Jump to content

Milad, Khatme Bukhari Aur Bidat


Junoon26

تجویز کردہ جواب

  • جوابات 68
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

 

حق نجدی صاحب کو چیلنج ہے کہ ہمارے کسی مستند عالم کی کتاب سے دکھائے کہ جو میلاد میں شرکت نہ کرے یا نہ منائے وہ اسلام دشمن، گستاخ نجدی وہابی ہے۔اور ہم اسے دین کا باقائدہ حصہ سمجھتے ہیں۔اور ہاں اپنے ابوایوب والے اعتراضات کو یہاں کاپی پیسٹ نہ کرنا۔ اس پر الگ سے ٹاپک موجود ہے۔ جو لفظ تم نے لکھے ہیں۔ صرف وہ دکھاو حوالہ کے ساتھ۔

 

ہمارے علماء میلاد کو ایک مستحسن ،جائز اور ثواب کا کام  سمجھتے ہیں۔ جو نہیں مناتا یا منا سکتا  یا شرکت نہیں کرتا۔ اُس پر کوئی اعتراض نہیں۔

  اعتراض تو وہابیہ نجدیہ  دیوبندیہ پر ہے جو اس کو برا جانتے ہیں۔ ایک جائز عمل کو گناہ اور بدعت سیئہ بتاتے ہیں۔خود بدعتی ہیں مگر ایک اچھے اور مستحسن کام سے عوام کو  منع کرتے ہیں۔اور چونکہ وہ اس کو منع کرنے میں اور عوام کو بھٹکانے میں کئی حد تک جاچکے ہیں اس لئے ہماری بھی الحمدا للہ خوشیوں میں مزید اضافہ ہوتا چلا جا رہا ہے۔

اور حکیم الامت علیہ الرحمہ کا شعر بھی نجدیہ کے خلاف ہے ۔ ورنہ ایک ایمان والا اگر میلاد نہ بھی منائے تو اس کے دل میں اپنے آقا صلی اللہ علیہ وسلم کی آمد کی خوشی ضرور ہوتی ہے، یا وہ کم از کم میلاد کو غلط نہیں جانتا۔ غافل تو غافل ہے۔ مگر نجدی شیطان کی طرح غمگین ہوتے ہیں۔تمہاری چونکہ عقل میں دیوبند ہے اس لئے ہر بات کا الٹا مطلب لیتے ہو۔

 

ختم بخاری شریف کے بدعت نہ ہونے پر دلیل پوسٹ کرو۔

بہت برے پھنسے ہو ۔ تمہیں تمہارے مفتی عتیق الرحمن اور کوئی بھی اب نہیں بچا سکتا۔جب تک قرآن و حدیث سے اس خاص عمل کی دلیل پوسٹ نہیں کرو گے۔

 

Salam,

 

1. ) Shayad aap nay meri original post nahi parhi.Us may meelad may shirkat karni ki to baat hi nahi kee may nay balkay meelad mananay ki baat ki hay aur yay bhi yaad rakhay kay Meelad pay kush hona aur baat hay aur Meelad ki kushia manana aur baat hay.AAP logo ka jo sher hay kay,

 

نثارتیری چہل پہل پر ہزاروں عید ربیع الاول 

سوائے ابلیس کے جہاں میں سبھی تو خوشیاں منا رہے ہیں
 
اب ذرا غور کرو تو اس شعرکی زد میں صحابہؓ بھی آئیں گے کیونکہ کسی صحابیؓ نے اس طرح میلاد نہیں منایا۔ 
 
Agar yay sher is tarha hota kay "siwai iblees kay jaha may sabhi to kush hay" to phir toh aap logo ka yay sher sahi tha leikin "khushia mana rahay hay" keh kay aap logo nay hamay Iblees hi keh dala  :mellow: 
 
2.) Doosri baat yeh kay agar aap log isay Deena ka baqaida hissa nahi samjhtay to phir kya aap aur apkay Muhalay kay Barelwi Mullah aglay saal Jashn e Eid Milad un Nabi  (saw) ko tarq karnay kay liyay tayar ho?Sirf aglay saal?Agar nahi , to phir may kya samjho?
 
3.) اسی طرح جب ربیع الاوّل کا مہینہ آجاتا ہے تو ہر طرف آپ صلی اللہ علیہ وسلم کی ولادت کے بیانات مساجد اور محافل میں شروع ہوجاتے ہیں جس میں کوئی کراہت نہیں، بعض لوگ علماء دیوبند کی طرف یہ جھوٹ بیان کرتے ہیں کہ ہم ذکر ولادت کے خلاف ہے جبکہ اصل میں ایسا نہیں بلکہ ہم تو ان قیود کے خلاف ہیں جو خود اہل بدعت نے اپنی طرف سے گڑھ لیں ہیں۔ اب چونکہ جس طریق سے بارہ ربیع الاول کو بطور عید منایا جاتا ہے یہ طریقہ تیرہ سو سال میں کبھی ؎بھی موجود نہ تھا۔ کجا کہ صحابہؓ کے زمانے میں موجود ہوتا پس طریقہ جب صحابہؓ کے زمانے میں نہ تھا پھر بھی ان کو قیود کے ساتھ کرنا یقینا بدعت ہے ، الحاصل ذکر ولادت بدعت نہیں بلکہ وہ قیود جو اس کو کرنے میں پائی جاتی ہے مثلا جلسے جلوس کرنا، بڑے بڑے آواز میں موسیقی والی نعتیں بجانا اس کو بدعت کے زمرے میں داخل فرماتی ہے

