Jump to content

Milad, Khatme Bukhari Aur Bidat


Junoon26

تجویز کردہ جواب

Salam,

 

May Shab e Jumma may nahi gaya leikin Shab e Itwar pay gaya hu aur yay tumhara sarasar jhoot hay kay basay bhar bhar kar jati hay.Bus logo ko dawat dee jati hay masjid ki taleem may hi aur jo jana chahta hay woh chala jata hay aur na hi kisi ko tang kiya jata hay na hi is par zor ya israr kiya jata hay na hi kisi ko wahabi ya kaffir kaha jata hay.Aur batao kay is say log kaisay tang hotay hay?

 

Waha to sirf  AAP  (saw) ki seerat aur Sahaba Karam (raa) ki zindagi pay baat hoti hay aur log isi wastay jama hotay hay kay beeshak Allah Ta'ala ki rah may eik raat guzarnay pay In Sha' Allah bohat sawab milta hay.AB batao , kya AAP  (saw) ki seerat aur Sahaba  (raa) ki waqiat bayan karna time barbad karna hay?(MazAllah)

 

Wasallam.

kilk-e-raza bahi apko jawab de dia he or wo theek keh rahey hen k apko bilkul nahi maloom syd ap pakistan me nahi rehtey...uet lahore se buses bhar bhar k jatin he or her dars me targheeb di jati he...apko kch b nahi maloom janab...

Link to comment
Share on other sites

  • جوابات 68
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

^ Aap tu bilkul apne deoband se hi be khabar hain. kbahi deobandi tableeghi jamaat ke sath waqt guzara hay? Shab e Juma tu taqreban her her city men deobandi manate hain or hamare haan bhi logon ko gharon se pakerte hain. jo nhi jana chahte unke lye unke rishtadaron waghera ko le jate hain or kehte hain niklo gharon se.. aik aaj ki tu raat hay.. or baqaida buses bhari jati hain. bilkul raiwind ijtima ki tarha.. tu ab batao ye waqt muqarar kr ke deen ka kam howa ya nhi.. jo tumahare nazdeeq najaiz wa bidat hay. nez batao ke kis hades se aisi shab e juma manana sabit hay or kis sahabi ne is terha ghar ghar ja kr logon ko jama kr ke shab e juma manayi, raiwind ijtima pr bhi same questions lago honge.. baqi tumhara bold suwal hamare milad un nabi (saw) or deger ijtimaat ke jaiz hone pr daleel hay.

Salam,

 

Kash kay aap jahalat kay andhero say bahir nikal ay.Biddat tab hay jab kisi ibadat kay liyay apni taraf say waqt mukarar kiya jai.Mera din raat Tableeghi Jammat walo kay saath waqt guzarta hay aur may Islamabad may rehta hu aur may nay aaj tak kisi ko bhi aisa nahi kartay dekha jaisay aap bayan kar rahay ho.Batay to yo kartay ho jaisay khud bara time guzartay ho Tableegh walo kay sath.AAP logo to Tableeghi Jammat walo ka naam sun kay hi kampnay lagtay ho , baki to door ki baat hay.Shab e Jumma waghair pay to teray Molvi Ahmed Raza khan nay kabhi iteraz nahi kiya , to tum kon hotay ho iteraz karnay walay?Kya teray Ala Hazrat kay betay nay kabhi iteraz kiya?Aya ha bara.

 

Baki raha , logo ko kisi jaga jama karna kisi zaroori aat ka liyay kisi fix time pay to yay bhi hadeeth say sabit hay.

 

Wasallam.

Link to comment
Share on other sites

 

میرے سوال کا جواب نہیں۔ پھر سے پوسٹ کر رہا ہوں۔ صحیح جواب لکھو۔ مسلک کے منافی ہے یا نہیں۔ مجھے سروکار نہیں۔

 

دیوبندیوں نے بغض میلاد النبی صلی اللہ علیہ وسلم میں جہالت کی انتہاء کر دی ہے۔ اوپر موجود  پوسٹ نمبر 40 میں دیوبندیوں کے پوسٹر سے معلوم ہوا کہ یوم صدیق اکبر رضی اللہ عنہ منانا ان  کے نزدیک کوئی مستحب کام نہیں اور اس پر کچھ ثواب نہیں ملے گا۔ پس  دیوبندی  لوگوں کا وقت برباد کرتے ہیں۔اور یہ کام لہو لعب ہواکہ اس میں کوئی اجر نہیں اور لوگوں کو اللہ کی یاد سے غافل کرتا ہے۔ نیز روڈ بلاک ہونے اور دیگر مسلمانوں کی تکلیف پہنچنے کی وجہ سے  مزید گناہ ۔ سوال یہ ہے کہ  ایسا کام جس میں کوئی ثواب ہی نہیں اور اُلٹا گناہ بھی ملے۔ ایسے کاموں میں مسلمانوں کا وقت کیوں برباد کرتے ہو اور انہیں کیوں گناہ گار کرتے ہو؟ انہیں ذکر اللہ کرنے  دو، ذکر رسول صلی اللہ علیہ وسلم درود شریف وغیرہ پڑھنے دو۔ تاکہ آخرت کا کچھ نفع حاصل ہو۔دیوبندی میں غیرت ہے تو اس سوال کا جواب دو۔

 

post-15519-0-46931200-1399355367_thumb.png

post-15519-0-89872000-1399355378_thumb.png

post-15519-0-04260700-1399356605_thumb.png

 

Ab jo bhi iteraz karna hay , woh apnay Mullah pay karo.

