Khalil Rana مراسلہ: 15 فروری 2014 Report Share مراسلہ: 15 فروری 2014 تقویۃ الایمان کی عبارت اور دیوبندی فتویٰ 5 اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ghulam.e.Ahmed مراسلہ: 17 فروری 2014 Report Share مراسلہ: 17 فروری 2014 جزاک اللہ یہ لوگ بشمول خصوصی طور پر اِسمٰعیل دہلوی جس نے وہابی نجدی شیطان کے سینگ کی پیروی کرتے ہوئے "تقویۃ الایمان" کے نام سے ایمان بگاڑنے والی کتاب "نقل" کی، اور اِس کو صحیح ماننے اور اِس کے چاہنے والے سب "چمار سے بھی زیادہ ذلیل" ہیں دوسرے لفظوں میں "چمار اِن لوگوں سے بہتر ہے" تو ایسے لوگوں کو کیا سمجھ دین کی؟ اِسی لیئے جا بہ جا ایک دوسرے کی تحریروں پر خود ہی کفر کے فتوے لگاتے رہتے ہیں اور پھر اپنی جھینپ مٹاتے رہتے ہیں چاہے اِس کے لیئے کتنے ہی جھوٹ بولنے پڑیں، اسلام کو کتنا ہی توڑ مروڑ کر پیش کرنا پڑے۔" بیچارے " یعنی اِن کا کوئی چارہ کار نہیں۔ اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ghulam.e.Ahmed مراسلہ: 18 فروری 2014 Report Share مراسلہ: 18 فروری 2014 اُوپر تقویۃ الایمان کے اسکین میں جو حدیث کوٹ کی گئی ہے اس میں آخر میں جو ترجمہ ہے (اور تعظیم کرو اپنے بھائی کی) کیا یہ بالکل صحیح ہے ؟ یعنی لفظ بھائی عربی متن میں کہیں آتا ہے؟ دوسرے یہ کہ اِس کے فوراً بعد لکھا "یعنی سب انسان آپس میں بھائی ہیں" جبکہ ہم نے تو آج تک یہی پڑھا اور سُنا ہے کہ "مسلمان آپس میں بھائی ہیں" ؟ خلیل رانا بھائی، اِس کے بارے میں کچھ بتائیں گے۔ جزاک اللہ۔ اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ghulam.e.Ahmed مراسلہ: 25 فروری 2014 Report Share مراسلہ: 25 فروری 2014 On 18/2/2014 at 5:10 AM, Ghulam.e.Ahmed said: اُوپر تقویۃ الایمان کے اسکین میں جو حدیث کوٹ کی گئی ہے اس میں آخر میں جو ترجمہ ہے (اور تعظیم کرو اپنے بھائی کی) کیا یہ بالکل صحیح ہے ؟ یعنی لفظ بھائی عربی متن میں کہیں آتا ہے؟ دوسرے یہ کہ اِس کے فوراً بعد لکھا "یعنی سب انسان آپس میں بھائی ہیں" جبکہ ہم نے تو آج تک یہی پڑھا اور سُنا ہے کہ "مسلمان آپس میں بھائی ہیں" ؟ خلیل رانا بھائی، اِس کے بارے میں کچھ بتائیں گے۔ جزاک اللہ۔ انتظار ہے۔۔۔ اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
MuhammedAli مراسلہ: 25 فروری 2014 Report Share مراسلہ: 25 فروری 2014 On 25/2/2014 at 4:31 AM, Ghulam.e.Ahmed said: انتظار ہے۔۔۔ salam alayqum wa rahmatullah wa barakaat, Akhaqum ka lafz mojood heh akha toh baee huwa qum jahan taq mujjay ilm heh tumara aur tum kay mafoom meh istmal hota heh. toh is kay mutabiq hadith kay aakhiri hissay ka tarjuma yeh hoga, and respect your brother. Islam kay mutabiq musalman baee hen is leyeh yahan per musalman ko musalman kee tazeem ka hokam huwa aur haqiqi baee ko apnay haqiqi baee kee respect ka hokam be banta heh. Yehni is hadith meh khooni aur islami brotherhood kee tazeem ka hokam banta heh. Is Hadith ka itlaq Allah kay Nabi sallallahu alayhi was'sallam per nahin keeya ja sakta. Hadith ka mangarat mafoom akhaz keeya aur us ko khaas ek tabkay kay saath yehni Nabi, wali, imam, imam zadoon, shaheedoon kay saath khaas keeya. Allah kay Nabi sallallahu alayhi was'sallam kee biwiyan hamari mothers hen 33:6 toh phir Allah kay Nabi sallallahu alayhi was'sallam hamaray walid huway. Kia Deobandi ya Wahhabi joh is kafir ka difa kertay hen woh apnay baap ko chota baee kehtay hen? Kabi