Qadri Sultani مراسلہ: 30 اگست 2009 Report Share مراسلہ: 30 اگست 2009 Janab DeoGAND defeater Sb.zara ooper apnay aik bhai ke post b daikh lain jis main unhon nain aik post ke hay jo ke Fiqh e Hanfi ke hay jis main likha hay keh woh jo sirf Halal khata hay woh jayz hay(Means jo dana waghaira khata hay)...... اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hamaswi مراسلہ: 12 ستمبر 2009 Report Share مراسلہ: 12 ستمبر 2009 ACTUALLY MUSLIMS TAKE CARE IN HALAL OR HARAM THESE SALAFI OR WAHABI OR DEOBANDI ARE NON MUSLIMS WE DONT HAS NEED TO PROOF ANYTHING TO HIM . WHY DONT WE FIGHT THEM AND KICK THEM OUT OF OUR COUNTRIES AS HAMAS'S ARMED WING IZZE DIN AL QASSAM BRIGADE STARTS CRACK DOWN AGAIN WAHABI SALAFI ORGANIZATIONS IN GAZA اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
mameenkhn مراسلہ: 12 ستمبر 2009 Report Share مراسلہ: 12 ستمبر 2009 ACTUALLY MUSLIMS TAKE CARE IN HALAL OR HARAM THESE SALAFI OR WAHABI OR DEOBANDI ARE NON MUSLIMS WE DONT HAS NEED TO PROOF ANYTHING TO HIM . WHY DONT WE FIGHT THEM AND KICK THEM OUT OF OUR COUNTRIES AS HAMAS'S ARMED WING IZZE DIN AL QASSAM BRIGADE STARTS CRACK DOWN AGAIN WAHABI SALAFI ORGANIZATIONS IN GAZA HAMASAWI! Do you know Urdu or you are Arabic Speaking? اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ata مراسلہ: 30 اکتوبر 2009 Report Share مراسلہ: 30 اکتوبر 2009 kia hova??? DoGANDI Sahab jawab nahi de rahe hen kia?? i Think...Kawwa Khane chale gaen ho gen... no problem kawwa kha kr jawab de dena ok/. اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ali Ataari مراسلہ: 23 دسمبر 2009 Report Share مراسلہ: 23 دسمبر 2009 nice sharing(ma) اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Burhan25 مراسلہ: 20 جولائی 2012 Report Share مراسلہ: 20 جولائی 2012 (ترمیم شدہ) Edited 20 جولائی 2012 by Burhan25 1 اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
MadaniLover مراسلہ: 11 مارچ 2013 Report Share مراسلہ: 11 مارچ 2013 SALAM DEOBANDI KEHTE FATWA E RAZWIYA ME JO DESI KAWWA HALAAL LIKHA HAI WAHI FATWA E RASHIDIYA ME LIKHA HAI AUR TAZKRIYA E RASHIDIYA ME EXPLAIN KIYA HAI DONO ME FARQ BATAYE GANGOHI NE SAWAAB B LIKHA TO ISPAR ROSHNI DAALE اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eccedentesiast مراسلہ: 11 مارچ 2013 Report Share مراسلہ: 11 مارچ 2013 WaAlaikumussalam , Is ka Jwab Muhtram Saeedi Sahib Aor Forum Moderator Jad Ul Mukhtar Sahib Already day chukay hain. 2 اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toheedi Bhai مراسلہ: 11 مارچ 2013 Report Share مراسلہ: 11 مارچ 2013 3 اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
SunniDefender مراسلہ: 11 مارچ 2013 Report Share مراسلہ: 11 مارچ 2013 Kawwo ki iqsaam Point no 2 FATWA E RASHIDIYA point no 3 fatawa rizwia k liy hy Arrows sy nashandi ki gai hy 2 اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
