Abdul wahab مراسلہ: 27 اپریل 2014 Report Share مراسلہ: 27 اپریل 2014 احمد رضا خان کی اللہ کی شان میں شدید گستاخی اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Abdul wahab مراسلہ: 27 اپریل 2014 Author Report Share مراسلہ: 27 اپریل 2014 بریلوی علامہ کی کتاب کا سکین اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
shahzad6058811 مراسلہ: 27 اپریل 2014 Report Share مراسلہ: 27 اپریل 2014 mr abdul wahab, fatawaa rizvia ka pura page paste karain. phir baat aagay chalay gee. kia aap ka wo level hay k kisi ko bhee jahanmi ya mushrik karaar dain. agar hay to apni asliaat with full name martaba zahir karain. اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
MuhammedAli مراسلہ: 28 اپریل 2014 Report Share مراسلہ: 28 اپریل 2014 Ismail Dehalvi apni kitab meh kissi jaga likh gaya heh kay Allah (subhanahu wa ta'ala) har qabeeh yehni har gattiya harkat kar sakta heh aur nah kar sakkay toh makhlooq Allah ta'ala say agay bar jaati heh, is kay rad meh Ala Hazrat rahimullah alayhi ta'ala nay joh kuch likha, yeh shaytaan ka bacha us ka ek hissa quote kar raha heh. Siyaq o sabak meh baat nazria e khuda kay baray meh discussion ho rahi heh, yehni deobandiyoon kay nazria e khuda meh Allah ta'ala ka chori, zina, sharab peena, waghera zeroori heh agar nah kar sakkay toh baqaul deobandiyoon kay makhlooq Allah ta'ala kay muqabila meh ziyada taqatwar heh. اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kilk-e-Raza مراسلہ: 28 اپریل 2014 Report Share مراسلہ: 28 اپریل 2014 Ismail Dehalvi apni kitab meh kissi jaga likh gaya heh kay Allah (subhanahu wa ta'ala) har qabeeh yehni har gattiya harkat kar sakta heh aur nah kar sakkay toh makhlooq Allah ta'ala say agay bar jaati heh, is kay rad meh Ala Hazrat rahimullah alayhi ta'ala nay joh kuch likha, yeh shaytaan ka bacha us ka ek hissa quote kar raha heh. Siyaq o sabak meh baat nazria e khuda kay baray meh discussion ho rahi heh, yehni deobandiyoon kay nazria e khuda meh Allah ta'ala ka chori, zina, sharab peena, waghera zeroori heh agar nah kar sakkay toh baqaul deobandiyoon kay makhlooq Allah ta'ala kay muqabila meh ziyada taqatwar heh. دیوبندیوں کے سب سے بڑے مفتی گنگوہی نے کذب باری تعالی مانا اور محمود الحسن دیوبندی نے ہر (بری اور اچھی) چیز قدرت تحت باری تعالیِ مانی ہے۔ یہ اس کا بھی ساتھ رد ہے۔ وہابی منافق ہیں۔ آدھی بات کرتے ہیں۔ آدھی چھپا دیتے ہیں۔ اپنے کفر پر پردہ ڈالنے کے لئے۔ اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
shahzad6058811 مراسلہ: 28 اپریل 2014 Report Share مراسلہ: 28 اپریل 2014 mr abdul wahab, waiting for the last one day for total page with full references i.e why this was written by moulana ahmad raza khan qadri. jo kuch kaha wahabia nay saath wo quote karain to baat banay gee. ihsan ilahi zaheer na banain kuch sentences kaheen kay aur kuch kaheen kay aur al brailvia likh dee. اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Saeedi مراسلہ: 28 اپریل 2014 Report Share مراسلہ: 28 اپریل 2014 (ترمیم شدہ) اعلی حضرت نے وهابی عقیدے کی قباحتون کو اجاگر کیا هے.