kissi Deobandi nay apni biwi ko apni behan kaha ho, ya deobandi maulvi nay taqreer kay doran apnay baap kay mutaliq kaha ho kay yeh mera baee heh. Allah kay Nabi sallallahu alayhi was'sallam kee shaan aur adab ko kam kernay kay leyeh yeh Kafir tara tara kay harbay istimal kerta raha. 1 اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mustafaye مراسلہ: 25 فروری 2014 Report Share مراسلہ: 25 فروری 2014 On 18/2/2014 at 5:10 AM, Ghulam.e.Ahmed said: اُوپر تقویۃ الایمان کے اسکین میں جو حدیث کوٹ کی گئی ہے اس میں آخر میں جو ترجمہ ہے (اور تعظیم کرو اپنے بھائی کی) کیا یہ بالکل صحیح ہے ؟ یعنی لفظ بھائی عربی متن میں کہیں آتا ہے؟ دوسرے یہ کہ اِس کے فوراً بعد لکھا "یعنی سب انسان آپس میں بھائی ہیں" جبکہ ہم نے تو آج تک یہی پڑھا اور سُنا ہے کہ "مسلمان آپس میں بھائی ہیں" ؟ خلیل رانا بھائی، اِس کے بارے میں کچھ بتائیں گے۔ جزاک اللہ۔ .أخاكم غالباً أخي سے نکلا ہے اور أخي کے معنی بھائی کے ہی ہوتے ہیں 1 اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Khalil Rana مراسلہ: 25 فروری 2014 Author Report Share مراسلہ: 25 فروری 2014 بات اخاکم پر نہیں ہورہی، بات یہ ہورہی ہے کہ مولوی اسماعیل دہلوی نے لکھا کہ انبیاء بندے عاجز اور ہمارے بھائی، مگر اللہ نے ان کو بڑائی دی وہ بڑے بھائی ہوئے۔۔۔ہم ان کے چھوٹے ہیں۔ مولوی الیاس گھمن دیوبندی لکھتا ہے ،آپ کے لئے صرف اتنی سی فضیلت کا قائل ہونا جتنی بڑے بھائی کو چھوٹے بھائی پر ہے ، کفر اور بے دینی ہے۔ اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ghulam.e.Ahmed مراسلہ: 26 فروری 2014 Report Share مراسلہ: 26 فروری 2014 (ترمیم شدہ) On 25/2/2014 at 11:55 PM, Khalil Rana said: بات اخاکم پر نہیں ہورہی، بات یہ ہورہی ہے کہ مولوی اسماعیل دہلوی نے لکھا کہ انبیاء بندے عاجز اور ہمارے بھائی، مگر اللہ نے ان کو بڑائی دی وہ بڑے بھائی ہوئے۔۔۔ہم ان کے چھوٹے ہیں۔ مولوی الیاس گھمن دیوبندی لکھتا ہے ،آپ کے لئے صرف اتنی سی فضیلت کا قائل ہونا جتنی بڑے بھائی کو چھوٹے بھائی پر ہے ، کفر اور بے دینی ہے۔ جزاک اللہ خلیل رانا بھائی، محمّد علی بھائی اور مصطفائی بھائی سے۔۔۔ صرف لفظی مطلب سے مطلب پورا نہیں ہوتا، سیاق و سباق بھی دیکھنا ہوتا ہے کہ بات کیا ہورہی ہے اور بعض اوقات جملے کی صرف "ادائیگی" ہی جملے کے معنیٰ بدل دیتی ہے۔ (اُٹھ مت، بیٹھ یا اُٹھ، مت بیٹھ ) دونوں میں الفاظ بالکل ایک جیسے ہیں مگر معنیٰ میں زمین آسمان کا فرق ہوجاتا ہے۔ پھر یہ بھی دیکھنا پڑتا ہے کہ کہہ کون رہا ہے؟ اِن سب باتوں سے مل کر کچھ نتائج اخز کیئے جاتے ہیں۔ خیر یہ بحث طول پکڑ سکتی ہے۔ میری دوسری بات "سب انسان" یا "سب مسلمان" والی اس کا کسی نے اب تک جواب نہیں دیا۔ اصل میں، میں یہی چاہتا ہوں کہ کوئی اِبہام نہ رہے۔ جزاک اللہ Edited 26 فروری 2014 by Ghulam.e.Ahmed اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
MuhammedAli مراسلہ: 26 فروری 2014 Report Share مراسلہ: 26 فروری 2014 (ترمیم شدہ) On 26/2/2014 at 5:08 AM, Ghulam.e.Ahmed said: جزاک اللہ خلیل رانا بھائی، محمّد علی بھائی اور مصطفائی بھائی سے۔۔۔ صرف لفظی مطلب سے مطلب پورا نہیں ہوتا، سیاق و سباق بھی دیکھنا ہوتا ہے کہ بات کیا ہورہی ہے اور بعض اوقات جملے کی صرف "ادائیگی" ہی جملے کے معنیٰ بدل دیتی ہے۔ (اُٹھ مت، بیٹھ یا اُٹھ، مت بیٹھ ) دونوں میں الفاظ بالکل ایک جیسے ہیں مگر معنیٰ میں زمین آسمان کا فرق ہوجاتا ہے۔ پھر یہ بھی دیکھنا پڑتا ہے کہ کہہ کون رہا ہے؟ اِن سب باتوں سے مل کر کچھ نتائج اخز کیئے جاتے ہیں۔ خیر یہ بحث طول پکڑ سکتی ہے۔ میری دوسری بات "سب انسان" یا "سب مسلمان" والی اس کا کسی نے اب تک جواب نہیں دیا۔ اصل میں، میں یہی چاہتا ہوں کہ کوئی اِبہام نہ رہے۔ جزاک اللہ Meray baee yeh sawal joh hoon gay woh aap say nahin hen mujjay pata heh aap Sunni hen sirf is leyeh sawal keeyeh kay aap apna mowaqif biyaan ker kay istera sawal keren takay Deobandi aur Wahhabi ghawr keren. Allah ka tareeka yeh heh kay mowaqif ko biyan keeya aur phir sawal keeyeh taqay logh information ko leh ker ghawr keren. Wazahat yeh heh kay, is ibarat "sab insaan apis meh baee hen ..." kay leyeh kohi daleel nahin yeh Ismail Dehalvi be-iman kafir ka mangarat asool heh. Is ka kohi saboot nahin deen meh yeh qiyaas per banaya heh. Joh Deobandi sab insaan baee ka excuse istimal keray us ko kahen kay istera Thanvi toh Firawn, Abu Jahl, Ibn Ubai ka baee heh. Aur us kee maan behan betiyan ko kissi ghaleez filmi tawaif kee behan tehrahen. Aur bar bar yahi doratay rahen ... Thanvi woh jis ka baee Firawn heh aur jis ka maan falan tawaif kee behan heh, bar bar jab thanvi ka naam lenh ya in kay kissi maulvi ka toh yeh tafseel zeroor dorahen, thanvi, dehalvi, gangohi, nanotavi, sarfaraz khan safdar, ataullah bukhari, woh jis ka baee Abu Jahl aur jis kee maan Falan mashoor tawaif kee behan heh, aur jis kee betiyan falan mashoor tawaif kee behan hen. Jab wawela keray gali aur towheen ka toh phir aap kahen "sab insaan apis meh baee hen." Jab esa heh toh phir Thanvi ke maan ka tawaif kee behan hona aur us kee betiyoon ka tawaif kee behnen honay meh kia burahi heh? Us ko kahen ya woh sab insanoon ko baee/behan kehna chor deh ya yeh waweyla. Yeh woh formula heh joh har khabees ka ilaaj kerta heh sirf wohi is say sabak nahin hasil kerta joh pakka aur ghaleez kism ka kafir ho. Bilfarz agar yeh sabat bee ho jahay kay har insaan baee/behan hen Quran o Hadith say aur woh be sarahat say qiyaas say nahin, qiyaas yehni sab Adam alayhis salam kee aulad hen toh behan baee huway. Chalen farz ker lenh sarahat say ya qiyaasi tor per sab insanoon ka behan baee hona tasleem ker leeya jahay toh phir kia ham Nabiyoon ko aur RasoolAllah (sallallahu alayhi was'sallam) ko apna brother keh saktay hen ya nahin. Meh is maslay kee taraf ek misaal kay baad ahoon ga. Zikr aam meh kissi cheez ka zikr gustakhi nahin hoti magar zikr e khas say gustakhi hoti heh. Misaal kay tor per zikr aam kee misaal; Allah nay jan waloon ka Malik heh, is meh har kism kay jaan walay, charind parind insaan darinday aur paak aur paleed sab atay hen magar phir be gustakhi nahin. Abh agar kohi kahay Allah sab kuttoon ka Malik heh, Allah khanziroon ka malik heh, Allah tawaifoon ka malik heh, Allah kafiroon ka malik heh, Allah dallaloon ka malik heh, aur Allah ko har paleed aur galeez cheez ke Malik tehrahay toh yeh towheen e khudawandi heh kay us ko in ghaleez aur paleed cheezoon kay saath mansoob keeya jahay aur takhsees meh us ka zikr is andaaz meh keeya jahay. Asoolan, zikr aam meh kabi gustakhi nahin hoti zikr khas meh gustakhi nikalti heh. Is'see