Jump to content

Discussion : Akabir Ulama-E-Deoband Ki Kufria Ibaraat


-Mazhar-

تجویز کردہ جواب

Assalam Alaikum,

 

Main Barelviat ke baare mein kuch barelvi hazrat se baat cheet karna chahta hun, main ne Barelviat ke baare mein kuch books parhi hen. Main Alhamdulillah ek Deobandi hun. Main apne barelvi bhaiyon se discuss karna chahta hun.

 

Mera maqsad sirf aur sirf sach janna hai aur sach batana hai, kisi ki dil azari karna mera qattai maqsad nahin.

 

Jazakallah ul Khair!

Link to comment
Share on other sites

@Members

Mazhar Sahib nay English Section main topic bna kar Munazray ki khawhish zahir ki , is par members nay apni guzarishat ki thin.

Ab Jis Jis nay Munazra karna hay , wo aapas main mozu/sharait waghera tay kar lain. Baqi members beech main apni posts na krain. Koi bhi member khawh sunni ho ya deobandi , munazar hazrat k darmyan guftgoo na kray, Agar aap kisi ki bat ka reply krna chahtay hain to is therad k hwalay say new thread bna kar us main apni bat krain. Is topic main har banda apni bat na kray , takeh 2 banday aaram say apni discussion jari rakh skain.

..........

Ab Jis Sunni member nay munazra karna hay wo apni post is topic main krain. Baqi members doosray thread main apni bat kr sktay hain.

http://www.islamimeh...bout-barelviat/

Link to comment
Share on other sites

to kya mujhe apni baat shuru karne ki ijazat hai?

 

Ofcourse , Main nay uoopar likha bhi hay keh yeh topic SIRF aap aor jo Sunni bhai aap k sath munazra krain ge , un k leay hay. Lekin is topic main aap SIRF Sunni Munazar say guftugoo krain ge. Baqi members say bat krnay k leay new topic bna lijiay ga, ya jo topic aap nay pehlay bnaya tha us main bat kr sktay hain.

 

Next post Main mujhay reply mat kijiay ga , next post say aap Sunni Munazar say apni bat shuroo krain.

Link to comment
Share on other sites

بسم الله الرحمن الرحيم

 

Shuru karta hun Allah ke naam se. Allah Pak hum sab ko naik hidayat de aur haq janne ki aur seedhi raah pe chalne ki taufeeq ata farmaye aur RasoolAllah (peace be upon him) ki kaamil ataat humein naseeb farmaye. Aameen!

 

Main Alhamdulillah ek Deobandi hun aur yeh janna chahta hun ke kya Barelvi hazraat deobandion ko kaafir qarar dete hen?

Link to comment
Share on other sites

بسم اللہ الرحمٰن الرحیم ۔صلی اللہ علی النبی الامی و علیٰ آلہ وسلم۔

 

تکفیر کی وضاحت کنندہ

 

عبارت اسی فورم کے کسی تھریڈ سے لی گئی ھے ۔

 

تحذیرالناس کے متعلق ابتدا کریں۔

 

تحذیرالناس کتاب میں قاسم نانوتوی

 

نے جو پہلا پیراگراف لکھا ھے ۔آپ اُس کو پیش کریں اور

 

دفاع کریں تاکہ آپ کے دفاع پر نظر کی جائے۔ بسم اللہ !۔۔۔

Edited by Saeedi
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 3/22/2013 at 5:36 PM, Burhan25 said:
 

 

Brother , Guzarish hay keh Pehlay Tahzeer Un Nas ki ebarat par Saeedi Sahib guftugoo farma lain bad main aap bhi Mazhar sahib say bat kar lijiay ga. Shukria

 

@Members

 

Next agar kisi nay beech main post ki , to baghair btaye delete kar di jaye gi. Agar koi member Mazhar sahib Say deegar ebaraat par guftugoo karna chahta hay to filhal sabar karainm takeh Aik Mozu par guftugoo ho skay.

 

Agar Kisi aor Member nay Mazhar sahib k ilawa kisi aor member say bat krni hay to new topic bna lijiay . Shukria

Link to comment
Share on other sites

میں نے تحذیرالناس کے پہلےپیراگراف کی بات کردی تھی۔

 

آپ نے بلا وجہ انتظار کیا ۔

 

لیجئے عبارت پیش ھے:۔۔۔

 

عوام کے خیال میں تو رسول اللہ صلعم کا خاتم ھونا بایں معنی

 

ھے کہ آپ کا زمانہ انبیاء سابق کے زمانہ کے بعد اور آپ سب

 

میں آخر نبی ھیں۔ مگر اھل فہم پر روشن ھوگا کہ ۔۔۔۔الخ

تبصرہ یہ ھے۔

 

