Abdul wahab مراسلہ: 20 اپریل 2014 Report Share مراسلہ: 20 اپریل 2014 (ترمیم شدہ) احمد رضا خان اپنے ایک اور فتویٰ کی زد میں Edited 20 اپریل 2014 by Abdul wahab اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Khalil Rana مراسلہ: 20 اپریل 2014 Report Share مراسلہ: 20 اپریل 2014 اس جاہلانہ اعتراض کا جواب امام احمد رضا خاں فاضل بریلوی علیہ الرحمہ کے جواب میں ہی موجود ہے۔ امام احمد رضا علیہ الرحمہ فرماتے ہیں کہ (پریس میں چھپی) ہوئی سندحاصل کرنا کچھ ضروری نہیں،ہاں باقاعدہ تعلیم پانا ضرور ہے ، مدرسہ میں ہو یا کسی عالم کے مکان پر، اور جس نے بے قاعدہ تعلیم پائی وہ جاہل محض سے بدتر(کیونکہ) نیم ملا خطرہ ایمان ہوگا ایسے شخص کو فتوی نویسی پر جرأت حرام ہے۔ اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mughal... مراسلہ: 20 اپریل 2014 Report Share مراسلہ: 20 اپریل 2014 جناب ان کے والد محترم کیا تھےآپ کو پتا ہے؟ اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Khalil Rana مراسلہ: 20 اپریل 2014 Report Share مراسلہ: 20 اپریل 2014 امام احمد رضا قادری علیہ الرحمہ کے والد ماجدمولانا نقی علی خاں ولد مولانا رضا علی خاں بریلوی علیہم الرحمہ الحمد للہ باقاعدہ عالم دین تھے۔ ان لوگوں کے پاس اَب کچھ نہیں صرف دھوکہ دینے کے لئے فضول اعتراضات ہیں، اپنی کفریہ عبارات پر بات کرنے سے گھبراتے ہیں، اور یہ اعتراضات ان کے فرار کی نشانی ہے۔ اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
shahzad6058811 مراسلہ: 20 اپریل 2014 Report Share مراسلہ: 20 اپریل 2014 abdul wahab kay swaaloon par hansi aati hay. bachkaana swaal اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
MuhammedAli مراسلہ: 20 اپریل 2014 Report Share مراسلہ: 20 اپریل 2014 Jahil logh hen khafqat matana chahtay hen kissi tara say. Apnay andar kee steam nikal jahay bas baat ki tuq banti ho ya nah bas barhaas nikal jahay bughz kee aag ka yeh asool heh in ka. Ek Sahib musalmanoon ko Mushrik likh rahay thay aur woh sher pesh ker rahay thay jin meh musalmanoon ko Mushrik tehraya gaya. Muj say baat huwi deen kay masail par, aur meri fitrat hee ashidda alal kuffar wali heh, Itla e dalahil e shariat kay bad Kafir ka 'fatwah' aam tor per mera tareeka heh. Un sahib ko meh nay kaheen baar us kay uqabir aur ko chand dafa janab ko Kafir tehraya toh janab nay hadith pesh kee kay joh la ilaha ilAllah paray woh musalman heh. Meh nay tawajoh dalahi kay falan jaga toh tum musalmanoon ko joh pura kalmah, roza, zakat, hajj, saum, salat, tilawat e Quran, sab krtay hen un ko Mushrik tehra ahay ho idhar mujjay yeh hadith suna rahay ho, tum ko us waqt hadith pata nahin thee. Alhasil yeh huwa kay janab ko hadith toh maloom thee magar baat dao par thee, idhar keun kay Kafir kehnay wala meh thah is leyeh Hadith pesh ker deeh. In logoon kee wardat ka tareeka aur in kay 'Islam' ka ahem asool yeh heh; dao laga loh, asool o insaaf kuch faida nahin deta. Phir janab nay taweel kee kay mera aqeeda yeh nahin, yeh toh falan ka thah aur us nay falan kay mutaliq esa likha, meh nay jawab likha kay chalo tumara toh yahi heh nah kay joh la ilaha ilAllah paray musalman heh toh tum hee bata doh kay falan nay joh falan ko Mushrik tehraya toh tumara falan maulvi Kafir