 

4.) Aur jaha tak Khatam Bukhari ka taluq hay to :

 

 تو عرض یہ ہے کہ ٓصحابہؓ کرام اکثر پیشتر اپنی مجالس میں احادیث رسول صلی اللہ علیہ وسلم سنایا کرتے تھے اس میں سے احکام کی احادیث بھی ہوتیں اور سیر و مغازی کی بھی۔ احکام کی احادیث کے علاوہ تمام احادیث ایک طرح سیرت کا حصہ تھا اور وہ ان کو بھی اکثر بیان کرتے اور اس کو مستحسن گردانتے تھے

 

To ab kya aap hadeeth kay dars kay bhi khilaf hay?

 

Wasallam.

Link to comment
Share on other sites

DEOGANDI AQL SE PAIDAL

,

Quoted by Imam Ibn e Hajar Asqalini ,

,

Hadrat Omer Farooq (ra) said after offering Tarawih that

its a excellent Bida , Imam Abu Hanifa said that its

a proof from people of knowledge that Whoever invents a

Bad action in Islam he will get sin for himself and

whoever follows him, And whoever invents a Good Biddat

in islam he will get Reward for himself and all who follow

him in that practice

,

[ Imam Ibn e Hajar Asqalani (Rah) in Zubda-tul-Fakr ]

 

 

 

 

,

Ibn Hajar al-Asqalani Explains the Usage of the Word Bidah in the Language of the Scholars

Ibn Hajar said in Fath al-Bari (Maktabah Salafiyyah print, 13/278) in the book Holding Fast to the Book and Sunnah, in the chapter "What is disliked of delving and disputing in knowledge, exaggeration in the religion and innovations," the following:

 

وأما " البدع " فهو جمع بدعة وهي كل شيء ليس له مثال تقدم فيشمل لغة ما يحمد ويذم ، ويختص في عرف أهل الشرع بما يذم وإن وردت في المحمود فعلى معناها اللغوي

 

quote-start.gifAs for innovations (البدع), it is the plural of innovation (بدعة) and it is everything which does not have any prior example. Linguistically, [the word] encompasses what is both praiseworthy and blameworthy. In the usage of the people of the legislation (i.e. Scholars) it is specifically for what is blameworthy and if it is used in connection to what is praiseworthy, then it is upon its linguistic meaning.

And Ibn Hajar also said (13/253):

 

و " المحدثات " بفتح الدال جمع محدثة والمراد بها ما أحدث ، وليس له أصل في الشرع ويسمى في عرف الشرع " بدعة " وما كان له أصل يدل عليه الشرع فليس ببدعة ، فالبدعة في عرف الشرع مذمومة بخلاف اللغة فإن كل شيء أحدث على غير مثال يسمى بدعة سواء كان محمودا أو مذموما ،

 

quote-start.gifAnd "the newly invented matters" (المحدثات), with the fathah on the daal, is the plural of novelty (محدثة) and what is intended by it is what has been newly-introduced and does not have any basis in the legislation. It is referred to in the usage of the Shari'ah as innovation (بدعة). As for what has a basis indicated by the Shari'ah then it is not an innovation. For "innovation" in the usage of the Shari'ah is blameworthy as opposed to its usage (with its) linguistic (meaning), for everything that has been newly-invented without any prior example is named "bid'ah" irrespective of whether it is praiseworthy, or blameworthy.

The point is made very clearly in that where the word "bid'ah" is used for praiseworthy matters, it is being used with its (broader) linguistic meaning, and Ibn Hajar makes a clear differentiation between its use in the legislative sense (as meant by the Shari'ah) and its use upon a purely linguistic meaning. The following diagram will help us to understand what is going on here and where we are leading towards:

 

bidah-terminology.png
Link to comment
Share on other sites

 

THE ALL IMPORTANT QUESTIONS ARE:

1 - WERE IMAM JALAL UD DIN SUYUTI, MULLAH ALI AL QARI INNOVATORS?

2 - WILL THESE TWO GO TO HELL OR HEAVEN ACCORDING TO THEIR INNOVATIVE BELIEF?

3 - DO YOU UNDERSTAND QURAN AND AHADITH BETTER OR THEY?


4 - Imam Suyuti rahimullah, Mullah Ali Al Qari rahimullah, did they understand the Ahadith about innovations or did you understand?