MadaniLover مراسلہ: 11 مارچ 2013 Report Share مراسلہ: 11 مارچ 2013 (ترمیم شدہ) TOHEEDI BHAI... USMAAN BHAI,SUNNI DEFENDER BHAI THANXX... JAZAKALLAH Edited 11 مارچ 2013 by MadaniLover اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toheedi Bhai مراسلہ: 11 مارچ 2013 Report Share مراسلہ: 11 مارچ 2013 3 اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
IQRAR مراسلہ: 18 اپریل 2013 Report Share مراسلہ: 18 اپریل 2013 MAI http://www.islamimeh...wa-khana-kaisa/ YE TOPIC DEKHA LEKIN MERE DIMAG ME EK SUWAAL HAI حضرات یہ کوامردار اور داناہند کا وڈاپاو کھاتا ہے تو آپ بتا یئے یہ حرام کیسے ہوا؟؟؟؟؟؟؟ اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Burhan25 مراسلہ: 20 اپریل 2013 Report Share مراسلہ: 20 اپریل 2013 آپ کا جواب اس تھریڈ میں موجود ہے جناب http://www.islamimehfil.com/topic/2094-kawwa-khana-kaisa/ اگر اس کے باوجود بھی آپ کوا کھانا چاہیں تو اپنا شوق پورا کیجیے ۔۔۔۔۔۔ اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
IQRAR مراسلہ: 21 اپریل 2013 Report Share مراسلہ: 21 اپریل 2013 HAM KAWWA KHANA NAHI CHAHTE HAZRAT MAINE WO TOPIC PADHA HAI AAP MERE SAWAAL PAR GOR KRE MUJHE ISKA JAWAAB NAHI MILA MAINE POSTER ME SQUARE BANAYA HAI AUR US KAWWE KE BAARE ME PUCHA HAﺣﻀﺮﺍﺕ ﯾﮧ ﮐﻮﺍﻣﺮﺩﺍﺭ ﺍﻭﺭ ﺩﺍﻧﺎﮨﻨﺪ ﮐﺎ ﻭﮈﺍﭘﺎﻭ ﮐﮭﺎﺗﺎ ﮨﮯ ﺗﻮ ﺁﭖ ﺑﺘﺎ ﯾﺌﮯ ﯾﮧ ﺣﺮﺍﻡ ﮐﯿﺴﮯ ﮨﻮﺍ؟؟؟؟؟ YAHI KAWWA HIND ME GAO AUR SHAHR ME AKSAR PAYA JATA HAI... اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mughal... مراسلہ: 21 اپریل 2013 Report Share مراسلہ: 21 اپریل 2013 HAM KAWWA KHANA NAHI CHAHTE HAZRAT MAINE WO TOPIC PADHA HAI AAP MERE SAWAAL PAR GOR KRE MUJHE ISKA JAWAAB NAHI MILA MAINE POSTER ME SQUARE BANAYA HAI AUR US KAWWE KE BAARE ME PUCHA HAﺣﻀﺮﺍﺕ ﯾﮧ ﮐﻮﺍﻣﺮﺩﺍﺭ ﺍﻭﺭ ﺩﺍﻧﺎﮨﻨﺪ ﮐﺎ ﻭﮈﺍﭘﺎﻭ ﮐﮭﺎﺗﺎ ﮨﮯ ﺗﻮ ﺁﭖ ﺑﺘﺎ ﯾﺌﮯ ﯾﮧ ﺣﺮﺍﻡ ﮐﯿﺴﮯ ﮨﻮﺍ؟؟؟؟؟ YAHI KAWWA HIND ME GAO AUR SHAHR ME AKSAR PAYA JATA HAI... جناب کیوں کہ وہ شکار کر کے پنجہ سے پکڑ کر کھاتا ہے وہ شکاری بھی ہے کبھی اس کو چڑیا کے بچوں کا شکار کر کے کھاتا نہیں دیکھا امید پے آپ سمجھ گئے ہوگئیں اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
IQRAR مراسلہ: 21 اپریل 2013 Report Share مراسلہ: 21 اپریل 2013 JI WO SHIKAR TO KRTA HAI LEKIN APNI CHONCH KA ISTEMAL KRTA HAI YANE CHONCH SE UTHA LE JATA HAI LEKIN KHATE WAQT YA USE MARTE WAQT PANJE KA ISTEMAL KRTA HAI YA NAHI ISKA MUJHE ILM NAHI... اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mughal... مراسلہ: 21 اپریل 2013 Report Share مراسلہ: 21 اپریل 2013 JI WO SHIKAR TO KRTA HAI LEKIN APNI CHONCH KA ISTEMAL KRTA HAI YANE CHONCH SE UTHA LE JATA HAI LEKIN KHATE WAQT YA USE MARTE WAQT PANJE KA ISTEMAL KRTA HAI YA NAHI ISKA MUJHE ILM NAHI... علم نہیں تو حاصل کرلیں پھر ہی کھانے کا فیصلہ کریں 2 اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
