AshiqeRasool مراسلہ: 26 جولائی 2013 Report Share مراسلہ: 26 جولائی 2013 شیعہ کے کفن کا چھپا راز فاش!!! شیعہ کے کفن کا چھپا راز فاش!!!شیعہ کافر کے ایران اورعراق زیارات سے لائے گئے کفن پر ، امہات المومنین رضی اللہ عنہ صحابہ کرام رضی اللہ اجمعین پر لعنتیں لکھیں ہوتی ہی جن کو سنی حضرات بھی منگواتے ہیں اس کفن کی حقیقت کیا ہے ثبوت کے لئے دیکھیں ۔ ویڈیو اور یہ ویڈیو دنیا میں ایک ہی ہے اس لئے ہر سنی اپنی ایمانی غیر کا ثبوت دے اور ڈائونلوڈ کر کے اپنے پوبائل میں ڈال لے اپنے دوستوں کو بھی دکھائے اور شیئر بھی کرے۔۔صرف ۵ منٹ اللہ اور اسکے حبیب صلی اللہ علیہ وسلم کے لئے نکالیں اور اس ویڈیو کو شیئر کریں تا کہ شیعہ کا اصل چہرہ عام الناس کے سامنے آ سکے۔Shiite Iran and brought to the shroud,in which they wrote the lanat s and naked speech and words over the kafan about the umhat e momneen are and the companions Of the Prophet saw who heard the truth of the order sheet has the look for evidence link is given. this video is the one and only in the whole world give proof of your faith may not have heard of download into your mobile and give this day to your your beloved PROPHET SAWW AND HIS COMPANIANS SAHABA KARAM . GIVE 5 MINTS FOR SHARING AND TAGING MAKE YOUR HOME IN HEAVEN https://www.facebook.com/photo.php?v=397387850382535 اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Äśïm Ĵävëđ Äśïm مراسلہ: 26 اکتوبر 2013 Report Share مراسلہ: 26 اکتوبر 2013 is mulla ne is baat ka inkaar kia hy aur kaha hy k bibi fatima s.a bhaag e fiddak maangny nahi gai thi... 1. abu bakr k fiddak na deeny pr bibi fatima s.a ka bukhari main na likha howa main shia mazhab choor don ga. 2. sahi muslim main hazrat ali a.s ne abu bakr ki is hadees, abu bakr aur umer ko jhoota na kaha ho main mazhab shia choor don ga. 3. yeh rishny nana ka zikr krta hy aur awaam ko bawar krwany ki koshish krta hy is ki waja sy bibi fatima s.a nahi maangta skti then.. is hawaly sy abu bakr [nana] ko fatima s.a ka rishta maangty howy is rishty ka lihaaz nahi aya tha?? 4. yeh kahta hy k aesa kafan pahny sy us shakhs k tamam amaal zay ho jaen gy..... agr kisi shakh k rishtadaar dushmani ya bughz ki waja sy khalat kafan pahna deen to kia us shakhs k sary amaal zay ho jaen gy?? woh jahanam main jay ga.?? 5. is ne kaha hy k mawiya katib e wahi hy ... ""mishkaat shareef"" vol 3 ilm rijjal main mawiya k chapter main yeh na likha ho k ""mawiya ne wahi bilkul b nahi likhi"" to main mazhab shia choor don ga. w salam asim javed asim اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raza11 مراسلہ: 27 اکتوبر 2013 Report Share مراسلہ: 27 اکتوبر 2013 جناب عاصم صاحب آپ شیعہ مذهب تو کبهی نہیں چهوڑے گئے ،لیکن ایک گزارش ہے کہ جو بهی ٹوپک آپ شروع کرے اسےبیچ میں چهوڑ کر نا بهاگئے کیونکہ آپ لوگوں کی یہی روش ہے اب آگر آپ باغ فدک یا حضرت علی کرم اللہ وجهہ کا قول شیخین کہ متعلق یا پہر آمیر معاویہ رضی اللہ کہ مناقبات پر بات کرنا چاتے ہیں تو بسم اللہ شروع کیجئےتهریڈ بنایے اور دلیل کہ ساته آپنی بات پیش کرے آپ جواب ملیے گا . اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Äśïm Ĵävëđ Äśïm مراسلہ: 27 اکتوبر 2013 Report Share مراسلہ: 