Edited by Haq3909
Link to comment
Share on other sites

 baqi tumhara bold suwal hamare milad un nabi (saw) or deger ijtimaat ke jaiz hone pr daleel hay.

 

لہذا مولانا رشید احمد گنگوہی رحمۃ اللہ علیہ فرماتے ہیں:
 
’’نفس ذکر ولادت مندوب ہے اور اس میں کراہت قیود کے سبب سے آئی ہے‘‘
[فتاوی رشیدیہ جلد1 صفحہ102 ]
 
اسی طرح مولانا اشرف علی تھانوی رحمۃ اللہ علیہ نے فرمایا
’’ پس نفس فرح و سرور علی ذکر رسول ا کو تو کوئی منع نہیں کرتا کہ وہ تو عبادت ہے ہاں اس کے ساتھ جب اقتران منہی عنہ کاہوگا (یعنی کوئی ایسی چیز کا مل جانا جس سے روکا گیا ہو مل جائے ) تو بے شک وہ قابل ممانعت ہوگا‘‘ 
[ارشاد العباد فی عید المیلاد صفحہ 9

 

Ab bolo meray bold sawal say tumhara Eid Meelad un Nabi  Sallallaho Alayhi Wa Sallam  kaisay jaiz huwa?

Edited by Haq3909
Link to comment
Share on other sites

kilk-e-raza bahi apko jawab de dia he or wo theek keh rahey hen k apko bilkul nahi maloom syd ap pakistan me nahi rehtey...uet lahore se buses bhar bhar k jatin he or her dars me targheeb di jati he...apko kch b nahi maloom janab...

Salam,

 

Is jawab say aap pakay 100 % bachay sabit hogay.Yani agar buses bhar kay dars sunnay jao , to yay bhi gunnah aur agar dars may kisi ko achay kaam ki targheeb do to ya bhi gunnah.AAP saaf saaf is ayat ka inkaar kar rahay ho:

 

كُنتُمْ خَيْرَ أُمَّةٍ أُخْرِجَتْ لِلنَّاسِ تَأْمُرُونَ بِالْمَعْرُوفِ وَتَنْهَوْنَ عَنِ الْمُنكَرِ

 

 

إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّـا إِلَيْهِ رَاجِعونَ

 

Wasallam.

Edited by Haq3909
Link to comment
Share on other sites

^ Aap tu bilkul apne deoband se hi be khabar hain. kbahi deobandi tableeghi jamaat ke sath waqt guzara hay? Shab e Juma tu taqreban her her city men deobandi manate hain or hamare haan bhi logon ko gharon se pakerte hain. jo nhi jana chahte unke lye unke rishtadaron waghera ko le jate hain or kehte hain niklo gharon se.. aik aaj ki tu raat hay.. or baqaida buses bhari jati hain. bilkul raiwind ijtima ki tarha.. tu ab batao ye waqt muqarar kr ke deen ka kam howa ya nhi.. jo tumahare nazdeeq najaiz wa bidat hay. nez batao ke kis hades se aisi shab e juma manana sabit hay or kis sahabi ne is terha ghar ghar ja kr logon ko jama kr ke shab e juma manayi, raiwind ijtima pr bhi same questions lago honge.. baqi tumhara bold suwal hamare milad un nabi (saw) or deger ijtimaat ke jaiz hone pr daleel hay.

AAP ka yay iteraz bhi aap say pehlay kuch barelwi kar chukay hay jo ultay mo wapis doray:

 

post-15519-0-87342000-1399357397_thumb.jpg

 

Jawab:

یہ اعتراض جہالت یا حماقت وعداوت پرمبنی ہے ، حدیث مذکور سے شب جمعہ کے اجتماع کے بدعت ہونے پر استدلال درست نہیں ہے ، کیونکہ حدیث کا مطلب ومراد یہ ہے کہ صرف یوم الجمعة کو روزه کے لیے اور صرف ليلة الجمعة کو قيام کے لیے خاص کرنا ممنوع ومکروه ہے ، اور سب لوگ جانتے ہیں کہ شب جمعہ کو تبلیغی جماعت کی طرف سے یہ تاکید وتخصیص نہیں ہے کہ مثلا ہر شخص سو رکعت نفل پڑہے گا ، یا کوئی مخصوص عبادت خاص انداز سے کرے گا وغیره ، بلکہ تبلیغی جماعت والے ہر جمعہ کی رات یعنی شب جمعہ کو جو اجتماع کرتے ہیں ، اس میں مختلف علماء وصلحاء کے بیانات ہوتے ہیں ، جس میں لوگوں کو وعظ ونصیحت اور دین پر عمل کی ترغیب وتلقین وارشاد وتعلیم وتعلم کی جاتی ہے ، یہی اس اجتماع کا اصل مقصد ومحور ہوتا ہے ، اور لوگوں کی تعلیم وتدریس اور وعظ ونصیحت کے لیئے کوئی دن متعین کرنا بالکل جائز اور نصوص سے ثابت ہے 

