IQRAR مراسلہ: 13 جون 2013 Report Share مراسلہ: 13 جون 2013 (ترمیم شدہ) Ilyas attar sahab ka khan sahab sey ikhtelaf. Nazrin e ikram ! aap hazraat jantey hain ki ilyas attar sahab apne bayanaat mein ahmed raza khan sahab ki kitni tareef karty hain. or jaha tak hota hain khan sahab ki kitabo se hawaley dete hain.or ilyas attar sahab ka 1 nara bhi bohot mashhoor hain. 'alahazrat se hamy pyaar hain inshallah mera bedha paar hain' hum toh yeh sochte thay ki attar sahab ka ikhtelaf toh sirf ulema e batil deoband or akhtar raza sahab kay sath hain lekin ! attar sahab ka ikhtalaf to khan sahab kay sath bhi hain. attar sahab ek sawal kay jawab main kahtay hain ki 'qabar main munkar nakir arbi zuban main hee sawal karengy' ilyas attar sahab ka jawaab download ka karain>>> click hear lakin khan sahab ka aqida hai ki munkar nakir kay sawal siryani main hongay.malfuzat e alahazrat,jild-5,page-12 main farmatay hain ki 'is ki babat toh kuch hadees main irshad nahi huwa-hazrat saidi abdul aziz dabbag raziallahutallahanhu sahab e kitab abraiz kay sheikh farmatay hai -munkir nakir kay sawal siryani main hoga or kuch lafz bhi bataye hain' nazrien e ikram ! ab faisla aap kay hath main hain , ki ab aap btay ki khan sahab haq per hain ya attar sahab . agar attar sahab ka masla haq hai to khan sahab ka masla nahaq hoga toh ab aap btay ki yeh kesa mujaddid hain ki jisay yeh bhi nahi pata ki qabr main sawal arbi main honge ! Edited 14 جون 2013 by IQRAR اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mughal... مراسلہ: 13 جون 2013 Report Share مراسلہ: 13 جون 2013 janb Iqrar Sahib sahib ya koi itna bara masla ni ha Faroi masail mean ikhtalaf ho jata ha parishan na hon koi cheez tang karti ha tow nikalwa dean Shukria is tahra k beso masail wahbi deobandeo mean bi hean 1 اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
IQRAR مراسلہ: 13 جون 2013 Author Report Share مراسلہ: 13 جون 2013 janb Iqrar Sahib sahib ya koi itna bara masla ni ha Faroi masail mean ikhtalaf ho jata ha parishan na hon koi cheez tang karti ha tow nikalwa dean Shukria is tahra k beso masail wahbi deobandeo mean bi hean MUGHAL BHAI NARAZ KYU HO RAHE HO MAINE IMAM AUR AMEER KE MASLE IKHTILAF BATAYA AB DIFA AAP KE ZIMME اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shan E Raza مراسلہ: 13 جون 2013 Report Share مراسلہ: 13 جون 2013 فضول اعتراض۔اقرار صاحب اگر آپ میں ذرا برابر سینس ہے تو آپ بتائیں کے ایسے اعتراض اپلوڈ کر کے آپ کیا ثابت کرنا چاہتے ہیں؟ اس کو عقیدے کا نام ایسے دیا ہے جیسے اس نظریہ کا منکر یا تو کافر ہے یا گمراہ ہے۔ جناب جی عرض ہے کہ آپ ہمیشہ ہم سے سوال کرتے ہیں آج میں آپ سے اس میں سوال کرتا ہوں میرے سوال کے جواب میں آپ کے سوال کا جواب ہوگا۔ امام شافعی ،امام مالک ،امام احمد اور امام اعظم میں بہت اختلاف ہے بتائیں ان میں سے حق پر کون ہے اور باطل پر کون؟ یا یہ سب حق پر ہیں ؟اگر سب حق پر ہیں تو اس کی وجہ بھی بیان فرما دیں۔شکریہ ماھو جوابکم فھو جوبنا اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