اسماعیل دهلوی نے رسالہ یکروزی مین یہ ام الکفریات بکا کہ جو برائی بنده کرنے پہ قادر هے ویسی خدا بهی کرسکتا هےمحمود الحسن نے جہد المقل مین چوری شراب خوری وغیرہ کر سکنے کا دفاع کیاامام احمد رضا نے اس گستاخانہ موقف کی گستاخیوں کو بے نقاب کیا حتی کہ تم وهابی بهی اسے گستاخی مان گئے. یہی تو امام احمد رضا تم سے منوانا چاهتے تهےحسن علی رضوی کی بات امام احمد رضا کے مقابل کالعدم هےپھرایک کا کلام اصل توحید کا هے. دوسرا کلام جعلی توحیدوں کی تردید هے. Edited 29 اپریل 2014 by Saeedi اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
MuhammedAli مراسلہ: 28 اپریل 2014 Report Share مراسلہ: 28 اپریل 2014 (ترمیم شدہ) دیوبندیوں کے سب سے بڑے مفتی گنگوہی نے کذب باری تعالی مانا اور محمود الحسن دیوبندی نے ہر (بری اور اچھی) چیز قدرت تحت باری تعالیِ مانی ہے۔ یہ اس کا بھی ساتھ رد ہے۔ وہابی منافق ہیں۔ آدھی بات کرتے ہیں۔ آدھی چھپا دیتے ہیں۔ اپنے کفر پر پردہ ڈالنے کے لئے۔ Aadi baat karna aur adi ko chupana in ka pesha heh. Ala Hazrat kay khilaaf yeh aaj taq kohi essee baat mansoob nahin kar sakkay jis par yeh Ala Hazrat kee jaiz tor girift kar saken. Edited 28 اپریل 2014 by MuhammedAli اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Saeedi مراسلہ: 29 اپریل 2014 Report Share مراسلہ: 29 اپریل 2014 (ترمیم شدہ) ارواح ثلاثہ میں حکایت نمبر8میں تهانوی نے ایک بزرگ کی زبانی شیعہ کے خدا کے متعلق لکها کہ " ایسے احمق خدا کو میں نہیں مانتا ".اس پر تهانوی نے لکها کہ :" یہ بطور الزام کے فرمایا کہ تمہارے قول پر اس صورت کا قائل ہونا لازم آتا ہے ".ایسے ہی کہا جاتا هے کہ شیعوں کا علی اور ہے اور سنیوںکا علی اور ہے.حالانکہ حقیقت میں حضرت علی تو ایک ہی ہیں. یہ تو ماننے کا فرق ہے.خدا تو حقیقت میں ایک هے مگر ماننے کے فرق سے شیعہ وهابی یہودی کا الگ الگ خدا کہا گیا. Edited 29 اپریل 2014 by Saeedi اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haq3909 مراسلہ: 29 اپریل 2014 Report Share مراسلہ: 29 اپریل 2014 (ترمیم شدہ) دیوبندیوں کے سب سے بڑے مفتی گنگوہی نے کذب باری تعالی مانا Itna bara jhoot to na bolo Edited 29 اپریل 2014 by Haq3909 اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
MuhammedAli مراسلہ: 29 اپریل 2014 Report Share مراسلہ: 29 اپریل 2014 (ترمیم شدہ) ... - Allah ta'ala ka jahanimiyoon ko jannat behijna Allah ta'ala ka jhoot bolna heh ya Allah ta'ala kee rehmat? - Kia tumara khuda jhoot bolta sakta heh ya nahin? - Agar tumara khuda jhoot nah bol sakkay jistera Mirza nay Nabuwat ka dawa kar kay jhoot bola, toh kia Mirza kee quwat tumaray khuda say ziyada heh ya nahin? - Kia tumara khuda aurat kay saath zina kar sakta heh, agar nahin toh Thanvi joh bachas auratoon say ziyada say zina kar sakta heh woh behtr huwa ya tumara khuda? Joh log masla imqaan e kizb, wuqu e kizb, khalf e waad aur khalf e wa'eed, meh farq samajna chahtay hen woh is English kay article ko paren; Allah's Wa'ad, Wa'eed, Kizb In Light Of Qur’An & Sunnah. Edited 29 اپریل 2014 by MuhammedAli اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