tera sab insanoon ko ek dosray ka baee kehna toh gustakhi nahin magar is'see nazriyeh kee bunyad per takhsees kay saath kehna kay thanvi kee maan falan Tawaif kee behan heh zeroor towheen aur gustakhi heh. Ismail Dehalvi nay Nabi sallallahu alayhi was'sallam ko bara baee likha aur khud ko chota aur yeh rishtay kay lehaz say nahin taqway kay lehaz say likha heh. Keun kay Nabiyoon, waliyoon, shaheedon, ka taqwa bara is leyeh woh baray baee huway aur ba-nazriya e ismail dehalvi aam bandoon ka taqwa kam toh is leyeh chotay. Agar dekha jahay toh Nabi e kareem sallallahu alayhi was'sallam ko bara baee kehnay kee tuq nahin banti keun kay woh hamaray roohani aur deeni walid bantay hen. Agar kohi apnay walid ko bara baee tehrahay toh kia toheen aur gustakhi nahin? Aur saath yeh kahay kay baap kee tazeem baray baee jesi kero balkay is meh be ikhtisar kerta hoon. Kia yeh jaiz heh betay kayleyeh esa kehna aur baap kee tazeem baray baee jesi kerna? Dosri baat kay yeh kehna kay ki tazeem sirf itni karni chahyeh jitni baray baee kee. Dekha jahay kay aaj kay dawr meh chota baee baray baee kee kitni tazeem kerta heh. Aaj kay dawr meh logh apnay baap kee tazeem nahin kertay logoon ko yeh taleem dena kay baray baee kee si tazeem kero balkay is say be kam. Mera chota baee, Allah us kay imaan ko salamat aur ilm meh barkat deh, mera dost heh aur hansi mazakh kerta rehta heh, abh agar us nay RasoolAllah kee tazeem ko malhooz rakhna ho yeh kitab peray toh phir woh joh meri tazeem kerta heh wohi tazeem Allah kay nabi sallallahu alayhi was'sallam be keray ga yehni woh tazeem joh nah honay kay qabil ho. Har banda joh is kitab ko peray ga aur joh rawaya woh apnay baray baee kay saath rakhta heh ya woh dekhay ga kay chota baee amooman baray baee kee kitni tazeem kerta heh society meh toh phir woh qiyasan itni hee tazeem kay qabil janay ga RasoolAllah (sallalahu alayi was'sallam) ko. Baray baee kee tazeem kuch nahin is leyeh joh is shaytan Kafir kee kitab ko paray ga woh be-adab aur Deobandi aur Wahhabi gustakh aur Kafir hoga jistera aaj kay dawr kay Deoabndi/Wahhabi gustakh aur Kafir hen. Hadith meh aya heh: "Narrated Usamah ibn Sharik: I came to the Prophet (ﷺ) and his Companions were sitting as if they had birds on their heads. I saluted and sat down. The desert Arabs then came from here and there. They asked: Messenger of Allah, should we make use of medical treatment? He replied: Make use of medical treatment, for Allah has not made a disease without appointing a remedy for it, with the exception of one disease, namely old age. [Ref: Abu dawood] Abh ap ghawr keren is hadith per. Aap kay sar per ek parinda betha ho ap ka irada ho kay betha rahay toh aap kia kia nahin keren gay? Hillen gay nahin, bolen gay nahin, ooper dekhen gay nahin, sar nahin hilahen gay, kohi sudden movement nahin keren gay. Yehni joh tazeem Sahabah kertay thay woh esi thee kay sar hilana be gawara nah kertay thay, sar jooka ker beth'tay thay aur khamoshi aur itnay sakoon say kay pata be nahin chalta thah kay kohi mehfil meh betha be