IQRAR مراسلہ: 13 جون 2013 Author Report Share مراسلہ: 13 جون 2013 (ترمیم شدہ) فضول اعتراض۔اقرار صاحب اگر آپ میں ذرا برابر سینس ہے تو آپ بتائیں کے ایسے اعتراض اپلوڈ کر کے آپ کیا ثابت کرنا چاہتے ہیں؟ اس کو عقیدے کا نام ایسے دیا ہے جیسے اس نظریہ کا منکر یا تو کافر ہے یا گمراہ ہے۔ جناب جی عرض ہے کہ آپ ہمیشہ ہم سے سوال کرتے ہیں آج میں آپ سے اس میں سوال کرتا ہوں میرے سوال کے جواب میں آپ کے سوال کا جواب ہوگا۔ امام شافعی ،امام مالک ،امام احمد اور امام اعظم میں بہت اختلاف ہے بتائیں ان میں سے حق پر کون ہے اور باطل پر کون؟ یا یہ سب حق پر ہیں ؟اگر سب حق پر ہیں تو اس کی وجہ بھی بیان فرما دیں۔شکریہ ماھو جوابکم فھو جوبنا SHAN RAZA SAHAB BATAYIYE AHMAD RAZA SAHAB AUR ILIYAS SAHAB IMAM AAZAM AUR IMAAM SHAF'E HAI? DONO HANFI AUR RAHI TO MAINE SIRF CHOTA IKHTELAF BAYAAN KIYA AB AAP KYA KEHTE HAI? Edited 13 جون 2013 by IQRAR اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shan E Raza مراسلہ: 13 جون 2013 Report Share مراسلہ: 13 جون 2013 AP K IS REPLY PAR MUSKURA HE SAKTA HOOON. اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
IQRAR مراسلہ: 13 جون 2013 Author Report Share مراسلہ: 13 جون 2013 TO MUSKURAYI YE JANAB LEKIN YE JAWAAB NAHI اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shan E Raza مراسلہ: 13 جون 2013 Report Share مراسلہ: 13 جون 2013 jawab to ap k aajiz aajaney mey hai mujy filhaal koi zarorat nahi jawab deney ki mery liye yehi kafi hai q k may samjhta hoon k parhney waley khud haq pehchan leyn gay agr ap ko b yaqeen hai to dont worry logo par faisla chor deyn اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mughal... مراسلہ: 13 جون 2013 Report Share مراسلہ: 13 جون 2013 MUGHAL BHAI NARAZ KYU HO RAHE HO MAINE IMAM AUR AMEER KE MASLE IKHTILAF BATAYA AB DIFA AAP KE ZIMME Janab Asal baat ya ha k jo kahrish aap ko uthti ha na us ki dawa abi tak bani nahi ni to aap Haq ka Iqrar kar laytay Faroi masail mean Ikhtalf ho jatay ya bari baat ni اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
IQRAR مراسلہ: 14 جون 2013 Author Report Share مراسلہ: 14 جون 2013 AITRAZ SIRF ITNA HAI : agar attar sahab ka masla sahi hai to khan sahab ka masla nahaq hoga toh ab aap btay ki yeh kesa mujaddid hain ki jisay yeh bhi nahi pata ki qabr main sawal arbi main honge ! اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eccedentesiast مراسلہ: 14 جون 2013 Report Share مراسلہ: 14 جون 2013 On 6/14/2013 at 12:35 PM, IQRAR said: yeh