shahzad6058811 مراسلہ: 29 اپریل 2014 Report Share مراسلہ: 29 اپریل 2014 aik swaal to all members ziad kehta hay ya rasoolallah mairee dastgeeri farmain ya ghouse azam mairi dasygeeri farmain ya rasoolallah khuda k liee ay mairay haal par nazre karam farmain ya peero murshad mairi madad farmain. peer bahut door rahtay hain aur zaid apnay shehar say faryaad kar raha hay. kia zaid theek keh raha hay, shirk to naheen اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kilk-e-Raza مراسلہ: 29 اپریل 2014 Report Share مراسلہ: 29 اپریل 2014 Itna bara jhoot to na bolo bari2.PNG razakhani.PNG shiekh.PNG sheikhnew.PNG نجدی صاحب، خلف وعید کو کذب بتانا اہل دیوبند کی جہالت ہے،ہمارا قصور نہیں۔ تمہیں گنگوہی پر بات بڑی چبھی ہے مگر محمود الحسن دیوبندی اور اسماعیل دہلوی کو بیچ میں سے بالکل نکال دیا۔ جہاں صاف طور پر ہربرائی پر قدرت مانی گئی ہے۔ جھوٹ بولنا عیب ہے ۔زنا ، چوری اور بری بات عیب ہے۔اور ہمارا خدا بے عیب ہے۔ اس میں قدرت کا قصور نہیں۔ ہمارا خدا ہر ممکن پر قادر ہے۔ جھوٹ اور ہر دوسرا عیب محال ہے۔ اور محال اگر زیر قدرت ہو تو محال نہ رہا۔ سادہ سی مثال ہے کہ دوسرا خدا محال ہے۔ اس کو زیر قدرت مانو گے تو مشرک ہو جائو گے۔ اور اس کے برعکس تمہیں قدرت کا انکار کرنا پڑے گا۔ اسی طرح فناء باری تعالی محال ہے۔ محال پر قادر نہ ہونے سے قدرت ناقص نہیں ہوتی۔ دیوبندی کی عقل میں یہ بات بٹھانا بہت ہی مشکل ہے۔ اس لئے تم اپنے بابا اسماعیل دہلوی اور اپنے شیخ الہند محمود الحسن کا بھی دفاع کرو۔ اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Saeedi مراسلہ: 1 مئی 2014 Report Share مراسلہ: 1 مئی 2014 مالک کونیکوں کوجہنم میں اوربدوں کوجنت میں بھیجنے کامالکانہ اختیار مگرمالک پرکذب عقلاً محال ہے۔انشاء اورخبرکافرق۔ اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Abdul wahab مراسلہ: 1 مئی 2014 Author Report Share مراسلہ: 1 مئی 2014 ارواح ثلاثہ میں حکایت نمبر8میں تهانوی نے ایک بزرگ کی زبانی شیعہ کے خدا کے متعلق لکها کہ " ایسے احمق خدا کو میں نہیں مانتا ". اس پر تهانوی نے لکها کہ : " یہ بطور الزام کے فرمایا کہ تمہارے قول پر اس صورت کا قائل ہونا لازم آتا ہے ". ایسے ہی کہا جاتا هے کہ شیعوں کا علی اور ہے اور سنیوںکا علی اور ہے. حالانکہ حقیقت میں حضرت علی تو ایک ہی ہیں. یہ تو ماننے کا فرق ہے. خدا تو حقیقت میں ایک هے مگر ماننے کے فرق سے شیعہ وهابی یہودی کا الگ الگ خدا کہا گیا. جناب آپ کے مولوی نے کہا کہ کوئی بھی بریلوی یہ نہیں کہتا کہ رب دو ہیں ۔۔۔ اور اگر کوئی ایسا کہے تو وہ مشرک ہے ۔۔۔ تو احمد رضا خان کی جو عبارت میں نے نقل کی وہ کس کے بارے میں تھی ۔۔۔؟؟؟ اگر شیعہ سے بغض میں کوئی سنی حضرت علی کو گالی دیتا ہے تو وہ گنہگار بلکہ اسلام سے خارج ہے کیونکہ حضرت علی تو ایک ہی ہیں اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Abdul wahab مراسلہ: 1 مئی 2014 Author Report Share مراسلہ: 1 مئی 2014 mr abdul wahab, waiting for the last one day for total page with full references i.e why this was written by moulana ahmad raza khan qadri. jo kuch kaha wahabia nay saath wo quote karain to baat banay gee. ihsan ilahi zaheer na banain kuch sentences kaheen kay aur kuch kaheen kay aur al brailvia likh dee. عجیب بات ہے کہ یہاں بریلویوں کے پاس فتاویٰ رضویہ بھی نہیں اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Saeedi مراسلہ: 1 مئی 2014 Report Share مراسلہ: 1 مئی 2014 (ترمیم شدہ) جناب نے غورنہیں کیا۔