Haq3909 مراسلہ: 15 جنوری 2015 Report Share مراسلہ: 15 جنوری 2015 (ترمیم شدہ) May yaha par apkay Faqih -e-Millat Mufti Jalaluddin Ahmed Amjadi Sahab ka eik fatwa chap raha ho jo kay bohat saal pehlay is barelwi website (http://www.islamicacademy.org/html/Fatwa/Urdu_Fatwa_9.htm ) say utar diya gaya tha jabkay baki fataway waisay kay waisay majood hay.Akhir Kyon? Kya is liyay kay apkay Hakeem ul Ummat ka fatwa is kay khilaf tha? Sirf Allah Ta'ala ki raza kay liyay is biddat ko chor do. May sirf aur sirf aap logo ki islah chahta ho.Koi behas ya gali galoch nahi. Edited 15 جنوری 2015 by Haq3909 اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Saad Qadri مراسلہ: 16 جنوری 2015 Report Share مراسلہ: 16 جنوری 2015 حق صاحب. فتوے میں جس وجہ سے ذکر بالجہر کو منع کیا گیا ہے وہ وجہ بھی لکھی ہے ایسا جہر جس سے نماز تلاوت یا نیند میں خلل پڑتا ہو مطلاقاً حرام بدعت نہیں کہا گیا http://www.islamimehfil.com/topic/11005-hadith-with-refrence-chahiye/ اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
AqeelAhmedWaqas مراسلہ: 24 اکتوبر 2015 Report Share مراسلہ: 24 اکتوبر 2015 (ترمیم شدہ) Edited 24 اکتوبر 2015 by AqeelAhmedWaqas 1 اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
AqeelAhmedWaqas مراسلہ: 24 اکتوبر 2015 Report Share مراسلہ: 24 اکتوبر 2015 (ترمیم شدہ) May yaha par apkay Faqih -e-Millat Mufti Jalaluddin Ahmed Amjadi Sahab ka eik fatwa chap raha ho jo kay bohat saal pehlay is barelwi website (http://www.islamicacademy.org/html/Fatwa/Urdu_Fatwa_9.htm ) say utar diya gaya tha jabkay baki fataway waisay kay waisay majood hay.Akhir Kyon? Kya is liyay kay apkay Hakeem ul Ummat ka fatwa is kay khilaf tha? Sirf Allah Ta'ala ki raza kay liyay is biddat ko chor do. May sirf aur sirf aap logo ki islah chahta ho.Koi behas ya gali galoch nahi. zikr new.PNG zikr.PNG اگر آپ کے پاس کوئی دلیل ہے کہ وہ فتویٰ جان بوجھ کر ہٹایا گیا ہے تو پیش کریں، بغیر ثبوت کے تو آپ ایک خبر پوشیدہ کے علم کا دعویٰ کر رہے ہیں، اتنا جلدی تقویۃ الایمان کا درس بھول گئے؟ اور دوسری بات یہ کہ اگر اس فتویٰ کو جان بوجھ کر ہٹا دیا گیا تو اس سے آپکا اصل مدعا کیسے ثابت ہوا؟ بالفرض آپ یہ ثابت بھی کر دیں کہ وہ فتویٰ جان بوجھ کر اس لیے ہٹا دیا گیا کہ وہ حکیم الامت علیہ الرحمۃ کے فتویٰ کے ’’خلاف‘‘ تھا تو کیا اس فتویٰ ہٹانے والے شخص سے اہل السنۃ و الجماعۃ کا تشخص قائم ہے؟ اور اگر اس شخص سے ہمارا تشخص قائم تھا تو کیا یہ اصولی مسئلہ ہے یا فروعی؟ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ آپ نے قبلہ حکیم الامت کی تصنیف سے چند سطریں اٹھا کر پیش تو کر دیں مگر ان سے نتیجہ غلط اخذ کیا۔ لیجیے ناچیز مکمل صفحات پیش کرتا ہے، انڈر لائن کی ہوئی عبارات کو بغور ملاحظہ فرمائیں:۔ اب آپ بتائیں کہ کس مقام پر حکیم الامت حضرت احمد یار خان نعیمی نوّر اللہ مرقدہ اور فقیہہِ ملت قبلہ علامہ امجدی علیہ الرحمۃ القوی نے ایک دوسرے کی مخالفت کی ہے؟؟ (اگر مخالفت ثابت ہو بھی جائے تو بھی دلیل کے ساتھ اختلافِ رائے کا حق ہے۔ فروعی مسائل میں علمائے حق (یعنی علمائے اہلسنت و جماعت) میں اختلاف کوئی نئی بات تو نہیں ہے اور ویسے بھی ایسا اختلاف رحمت ہے)۔ یہ آپ پر قرض رہا کہ دونوں علماء کرام کے اس مسئلہ پر فتاویٰ میں اختلاف سامنے لیکر آئیں، انکی جانب غلط بات منسوب کرنے سے گریز کریں اور ’’اپنی اصلاح کی طرف بھی توجہ فرمائیں‘‘۔ Edited 24 اکتوبر 2015 by AqeelAhmedWaqas 1 اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
kashmeerkhan مراسلہ: 25 اکتوبر 2015 Report Share مراسلہ: 25 اکتوبر 2015 نجدی کو دماغی خرابی لاحق ہوئی جو اختلاف کی عدم موجودگی میں اختلاف کا دعویدار بن پڑا۔،۔،۔ ہمیں فروعی اختلاف پر بدعتی کہتا ہے (مگر دراصل اختلاف تو سرے سے نہیں) خود انکے عالموں کا اصولی مسائل میں زمین آسمان کا فرق ہے۔،۔،۔،۔ اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
تجویز کردہ جواب
بحث میں حصہ لیں
آپ ابھی پوسٹ کرکے بعد میں رجسٹر ہوسکتے ہیں۔ اگر آپ پہلے سے رجسٹرڈ ہیں تو سائن اِن کریں اور اپنے اکاؤنٹ سے پوسٹ کریں۔
نوٹ: آپ کی پوسٹ ناظم کی اجازت کے بعد نظر آئے گی۔