Jump to content

Hadaiq_I_Bakhshesh Kay 1 Shir Par Najdi Itraaz


kashmeerkhan

تجویز کردہ جواب

  • 4 weeks later...
مراسلہ: (ترمیم شدہ)

جناب من۔

میری مشکل حل فرمائیں۔

یہ مجھے پہلے سے پتہ تھا کہ جیسی قسم سیدی امام احمد رضا خان علیہ رحمۃ الرحمن نے شعر میں بیان فرمائی ہے، وہ شرعا قسم ہی نہیں ہے مگر غیر اللہ کی قسم کھانا جائز ہے یا نہیں ہے، اسی کا پتہ نہیں تھا اور اب مزید کنفیوژن پیدا ہو گئی ہے۔

اگرچہ ایسی قسم شرعی نہیں ہے مگر ہے تو غیر اللہ کی ،  غیر اللہ کی قسم مکروہ ہے تو مراد تحریمہ ہے یا تنزیہہ؟

(dar ul iftaa ehl_i_sunnat)

Ghair-i-Khuda ki Qasam.3gp

 

 

یہ بھی بتا دیں کہ کہ شعر میں موجود قسم بذات خود اعلیحضرت رحمہ اللہ کی طرف سے بیان کردہ قسم ہے یا بلبل باغ جناں کی کھائی ہوئی قسم ہے؟

 

post-16911-0-14619200-1440874475_thumb.png

 

post-16911-0-17161800-1440874485_thumb.png

 

ان ٹوپکوں کو دیکھ کر بھی خاص سمجھ نہیں آیا۔ ان میں سے ایک میں جو حدیث بیان کردہ ہے (من حلف بغیر اللہ فقد اشرک) ، اس کا صحیح مفہوم و اطلاق کیا ہے؟

 

http://www.islamimehfil.com/topic/21319-ghairullah-ki-qasam-uthana-shirk-hai/

 

 

http://www.islamimehfil.com/topic/21301-allah-ke-alawa-kisi-ki-qasm-khana-shirk-hai-ya-makhru/

 

میں اعتراض ہرگز نہیں کر رہا ہوں، اعتراض دراصل نجدی کا تھا مگر اب مشکل میرے لیے بن گئی ہے ، اسی لیے چاہتا ہوں کہ اہل علم میری مشکل ختم فرما کر امداد فرمائیں۔۔ اعینونی یا عباد اللہ

 

Edited by kashmeerkhan
Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

(bis)

 

۱

نجدی وہابی کے اعتراض کا جواب:۔

شعر میں قسم کے الفاظ کلام کی تاکید کے طورپرمذکورہیں، ان سے شرعی قسم مراد نہیں ہے اورکلام کی تاکید کے طورپر قسم کے الفاظ حدیث پاک سے بھی ثابت ہیں۔

 

۲

آپکے پیش کردہ اسکینز کے حوالے سے:۔

غیر خدا کی وہ قسم مکروہ ہے جو انکی تعظیم کیلئے بیان کی جائے۔ اور یہی قسم شرعاََ قسم بھی نہیں ہے۔ سیدی امام اہلسنت رضی اللہ عنہ کے شعر مبارک میں جو قسم کے الفاظ ہیں، وہ صرف تاکیدِ کلام کے لیے لائے گئے ہیں اور اس میں کراہت نہیں ہے۔

 

post-14217-0-01254400-1443447356_thumb.gif

 

 

 

 

post-14217-0-94388100-1443447342_thumb.gif

 

۳

مسؤلہ حدیث پاک (مَنْ حَلَفَ بِغَیْرِ اللہِ فَقَدْ اَشْرَکَ)کا مفہوم:۔

اسکا مفہوم حکیم الامت قبلہ مفتی احمد یار خان صاحب نعیمی علیہ الرحمہ نے یہ بیان فرمایا ہے:۔

post-14217-0-01254400-1443447356_thumb.gif

 

 

 

 

 

post-14217-0-08960300-1443447350_thumb.gif

 

 

۴

قسم کس نے بیان کی ہے؟:۔

یہ شرح حدائق بخشش سے دیکھیں:۔

post-14217-0-40903400-1443447361_thumb.gif

 

 

 

 

post-14217-0-83180400-1443447366_thumb.gif

 

 

 

 

post-14217-0-83414300-1443447371_thumb.gif

 

Edited by AqeelAhmedWaqas
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

بحث میں حصہ لیں

آپ ابھی پوسٹ کرکے بعد میں رجسٹر ہوسکتے ہیں۔ اگر آپ پہلے سے رجسٹرڈ ہیں تو سائن اِن کریں اور اپنے اکاؤنٹ سے پوسٹ کریں۔
نوٹ: آپ کی پوسٹ ناظم کی اجازت کے بعد نظر آئے گی۔

Guest
اس ٹاپک پر جواب دیں

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • حالیہ دیکھنے والے   0 اراکین

    • کوئی رجسٹرڈ رُکن اس صفحے کو نہیں دیکھ رہا
×
×
  • Create New...