IQRAR مراسلہ: 19 اپریل 2013 Report Share مراسلہ: 19 اپریل 2013 تمام بریلوی حضرات سے گزارش ہے ہمیں اس حدیث کی دلیل دے اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Syed_Muhammad_Ali مراسلہ: 19 اپریل 2013 Report Share مراسلہ: 19 اپریل 2013 آپ پہلے یہ بتائیں کہ آپ کو اس ارشاد میں حدیث کا لفظ کہاں نظر آیا جو آپ اسے حدیث کہہ رہے ہیں؟ اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
IQRAR مراسلہ: 19 اپریل 2013 Author Report Share مراسلہ: 19 اپریل 2013 (ترمیم شدہ) آپ پہلے یہ بتائیں کہ آپ کو اس ارشاد میں حدیث کا لفظ کہاں نظر آیا جو آپ اسے حدیث کہہ رہے ہیں؟ JANAB HADEES KISE KEHTE HAI??? AB MERA SUWAAL PADHNE KE BAAD AAP MALFOOZ PADHE Edited 19 اپریل 2013 by IQRAR اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aabid inayat مراسلہ: 19 اپریل 2013 Report Share مراسلہ: 19 اپریل 2013 (ترمیم شدہ) آیا نہ نظر بالکل آیا اور آپکو بھی آجاتا بشرطیکہ آپ نے بھی تعصب کی عینک لگا رکھی ہوتی تو ثابت ہوا اس قسم کے جہل مرکب اعتراضات فقط تعصب کی عینک کا ہی شاخسانہ ہیں Edited 19 اپریل 2013 by Aabid inayat اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
IQRAR مراسلہ: 19 اپریل 2013 Author Report Share مراسلہ: 19 اپریل 2013 HAME IS HADEES KI DALEEL DE اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aabid inayat مراسلہ: 19 اپریل 2013 Report Share مراسلہ: 19 اپریل 2013 HAME IS HADEES KI DALEEL DE آپ پہلے یہ بتائیے کہ حدیث کہتے کسے ہیں ؟؟؟ اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
IQRAR مراسلہ: 19 اپریل 2013 Author Report Share مراسلہ: 19 اپریل 2013 آپ پہلے یہ بتائیے کہ حدیث کہتے کسے ہیں ؟؟؟ JAWAAB AAP KE ZIMME HAI اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sybarite مراسلہ: 19 اپریل 2013 Report Share مراسلہ: 19 اپریل 2013 JAWAAB AAP KE ZIMME HAI اس حوالےکا حدیث ہونا آپ کا دعویٰ ہے ہمارا نہیں۔ جو حوالہ آپ دے رہے ہیں اس میں کہیں بھی اس واقعہ کو حدیث قرار نہیں دیا گیا۔ لیکن آپ نے دعویٰ کیا کہ یہ حدیث ہے لہذا پہلے آپ یہ تو ثابت کریں کہ ہم نے اس حدیث قرار دیا پھر ہم سے حدیث کا حوالہ طلب کریں۔ ویسے میرا ذاتی تجربہ ہے کہ دیوبندیوں کو سیدھے طریقے سے کوئی بھی بات سمجھائی جائے ان کی سمجھ نہیں آتی۔ اس لئے یہ مثال پیش کررہا ہوں امید ہے کہ اس کے بعد آپ کو بات سمجھ آجائے گی۔ آپ جلدی سے اپنے دوسرے باپ کا نام بتائیے؟ عمومی طور پر لوگوں کا ایک ہی باپ ہوتا ہے اور شاید آپ کے بھی ایک ہی ابا ہوں۔ اس قسم کا سوال سن کر آپ یقیناً کہیں گے کہ یہ کیا بدتمیزی ہے، میں نے کب کہا کہ میرے دو باپ ہیں۔ تو جناب بلکل اسی طرح اس ملفوظ میں بھی اس واقعہ کو حدیث کہاں قرار دیا گیا ہے جو آپ ہم سے حدیث کا حوالہ مانگتے ہیں۔ 