Jump to content

Discussion : Akabir Ulama-E-Deoband Ki Kufria Ibaraat


-Mazhar-

تجویز کردہ جواب

post # 52 mein jawab de chuka hun, khud parh len,halanke wahan main ne doosri dafa samjhaya hai aap ko phir bhi ap ki ek hi ratt hai ke jawab nahin dya. mera wo post ghaur se parhen aur toba Karen.

 

aur us ke saath saath post 69 bhi dekhen, tamam sawalon ka jawab mil jaega, main ne apni baat saabit karchuka hun.

 

اگر آپ کا جواب تحذیرالناس کی یہی خودساختہ تشریح ہے تو یہ بتادیں کہ اس تشریح کے اثبات میں بھی کوئی دلیل ہے آپ کے پاس؟ اس قسم کی ذاتی اور غیراسلامی تشریح قرآن و حدیث میں وارد ہے؟ کیا قرونِ ثلثہ سے اس قسم کی تشریح کا اثبات پیش کرسکتے ہیں؟ اگر نہیں تو پھر دیوبندی اصولوں کے تحت یہ تشریح کل بدعۃ ضلالۃ کے ضمرے میں کیوں نہیں آتی؟

 

جس معنی کو نانوتوی عوام کا خیال بتلا رہے ہیں اس پر اجماعِ صحابہ، اجماعِ علما و امت ہے۔ تو پھر کیا یہ ثابت نہیں ہوتا کہ نانوتوی کے اس مردود قول کے اثبات میں سوائے دیوبندیوں کے اور کسی کا قول موجود نہیں؟ اگر ہے تو پیش کریں۔

Link to comment
Share on other sites

مراسلہ: (ترمیم شدہ)

Interruption k liyee sorry,

 

Main sirf ye pochna chahoon ga k Almuhand ki tasdeeq likhne waly Ulma kia wahi thay jinhoon ne hasam ul Harmain ki tasdeeq ki,

Jahaan tk mere ilm main ha almuhand ki tsdeeq krne waloon aor hasam ul Hrmain ki tasdeeq krne waloon main frq ha.

 

madinah ke mufti ahmed barzanji ke risalay "ghayat ul mamool" mein un ulemaon ki tasdeeq hai

 

post-14527-0-26094000-1367730897_thumb.jpg

 

aur dosri bat ye keh jab al-muhind chapi, us ke baad se raza khan barelvi ne is jawab nahin diya, wo khamosh hogaye, un ki koi bhi tasneef is ke jawab mein nahin hai, goya ke unhon ne apne takfeeri fatwe wapis leliye aur toba karli. lekin barelvion ne yeh ilzamaat jari rakhe.

Edited by -Mazhar-
Link to comment
Share on other sites

 

اگر آپ کا جواب تحذیرالناس کی یہی خودساختہ تشریح ہے تو یہ بتادیں کہ اس تشریح کے اثبات میں بھی کوئی دلیل ہے آپ کے پاس؟ اس قسم کی ذاتی اور غیراسلامی تشریح قرآن و حدیث میں وارد ہے؟ کیا قرونِ ثلثہ سے اس قسم کی تشریح کا اثبات پیش کرسکتے ہیں؟ اگر نہیں تو پھر دیوبندی اصولوں کے تحت یہ تشریح کل بدعۃ ضلالۃ کے ضمرے میں کیوں نہیں آتی؟

 

جس معنی کو نانوتوی عوام کا خیال بتلا رہے ہیں اس پر اجماعِ صحابہ، اجماعِ علما و امت ہے۔ تو پھر کیا یہ ثابت نہیں ہوتا کہ نانوتوی کے اس مردود قول کے اثبات میں سوائے دیوبندیوں کے اور کسی کا قول موجود نہیں؟ اگر ہے تو پیش کریں۔

 

 

pehli bat to yeh ke yahan filhal tashreeh ki bat nahin horahi. main ne yeh saabit kardya hai ke molana nanotvi sahb ne koi aesi bat nahin ki ke un pe yeh ilzam lagaya jae. ap ko jab jawab mil jata hai to ap uchal kar agli bat shuru kardete hen. lekin yeh chaalen yahan nahin chalengi.

Link to comment
Share on other sites

 

pehli bat to yeh ke yahan filhal tashreeh ki bat nahin horahi. main ne yeh saabit kardya hai ke molana nanotvi sahb ne koi aesi bat nahin ki ke un pe yeh ilzam lagaya jae. ap ko jab jawab mil jata hai to ap uchal kar agli bat shuru kardete hen. lekin yeh chaalen yahan nahin chalengi.

 

دیوبندی عوام کی واقعی بڑی عجیب وغریب منطق ہے۔ میاں جی اگر صرف عبارت پر ہی بحث کرنی تھی تو نانوتوی کے بکے کفر کے دفاع میں اس کی عبارت کی تشریح پیش ہی کیوں کی؟ اسی لئے نا کہ بقول آپ کے اس عبارت کو ہم سمجھ نہیں پائے اور سمجھانے کے لئے آپ نے اس تشریح کی۔ تو پھر اگر یہ تشریح واقعی دینِ اسلام کے مطابق ہے تو اس کا اثبات اسلامی تاریخ میں کہیں تو ہوگا؟ اگر ہے تو پیش کریں نہیں تو آپ دیوبندی کے اصول کے تحت کل بدعۃ ضلالۃ کے تحت بدعتی عبارت اور تشریح قرار دے کر سچے پکے دیوبندی ہونے کا ثبوت دیں۔

 

ویسے تو قارئین پر آپ کی جہالت و خجالت بہت اچھی طرح واضح ہوچکی ہے۔ اور اتمامِ حجت کے لئے یہ سوال آپ کا قبر تک پیچھا نہ چھوڑے گا۔ خدا کا خوف کریں اور تھوڑی دیر کے لئے ٹھنڈے دماغ سے سوچیں کہ یہ کیسی عبارت اور کیسا عقیدہ ہے جس کے ثبوت میں آپ کے پاس کا نا کوئی آیت ہے نا حدیث، نا اقوالِ صحابہ ہے نا اقوالِ ائما۔ صرف ذاتی تاویلات کے سوا ہے ہی کیا اس گندے عقیدے کے دفاع میں دیوبندیوں کے پاس؟

 

