Zulfi.Boy مراسلہ: 30 جون 2013 Report Share مراسلہ: 30 جون 2013 zaif aur mursal hadees ke bare me hawale chahiye, ke zaif fazail e amaal me qabool hai, aur mursil 3 imamo me maqbool hai, aur kisi aur tareeqe se bhi maqbool hai...in ke scan pages chahiye, un kitabo se jinko wahabia bhi muatabar kehte ho....jazak Allah... اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
wasim raza مراسلہ: 24 اگست 2013 Report Share مراسلہ: 24 اگست 2013 ZAEEF HADEES BHI FAZEELAT KE AMAL ME QAWI MAANI JATI HAI: . Fazail a’maal aur Baab Manaqib me amuman Ahadeesa kaetbar kiya jata hai, Isliye munasib malum hota hai ki yahan par un baaz qarain ka zikr kar diya jaye jinke bina par Zaeef Hadees Qawi ho jati hai aur uska zof jata rehta hai. Pehli surat ye hai ki jab . 1: Hadees Zaeef mu’tad isaaniyad se marwi ho to wo Hasan Leghairihi ho jati hai, chunanche tamam mustanad Usool- e-Hadees ki kitabo me ye masla marqum hai, Mohaqqiq ala Itlaq Imam Ibne Hammam ne bhi (Fateh- ul-Qadee r J-1, S-248, Matbua Misr) me isko wazahat se bayan kiya hai. Aur Allama Sho’rani likhte hain: . 2: ‘Jab Hadees zaeef Mu’tad isnaadiyat se marwi ho to jamhur Muhaddesin isse istedlal karte hain aur isko gaah-e-Saheeh ke sath aurGaah-e- Hasan ke sath La-Haq karte hain.’ (Meezanunsh Shariatul Kubra, J-1,S-68) By: Imam Abdul Wahhab Sho’rani. . Dusri surat ye hai ki jab kisi Hadees Zaeef ke mawafiq, Mujtahdeen me se kisi ka qaul mil jaye, to usse bhi Hadees Zaeef ki taqwiyyat hojati hai, yani wo Mazbut ho jati hai. ChunancheAllama Shaami likhte hain: . 3: Mujtahid jab kisi Hadees se istedlal kare to uska istedlal bhi Hadees ke Saheeh hone ki dalil hai, Jis tarah Tehrir me Imam Ibne Hammam ne tehqiq farmayi hai. (Raddul Muhtar, J-4,S-1) By: Allama Ibne Aabedin Shaami Matoofi 1252. . Teesri surat ye hai ki agar kisi Zaeef Hadees ke mawafiq Ahle Ilm me se kisi ka Qaul ho to ussebhi Hadees qawi ho jati hai, chunanche Imam Tirmizi Hadees ‘Iza ti Ahadokumus salaata wal Imam Ali Haalal Hadees’ ke tehet likhte hain. ‘Haaza Hadees Ghareeb La Nu’refo Ahadus Sanad Al-imarawi min Haazal wajah wal amal ala Haaza Inda Ahlal Ilm’ Mulla Ali Qari iski Sharah me likhte hai., . 4: Allama Nawawi farmate hain ki ye Hadees Zaeef hai aur Imam Tirmizi Ahle Ilm ke amal seis Hadees ki taqwiyat ka irada farma rahe hain. (Mirqaat J-3,S-98) By: Mulla Ali Qari Matoofi 1014 Hijri. . Chauthi surat ye hai kibaaz Auqat Saalehin ke amal se bhi Hadeeski taqwiyat ho jati hai. Chunanche Salaatut Tasbeeh jis riwayat se sabit hai, wo Hadees zaeef hai aur haakim aurBaihqi ne iski taqwiyat ki waja ye batai hai ki Abdullah Bin Mubarak ke amal ki waja se ye Hadees taqwiyat paa gayi. Chunanche Maulana Abdul Khi likhte hain, . 5: Allam Baihaqi likhte hain ki Abdullah bin Mubarak, Sallatut Tasbeeh padha karte the aurBaad ke tamam Ulama isko ek dusre se naqal karke padhte rahe, is Waja se is Hadees marfuko taqwiyat mil gayi. Ye qawi ho gayi. (Al Asaarul Marfooa, S-23) By: Maaulana Abdul Khi Matoofi 1304 Hijri. . 