kesa mujaddid hain ki jisay yeh bhi nahi pata ki qabr main sawal arbi main honge ! Mujaddid honay ki kia sharait hain ?? kia qabar main suwal k zban bunyadi farz ilm main say hay??? keh jisay farz ilm ka hi naheen pta wo mujaddid kesay ho gaya??? yeh to aik furuyi masla hay.... ....... Halankeh Mujaddid-e-Islam nay jawab main btaya bhi hay keh is ki babat to kuch Hadees main irshad Naheen hua. اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
IQRAR مراسلہ: 14 جون 2013 Author Report Share مراسلہ: 14 جون 2013 AB AAP BATAYE KON SAHI KON GALT KYU KE KHANSAHAB NE KAHA KISI HADEES ME NAHI BAYAAN NAHI AUR EK BUZRUG KE HAWALE SE JAWAAB DIYA LEKIN ATTAR SAHAB NE ARBI KAHA YE KIS HAWALE SE اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
IQRAR مراسلہ: 14 جون 2013 Author Report Share مراسلہ: 14 جون 2013 SAARE DAWAT E ISLAMI WAALE CHAHE HANFI HO YA SHAF'E KHAN SAHAB KO MUJADDID E AAZAM KEHTE HAI BATAO JO MUJADDID IMAM SHAF'E SE BADA HOGAYA USE ITNA BHI NAHI PATA ATTAR SAHAB KE JAWAAB SE اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
IQRAR مراسلہ: 14 جون 2013 Author Report Share مراسلہ: 14 جون 2013 HAMNE DAWATE ISLAMI SE CHAPI MALFOOZ BHI PADHI HAI KHANSAHAB KE ITNE BADE CHAHNE WALE NE MALFOOZ NAHI PADHI JO IKHTILAF HOGAYA? اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mughal... مراسلہ: 14 جون 2013 Report Share مراسلہ: 14 جون 2013 janb Iqrar sahib aap fazool mean bahas baray bahas kar rahy hean aap ko kaha ya Farooe masala ha ... koi Islaam k BUnyadi Arkan ka masla ni ha .... jis say haq ya na haq honay ka pata chaly.................... tum nay Mal foozat sary parhay hean اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shan E Raza مراسلہ: 14 جون 2013 Report Share مراسلہ: 14 جون 2013 (ترمیم شدہ) دیوبندی حضرات کے دکھانے کے دانت اور،اور کھانے کے اور ہوتے ہیں۔ دیوبندی حضرات کے اندر اختلاف اس قدر ہے کہ ان کے علماء کو خاص طور پر اسی موضوع پر کتاب لکھنے کی ضرورت پڑتی ہے۔ اقرار صاحب کا اعتراض بے وقوفانہ ہے جیسا کہ پہلے عرض کیا جا چکا ہے۔اقرار صاحب کہتے ہیں کہ اس مذکورہ مسئلہ میں حق پر اعلی حضرت ہیں یا امیر اہل سنت؟ دونوں میں ایک نہ حق ضرور ہے اگر اعلی حضرت نا حق ہے تو وہ مجدد کیسے ہوئے۔لاحول و لا قوۃ الا باللہ قارئین کرام گویا اقرار صاحب کے نزدیک مجدد ہونے کے لئے معصوم ہونا ضروری ہے کیوں کہ جو کسی مسئلہ میں تسامح کر بیٹھے وہ مجدد نہیں ہو سکتا۔اور یہ نبوت پر دیوبندیوں کا ڈاکہ ہے جبکہ ہمارے نزدیک مجدد ہونے کی شرائط میں یہ ہرگز نہیں ہے کہ وہ معصوم(یعنی وہ غلطی نہ کرے)ہو۔ خیراب آتا ہوں دیوبندیوں کے مجدد کی طرف ،دیوبندیوں کی متفقہ مجدد مولوی اشرفِعلی تھانوی صاحب کا مولوی حسین احمد دیوبندی کے ساتھ تحریک پاکستان کے حوالے سے اختلاف تھا۔ اس اختلاف کو دیوبندی مولوی حسین احمد کی زبانی سنیئے۔ ہاں ان کی رائےدربارہ تحریک آزادی ہند غلط سمجھتا ہوں۔اس بارے میں میرا یقین کامل ہے کہ میرے اور حضرت تھانوی کے استاذحضرت شیخ الہند کی رائے نہایت صحیح اور واجب الاتباع ہے۔(آداب اختلاف صفحہ ۱۳۳)۔ جی (ناحق)کے اقراری صاحب دیکھا یہ اختلاف کیسا ہے؟کیا تمہارا بیان کردہ اختلاف اس قدر ہے ؟یہاں تو تھانوی کے خلاف کو واجب الاتباع کہا جا رہا ہے۔اب بتاوں کہ تم کس کے ساتھ ہو؟تھانوی کے ساتھ ہو یاحسین احمد کے ساتھ؟اگر حسین احمد کے ساتھ ہو تو تھانوی بقول تمہارے ہی قاعدہ سے مجدد نہ رہا کہ وہ نا حق ہوگیا۔اگر کہوں کہ تھانوی حق پر ہے تو اپنے امام حسین احمد اور محمود الحسن جسے شیخ الہند کہتے ہو کو نا حق مانو۔اب جس مذہب کے شیخ نا حق ہوں تو ان کے شاگرد و مرید حق والے کیسے ہو سکتے ہیں؟ ما ھو جوابکم فھو جوابنا امید ہے کہ اب سمجھ آگئی ہو گی کہ فروعی مسائل میں یہ حق نا حق نہیں کہتے ۔کہ دونوں طرف اپنے موقف کا صحیح ہونااذعان(یقین) کے درجہ پر نہیں ہوتا۔ Edited 14 جون 2013 by Shan E Raza اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Burhan25 مراسلہ: 14 جون 2013 Report Share مراسلہ: 14 جون 2013 دوسروں پر سطحی اعتراضات سے قبل اپنے گریبان میں جھانک کر دیکھیے۔۔۔اور یہاں فضول بک بک کرنے کی بجائے اپنے گھر کو جلنے سے بچائیں ۔۔ جناب دیوبندی صاحب آپ کے حکیم الامت اشرفعلی تھانوی صاحب کے خلیفہ خاص قاضی عبد السلام نے تبلیغی جماعت سے سخت اختلاف کیا سہ روزوں ،چلوں اور مروجہ تبلیغی نظام کو بدعت قرار دیا دیکھو کتاب شاہراہ تبلیغ۔ انوار شاہ کشمری دیوبندی آپ کے عین اسلام تقویتہ الایمان سے راضی نہ تھے ۔دیکھو ملفوظات محدث کشمیری 204 آپ کے قاسم نانوتوی کی کتاب تحذیر الناس کی ہندوستان بھر میں کسی نے موافقت نہیں کی تھی بجز عبد الحی۔ دیکھو ملفوظات حکیم الامت جلد 5ص 296 اور اگر آپ اپنی وہابی تبلیغی جماعت کے مولوی زکریا کی کتب ِ فضائل اور تقویتہ الایمان،فتاوی رشدیہ ،بہشتی زیور لیکر بیٹھ جایئں تو صرف فروعی اختلافات نہیں بلکہ مولوی زکریا نے جو کچھ اپنی کتب فضائل میں لکھا ہے تقویتہ الایمان ،بہشتی زیور اور فتاویٰ رشدیہ کے مطابق کفر و شرک ہے ۔ بلکہ اگر آپ اپنے وہابی مذہب کی کتاب صراط مستقیم اور تقویتہ الایمان ہی کا موازنہ کریں تو ایک دوسرے کے صریح خلاف اور کفر و شرک تک ہیں ۔ لہذا ہم پر اعتراض کی بجاے اپنے گھر کی خبر لیجیے ۔۔ پھر ہم آپ سے پوچھتے ہیں کہ آپ اپنے دیوبندی اکابرین کے حوالے سے بتائئں یہ سوال کون کون سے ہوں گے اور کس زبان میں ہوں گے؟؟؟؟؟؟؟صرف اس سوال کا جواب لازمی بتایئں اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
IQRAR مراسلہ: 15 جون 2013 Author Report Share مراسلہ: 15 جون 2013 BARELAVI HAZRAT AAP KHAM KHA CHOTE SE MASLE KO ULJHA KR DUSRI JANIB PHER RAHE HAI MASLA HAQ SE MURAD 1 GALT HAI AUR 1 SAHI AUR YE CHOTA SA MASLA HAI LEKIN IKHTILAF BADA HAI KYU KE KHANSAHAB NE KAHA HADITH ME KAHI BAYAN NAHI AUR UNKE BADE CHAHNE WALE JISKO DEKH KR AKHTR RAZA KHAN BHI RASHK KARE UNKA IS MASLE ME IKHTLAF AB MASLA KISKA SAHI YA 2NO SAHI HAI SABIT KRKE DIKHAYE AUR KUCH AITRAZAT : DAWAT E ISLAMI WAALE SAARE HANFI SHAFA'E KHANSAHAB KO MUJADDID E AAZAM KYU KEHTE HAI? KYA KHANSAHAB IMAM SHAFA'E SE BADE HOGAYE? اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shan E Raza مراسلہ: 15 جون 2013 Report Share مراسلہ: 15 جون 2013 الحمدللہ دیوبندی کی ہوا نکل ہی گئی۔