اور یہ جو نام آپ نے پیش کئے ہیں ان کی تقریظات غایۃالمامول پر ہیں ناکہ المہند پر۔ اور یہ تو میں پورے یقین سے کہہ سکتا ہوں کہ آپنے غایۃالمامول پڑھنا تو کجا دیکھی تک بھی نا ہوگی۔ یہاں غایۃالمامول پر اعتماد کرتے ہوئے اسے پیش کرکے آپ نے فضلائے دیوبندی کو کفر کی اقبالی ڈگری دی ہے۔ توفیق ہو تو غایۃالمامول کو خود اپنی آنکھوں سے پڑھئیے گا آپ کو خود علامہ برزنجی کا یہ قول لکھا مل جائے گا کہ انہوں نے حسام الحرمین پر تقریظ وتصدیق لکھی۔  یہ رسالہ علامہ برزنجی نے حسام الحرمین سے پہلے ہند سے علومِ خمسہ کے متعلق آنے والے ایک سوال کے جواب میں لکھا۔ حسام الحرمین پر علامہ برزنجی نے تقریظ و تصدیق اس رسالے کے بعد لکھی۔

 

مختصر یہ کہ علامہ برزنجی نے اعلیٰحضرت سے صرف علومِ خمسہ کے مسئلے میں اختلاف کیا اور باوجود اس اختلاف کے حسام الحرمین میں اعلیٰحضرت کے ان القابات سے مخاطب کرتے ہیں صاحب تحقیق و تنقیح و تدفیق و تزئین، عالم اہلسنت و الجماعت

 

post-1827-0-41077900-1352803023.jpg

post-1827-0-72669900-1352803034.jpg

Link to comment
Share on other sites

post 81 ka jawab:

 

ap ne kaha toba ke bad sawal ka matlab nahin rehta, to janab yahan pe baat Hazrat Aisha (ra) ki hai, un ki shan mein gustakhi ki hai, ap kyun Is ko halka le rahe hen. Aakhir toba jab hi kyun ki jab zinda rehna azab hogaya, logon ne awaz uthai, is ka saf matlab yeh hai ke mehboob khan ko pata tha ke yeh ashaar gustakhana hen aur wo un ko jaan boojh kar chupa rahe the, aur jab jaan pe ban ayi to jhoot bol dya key eh sher umme zara pe lagey.

 

Ap ne qaseedey ki baat ki, aur ap bat ko taalne ke liye kahan se kahan le gaye. Janab agar wo ashaar raza khan ne umme zara k liye likhe the to un ki zadd to hazrat aisha (ra) pe bhi aayi na, us hadees ke hawale se jo main ne pesh ki, is ka kya jawab hai ap ke pas? Is ki toba kon karega?

 

Ap ne kaha ke qadiani ke khilaf molana gangohi sahb ka fatwa dikhaon, to jawab yeh hai ke hum to deobandion ke kayi fatwe dikha sakte hen ke jin mein qadianion ko kafir kaha hai, lekin aap ek fatwa bhi nahin de sakte ke raza khan ke ilava kisi ne Hassam ul harmain ki taeed ki ho aur deobanion ke khilaf fatwe diye hon.

 

Deobandion ne to khul kar qadioanion ke khilaf baaten kin lekin raza khan ke ilava aur kis ne deobanidon ko kafir kaha?

 

Aap ne kaha ke firqay molana ismail ne banaye lekin raza khan ke sawaneh nigar qaari ahmed likhte hen ke "raza khan 50 saal isi koshish mein rahe yahan tak ke 2 firqay qaim hogaye, barelvi aur deobandi". (sawaneh alahazrat pg8)

 

Ap ne kaha ke ap ne inak + iqrar ko munafiqat kaha lekin aap khud sochen ke inkaar hai kahan? Main ne aap ko itne saare hawale diye khud tehzeer un naas mein se jis mein khule taur pe iqrar hi iqrar hai, lekin aap asaan ibarat ko maanne ke bajae, mushkil ibarat mein un ke inkaar ko hi dhoond rahe hen, kuch to insaf kijiye.

 

Musannif khud khullam kulla keh raha hai ke yeh hamare upper ilzam aur iftira hai jhoot hai hamare aese aqaid nahin hen (dekhiye al-muhind, munazrae ajeeba), hum to aesa mane wale ko kaafir jante hen, hum nabuwwat ko apna deen aur emaan maante hen. Ab in baton ke baad aap phir wohi mushkil ibarat ko pakar kar bethe hen, yeh kahan ka insaaf hai?

 

Khudaara khudaara mere bhayion aesa nahin karo, takfeer chor do, un ke iqraar ko tasleem karlo warna qayamat mein ruswa hojaoge, khuda ke waste ab bhi waqt hai soch lo medaan e hasher mein kya hisaab dogay?

 

peer karam ali shah ka moaqaf kya tha aap bhi parhen:

 

post-14527-0-50312100-1368276420_thumb.jpg

post-14527-0-42555600-1368276427_thumb.jpg

 

peer karam ali shah "zia ul quran" mein likhte hen ke deen ke usooli masail mein jese tauheed, risalat aur khatme nabuwwat wagera mein donon mein kulli ittefaq hai. 

 

ap ne al-muhind ka hawala diya ke aur us mein al-muhind ka mayaar bataya, is jawab yeh hai ke al-muhind Hassam ul harmain ka hi jawab hai, Hassam ul harmain mein jo jo ilzamaat hen un ke jawabaat diye gaye hen aur un par tasdeeqaat hen, agar bil-farz Hassam ul harmain ka fatwa ap jaiz samajhte hen to al-muhind ka kyun nahin? aur main sabit karchuka hun ke khud raza khan ke mutabiq fatwa lene ka tariqa yeh nahin hai to bas hassam ul harmain ki dhajjian to usi waqt ur chuki hen.

 

ulema harmain ne "agar" ki shart lagai aur likha ke "yeh hukum un logon ka hai ke agar un se yeh baaten saabit hon". jab ulema e harmain ko wo ibraten dekhne ka moqa hi nahin mila to phir yeh fatwa kis kaam ka, yeh fatwa to un ke liye hai jin ki aesi ibaraten hun, ulema deoband ki aesi ibaraten hen hi nahin, aur na hi kisi fatwe mein ulema e harmain ne kaha ke ulema e deoband kaafir hen.

 

kayi ulemaon ne apne bayan me bhi yehi shart rakhi. kisi aalim ne bhi ye nahin kaha ke hum ne ulema deoband ki in ibaraton ko dekha hai aur un ko wese hi paya hai jese ke raza khan barelvi ne paya.

 

sheikh taufeeq shabli ki taqreez is sari saazish pe paani bahadeti hai

 

post-14527-0-42679900-1368277104_thumb.jpg

post-14527-0-71727000-1368277115_thumb.jpg

 

kon se ulema hen jinhon ne hassam ul harmain ki taeed likhi? taeed to door ki baat, raza khan barelvi ko to koi janta bhi nahin hai:

 

post-14527-0-53305500-1368277268_thumb.jpg

post-14527-0-61270700-1368277274_thumb.jpg

 

isi takfeer ki waja se un ki position kya hai wo ap khud hi dekh len.

