MuhammedAli مراسلہ: 12 ستمبر 2015 Report Share مراسلہ: 12 ستمبر 2015 (ترمیم شدہ) جب جملہ منفیہ پر ہمزہ (ء) استفہام انکاری داخل ھوتا ھے تو نفی کا انکار اثبات ھوتا ھے ya جب جملہ استفہامیہ پر ہمزہ (ء) استفہام انکاری داخل ھوتا ھے تو نفی کا انکار اثبات ھوتا ھے Ahle ilm hazrat is guzarish heh kay is meh madad karen. Mera sar chakra gaya heh is ko samajnay ki koshish kar kar kay. Thora dictionary ki madad say samja hoon. English meh article likh raha hoon, aur koshish ki kay tarjuma english meh karoon, magar tarjuma karnay kay leyeh ibarat ko pehlay samajna parta heh, abh nah meh samjoon aur nah tarjuma kar sakoon. Ahle Ilm say guzarish heh kay awal tarjuma hee kar denh, agar nahin toh Allama Qazmi Sahib ki ibarat say akhaz keeyeh huway asool ko hi samja denh. Aur joh meh nay maghz mari kar kay samja hoon yeh darust heh ya nahin? Edited 12 ستمبر 2015 by MuhammedAli اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
kashmeerkhan مراسلہ: 12 ستمبر 2015 Report Share مراسلہ: 12 ستمبر 2015 (ترمیم شدہ) جب جملہ منفیہ پر ہمزہ (ء) استفہام انکاری داخل ھوتا ھے تو نفی کا انکار اثبات ھوتا ھے ya جب جملہ استفہامیہ پر ہمزہ (ء) استفہام انکاری داخل ھوتا ھے تو نفی کا انکار اثبات ھوتا ھے Ahle ilm hazrat is guzarish heh kay is meh madad karen. Mera sar chakra gaya heh is ko samajnay ki koshish kar kar kay. Thora dictionary ki madad say samja hoon. English meh article likh raha hoon, aur koshish ki kay tarjuma english meh karoon, magar tarjuma karnay kay leyeh ibarat ko pehlay samajna parta heh, abh nah meh samjoon aur nah tarjuma kar sakoon. Ahle Ilm say guzarish heh kay awal tarjuma hee kar denh, agar nahin toh Allama Qazmi Sahib ki ibarat say akhaz keeyeh huway asool ko hi samja denh. Aur joh meh nay maghz mari kar kay samja hoon yeh darust heh ya nahin? جب اور تو کو ویسے نکال دیں۔،۔،۔،۔، چھوٹا منہ بڑی بات کا مصداق بن رہا ہوں میں۔ ایک مثال دیتا ہوں، شاید مجھے اور آپکو سمجھ آ جائے۔۔۔باقی اہل علم ہماری رہنمائی کریں گے ان شاء اللہ اگر میں غلطی پر ہوں تو اہل علم میری اصلاح فرمادیں۔ اللہ جل جلالہ مجھے اور آپکو صحیح سمجھنے کی توفیق دے۔ قرآن مجید کے تیسرے پارے میں ارشاد الہی ہے: قال اولم تومن فرمایا (اللہ عزوجل نے حضرت خلیل اللہ علیہ السلام سے) کیا تجھے یقین نہیں؟ اب غور کریں کہ ’’تجھے یقین نہیں‘‘ ایک جملہ منفیہ ہے اور جب اس پر استفہام انکاری وارد ہوگا تو یہ منفی جملہ اس صورت پر آ جائے گا کہ ’’کیا تجھے یقین نہیں؟‘‘۔ اب ہم پہلے کہہ چکے کہ ’’جس چیز کی نفی کا انکارکیا جائے تو ہوتا ہے اسی چیز کا اثبات‘‘۔۔لہذا سمجھ لیں کہ ’’یقین نہ ہونے‘‘ کی ’’نفی‘‘ بیان کی جا رہی ہے، اینڈ ریزلٹ یہ برآمد ہوا کہ ’’تجھے یقین ہے‘‘ (کیونکہ یقین کے نہ ہونے کی نفی کیجارہی ہے تو اب اسی یقین کا ہونا معلوم ہوگا) ۔ Edited 12 ستمبر 2015 by kashmeerkhan 1 اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
تجویز کردہ جواب
بحث میں حصہ لیں
آپ ابھی پوسٹ کرکے بعد میں رجسٹر ہوسکتے ہیں۔ اگر آپ پہلے سے رجسٹرڈ ہیں تو سائن اِن کریں اور اپنے اکاؤنٹ سے پوسٹ کریں۔
نوٹ: آپ کی پوسٹ ناظم کی اجازت کے بعد نظر آئے گی۔