قارئین ملاحظہ کر لیں گے کہ آئے کس جوش میں تھے اور اب کیسے لیٹ گئے ہیں۔خیر جناب آپ گنگوہی صاحب کا فتاوی رشیدیہ پڑھ لیں اس میں جگہ جگہ گنگوہی صاحب سماع موتی سے متعلق اپنی رائے کچھ یوں دیتے ہیں ،کہ اس مسئلہ میں سلف میں اختلاف رہا ہے اور بندہ اختلافی مسائل میں فیصلہ نہیں کرتا۔ تو جناب ہماری طرف سے بھی یہی جواب لیجئے کہ ہم میں اتنی صلاحیت نہیں کے اعلی حضرت کے موقف یا امیر اہل سنت کے موقف میں سے کسی کو صحیح کہیں اور کسی کو تسامح۔کیونکہ دونوں نے دلائل دیئے ہیں اور ویسے بھی اعلی حضرت تو ناقل ہیں۔اسلئے فیصلہ کرنا ہم جیسوں کا کام نہیں ہے۔ ایک ٹوپک میں اسی سے متعلق سوال کریں تو بہتر ہوگا۔ اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
IQRAR مراسلہ: 16 جولائی 2013 Author Report Share مراسلہ: 16 جولائی 2013 hazrat aap khamkha deoband tk dor rahe hai ahmad raza sahab ne kaha kahi iska bayan nahi aur ilyas sahab keh rahe arbi اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
shahzad6058811 مراسلہ: 10 دسمبر 2013 Report Share مراسلہ: 10 دسمبر 2013 o ho iqraar sahib ab kia ho ga, itna bara ikhtalaaf aap nay bian kar dia. aap kay topic ka jawab ya hay k aap kay topic ko parah he na ja ay. maira khial tha k is foroumn par samajhdaar log behas kartay hain. magar yahan to bachkana zehan k log hain. arbi/ya seraani kehnay say kia aqeeda kharaab ho gia hay. aik tehqeeq hoti hay jo mukhtalif log apnay andaaz say kartay hain. baat saari ya hay. itna time darood sharif parh laitay to behtar tha. اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
shahzad6058811 مراسلہ: 11 دسمبر 2013 Report Share مراسلہ: 11 دسمبر 2013 janaab iqraar sahib, aap nay likha hay #ilyas qadri sb ka aqeeda hay k qabar main arbee main hee swaal hoon gay# behas to bahut lambee ho chuki hay , maira aap say aik he swaal hay: AQEEDA ke taareef kar dain, K aqeeda say kia muraad hay, aqaid kia hotay hain ikhtalaaf kee kia tareef hay. aik aadmee kehtay, ameem oonchee awaaz main ameen kahain/aik kehta hay ahista awaaz main. ya jo difference hay 2 admioon main,ya AQEEDA kehlaa ay ga ya issay AAp ikhtalaaf kahain gay. AQEEDA aur ikhtalaaf main Difference biaan karain. thank you, اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
تجویز کردہ جواب
بحث میں حصہ لیں
آپ ابھی پوسٹ کرکے بعد میں رجسٹر ہوسکتے ہیں۔ اگر آپ پہلے سے رجسٹرڈ ہیں تو سائن اِن کریں اور اپنے اکاؤنٹ سے پوسٹ کریں۔
نوٹ: آپ کی پوسٹ ناظم کی اجازت کے بعد نظر آئے گی۔