huwa ya nahin Takfir palatnay kee waja say, magar es'see maut aahi kay jawab nah deeya. kehna yeh chahta thah kay in logoon ko haq o batil, asal o asool, jaiz o na-jaiz, kissi kee parwa nahin jahan par joh dao chalta heh chala loh. Keun kay in ka nazria heh andi mukhalfat behtr heh khamosh rehnay say. Is waja say joh ahay, likh detay hen aur jab likh deeh, dunya meh kohi manwa nahin sakta, yeh nasal bey-asal heh, aur joh bey-asal hota heh woh kissi ka lehaz nahin karta, baray chotay, achay buray, haq aur batal, kissi ka nahin. اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Abdul wahab مراسلہ: 22 اپریل 2014 Author Report Share مراسلہ: 22 اپریل 2014 ہونا تو یہ چاہئے تھا کہ بریلوی حضرات اپنی کسی مستند کتاب سے دکھاتے کہ ان کے اعلی حضرت نے باقائدہ کہیں سے یا اپنے والد سے تعلیم حاصل کی مگراس کی بجائے ادھر ادھر کی باتیں کر کے اپنے امام کو بچانے کی کوشش کر رہے ہیں اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haq3909 مراسلہ: 22 اپریل 2014 Report Share مراسلہ: 22 اپریل 2014 (ترمیم شدہ) ہونا تو یہ چاہئے تھا کہ بریلوی حضرات اپنی کسی مستند کتاب سے دکھاتے کہ ان کے اعلی حضرت نے باقائدہ کہیں سے یا اپنے والد سے تعلیم حاصل کی مگراس کی بجائے ادھر ادھر کی باتیں کر کے اپنے امام کو بچانے کی کوشش کر رہے ہیں Salam, Wasallam. Edited 22 اپریل 2014 by Haq3909 اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Saeedi مراسلہ: 22 اپریل 2014 Report Share مراسلہ: 22 اپریل 2014 Salam, Wasallam. اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kilk-e-Raza مراسلہ: 22 اپریل 2014 Report Share مراسلہ: 22 اپریل 2014 Salam, Wasallam. حق نجدی صاحب۔ یہاں دانت نکالنے کی بجائے نماز غوثیہ والے ٹاپک میں ہی کچھ جواب لکھ دو۔ جس میں نماز غوثیہ کے ساتھ اور بھی بہت کچھ ثابت ہو رہا ہے۔ بغیر تحقیق بات آگے پہنچا کر جھوٹا ہونے اور شرکیہ فتووں کی مشین چلانے میں بہت بڑا فرق ہے۔ کل قیامت کے دن کیا منہ دکھاو گے۔ http://www.islamimehfil.com/topic/22092-namaz-e-ghousia-aur-faizan-e-sunnat-per-aetaraz/?view=getnewpost اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Khalil Rana مراسلہ: 22 اپریل 2014 Report Share مراسلہ: 22 اپریل 2014 اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Abdul wahab مراسلہ: 23 اپریل 2014 Author Report Share مراسلہ: 23 اپریل 2014 میں نے احمد رضا خان کے اساتذہ کے نام اور تفصیل نہیں پوچھی اور نہ ہی اپنی پوسٹ میں ذکر کیا ۔۔۔ میرا اعتراض باقائدہ تعلیم پر ہے جیسا کہ خان صاحب نے اپنے فتویٰ میں بھی ذکر کیا ۔۔۔ کسی سے چار کتابیں پڑھنے کو باقائدہ تعلیم نہیں کہا جاتا ۔۔۔ اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Junoon26 مراسلہ: 23 اپریل 2014 Report Share مراسلہ: 23 اپریل 2014 میں نے احمد رضا خان کے اساتذہ کے نام اور تفصیل نہیں پوچھی اور نہ ہی اپنی پوسٹ میں ذکر کیا ۔۔۔ میرا اعتراض باقائدہ تعلیم پر ہے جیسا کہ خان صاحب نے اپنے فتویٰ میں بھی ذکر کیا ۔۔۔ کسی سے چار کتابیں پڑھنے کو باقائدہ تعلیم نہیں کہا جاتا ۔۔۔ afreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mughal... مراسلہ: 23 اپریل 2014 Report Share مراسلہ: 23 اپریل 2014 میں نے احمد رضا خان کے اساتذہ کے نام اور تفصیل نہیں پوچھی اور نہ ہی اپنی پوسٹ میں ذکر کیا ۔۔۔ میرا اعتراض باقائدہ تعلیم پر ہے جیسا کہ خان صاحب نے اپنے فتویٰ میں بھی ذکر کیا ۔۔۔ کسی سے چار کتابیں پڑھنے کو باقائدہ تعلیم نہیں کہا جاتا ۔۔۔ جناب وہ ایک عالم ہی نہیں بلکہ ایک ولی بھی تھے ۔۔ اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Saeedi مراسلہ: 23 اپریل 2014 Report Share مراسلہ: 23 اپریل 2014 (ترمیم شدہ) باقاعدہ تعلیم سے تم کیامرادلے رہے ہو؟ کیاتمہارے امیرالمؤمنین سیداحمد اورتمہارے امیرشریعت عطاء اللہ بخاری بھی کہیں باقاعدہ پڑھے تھے؟ Edited 23 اپریل 2014 by Saeedi اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Khalil Rana مراسلہ: 23 اپریل 2014 Report Share مراسلہ: 23 اپریل 2014 (ترمیم شدہ) جناب عبدالوھاب صاحب آپ کو امام احمد رضا قادری بریلوی علیہ الرحمہ کا فتویٰ ہی سمجھ میں نہیں آیا، لہذا آپ کیا اعتراض کریں گے؟ امام احمد رضا قدس سرہُ فرماتے ہیں سند حاصل کرنا توکچھ ضرور نہیں، ہاں باقاعدہ تعلیم پانا ضرور ہے،مدرسہ میں ہو یا کسی عالم کے مکان پر، عبدالوھاب صاحب آپ باقاعدہ تعلیم کس کو کہتے ہیں ؟ آپ دیوبندی یا غیر مقلد جو کچھ بھی ہیں پھر ہم آپ کو دکھائیں گے کہ آپ کے مشہور علماء نے کیسے تعلیم پائی Edited 23 اپریل 2014 by Khalil Rana اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ghulam.e.Ahmed مراسلہ: 24 اپریل 2014 Report Share مراسلہ: 24 اپریل 2014 اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
shahzad6058811 مراسلہ: 25 اپریل 2014 Report Share مراسلہ: 25 اپریل 2014 mr abdul wahab say, hay to filmi baat, 30 year puraani film ka aik dialogue zarbul missal ban chuka hay, TAIRA KIA BANAY GA KAALIA MR ABDUL WAHAAB SHAHID KE MAKHIOON KAY CHATTAY MAIN HAATH NAHEEN DAALA KARTAY DANK MAAR DIA KARTI HAIN> AB MOON KE KHANI PARI< AB AAP KHUSH HAIN> josh naheen hosh say swaal kia karain. warna oondhay moon girna paray ga. kabhi fataawa rizwia ke jhalak daikhee hay. usay parh kar apni unglee daantoon say kaat lain. اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Abdul wahab مراسلہ: 27 اپریل 2014 Author Report Share مراسلہ: 27 اپریل 2014 باقاعدہ تعلیم سے تم کیامرادلے رہے ہو؟ کیاتمہارے امیرالمؤمنین سیداحمد اورتمہارے امیرشریعت عطاء اللہ بخاری بھی کہیں باقاعدہ پڑھے تھے؟ باقائدہ تعلیم کا فتوی تمہارے اعلی حضرت کا ہے ہمارا نہیں ۔۔۔ تمہارا مولوی کے فتوی سے باقی علما کا کیا تعلق ؟؟؟ کسی عالم ، ولی سے چند کتابیں پڑھ لینا کیا باقاعدہ تعلیم کہلاتا ہے ؟؟؟ اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ghulam.e.Ahmed مراسلہ: 28 اپریل 2014 Report Share مراسلہ: 28 اپریل 2014 باقائدہ تعلیم کا فتوی تمہارے اعلی حضرت کا ہے ہمارا نہیں ۔۔۔ تمہارا مولوی کے فتوی سے باقی علما کا کیا تعلق ؟؟؟ کسی عالم ، ولی سے چند کتابیں پڑھ لینا کیا باقاعدہ تعلیم کہلاتا ہے ؟؟؟ مسٹر عبدالوہاب، پوسٹ نمبر 17 میں گھر کی گواہی کے بارے میں بھی کچھ کہہ دیا ہوتا یا کہ آپ کے گھر یعنی دیوبند کی گواہی آپ کے لیئے مستند نہیں؟ اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Saeedi مراسلہ: 28 اپریل 2014 Report Share مراسلہ: 28 اپریل 2014 (ترمیم شدہ) 1. Imam Ahmad Riza ne 7 sal tk apne bap se ilm seekha yahan tk k mufti bane.