6: Muslim Sharif ki Sharah likhne wale Allama Nawawi likhte hain. ‘Hazraat muhaddesin,fuqh a, aur deegar ulama-e-kiram farmate hain ki Fazail A’maal, Targheeb aur Tarheebme Hadees zaeef par amal karna mustahab(Behtar ) hai,jabki wo mauzu na holekin halal aur haram ke ehkaammaslan, bai’e nikah, aur talaq wagairah me Hadees Saheeh ya Hasan ke siwa aur kisi par amal durust nahi illa ye ki isme ehtiyat ho, maslan bai’ ya nikah ki karahat me koi Hadeeszaeef waarid ho.’ (Sharah Muslim Nawawi alal Muslim, J-1, S-21) By: Abu Zakariya Yahya bin Sharaf Nawawi Matoofi 676 Hijri. . . . In Tamam Usool-E- Ahadees se saaf zahir hota hai ki Zaeef Hadeese bhi ye Shartein maujud honepar Qawi ho jati hain aur Ehkaam me nahi lekin Fazeelat ke maslo parZaeef Hadees ko bhi shumar kiya jata hai aur use qawi maana jata hai. . Fazeelat me wo amal shumar hote hain, jinko karne se sawab milta hai, lekin chhodne per gunah nahi milta, jaise- Salat-o-Salam padhna, Azan se pehleDarud-o-Sa lam padhna, Fateha Dilana, Urs manana, Nabi alaihesalam ke naam par anguthe chumna, Buzurgo ke hath paaon chumna, etc. Lehaza in fazeelat wale a’maalo ke liye Zaeef Hadees ko bhi Qawi maana jata hai. Yehi Hadeeso ka Usool hai, jo ki tamamMuhaddesin ne bayan kiya hai. Ab agar koi Wahabi apni marzi se hi koi Usoolbana le aur fazeelat ke amal me bhi Hadees koZaeef kehkar inkar karta rahe to ye uski jehalat hai, aur kuch nahi. اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
M Afzal Razvi مراسلہ: 15 اگست 2016 Report Share مراسلہ: 15 اگست 2016 Aik Wahabi ki gawahi.. اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Syed Kamran Qadri مراسلہ: 12 دسمبر 2016 Report Share مراسلہ: 12 دسمبر 2016 حدیث ضعیف کی تحقیق .pdf اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
M Afzal Razvi مراسلہ: 13 مئی 2017 Report Share مراسلہ: 13 مئی 2017 جن احادیث کا تعلق عقائد و احکام سے نہ ہو ان کی جانچ پڑتال میں نرمی کی جاتی ہے۔امام حاکم لکھتے ہیں۔۔ "ابوالحسن محمد اسحاق بن ابراہیم الحنظلی کو فرماتے ہوئے سنا ہے کہ میرے والدعبدالرحمن بن مہدی کے حوالے سے حلال و حرام احکام کے متعلق احادیث روایت کرتے ہیں تو ان کی بہت شدید چھان بین کرتے ہیں اور اس کے راویوں پر بہت زیادہ جرح و قدح کرتے ہیں۔ لیکن جب اعمال کے فضائل ،ثواب،عقاب،مباحات اور دعاؤں کے متعلق احادیث نقل کرتے ہیں تو سند کے حوالے سے اتنی زیادہ سختی نہیں کرتے ہیں"۔ (المستدرک علی الصحیحین ، ج ٢ ، ص ٢٢٠) اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
ExposingNifaq مراسلہ: 26 اگست 2017 Report Share مراسلہ: 26 اگست 2017 Zaeef Ahadees -Ahle Sunnat per Wahabi Ilzamat ka Tehqeeqi jawab- Munazir e Ahlesunnat Mufti Rashid Mehmood Rizvi https://www.youtube.com/watch?v=oMukqFAfzOs اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
تجویز کردہ جواب
بحث میں حصہ لیں
آپ ابھی پوسٹ کرکے بعد میں رجسٹر ہوسکتے ہیں۔ اگر آپ پہلے سے رجسٹرڈ ہیں تو سائن اِن کریں اور اپنے اکاؤنٹ سے پوسٹ کریں۔
نوٹ: آپ کی پوسٹ ناظم کی اجازت کے بعد نظر آئے گی۔