نانوتوی یہ کہہ رھا ھے کہ

 

خاتم النبیین کا معنی آخری نبی

 

ماننا عوام کا خیال ھے جو اھل فہم نہیں ھیں۔

 

حالانکہ یہ رسول اللہ

(saw) کی تعلیم ھے۔ اور جمیع صحابہ

 

کا عقیدہ ھے۔ اُن کو عوام ( بمقابلہ اھل فہم) کہنا کفر ھے۔

 

منافقین نے اُن کو سفہاء (نا فہم) کہا تھا۔ یہی کچھ بانی دیوبندیت

 

کہہ رھا ھے۔ اللہ کی پناہ۔

Edited by Saeedi
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

میں نے تحذیرالناس کے پہلےپیراگراف کی بات کردی تھی۔

 

آپ نے بلا وجہ انتظار کیا ۔

 

لیجئے عبارت پیش ھے:۔۔۔

 

 

تبصرہ یہ ھے۔

نانوتوی یہ کہہ رھا ھے کہ

خاتم النبیین کا معنی آخری نبی

ماننا عوام کا خیال ھے جو اھل فہم نہیں ھیں۔

حالانکہ یہ رسول اللہ

(saw) کی تعلیم ھے۔ اور جمیع صحابہ

کا عقیدہ ھے۔ اُن کو عوام ( بمقابلہ اھل فہم) کہنا کفر ھے۔

منافقین نے اُن کو سفہاء (نا فہم) کہا تھا۔ یہی کچھ بانی دیوبندیت

کہہ رھا ھے۔ اللہ کی پناہ۔

 

to aap ke kehne ka maqsad yeh hai ke maulana sheikh qasim nanotvi apni is ibarat se khatm-e-nabuwwat ka inkar kar rahe hen aur yeh keh rahe hen ke RasoolAllah (peace be upon him) aakhri nabi nahin hen (nauzubillah)?

Link to comment
Share on other sites

to aap ke kehne ka maqsad yeh hai ke maulana sheikh qasim nanotvi apni is ibarat se khatm-e-nabuwwat ka inkar kar rahe hen aur yeh keh rahe hen ke RasoolAllah (peace be upon him) aakhri nabi nahin hen (nauzubillah)?

جناب ! آپ پڑھیں اور پھر بولیں۔

 

یہاں میں نے یہ بات نہیں چھیڑی کہ قاسم نانوتوی آپ

(saw) کو

 

آخری نبی مانتا ھے یا نہیں؟

 

میں نے لکھا ھے کہ نانوتوی نے لفظ خاتم النبیین کا معنی آخری نبی

 

کرنے والوں کو عوام قرار دے کر اور اھل فہم نہ مان کر رسول اللہ

(saw) اور

 

صحابہ کرام

(raa) کی گستاخی کی ھے اور یہ کفر ھے۔

Edited by Saeedi
  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

جناب ! آپ پڑھیں اور پھر بولیں۔

 

یہاں میں نے یہ بات نہیں چھیڑی کہ قاسم نانوتوی آپ

(saw) کو

 

آخری نبی مانتا ھے یا نہیں؟

 

میں نے لکھا ھے کہ نانوتوی نے لفظ خاتم النبیین کا معنی آخری نبی

 

کرنے والوں کو عوام قرار دے کر اور اھل فہم نہ مان کر رسول اللہ

(saw) اور

 

صحابہ کرام

(raa) کی گستاخی کی ھے اور یہ کفر ھے۔

 

to ap kya kehte hen ke shiekh qasim nanotvi Nabi Pak (peace be upon him) ko aakhri nabi maante hen ya nahin?

Link to comment
Share on other sites

to ap kya kehte hen ke shiekh qasim nanotvi Nabi Pak (peace be upon him) ko aakhri nabi maante hen ya nahin?

 

جناب والا!۔۔

 

قاسم نانوتوی آخری نبی مانتا ھے یا نہیں؟ یہ بحث تو ابھی میں نے

 

چھیڑی ھی نہیں۔ جب موضوع آگے چلے گا تو یہ بحث بھی آئے گی۔

 

اور میں ثابت کروں گا کہ نانوتوی آخری نبی مانے یا نہ مانے ، وہ ھر

 

دو صورت میں کافر ھی ثابت ھوتا ھے۔

 

بہرحال اِس وقت

آپ موجودہ بات کا جواب دیں کہ

 

نانوتوی نے لفظ خاتم النبیین کا معنی آخری نبی

کرنے والوں کو عوام قرار دے کر اور اھل فہم نہ مان کر رسول اللہ

(saw) اور

صحابہ کرام

(raa) کی گستاخی کی ھے اور یہ کفر ھے۔

مناظرہ کا شوق ھے تو یہ گستاخی والا کفر پہلے اٹھائیں پھر اور بات کریں

Edited by Saeedi
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

مراسلہ: (ترمیم شدہ)