 
حضرت عبد الله ابن مسعود رضي الله عنه لوگوں کو ہرجمعرات کے دن وعظ ونصیحت وبیان کرتے تهے ، ایک آدمی نے کہا اے أبا عبد الرحمن ہم آپ کے بیان و وعظ کو بہت پسند کرتے ہیں ، اور ہم چاہتے ہیں کہ آپ ہردن ہمیں بیان ووعظ کیا کریں ، توحضرت عبد الله ابن مسعود رضي الله عنہ نے ارشاد فرمایا کہ مجهے توکوئی مانع نہیں کہ میں ہردن تم لوگوں کو بیان اور وعظ کروں ، لیکن یہ خوف ہے تم تنگ نہ ہو جاو ، رسول الله صلى الله عليہ وسلم بهی ہمیں وعظ اس طرح کرتے یعنی ہمیں وعظ وبیان کرنے میں ہمارے اوقات کی رعایت کرتے تهے ، ہردن نہیں کرتے تهے تاکہ ہم تنگ نہ ہوجائیں 
یہ صحيحين کی حدیث کا مفہوم ہے ، امام بخاری رحمہ الله نے اس حدیث پر اس طرح باب قائم کیا ہے (من جعل لأهل العلم أياما معلومة) اوردوسرا باب اس طرح باب قائم کیا ہے، (باب ما كان النبي صلى الله عليه وسلم يتخولهم بالموعظة والعلم كي لا ينفروا ) . حاصل کلام یہ کہ تبلیغی جماعت کا شب جمعہ کا اجتماع بهی اسی قبیل سے ہے ، اورشب جمعہ کے اجتماع میں لوگوں کے حالات کی رعایت بهی ہے ، جمعہ چهٹی کا دن ہوتا ہے ، جس میں تمام یا اکثر احباب کی حاضری ممکن ہوتی ہے ، اورساتھ ہی جمعہ اورشب جمعہ کی فضائل وبرکات کا حصول بهی آسان ہوجاتا ہے ، لہذا اس کوبدعت کہنا جہلاء کا کام ہے ، الله تعالی عوام الناس کو جہلاء کے وساوس سے محفوظ رکهے
 
 
Doosra Jawab:
 

 
وسوسه = تبلیغی جماعت والے هرجمعہ کی رات کواجتماع کرتے هیں 
یعنی شب جمعہ کواجتماع هوتا هے جس میں بیانات هوتے هیں ، سب تبلیغی اس میں جمع هوتے هیں ، یہ بهی بدعت هے اس کا کوئ ثبوت نہیں هے ۰ 
 
