ko ummat kay Ulamah nay qabool farmaya heh. Aur hamari daleel tafsir ka matan hota heh na kay Ibn Abbas radiallah ta'ala anhu ki zaat. Kissi Tafsir ka kisi say mansoob hona aur haqiqat meh us ki tafsir nah hona ayaat ki tafsir ko batil nahin karti. Joh Tafasir Ibn Abbas say mansoob shuda hen wohi Tafasir Ummat kay baqi Ulamah say be sabat hen. Baqi is ko Tafsir Ibn Abbas is waja say kaha jata heh keun kay yeh mashoor issee name say heh. Jistera deoband kay uqabir meh Thanvi, Gangohi, Dehalvi, Nanotavi, Ambethvi, ko bataya jata heh, halan kay haqiqat meh Deoband kay uqabir Ulamah toh Ismail Dehalvi aur us kay shagird hen, yeh Thanvi, Gangohi tabqa saania kay uqabir meh atay hen. Magar keun kay yahi mashoor hen is waja say ineeh ko uqabir ka rutba deeya gaya. Maslak e Ahle Sunnat, dunya kay tamam mumalik meh paya jata heh, aur Ibnul Wahhab say pehlay be qaim aur daim thah ... magar abh Ahle Sunnat ko Barelwiat say mansoob kia gaya heh is leyeh urf meh Ahle Sunnat ki pechaan Barelwi ban gaya. Matlab joh jistera mashoor huwa aur awaam meh istimal huwa us ko issee tera bataya jata heh. Haqaiq kuch be hoon. Edited 16 ستمبر 2015 by MuhammedAli اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
kashmeerkhan مراسلہ: 16 ستمبر 2015 Author Report Share مراسلہ: 16 ستمبر 2015 Agar Ala Hazrat nay esa sanad kay mutaliq farmaya heh toh darust heh. Abh Tafsir ka sahih aur ghalat honay ka masla. Shahid waqia hee Ibn Abbas (radiallah ta'ala anhu) ki Tafsir nah ho magar tabeerat e ayat ko ummat kay Ulamah nay qabool farmaya heh. Aur hamari daleel tafsir ka matan hota heh na kay Ibn Abbas radiallah ta'ala anhu ki zaat. Kissi Tafsir ka kisi say mansoob hona aur haqiqat meh us ki tafsir nah hona ayaat ki tafsir ko batil nahin karti. Joh Tafasir Ibn Abbas say mansoob shuda hen wohi Tafasir Ummat kay baqi Ulamah say be sabat hen. Baqi is ko Tafsir Ibn Abbas is waja say kaha jata heh keun kay yeh mashoor issee name say heh. Jistera deoband kay uqabir meh Thanvi, Gangohi, Dehalvi, Nanotavi, Ambethvi, ko bataya jata heh, halan kay haqiqat meh Deoband kay uqabir Ulamah toh Ismail Dehalvi aur us kay shagird hen, yeh Thanvi, Gangohi tabqa saania kay uqabir meh atay hen. Magar keun kay yahi mashoor hen is waja say ineeh ko uqabir ka rutba deeya gaya. Maslak e Ahle Sunnat, dunya kay tamam mumalik meh paya jata heh, aur Ibnul Wahhab say pehlay be qaim aur daim thah ... magar abh Ahle Sunnat ko Barelwiat say mansoob kia gaya heh is leyeh urf meh Ahle Sunnat ki pechaan Barelwi ban gaya. Matlab joh jistera mashoor huwa aur awaam meh istimal huwa us ko issee tera bataya jata heh. Haqaiq kuch be hoon. میرے بھائی۔ بتانے کا شکریہ، مگر میرے سوال تو ویسے ہی رہ گئے۔ مجھے تین باتیں جاننی ہیں::۔ جو جرح کی گئی ہے اس حوالے سے وہ درست ہے یا نہیں؟ میرے اعلیحضرت رحمۃ اللہ علیہ کا جو حوالہ دیا ہے کیا واقعی ایسا فتوی موجود ہے یا نہیں اور میرے سید امام اہلسنت علیہ الرحمہ کا کیا فیصلہ ہے اس حوالے سے؟ کیا اس تفسیر ابن عباس سے استدلال کرنا جائز ہے یا نہیں؟؟ جہاں تک استدلال کا آپ نے بتایا تو یہ درست ہے کہ جب اس تفسیر کا قول دیگر مفسرین کے ہاں مل جائے گا تو وہ معتبر ہوگا۔۔۔ لیکن جو باتیں اس تفسیری متن میں ایسی آئیں جو دیگر مفسرین کے ہاں نہیں ملتی، اصل مسئلہ اب اٹھے گا کیونکہ اس صورت میں صرف سند تفسیر سے ہی فیصلہ ہوگا۔۔۔ کوئی ایسی بات اس تفسیر میں آئے جسے قبول کرنے میں کوئی شرعی رکاوٹ نہ ہو تو بھی قابل قبول ہوگی، اس وجہ سے کہ فی نفسہ وہ درست بات ہے، اگر ہم کہیں اسی تفسیر میں مذکور ہونے کی وجہ سے ہے تو پھر دوبارہ سند تفسیر کا مسئلہ شروع۔۔۔۔۔ اس لیے میرے سوالوں کا تحقیقی جواب ہو جائے تو مہربانی اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
M Afzal Razvi مراسلہ: 17 ستمبر 2015 Report Share مراسلہ: 17 ستمبر 2015 اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
M Afzal Razvi مراسلہ: 17 ستمبر 2015 Report Share مراسلہ: 17 ستمبر 2015 uper wala scan clear nahi hy..isliye ye dobara clear scan post kar raha hon. 2 اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
تجویز کردہ جواب
بحث میں حصہ لیں
آپ ابھی پوسٹ کرکے بعد میں رجسٹر ہوسکتے ہیں۔ اگر آپ پہلے سے رجسٹرڈ ہیں تو سائن اِن کریں اور اپنے اکاؤنٹ سے پوسٹ کریں۔
نوٹ: آپ کی پوسٹ ناظم کی اجازت کے بعد نظر آئے گی۔