4 اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shan E Raza مراسلہ: 19 اپریل 2013 Report Share مراسلہ: 19 اپریل 2013 Buhaat khoob jawab diya ap ney sybrite bhai اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mughal... مراسلہ: 20 اپریل 2013 Report Share مراسلہ: 20 اپریل 2013 جناب آپ بریلوی حضرات سے گزارشیں نہ کریں پہلے اپنے گھر کی خبر اور دوسری بات فورم کو اچھی طرح گھوم پھر کر چیک کریں اگر دوبارہ اسیی پوسٹ کی جس کا اعترض پہلے ہوا تو بغیر بتلائے پوسٹ ڈیلیٹ کر دی جائے گی شکریہ Rules 3 اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Syed_Muhammad_Ali مراسلہ: 20 اپریل 2013 Report Share مراسلہ: 20 اپریل 2013 JIYE MUGHAL BHAI !!!! BOHAT AALA اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Burhan25 مراسلہ: 20 اپریل 2013 Report Share مراسلہ: 20 اپریل 2013 (ترمیم شدہ) تاریخ جنات و شیاطین مترجم دیوبندی نور اللہ کا سکین صفحہ اگر کوئی سنی بھائی ان کتابوں کی اصل سکین بمعہ ٹاٹیل پیج اپلوڈ کر دے تو کیا ہی خوب ہو گا ۔ Edited 20 اپریل 2013 by Burhan25 اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Burhan25 مراسلہ: 20 اپریل 2013 Report Share مراسلہ: 20 اپریل 2013 3 اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Syed_Muhammad_Ali مراسلہ: 20 اپریل 2013 Report Share مراسلہ: 20 اپریل 2013 ------------------------------------------ ------------------------------------------ ------------------------------------------ ------------------------------------------ ------------------------------------------ 2 اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Burhan25 مراسلہ: 20 اپریل 2013 Report Share مراسلہ: 20 اپریل 2013 جزاک اللہ خیرا ۔سید محمد علی بھائی۔ اب کوئی وہابی ان محدثین کرام کے بارے میں بھی کوئی پوسٹر بناے ۔۔۔۔ لیکن وہابی کبھی جرات نہیں کر یں گے کیونکہ ان وہابیوں کے سارے فتوے تو ہمارے لیے ہیں۔ امید ہے کہ اقرار صاحب کو تسلی ہوئی ہو گی ۔ اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toheedi Bhai مراسلہ: 20 اپریل 2013 Report Share مراسلہ: 20 اپریل 2013 2 اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sybarite مراسلہ: 20 اپریل 2013 Report Share مراسلہ: 20 اپریل 2013 لسان المیزان: جلد سادس 351 : أحمد بن علي بن حجر: شهاب الدين العسقلاني الشافعي منفر بن الحكم كذا وقع في موضوعات بن الجوزي ولا يدري من ذا ولعله وضع هذا قال حدثنا بن لهيعة عن أبيه عن بن الزبير عن جابر رضى الله تعالى عنه قال كانت جنية تأتي النبي صلى الله عليه وآله وسلم في نساء منهن فابطأت عليه فاتت فقال ما بطأ بك قالت مات لنا ميت بالهند فذهبت فرأيت في طريقي إبليس يصلى على صخرة فقلت ما حملك على ان اضللت آدم قال دعى هذا عنك رأيت أنت قال اني لأرجو من ربي إذا أبر قسمه ان يغفر لي فما ضحك رسول الله صلى الله عليه وسلم ضحكة يومئذ قال بن عدي حدثنا عبد المؤمن بن أحمد ثنا منفر فذكره انتهى وقد وقع ذكره في تاريخ حمزة السهمي وأورد الحديث عن أبي أحمد بن عدي قال عبد المؤمن بن حوثرة قال حدثني أبو رجا منفر بن الحكم بن إبراهيم بن سعد بن مالك بن مرة بن قيس بن عاصم المنقري قال ثنا بن لهيعة بن عبيد الله بن لهيعة عن أبيه عن بن الزبير بطوله کوئی بھائی اگر اس کا ترجمہ کردے تو بہت مہربانی ہوگی۔ اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Syed_Muhammad_Ali مراسلہ: 21 اپریل 2013 Report Share مراسلہ: 21 اپریل 2013 (ترمیم شدہ) مات لنا ميت بالهند فذهبت فرأيت في طريقي إبليس يصلى على صخرة Sybarite bhai puri ibarat ka mafhoom to koi arbi-daan hi bta skta hai. Shayad Translating Team wale members help kr sken. Uper quote ki hui ibarat isi topic se ta'luq rakhti hai jis ka kam o besh mafhoom ye banta hai: وہ ھندوستان میں مر گیا میں وہاں گیا تو راستے میں دیکھا شیطان پہاڑ پر نماز پڑھتا تھا۔ واللہ اعلم بالصواب Edited 21 اپریل 2013 by Syed_Muhammad_Ali اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Saeedi مراسلہ: 22 اپریل 2013 Report Share مراسلہ: 22 اپریل 2013 786 5 اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Burhan25 مراسلہ: 22 اپریل 2013 Report Share مراسلہ: 22 اپریل 2013 جزاک اللہ خیر سید محمد علی بھائی میزان الاعتدال وغیرہ کا سکین بھی لگا دیجیے ۔ اللہ تعالیٰ عزوجل آپ سب کو اجر عظیم عطا فرمائے ۔آمین اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Syed_Muhammad_Ali مراسلہ: 22 اپریل 2013 Report Share مراسلہ: 22 اپریل 2013 ------------------------------------------------- 3 اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
RazaviTiger مراسلہ: 23 اپریل 2013 Report Share مراسلہ: 23 اپریل 2013 JazKALLAH saeedi bahi ..........................IQRAR shb aik to dobandi sawl kar ka bag jate hain pher reply nahi karte IQRAR shb guzarish ha ka ap na iterz kia us ka jawab AHL-E-SUNNAT na dia ap ja kar deo ka badoun sa b jawab la ayen taka pata chale ka ap haq ki tlash chate hain ya sirf fitna chate hain... اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toheedi Bhai مراسلہ: 23 اپریل 2013 Report Share مراسلہ: 23 اپریل 2013 (ترمیم شدہ) Edited 23 اپریل 2013 by Toheedi Bhai 2 اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Muslampak مراسلہ: 23 اپریل 2013 Report Share مراسلہ: 23 اپریل 2013 یہ تمام موضوع روایات ہیں ۔اس لیے ان کا الزام محدثین حضرات پر عائد نہیں ہوتا جبکہ احمد رضا خان صاحب پر الزام عائد ہو گا کیونکہ انہوں نے اس کو قبول کیا اور کسی جگہ موضوع نہیں کہا۔ اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Saeedi مراسلہ: 23 اپریل 2013 Report Share مراسلہ: 23 اپریل 2013 یہ تمام موضوع روایات ہیں ۔اس لیے ان کا الزام محدثین حضرات پر عائد نہیں ہوتا جبکہ احمد رضا خان صاحب پر الزام عائد ہو گا کیونکہ انہوں نے اس کو قبول کیا اور کسی جگہ موضوع نہیں کہا۔ اکیلے ابن جوزی نے موضوع کہا ھے اور وہ جرح میں متشدد ھے۔ کسی راوی کے غیرمعروف ھونے سے روایت ضعیف ھو جاتی ھے نہ کہ موضوع۔ الاصابہ فی معرفۃ الصحابہ میں حافظ ابن حجر عسقلانی نے اس روایت پر اعتماد کرتے ھوئے (فارعۃ الجنیہ)کا شمار صحابہ میں کیا ھے ۔ اسی طرح اعلیٰ حضرت نے یہ روایت حکایت کے رنگ میں ملفوظ میں بیان کی ھے۔ تو اس پر اعتراض کرنے سے پہلے حافظ ابن حجر عسقلانی کی اصابہ پر اعتراض کیا جائے۔ 4 اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
تجویز کردہ جواب
بحث میں حصہ لیں
آپ ابھی پوسٹ کرکے بعد میں رجسٹر ہوسکتے ہیں۔ اگر آپ پہلے سے رجسٹرڈ ہیں تو سائن اِن کریں اور اپنے اکاؤنٹ سے پوسٹ کریں۔
نوٹ: آپ کی پوسٹ ناظم کی اجازت کے بعد نظر آئے گی۔