Abdul wahab مراسلہ: 16 اپریل 2014 Report Share مراسلہ: 16 اپریل 2014 احمد رضا خان ان پڑھ ہے ۔بریلوی مولوی کی گواہی اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Abdul wahab مراسلہ: 16 اپریل 2014 Author Report Share مراسلہ: 16 اپریل 2014 brelvi molvi ki kitab ka scan اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ghulam.e.Ahmed مراسلہ: 16 اپریل 2014 Report Share مراسلہ: 16 اپریل 2014 brelvi molvi ki kitab ka scan برائے مہربانی، اسکین اِس طرح پوسٹ کریں کہ واضح ہو کہ یہ واقعی محمد عمر اچھروی صاحب کا ہی کہنا ہے؟ کیونکہ دیوبندیوں، وہابیوں کی عادت ہے کہ ادھورا ریفرنس اسکین دیتے ہیں یا ادھوری عبارت کوٹ کرتے ہیں (جہاں تک اُن کا مطلب ہو) تاکہ لوگوں کو دھوکہ دے سکیں۔ اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mughal... مراسلہ: 16 اپریل 2014 Report Share مراسلہ: 16 اپریل 2014 brelvi molvi ki kitab ka scan جھوٹے وہابی شرم کر یہ لے پورئے سکین پیج پڑھ اس میں تو وہ لکھ رہے ہیں کہ یہ تمہارا اعتراض ہے کہ شاہد کا ترجمہ حاضر ہےیہ کیس ان پڑھ کا ترجمہ ہے ۔۔ پھر اس کا جواب بھی دیا ہے 2 اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
shahzad6058811 مراسلہ: 16 اپریل 2014 Report Share مراسلہ: 16 اپریل 2014 last week haq3909 k naam say ko e wahabi topic likhtay rahay aur phir bhaag gay. ab bhais badal kar abdul wahab aa gia hay .ya bhee bhaag ja ay ga اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ghulam.e.Ahmed مراسلہ: 16 اپریل 2014 Report Share مراسلہ: 16 اپریل 2014 اِس ترجمہ کے بارے میں کیا خیال ہے؟ یہ بھی اِمام سیّدی اعلٰحضرت رحمۃ اللہ تعالیٰ علیہ کا ہے۔ اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kilk-e-Raza مراسلہ: 16 اپریل 2014 Report Share مراسلہ: 16 اپریل 2014 وہابی علم سےبالکل کورے ہیں۔ اعتراض نقل کرنے کو مصنف کا عقیدہ ماننے والوں کو چاہیے کہ پہلے کسی اسکول میں داخلہ لیں۔ اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Saeedi مراسلہ: 17 اپریل 2014 Report Share مراسلہ: 17 اپریل 2014 شاہد کامعنی (ہرلحاظ سےغیرحاضر)گواہ کرنا جہالت ہے کیونکہ گواہ ماننا مگربالکل حاضرنہ مانناگواہ ماننانہیں بلکہ گواہ پرجرح کرنا ہے اوراُس کی گواہی کوغیرمعتبرکرناہے۔ اس لئے حاضربالکل نہ مانتے ہوئے گواہ ماننے کادعویٰ جہالت ہے۔ اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
تجویز کردہ جواب
بحث میں حصہ لیں
آپ ابھی پوسٹ کرکے بعد میں رجسٹر ہوسکتے ہیں۔ اگر آپ پہلے سے رجسٹرڈ ہیں تو سائن اِن کریں اور اپنے اکاؤنٹ سے پوسٹ کریں۔
نوٹ: آپ کی پوسٹ ناظم کی اجازت کے بعد نظر آئے گی۔