Sameer Razvi مراسلہ: 13 مئی 2015 Report Share مراسلہ: 13 مئی 2015 janab ahmed lahore sahab aap mere bayan karda mafhoom ko chaye durust samjhe ya na durust mujhe is se koi mansha nahi. kyu ki is ibarat ka haqeeqi mafhoom yehi hai ki jan buj kar ilyas attar sahab ne kisi badmazhab ki iqteda me jaiz samaj kar ek baar bhi namaz nahi padhi'' jis se saaf zahir ho raha hai ki najaiz samaj kar padhte hai is mafhoom ke beja hone ka beja ihtimal aapko hai aur aapne is ibarat pe koi roshni bhi nahi ki jaisi rais khan sahab ne koshish ki sirf rabt kis ke saath? aur namaz haqeeqat me na mumkin hone par apni zahen ko aseer kar rakha hai maine yaha najaiz samajh kar padhne ke hukm se mutalik aiteraz kiya hu aur aap mahal aur na mahal me baat ko ghumaye jaane ki ek mahal si daud dhoop me bhatak rahe ho bhatakte raho janab haq baat se bad hona to mubalig e naam nihad dawate islami ka kirdar hi raha hai to isme wahid aapki zaheni basarat ka koi qasoor nahi jaisa aapka des waisa bhes aur jaisa raja waisi parja aap bajaye mera jo aiteraz namaz najaiz samajh kar padhne wale pe kya hukm hai uski jagah iqteda ki haqeeqat ke talab me gotah maar rahe hai janab yaha pe us talab se nikal aye aur shariat ki baat karo ke jisne namaz jaiz samajh kar padhi ya najaiz samajh kar padhi uspe shariat ka kya hukm hai? iqteda ki haqeeqat pe bayan bazi kar ke aapne saathiyo ko uljhane me lage ho uljhate raho janab is jadoo se aapke saathi hi dhoka kha sakte hai pehle to aap log yaha aiteraz karne ke liye mujhe madoo karte hai phir ulta mujhse se hi sawal karna shuru kar dete ho ye kaha ka qanoon hai janab? aap ek jagah kehte ho ki جب میرے نزدیک آپ کا بیان کردہ مطلب ہی غلط اور آپ کے ذہنی خلجان کا شاخسانہ ہے، پھر جواب کاہے کا؟ to janab is par arz hai ki agar jawab dena hi nahi tha to aiteraz karne ke liye madoo karne ka kya matlab? aur baat ko itni toweel kyu kiya janab pehle hi keh dete ke aapko jawab nahi dena hai. dusri jagah aap kehte hai ki یہ بھی خوب فرمایا۔ یعنی صلح کلیت کا شوشہ آپ چھوڑیں، اور اس کا مفہوم میں آپ کو بتاؤں؟ اپنے شناوروں میں آپ "ہوشیارپوری" تخلص کرتے ہوں گے، مگر اس قسم کی ڈیڑھ ہوشیاری یہاں نہیں چلنے کی۔ اس بات کو پلے باندھ لیجئے کہ اپنے اختراعی مطلب کو صلح کلیت آپ نےکس بنیاد پر قرار دیا تھا، اس بات کی وضاحت کرنا خود آنجناب کے ذمے ہے؟ اگرچہ اس کے لیے صلح کلیت کی تعریف و توضیح کرنا پڑے یا کسی دیگر تفصیل میں جانا پڑے۔ اب ڈھول اگر گلے میں ڈالا ہے، بجانا تو پھر خود ہی پڑے گا نا۔ kya baat hai janab pehle to aap mere mafhoom e haq jo tehreer ki ek ibarat me saaf zahir ho raha hai usko ilyas attar sahab ki taraf mansoob karne ko galat bol kar jawab kaheka? puch rahe ho phir meri taraf mansoob ki huwi aapki baat ka mai mutalba karu ke kaise maine sulehkuliyat ka shosha choda hu? uski wazahat karo to ulta mujhe hi sawal ke dayere me la khada karo wah bhai wah aap ke ijad kiye huwe zaheni khaljan ka shaksana mai wazeh karu aur mere aiteraz ke jawab me aap sirf mafhoom galat hai keh kar haath jhad do aur na ibarat ki koi wazahat ki aur jawab kaheka puch kar aapne hushiyar pur ki hushiyari ki dastan suna rahe ho phir aapne jo ye farmaya hai ki dhol gale me khud hi dala hai to bajana hi khud hi padenga to janab arz hai ki aiteraz ke liye madoo apke nihayat qabil dost ne hi kiya tha to aapke dhol wale qaide ke hisab se mere sawal ka jawab kab donge janab jo sab se pehle guzra tha ke jan buj kar badmazhab ki iqteda me najaiz samajh kar namaz aada karna ye amal kaisa hai? aur kya hukm honga namaz aada karne