جواب = یہ وسوسہ بهی جہالت پرمبنی هے ، کیونکہ لوگوں کی تعلیم وتدریس اوروعظ ونصیحت کے لیئے کوئ دن مقررکرنا بالکل جائزاورنصوص سے ثابت هے ، حضرت عبد الله ابن مسعود رضي الله عنه لوگوں کو ہرجمعرات کے دن وعظ ونصیحت وبیان کرتے تهے ، ایک آدمی نے کہا اے أبا عبد الرحمن هم آپ کے بیان ووعظ کو بہت پسند کرتے هیں ، اورهم چاہتے هیں کہ آپ هردن همیں بیان ووعظ کیا کریں ، توحضرت عبد الله ابن مسعود رضي الله عنه نے ارشاد فرمایا کہ مجهے توکوئ مانع نہیں کہ میں ہردن تم لوگوں کوبیان اور وعظ کروں لیکن یہ خوف ہے تم تنگ نہ هوجاو ، رسول الله صلى الله عليه وسلم بهی همیں وعظ اس طرح کرتے یعنی ہمیں وعظ وبیان کرنے میں ہمارے اوقات کی رعایت کرتے تهے ، ہردن نہیں کرتے تهے تاکہ هم تنگ نہ هوجائیں ۰ 
یہ صحيحين کی حدیث کا مفہوم ہے ، امام بخاری رحمہ الله نے اس حدیث پر اس طرح باب قائم کیا ہے (من جعل لأهل العلم أياما معلومة ) اوردوسرا باب اس طرح باب قائم کیا ہے، باب{ ما كان النبي صلى الله عليه وسلم يتخولهم بالموعظة والعلم كي لا ينفروا }
باب: ما كان النبي صلى الله عليه وسلم يتخولهم بالموعظة والعلم كي لا ينفروا.
حدثنا محمد بن يوسف قال: أخبرنا سفيان، عن الأعمش،عن أبي وائل، عن ابن مسعود قال:كان النبي صلى الله عليه وسلم يتخولنا بالموعظة في الأيام كراهة السآمة علينا.حدثنا محمد بن بشار قال: حدثنا يحيى بن سعيد قال: حدثنا شعبة قال: حدثني أبو التياح، عن أنس، عن النبي صلى الله عليه وسلم قال:
(يسروا ولا تعسروا وبشروا ولا تنفروا).
باب: من جعل لأهل العلم أياما معلومة.
حدثنا عثمان بن أبي شيبة قال: حدثنا جرير، عن منصور، عن أبي وائل قال:
كان عبد الله يذكر الناس في كل خميس، فقال له رجل: يا أبا عبد الرحمن، لوددت أنك ذكرتنا كل يوم؟ قال: أما إنه يمنعني من ذلك أني أكره أن أملكم، وإني أتخولكم بالموعظة، كما كان النبي صلى الله عليه وسلم يتخولنا بها، مخافة السآمة علينا.
( كتاب العلم للبخارى )
اورصحیح مسلم میں (باب الاقتصاد في الموعظة ) کے تحت یہ حدیث موجود ہے، باب الاقتصاد في الموعظة
حدثنا أبو بكر ابن أبي شيبة حدثنا وكيع وأبو معاوية ح وحدثنا ابن نمير واللفظ له حدثنا أبو معاوية عن الأعمش عن شقيق قال كنا جلوسا عند باب عبد الله ننتظره فمر بنا يزيد بن معاوية النخعي فقلنا أعلمه بمكاننا فدخل عليه فلم يلبث أن خرج علينا عبد الله، فقال إني أخبر بمكانكم فما يمنعني أن أخرج إليكم إلا كراهية أن أملكم إن رسول الله كان يتخولنا بالموعظة في الأيام مخافة السآمة علينا ٠ 
وحدثنا إسحاق بن إبراهيم أخبرنا جرير عن منصور ح وحدثنا ابن أبي عمر واللفظ له حدثنا فضيل بن عياض عن منصور عن شقيق أبي وائل قال: كان عبد الله يذكرنا كل يوم خميس، فقال له رجل يا أبا عبد الرحمن إنا نحب حديثك ونشتهيه ولوددنا أنك حدثتنا كل يوم، فقال: ما يمنعني أن أحدثكم إلا كراهية أن أملكم إن رسول الله كان يتخولنا بالموعظة في الأيام كراهية السآمة علينا ۰ 
٠قال النووي في شرح مسلم: " ومعنى يتخولنا يتعاهدنا هذا هو المشهور فى تفسيرها قال القاضي وقيل يصلحنا وقال بن الأعرابى معناه يتخذنا خولا وقيل يفاجئنا بها وقال أبو عبيد يدللنا وقيل يحبسنا كما يحبس الانسان خوله وهو يتخولنا بالخاء المعجمة عند جميعهم إلا أبا عمرو فقال هي بالمهملة أى يطلب حالاتهم واوقات نشاطهم وفى هذا الحديث الاقتصاد فى الموعظة لئلا تملها القلوب فيفوت مقصودها " انتهى.
وقال ابن حجر في الفتح : " وفيه رفق النبي صلى الله عليه و سلم بأصحابه وحسن التوصل إلى تعليمهم وتفهيمهم ليأخذوا عنه بنشاط لا عن ضجر ولا ملل ويقتدي به في ذلك فان التعليم بالتدريج اخف مؤنة وادعى إلى الثبات من اخذه بالكد والمغالبة " بعض النصوص المبينة والضابطة لحكم توقيت الوعظ، وتعليق بعض العلماء عليها:قوله‏:‏ ‏(‏كان يتخولنا‏)‏ بالخاء المعجمة وتشديد الواو، قال الخطابي‏:‏ الخائل بالمعجمة هو القائم المتعهد للمال، يقال خال المال يخوله تخولا إذا تعهده وأصلحه‏.‏ 
والمعنى كان يراعي الأوقات في تذكيرنا، ولا يفعل ذلك كل يوم لئلا نمل‏.
حاصل کلام یہ کہ لوگوں کی وعظ ونصیحت وارشاد وتعلیم وتعلم کے لیئے کوئ دن متعین کرنا جائز ہے ، جیسا کہ مذکوره حدیث سے معلوم هوا ،اورتبلیغی جماعت کا شب جمعہ کا اجتماع بهی اسی قبیل سے ہے ،اورشب جمعہ کے اجتماع میں لوگوں کے حالات کی رعایت بهی ہے ، جمعہ چهٹی کا دن هوتا هے ، جس میں تمام یا اکثراحباب کی حاضری آسان هوتی ہے ،
اورساتهہ ہی جمعہ اورشب جمعہ کی فضائل وبرکات کے حصول کا حرص بهی ہے ، لہذا اس کوبدعت کہنا جہلاء کا کام ہے ، الله تعالی عوام کو ان جہلاء کے وساوس سے محفوظ رکهے ۰

 

Edited by Haq3909
Link to comment
Share on other sites

1.KHATAM BUKHARI DEEN HAI YA DUNYA? SAHABA NE YE KIA?

 

2.YOUME SIDDIQ AKBAR DEEN HE YA DUNYA.HAZRAT OMAR YA HAZRAT USMAN NE MANAYA YA NAHI?

 

3.EID MEELAD KO KIS NE RUKN E DEEN KAHA HE?

 

4.ISTIGHASA OR NAMAZ ME TAQDEEM O TAKHEER NAHI MANTE TO KIA TANHA ISTIGHASA AAP UN MOHADDISEEN KI TARHA MANTE HAIN?

 

5.AGAR SHEIKH K HAN MADAD MIL JAI TO UN NAAQILEEN KO SACHA MAN LEN GAY?

 

6.AAP KI TABLI JAMAT NE TABLIGHI NISAB SE FAZAIL E DUROOD KYON NIKAL DALA? KIA WO MANSOOKH HO GIA?