جواب وہیں دیاگیاتھا:۔ حسن علی رضوی کی بات امام احمد رضا کے مقابل کالعدم هے ہم حسن علی کی بات کواعلیٰ حضرت کے مقابلہ پرنہیں مانتے اُن کاکلام مؤوّل ہوگایامحض خطاہوگا۔ اشرف علی تھانوی کس کو(احمق خدا)مان رہاہے؟ فتاویٰ رضویہ میں یکروزی اسماعیل دہلوی وغیرہ کتب مذاہب باطلہ کے باطل تصورِخداکوردکیاگیاہے۔ Edited 1 مئی 2014 by Saeedi اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ghulam.e.Ahmed مراسلہ: 2 مئی 2014 Report Share مراسلہ: 2 مئی 2014 معذرت چاہتا ہوں، مگر اِن دونوں دیوبندیوں وہابیوں سے یہ پوچھنا چاہتا ہوں کہ اگر کوئی یوں کہے کہ "جس کو اللہ کے دیدار کا شوق ہو وہ میرے پیر کی قبر کو دیکھ لے" تو ایسے کہنے والے یعنی عقیدہ رکھنے والے پر کیا فتویٰ ہوگا اور کیا اِسے اللہ کی شان میں شدید گستاخی کہا جائے گا؟ قبر تو مٹی اور پتھر کی بنی ہوتی ہے جس سے بُت بنائے یا تراشے جاتے ہیں۔ صرف دو ٹوک جواب دیں میں زیادہ بحث نہیں کرسکتا۔ اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haq3909 مراسلہ: 2 مئی 2014 Report Share مراسلہ: 2 مئی 2014 مالک کونیکوں کوجہنم میں اوربدوں کوجنت میں بھیجنے کامالکانہ اختیار مگرمالک پرکذب عقلاً محال ہے۔انشاء اورخبرکافرق۔ اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
MunAAm مراسلہ: 3 مئی 2014 Report Share مراسلہ: 3 مئی 2014 MR. NA HAQ SAHAB ALAHAZRAT PR 150 AITRAZAT KE JAWAABAT ME LIKHA DEOGANDI MOLAVI AAYE HAMARE PAAS AUR JO GANDGOHI KA FATAWA HAI US WRITING KO GANGOHI LI WRITING SE KISI SPECIALIST SE CHECK KRATE HAI USKA JO FAISLA HOGA HAM MANLEGE..... TO AAP DEOGADHE KYU AURATO KI TRAH CHUPE SHARMA RAHE HO MARD BANO HIMMAT KRO AUR JAAKE MILO ALLAMA JAHANGEER NAQSHBANDI SE... AUR TEHZIRUNNAS KI 3NO IBARATE KUFRIYA THI AGR ALAG ALG B LIKHI JATI TO KUFR NA HAT TA AUR ISPR SAEEDI BHAI KA TAFSEELI JAWAAB KAYI JAGAH FORUM PR MOJUD HAI اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
سگِ عطار مراسلہ: 3 مئی 2014 Report Share مراسلہ: 3 مئی 2014 ilzam_01.gif حق انتالیس سو نو صاحب۔ آپ کہیں ملنگ تو نہیں ہیں؟ یا اُن کے بھائی وغیرہ؟ بالکل وہی انداز ہے اور وہی طریقہ کار۔ آدھی بات کی، آدھی سے منہ چھپا لیا۔ جو دل میں آیا لکھ دیا۔ کچھ وہاں سے اُٹھا کر پوسٹ کر دیا اور کچھ چھوڑ دیا۔آپ کی اکثر پوسٹس سوال چنا اور جواب گندم کے مصداق ہیں۔گزارش کے آپ اپنا اور ہمارا وقت ضائع نہ کریں۔ جب آپ میں بات کو سمجھنے کی قابلیت پیدا ہوجائے تو پھر آپ کو مکمل اجازت ہے کہ آپ یہاں آکر پوسٹنگ کریں اور اپنے عقیدے کا دفاع کریں۔ اس وقت بات حسام الحرمین کی نہیں ہورہی۔( اُس کا جواب بھی اسلامی محفل پر موجود ہے بمع اصل فتوے کی اسکین کاپی کے اور دیگر حوالہ جات کےساتھ)۔آپ نے انبیٹھوی کی بات کو نقل کرتے ہوئے۔ امکان کذب کو خلف وعید کہا ہے۔ جس پر بہترین جواب سعیدی صاحب نے دیا ہے۔ اگر آپ اُس پوسٹ کا جواب لکھ سکتے ہیں یا کسی سے لکھوا کر پوسٹ کرسکتے ہیں۔