جناب والا!۔۔

 

قاسم نانوتوی آخری نبی مانتا ھے یا نہیں؟ یہ بحث تو ابھی میں نے

 

چھیڑی ھی نہیں۔ جب موضوع آگے چلے گا تو یہ بحث بھی آئے گی۔

 

آپ موجودہ بات کا جواب دیں کہ

 

مناظرہ کا شوق ھے تو یہ گستاخی والا کفر پہلے اٹھائیں پھر اور بات کریں

 

to main bhi jawab ke taur pe ap se sawal kar raha hun, ap barah-e-karam mujhe jawab deden ke aap ke nazdeek shiekh qasim nanotvi Nabi Pak (peace be upon him) ko aakhri nabi maante hen ya nahin? Phir InshaAllah baat ko aage barhaenge.

Edited by -Mazhar-
Link to comment
Share on other sites

نانوتوی نے لفظ خاتم النبیین کا معنی آخری نبی

کرنے والوں کو عوام قرار دے کر اور اھل فہم نہ مان کر

رسول اللہ

(saw) اور

صحابہ کرام

(raa) کی گستاخی کی ھے اور یہ کفر ھے۔

 

اس کا جواب تو آپ نہیں دیں گے۔

مگر چلئے میں آپ کی بات کی طرف آجاتا ھوں۔

جناب کے نانوتوی نے سرکار

(saw) کو آخری نبی ماننے کا قول بھی کیا

ھے

مگر وہ ساتھ ھی آپ

(saw) کو آخری نبی ماننا آپ (saw) کی شان کے لائق

نہیں مانتا۔ ملاحظہ ھو :۔۔۔

شایان شان محمدی صلعم خاتمیت مرتبی ھے، نہ زمانی۔ ص۱۱۔

تو جب اُس کے نزدیک سرکار

(saw) کو آخری نبی ماننا آپ (saw) کے

شایان شان

ھی نہیں۔ تو آپ

(saw) کو آخری نبی ماننا اُس کے نزدیک خلاف شان

ھوا۔

تو وہ آپ

(saw) کو آخری نبی ماننے کو شان کے لائق نہ مانتے

ھوئے اگرآپ

(saw) کو آخری

نبی مانتا بھی ھے توبھی شایان شان نہ ماننے سے نہ ماننے والا

ھی ھوا۔

یہ ایسے سمجھیں کہ کوئی کہے کہ میں نانوتوی کو عالم شمار

ھونے

 

کے لائق نہیں مانتا تاھم پھر بھی اُسے عالم مان لیتا ھوں۔ تو یہ

رعایتی

ماننا کیسے ماننا مانا جاسکتا ھے۔

Edited by Saeedi
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

مراسلہ: (ترمیم شدہ)

نانوتوی نے سرکار

(saw) کو آخری نبی ماننے کا قول بھی کیا

ھے

مگر وہ ساتھ ھی آپ

(saw) کو آخری نبی ماننا آپ (saw) کی شان کے لائق

نہیں مانتا

 

underline alfaz ghaur se parhen aur bar bar parhen:

 

شایان شان محمدی صلعم خاتمیت مرتبی ھے، نہ زمانی۔ ص۱۱

Edited by -Mazhar-
Link to comment
Share on other sites

مراسلہ: (ترمیم شدہ)

ab mujhe yaqeen hai ke ap ko sheikh nanotvi sahb ki is ibarat ka jawab mil gaya hoga:

 

عوام کے خیال میں تو رسول اللہ صلعم کا خاتم ھونا بایں معنی ھے کہ آپ کا زمانہ انبیاء سابق کے زمانہ کے بعد اور آپ سب میں آخر نبی ھیں۔ مگر اھل فہم پر روشن ھوگا کہ ۔۔۔۔الخ

 

agar nahin mila to is ka matlab saaf hai ke sheikh nanotvi sahb yahan khatmiat e zamani ki baat kar rahe hen yani agar awam sirf yeh samajhti hai ke ""RasoolAllah (peace be upon him) tamaam nabion ke baad sab se aakhir mein aye hen aur isi ka matlab "Khatim un Nabiyyeen" hai"" to aesa nahin hai kyun ke is mein Huzur Pak (peace be upon him) ki fazilat numayan nahin hoti jabke fazilat khatmiate e martabi mein numayan hoti hai. To Khatim un Nabiyyeen ke maane sirf aakhri mein aana nahin hai balke khatmiat e martabi bhi hai.