 

post-14527-0-24019500-1368277346_thumb.jpg

post-14527-0-84762700-1368277385_thumb.jpg

post-14527-0-59644600-1368277393_thumb.jpg

 

aj kon sa barelvi hai jo in fatwon pe amal karta ho:

 

post-14527-0-88408500-1368277408_thumb.jpg

 

aur suno, hassam ul harmain ke jawab mein al-muhind likhi gayi jis mein ilzamaat ke jawabaat aur ahle sunnat ka sahih aqeeda diya gaya. al-muhind ke chapne ke baad bhi raza khan 12 saal tak zinda rahe lekin unhon ne al-muhind ka jawab nahin diya yahan tak ke un ke saathiyon ne yeh samajh lya ke aap ne apne fatwe wapis leliye hen aur toba karli hai. to aakhir unhon ne jawab kyun nahin diya is ka?

 

aur, agar hassam ul harmain ke fatwe sahih hen to raza khan barelvi ne molana ismail shaheed ko kaafir kyun nahin kaha bawajood is ke ke un par ilzamon ki bochaar laga di, kya waja thi ke un ke bare mein aesa likha ke "un ko kafir na kahen, yeh sahih hai aur isi mein istiqamat hai".

 

saeedi sahb,

raza khan ne hassam ul harmain mein jo ibarat likhi hai, wo musalsal ibarat tehzeer un naas mein kahin bhi nahin hai.

 

Aur jee han al-muhind mein 26 sawalon ke jawabat, Hassam ul harmain ke aetrazaat ke jawab the.

Link to comment
Share on other sites

میں نے بارہا تجربہ کیا کہ دیوبندی فطرتاّ بےشرم ہوتے ہیں اور کئی سالوں میں ابتک کسی نے اس نظریہ کے خلاف سوچنے کا موقع دیا ہی نہیں البتہ آپ جیسوں اس خیال کو تقویت ہی دی ہے۔ آپ کو پہلے بھی منتبہ کیا کہ غیرمتعلقہ الزامات کو علیحدہ ٹاپک میں پیش کریں حتیٰ کہ آپ کی آسانی کے لئے آپ کو ٹاپک کا لنک بھی دے دیا لیکن پھر بھی دیوبندیت کا مظاہرہ کرتے ہوئے آپ پھر حدائقِ بخشش حصہ سوم پر بحث کئے جارہےہیں۔ 

 

اتمامِ حجت کے لئے سعیدی صاحب نے مختصر جواب دیا تو وہ آپ سمجھ ہی نہیں پائے الٹا وہی بےوقوفانہ اعتراض پھرسے کردیا۔ اب اسے آپ اپنے لئے آخری تنبیہہ سمجھیئے گا۔ آگے سے اس ٹاپک میں تحذیرالناس کی عبارت کے علاوہ کسی دوسرے مضمون کو چھیڑ کر گفتگو کو خواہ مخواہ تویل کرنے کی کوشش کی تو آپ کی پوسٹ فوراّ ہٹا دی جائے گی۔ اور میں یہ بھی جانتا ہوں کہ اس تنبیہہ کے  جواب میں بھی آپ پر کچھ اثر نہیں ہونا الٹا آپ رونا ہی مچائیں گے۔ اس لئے اس آخری تنبیہہ کے ساتھ یہ آخری جواب بھی پڑھ لیں۔

 



post 81 ka jawab:

 

ap ne kaha toba ke bad sawal ka matlab nahin rehta, to janab yahan pe baat Hazrat Aisha (ra) ki hai, un ki shan mein gustakhi ki hai, ap kyun Is ko halka le rahe hen. Aakhir toba jab hi kyun ki jab zinda rehna azab hogaya, logon ne awaz uthai, is ka saf matlab yeh hai ke mehboob khan ko pata tha ke yeh ashaar gustakhana hen aur wo un ko jaan boojh kar chupa rahe the, aur jab jaan pe ban ayi to jhoot bol dya key eh sher umme zara pe lagey.

 

Ap ne qaseedey ki baat ki, aur ap bat ko taalne ke liye kahan se kahan le gaye. Janab agar wo ashaar raza khan ne umme zara k liye likhe the to un ki zadd to hazrat aisha  (ra) pe bhi aayi na, us hadees ke hawale se jo main ne pesh ki, is ka kya jawab hai ap ke pas? Is ki toba kon karega?

 

 توبہ قبول ہونے یا نا ہونے کا فیصلہ کرنے کی آپ دیوبندیوں کی اوقات نہیں۔ یہ معاملہ بندے اور اس کے رب کا ہے۔ آپ یہاں حضرت عائشہ رضی اللہ عنہا کی بات کررہے ہیں آئیے دارالعلوم دیوبند کا حضور پرنور صلی اللہ علیہ وسلم کی گستاخی کرنے اور پھر توبہ کرنے والے کے متعلق فتویٰ پڑھیئے۔

 

Untitled-1.jpg

 

یہ تو ہوگیا دیوبندیوں کا تھپڑ دیوبندیوں کے منہ پر۔ اب آئیے مولانا محبوب علی خان کی توبہ اور حدائقِ بخشش حصہ سوم کی طرف۔

 

 

1.gif

2.gif

3.gif

4.gif

5.gif

6.gif

7.gif

8.gif

9.gif

10.gif

11.gif

12.gif

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

مراسلہ: (ترمیم شدہ)

Post 84 ka jawab:

 

main bhi to yehi keh raha hun ke deobandion ne qadiani ko kafir kaha hai us ke fatwe ap ko dikha sakta hun, molana rasheed ahmed bhi deobandi the, lekin ap koi fatwa to dikhaen raza khan ke ilava jis mein molana qasim nanotvi ko kafir kaha ho?

 

Apne kaha ke ap molana ismail dehelvi ke bare mein dikha sakte hen ke unhon ne musalmano ko laraya, lekin bhai main ne to ap ko ap ke ghar ki shahadat dikhadin, us ka kya jawab hai ap ke pas? Kya qaari ahmed ne aur deegar logon ne galat likha hai? To un ke khilaf fatwa dikhado phir aage bat karo.

 

Ap ne inkar + iqrar ki bat ki to pehli bat yeh hai ke inkar to hai hi nahin, lekin agar bil-farz hai bhi to wo hai ek jaga aur iqraar kayi jaga hai, aur wo bhi inkar ki tuhmat ke jawab mein iqrar hai to insaf yehi hai ke iqrar mana jae.

 

Yahan ghaur kijiye ke munazra e ajeeba mein iqrar tehzeer wale ilzam ke jawab mein hai to baat saaf hogayi. Jab aap iqrar maante hen to yeh kehna ke sheikh nanotvi khatm e nabuwwat ke munkir hen, jhoot hai.