Link to comment
Share on other sites

Salam,

 

Is jawab say aap pakay 100 % bachay sabit hogay.Yani agar buses bhar kay dars sunnay jao , to yay bhi gunnah aur agar dars may kisi ko achay kaam ki targheeb do to ya bhi gunnah.AAP saaf saaf is ayat ka inkaar kar rahay ho:

 

كُنتُمْ خَيْرَ أُمَّةٍ أُخْرِجَتْ لِلنَّاسِ تَأْمُرُونَ بِالْمَعْرُوفِ وَتَنْهَوْنَ عَنِ الْمُنكَرِ

 

 

إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّـا إِلَيْهِ رَاجِعونَ

 

Wasallam.

hahahahahahahahahah ye tu pagal ho gia he apni pant khud hi utari jar raha he pehley is ne bola k shab e juma me shirkat k liye kisi per zor ni dia jata he or na israr kia jata he jab mene bola k her dars me iski targheeb di jati he tu ab kehta he k kiya ye koi gunah he......hahahahahahahahahaaa....

 

dushman e ahmad pe shidat ki jiye.....mulhidon ki kia murawat ki jiye....

Link to comment
Share on other sites

 

AAP ka yay iteraz bhi aap say pehlay kuch barelwi kar chukay hay jo ultay mo wapis doray:

 

attachicon.gif1260885_164922973702562_291991161_n.jpg

 

Jawab:

یہ اعتراض جہالت یا حماقت وعداوت پرمبنی ہے ، حدیث مذکور سے شب جمعہ کے اجتماع کے بدعت ہونے پر استدلال درست نہیں ہے ، کیونکہ حدیث کا مطلب ومراد یہ ہے کہ صرف یوم الجمعة کو روزه کے لیے اور صرف ليلة الجمعة کو قيام کے لیے خاص کرنا ممنوع ومکروه ہے ، اور سب لوگ جانتے ہیں کہ شب جمعہ کو تبلیغی جماعت کی طرف سے یہ تاکید وتخصیص نہیں ہے کہ مثلا ہر شخص سو رکعت نفل پڑہے گا ، یا کوئی مخصوص عبادت خاص انداز سے کرے گا وغیره ، بلکہ تبلیغی جماعت والے ہر جمعہ کی رات یعنی شب جمعہ کو جو اجتماع کرتے ہیں ، اس میں مختلف علماء وصلحاء کے بیانات ہوتے ہیں ، جس میں لوگوں کو وعظ ونصیحت اور دین پر عمل کی ترغیب وتلقین وارشاد وتعلیم وتعلم کی جاتی ہے ، یہی اس اجتماع کا اصل مقصد ومحور ہوتا ہے ، اور لوگوں کی تعلیم وتدریس اور وعظ ونصیحت کے لیئے کوئی دن متعین کرنا بالکل جائز اور نصوص سے ثابت ہے 

 
حضرت عبد الله ابن مسعود رضي الله عنه لوگوں کو ہرجمعرات کے دن وعظ ونصیحت وبیان کرتے تهے ، ایک آدمی نے کہا اے أبا عبد الرحمن ہم آپ کے بیان و وعظ کو بہت پسند کرتے ہیں ، اور ہم چاہتے ہیں کہ آپ ہردن ہمیں بیان ووعظ کیا کریں ، توحضرت عبد الله ابن مسعود رضي الله عنہ نے ارشاد فرمایا کہ مجهے توکوئی مانع نہیں کہ میں ہردن تم لوگوں کو بیان اور وعظ کروں ، لیکن یہ خوف ہے تم تنگ نہ ہو جاو ، رسول الله صلى الله عليہ وسلم بهی ہمیں وعظ اس طرح کرتے یعنی ہمیں وعظ وبیان کرنے میں ہمارے اوقات کی رعایت کرتے تهے ، ہردن نہیں کرتے تهے تاکہ ہم تنگ نہ ہوجائیں 
یہ صحيحين کی حدیث کا مفہوم ہے ، امام بخاری رحمہ الله نے اس حدیث پر اس طرح باب قائم کیا ہے (من جعل لأهل العلم أياما معلومة) اوردوسرا باب اس طرح باب قائم کیا ہے، (باب ما كان النبي صلى الله عليه وسلم يتخولهم بالموعظة والعلم كي لا ينفروا ) . حاصل کلام یہ کہ تبلیغی جماعت کا شب جمعہ کا اجتماع بهی اسی قبیل سے ہے ، اورشب جمعہ کے اجتماع میں لوگوں کے حالات کی رعایت بهی ہے ، جمعہ چهٹی کا دن ہوتا ہے ، جس میں تمام یا اکثر احباب کی حاضری ممکن ہوتی ہے ، اورساتھ ہی جمعہ اورشب جمعہ کی فضائل وبرکات کا حصول بهی آسان ہوجاتا ہے ، لہذا اس کوبدعت کہنا جہلاء کا کام ہے ، الله تعالی عوام الناس کو جہلاء کے وساوس سے محفوظ رکهے
 
 
Doosra Jawab:
 

