Jump to content

Allah Her Jaga Hazir Nazir - Allama Ahmed Saeed Kazmi Or Mufti Ahmed Yar Khan Per Aetaraz


IQRAR

تجویز کردہ جواب

اقرار صاحب

ہمارا جواب تو آپ نے پڑھ لیا اب آپ سے کہ گزارش ہے کہ

ہمیںبھی دیوبندیوں کے کسی معتبرعالم دین کے حوالہ سے بتایئں

کہ

 

دیوبند کے نزدیک اللہ تعالی ہر جگہ حاضر ناضر و موجود ہے کہ نہیں ؟؟

 

ہم نے دیوبند کے فورم پر ایک دیوبندی سے بار ہا یہ سوال کیا لیکن کوئی جواب نہ آیا مطلب یہ کہ دیوبندی اپنا عقیدہ چھپاتے ہیں اور دوسروں پر خوامخواہ کیچڑ اچھالتے ہیں۔اور یہ بھی معلوم ہوتا ہے کہ دیگر معاملات کی طرح اس معاملے میں بھی دیوبندیوں کے پاس سوائے بے جا اعتراض کرنے کے اور کچھ نہیں۔

اگر کچھ ہے تو سامنے لاو ۔

Edited by Rizwi Attari
Link to comment
Share on other sites

India

Question: 616

 

فتوی نمبر 156=155/ل(حوالہ 497) میں آپ نے اللہ سبحانہ کے علاوہ کسی دوسرے کے لیے حاضر و ناظر کی صفت کو ثابت کرنا ?غلط اور نادرست? فرمایا ہے، تو کیا میں اس غلط اور نادرست کی تفصیل جان سکتا ہوں؟ کہ آیا غلط اور نادرست سے مراد یہاں ناجائز ہے یا کفر ہے یا شرک ہے؟جب کہ تمام بریلوی اس صفت یعنی حاضر و ناظر اور علم غیب الی یوم القیامة کے قائل ہیں۔ تو کیا سارے بریلوی یہ صفات حضور صلی اللہ علیہ وسلم ابداً ابداً کے لیے مان کر کافر یا مشرک ہوگئے؟ براہ کرم، جواب عنایت فرمائیں۔ والسلام علی من اتبع الہدیٰ

 

Jun 05,2007

Answer: 616

 

(فتوى: 225/ل=225/ل)

 

یہ شرکیہ عقیدہ ہے کیوں کہ حاضر و ناظر بالمعنی المذکور کا اطلاق صرف اللہ ہی پر ہوسکتا ہے غیر اللہ پر نہیں اور اللہ کی صفت مخصوصہ میں سے کسی صفت کو غیر اللہ کیلئے ثابت ماننا شرک کہلاتا ہے کما ھو المذکور في الفوز الکبیر للشاہ ولي اللّہ المحدث الدھلوي.

واللہ تعالیٰ اعلم

دارالافتاء، دارالعلوم دیوبند

Link to comment
Share on other sites

آپ نے خواہ مخواہ دار الافتاء دیوبند کا فتویٰ پیش کرنے کی تکلیف کی ۔حالانکہ بحث تو یہ ہے کہ حاظر و ناظر کن معنیٰ میں مانا جاتا ہے اور کن میں نہیں؟جبکہ دیوبندی فتویٰ میں اس پر کوئی بات نہیں کی گئی ۔۔۔لہذا اآپ یہ بتائیں کہ

 

(1)

آپ اللہ عزوجل کو حاضر و ناظر کے اصلی و لغوی معنی کے اعتبار سے مانتے ہوجس پر علامہ کاظمی صاحب رحمۃ اللہ علیہ نے بحث فرمائی ہیں؟؟؟؟؟؟؟؟؟یا کن معنی میں مانتے ہو؟

 

(2)

آپ اللہ عزوجل کے حاضر و ناظر ہونے کی تعریف اپنے کسی معتبر اکابر کی کتاب سے بیان کرو ۔

Link to comment
Share on other sites

 

 

 

 

آپ کا یش کردہ فتوی پوچھے گئے سوال کے مطابق نہیں ہے۔

 

برہان بھائی کے سوالات کے جوابات کے ساتھ ساتھ میرے سوال کو بھی غور سے پڑھ کر اس کے مطابق جواب دیں۔

سوال دوبارہ پیش کرتا ہوں۔

 

 

 

دیوبند کے نزدیک اللہ تعالی ہر جگہ حاضر ناضر و موجود ہے کہ نہیں ؟؟

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

غیر مقلدین اہلحدیث کے فتاویٰ ستاریہ جلد نمبر ۲ ص ۸۴میں عبد الجبار سلفی نے لکھا کہ'اللہ تعالی کو ہر جگہ ماننا یہ جہمیہ معتزلہ وغیرہ فرق ضالہ کا باطل عقیدہ ہے اللہ تعالیٰ بذاتہ بنفسہ عرش پر مستوی ہے اور صفحہ ۳۷ پر لکھا کہ اللہ تعالیٰ ہرجگہ نہیں عرش پر ہے ۔


Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

مارے پاس دارالسلام والوں کی چھپی ہوئی تقویۃ الایمان موجود ہے اس کے صفحہ 33 پر لکھا ہوا ہے کہ اللہ کو بذاۃ حاظر ناظر سمجھنا شرک ہے ۔اس کے حاشیے میں ہے کہ اللہ تعالی کو بذاۃ حاظر ناظڑ سمجھنا باطل عقیدہ ہے ۔اب اس پر تمام وہابی حضرات کیا عرض کرے گئے۔