// al malfooz 1:92//kisi madrasa me dakhla na lia.kai uloom me aap ka koi ustad nahin.e.g.,maths k 2 qaide apne bap se seekhe,baqi maths khud hi aa gai.2. aap deobandis apne JAHIL Ameere shariat or apne JAHIL Ameer ul Momineen ko AALIM sabit karo. Edited 28 اپریل 2014 by Saeedi اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Khalil Rana مراسلہ: 28 اپریل 2014 Report Share مراسلہ: 28 اپریل 2014 کسی عالم سے چند کتابیں پڑھ لینا اگر آپ کے نزدیک باقاعدہ تعلیم نہیں ہے تو آپ سے یہی بار بار پوچھا جارہا ہے کہ تمہارے نزدیک باقاعدہ تعلیم کیا ہے؟آپ ہیں کہ اس بات کا جواب ہی نہیں دے رہے، امام احمد رضا علیہ الرحمہ کے علم کا شاہکار تو اُن کا فتاویٰ رضویہ شاہد ہے ،جسے بغیر دیکھے اور دیکھ دیکھ کر بھی بدمذہبوں پر غشی کا عالم طاری ہے۔ اور ترجمہ کنزالایمان کی مقبولیت کا عالم یہ ہے کہ اہل سنت کے علاوہ بدمذہب بھی پاک وہند میں اسے شائع کرنے پر مجبور ہیں اور بدمذہب جو کنزالایمان کا نام سننا گوارا نہیں کرتے تھے ، آج دیوبندی وہابی اپنے کتب خانوں میں اِسے رکھنے پر مجبور ہیں کیونکہ عوام آکر کنزالایمان کا نام لے کر طلب کرتے ہیں۔ اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Junoon26 مراسلہ: 28 اپریل 2014 Report Share مراسلہ: 28 اپریل 2014 khalil bahi yahan do ieteraz hen: 1- Aik sunni alim ne likha k ala hazrat ne kahin se baqida taleem hasil nahi ki 2- Alal hazrat ka apna qol k mera koi ustad nahi... Ab ala hazrat ka apna fatwa k jisne baqida taleem hasil na ki wo neem hakeem khatra jaan.. ab hume chahiye k hum 1 or 2 dono ko ghalat sabit keren... اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
shahzad6058811 مراسلہ: 28 اپریل 2014 Report Share مراسلہ: 28 اپریل 2014 bdul mr abdul wahab k mutabiq hakomat pakistam perhaps tamam tution centre/academies band kar day. ho sakta hay ko e student private tour par exam na day sakay. kion k madrassa jaana zaroori hay. all private educated peoples baatil. aaj kal 90 per cent college/university jaatay he naheen academies attend kar k exam daitay hain. taira kia banay ga kalia( mr abdul wahab ) اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Saeedi مراسلہ: 29 اپریل 2014 Report Share مراسلہ: 29 اپریل 2014 (ترمیم شدہ) اعلیٰ حضرت نے باقاعدہ تعلیم کے متعلق خودفرمایا کہ:۔ ردوہابیہ اورافتاء ۔یہ دونوں ایسے فن ہیں کہ طب کی طرح یہ بھی صرف پڑھنے سے نہیں آتے۔ان میں بھی طبیب حاذق کے مطب میں بیٹھنے کی ضرورت ہے۔میں بھی ایک طبیب حاذق(والدماجد) کے مطب میں سات برس بیٹھا۔(الملفوظ۔1;92)۔ سات برس علم پڑھاسیکھاتب بعمر14سال عالم مفتی بنے۔ باقاعدہ تعلیم نہ پانے والے کے متعلق فرمایاکہ:وہ جاہل محض سے بدتر،نیم ملا خطرہ ایمان ہوگا،ایسے شخص کوفتویٰ نویسی پرجرات حرام ہے۔فتاویٰ رضویہ۔ کسی مدرسہ میں داخلہ نہ لینا،مکمل ریاضی کی بجائے اس کے صرف دوقاعدے والدماجد سے سیکھنا،یاکئی علوم کابغیرظاہری اُستادکے محض علم لدنی کے طورپرملنا ایسی باتیں نہیں کہ والدماجدسے سات برس تک باقاعدہ تعلیم حاصل کرنے کی نفی کریں۔ فریق مخالف کے متعصب مناظر منظورنعمانی کوامام احمدرضا کے متعلق اعتراف کرناپڑا کہ:۔ وہ بے علم نہیں تھے،بڑے ذی علم تھے۔کم فہم اورغبی بھی نہ تھے،بڑے ذہین اور بہت ہوشیارآدمی تھے۔(بریلوی فتنہ کانیارُوپ:صفحہ16)۔ Edited 29 اپریل 2014 by Saeedi اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
تجویز کردہ جواب
بحث میں حصہ لیں
آپ ابھی پوسٹ کرکے بعد میں رجسٹر ہوسکتے ہیں۔ اگر آپ پہلے سے رجسٹرڈ ہیں تو سائن اِن کریں اور اپنے اکاؤنٹ سے پوسٹ کریں۔
نوٹ: آپ کی پوسٹ ناظم کی اجازت کے بعد نظر آئے گی۔