 
وسوسه = تبلیغی جماعت والے هرجمعہ کی رات کواجتماع کرتے هیں 
یعنی شب جمعہ کواجتماع هوتا هے جس میں بیانات هوتے هیں ، سب تبلیغی اس میں جمع هوتے هیں ، یہ بهی بدعت هے اس کا کوئ ثبوت نہیں هے ۰ 
 
جواب = یہ وسوسہ بهی جہالت پرمبنی هے ، کیونکہ لوگوں کی تعلیم وتدریس اوروعظ ونصیحت کے لیئے کوئ دن مقررکرنا بالکل جائزاورنصوص سے ثابت هے ، حضرت عبد الله ابن مسعود رضي الله عنه لوگوں کو ہرجمعرات کے دن وعظ ونصیحت وبیان کرتے تهے ، ایک آدمی نے کہا اے أبا عبد الرحمن هم آپ کے بیان ووعظ کو بہت پسند کرتے هیں ، اورهم چاہتے هیں کہ آپ هردن همیں بیان ووعظ کیا کریں ، توحضرت عبد الله ابن مسعود رضي الله عنه نے ارشاد فرمایا کہ مجهے توکوئ مانع نہیں کہ میں ہردن تم لوگوں کوبیان اور وعظ کروں لیکن یہ خوف ہے تم تنگ نہ هوجاو ، رسول الله صلى الله عليه وسلم بهی همیں وعظ اس طرح کرتے یعنی ہمیں وعظ وبیان کرنے میں ہمارے اوقات کی رعایت کرتے تهے ، ہردن نہیں کرتے تهے تاکہ هم تنگ نہ هوجائیں ۰ 
یہ صحيحين کی حدیث کا مفہوم ہے ، امام بخاری رحمہ الله نے اس حدیث پر اس طرح باب قائم کیا ہے (من جعل لأهل العلم أياما معلومة ) اوردوسرا باب اس طرح باب قائم کیا ہے، باب{ ما كان النبي صلى الله عليه وسلم يتخولهم بالموعظة والعلم كي لا ينفروا }
باب: ما كان النبي صلى الله عليه وسلم يتخولهم بالموعظة والعلم كي لا ينفروا.
حدثنا محمد بن يوسف قال: أخبرنا سفيان، عن الأعمش،عن أبي وائل، عن ابن مسعود قال:كان النبي صلى الله عليه وسلم يتخولنا بالموعظة في الأيام كراهة السآمة علينا.حدثنا محمد بن بشار قال: حدثنا يحيى بن سعيد قال: حدثنا شعبة قال: حدثني أبو التياح، عن أنس، عن النبي صلى الله عليه وسلم قال:
(يسروا ولا تعسروا وبشروا ولا تنفروا).
باب: من جعل لأهل العلم أياما معلومة.
حدثنا عثمان بن أبي شيبة قال: حدثنا جرير، عن منصور، عن أبي وائل قال:
كان عبد الله يذكر الناس في كل خميس، فقال له رجل: يا أبا عبد الرحمن، لوددت أنك ذكرتنا كل يوم؟ قال: أما إنه يمنعني من ذلك أني أكره أن أملكم، وإني أتخولكم بالموعظة، كما كان النبي صلى الله عليه وسلم يتخولنا بها، مخافة السآمة علينا.
( كتاب العلم للبخارى )
اورصحیح مسلم میں (باب الاقتصاد في الموعظة ) کے تحت یہ حدیث موجود ہے، باب الاقتصاد في الموعظة
حدثنا أبو بكر ابن أبي شيبة حدثنا وكيع وأبو معاوية ح وحدثنا ابن نمير واللفظ له حدثنا أبو معاوية عن الأعمش عن شقيق قال كنا جلوسا عند باب عبد الله ننتظره فمر بنا يزيد بن معاوية النخعي فقلنا أعلمه بمكاننا فدخل عليه فلم يلبث أن خرج علينا عبد الله، فقال إني أخبر بمكانكم فما يمنعني أن أخرج إليكم إلا كراهية أن أملكم إن رسول الله كان يتخولنا بالموعظة في الأيام مخافة السآمة علينا ٠ 
وحدثنا إسحاق بن إبراهيم أخبرنا جرير عن منصور ح وحدثنا ابن أبي عمر واللفظ له حدثنا فضيل بن عياض عن منصور عن شقيق أبي وائل قال: كان عبد الله يذكرنا كل يوم خميس، فقال له رجل يا أبا عبد الرحمن إنا نحب حديثك ونشتهيه ولوددنا أنك حدثتنا كل يوم، فقال: ما يمنعني أن أحدثكم إلا كراهية أن أملكم إن رسول الله كان يتخولنا بالموعظة في الأيام كراهية السآمة علينا ۰ 
٠قال النووي في شرح مسلم: " ومعنى يتخولنا يتعاهدنا هذا هو المشهور فى تفسيرها قال القاضي وقيل يصلحنا وقال بن الأعرابى معناه يتخذنا خولا وقيل يفاجئنا بها وقال أبو عبيد يدللنا وقيل يحبسنا كما يحبس الانسان خوله وهو يتخولنا بالخاء المعجمة عند جميعهم إلا أبا عمرو فقال هي بالمهملة أى يطلب حالاتهم واوقات نشاطهم وفى هذا الحديث الاقتصاد فى الموعظة لئلا تملها القلوب فيفوت مقصودها " انتهى.
وقال ابن حجر في الفتح : " وفيه رفق النبي صلى الله عليه و سلم بأصحابه وحسن التوصل إلى تعليمهم وتفهيمهم ليأخذوا عنه بنشاط لا عن ضجر ولا ملل ويقتدي به في ذلك فان التعليم بالتدريج اخف مؤنة وادعى إلى الثبات من اخذه بالكد والمغالبة " بعض النصوص المبينة والضابطة لحكم توقيت الوعظ، وتعليق بعض العلماء عليها:قوله‏:‏ ‏(‏كان يتخولنا‏)‏ بالخاء المعجمة وتشديد الواو، قال الخطابي‏:‏ الخائل بالمعجمة هو القائم المتعهد للمال، يقال خال المال يخوله تخولا إذا تعهده وأصلحه‏.‏ 
والمعنى كان يراعي الأوقات في تذكيرنا، ولا يفعل ذلك كل يوم لئلا نمل‏.
حاصل کلام یہ کہ لوگوں کی وعظ ونصیحت وارشاد وتعلیم وتعلم کے لیئے کوئ دن متعین کرنا جائز ہے ، جیسا کہ مذکوره حدیث سے معلوم هوا ،اورتبلیغی جماعت کا شب جمعہ کا اجتماع بهی اسی قبیل سے ہے ،اورشب جمعہ کے اجتماع میں لوگوں کے حالات کی رعایت بهی ہے ، جمعہ چهٹی کا دن هوتا هے ، جس میں تمام یا اکثراحباب کی حاضری آسان هوتی ہے ،
اورساتهہ ہی جمعہ اورشب جمعہ کی فضائل وبرکات کے حصول کا حرص بهی ہے ، لہذا اس کوبدعت کہنا جہلاء کا کام ہے ، الله تعالی عوام کو ان جہلاء کے وساوس سے محفوظ رکهے ۰