wale pe? Aur ye amali sulehkuli wala amal huwa ya nahi? ab ye aapke zimme hai ki aap aur aapke saathi mere sawal ka jawab kaise dete hai uske liye aap mujh pe sulehkulli ka shosha chodne wali baat ka ilzam lagao ya jaisa aap munasib samjhe lekin aapni wazhat ke saath kyu ki aiteraz pehle maine qayam kiya hu to jawabat aur uski wazahat bhi aap hi ke zimme hai اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Khalil Rana مراسلہ: 14 مئی 2015 Report Share مراسلہ: 14 مئی 2015 1 اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ahmad Lahore مراسلہ: 14 مئی 2015 Report Share مراسلہ: 14 مئی 2015 (ترمیم شدہ) کچھ لوگ بیچارے عادت کے ہاتھوں مجبور ہوتے ہیں۔ منہ پھاڑ کر دعوے تو کر دیتے ہیں، رتی بھر بھی مگر ان کا پاس نہیں کر پاتے۔ ابھی تو فرما رہے تھے کہ Waise mujhe aisi gair e mauzu baat karne me koi dilchaspi nahi hai magar aapne kuch kaha hi hai to akhri bar uska jawab diya hai aapko مگر ایک دن بھی نہیں گزرا کہ پھر سے جواب دینے کی کوشش میں جت گئے۔ کھینچ لاتی ہے اپنی ہی حماقت ورنہ آخری بار کئی بار بکے ہیں تجھ سے ویسے آپ کی فہم اور اجتہادی و استنباطی قابلیت کے لحاظ سے دیکھا جائے تو بالکل درست فرمایا کہ آپ کو "غیر موضوع" بات کرنے میں کوئی دلچسپی نہیں۔ دیکھئے، اس میں صاف مطلب ظاہر ہو رہا ہے کہ آنجناب کو "عین موضوع" بات کہنے میں دلچسپی اور اسی میں مہارت بھی حاصل ہے۔ کیوں حضرت! بالکل درست فلسفہ ہے نا۔ اب ہم ٹھہرے "غیر موضوع" بات کرنے والے، تو ہمارا آپ کا کیا مقابلہ؟ چنانچہ گزارش ہے کہ اپنے قول پر دوبارہ غور فرمائیے اور ممکن ہو تو مزید اپنی شخصیت پر پڑے پردوں کے چیتھڑے اڑانے سے اجتناب کیجئے۔ یقین جانیے اس میں سراسر آپ ہی کا بھلا ہے۔ تو میرا نہیں بنتا نہ بن، اپنا تو بن بہرحال، آپ کی رعشہ زدہ تحریر پڑھنے کی سعادت حاصل ہوئی۔ ہانپتی کانپتی عبارتوں سے آنجناب کا مدعا سمجھنے کی کوشش بھی کی۔ اس میں کامیابی کس حد تک ہوئی، خدا ہی بہتر جانتا ہے۔ مثلاً آپ فرماتے ہیں aap mere bayan karda mafhoom ko chaye durust samjhe ya na durust mujhe is se koi mansha nahi. آپ کو اس سے کوئی منشاء نہیں؟ معاف کیجئے میں کچھ سمجھا نہیں۔ شاید آپ یہ کہنا چاہتے تھے کہ جو چاہے جواب دو، ماننا تو میں نے ہے نہیں۔ اگر ایسا ہے تو پھر پوچھ پوچھ کر کیوں خود کو ہلکان اور دوسروں کو پریشان کیے دیتے ہیں؟ اس کے بعد پھر وہی آپ کا رٹا رٹایا سبق کہ kyu ki is ibarat ka haqeeqi mafhoom yehi hai ki jan buj kar ilyas attar sahab ne kisibadmazhab ki iqteda me jaiz samaj kar ek baar bhi namaz nahi padhi''jis se saaf zahir ho raha hai ki najaiz samaj kar padhte hai یہ ہے آپ کے ترکش کا وہ واحد تیر، جسے چلانے کی کوشش میں آپ نے اپنی کمر کو کمان کر ڈالا، حاصل محصول مگر صفر۔ اگرچہ حضرت قبلہ سعیدی صاحب کو جواب دیتےہوئے جو آپ نے طویل تمہید باندھی تھی، ہجری و عیسوی سال کا حوالہ جڑا تھا، خلیل رانا صاحب کی تحریر کا پیوند لگا کر اور یہ سوچو وہ سوچو کہہ کر مزید پراسراریت پیدا کی تھی، سچی بات ہے ایک مرتبہ تو میں واقعی مرعوب ہو گیا تھا اور منتظر تھا کہ دیکھئے کون سا علمی دھماکہ کرتے، مناظرانہ داؤ استعمال کرتے ہیں، مگر جناب تان سین کی تان آخر میں اسی پر آ کر ٹوٹی کہ yani badmazhab ki iqteda jaiz samajh kar nahi najaiz samajh kar namaz padhi وہیں پہ پہنچی بات جہاں پر سمیر تھا ویسے تو اس کے لیے بھی ہماری پنجابی میں نہایت موزوں محاورہ موجود ہے، مگر شاید اس کا بیان بھی یہاں مناسب نہیں۔ is mafhoom ke beja hone ka beja ihtimal aapko hai aur aapne is ibarat pe koi roshni bhi nahi ki jaisi rais khan sahab ne koshish ki sirf rabt kis ke saath? aur namaz haqeeqat me na mumkin hone par apni zahen ko aseer kar rakha hai maine yaha najaiz samajh kar padhne ke hukm se mutalik aiteraz kiya hu aur aap mahal aur na mahal me baat ko ghumaye jaane ki ek mahal si daud dhoop me bhatak rahe ho bhatakte raho janab haq baat se bad hona to mubalig e naam nihad dawate islami ka kirdar hi raha hai to isme wahid aapki zaheni basarat ka koi qasoor nahi jaisa aapka des waisa bhes aur jaisa raja waisi parjaaap bajaye mera jo aiteraz namaz najaiz samajh kar padhne wale pe kya hukm hai uski jagah iqteda ki haqeeqat ke talab me gotah maar rahe hai janab yaha pe us talab se nikal aye aur shariat ki baat karo ke jisne namaz jaiz samajh kar padhi ya najaiz samajh kar padhi uspe shariat ka kya hukm hai? iqteda ki haqeeqat pe bayan bazi kar ke aapne saathiyo ko uljhane me lage ho uljhate raho janab is jadoo se aapke saathi hi dhoka kha sakte hai میں نے عرض کیا تھا کہ آپ کا اعتراض ناجائز سمجھ کر نماز پڑھنے کے اختراعی مفہوم مخالف کی بنیاد پر تھا، جبکہ اپنی مثال میں آپ جان بوجھ کر یا انجانے میں خنزیر کھانے کی بحث چھیڑے بیٹھے تھے۔ تو آپ کے دعوے اور دلیل میں کیا تعلق؟ اور اس ساری کارستانی سے آپ کو کیا حاصل؟ معاف کیجئے، جب آپ پہلے ہی سے" گھومے ہوئے" ہیں، میں پھر آپ کو مزید کیا گھماؤں گا جناب؟ اور میں نے اپنے جواب میں جو کچھ عرض کیا تھا، اس کا مقصد یہ بتانا تھا کہ آپ کا قائم کردہ اعتراض ہی غلط ہے کیونکہ اس کی بنیاد ایک ایسے مفروضے پر ہے جو آپ کے دماغی خلجان اور شیطانی وسوسے کا نتیجہ ہے۔ ایسے اعتراض کی کیا وقعت اور اس کے جواب کی بھلا کیا حاجت؟ پہلے اپنے اعتراض کی صحت ثابت کیجئے، پھر مجھ سے جواب کا مطالبہ۔ ویسے وسوسوں کے اعلاج کے لیے لاحول پڑھنا مجربّ ہے۔ تو جب کبھی ایسا کوئی وسوسہ ذہن میں آئے، لاحول پڑھ لیا کیجئے، یقیناً افاقہ محسوس فرمائیں گے۔ ایسی ہی صورتحال کے لیے کسی نے کہا ہے کہ لاحول پڑھو، قبل اس کے کہ تم پر لاحول پڑھی جانے لگے اور جو کچھ آپ نے مولانا الیاس قادری صاحب کے بارے میں اس کے بعد کہا، اس کا جواب میں نہیں دوں گا۔ اول یوں کہ میرے نزدیک چاند پر تھوکنے سے چاند کا کچھ نہیں بگڑتا، بلکہ خود تھوکنے والا اپنی غلاظت سے مستفید ہوتا ہے۔ دوم یوں کہ آپ جیسے ہونق شخص کی ہفوات کے جواب میں آپ کے اساتذہ یا بزرگوں کو برا بھلا میں کیوں کہوں؟ آپ کی ذاتی حماقتوں کی ذمہ داری میرا نہیں خیال کہ کسی اور پر عائد ہوتی ہے۔ pehle to aap log yaha aiteraz karne ke liye mujhe madoo karte hai phir ulta mujhse se hi sawal karna shuru kar dete ho ye kaha ka qanoon hai janab?اگر کسی نے آپ کو دعوت نامہ بھیج کر اعتراض اٹھانے کے لیے مدعو کر ہی لیا تھا، تو آپ کوئی علمی اعتراض اٹھاتے تاکہ بات علمی انداز اور سنجیدہ ماحول میں آگے بڑھتی، مگر آپ نے تو محض جھک مارنا شروع کر دی۔ اپنے سر پر ہاتھ رکھ کر پوری بےایمانی سے بتائیے، جو کچھ آپ یہاں کہتے رہے ہیں، اس کا سنجیدہ جواب بنتا ہے؟ بلکہ جن حضرات نے سنجیدگی سے آپ کے ساتھ گفتگو کی، اسے غنیمت سمجھنا چاہئے تھا، الٹا آپ لڑاکا عورتوں کی طرح طعن و تشنیع میں مشغول ہیں۔ to janab is par arz hai ki agar jawab dena hi nahi tha to aiteraz karne ke liye madoo karne ka kya matlab? aur baat ko itni toweel kyu kiya janab pehle hi keh dete ke aapko jawab nahi dena hai.میں نے جواب دے تو دیا، اور بتا بھی دیا کہ آپ کا اعتراض ہی غلط اور بےبنیاد ہے جس کے حق میں آپ کے پاس سوائے اپنے ذاتی قیاس کے کچھ بھی نہیں۔ اب آپ کی فہم شریف میں بات نہ سمائے تو اس کا کیا کیا جائے؟ ایک آسان مثال کے ذریعے یوں سمجھئے کہ جس مکان کی بنیاد اور پہلی منزل نہ ہو، اس کی دوسری اور تیسری منزل کی تعمیر کا مطالبہ کرنا کسی عقل و فہم رکھنے والے شخص کا کام نہیں۔ لہذا آپ یوں کیجئے کہ اپنا پہلا اعتراض اور اس کی بنیاد قائم کیجئے (جو آپ کے ذاتی قیاس فاسد پر مبنی نہ ہو) اس کے بعد بیشک سوالات کی بوچھاڑ کر دیجئے گا، جس قابل ہوئے جواب عرض کر دیں گے۔ kya baat hai janab pehle to aap mere mafhoom e haq jo tehreer ki ek ibarat me saaf zahir ho raha hai usko ilyas attar sahab ki taraf mansoob karne ko galat bol kar jawab kaheka? puch rahe ho phir meri taraf mansoob ki huwi aapki baat ka mai mutalba karu ke kaise maine sulehkuliyat ka shosha choda hu? uski wazahat karo to ulta mujhe hi sawal ke dayere me la khada karo wah bhai wah aap ke ijad kiye huwe zaheni khaljan ka shaksana mai wazeh karu aur mere aiteraz ke jawab me aap sirf mafhoom galat hai keh kar haath jhad do aur na ibarat ki koi wazahat ki aur jawab kaheka puch kar aapne hushiyar pur ki hushiyari ki dastan suna rahe ho phir aapne jo ye farmaya hai ki dhol gale me khud hi dala hai to bajana hi khud hi padenga to janab arz hai ki aiteraz ke liye madoo apke nihayat qabil dost ne hi kiya tha to aapke dhol wale qaide ke hisab se mere sawal ka jawab kab donge janab jo sab se pehle guzra tha ke jan buj kar badmazhab ki iqteda me najaiz samajh kar namaz aada karna ye amal kaisa hai? aur kya hukm honga namaz aada karne wale pe? Aur ye amali sulehkuli wala amal huwa ya nahi?ab ye aapke zimme hai ki aap aur aapke saathi mere sawal ka jawab kaise dete hai uske liye aap mujh pe sulehkulli ka shosha chodne wali baat ka ilzam lagao ya jaisa aap munasib samjhe lekin aapni wazhat ke saath kyu ki aiteraz pehle maine qayam kiya hu to jawabat aur uski wazahat bhi aap hi ke zimme hai اس پیراگراف کا پہلا حصہ تو تجریدی آرٹ کا کوئی نادر نمونہ معلوم ہو رہا ہے۔ کچھ معلوم نہیں پڑ رہا کہ پہلی عبارت کا اختتام اور دوسری کا اچانک آغاذ کہاں سے ہوا۔ محض عبارتیں ہی نہیں، لگتا ہے حروف (اسپیلنگ) بھی باہم شیر و شکر ہوئے جاتے ہیں۔ ایسے میں جوابی تبصرہ کرنے سے میں خود کو قاصر پاتا ہوں۔ بعد ازاں جو کچھ لکھا، تو جناب "ہوشیار پوری" صاحب آپ کی رٹے بازی کا جواب وہی سابقہ ہے کہ پہلے اپنے اعتراض کو ثابت تو کیجئے، وہ بھی ٹھوس دلیل کے ذریعے نہ کہ اپنے اختراعی مفہوم مخالف کے ذریعے۔ اور یہ بھی آپ آج تک واضح نہ کر پائے کہ اپنے اعتراض کو آپ صلح کلیت کس بناء پر فرما رہے ہیں؟ صلح کلیت کی تعریف اگر معلوم نہیں تھی تو اعتراض اٹھانے سے قبل پوچھتے۔ اور اگر معلوم ہونے پر اعتراض اٹھایا ہے تو اس کی وضاحت کیجئے اور اپنے اعتراض کا صلح کلیت ہونا ثابت کیجئے۔ اس بات سے ہمیشہ بدک کیوں جاتے ہیں آپ؟ یہاں تک کی دھینگا مشتی کے بعد آپ نے جزوی طور پر اپنے دعوے پر ضرور عمل کیا ہے، یعنی میری دیگر باتوں کا واقعی کوئی جواب نہیں دیا۔ گویا آپ جزوی طور پر اپنے کہے پر کبھی عمل کر بھی لیا کرتے ہیں۔ تو عرض یہ ہے کہ اس فقیر کو دیگر کئی مصروفیات لاحق ہیں، اس لیے اگر آپ بدل نخواستہ ہی سہی اپنے کہے پر پورا عمل کر سکیں اور جواب کے نام پر مذاق کرنے سے پرہیز فرما لیں تو ہم بھی کچھ سکون کا سانس لیں اور دیگر اہم امور پر توجہ دے سکیں۔ چلے بھی جاؤ کہ گلشن کا کاروبار چلے اس سب کے علاوہ جو اس تحریر میں آپ نے اپنی حس مزاح سے کام لینے کی کچھ کوشش فرمائی، میری چھٹی حس کہتی ہے کہ فی الحال اس کا جواب نہ دیا جائے، ورنہ آپ کے دیگر حواس کے مزید معطل ہو جانے کا قوی اندیشہ ہے، جبکہ حالات آپ کے پہلے ہی کچھ زیادہ قابل رشک نہیں۔ جائیے، آپ بھی کیا یاد کریں گے۔ Edited 14 مئی 2015 by Ahmad Lahore اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sameer Razvi مراسلہ: 14 مئی 2015 Report Share مراسلہ: 14 مئی 2015 (ترمیم شدہ) صلح کلیت کی تعریف اگر معلوم نہیں تھی تو اعتراض اٹھانے سے قبل پوچھتے۔ thik hai janab aap bata de tareef mai to puch hi raha hu Edited 14 مئی 2015 by Sameer Razvi اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ahmad Lahore مراسلہ: 14 مئی 2015 Report Share مراسلہ: 14 مئی 2015 کیا آپ نے قبول کیا کہ آپ کو صلح کلیت کی تعریف معلوم نہیں؟ کیا آپ کو اس بات کا بھی اعتراف ہے کہ ناجائز سمجھ کر اقتداء کرنے کو صلح کلیت آپ نے محض جہالت اور بدگمانی کی بنا پر قرار دیا تھا؟ کیا آپ اپنے اس جاہلانہ اعتراض نما سوال پر دل سے شرمندہ ہیں؟ یا پھر سے ڈیڑھ ہوشیاری دکھا رہے ہیں؟ اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sameer Razvi مراسلہ: 14 مئی 2015 Report Share مراسلہ: 14 مئی 2015 (ترمیم شدہ) dedh hushiyari to aap dikha rahe ho janab najaiz samaj kar badmazhab ki iqteda me namaz aada karna sulehkuliyat nahi hai aur ye meri jahilat hai to aap aapne ilm se wazhati bayan kar ke mere aiteraz ko galat sabit kyu nahi karte ho sulehkulli ki tarif ke saath? Edited 14 مئی 2015 by Sameer Razvi اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ahmad Lahore مراسلہ: 14 مئی 2015 Report Share مراسلہ: 14 مئی 2015 ماشاءاللہ۔ کتنے معصوم ہیں جناب آپ بھی۔ اس قسم کے معصومانہ الزامی جواب (جو کہتا ہے وہی ہوتا ہے، قِسم کے) تو بسورتے ہوئے بچے دیا کرتے ہیں، وہ بھی تب جب پوری طرح زچ ہونے کے بعد اور کچھ نہ سوجھے۔ اگر مگر نہ کریں، مجھ سے صلح کلیت کی تعریف اور اپنے اعتراض کی وضاحت چاہئے تو پہلے سب کو بتائیں کیا آپ نے قبول کیا کہ آپ کو صلح کلیت کی تعریف معلوم نہیں؟ کیا آپ کو اس بات کا بھی اعتراف ہے کہ ناجائز سمجھ کر اقتداء کرنے کو صلح کلیت آپ نے محض جہالت اور بدگمانی کی بنا پر قرار دیا تھا؟ کیا آپ اپنے اس جاہلانہ اعتراض نما سوال پر دل سے شرمندہ ہیں؟ ورنہ تو پھر یہ صریح ڈیڑھ ہوشیاری ہی ہے آپ کی۔ کیونکہ شوشہ آپ نے چھوڑا تھا اور وضاحت آپ دوسروں کے ذمے ڈال رہے ہیں۔ تو اگر آپ کا چھوڑا ہوا شوشہ درست ہے تو اس کی وضاحت کر کے معاملہ صاف کیوں نہیں کر دیتے ہو آپ؟ اور کیوں سانپ کے منہ میں چھچھوندر والی مثال پر عمل پیرا ہو؟ اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Saeedi مراسلہ: 14 مئی 2015 Report Share مراسلہ: 14 مئی 2015 جی رضوی زادے کسی عالم سے پوچھا ہے یا نہیں؟ اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sameer Razvi مراسلہ: 14 مئی 2015 Report Share مراسلہ: 14 مئی 2015 janab ahmad lahore sahab is side pe logo ke aiteraz ka jawab dene ke liye madoo kiya jata hai ya unse sawal qayam karne ke liye agar aiteraz ki wazhat nahi hoti yaha to bata de hum rukhsat ho jate hai yaha se lafz bazi ke liye mere paas fuzool waqt nahi hai aapki tarah اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Saeedi مراسلہ: 14 مئی 2015 Report Share مراسلہ: 14 مئی 2015 (ترمیم شدہ) جناب مفہوم مخالف پر استدلال کی بنیاد رکھنے والے صاحب کیا ہر جگہ مفہوم مخالف کے حجت ہونے پراجماع ہے؟ وَلَا تَقْتُلُوا أَوْلَادَكُمْ خَشْيَةَ إِمْلَاقٍ۔الإسراء31 لَا تَأْكُلُوا الرِّبَا أَضْعَافًا مُضَاعَفَةً۔آل عمران130 پہلی آیت میں ہے کہ اپنی اولاد کو فاقہ کے ڈر سےقتل نہ کرو۔ دوسری آیت میں ہے کہ دگنے پر دگنا سود نہ کھاؤ۔ کیا آپ یہاں پر اللہ تعالیٰ پر بھی الزام لگائیں گے کہ اُس نے فاقہ کے ڈر کے علاوہ میں قتل اولاد کی اجازت دی ہے۔ کیا آپ یہاں پر اللہ تعالیٰ پر یہ الزام بھی لگائیں گے کہ اُس نے سود کھانے کی اُس وقت تک اجازت دی ہے جب تک وہ دگنے پردگنا نہ ہو۔ جناب مفہوم مخالف سے استدلال کو اُس کی حدود میں رکھو۔اتفاقی قید کو احترازی قید نہ بناؤ۔ Edited 14 مئی 2015 by Saeedi 2 اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ahmad Lahore مراسلہ: 14 مئی 2015 Report Share مراسلہ: 14 مئی 2015 پھر وہی مرغ کی ایک ٹانگ۔ بھولے بادشاہو! اپنے اعتراض کی صحت تو ثابت کرو۔ بیمار ذہن میں پیدا ہونے والی بیمار سوچ کو حق سمجھے بیٹھے ہو اور الٹا ہمیں ہی کوستے ہو؟ چلو اگر ہماری بات سمجھ میں نہیں آتی تو جس کی مانتے ہو اس سے پوچھ دیکھو، شاید وہی آپ کو سمجھا پائے۔ اور آپ بیشک یہاں سے تشریف لے جاؤ، میں کون سا آپ کی دم پر پاؤں رکھے کھڑا ہوں۔ فضول وقت کسی کے پاس بھی نہیں، مگر آپ جیسے جب فضول بحث پر ڈھٹائی سے جم جائیں تو نہ چاہتے ہوئے بھی مزاج پرسی کرنا پڑتی ہے، ورنہ آپے سے باہر ہونے میں دیر نہیں لگتی آپ حضرات کو۔ اسی لیے یہ ساری کوفت برداشت کر رہا ہوں۔ اور آپ کی مزاج پرسی کے لیے دیگر حضرات بھی تو موجود ہیں، جن کے سامنے صم، بکم، عمی بنے ہوئے ہیں آپ۔ میری باتیں پسند نہیں تو انہی کی جانب رجوع کر لو، انہیں تو آخری جواب دینے کا مژدہ بھی نہیں سنایا تھا آپ نے۔ مجھ سے لحاظ کی امید تب رکھنا جب معقولیت کے دائرے میں رہ کر بات کرنے کا ارادہ کر لو اور اس پر عمل بھی۔ ورنہ جتنے بھی پینترے بدل لو، میں آپ کے جھانسوں میں آنے والا نہیں۔ کیا سمجھے؟ اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rais.Khan مراسلہ: 14 مئی 2015 Author Report Share مراسلہ: 14 مئی 2015 (ترمیم شدہ) aapne pucha ke mai lafz deedah o danista ko nazar andaz kyu kar raha hu to janab ya aapke baki saathi bhi to hai jo usko nazar andaz kar rahe hai. aage aap farmate hai ki deedah o danista ke 2 maane hai lekin hamne to 1 maane padha hai iska jo maine bayan kiya hai deedah o danista = jan bujh kar aapne dusre word kis dictionary se akhaz kiya? agar ziada duswari na ho to image ya hawala send kar dena mai tasdeek kar lunga. in sha Allah Apne jo 3 baate batayi usme pehli Baat ko aapke maano ke saath rakh kar kuch is nazar se dekhe 1). "Dekh kar" maine(ilyas attar sahab ne) kisi badmazhab ki iqteda me jaiz samajh kar aik bar bhi namaz nahi parhi." is maane ke saath to mujhe pura joomla taal mel khata nazar nahi aa raha hai khair phir bhi mujhe is lafz ke maane ke saath bhi wahi mafhoom nazar aa rahe hai aur yaha to ''jan buj kar'' padhne se ziada saaf mafhoom zahir ho raha ki badmazhab ko ''dekh kar'' badmahab ki iqteda me najaiz samajh kar namaz padhi. 2). "Jan buj kar" maine(ilyas attar sahab ne) kisi badmazhab ki iqteda me jaiz samajh kar aik bar bhi namaz nahi parhi. yaha bhi baqaul aapke maane ke saath majburi me padhne ki baat sabit ho rahi hai ke jaan buj kar nahi majburi me namaz padhi ab konsi majboori me padhi ye to zahir hi nahi ibarat me aur kitni dafa padhi wo bhi nahi likhi aur aisi kya majboori aa gayi thi wo bhi likh dete mukhtasar sa likh diya taake awam ulajh ke reh jaye mukhtasar si baat me aur janab itna to hum samajhte hai ki agar kisi shaks ka pyaas aur bhook se bura haal hai aisi halat me haram khane aur peene ke ilawa koi chara nahi to ye uske liye sharayi ujr hai usko is baat ki ijazat hai ki utna kha le ya pee le jis se uski jaan bach jaye lekin jaan ja rahi ho aur haram o halal dono ashiya maujood hai to uske liye yaha sharayi ujr honga kya haram kaam ko anjam dene ke liye? ab jan buj kar ke maani ko kuch yun dekhte hai ''jan buj kar'' ilyas attar sahab ne jaiz samajh kar nahi na jaiz samajh kar namaz padhi. maaz Allah ye maane to sab se ziada khatarnak maloom hote hai ab aap log bataye jan buj kar najaiz samaj kar iqteda karne wala kya gunhgaar nahi huwa? sulehkulli nahi huwa? maazAllah Janab Sameer razwi sahab, Pahli bat, jo digar hazrat ne adhuri ibarat likhi hai jawab me, to unhone apke aitraz ka jawab dene ki koshish ki hai. apne shuru se hi ibarat ko adha pesh kiya hai. isliye apko hi mukhatib kiya ki lafz "Didah o Danista" ko kyu chhoda ja raha hai. ye me ab bhi puchhta hu ki aisi kya wajah ahi ki ap "Didah o Danista" lafzon ko gol kar rahe hai. Dusra ye ki, "Didah ke mana : Ankaha, nazar, ek dekhi hui chiz. دیدہ : آنکھ۔ نظر ۔ ایک دیکھی ہوئی چیز ۔ is link par "Didah" ke mana mulahiza farma lijie. take ye na ho ki mene lugat ka sahar nahi liya aur manghadat bat kahdi... http://www.urduenglishdictionary.org/Urdu-To-English-Translation/%D8%AF%DB%8C%D8%AF%DB%81/Page-2.htm?SearchType=1#.VVTLI3bzu8o Mene jo mana bayan kiye hai sume ek mana hai "Ek dekhi hui Chiz", is per se mera ibarat me ye mana karna ki "Dekhkar ya janbujhkar" me Didah ka mana "Dekhkar" sahi sabit hota hai... Aur Danista ka mana bhi sahi liya hai. mulahiza farma lijie.. http://hamariweb.com/dictionaries/urdu-english-dictionary.aspx?ue=%D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%B3%D8%AA%DB%81 1). ke jawab me apne jo bat kahi hai, isme khayanat ki hai. mene jo kaha wo ye hai. ""Dekh kar" isse sabit hota hai, ki ameer e ahle sunnat ne ye dekhte hue ki imam badmazhab hai, uski iqtada nahi ki." Mene "Dekhkar" wahid ameere ahle sunnat ki ibarat me kab rakh kar bat ki ya ab mujhe batae... Ap adhuri bat sabit karne ki koshish karoge to kaise jumla tal mel khata nazar aega? 2). Akl se paidlon wale kam na kijie apne jhoote aur be buniyad aitraz ko sahi sabit karne ke liye. Ibarat ke tukde kar ke apni matlab ki bat sabit karne ki koshish ke ilawa apne kuchh nahi kya. me fir se kahta hu, "Janbuj kar" isse ye sabit hota hai, ki majburan apse ye fael hua... apni raza se is fael ko anzam nahi diya gaya... isme ameere ahle sunnat ki marzi na hona sabit hota hai. aur asal ibarat ko yun samjhe... "..... Wallah Billah dekh kar ya janbuj ker maine kisi badmazhab ki iqteda me jaiz samajh kar aik bar bhi namaz nahi parhi." Ek taraf ap majburi taslim bhi karte hai, aur fir usper aitraz bhi karte hai!!! Apko aphi ki language me samjhata hu.. ek alime deen apke taraf se taswwur karta hu. farz kijie ek alim sahab TV video ke adame jawaz ke kail hai. ise najaez samjhte hai. ab ek jalse me inki video banali jati hai. ek sakhs aitraz karta hai ki janab najaez kam karte hai aur hame galat kahte hai. To is per alim sahab ne farmaya "Dida o danista mene kabhi Video ko jaez samajh kar nahi banwai." ab apke aitraz ke mutabik inki bhi pakad ki jani chahie, to ap inper kis tarah aitraz karoge??? zahir hai, majburi thi itna bayan kafi hai. iske bad isse bachte rahe. to aitraz khatam ho chuka. ab ap ye batae ki ye aitraz apka hai ya ulema me se kisi alim ka hai?? ameere ahle sunnat ki tahreer se sabit hai ki inteshar ka khatra hone ki wajah se badmazhab ki iqteda ki gai hai. aur ye ek sharai ujr hi hai. ulemae ahle sunnat ne kai mas'lo me inteshar ke khatre par hikmat se kam lene ka hukm diya hai. jis par ameer e ahle sunat ne amal kiya hai. Ab Ap mere in sawalon ka jawab de dijie. take apka iatraz samajh me ae. 1). ap wo jaez surat bata den, jo us wakt wahan mojud thi aur jis ki wajah se ameere ahle sunnat ko nazaiz samajhker iqteda karne ki jarurat nahi thi? aur ye bhi batae ki apko ye ilme gaib kisne diya. 2). aur ap ye bhi sabit kare ki jab ameer e ahle sunnat se ye fael hua tab apki jaez surat wahan mojud thi. 3). apke nazdik ye jaruri kyu hai ki ye bayan kiya jae ki kitni bar iqteda ki gai? isse apko aur awam ko kya fayda hone wala hai? 4). ap kin ulema ke hawale se ye kahte hai ki ye khatarnak amal hai? hawal pesh kijie. 5). ap internet ka use karte hai, mobile se karte ho ya broadband se, magar connection hasil karne apne tasweer di hi hogi, to ap batae apne wo tasweer jaez samajh ker khichwai thi ya na jaez? agar najaez samajh ker khichwai to usme koi majburi rahi hogi. to ab ap ki is par pakad karne par apke pas kya jawab hoga? kyun ki bazahir moju alag hai, magar masla ek sa hi hai. 6). ab apki ye ibarat ko ap kisi ulema ke akwal se sabit kijie. "ye maane to sab se ziada khatarnak maloom hote hai ab aap log bataye jan buj kar najaiz samaj kar iqteda karne wala kya gunhgaar nahi huwa? sulehkulli nahi huwa? maazAllah" 7). apki ibarat me pahle ameere ahle sunnat ka fael khatarnak sabit kijie. 