 

Wah janab wah, ap ne “tehzeer un naas meri nazar mein” ka jawab diya hi nahin ke peer sahib sheikh qasim nanotvi ko khatm e nabuwwat ka munkir nahin samajhte, lekin raza khan samajhte hen,  to saabit hogaya ke peer sahib molana nanotvi ko kafir nahin kehte aur na hi unhon ne hussam ul harmain ki taeed ki hai, agar taeed ki hoti to un ki ibarat se wohi akhaz karte jo raza khan ne kiya, Wo to ap ki tarah un ko munafiq nahin kehte balke un ke iqraar ko hi maante hen, to ab un ke khilaf fatwa do.

 

main baat samajh hi raha hun jabhi to keh raha hun ke jab ap hussam ul harmain ka fatwa sahih samajhte hen to al-muhind ka kyun nahin? Jawab den.

 

Ap ne kaha ke Fatwe dene walon mein abdul haq sahb bhi the, to bhai aur ulema kya wahan nahin the? Poore aalame islam mein aur haq goo musalman kahan the? Kya wo in sab cheezon se be khabar the?

 

Aur bhai al-muhind harmain shareefain ke sawalon ke jawab mein likhi gayi, jitney sawaal kiye, un ke 2 tok jawabat diye gaye, aur yeh bataya gaya key yeh un ke khilaf ek sazish hai aur jhoot aur iftira hai. Agar tum hussam ul harmain ko mante ho to al-muhind ko bhi maano. Al-muhind ki tasdeeq se hussam ul harmain nakamyab hogayi thi kyun ke al-muhind barah e raast hussam ka jawab thi.

 

Tum phir khulaase pe atke ho, bhai hussam ki tasdeeq mein agar ki shart hai, is mein al-muhind kahan se agayi? Wo to bad ki baat hai, hussam ki tasdeeq hi shartia hai to fatwa to aam hua khas nahin, hussam ki taqreez mein hai ke agar aese aqaid un ke hen to wo kafir hen, lekin aese aqaid hen hi nahin kyun ke al-muhind mein baat saaf hogayi.

 

Al-muhind ki baat to bad mein karo na pehle taqreez mein agar ki shart to dekh lo.

Main ne ap ko ap ke ghar ki shahadat di ke raza khan ke bare meinn ap ke log kya kehte hen is ka kya jawab hai ap ke pas?

 

Hussam mein ibaraat ka sahih tarjuma hai hi nahin:

 

post-14527-0-96051500-1368986220_thumb.jpg

 

Aur dosri bat yeh ke ap ne jo shart banai hai wo galat hai kyun ke hussam mein kufr lagaya gaya hai jabke al-muhind mein us ka jawab hai. Yani ke hussam mein taqreez kufr ke fatwe ki hai lekin al-muhind mein taqreez aqaid ke sahih hone ki hai, is mein farq hai.

 

Yani ke aap mante hen ke raza khan ke dost un ko chor gaye to bhai ab un ke doston pe bhi fatwe lagao, kyun ke hussma mein hai “jo un ke kufr mein shak karey wo bhi kafir hai”. To ab un ke doston ke khilaf fatwa lao phir bat karo.

 

Tum ne kaha ke aam deobandi bekhabar hen, to yeh is ka suboot hai ke raza khan ki takfeeri muhim kamyab nahin hosaki aur us ko is waqt to kaja, un hi ki hayat mein koi nahin janta tha.

 

Sawal kya ke al-muhind mein molana ismail ki takfeer kahan likhi hai? Kya matlab main samjha hi nahi ap ka sawal? main to yeh keh raha hun ke:

 

raza khan ne akabir arbaa ko kafir kaha,theek hai to phir molana ismail pe itne ilzamaat ke bawajud un ko musalman hi samjha aur takfeer nahin ki, kyun?

 

Ap kehte hen ke al-muhind mein jhoot hai lekin ap ke abdul hakeem sharf qadri kehte hen ke al-muhind mein ahle sunnat ke aqaid hen:

 

post-14527-0-89003100-1368986126_thumb.jpg

 

ab in ke khilaf bhi fatwa lao, aur barelvi aalim Khalil ahmed barkati par bhi fatwa lagao ke un ki kitab "inkeshaf e haq", hussam ul harmain ke radd mein hai.

Edited by -Mazhar-
Link to comment
Share on other sites

Bismillah

 

Post # 87 ka jawab:

 

Al-muhannad mein hawala den kahan molana rasheed aur qadiani ki baat hai.

 

Nahin yeh jhoot nahin kyun ke ap ke pas koi takfeer hai hi nahin, ap ne bauhat dhoondi ke shayad kahin se nikal aaye, lekin jab hai hi nahin to phir ap ne deobandion ki kitabon se hawala nikal ke jhoot banadiya ke dekho takfeer hai, lekin asal takfeer hai hi nahin, kyun ke wahan molana nanotvi sahib na-ittefaqi ki bat kar rahe honge ya shayad aur hi koi baat ho, is ka sabot yeh hai ke agar takfeer hui hoti to us ke radd mein koi kitab koi risala hota.

 

Jese ke hussam ke radd mein kayi kitaben likhi gayin, aur al-muhannad to usi saal likhi gayi jis saal hussam chapi. To yeh takfeer wala hawala ap ka jhoot hai, ap tehqeeq Karen lekin wo ap nahin karenge kyun ke ap ke pas koi taeed hi nahin hai, ap ke pas raza khan ke ilava koi nahin jo ap ki taeed karta ho, to bas ap wo hawala pakar kar bethe hen.

 

Raza khan barelvi ne hussam likhi, dhokay se fatwa liya lekin un ki is takfeer mein wo akele the, koi bhi un ke saath nahin tha, kisi ne bhi deobandion ko kaafir nahin kaha, agar kaha to saboot do. Kitabn se jhootay hawale mat banao.

 

peer sahib sheikh qasim nanotvi ko khatm e nabuwwat ka munkir nahin samajhte, lekin raza khan samajhte hen. Hussam ul harmain ki roo se to peer sahib ko raza khan se ittefaq karna chahiye jo ke unhon ne nahin kya. Ab fatwa do un ke khilaf. Kya raza khan ne sheikh nanotvi ko khatme nabuwwat ka munkir nahin samjha tha?

 

Ap ko al muhannad ki tareekh to pata nahin hai. ulema e harmain ne 26 sawalat deoband bheje kyun ke un ko raza khan ki khayanat ka shuba hogaya tha.

 

Al-muhannad mein bhi wohi baat ulema e deoband ne likhi hai jis pe ap ko aetraz hai, aur jis ko ap man gharat khulasa keh rahe hen:

 

post-14527-0-88096700-1369724810_thumb.jpg

post-14527-0-20536200-1369724819_thumb.jpg

post-14527-0-27244800-1369724823_thumb.jpg

post-14527-0-38654900-1369724826_thumb.jpg

post-14527-0-32246500-1369724830_thumb.jpg

 

Yahan saaf yehi likha hai ke “huzur pak (saw) ki khatmiat sirf zamane ke lehaz se nahin hai kyun ke is mein koi bari fazilat nahin hai balke bari fazilat khatmiat e zaat aur zamana donon se ho.”