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Salam alayqum,

Kuch puranay zamanoon kay Ulamah nay lughvi ihtibar say Allah (subhanahu wa ta'ala) say ilfaaz Hadhir Nazir ko bura jana [keun kay jism aur jismaniat sabat karta heh aur dekhnay ko ankh ka mohtaj banata heh aur Allah in say paak heh] aur kuch Ulamah nay taweel kay saath jaiz mana aur kaha kay agar kohi in ilfaaz kay zahiri lughvi mafoom ko dar guzr karay aur woh mana mutayyin karay joh Allah ki shaan kay laykh hen yehni hadhir Allah ki shaan kay layk hona aur nazir baghayr ankh hona aur baghayr sooraj ki roshini mana jahay toh jaiz heh. Hasil yeh heh kay jinoon nay bura jana unoon nay lafzi manoon ki wajah say aur jinoon nay jaiz unoon nay taweel ki waja say.

Abh atay hen Jaa al-Haq ki ibarat ki taraf; Allah (subhanahu wa ta'ala) ko joh HAR JAGA Hadhir Nazir manay woh bila shak o shuba zindeeq balkay Kafir heh.  Magr joh Allah (subhanahu wa ta'ala) ko jaga aur har jaga ki qaid kay baghayr Hadhir Nazir manay woh toh Musalman heh. Bandoon ko ibaraat parnay ki bi samaj nahin aur fatweh Shaykh ul-Islamoon ki shaan kay layk detay hen. Sayyidi Ala Hadrat kay walid e moteram nay joh baat likhi unoon nay lafzi mafoom mein likhi ... keun kay lafzi mafoom mein Allah ko Hazir Nazir manna yeh mana rakhta heh woh jism aur makhlooq mein mojood heh aur qaynaat kay har hissay mein wujud rakhta heh.


 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

آخر دیو بندی بھی مان گئے کہ خدا کو ہر جگہ حاظر ناظر ماننا متعزالہ کا عقیدہ ہے۔۔۔۔۔۔۔اور یہ عقیدہ گمراہ کن ہے

اب سوال یہ ہے کہ جو گمراہ کن عققیدہ اپنائے وہ گمراہ ہوتا ہے کہ نہیں ؟

 

On 4/20/2013 at 0:01 PM, IQRAR said:

 

India

 

 

 

Question: 616

 

 

 

 

فتوی نمبر 156=155/ل(حوالہ 497) میں آپ نے اللہ سبحانہ کے علاوہ کسی دوسرے کے لیے حاضر و ناظر کی صفت کو ثابت کرنا ?غلط اور نادرست? فرمایا ہے، تو کیا میں اس غلط اور نادرست کی تفصیل جان سکتا ہوں؟ کہ آیا غلط اور نادرست سے مراد یہاں ناجائز ہے یا کفر ہے یا شرک ہے؟جب کہ تمام بریلوی اس صفت یعنی حاضر و ناظر اور علم غیب الی یوم القیامة کے قائل ہیں۔ تو کیا سارے بریلوی یہ صفات حضور صلی اللہ علیہ وسلم ابداً ابداً کے لیے مان کر کافر یا مشرک ہوگئے؟ براہ کرم، جواب عنایت فرمائیں۔ والسلام علی من اتبع الہدیٰ

 

 

 

 

Jun 05,2007

 

 

 

Answer: 616

 

 

 

(فتوى: 225/ل=225/ل)

 

یہ شرکیہ عقیدہ ہے کیوں کہ حاضر و ناظر بالمعنی المذکور کا اطلاق صرف اللہ ہی پر ہوسکتا ہے غیر اللہ پر نہیں اور اللہ کی صفت مخصوصہ میں سے کسی صفت کو غیر اللہ کیلئے ثابت ماننا شرک کہلاتا ہے کما ھو المذکور في الفوز الکبیر للشاہ ولي اللّہ المحدث الدھلوي.

 

واللہ تعالیٰ اعلم

 

 

 

دارالافتاء، دارالعلوم دیوبند

 

 

اس میں اس عقیدے کو اللہ تعالی کا خاصہ مانا جارہا ہے 

جب کے میں نے جو صفحات لاگے ہے اس میں اس کو گمرای کن مانا جارہا ہے

 

یا الہی یہ ماجرہ کیا ہے

Link to comment
Share on other sites

Screenshot_20180727-031447.jpg

دیوبندیوں کے یہاں حاضر ناظر ہونا خاصہ خدا ہے۔۔۔۔۔عقبات میں خالد کاذب اسے نہ صرف عام انسانوں بلکہ شیطان کہ لے بھی مان رہا ہے اور اس صفت میں کوئی کمال بھی نہیں مانتا

لہذا دیوبندی بتائے خالد دیوبندی فتوی سے مشرک ہوا کے نہیں ؟

Link to comment
Share on other sites

بحث میں حصہ لیں

آپ ابھی پوسٹ کرکے بعد میں رجسٹر ہوسکتے ہیں۔ اگر آپ پہلے سے رجسٹرڈ ہیں تو سائن اِن کریں اور اپنے اکاؤنٹ سے پوسٹ کریں۔
نوٹ: آپ کی پوسٹ ناظم کی اجازت کے بعد نظر آئے گی۔

Guest
اس ٹاپک پر جواب دیں

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • حالیہ دیکھنے والے   0 اراکین

    • کوئی رجسٹرڈ رُکن اس صفحے کو نہیں دیکھ رہا
×
×
  • Create New...