 

Isi Haq3909 ka wohi hall ho raha he jo Mufti hanif quereshi ne talib ur rehman kia kia tha....

Link to comment
Share on other sites

Salam,

 

Kash kay aap jahalat kay andhero say bahir nikal ay.Biddat tab hay jab kisi ibadat kay liyay apni taraf say waqt mukarar kiya jai.Mera din raat Tableeghi Jammat walo kay saath waqt guzarta hay aur may Islamabad may rehta hu aur may nay aaj tak kisi ko bhi aisa nahi kartay dekha jaisay aap bayan kar rahay ho.Batay to yo kartay ho jaisay khud bara time guzartay ho Tableegh walo kay sath.AAP logo to Tableeghi Jammat walo ka naam sun kay hi kampnay lagtay ho , baki to door ki baat hay.Shab e Jumma waghair pay to teray Molvi Ahmed Raza khan nay kabhi iteraz nahi kiya , to tum kon hotay ho iteraz karnay walay?Kya teray Ala Hazrat kay betay nay kabhi iteraz kiya?Aya ha bara.

 

Baki raha , logo ko kisi jaga jama karna kisi zaroori aat ka liyay kisi fix time pay to yay bhi hadeeth say sabit hay.

 

Wasallam.

nahi bahi hum tableeghi jamat ka nam sun ker nahi kanmptey kon kis ka nam sun ker aaj kal preshan horaha  he sab jantey hen...

 

Allah karam aisa kere tujh pe jahan me..aee dawat e islami teri dhoom machi hoo...

Link to comment
Share on other sites

اِس دیوبندی وہابی نجدی نے پوسٹ نمبر 56 میں جو پمفلٹ بہ عنوان "تبلیغی جماعت جواب دے" کا اسکین لگایا ہے یہ کیسے ثابت ہو کہ یہ ہمارے لوگوں میں سے کسی کا چھاپا ہوا ہے؟ مجھے تو اِس کا متن بتارہا ہے کہ یہ "اہلِ حدیث" کا چھاپا ہوا ہے۔ یہ دیوبندی یہاں بھی "جھوٹ اور مکر" سے کام لے رہا ہے۔ کہیں سے یہ ثابت کرکے دکھائے کہ یہ مسلکِ حق اہلِ سنّت والجماعت حنفی (بریلوی) کا چھاپا یا چھپوایا ہوا ہے۔

Link to comment
Share on other sites

 

 

حق ۳۹۰۹۔ آپ نے میرے سوال کا جواب نہیں دیا۔ میں نے کب کہا ہے کہ یوم صدیق اکبر رضی اللہ عنہ منانا نا جائز ہے۔سوال یہ نہیں کہ ہم مناتے ہیں یا نہیں یا ہمارے کسی عالم صاحب نے اسے جائز کہا ہے۔اب میرے عالم کو حوالہ نہ دینا ۔ ہم تو میلاد  مناتے ہیں اور باقی بہت سے مستحسن اعمال کرتے ہیں ،جن پر دیوباندیوں کو موت آتی ہے۔ فکر نہ کرو، میں تمہیں بھاگنے نہیں دوں گا۔ پہلے بھی تم ان گنت سوالوں کے جواب ہضم کرچکے ہو۔

 