 

To ab agar tum tehzeer pe fatwa lagate ho to almuhannad pe bhi lagao aur phir almuhannad pe jin ulemaon ne tasdeeqaat likhi hain un pe bhi fatwa lagao. Ye parho:

 

post-14527-0-77290700-1369724804_thumb.jpg

 

Aur ap ne kaha ke al muhannad mein baton ko mix kya gaya, to bhai apni hussam utha kar to dekho, raza khan ne qadianion ki aar mein laakar deobandion ko mix kar ke fatwa dhokay se leliya. Raza khan ke pas aur koi chaara bhi nahin tha, lekin afsos un ka yeh mission fail hogaya aur usi saal al-muhannad chap gayi jis ka jawab raza khan se na ban para aur 12 saal tak zinda rehne ka bawajood kuch bhi na likha. To bas yehi saboot hai unhon ne al-muhannad ko maan lia tha.

 

Ap ne mujhe phir wohi galat usool diya. Us ke jawab mein main ap se kehta hun ke ap bhi hussam ko jhoota maanen kyun ke us mein qadianion ko mix kya gaya hai aur baqol ap ke muhannad mein baton ko mix kya hai is liye wo sahih nahin. To bas agar muhannad ap ke nazdeek sahih nahin to hussam ko bhi galat mano.

 

Muhannad mein hi ba muhawra tarjuma hai is ka saboot main ap ko upper dechuka hun muhannad ke aks mein, wohi baat likhi gayi hai jis pe ap ko aetraz hai. dosri bat yeh ke hussam mein kufr ka fatwa tha, muhannad mein aqaid hen aur un mein agar ki shart nahin aati. To ap ka usool galat hai.

 

Aur raza khan ne jo tarjuma kya us ka matlab yeh banta hai (jesa main pehle bhi keh chuka hun) ke “is mein bilkul koi fazilat nahin”.

 

Aur ap ke “aslan” ka jawab bhi main dechuka hun is se pehle wale post mein, ke us ka matlab yeh hai ke us mein koi fazilat hai hi nahin jo ke galat tarjuma hai. ab ap yahan raza khan ki khayanat ka saboot dekh len ke tarjuma bhi tor mor ke pesh kya. Ghaur se parho, ap ke raza khan ne khayanat ka kesa fun dikhaya:

post-14527-0-92146200-1369724970_thumb.jpg

 

Aur maktab nabawiya ki khayanat bhi dekho:

 

post-14527-0-33010300-1369724965_thumb.jpg

 

Aur phir RasoolAllah ke baad saw bhi nahi likha halanke tehzeer un naas mein likha hai.

 

hussam ul harmain mein tehzeer un naas ka hawala kyun nahin diya? Hawala na dekar apni khayanat ka suboot dediya. Agar un ki niyat saaf hoti to who har fiqray ko alag alag hawale ke sath pesh karte.

 

Is ke baad yeh bhi dekho ke raza khan ke fatwe ki bunyaad is bat par hai ke molana nanotvi sahb ne khatme nabuwwat ka inkar kya hai, lekin tehzeer mein un ke saaf alfaz humein milte hen ke jis mein unhon ne har tarah se khatme nabuwwat ki hifazat ki hai balke tehzeer un naas likhi hi khatme nabuwwat ki hifazat ke liye hai, to us mein inkaar kese hosakta hai.

 

3 mukhtalif ibaraton ko mukhtalif tarteebon se likhna, beech mein koi gap na dena ke pata chal sake key yeh teen alag ibaraten hen, tarjuma badalna, hawala nahin dena, siyaaq o sabaaq se hat kar ibarat pesh karna, yeh sab kuch bata raha hai aur zahir kar raha hai key yeh ilzam galat hai. aur phir yeh kehna ke wo khatm e nabuwwat ke munkir hen, arey main un ki 10 ibaraten dikha sakta hun jis mein unhon ne khatm e nabuwwat, zamani ho ya zaatti ho ya martabi ho sab ko maana hai. ab kisi ka pesha aur rozi ka zarya hi takfeer ho to hamara kya kasoor.

 

Ab main ap ko aina dikha deta hun:

 

مولوی اشرف علی تھانوی کی حفظ الایمان کی گستاخانہ عبارت اعلیٰ حضرت امام احمد رضا نے  جب اپنے دوست مولانا عبدالباری فرنگی محلی کو دکھائی تو انہوں نے  فرمایا کہ مجھے تو اس میں کفر نظر نہیں آتا اعلیٰ حضرت نے  اک  مثال دی پھر بھی انہوں نے  نہ مانا اعلیٰ حضرت خاموش ہو گئے اور دوستی ومحبت کو برقرار رکھا۔ انوار مظہ ریہ ص 292

 

قاضی عبدالنبی کوب لکھتے ہیں :

مخالف نقطہ نظر کی طرف سے بھی زیادہ سے ز یادہ بات مولانا کے خلاف یہ کہی جا سکتی ہے کہ انہوں نے  علماء دیوبند سے اظہار اختلافات کے لیے نہایت سخت اور تلخ لہجہ اختیار کیا تھا انہوں نے  مدرسہ دیوبند کے جید اساطین علم کی بعض عبارات کو کفریہ قرار دیا اور اس فتو ی میں انہوں نے  اس شرعی احتیاط و مراعات کوملحوظ نہ رکھا جو ایسے نازک موقع پر ملحوظ رکھنی ناگزیر ہوی ہے۔ مقالات یوم رضا ص 21

 

مولوی محمد توفیق برکای مصباحی لکھتے ہیں :

جتنے بھی اختلاف ہیں وہ بہت معمولی ہیں البتہ علماء دیوبند کی تکفیر کے بارے میں انہوں نے  تشدد برتا ہے یہ علیحدہ بات ہے کہ وہ اس میں مخلص نظر آتے ہیں  تاہم ان کے نتیجے سے متفق نہیں کہ ان عبارات کی کوئی قابل قبول تاویل نہیں اگرچہ  وہ عبارات قابل اعتراض ہیں مگر ان کی نیت پر شبہ اور تکفیر پر اصرار زیادتی ہے۔ خ یابان رضا ص 217

 

خواجہ قمر الدین صاحب کے استاد حضرت معین الدین اجمیری لکھتے ہیں

خلقت آپ کی اس فضیلت سے بے حد نالاں ہے وہ کہتی  کہ  دنیا میں شاید کسی نے  اس قدر کافروں کومسلمان نہیں کیا ہو گا۔ جس قدر اعلیٰ حضرت نے  مسلمانون کو کافر بنایا۔ تج لیات انوارالمعین ص 73

 

مفتی سیدشجاععت علی قادری لکھتے ہیں:

حقیقت یہ کہ مولانا کے علمی ذخائر میں تلاش کرناکچھ مشکل نہیں کہ آپ نے  کس کس سے اختلاف کیا ہے بلکہ اصل دقت طلب کام یہ ہے کہ وہ کون سا فقیہ ہے۔ جس سے مولانا نے  بالکل اختلافات نہ کیا ہو اگرایساکوئی شخص نکل آیا تو یہ اک  بڑی تحقیق ہو گی۔ حقائق شرح مسلم ص 170

 

بریلوی علامہ غلام رسول سعیدی لکھتا ہے:

راقم ذیل اک  مثال پیش کر رہا ہے جس میں امام احمد رضا نے  اکابر صحابہ کرام اور ائمہ مجتہدین امام اعظم ابوحنیفہ امام مالک اور امام احمد بن حنبل رضی اللہ عنہم اجمعین کے موقف سے اختلاف فرمایا ہے۔ حقائق شرح مسلم ص 172

 

مولانا خلیل احمد خان برکاتی لکھتے ہیں:

دو مسئلے اعلیٰ حضرت نے  امت مرحومہ کے سامنے ایسے پیش کیے جو ان سے قبل کسی امام، عالم کسی ولی کو نہ سوجھے دونوں مسئلوں کی بناء پر ہندوستان کے مسلمین میں جابجا جھگڑے اور فساد، نا اتفاقیاں، بغض، کینہ، بدگوئی، ایذائے مسلمین و غیبت و بہتان بری طرح پھیلے رب تعالیٰ رحم فرمائے گھر گھر اختلاف بھائی بھائی کاد شمن و مخالف بن گیا۔ وہ دومسئلے جو فاضل بریلوی نے  پیش کیے وہ یہ ہیں۔

 

1۔ تمام علماء دیوبند تمام علماء مدرسہ قادریہ بدایوں کی تکفیر۔

2۔ مسئلہ اذان ثانی یعنی جمعہ کی اذان خطبہ کا باہر یعنی مسجد سے خارج ہونا۔ انکشاف حق ص 13

 

اک جگہ لکھتے ہیں :

ان کو قطع و برید و تحریف کا ایسا چسکا پڑ گیا ہے کہ کوئی عبارت کسی کی پوری نقل نہیں فرماتے۔ علماء بدایوں فاضل بریلوی کے لیے صاف صاف بتا رہے ہیں کہ ان کو قطع و برید و تحریف عبارت غیر کا چسکا پڑگیا ہے۔ انکشاف حق ص 36

 

Ab jahan tak sawal hai barkati sahb ka to wo barelvi hen aur un ke baray bhai aur raza khan ke dost bhi un ke khilaf the, ye parho:

 

post-14527-0-61414100-1369725362_thumb.jpg

 

Agar phir bhi nahin mante to phir apne ulemaon ka barkari sahb aur un ke bare bhai abdul aziz sahb aur zafaruddin bihari sahb ke khilaf fatwa dikhao.

 

Aur phir in par bhi fatwe lagao:

 

post-14527-0-42711700-1369725365_thumb.jpg

post-14527-0-46497800-1369725368_thumb.jpg

post-14527-0-18382700-1369725356_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Agar Hassam ul harmain sahih hai to molana shah ismail shaheed ko kafir kyun nahin kaha? Ye parhen:

 

اکابر اربعہ میں سے حضرت نانوتوی پر الزام ختم نبوت کے انکار کا احمد رضا خان نے  لگایا ہے اور حضرت گنگوہی پر الزام خدا کو جھوٹا کہنے کا لگایا ہے اور حضرت سہارنپوری پر الزام یہ لگایا ہے کہ آنحضرت صلی اللہ علیہ وسلم کے علم مبارک سے شیطان کا علم زیادہ مانتا ہے اور حکیم الامت  پر الزام یہ لگایا ہے کہ وہ آنحضور پُرنور صلی اللہ علیہ وسلم کے علم مبارک کو چو پاؤں کے علم کے برابر سمجھتے ہیں.

 

خلاصہ یہ ہوا کہ پہلے بزرگ کو ختم نبوت کا منکر کہا۔ دوسرے کو خدا کا جھوٹا کہنے والا کہا آخری دو کو توہین رسالت کامرتکب کہا.

 

 اب  یکھیے!یہ تینوں الزام شاہ اسماعیل شہید پر بھی اسی احمد رضا خان نے  لگائے۔  مثلاً لکھا کہ:

 

اسماعیل دہلوی کا اپنے پیر کو نبی ماننا ۔ فتاو ی رض ویہ ج 15 ص 20

 

آگے شاہ صاحب پر رد کرتے ہوئے لکھا ہے کہ  ”یہ صراحۃً  غیر  نبی کو نبی بنایا ہے کہ صریح کفر ہے اور نبی بھی کیسا؟ صاحب شریعت!“ فتاو ی رض ویہ ص 248ج 15

 

الزام کا خلاصہ یہ ہوا کہ شاہ اسماعیل اپنے پیر کو نبی مانتے ہیں اور نبی بھی صاحب شریعت تو اس اعتراض کی روشنی میں شاہ صاحب رحمۃ اللہ پر ختم نبوت کے انکار کا الزام لگایا۔

آگے لکھتے ہیں ”وہ (دیوبندی) اسماعیل دہلوی کی اتباع میں کذب کو ممکن بلکہ جائز و وقوعی مانتے ہیں۔ فتاو ی رض ویہ ج 15، ص 34

 

نوٹ:قولہ سے عبارت اکابر دیوبند کی ہے اقول سے فاضل بریلوی کی شروع ہے۔ آگے لکھتے ہیں :

قولہ: ہمارا اعتقاد ہے کہ خدا نے  کبھی جھوٹ بولا نہ بولے۔

 

اقول : یہ زبانی اظہار محض بے بنیاد ناپائیدار کہ جب کذب ممکن بلکہ جائز و قوعی ہوا جیسا کہ تمہارے امام کا مشرب۔ فتاو ی رض ویہ ج 15، ص 436

 

خلاصہ یہ ہوا کہ شاہ صاحب پرخدا کو جھوٹا ماننے کا الزام لگایا۔

 

فاضل بریلوی لکھتے ہیں :

 

امام الوہابیہ نے  نبی پاک صلی اللہ علیہ وسلم کو کھلی دشنام دے کر مسلمانوں کے دلوں کو زخم پہنچایا۔ فتاو ی رص ویہ ج 15۔ ص 20

 

آگے شاہ صاحب کا رد کرتے ہوئے لکھتے ہیں۔

 

یہ صراحۃً   حضور اقدس سید المرسلین صلی اللہ علیہ وسلم کو فحش گالی دینا ہے ۔ فتاو ی رض ویہ ج 15، ص 249

 

اس کا خلاصہ یہ ہوا کہ شاہ صاحب پر سخت توہین نبوی کے مرتکب ہونے  کا الزام لگایا۔

 

القصہ: جو جو الزام اکابر اربعہ پر فاضل بریلوی نے  لگایا وہی الزام شاہ صاحب پر بھی گایا مگر ان اکابر اربعہ کے متعلق یہ لکھا کہ جو ان کے کفر و عذاب میں شک کرے خود کافر ہے۔ حسام الحرمین ص 20

اور شاہ صاحب کے متعلق یہ لکھا کہ ’’علمائے محتاطین انہیں کافر نہ کہیں یہی صواب ہے ۔’’وہو الجواب و بہ یفتی و علیہ الفتوی و ہوالمذہب و علیہ الاعتماد و فیہ السلامۃ و فیہ السداد‘‘. حسام الحرمین مع تمہ ید ص 132

 

آپ خود دیکھیے کہ اب جو حسام الحرمین کافتویٰ کہ ’’ جو ان کے کفر میں شک کرے خود کافر ہے۔ ‘‘ وہ فاضل بریلوی پر جا لگا.