IQRAR مراسلہ: 22 اپریل 2013 Report Share مراسلہ: 22 اپریل 2013 AAP ISPAR KYA KAHEGE??? اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hasan Khan مراسلہ: 22 اپریل 2013 Report Share مراسلہ: 22 اپریل 2013 (ترمیم شدہ) اقرار صاھب۔ پہلی بات تو یہ کہ دیوبند اپنے آپ کو فقہ حنفی میں شمار کرتے ہیں ۔ اور فتوی بھی قول احنا ف پر دیتے ہیں۔ لیکن اس پوسٹر کو دیکھ کر مجھے تو اب ایسا لگتا ہے کہ ایک کوے کی خاطر کہیں دیوبندی حنفیت چھوڑ کر مالکی نہ ہوں جایئں۔ ۔۔دوسری بات یہ ہے کہ فقہ حنفی کے مطابق گاوں میں جمعہ جا ئز نہیں ، لیکن فقی شا فعی کے مطابق گا وں میں جمعہ جایز ہے۔ تو پھر کیوں دیوبندی مولوی اپنے فتووں میں جمعہ کے گا وں میں ناجایز ہونے کی تاکید کرتے ہیں۔ کوے کی خاطر تو مالکی فتوی حاضر کر دیا لیکن جمعہ کی خاطر کبھی ایسا کیوں نہیں کیا گیا۔ معلوم ہوا کہ دیوبندیون کے نزدیک جمعہ کی نماز سے کوا پیارا۔ ۔۔۔ تیسری بات یہ ہے کہ جناب کوا کھانا دیوبند کے نزدیک ثواب کا کام ہے لیکن ختم بخاری اور دیوبندیوں کے دیگر دعوت وطعام وغیرہ کی مجلسوں میں کوے کی دیگیں وغیرہ کیوں نہیں پکائی جاتیں؟؟ ثواب کے کام میں ہچکچاہٹ و شرم کیسی ؟؟ Edited 22 اپریل 2013 by Hasan Khan 2 اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mughal... مراسلہ: 22 اپریل 2013 Report Share مراسلہ: 22 اپریل 2013 AAP ISPAR KYA KAHEGE??? جناب اقرار صاحب آپ فقہ مالکی میں سے ایسے پرندئے کے متعلق بھی حکم یہاں پوسٹ کردیں دیں جو شکاری ہو پنجے کا بھی استعمال کرتا ہو اور غلیظ چیزیں بھی کھاتا ہو دوسری بات یہ کے دیوبندی ہمیشہ جائز و ناجائز پر بحث کرتے ہیں حالانکہ ان کے مولوی نے اس کو ثواب بھی لکھا ہے 1 اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
RazaviTiger مراسلہ: 22 اپریل 2013 Report Share مراسلہ: 22 اپریل 2013 IQRAR SHB plz is sawal ka jawabat b ineyat farma dain phle bat ka fatwa-e-rasheedia min "zage maroofa" ki bat ki agyi ha mean ka pakisatn hindustan main jo maroof kawwa ha us ka mutalik sawal ka jawab dia gaya ha. phle to is ki tareef farma dain ka "zage maroof" pakisatn aur hindustna main kon sa kawwa ha ? dosri bat fiqh-e-malki ka pakisatn aur hindustan main manae wale bilkul b nahi may b 1 ya 2 % houn lakin mushkal ha sawal ya ha malki hazart na pakisatn aur hindustan main paye jane wale kawwe ka halal qarar dia ho?? aur bahi jan phle jawab ineyat farmayen us ka bad ap na is ka sawwb hone par b dalil dani ho wo b Quran-o-Hadis sa theik ha nahi.. اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
MadaniLover مراسلہ: 25 اپریل 2013 Report Share مراسلہ: 25 اپریل 2013 (ترمیم شدہ) میرا تعلق پاکستان سے ہے کچھ دنوں پہلے میں نے یوٹیوب پر ایک ویڈیو دیکھی جس میں مولانا گنگوہی صاحب کے فتوے کا مذاق اڑایا گیا تھا فتویٰ : ایک شخصنے مولانا سے پوچھا کہ جس علاوقے میں کوے کو حرام مانتے ہوں اور کھانے والے کو برا سمجھتےہوں تو اس علاقے میں کوا کھانے پر عزاب ہو گایا ثواب ؟؟ مولانا کا جواب تھا : ثواب ہو گا (فتاویٰ رشیدیہ صفحہ 130 جلد 2 ) اس پر بریلوی حضرات نے بہت واویلا مچھا رکھا ہے کہ کوا کھانا دیوبند کے ہاں کوے کھائے جاتے ہیں میرا آپ سے سوال ہے کہ کیا واقعی کوا کھانا ثواب کا کام ہے ؟ یا صرف جس علاقے میں کوا کھانا برا خیال کیا جائے صرف وہاں ثواب ہو گا ؟؟ کیا عام حالات میں اگر کوئی کوا کھا لے تو اسے ثواب ہو گا یا نہیں ؟ پلز جلدی جواب دینے کی کوشش کریں اللہ تعالیٰ آپ کا کرم کرے شکریہ Aug 14,2010 Answer: 24313 فتوی(ک): 1210=247-8/1431 مولانا رشید احمد گنگوہی علیہ الرحمة نے جو حکم تحریر فرمایا ہے وہ فقہاء احناف کے روایات وعبارات کے عین موافق ہے، کوّا کئی طرح کا ہوتا ہے، ایک وہ کہ صرف مردار کھاتا ہے، یہ حرام ہے، دوسرا وہ کہ صرف دانہ کھاتا ہے یہ حلال ہے، تیسرے وہ جو دانہ اور مردار دونوں کھاتا ہے اس کو عقعق کہتے ہیں، یہ بھی امام ابوحنیفہ رحمہ اللہ کے نزدیک حلال ہے کیونکہ یہ مرغ کی طرح ہے کہ دانہ ونجاست دونوں کھاتا ہے اور امام ابویوسف رحمہ اللہ کے نزدیک یہ تیسری قسم مکروہ ہے، مکر امام ابوحنیفہ رحمہ اللہ کا مذہباحق ہے (زیلعی شرح کنز) (تکملہ بحر الرائق: ۱/۱۷۲) (مجمع الأنہر: ۴/۱۵۴) کوئے کو ارد و میں کوا فارسی میں زاغ اور عربی میں غراب کہتے ہیں چنانچہ فتاویٰ عالمگیری میں ہے: والغراب الذي یأکل الحب والزرع ونحوہا حلال بالإجماع کذا في البدائع عن أبی یوسف رحمہاللہ تعالیٰ قال سألت أبا حنیفة رحمہ اللہ عن العقعقفقال لا بأس بہ فقلت إنہ یأکل النجاسات فقال إنہ یخلط النجاسة بشيء آخر ثم یأکل فکان الأصل عندہ أن ما یخلط کالدجاجة (اسی طرح قاضی خاں میں ہے) اور مبسوط میں ہے کہ جو کوا صرف دانہ کھاتا ہے وہ مباح اور طیب ہے، اور جو کوا دانہ کے ساتھ مردار بھی کھاتا ہے وہ امام ابویوسف رحمہ اللہ کے نزدیک مکروہ ہے اور امام اعظم ابوحنیفہ کے نزدیک اس کا کھانا جائز وحلال ہے اور یہی بات زیادہ صحیح ہے، مرغ پر قیاس کرتے ہوئے فتاویٰ عالمگیری: ۵/۲۹۰۔ مذکورہ عبارات اور کتب فقہ کی دیگر عبارات سے یہ ثابت ہوتا ہے کہ جو کوا دانہ اور مردار دونوںکھاتا ہے اس کا کھانا امام اعظم ابوحنیفہ رحمہ اللہ کے نزدیک جائز ہے، پس معلوم ہوا کہ مولانا رشید احمد گنگوہی رحمہ اللہ کا کوے کے کھانے کے جواز کا فتویٰ فقہائے احناف کے عین موافق ہے۔ اور اصولاً یہ بات ثابت ہے کہ کسی حلال چیزکو حرام سمجھنا سخت گناہ ہے، لہٰذا جس جگہ لوگ کوے کو حرام مانتے ہوں اور کھانے والے کو برا سمجھتے ہوں وہاں حکم شرعی کو واضح کرنے کی نیت سے کوئی شخص حلال کوا کھائے گا تو وہ مستحق ثواب ہوگا۔ اس لیے نہیں کہ کوّاکھانا فی نفسہ مستوجب ثواب چیز ہے بلکہ اس موقعہ پر اظہار حکم اور احقاق حق کی نیت کی وجہ سے مستوجب ثواب ہوجائے گا۔ واللہ تعالیٰ اعلم دارالافتاء، دارالعلوم دیوبند ISKA RADD REPLY KRE Edited 25 اپریل 2013 by MadaniLover اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
MadaniLover مراسلہ: 25 اپریل 2013 Report Share مراسلہ: 25 اپریل 2013 WaAlaikumussalam , Is ka Jwab Muhtram Saeedi Sahib Aor Forum Moderator Jad Ul Mukhtar Sahib Already day chukay hain. untitled1.gif TEHQEEK MASLA E GARAAB BOOK KIS WEBSITE PR MILEGI??? LINK INAYAT FARMA DE اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
IQRAR مراسلہ: 25 اپریل 2013 Report Share مراسلہ: 25 اپریل 2013 یہ مسلہ تو الجھتا جا رہا ہےثواب کے جواب پے بریلوی کیا کہیگے ؟؟؟؟اور کووے کی دیوبند نے حلّت بھی ثابت کردی اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
تجویز کردہ جواب
بحث میں حصہ لیں
آپ ابھی پوسٹ کرکے بعد میں رجسٹر ہوسکتے ہیں۔ اگر آپ پہلے سے رجسٹرڈ ہیں تو سائن اِن کریں اور اپنے اکاؤنٹ سے پوسٹ کریں۔
نوٹ: آپ کی پوسٹ ناظم کی اجازت کے بعد نظر آئے گی۔