تو ضرورکیجئے گاورنہ اگلی پوسٹ آپ کی آئوٹ آف ٹاپک یا اصل سوال سے غیر متعلقہ ہوئی،تو ہمیں مجبوراً پوسٹ ڈیلیٹ یا پھر ٹاپک کو بند کرنا پڑے گا۔ فورم بحث برائے بحث کے لئے نہیں ہے۔ رولز کا خیال رکھیں۔ اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Saeedi مراسلہ: 4 مئی 2014 Report Share مراسلہ: 4 مئی 2014 (ترمیم شدہ) ilzam_01.gif جناب دیوبندی مناظرصاحب آپ نے اُس بات پرکلام شروع کردیاجوابھی میں نے پیش ہی نہیں کی۔ اورجوکلام میں نے پیش کیاتھا،اُس پرآپ گنگ ہوگئے۔ جناب ابھی میں نے وقوع کذب کا فتویٰ پیش ہی نہیں کیا تھا۔ چلئے آپ کوشوق ہے تومیں وہ بھی پیش کردیتاہوں:۔ یہ فتویٰ پڑھ لیں۔اب مکاتیب رشیدیہ سے گنگوہی کی تحریر کانمونہ بھی دیکھ لیں۔ اب فتویٰ اورمکتوب کے بعض حروف کاخطی تقابل بھی ملاحظہ ہو:۔ جناب یہ ٹھیک ہے کہ جعلساز جعلسازی کرتے ہیں مگرجعلسازی پکڑنے والے بھی موجودہیں جوبال کی کھال اُتارتے اور تجزیہ کرکے دودھ کادودھ اورپانی کاپانی کردیتے ہیں۔ آپ چاہیں تواپنے کسی من پسندادارے سے تحریر کاتجزیہ کرالیں۔ یہ فتویٰ ۱۳۰۸ہجری کاہے اورگنگوہی ۱۵سال زندہ رہے۔اُن کی تکفیر ہوتی رہی۔مگراُنہوں نے اس فتویٰ سے اپنے منہ کبھی انکار نہ کیا۔ فتاویٰ رشیدیہ میں وقوع کذب کے خلاف والا فتویٰ پہلے کاہے تومنسوخ ہؤا۔ اوراگربعدکاہے تو متعارض ہؤا۔عندالتعارض مضمون دیکھاجائے تو جب امکان کذب کوخلف وعیدسے جوڑچکے ہواورخلف وعید واقع ہوگا توپھر امکان کذب بھی وقوع کذب بن جائے گا۔تم کہاں تک بھاگوگے؟!؟ گنگوہی جی توکئی سال پہلے امکان کذب کے قائلین کوگمراہ کہہ چکے تھے ملاحظہ ہوں:۔جامع الشواہد،فتح المبین۔ پھربراہین قاطعہ لکھی توامکان کذب کی حمایت شروع کردی۔ ظاہرہے وقوع کذب کے ابھی قائل نہ تھے۔ مگرجب خلف وعیداورکذب کوایک سمجھے توپھر خلف ِ وعید کے وقوع کودیکھ کروقوع کذب کے قائل بھی ہوگئے ۔ Edited 4 مئی 2014 by Saeedi اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Abdul wahab مراسلہ: 8 مئی 2014 Author Report Share مراسلہ: 8 مئی 2014 جناب نے غورنہیں کیا۔جواب وہیں دیاگیاتھا:۔ حسن علی رضوی کی بات امام احمد رضا کے مقابل کالعدم هے ہم حسن علی کی بات کواعلیٰ حضرت کے مقابلہ پرنہیں مانتے اُن کاکلام مؤوّل ہوگایامحض خطاہوگا۔ اشرف علی تھانوی کس کو(احمق خدا)مان رہاہے؟ فتاویٰ رضویہ میں یکروزی اسماعیل دہلوی وغیرہ کتب مذاہب باطلہ کے باطل تصورِخداکوردکیاگیاہے۔ اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Saeedi مراسلہ: 9 مئی 2014 Report Share مراسلہ: 9 مئی 2014 KHUDA K BAARE MEN UN KI BOOKS MEN EK VIEW LIKHA HE JIS K MUTABIQ UNKE TASAWWORATI KHUDA KI TASWEER PESH KI GAI. YE SB UNKE KHUDAI MOUHOOM K BAARE MEN THA.NAN K ASL KHUDA K MUTA'ALLIQ. YAHAN EMAN BILLAH KI BAAT THI.AGAR MAN KI BAAT HOTI TO HUM BATATE K WAHABI NABI KI BHAI JITNA PROTOCOL DE KR MOMINEEN KI MAON KO MAAN NAHI BALKE BHABHI MANTE HEN. اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Saeedi مراسلہ: 9 مئی 2014 Report Share مراسلہ: 9 مئی 2014 (ترمیم شدہ) repeated Edited 10 مئی 2014 by Saeedi اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
تجویز کردہ جواب
بحث میں حصہ لیں
آپ ابھی پوسٹ کرکے بعد میں رجسٹر ہوسکتے ہیں۔ اگر آپ پہلے سے رجسٹرڈ ہیں تو سائن اِن کریں اور اپنے اکاؤنٹ سے پوسٹ کریں۔
نوٹ: آپ کی پوسٹ ناظم کی اجازت کے بعد نظر آئے گی۔