heh ya nahin. Kia yeh tazeem heh baray baee kee? Kia joh tazeem Allah kay Nabi sallallahu alayhi was'sallam ka haq heh woh baray baee kee tazeem jesa kernay say haq ada ho jahay ga? Kia Nabi e kareem sallallahu alayhi was'sallam kee tazeem jitni ham per farz heh kia utni ka haq ismail Dehalvi kee baray baee wali philosophy say ada hota heh? Allah ta'ala nay farmaya heh imaan ustera laho jistera sahabah lahay hen aur musalmano Allah kay Nabi ka woh adab kero jistera Sahabah nay keeya heh aur is Kafir kee qabr per peshab kero joh yeh taleem deta heh kay baray bahee kee see tazeem kero. Edited 26 فروری 2014 by MuhammedAli اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
MuhammedAli مراسلہ: 26 فروری 2014 Report Share مراسلہ: 26 فروری 2014 On 26/2/2014 at 5:08 AM, Ghulam.e.Ahmed said: جزاک اللہ خلیل رانا بھائی، محمّد علی بھائی اور مصطفائی بھائی سے۔۔۔ Salam alayqum wa rahmatullah wa barakaat, Meray baee agar kohi aur baat ho toh point ba point likh denh, Nambarwar, ek, do, seperate lines meh ... phir sari post parna nahin parti. Meh aksar sarsari nazr marta hoon post per, agar kuch ajahy nazr meh toh jawab likh deta hoon agar nah ahay toh pehli nazr kay baad phir parta nahin hoon. Aap mujjay direct message ker deeya keren agar zeroorat paray toh in sha allah chand gantoon meh jawab mil jahay ga. Agar meri nazr say yeh pehlay thread guzrta toh meh kuch nah kuch likhta magar guzra nahin. Abhi aap nay dobara intizar likha toh dekha aur phir be nazr meh yeh aakhiri point guzr gaya. Mazeed help chahyeh ... ya kohi aur masla toh zeroor likhyeh ga. اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Saeedi مراسلہ: 26 فروری 2014 Report Share مراسلہ: 26 فروری 2014 (ترمیم شدہ) باپ بھی کبھی اپنے بیٹے کوبھائی کہہ دیتاہے ،مثلاً:بھائی یہ کیا کررہے ہو؟۔ اس سے بیٹا اپنے باپ کوبھائی کے درجے پرنہیں لے آتا تو نبی پاک اپنی امت کے روحانی باپ ہیں اورآپ کی ازواج مطہرات امت کی روحانی مائیں ہیں۔ سرکارنے اگرتمہارابھائی بول کراپنی ذات مراد لی ہے تو یہ انکساری ہے اس سے آپ کوبھائی اورازواج مطہرات کوبھابھی جتنا پروٹوکول اوراحترام دینا وہابیت ہے نہ کہ اسلام۔ فتاویٰ رشیدیہ میں تواس سلسلے میں ایک حدیث بھی گھڑی گئی ہے جس میں امتیوں کوحکم دیا گیا ہے کہ (مجھ کو بھائی کہو)۔اب اگر یہ بھائی نہ کہیں تونافرمان بنتے ہیں اور بھائی کہیں توامہات المومنین کو بھابھیاں کہنا پڑتا ہے۔مگرانہیں اس سے کیا؟کیونکہ نبی پاک کی ازواج مطہرات تومسلمانوں کی مائیں ہیں،وہابیوں کی تو وہ بھابھیاں ہیں!!۔کیایہ مسلمان ہیں؟!!!۔ اب یہ دیوبندی مناظرین اورمحدثین ہی بتائیں کہ یہ حدیث گھڑی گئی ہے یا کہیں موجود ہے۔اس کی سند کہاں ہے؟ Edited 27 فروری 2014 by Saeedi اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Khalil Rana مراسلہ: 27 فروری 2014 Author Report Share مراسلہ: 27 فروری 2014 جزاک اللہ ، سعیدی صاحب گنگوہی صاحب کی عبارت سے ظاہر ہورہا ہے کہ حضور صلی اللہ علیہ وسلم نے امر یعنی حکم فرمایا، ایسی کوئی حدیث ہے تو دیوبندی دکھائیں؟ اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ghulam.e.Ahmed مراسلہ: 3 مارچ 2014 Report Share مراسلہ: 3 مارچ 2014 On 27/2/2014 at 4:45 PM, Khalil Rana said: جزاک اللہ ، سعیدی صاحب گنگوہی صاحب کی عبارت سے ظاہر ہورہا ہے کہ حضور صلی اللہ علیہ وسلم نے امر یعنی حکم فرمایا، ایسی کوئی حدیث ہے تو دیوبندی دکھائیں؟ آج تین دن ہوگئے اور کسی دیو کے بندے کے پاس ایسا کوئی ریفرنس موجود نہیں جس سے پتہ چلتا ہے کہ قبلہ سعیدی صاحب نے "گھڑی" جانے والی بات بالکل صحیح فرمائی۔ جزاک اللہ اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Syed Omar مراسلہ: 10 مارچ Report Share مراسلہ: 10 مارچ (ترمیم شدہ) السلام علیکم ورحمتہ اللّٰہ وبرکاتہ تمام احباب امید ہے خیریت و عافیت سے ہونگے ۔ میرے بھائیو ، کتنے دکھ کی بات ہے کہ دنیا بھر کے کفار مل کر بھوکے بھیڑیوں کی طرح مسلمانوں پر ٹوٹ رہے ہیں ان پر ظلم کررہے ہیں اور ہم آپس میں ایک دوسرے کو کافر اور دائرہ اسلام سے خارج قرار دینے میں لگے ہوئے ہیں ۔ میرے بھائیو ، کوئی بزرگ خطا سے غلطی سے پاک نہیں ہے ۔ سب کی کتابوں میں کچھ نہ کچھ غلطیاں ، متنازع عبارات مل جائیں گی مگر دیکھیں اصول یہ ہے کہ ہر عبارت کا پس منظر دیکھا جائے یہ دیکھا جائے کہ بات کس تناظر میں کی گئی ہے پھر ہی اس پر فیصلہ کیا جائے ۔ جو باتیں حق ہیں وہ مانیں جائیں اور جو حق نہیں ہیں انہیں چھوڑ دیا جائے ۔ دیکھیں اگر کسی کے کفر کے بارے میں واضح دلیل نہ ملے کہ مذکورہ عبارت گستاخی کی نیت سے لکھی ہے یا نہیں لکھی ہے تو اس بزرگ پر حکم نہیں لگے گا ۔ تقویت الایمان کی مثال لے لیں اس میں بلاشبہ الفاظ انتہائی سخت اور نامناسب تھے مگر جس پس منظر لکھے گئے تھے اسے دیکھنا ضروری ہے یعنی اللّٰہ تعالیٰ کی قدرت ان کی بادشاہت کے سامنے کسی کا مقابلہ ہوسکتا ہے کیا ؟ ظاہر ہم اللّٰہ تعالیٰ کی شان کے سامنے کسی کا مقابلہ نہیں کرسکتے ہیں لہاذا وہ عبارت بھی اسی بات کو سمجھانے کے لیے لکھی گئی یہ اور بات ہے کہ الفاظ کا چناؤ انتہائی نامناسب تھا۔ اسی طرح ہمیں ہمارے بریلوی بھائیوں کے ہاں بھی کئی عبارات ملتی ہیں مگر ظاہر ہے جو ہمارے بنیادی عقائد ہیں ان کو سب مانتے ہیں لہذا ہم ان عبارات کے مفہوم میں تاویل کرلیتے ہیں کہ ان سے غلطی ہوگئی ہوگی یا ان کا یہ مقصد نہیں ہوگا ۔ بھائیو دیکھو جو بزرگانِ دین حیات ہیں ان سے تو ہم پوچھ سکتے ہیں کہ آپ کی بات کا مطلب کیا ہے مگر جو بزرگانِ دین وفات پاچکے ہیں ان کی ہم زندگی دیکھیں گے اگر تو وہ متبع سنت و شریعت ہونگے تو ان کی غلطی کی ہم تاویل کرلینگے ۔ بھائیو ہمیں اتحاد کی ضرورت ہے اس وقت امت مسلمہ کفار کے شکنجے میں ہے ۔ باقی جو آپ لوگ بھائی کے حوالے سے حدیث مبارکہ کی بات کررہے تھے تو اس کے متعلق مجھے یہ حدیث مبارکہ ملی ہے ۔ 1.12. نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم کا امتیوں کو اپنا بھائی قرار دینا حدیث نمبر: 298 اعراب وعن ابي هريرة ان رسول الله صلى الله عليه وسلم اتى المقبرة فقال: «السلام عليكم دار قوم مؤمنين وإنا إن شاء الله بكم لاحقون وددت انا قد راينا إخواننا قالوا اولسنا إخوانك يا رسول الله قال انتم اصحابي وإخواننا الذين لم ياتوا بعد فقالوا كيف تعرف من لم يات بعد من امتك يا رسول الله فقال ارايت لو ان رجلا له خيل غر محجلة بين ظهري خيل دهم بهم الا يعرف خيله قالوا بلى يا رسول الله قال فإنهم ياتون غرا محجلين من الوضوء وانا فرطهم على الحوض» . رواه مسلم سیدنا ابوہریرہ رضی اللہ عنہ سے روایت ہے کہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم قبرستان تشریف لائے تو فرمایا: ”ان گھروں کے رہنے والے مومنوں تم پر سلامتی ہو، اگر اللہ نے چاہا تو ہم بھی یقیناً تمہارے پاس پہنچنے والے ہیں، میری خواہش تھی کہ ہم اپنے بھائیوں کو دیکھتے۔ “ صحابہ نے عرض کیا: اللہ کے رسول! کیا ہم آپ کے بھائی نہیں؟ آپ صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم نے فرمایا: ”تم میرے ساتھی ہو، اور ہمارے بھائی وہ ہیں جو ابھی نہیں آئے۔ “ صحابہ نے پھر عرض کیا: اللہ کے رسول! آپ اپنی امت کے ان افراد کو کیسے پہچانیں گے جو ابھی نہیں آئے اور وہ بعد میں آئیں گے؟ آپ صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم نے فرمایا: ”مجھے بتاؤ، اگر کسی شخص کا سفید ٹانگوں اور سفید پیشانی والا گھوڑا، سیاہ گھوڑوں میں ہو تو کیا وہ اپنے گھوڑے کو نہیں پہچانے گا؟“ صحابہ نے عرض کیا: کیوں نہیں اللہ کے رسول! ضرور پہچان لے گا، آپ صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم نے فرمایا: ”پس وہ آئیں گے تو وضو کی وجہ سے ان کے ہاتھ پاؤں اور پیشانی چمکتی ہو گی جبکہ میں حوض کوثر پر ان کا پیش رو ہوں گا۔ “ اس حدیث کو مسلم نے روایت کیا ہے۔ تحقيق و تخريج الحدیث: محدث العصر حافظ زبير على زئي رحمه الله: «رواه مسلم (39/ 249)» قال الشيخ زبير على زئي: صحيح بھائیو ، جو بھائی والا مدعا ہے اس حوالے سے میں جو سمجھا ہوں وہ یہ ہے ( میں غلط بھی ہوسکتا ہوں ، اللّٰہ تعالیٰ مجھے معاف فرمائیں آمین) کہ قرآن مجید کی آیت ہے انما المؤمنون اخوۃ تمام مومنین آپس میں بھائی ہیں اب اس لحاظ سے اللّٰہ تعالیٰ کا انعام عظیم ہمیں ملا کہ حضور اکرم صلی اللّٰہ علیہ وسلم سے ہم سب مسلمانوں کو بھائی کے رشتے کی فضیلت عطا ہوئی اور ظاہر ہے کہ حضور صلی اللّٰہ علیہ وسلم تمام مخلوقات میں سب افضل ہیں سب سے بڑے ہیں تو شاید ان بزرگ نے اس تناظر میں حضور اکرم صلی اللّٰہ علیہ وسلم کے لیے بڑے بھائی کے الفاظ استعمال کیے ہوں ۔ بھائیو آخر میں بس اتنا ہی کہوں گا کہ جو اختلافات ہیں انہیں ایک طرف رکھ کر جو اجتماعیت ہے اس پر اکھٹے ہو جائیں ۔ Edited 10 مارچ by Syed Omar انگلش کے الفاظ ہٹانے تھے اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Syed Omar مراسلہ: 10 مارچ Report Share مراسلہ: 10 مارچ (ترمیم شدہ) السلام علیکم ورحمتہ اللّٰہ وبرکاتہ تمام احباب امید ہے خیریت و عافیت سے ہونگے ۔ میرے بھائیو ، کتنے دکھ کی بات ہے کہ دنیا بھر کے کفار مل کر بھوکے بھیڑیوں کی طرح مسلمانوں پر ٹوٹ رہے ہیں ان پر ظلم کررہے ہیں اور ہم آپس میں ایک دوسرے کو کافر اور دائرہ اسلام سے خارج قرار دینے میں لگے ہوئے ہیں ۔ میرے بھائیو ، کوئی بزرگ خطا سے غلطی سے پاک نہیں ہے ۔ سب کی کتابوں میں کچھ نہ کچھ غلطیاں ، متنازع عبارات مل جائیں گی مگر دیکھیں اصول یہ ہے کہ ہر عبارت کا پس منظر دیکھا جائے یہ دیکھا جائے کہ بات کس تناظر میں کی گئی ہے پھر ہی اس پر فیصلہ کیا جائے ۔ جو باتیں حق ہیں وہ مانیں جائیں اور جو حق نہیں ہیں انہیں چھوڑ دیا جائے ۔ دیکھیں اگر کسی کے کفر کے بارے میں واضح دلیل نہ ملے کہ مذکورہ عبارت گستاخی کی نیت سے لکھی ہے یا نہیں لکھی ہے تو اس بزرگ پر حکم نہیں لگے گا ۔ تقویت الایمان کی مثال لے لیں اس میں بلاشبہ الفاظ انتہائی سخت اور نامناسب تھے مگر جس پس منظر لکھے گئے تھے اسے دیکھنا ضروری ہے یعنی اللّٰہ تعالیٰ کی قدرت ان کی بادشاہت کے سامنے کسی کا مقابلہ ہوسکتا ہے کیا ؟ ظاہر ہم اللّٰہ تعالیٰ کی شان کے سامنے کسی کا مقابلہ نہیں کرسکتے ہیں لہاذا وہ عبارت بھی اسی بات کو سمجھانے کے لیے لکھی گئی یہ اور بات ہے کہ الفاظ کا چناؤ انتہائی نامناسب تھا۔ اسی طرح ہمیں ہمارے بریلوی بھائیوں کے ہاں بھی کئی عبارات ملتی ہیں مگر ظاہر ہے جو ہمارے بنیادی عقائد ہیں ان کو سب مانتے ہیں لہذا ہم ان عبارات کے مفہوم میں تاویل کرلیتے ہیں کہ ان سے غلطی ہوگئی ہوگی یا ان کا یہ مقصد نہیں ہوگا ۔ بھائیو دیکھو جو بزرگانِ دین حیات ہیں ان سے تو ہم پوچھ سکتے ہیں کہ آپ کی بات کا مطلب کیا ہے مگر جو بزرگانِ دین وفات پاچکے ہیں ان کی ہم زندگی دیکھیں گے اگر تو وہ متبع سنت و شریعت ہونگے تو ان کی غلطی کی ہم تاویل کرلینگے ۔ بھائیو ہمیں اتحاد کی ضرورت ہے اس وقت امت مسلمہ کفار کے شکنجے میں ہے ۔ باقی جو آپ لوگ بھائی کے حوالے سے حدیث مبارکہ کی بات کررہے تھے تو اس کے متعلق مجھے یہ حدیث مبارکہ ملی ہے ۔ 1.12. نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم کا امتیوں کو اپنا بھائی قرار دینا حدیث نمبر: 298 اعراب وعن ابي هريرة ان رسول الله صلى الله عليه وسلم اتى المقبرة فقال: «السلام عليكم دار قوم مؤمنين وإنا إن شاء الله بكم لاحقون وددت انا قد راينا إخواننا قالوا اولسنا إخوانك يا رسول الله قال انتم اصحابي وإخواننا الذين لم ياتوا بعد فقالوا كيف تعرف من لم يات بعد من امتك يا رسول الله فقال ارايت لو ان رجلا له خيل غر محجلة بين ظهري خيل دهم بهم الا يعرف خيله قالوا بلى يا رسول الله قال فإنهم ياتون غرا محجلين من الوضوء وانا فرطهم على الحوض» . رواه مسلم سیدنا ابوہریرہ رضی اللہ عنہ سے روایت ہے کہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم قبرستان تشریف لائے تو فرمایا: ”ان گھروں کے رہنے والے مومنوں تم پر سلامتی ہو، اگر اللہ نے چاہا تو ہم بھی یقیناً تمہارے پاس پہنچنے والے ہیں، میری خواہش تھی کہ ہم اپنے بھائیوں کو دیکھتے۔ “ صحابہ نے عرض کیا: اللہ کے رسول! کیا ہم آپ کے بھائی نہیں؟ آپ صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم نے فرمایا: ”تم میرے ساتھی ہو، اور ہمارے بھائی وہ ہیں جو ابھی نہیں آئے۔ “ صحابہ نے پھر عرض کیا: اللہ کے رسول! آپ اپنی امت کے ان افراد کو کیسے پہچانیں گے جو ابھی نہیں آئے اور وہ بعد میں آئیں گے؟ آپ صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم نے فرمایا: ”مجھے بتاؤ، اگر کسی شخص کا سفید ٹانگوں اور سفید پیشانی والا گھوڑا، سیاہ گھوڑوں میں ہو تو کیا وہ اپنے گھوڑے کو نہیں پہچانے گا؟“ صحابہ نے عرض کیا: کیوں نہیں اللہ کے رسول! ضرور پہچان لے گا، آپ صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم نے فرمایا: ”پس وہ آئیں گے تو وضو کی وجہ سے ان کے ہاتھ پاؤں اور پیشانی چمکتی ہو گی جبکہ میں حوض کوثر پر ان کا پیش رو ہوں گا۔ “ اس حدیث کو مسلم نے روایت کیا ہے۔ تحقيق و تخريج الحدیث: محدث العصر حافظ زبير على زئي رحمه الله: «رواه مسلم (39/ 249)» قال الشيخ زبير على زئي: صحيح بھائیو ، جو بھائی والا مدعا ہے اس حوالے سے میں جو سمجھا ہوں وہ یہ ہے ( میں غلط بھی ہوسکتا ہوں ، اللّٰہ تعالیٰ مجھے معاف فرمائیں آمین) کہ قرآن مجید کی آیت ہے انما المؤمنون اخوۃ تمام مومنین آپس میں بھائی ہیں اب اس لحاظ سے اللّٰہ تعالیٰ کا انعام عظیم ہمیں ملا کہ حضور اکرم صلی اللّٰہ علیہ وسلم سے ہم سب مسلمانوں کو بھائی کے رشتے کی فضیلت عطا ہوئی اور ظاہر ہے کہ حضور صلی اللّٰہ علیہ وسلم تمام مخلوقات میں سب افضل ہیں سب سے بڑے ہیں تو شاید ان بزرگ نے اس تناظر میں حضور اکرم صلی اللّٰہ علیہ وسلم کے لیے بڑے بھائی کے الفاظ استعمال کیے ہوں ۔ بھائیو آخر میں بس اتنا ہی کہوں گا کہ جو اختلافات ہیں انہیں ایک طرف رکھ کر جو اجتماعیت ہے اس پر اکھٹے ہو جائیں ۔ Edited 10 مارچ by Syed Omar انگلش کے الفاظ ہٹانے تھے اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
تجویز کردہ جواب
بحث میں حصہ لیں
آپ ابھی پوسٹ کرکے بعد میں رجسٹر ہوسکتے ہیں۔ اگر آپ پہلے سے رجسٹرڈ ہیں تو سائن اِن کریں اور اپنے اکاؤنٹ سے پوسٹ کریں۔
نوٹ: آپ کی پوسٹ ناظم کی اجازت کے بعد نظر آئے گی۔