 

5 - Where these scholars following the 'BARELWI sect' or are we the Sunni's following what has been before us?

6 - Prophet (sallallahu alayhi was'sallam) said beware Dajjals and Kazzabs they will say things which you nor your fore-fathers said before. ARE WE THE AHLE SUNNAT DAJJALS AND KAZZABS OR ARE YOU AND YOUR DEOBANDI CLAN, THE CLAN OF LIARS AND DAJJALS, FOR COMMING UP WITH SOMETHING WHICH OUR ANCESTORS DIDN'T SAY?


7a - Khatam Bukhari - Kia Sahabah nay Khatam Bukhari keeya?

b - Tabiyeen nay keeya?

c - Taba-tabiyeen nay keeya?

d - salaf kay bad khalaf nay keeya?

8 - Kia Sahabah nay Khatam Bukhari Dar Ul Uloom Deoband meh kia?

9 - Sahabah nay Khatam Bukhari kesay para Quran aur Hadith say daleel pesh karen?

10 - Agar Sahabah nay Khatam Bukhari keeya toh bataho kay Sahih Bukhari kay kis nuskhay par Khatam para
?


11 - Did the Sahabah start with bismillah when they started with the khatam of Bukhari?

12 - How many Sahabah were involved in the Khatam of Bukhari?

13 - Was the Khatam of Bukhari invitation only or anyone could join?

14 - Did Prophet (sallallahu alayhi was'sallam) take part in any Khatam Bukhari?

 

 

 

 

Hissa awal:

- Is ka nateeja yeh huwa kay bukhari kay khatam ka jaiz hona Islam ka hissa nah honay kee bina par nahin balkay zikr e khair honay par heh?

- Ya phir kam say kam, zikr e khair aur islam ka hissa nah honay kee waja say jaiz ho gaya, yahi heh nah? Tummeh is par kohi ihtiraz toh nahin nah?

- Misaal kay tor par, janaza kay baad aur pehlay dua, azaan say pehlay aur baad darood shareef, teeja, chaliswan, urs (i.e. barsi), milaad un Nabi, yeh Islam ka hissa yehni Sunnat, farz, nah manay jahahen, nah din mutayyin keeya jahay, na waqt muqarrar keeya jahay, aur joh makhsoos nahin un meh sirf Quran Khawani, aur har halal par amal ho aur haram hissa nah ho toh kia yeh ZIKR E KHAIR hen ya nahin?

- Agar zikr e khair toh bataho aaj tum Allah kay Nabi e kareem sallallahu alayhi was'sallam kee waladat kee kushi meh, un ke milaad kee kushi meh, sirf Surah Fatiha parh kar ansoowoon kay saath, sirat e mustaqeem par chalnay kee dua karo gay? Chalo ansoowoon kay baghayr dua karo gay hidayat kee? [Ansoowoon wala wapis leeya, muj par yeh ilzam nah ayd ho jahay kay tumara paani khatam karna chahta hoon.] Tumari taraf say yahi Milaad un Nabi kee kushi qabool ho jahay ge. Bataho esa karo ga?

Hissa Dohim:

Deobandi aur Wahhabi asool o zawabat kay mutabiq hissa dohim jari heh. Bukhari Shareef kay khatam ko tum nay zikr e khair bataya. Is par chand sawalat hen:

- Kon si hadith ya ayaat meh zikr e khair karnay ka hokam heh?

- Bukhari Shareef ko zikr e khair honay ka zikr kis hadith meh heh ya ayaat meh?

- Kia sirf Bukhari hee zikr e khair heh ya Sahih Muslim, Muwatta Imam Ma'lik, Sunan Abu Dawood?

- Qiyasan kehta hoon, Khatam e Bukhari, meh Bukhari shareef pari jaati hogi kay nahin?

- Kia Bukhari, shareef meh zaeef Ahadith hen ya nahin? Matlab ek, do, panch, das, hen nah?

- Milad shareef meh agar zaeef rawayat [halan kay zaeef rawayat fazail meh qabool hen muhaditheen kee nazr meh] pari jaati hen toh Milad haram ho jata heh, biddat ho jata heh, baqawl aap kay in zaeef rawayat kee waja say, yahi aap ka asool heh kay nahin?

- Khatam Bukhari, meh toh aap Bukhari kay awal baab say leh taq aakhar taq partay hen. Aap batahen, un zaeef aur mauzu rawayat kee bina par KHATAM E BUKHARI yehni ZIKR E KHAIR, zikr e biddat o zalalat o zindiqiyat aur waseela e jahannum kesay nahin banta?

- Kia aap kay apnay asool kay mutabiq Khatam e Bukhari jissay aap Zikr e Khair tehra rahay thay, zikr e shar o biddat o gumrahi nahin banta?