 

Ummeed hai ab baat saaf hogayi hai.

Edited by -Mazhar-
Link to comment
Share on other sites

underline alfaz ghaur se parhen aur bar bar parhen:

 

شایان شان محمدی صلعم خاتمیت مرتبی ھے، نہ زمانی۔ ص۱۱

 

کیا کہا؟ کہ: نبی آخرالزمان ھونا آپ

(saw) کے شایان شان نہیں؟ معاذاللہ۔

 

ایسا مانتے ھوئے آپ

(saw) کو آخری نبی ماننا گستاخی نہیں تو اور کیا ھے؟

Edited by Saeedi
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

is ka matlab saaf hai ke sheikh nanotvi sahb yahan khatmiat e zamani ki baat kar rahe hen

yani agar awam sirf yeh samajhti hai ke ""RasoolAllah (peace be upon him) tamaam nabion ke baad sab se aakhir mein aye hen to isi ka matlab "Khatim un Nabiyyeen" hai"" to aesa nahin hai kyun ke is mein Huzur Pak (peace be upon him) ki fazilat numayan nahin hoti jabke fazilat khatmiate e martabi mein numayan hoti hai. To Khatim un Nabiyyeen ke maane sirf aakhri mein aana nahin hai balke khatmiat e martabi bhi hai.

 

جناب آپ غلط کہہ رھے ھیں۔ نانوتوی کے کلام میں حصر کا کوئی

 

کلمہ موجود نہیں۔اگر وہ لکھتا کہ (بایں معنی ھی ھے) یا (فقط بایں

 

معنی ھے) یا(صرف بایں معنی ھے) تو حصر کا دعویٰ ھو سکتا تھا

 

پھر نانوتوی نے اھل فہم بن کر جتنے اعتراضات کئے ھیں وہ سب

 

کے سب آخری نبی پر ھیں ۔ نہ کہ حصر کے اثبات پر۔

 

پس نانوتوی کی تحریر کا حاصل یہ ٹھہرا کہ

 

جو بھی خاتم النبیین کا معنی آخری نبی کر گیا ھے وہ

 

عوام ھے اھل فہم سے نہیں۔

 

اور نبی کریم

(saw)اور صحابہ کرام (raa) کی گستاخی ھے۔ اورکفر ھے۔

Edited by Saeedi
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

مراسلہ: (ترمیم شدہ)

 

کیا کہا؟ کہ: نبی آخرالزمان ھونا آپ

(saw) کے شایان شان نہیں؟ معاذاللہ۔

 

ایسا مانتے ھوئے آپ

(saw) کو آخری نبی ماننا گستاخی نہیں تو اور کیا ھے؟

 

ap ko kya hogaya hai jo bat pehle hai wo ap nahin parh rahe aur jo bad mein hai sirf wohi parh rahe hen.

 

pehle likha hai ke:

 

shaayaan e shaan RasoolAllah (peace be upon him) ki khatmiat e martabi mein hai.

 

شایان شان محمدی صلعم خاتمیت مرتبی ھے

Edited by -Mazhar-
Link to comment
Share on other sites

مراسلہ: (ترمیم شدہ)

 

جناب آپ غلط کہہ رھے ھیں۔ نانوتوی کے کلام میں حصر کا کوئی

 

کلمہ موجود نہیں۔اگر وہ لکھتا کہ (بایں معنی ھی ھے) یا (فقط بایں

 

معنی ھے) یا(صرف بایں معنی ھے) تو حصر کا دعویٰ ھو سکتا تھا

 

پھر نانوتوی نے اھل فہم بن کر جتنے اعتراضات کئے ھیں وہ سب

 

کے سب آخری نبی پر ھیں ۔ نہ کہ حصر کے اثبات پر۔

 

پس نانوتوی کی تحریر کا حاصل یہ ٹھہرا کہ

 

جو بھی خاتم النبیین کا معنی آخری نبی کر گیا ھے وہ

 

عوام ھے اھل فہم سے نہیں۔

 

اور نبی کریم

(saw)اور صحابہ کرام (raa) کی گستاخی ھے۔ اورکفر ھے۔

 

agar ibarat mein hasar nahin hai to lazim ata hai ke sheikh nanotvi sahb ne inkar e khatm e nabuwwat kya ho, agar inkar e khatm e nabuwwat nahin kya (aur beshak nahin kya) to hasar mana jaega.

Edited by -Mazhar-
Link to comment
Share on other sites

Guest
مزید جوابات کیلئے یہ ٹاپک بند کر دیا گیا ہے
  • حالیہ دیکھنے والے   0 اراکین

    • کوئی رجسٹرڈ رُکن اس صفحے کو نہیں دیکھ رہا
×
×
  • Create New...