kashmeerkhan مراسلہ: 5 اگست 2015 Report Share مراسلہ: 5 اگست 2015 ek nejdii khabees kay es itraaz ka ilmi tehqeeqi jewaab chaheaay. Ma nay apnay aqaaid i haqqa ki buniyaad par kaha k "ALLAH ko opar wala kahna jaeiz nah ha" (jaeisay iss topic sy zaaher ha: https://www.google.com/url?q=http://www.islamimehfil.com/topic/23544-%25D8%25A7%25D9%2584%25D9%2584%25DB%2581-%25D8%25AA%25D8%25B9%25D8%25A7%25D9%2584%25DB%258C-%25DA%25A9%25D9%2588-%25D9%2580%25D8%25A7%25D9%2588%25D9%25BE%25D8%25B1-%25D9%2588%25D8%25A7%25D9%2584%25D8%25A7%25D9%2580-%25DA%25A9%25DB%2581%25D9%2586%25D8%25A7-%25DA%25A9%25DB%258C%25D8%25B3%25D8%25A7%25D8%259F/&sa=U&ved=0CAUQFjAAahUKEwi_ndqh1pLHAhXHkywKHevwAy0&client=internal-uds-cse&usg=AFQjCNH035CsH-_Ujn1eFbU4Ajbv8z2EKQ) megar nejdii kaa kehna ha k aeisa kahna thik ha aor apnaay daaway ko saabit karna kay liaay yh hadith paeish karta hay kay jab ALLAH ko aasmaan wala kahna jaeiz bal kay saabit hay tu opar wala kahna kaisaey jaeiz nah hay: "tum zameen walo par rahm karo, aasmaan wala tum par rahm fermaiy ga" (tirmizi jild1 page371 hadith1931) Khaas kar kay meray SYYID Allaama Dr. Saeedi Sahb aor Muhtaram Allaama Khalil Sahb Raana waghairra jewaab atta krain taa kay mairii uljhan suljhay aor umeed ghalib hay kay aor islamic brothers kee information main bhee izaafa hoga aor najdee kuttay ko bhee jewaab day sekoon ga.... اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
M Afzal Razvi مراسلہ: 6 اگست 2015 Report Share مراسلہ: 6 اگست 2015 عبد القاهر بن طاهر البغدادي التميميؒ(المتوفى: 429ھ) فرماتے ہیں:أواجمعوا على انه لَا يحويه مَكَان وَلَا يجرى عَلَيْهِ زمَان خلاف قَول من زعم من الشهامية والكرامية انه مماس لعرشه.[ الفرق بين الفرق(ص/321)]”اس پر اجماع ہے کہ اللہ تعالٰی کو کسی مکان نے گھیرا نہیں نہ اس پر زمان یعنی وقت کا گذر ہوتا ہےبخلاف اس فرقہ ہشامیہ اور کرامیہ کے اس قول کے کہ اللہ (صرف)عرش پر ہے 1 اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
AqeelAhmedWaqas مراسلہ: 20 اگست 2015 Report Share مراسلہ: 20 اگست 2015 (ترمیم شدہ) 26595.mp3 1616.mp3 Edited 20 اگست 2015 by AqeelAhmedWaqas اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
AqeelAhmedWaqas مراسلہ: 25 اگست 2015 Report Share مراسلہ: 25 اگست 2015 (ترمیم شدہ) ek nejdii khabees kay es itraaz ka ilmi tehqeeqi jewaab chaheaay. اللہ عزوجل کو ’’اوپر والا‘‘ کہنا اس وجہ سے کفر ہے کہ اس طرح کہنے سے اللہ پاک کے لیے جہت کا ثبوت ہوتا ہے۔ لیکن اگر بتاویل یہ الفاظ استعمال کیے جائیں تو اب کفر تو نہیں ہے مگر چونکہ ہر بندہ ایسی تاویل پر مطلع نہیں ہے اور ذہن ان الفاظ کے جہت والے معانی کی جانب ہی سبقت کرتا ہے ، اسی لیے فتاوی فیض الرسول میں ان الفاظ کے بتاویل استعمال کو بھی غیر درست فرمایا گیا ہے۔ http://www.islamimehfil.com/topic/23544-%D8%A7%D9%84%D9%84%DB%81-%D8%AA%D8%B9%D8%A7%D9%84%DB%8C-%DA%A9%D9%88-%D9%80%D8%A7%D9%88%D9%BE%D8%B1-%D9%88%D8%A7%D9%84%D8%A7%D9%80-%DA%A9%DB%81%D9%86%D8%A7-%DA%A9%DB%8C%D8%B3%D8%A7%D8%9F/ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ اللہ عزوجل کو ’’آسمان والا‘‘ کہنا اگر بطور حکایت ہو (جیسا مذکورہ حدیث میں وارد ہے) یا بتاویل ہو تو یہ کفر نہیں ہے۔ لیکن اگر اس سے اللہ جل جلالہ کے لیے مکان کی نیت ہو تو ایسا کہنا کفر ہے۔ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ مذکورہ حدیثِ ترمذی میں ’’مَنْ فِی السَّمَآءِ‘‘ کا جو معنی ہے وہ مکان کا اثبات ہرگز نہیں ہے بلکہ یہ متشابہات میں سے ہے۔ متاخرین نے اسکی بہت سی تاویلات بیان فرمائی ہیں۔ جن میں سے چند نیچے دی گئی ہیں۔ باقی رہا نجدی وہابی کا اللہ عزوجل کو ’’آسمان والا‘‘ کہنا تو عرض یہ ہے کہ وہابیہ اپنے امام ابن تیمیہ کی اندھی تقلید میں مبتلا ہو کر اللہ پاک کیلئے جہت و مکان اور جسم و جسمانیت مانتے ہیں۔ ۔۔۔۔۔۔۔اللہ عزوجل کہاں ہے؟ اور نجدیوں کے اس حوالے سے اعتراضات کا جوابDr. Ashraf Asif Sahib Jalali.mp3 ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ Edited 25 اگست 2015 by AqeelAhmedWaqas 2 اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
تجویز کردہ جواب
بحث میں حصہ لیں
آپ ابھی پوسٹ کرکے بعد میں رجسٹر ہوسکتے ہیں۔ اگر آپ پہلے سے رجسٹرڈ ہیں تو سائن اِن کریں اور اپنے اکاؤنٹ سے پوسٹ کریں۔
نوٹ: آپ کی پوسٹ ناظم کی اجازت کے بعد نظر آئے گی۔