- Kia aap kay asool o zawabat kay mutabiq Khatam e Bukhari meh zikr e khair kay ilawa joh zikr e zaeef ahadith hota heh us kee waja say Khatam e Bukhari zikr e khair kesay raha?

 

- Kis Qurani o Hadith kee daleel par yeh fesla keeya kay Khatam e Bukhari Biddat nahin?
 

 

Link to comment
Share on other sites

Salam,

 

1. ) Is ibarat may kahi bhi Khatam Bukhari Shareef ka zikr nahi

 

2. ) May nay kabhi bhi bayt nahi ki , to aap ka yay iteraz bhi nakara

 

3.) Woh ajkal(yani 100 saal pehlay ki bayt) ka zikr kar rahay hay.Kya ajkal bayt ko zaruri samjha jata hay?

 

Wasallam.

تمہاری تحریر سے صاف محسوس ہورہا ہے کہ عقل نام کی کوئی چیز تمہارے پاس نہیں، بس ڈھیٹ پن ضرور ہے، جس کا آپ مظاہرہ کررہے ہیں

تھانوی کیا کہہ رہا ہے تمہیں سمجھ ہی نہیں آئی۔

تم نےبیعت نہیں کی تو ہماری صحت پر کوئی اثر پڑتا ہے نہ ہم نے تمہیں کہا کہ بیعت کرو، تمہیں بات ہی سمجھ نہیں آتی تو کیوں فورم پر اپنا اور دوسروں کا وقت ضائع کررہے ہو۔

اگر تھانوی سو سال پہلے بیعت کرنے کی بات کررہا ہے تو دیوبندی چکوال،اور ذوالفقار نقشبندی دیوبندی جھنگ اور رائے ونڈ میں عبدالوہاب کی بیعت کرکے کیوں جھک مارہے ہیں؟

Link to comment
Share on other sites

bhaee o main bahut paraishan hoon.ko e hal bata day.

 

teeja bidat hay, to gen zia ul haq ke qul khawnee par deobandioon nay shirkat kee.bahut saaray mashoor deobandi ulma thay.  in sab ka kia ho ga.ya to bidatee ban gay.

 

haram makha aur haram e masjid nabvi sharif main har monday aur  thursday ko log roza rakhtay hain.  kam az kam 50 per cent arbi log rakhtay hain.  taqreeban  2/3 lakh logoon in dinoon ko makhsoos kar rakha hay.  harmain sharifain main bidat ho rahi hay. is ko koun rokay ga,

 

janab  haq 3909 and abdul wahab  is bidat ko khatam karwain.  ham jaisay log wahan ja kar bidat ka shikar ho jaatay hain. kehtay hain wahan naikee bhee aik lakh aur gunah bhee aik lakh. hamar kia banay ga

 

kuch karain haq 3909

 

 

libya main teeja,daswaan aur cehlam bhee manya jaata hay un ka kia banay ga.

 

siri lanka main tamam muslimaan shafi qadri hain. har ghar main ghayarween sharif

 

ka khatam har maheenay manatay hain kia banay ga.

 

marakash main 12 rabi ul awwal pooray saal ka sub say bara din manya jaata hay.

 

wahan k logoon ka kia banay ga.

 

turkey main larkay k khatnay 7 saal ke umar main kartay hain. karnay say pehlay baitay ko zarq barq libaas aur taaj pehna kar hazar abu ayub ansari (raa) kay mazar par

laatay hain aur salam karwaatay hain. is k baad khatnay kartay hain.

 

is tarah ke bidat kisi sahabi nay kee.

 

haq 3909 kuch karain

 

molvi ashraf ali thanvee ghairallah say madad manga hay kia wo mushrik o gia.

 

for GOD sake mairi paraishanee ko e to door karay.

 

ha ay maira kia banay ga.  main kalia to naheen bhaee 3909.  

Link to comment
Share on other sites

 

تمہاری تحریر سے صاف محسوس ہورہا ہے کہ عقل نام کی کوئی چیز تمہارے پاس نہیں، بس ڈھیٹ پن ضرور ہے، جس کا آپ مظاہرہ کررہے ہیں

تھانوی کیا کہہ رہا ہے تمہیں سمجھ ہی نہیں آئی۔

تم نےبیعت نہیں کی تو ہماری صحت پر کوئی اثر پڑتا ہے نہ ہم نے تمہیں کہا کہ بیعت کرو، تمہیں بات ہی سمجھ نہیں آتی تو کیوں فورم پر اپنا اور دوسروں کا وقت ضائع کررہے ہو۔

اگر تھانوی سو سال پہلے بیعت کرنے کی بات کررہا ہے تو دیوبندی چکوال،اور ذوالفقار نقشبندی دیوبندی جھنگ اور رائے ونڈ میں عبدالوہاب کی بیعت کرکے کیوں جھک مارہے ہیں؟

 

Salam,

 

Mujhay aap pay ab hassi arahe hay.Jab kuch aur nahi mil saka to bayt pay agai.Aray woh bayt ko biddat nahi keh rahay balkay "jis aqeeday say ajkal log isko ZARORI samjhtay hay" woh ussay biddat keh rahay hay.Kuch to akal say kaam lay.Jab may nay kabhi bayt hi nahi kee, to mujh pay yay iteraz hi na karay.