8). apki ibatat par se ye batae ki kya video ke adame jawaz ke kail ulema ka CCTV camera ke age ane wala fael najaiz samaj kar kiya jata hai to ye gunahgar hue ya nahi? kyun ki dono maslo me najaez ke pahlu ki bahas hai. to apka jo jawab yahan hai wo ameere ahle sunnat ki ibarat par hai. Ek to apka aitraz galat hai, dusra ap galati manna nahi chahte. Teesra ye ki ap apni marji se is fael ko sulahkulli sabit karke sahihul aqeeda sunni ko sulah kulli sabit karne ki koshish kar rahi hai. jab ki apke pas is silsle me koi sabut ya dalil nahi hai ki ye amal sulah kulli hai. sulah kulli jaez samajh ker badmazhabon ki ikteda karta hai. magar ap hai ki najaez kahne walon ko bhi sulah kulli banane par amad hai. Mujaddide azam, Ahamad raza rahimatullahi alayhi farmate hai, mafhum. kisi musalman ke liye ye khiyal rakhna ki use kafir zahir kiya jae, ye bhi kufr hai. to is hisab se ap jo sulah kulli sabit karne ki koshish me hai aur apki khwahish saf jhalakti hai, ki ap ameere ahle sunnat ko sulah kulli sabit kya jae aisi hai. to ap tauba kare apne bad khwahish se. kyun ki ala hazrat rahimatullahi alayhi ke farman ke mutabik ap sulah kulli ka wabal apne upar le rahe hai. ummid hai, ap mere 8 sawalon ke jawab ata famaeng. kyun ki ye 8 sawal ke jawab apke aitraz ko sahi sabit kar sakte hai. Allah apko apna hi aitraz samajh kar usse ruju karne ki taufik ata farmae... ameen. Edited 15 مئی 2015 by Rais.Khan اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
MuhammedAli مراسلہ: 14 مئی 2015 Report Share مراسلہ: 14 مئی 2015 Salam alayqumYeh Iblees ki nasal heh is say maghz mari ka kuch faida nahin. اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rais.Khan مراسلہ: 15 مئی 2015 Author Report Share مراسلہ: 15 مئی 2015 Muhammad ali sahab, inse ye mutalba rakhie ki ye ulema ke akwal se sabit kare ki majburi me ki gai iqteda e badmazhab bhi sulah kulli amal hai. bas yahan ye fase hai barabr ke. inka aitraz inhe bhari pad raha hai. اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
MuhammedAli مراسلہ: 15 مئی 2015 Report Share مراسلہ: 15 مئی 2015 Muhammad ali sahab, inse ye mutalba rakhie ki ye ulema ke akwal se sabit kare ki majburi me ki gai iqteda e badmazhab bhi sulah kulli amal hai. bas yahan ye fase hai barabr ke. inka aitraz inhe bhari pad raha hai. Jahil aur chawal banday kay saath maghz mari ka kuch faida nahin. Jis banday k itni ilmi oqaat ho kay apnay zehan kay ibleesi fatoor kee bunyad par mafoom mukhalif ko daleel bana kar behas kar raha heh. Agar yeh thora bi aqal mand hota toh meri post 38 say hi sab kuch samaj jata magar jin kay leyeh Allah nay Iblees ka fasad likha ho woh hidayat ko nahin pa saktay. Baat sirf asal ki heh, aslan nal jay naiki karyeh naslan tan neenh pulday be aslan nal jay naiki karyeh put'thiyan chalan chalday. Hidayat Allah kay haath meh heh. Hamaray zimmay message dena thah ... abh aap logh is say manwa rahay hen aur yeh maneh ga nahin, keun kay manay kay leyeh daleel chahyeh aur nah manay kay leyeh man pasand chavlen. Baqi Allah say dua heh kay Allah ta'ala aap sab bahiyoon ki mehnat ka unda ajar deh. ameen. 1 اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
تجویز کردہ جواب
بحث میں حصہ لیں
آپ ابھی پوسٹ کرکے بعد میں رجسٹر ہوسکتے ہیں۔ اگر آپ پہلے سے رجسٹرڈ ہیں تو سائن اِن کریں اور اپنے اکاؤنٹ سے پوسٹ کریں۔
نوٹ: آپ کی پوسٹ ناظم کی اجازت کے بعد نظر آئے گی۔