27 اکتوبر 2013 جناب عاصم صاحب آپ شیعہ مذهب تو کبهی نہیں چهوڑے گئے ،لیکن ایک گزارش ہے کہ جو بهی ٹوپک آپ شروع کرے اسےبیچ میں چهوڑ کر نا بهاگئے کیونکہ آپ لوگوں کی یہی روش ہے اب آگر آپ باغ فدک یا حضرت علی کرم اللہ وجهہ کا قول شیخین کہ متعلق یا پہر آمیر معاویہ رضی اللہ کہ مناقبات پر بات کرنا چاتے ہیں تو بسم اللہ شروع کیجئےتهریڈ بنایے اور دلیل کہ ساته آپنی بات پیش کرے آپ جواب ملیے گا . main ne is mulla ki jhoot ki taraf ishara kia hy janab jo is ne speech main boly hain... is speech ko sunnany k koi etmenaan bakhsh jawab hy to number k sath mukhtasir bata den اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
DeoKDushman مراسلہ: 27 اکتوبر 2013 Report Share مراسلہ: 27 اکتوبر 2013 (ترمیم شدہ) 2. sahi muslim main hazrat ali a.s ne abu bakr ki is hadees, abu bakr aur umer ko jhoota na kaha ho main mazhab shia choor don ga. تو آپ کا کہنا ہے کہ حضرت علی کرم اللہ وجہ الکریم نے شیخین کو معاذ اللہ عزوجل جھوٹا کہا ؟ Edited 27 اکتوبر 2013 by DeoKDushman اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Äśïm Ĵävëđ Äśïm مراسلہ: 30 اکتوبر 2013 Report Share مراسلہ: 30 اکتوبر 2013 تو آپ کا کہنا ہے کہ حضرت علی کرم اللہ وجہ الکریم نے شیخین کو معاذ اللہ عزوجل جھوٹا کہا ؟ g bilkul jhoota kaha hy yeh lo us ka hawala... اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Äśïm Ĵävëđ Äśïm مراسلہ: 30 اکتوبر 2013 Report Share مراسلہ: 30 اکتوبر 2013 تو آپ کا کہنا ہے کہ حضرت علی کرم اللہ وجہ الکریم نے شیخین کو معاذ اللہ عزوجل جھوٹا کہا ؟ g bilkul jhoota kaha hy aur hadees ko b hazrat umer ki apni zubani sahi muslim main prh lo yeh lo us ka hawala... اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
DeoKDushman مراسلہ: 30 اکتوبر 2013 Report Share مراسلہ: 30 اکتوبر 2013 لعنت اللہ على الكاذبين اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
abdulwahab مراسلہ: 30 اکتوبر 2013 Report Share مراسلہ: 30 اکتوبر 2013 g bilkul jhoota kaha hy aur hadees ko b hazrat umer ki apni zubani sahi muslim main prh lo yeh lo us ka hawala... جناب پہلے تو آپ یہ بتائیں کہ آپ کو یہ پوری روایت قابلِ قبول ہے ؟ اچھی طرح سوچ کر جواب دیجیئے گا اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Äśïm Ĵävëđ Äśïm مراسلہ: 31 اکتوبر 2013 Report Share مراسلہ: 31 اکتوبر 2013 جناب پہلے تو آپ یہ بتائیں کہ آپ کو یہ پوری روایت قابلِ قبول ہے ؟ اچھی طرح سوچ کر جواب دیجیئے گا mujhy pata hy tum ne jo b kahna hy janab... baat simple c hy.... jo main ne kaha hy woh is sy proof ho raha hy baqi tum loog jano tumhari kitabeen... meri baat proof nahi ho rahi to bata do..?? اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
abdulwahab مراسلہ: 31 اکتوبر 2013 Report Share مراسلہ: 31 اکتوبر 2013 چلیں جناب ٹھیک ہے آپ کے نزدیک پوری روایت قابلِ قبول نہیں بلکہ روایت میں صرف اپنی مطلب کی بات قابلِ قبول ہوتی ہے۔اسے یاد رکھیئے گا ،کھبی میرے کام آئے گی۔ اب آتے ہیں روایت کی طرف تو جناب یہ روایت مدرج ہے یعنی اس روایت میں مذکورہالفاظ شدید ( کاذبا ، اثما ، غادرا خائنا ،ظالم فاجر ) بعض راوۃ نے نقل کیئے ہیں ۔ جو قابلِ احتجاج نہیں۔ اکثر مقامات پر یہ الفاظ موجود ہی نہیں ہیں ۔ اور آپ نے جو مطلب اپنے رافضی ذہن سے نکالنا چاہا ہے وہ بھی سراسر غلط ہے ملاحضہ ہو۔ اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Äśïm Ĵävëđ Äśïm مراسلہ: 3 نومبر 2013 Report Share مراسلہ: 3 نومبر 2013 چلیں جناب ٹھیک ہے آپ کے نزدیک پوری روایت قابلِ قبول نہیں بلکہ روایت میں صرف اپنی مطلب کی بات قابلِ قبول ہوتی ہے۔اسے یاد رکھیئے گا ،کھبی میرے کام آئے گی۔ اب آتے ہیں روایت کی طرف تو جناب یہ روایت مدرج ہے یعنی اس روایت میں مذکورہالفاظ شدید ( کاذبا ، اثما ، غادرا خائنا ،ظالم فاجر ) بعض راوۃ نے نقل کیئے ہیں ۔ جو قابلِ احتجاج نہیں۔ اکثر مقامات پر یہ الفاظ موجود ہی نہیں ہیں ۔ اور آپ نے جو مطلب اپنے رافضی ذہن سے نکالنا چاہا ہے وہ بھی سراسر غلط ہے ملاحضہ ہو۔ 1.jpg 2.jpg 3.jpg tum logo ki bewaqoofio pr hansi nahi rukti....... fulan fulan kitaab mn yeh alfaaz nahi hn is kitaab mn to majood hn is sy ki farq parta hy k dosri riwayat main majood nahi hain ik sahi hadees main to majood hy ..... agy irlivent riwayat aur andhi aqeedat ki base pr ik 2 hadees apni kitabo sy zikar kr dia jin ki hamary liay koi ahmiyat nahi hy.... sahi muslim mn alfaaz b majood hain aur riwayat b theek hy jis sy meri dawa sahi proof hota hy simple اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
DeoKDushman مراسلہ: 3 نومبر 2013 Report Share مراسلہ: 3 نومبر 2013 یہ جو آپ شیعہ اصحاب رسول صل آلہ علیہ و سلم و رضی اللہ عنھم پر تبرے بکتے ہو یہ کہیں سے آپ کی عقل سلیم قبول کرتی ہے ؟ کیا علی شیر خدا کرم اللہ وجہ الکریم کبھی آپ حضور علیہ السلام کے ساتھیوں کو جو آپ کے بھی ساتھ تھے ان پر غلط باندھ سکتے ہیں ؟کس عقل سے سوچتے ہیں آپ لوگ؟شرم آتی ہے اپنے واہیات عقیدے پر یا اپنے خود ساختہ توہمت پر ؟ شیر خدا کی یہ شان نہیں کے وہ کسی صحابی پر خائین ، ظالم ،کاذب کا الزام لگایں لعنت ہے ایسے عقیدے اور ایسے عقیدے والوں پر اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
abdulwahab مراسلہ: 3 نومبر 2013 Report Share مراسلہ: 3 نومبر 2013 (ترمیم شدہ) tum logo ki bewaqoofio pr hansi nahi rukti....... fulan fulan kitaab mn yeh alfaaz nahi hn is kitaab mn to majood hn is sy ki farq parta hy k dosri riwayat main majood nahi hain ik sahi hadees main to majood hy ..... agy irlivent riwayat aur andhi aqeedat ki base pr ik 2 hadees apni kitabo sy zikar kr dia jin ki hamary liay koi ahmiyat nahi hy.... sahi muslim mn alfaaz b majood hain aur riwayat b theek hy jis sy meri dawa sahi proof hota hy simple جناب اگر کسی حدیث کی سند صحیح ہو تو اس سے یہ لازم نہیں آتا کہ اس کا متن بھی ہمیشہ صحیح ہو بلکہ صحیح سند روایت متن کے لحاظ سے شاذ بھی ہو سکتی ہے معلل بھی اور مدرج بھی ۔ مزید بونگیاں مارنے سے پہلے کسی سے کچھ اصول سیکھ لو ۔ Edited 3 نومبر 2013 by abdulwahab اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Qadri Sultani مراسلہ: 3 نومبر 2013 Report Share مراسلہ: 3 نومبر 2013 وارننگ اس ٹاپک میں جس با ت پر بحث ہو رہی ہے،صرف اسی پر بات کی جائے۔ آپ کی اس بات کا جواب اس فورم پر پہلے ہی موجود ہے۔تلاش کر لیا کریں۔ 1 اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
تجویز کردہ جواب
بحث میں حصہ لیں
آپ ابھی پوسٹ کرکے بعد میں رجسٹر ہوسکتے ہیں۔ اگر آپ پہلے سے رجسٹرڈ ہیں تو سائن اِن کریں اور اپنے اکاؤنٹ سے پوسٹ کریں۔
نوٹ: آپ کی پوسٹ ناظم کی اجازت کے بعد نظر آئے گی۔