 

Wasallam.

Edited by Haq3909
Link to comment
Share on other sites

Salam,

 

Mujhay aap pay ab hassi arahe hay.Jab kuch aur nahi mil saka to bayt pay agai.Aray woh bayt ko biddat nahi keh rahay balkay "jis aqeeday say ajkal log isko ZARORI samjhtay hay" woh ussay biddat keh rahay hay.Kuch to akal say kaam lay.Jab may nay kabhi bayt hi nahi kee, to mujh pay yay iteraz hi na karay.

 

Wasallam.

janab ap yahan deobandi maslak ko represent ker rahey hen ya apne appko...

janab ap asal me apne maslak se bhi na waqif ya srf suni sunai baton me yaqeen ker letey hen zara raiwind me waqat guzarey apko pata chal jaye ga k deobandiat me b bait ko zaroori samjha jata he....

.kia dore risalat (saw) ya shaba kiram ne kabhi is terha shabe juma ka ihtemam kia her jume raat ko...or is ki targheeb bhi ki jati he baqida dawat di jati logo ko k hamarey sath chalo...or din bhi makhsoos he kisi or din bhi nahi hota...hota b her jume raat ko he...ab ye na keh dena k mene kabhi attend nahi kia isi liye mujhey na cheroo

Link to comment
Share on other sites

786

Salam,

 

1.) Jab aap logo ko kuch na mila to Khatam Bukhari pay agai.Pehlay to aap mujhay yay batayay kay Khatam Bukhari kehtay kissay hay.

 

2.)post-15519-0-00445600-1399190493_thumb.jpg

 

 

3.) AAP nay bahi tak meray sawal ka jawab nahi diya.Jo istigasa Faizan e Sunnat may hay , wohi istigasa lafz ba lafz mujhay kisi muhadith ki ibaraat may dekhao.

 

4.) SHeikh Abdul Qadir Jellani Rahimahullah ki Gunyatal Talibeen , Futuh e Ghayb aur Fath al Rabbani ghairo say madad na mangnay ki taleem detay hay.Ab batao may khud unki baat mano ya kisi aur kee?

 

Wasallam.

Link to comment
Share on other sites

janab ap yahan deobandi maslak ko represent ker rahey hen ya apne appko...

janab ap asal me apne maslak se bhi na waqif ya srf suni sunai baton me yaqeen ker letey hen zara raiwind me waqat guzarey apko pata chal jaye ga k deobandiat me b bait ko zaroori samjha jata he....

.kia dore risalat (saw) ya shaba kiram ne kabhi is terha shabe juma ka ihtemam kia her jume raat ko...or is ki targheeb bhi ki jati he baqida dawat di jati logo ko k hamarey sath chalo...or din bhi makhsoos he kisi or din bhi nahi hota...hota b her jume raat ko he...ab ye na keh dena k mene kabhi attend nahi kia isi liye mujhey na cheroo

Salam,

 

aap mujhay na batayay.Baat to yo karta hay jaisay raiwand markaz may bara waqt guzara hay.Itnay raiwand kay ijtima huway , menay kisi bhi deobandi ko nahi sunna kay us nay bayt kee.

 

Doosri baat yeh kay 

 

 

’’ جمعے کی رات کو دوسری راتوں کے مقابلے میں نماز کے لئے مخصوص مت کرو نہ ہی جمعے کے دن کو عام دن کے مقابلے میں روزے رکھنے کے لئے خاص کرو۔ مگر ہاں جو کوئی روزے رکھتا ہے اور اس میں جمعہ آجائے تو الگ بات ہے‘‘

[مسلم جلد 1 صفحہ 361]

اب اس حدیث سے قاعدہ معلوم ہوا کہ کسی عبادت کے لئے خود اپنی طرف سے دن خاص کرنا حضور صلی اللہ علیہ وسلم کی نافرمانی ہے۔

 

 

To kya ham nay shabe jumma kisi ibadat kay liyay khas kee hay?Kuch to akal say kaam lay.

 

Wasallam.

Edited by Haq3909
Link to comment
Share on other sites

Salam,

 

aap mujhay na batayay.Baat to yo karta hay jaisay raiwand markaz may bara waqt guzara hay.Itnay raiwand kay ijtima huway , menay kisi bhi deobandi ko nahi sunna kay us nay bayt kee.