تمہارے اپنے دیوبندی  پوسٹر کے مطابق دیوبند کے نزدیک یوم صدیق اکبر رضی اللہ عنہ پر کچھ ثواب نہیں اور یہ اسے دین کا حصہ نہیں سمجھتے۔۔پس اس دنیاوی کام میں  لوگوں کا جووقت ضائع ہوتا ہے۔ وہ لہو و لعب میں آئے گا، جو کہ گناہ ہے۔ مسلمانوں کو جو تکلیف ہوتی ہے اُس پرمزید گناہ۔ بتایئےدیوبندی مسلمانوں کا وقت کیو ں برباد کرتے ہیں؟ انہیں کوئی ایسا عمل کیوں نہیں کرنے دیتے جس پر کچھ ثواب ملے؟

 

ٹو دا پوائنٹ جواب لکھنا اپنے پوسٹر سے ریلیٹڈ۔ بیس صفحوں کا کاپی پیسٹ نہیں چاہئے۔

اس کا صحیح جواب دے دو پھر تمہارے شب جمعہ والی پوسٹ پر بات کریں گے۔ صرف میر ے دو دو سوالوں سے خلط مبحث ہوجائے گا۔ ابھی تو آپ نے سعیدی بھائی کے سوالوں کا جواب بھی دینا ہے۔

Link to comment
Share on other sites

1.KHATAM BUKHARI DEEN HAI YA DUNYA? SAHABA NE YE KIA?

 

2.YOUME SIDDIQ AKBAR DEEN HE YA DUNYA.HAZRAT OMAR YA HAZRAT USMAN NE MANAYA YA NAHI?

 

3.EID MEELAD KO KIS NE RUKN E DEEN KAHA HE?

 

4.ISTIGHASA OR NAMAZ ME TAQDEEM O TAKHEER NAHI MANTE TO KIA TANHA ISTIGHASA AAP UN MOHADDISEEN KI TARHA MANTE HAIN?

 

5.AGAR SHEIKH K HAN MADAD MIL JAI TO UN NAAQILEEN KO SACHA MAN LEN GAY?

 

6.AAP KI TABLI JAMAT NE TABLIGHI NISAB SE FAZAIL E DUROOD KYON NIKAL DALA? KIA WO MANSOOKH HO GIA?

Salam,

 

1. ) AAP abhi tak Khatam e Bukhari Shareef kay sawal say farar ho.May nay poocha tha kay Khatam Bukhari Shareef kisay kehtay hay.

 

2. ) Jab apkay Sheikh ul Hadeeth hamaray Juloos pay iteraz nahi kartay , to may apki baat mano ya unki?

 

3. ) Apkay Barewli Mullah nay

 

4. ) Jee ha.Un ka istigatha say muraad waseelah hay jis kay hum bhi kail hay.Mulla Ali Qari to maklooq say istigatha say mana kartay hay isi liyay mujhay is kitaab pay shak hay.

 

5. ) Madad milnay say muraad?

 

6. ) Kyon kay ab Fazail e Durood pay alag say kitaab hay.

 

Wasallam.

Link to comment
Share on other sites

SHAITAN AZAN SE BHAGTA HE.

 

MEELAD SE OR FATEHA SE RONA, CHEEKHNA, CHILLANA SHAITAN KI SUNNAT HE.

 

QARNUSH SHAITAN JAB MELAD O FATEHA KO DEKHTA SUNTA HE TO JAL JATA HE. AISI JAGA SE AISE BHAGTA HAI JAISE HAZRAT OMAR K SAYA SE SHAITAN.

 

TABLI EE JAMAT K DIL SALAT O SALAM SE JAL JATE HAIN. ISI LEAY TABLIGHI NISAB < FAZAIL E AAMAL > SE SALATO RALAM K FAZAIL NIKAL DAALE.

Link to comment
Share on other sites

na haq mairay saada swaal ka jawab kion naheen daita.

 

har peer aur aur jumaaraat ko ahli madina aur makkha roza rakhtay hain.  hajioon ko respectful daawat day kar roza khulwaatay hain.

ya kion makhsoos ayyam muqarar kartay hain.

 

kia harmain sharifain main lakhoon log haram main baith kar bidat kartay hain.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

 Deobndi Molvi Sami ul Haq ki Daska City ( Distt Sialkot ) aamd ki khushi main nikalay gaye Jaloos ki short Video

 

 

https://www.dropbox.com/s/tf1q8icbljrqvp4/20140518_121755.mp4

 

 

 

Aal-e-deobnd apne kisi Deobndi akabir ka Ftwa dikhaaye

k

" Kisi Molvi ki aamad ki khushi main Jaloos nikalna jaiz ha ???

Edited by Rizwi Attari
Link to comment
Share on other sites

بحث میں حصہ لیں

آپ ابھی پوسٹ کرکے بعد میں رجسٹر ہوسکتے ہیں۔ اگر آپ پہلے سے رجسٹرڈ ہیں تو سائن اِن کریں اور اپنے اکاؤنٹ سے پوسٹ کریں۔
نوٹ: آپ کی پوسٹ ناظم کی اجازت کے بعد نظر آئے گی۔

Guest
اس ٹاپک پر جواب دیں

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • حالیہ دیکھنے والے   0 اراکین

    • کوئی رجسٹرڈ رُکن اس صفحے کو نہیں دیکھ رہا

×
×
  • Create New...