 

Doosri baat yeh kay 

 

 

’’ جمعے کی رات کو دوسری راتوں کے مقابلے میں نماز کے لئے مخصوص مت کرو نہ ہی جمعے کے دن کو عام دن کے مقابلے میں روزے رکھنے کے لئے خاص کرو۔ مگر ہاں جو کوئی روزے رکھتا ہے اور اس میں جمعہ آجائے تو الگ بات ہے‘‘

[مسلم جلد 1 صفحہ 361]

اب اس حدیث سے قاعدہ معلوم ہوا کہ کسی عبادت کے لئے خود اپنی طرف سے دن خاص کرنا حضور صلی اللہ علیہ وسلم کی نافرمانی ہے۔

 

 

To kya ham nay shabe jumma kisi ibadat kay liyay khas kee hay?Kuch to akal say kaam lay.

 

Wasallam.

beta tujhey pata hi nahi he abhi deobandiat ka tum srf suni sunai baton per yaqeen kertey hu...log phoone ker ker k bait ka kehtey hen ja raiwind me waqat guzar or pooch k kon kis se bait he ....

 

tu kia tum log shabe juma me dance party kertey he..waqie me tum tu kabhi shabe juma me nahi gaye...basen bher bher k jatin hen shabe juma me tu kia wahan chanda ikhata kerna hota he ...ya koi or iyashi...kch tu sharem ker q apne akabir ki dhoti utar raha he tu...na kisi cheez ko ibadat samjhtey ho na sawab na kch tu q awam ka time berbad kertey hu...or logo ko tang kertey hu...shrem tumko nahi  ati...

 
 
CTRL + Q to Enable/Disable GoPhoto.it
Link to comment
Share on other sites

Salam,

 

1.) Jab aap logo ko kuch na mila to Khatam Bukhari pay agai.Pehlay to aap mujhay yay batayay kay Khatam Bukhari kehtay kissay hay.

 

2.)attachicon.gifUNTITLED-1 (1).jpg

 

 

3.) AAP nay bahi tak meray sawal ka jawab nahi diya.Jo istigasa Faizan e Sunnat may hay , wohi istigasa lafz ba lafz mujhay kisi muhadith ki ibaraat may dekhao.

 

4.) SHeikh Abdul Qadir Jellani Rahimahullah ki Gunyatal Talibeen , Futuh e Ghayb aur Fath al Rabbani ghairo say madad na mangnay ki taleem detay hay.Ab batao may khud unki baat mano ya kisi aur kee?

 

Wasallam.

jab na ye swab he na zaroori he na khuch or tu q awam ko tang kertey hu phir tu ye haram kam hua q k ye aik fazool kam he jis se awam tang hoti he...

Link to comment
Share on other sites

Salam,

 

1.) Jab aap logo ko kuch na mila to Khatam Bukhari pay agai.Pehlay to aap mujhay yay batayay kay Khatam Bukhari kehtay kissay hay.

 

2.)attachicon.gifUNTITLED-1 (1).jpg

 

 

3.) AAP nay bahi tak meray sawal ka jawab nahi diya.Jo istigasa Faizan e Sunnat may hay , wohi istigasa lafz ba lafz mujhay kisi muhadith ki ibaraat may dekhao.

 

4.) SHeikh Abdul Qadir Jellani Rahimahullah ki Gunyatal Talibeen , Futuh e Ghayb aur Fath al Rabbani ghairo say madad na mangnay ki taleem detay hay.Ab batao may khud unki baat mano ya kisi aur kee?

 

Wasallam.

 

دیوبندیوں نے بغض میلاد النبی صلی اللہ علیہ وسلم میں جہالت کی انتہاء کر دی ہے۔ اوپر موجود دیوبندیوں کے پوسٹر سے معلوم ہوا کہ یوم صدیق اکبر رضی اللہ عنہ منانا ان  کے نزدیک کوئی مستحب کام نہیں اور اس پر کچھ ثواب نہیں ملے گا۔ پس  دیوبندی  لوگوں کا وقت برباد کرتے ہیں۔اور یہ کام لہو لعب ہواکہ اس میں کوئی اجر نہیں اور لوگوں کو اللہ کی یاد سے غافل کرتا ہے۔ نیز روڈ بلاک ہونے اور دیگر مسلمانوں کی تکلیف پہنچنے کی وجہ سے  مزید گناہ ۔ سوال یہ ہے کہ  ایسا کام جس میں کوئی ثواب ہی نہیں اور اُلٹا گناہ بھی ملے۔ ایسے کاموں میں مسلمانوں کا وقت کیوں برباد کرتے ہو؟ انہیں ذکر اللہ کرنے  دو، ذکر رسول صلی اللہ علیہ وسلم درود شریف وغیرہ پڑھنے دو۔ تاکہ آخرت کا کچھ نفع حاصل ہو۔دیوبندی میں غیرت ہے تو اس سوال کا جواب دو۔

Link to comment
Share on other sites

 

دیوبندیوں نے بغض میلاد النبی صلی اللہ علیہ وسلم میں جہالت کی انتہاء کر دی ہے۔ اوپر موجود دیوبندیوں کے پوسٹر سے معلوم ہوا کہ یوم صدیق اکبر رضی اللہ عنہ منانا ان  کے نزدیک کوئی مستحب کام نہیں اور اس پر کچھ ثواب نہیں ملے گا۔ پس  دیوبندی  لوگوں کا وقت برباد کرتے ہیں۔اور یہ کام لہو لعب ہواکہ اس میں کوئی اجر نہیں اور لوگوں کو اللہ کی یاد سے غافل کرتا ہے۔ نیز روڈ بلاک ہونے اور دیگر مسلمانوں کی تکلیف پہنچنے کی وجہ سے  مزید گناہ ۔ سوال یہ ہے کہ  ایسا کام جس میں کوئی ثواب ہی نہیں اور اُلٹا گناہ بھی ملے۔ ایسے کاموں میں مسلمانوں کا وقت کیوں برباد کرتے ہو؟ انہیں ذکر اللہ کرنے  دو، ذکر رسول صلی اللہ علیہ وسلم درود شریف وغیرہ پڑھنے دو۔ تاکہ آخرت کا کچھ نفع حاصل ہو۔دیوبندی میں غیرت ہے تو اس سوال کا جواب دو۔

 

kilk-e-Raza bahi ye shaks sab kch khatem ker reha he kehta he k hum shabe juma me koi ibadat nahi kertey or youme siddique akber wala din bhi bas logo ko dikhane k liye manatey hen...ye goli khae ga sipah shaba walon se...

Link to comment
Share on other sites

 

beta tujhey pata hi nahi he abhi deobandiat ka tum srf suni sunai baton per yaqeen kertey hu...log phoone ker ker k bait ka kehtey hen ja raiwind me waqat guzar or pooch k kon kis se bait he ....

 

tu kia tum log shabe juma me dance party kertey he..waqie me tum tu kabhi shabe juma me nahi gaye...basen bher bher k jatin hen shabe juma me tu kia wahan chanda ikhata kerna hota he ...ya koi or iyashi...kch tu sharem ker q apne akabir ki dhoti utar raha he tu...na kisi cheez ko ibadat samjhtey ho na sawab na kch tu q awam ka time berbad kertey hu...or logo ko tang kertey hu...shrem tumko nahi  ati...

 
 
CTRL + Q to Enable/Disable GoPhoto.it

 

Salam,

 

May Shab e Jumma may nahi gaya leikin Shab e Itwar pay gaya hu aur yay tumhara sarasar jhoot hay kay basay bhar bhar kar jati hay.Bus logo ko dawat dee jati hay masjid ki taleem may hi aur jo jana chahta hay woh chala jata hay aur na hi kisi ko tang kiya jata hay na hi is par zor ya israr kiya jata hay na hi kisi ko wahabi ya kaffir kaha jata hay.Aur batao kay is say log kaisay tang hotay hay?

 

Waha to sirf  AAP  (saw) ki seerat aur Sahaba Karam (raa) ki zindagi pay baat hoti hay aur log isi wastay jama hotay hay kay beeshak Allah Ta'ala ki rah may eik raat guzarnay pay In Sha' Allah bohat sawab milta hay.AB batao , kya AAP  (saw) ki seerat aur Sahaba  (raa) ki waqiat bayan karna time barbad karna hay?(MazAllah)

 

Wasallam.

Link to comment
Share on other sites

jab na ye swab he na zaroori he na khuch or tu q awam ko tang kertey hu phir tu ye haram kam hua q k ye aik fazool kam he jis se awam tang hoti he...

 

 

دیوبندیوں نے بغض میلاد النبی صلی اللہ علیہ وسلم میں جہالت کی انتہاء کر دی ہے۔ اوپر موجود دیوبندیوں کے پوسٹر سے معلوم ہوا کہ یوم صدیق اکبر رضی اللہ عنہ منانا ان  کے نزدیک کوئی مستحب کام نہیں اور اس پر کچھ ثواب نہیں ملے گا۔ پس  دیوبندی  لوگوں کا وقت برباد کرتے ہیں۔اور یہ کام لہو لعب ہواکہ اس میں کوئی اجر نہیں اور لوگوں کو اللہ کی یاد سے غافل کرتا ہے۔ نیز روڈ بلاک ہونے اور دیگر مسلمانوں کی تکلیف پہنچنے کی وجہ سے  مزید گناہ ۔ سوال یہ ہے کہ  ایسا کام جس میں کوئی ثواب ہی نہیں اور اُلٹا گناہ بھی ملے۔ ایسے کاموں میں مسلمانوں کا وقت کیوں برباد کرتے ہو؟ انہیں ذکر اللہ کرنے  دو، ذکر رسول صلی اللہ علیہ وسلم درود شریف وغیرہ پڑھنے دو۔ تاکہ آخرت کا کچھ نفع حاصل ہو۔دیوبندی میں غیرت ہے تو اس سوال کا جواب دو۔

 

 

 

kilk-e-Raza bahi ye shaks sab kch khatem ker reha he kehta he k hum shabe juma me koi ibadat nahi kertey or youme siddique akber wala din bhi bas logo ko dikhane k liye manatey hen...ye goli khae ga sipah shaba walon se...

 

 

jab na ye swab he na zaroori he na khuch or tu q awam ko tang kertey hu phir tu ye haram kam hua q k ye aik fazool kam he jis se awam tang hoti he...

post-15519-0-81540600-1399270944_thumb.gif

Link to comment
Share on other sites

Salam,

 

May Shab e Jumma may nahi gaya leikin Shab e Itwar pay gaya hu aur yay tumhara sarasar jhoot hay kay basay bhar bhar kar jati hay.Bus logo ko dawat dee jati hay masjid ki taleem may hi aur jo jana chahta hay woh chala jata hay aur na hi kisi ko tang kiya jata hay na hi is par zor ya israr kiya jata hay na hi kisi ko wahabi ya kaffir kaha jata hay.Aur batao kay is say log kaisay tang hotay hay?

 

Waha to sirf  AAP  (saw) ki seerat aur Sahaba Karam (raa) ki zindagi pay baat hoti hay aur log isi wastay jama hotay hay kay beeshak Allah Ta'ala ki rah may eik raat guzarnay pay In Sha' Allah bohat sawab milta hay.AB batao , kya AAP  (saw) ki seerat aur Sahaba  (raa) ki waqiat bayan karna time barbad karna hay?(MazAllah)

 

Wasallam.

 

^ Aap tu bilkul apne deoband se hi be khabar hain. kbahi deobandi tableeghi jamaat ke sath waqt guzara hay? Shab e Juma tu taqreban her her city men deobandi manate hain or hamare haan bhi logon ko gharon se pakerte hain. jo nhi jana chahte unke lye unke rishtadaron waghera ko le jate hain or kehte hain niklo gharon se.. aik aaj ki tu raat hay.. or baqaida buses bhari jati hain. bilkul raiwind ijtima ki tarha.. tu ab batao ye waqt muqarar kr ke deen ka kam howa ya nhi.. jo tumahare nazdeeq najaiz wa bidat hay. nez batao ke kis hades se aisi shab e juma manana sabit hay or kis sahabi ne is terha ghar ghar ja kr logon ko jama kr ke shab e juma manayi, raiwind ijtima pr bhi same questions lago honge.. baqi tumhara bold suwal hamare milad un nabi (saw) or deger ijtimaat ke jaiz hone pr daleel hay.

Link to comment
Share on other sites

 

میرے سوال کا جواب نہیں۔ پھر سے پوسٹ کر رہا ہوں۔ صحیح جواب لکھو۔ مسلک کے منافی ہے یا نہیں۔ مجھے سروکار نہیں۔

 

دیوبندیوں نے بغض میلاد النبی صلی اللہ علیہ وسلم میں جہالت کی انتہاء کر دی ہے۔ اوپر موجود  پوسٹ نمبر 40 میں دیوبندیوں کے پوسٹر سے معلوم ہوا کہ یوم صدیق اکبر رضی اللہ عنہ منانا ان  کے نزدیک کوئی مستحب کام نہیں اور اس پر کچھ ثواب نہیں ملے گا۔ پس  دیوبندی  لوگوں کا وقت برباد کرتے ہیں۔اور یہ کام لہو لعب ہواکہ اس میں کوئی اجر نہیں اور لوگوں کو اللہ کی یاد سے غافل کرتا ہے۔ نیز روڈ بلاک ہونے اور دیگر مسلمانوں کی تکلیف پہنچنے کی وجہ سے  مزید گناہ ۔ سوال یہ ہے کہ  ایسا کام جس میں کوئی ثواب ہی نہیں اور اُلٹا گناہ بھی ملے۔ ایسے کاموں میں مسلمانوں کا وقت کیوں برباد کرتے ہو اور انہیں کیوں گناہ گار کرتے ہو؟ انہیں ذکر اللہ کرنے  دو، ذکر رسول صلی اللہ علیہ وسلم درود شریف وغیرہ پڑھنے دو۔ تاکہ آخرت کا کچھ نفع حاصل ہو۔دیوبندی میں غیرت ہے تو اس سوال کا جواب دو۔

Link to comment
Share on other sites

بحث میں حصہ لیں

آپ ابھی پوسٹ کرکے بعد میں رجسٹر ہوسکتے ہیں۔ اگر آپ پہلے سے رجسٹرڈ ہیں تو سائن اِن کریں اور اپنے اکاؤنٹ سے پوسٹ کریں۔
نوٹ: آپ کی پوسٹ ناظم کی اجازت کے بعد نظر آئے گی۔

Guest
اس ٹاپک پر جواب دیں

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • حالیہ دیکھنے والے   0 اراکین

    • کوئی رجسٹرڈ رُکن اس صفحے کو نہیں دیکھ رہا

×
×
  • Create New...