 

Halanke raza khan ke saathi kehte hen ke jo molana ismail shaheed ke kafir hone mein shak kare wo kafir hai, ye parho:

 

post-14527-0-98930100-1369892382_thumb.jpg

 

Aur ap ke raza khan to molana ismail shaheed to musalman bhi maante the aur un ko kafir kehne se mana karte the yehi un ka mazhab tha:

 

post-14527-0-80389100-1369892377_thumb.jpg

post-14527-0-15976700-1369892387_thumb.jpg

 

Ab agar Hassam ul harmain sahih hai to molana ismail shaheed ko bhi kafir kehna chahiye tha, to ab raza khan ke khilaf aur un ke saathiyon ke khilaf fatwa lao.

Link to comment
Share on other sites

مراسلہ: (ترمیم شدہ)

Post 91 ka jawab:

 

Ap ne jo mujh se molana rasheed sahb ka fatwa manga hai, main us ki tehqeeq karta hun aur jald ap ko jawab dunga insha Allah.

 

Nahin humein takfeer nazar nahin aati ap hi dikhaden fatwe kahan hain.

 

Kon se deegar hawala diye hain ap ne? tum khuda ka khauf karo, bila waje ek hi chez ki zidd kar rahe ho ke takfeer hui takfeer hui, arey bhai hui hai to tum logon ki rasai kyun nahin hai us par? Hai to dikhao fatwe.

 

jo hawala ap ne diya us mein bat ka matlab kuch aur hosakta hai, wo nahin jo ap keh rahe hen, agar takfeer hui hoti to us ka koi jawab hota, koi radd hota, lekin koi aesi tasneef humen nahin milti, to bas sabit hogaya ke takfeer sirf aur sirf akele raza khan ki hai, jhootay sirf .................................... hen aur kisi ne bhi un ke is jhoot aur sazish mein un ka sath nahin diya. Ye jhoot nahin sach hai. mere post 88, 89 aur 90 ghaur se parh len.

 

Ap ne peer sahb ke hawale se mujhe koi jawab nahin diya, baat ko taal diya hai. itni si bat ap ke samajh mein nahin aati ke:

 

Peer sahb molana nanotvi ko khatme nabuwwat ka munkir nahin samajhte, aur is tarah wo raza khan ke khilaf hojate hen kyun ke raza khan ne hussam mein molana nanotvi ko khatme nabuwwat ka munkir qarar diya hai.

 

26 sawalon ke jo jawabaat diye gaye un se hussam ul harmain ka jawab hogaya aur hujjat tamam hogayi jabhi to 12 saal tak raza khan se koi jawab na ban para, yahan tak ke wo intiqal kargaye.

 

Main ap ko muhannad ke safhat dechuka hun, jis bat pe ap ko aetraz tha ke “khatmiat sirf zamane ke lihaz se nahin, kyun ke is mein koi bari fazilat nahin”, is bat pe ap aetraz karchuke hen pehle, theek hai, ab yehi baat al muhannad mein hai. aur jo baat tehzeer mein likhi hai wohi baat muhannad mein hai safhat dekh len.

 

Ab ap kehte hen ke khatmiat e zamani ko shaan nahin maana to yehi baat ke :fazilat nahin hai” muhannad mein bhi hai, to ab taqreez likhne walon par bhi fatwa do.

 

Baq raha hussam ki ibarat ka jawab to, hussam mein jo ibarat hai, wo tehzeer mein kahin bhi nahin hai. yani ke jin ibarat pe raza khan ne takfeer ki hai wo ibarat tehzeer mein hain hi nahin.

 

Maktab ki khayanat main ap ko dikha chukka hun, bachon ki tarah zidd karne se aur mukarne se kuch nahin hoga.

 

RasoolAllah ke bad SAW kyun nahin likha? Jawab do. Ek hi baat ko kitna repeat karoge.

 

Abdullah bari farangi ke ittefaq ka saboot do, molana ajmeri ki takfeer dikhao. Ap ne kaha ijtihadi ikhtilaf, to kya sahabae karam, imam abu hanifa, imam malik, imam hambal wager se ikhtilaf kya koi bari baat nahin? Jo in sab se ikhtilaf kare us ki baat ka kya aetbar wo to kisi se bhi ikhtilaf karsakta hai.

 

Shujaat qadri sahb ne jo kaha us se raza khan ki tasveer khul ke nazar ajati hai, un ki ravish aur jazbatiat ke unhon ne kisi se ittefaq kya hi nahin, aur ghulam rasool saeedi ke mutabiq to sahaba e karam aur aimma se bhi ikhtilaf kya hai, astaghfirullah!

 

To aese shakhs ki baat ka kya aetbaar, hussam aur deegar tasaneef ka kya aetbaar? aur phir jo shakh quran mein tehreef kare, hafza kamzor ho, jhoot bole us ka kya aetbaar?

 

shayad ap kahen ke yeh bat topic se hat kar hai, lekin aesa nahin hai, bat hussam ul harmain ki horahi hai to us ke musannif ko bhi dekha aur parkha jaega, ke us pe aetbaar kya bhi jasakta hai ke nahin, aur wo bhi takfeer ke  itne nazuk maamle mein to yeh aur bhi zaroori hojata hai

 

Main ne ap ko inkeshaf e haq ka aks diya us mein yehi likha hai ke molana zafaruddin bihari takfeer ke fatwe ko durust nahin jaante the.

 

Aur dosri bat khalil barkati sahb ki to bhai un ke khilaf apne molvion ka fatwa le ao phir ke wo munafiq the aura b barelvi nahin rahe.

 

Agar gusse ke kalmaat the to phir un ka bayan dikhao ke ke unhon ne yeh sab gusse mein kaha tha. Sach baat tum logon se to bardash hi nahin hoti, koi na koi banaha mil hi jata hai.

 

Ap ke buhtanon se to main tang aachuka hun, ap ko aina dikha diya, ibaraton ka matlab samjha diya, ghar ki shahadaten dedin, lekin jis ka pesha hi takfeer ho wo kya karay, kahan jae?

 

Molana ismail shaheed pe jo buhtaan raza khan ne lagae, wo main ap ko de chukka hun, to kya wo mansookh hogaye? Agar nahin to fatwa ulta raza khan pe lagta hai ke unhon ke molana ismail shaheed ki takfeer nahin ki.

 

Molana fazal haq ka fatwa agar galat hai to phir un ka bayan dikhao ke mera fatwa galat tha.

 

Molana ajmeri ne kahan raza khan ki takfeer ki taeed ki hai, wo dikhao. Unhon ne jesa kaha ke baad sehat ke ainda karunga to wo ainda ki baat dikhao? Sirf ek ibarat se kam nahin chalega, un ka poora moaqqaf dikhao. Phir un ki apni tajalliaat ki toba bhi dikhao.

 

Aghlat e qasmia mein takfeer kyun nahin hui molana nanotvi ki? Ap parh chuke hen is ke bare. Ilzam lagaye, lekin takfeer nahin ki, hussam ki taeed nahin ki.

 

Phir wohi bat ke molana nazeer ahmed ne bhi kufr ka fatwa nahin lagaya. Post 90 ke point 3 mein parh len. Un ko marhoom bhi likha hai, ab lao un ke khilaf fatwa. Kahan tak bhaago ge, kitne bahane banaoge. Katib ki galti ka jhoot nahin bolo. Taeed e islam ki hai, rehmat ki dua ki hai, marhoom kaha hai, deen ka nashir kaha hai, etc.

 

Agar khilaf e ummat kehna takfeer hai to ghulam rasool saeedi ne bhi phir raza khan ki takfeer ki hai kyun ke un ko ummat se ikhtilaf karne wala bataya hai.

 

Abdul sami rampuri ki bat bhi ap yehi keh kar kha gaye. Agar aesi bat hai to yehi baat un hi ki zabani dikhao.

 

Arshadul qadri ki baat to ko bhi tor mor ke dediya. Yeh jhoot hai ap ka. ................................. ki zuban to aesi hai ke kisi sharif insan ki to kaja, kisi kafir ki bhi nahin hosakti. ............................................ ne Allah Pak ko bhi apni gandi zuban ka nishana banaya. Astaghfirullah!

 

To bas sabit hogaya ke arshad sahb raza khan ki hi zuban ki bat kar rahe hen.

 

Agar khalil sahb sunni nahin hen to yehi bat apne ulemaon ki mujhe dikha do.

 

Molana karamuddin ke bare mein ap ka yehi jawab hai? unhon ne likhne ke bajae practical kar ke dikha diya. Ab lao fatwa un ke bare mein agar nahin mante to.

 

Agar muhabbat ke peeche maslihat thi to saabit karo warna fatwa lao.

 

Main apne post 88, 89 aur 90 aur us se pehle bhi ap ko saare saboot dechuka hun, hujjat tamaam hochuki hai, ap se koi jawab ban nahin parta to bahane bana lete ho, baat taal dete ho, bar bar duhraate ho baat ko, zidd karte ho. In sab ka hamare pas yehi ilaj hai ke apna dimagh kharab kar ke ap ke sawalon ka jawab den, app e mehnat Karen. Lekin is ki bhi koi had hoti hai.

Edited by Mughal...
Jaha jaha aap ne apni gandi deobandiyat ka muzahira karte huway Ala Hazrat ke mutalliq apni gharailo zaban istimaal ki hai waha waha hum ne ............................ ya ker dia ha
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Post # 93 ka jawab:

 

Main ap ko pehle hi keh chukka hunk e alamgir takfeer se murad na ittifaqi hosakti hai aur kuch nahin.

 

Gali mat do. Fatwa do. Tum ne jo hawala diya us ka matlab uper batachuka hun.

 

Jo natija ap ne tehzeer, meri nazar mein pg 34, 35 ka nikala hai wo peer sahib ne kyun nahin nikala? Wo to molana nanotvi sahb ko khatme nabuwwat ka munkir nahin jaante.

 

Bhai raza khan ne khud koi jawab kyun nahin diya? Jawab main parhta hun, ap ko bas bahana chahiye. Mujhe raza khan ka koi radd dikha do jo unhon ne khud al-muhannad ke khilaf likha ho.

 

Tum phir wohi mutanazia ibarat pe kyun atke ho, al-muhannad koi tehzeer ka tarjuma thori hai jo ek ek lafz ka tarjuma hoga, al-muhannad mein tehzeer pe jo aetraz hai us ka jawab hai, jo matlab tehzeer mein bayan kya hai wohi muhannad mein hai. matlab wazeh kardiya gaya hai, uzar dhoondne wale uzar hi dhoondte rehte hen matlab pe un ka dehan nahin hota.

 

Tum pehle yeh sabit karo ke hussam mein tehzeer ki ibarat kahan hai? phir bat karo. Qayamat tak sabit nahin karsakte.

 

Acha maktab walon ke kon se safahaat kharch hojate agar wo is lafz ko nahin uraate to? To saabit hua ke lafz ka urana asal mein awam ko dhoka dena hai.

 

Ruju dikhao, bas jesa hai wesa hi dikhana tor mor ke mat dikhana.

 

Ijtihad karna mujtahid ka kaam hai raza khan kon se mujtahid hen?

 

Inkeshaf e haq ek barelvi aalim ki kitab hai jin ka naam khalil ahmed barkati hai.

 

Main muddayi hun to main apna daawa karchuka honk e wo barelvi hen, ap ko ikhtilaf hai to ap saboot den.

 

Main ne takfeer ke peshay wali aat ko to ap ko karvi lagi. Sach karwa hi hota hai.

 

Jab aur koi banaha nahin mila to laoom iltizam ko le kar beth gaye. Fatwa raza khan pe lag raha hai bhai kahan jaoge phans gaye tum to.

 

Molana Thanvi  sahb ke hawale se to pata chala ke fazal haq sahb, molana ismail ko musalman samajhte hen, to bat wahin rahi ke raza khan to baqol ap ke molana ismail ko na musalman samajhte hen na kafir.

 

Molana ajmeri ka poora moaqaf dikhao, un ki ek baat se un ka moqaf bayan nahin hota.

Agar aghlat e qasmia mein takfeer hai to dikhao.

 

Yeh hosakta hai, yeh mumkin hai, yeh bhi hosakta hai, yeh saare alfaz hata ke saboot do phir baat karo.

 

Tum ne kaha ke khilaf e ummat kehna takfeer hai to agar hai to ghulam rasoon saeedi na kaha ke raza khan ne ummat se ikhtilaf kya hai, yani takfeer ki hai.

 

Wah kya bat hai, deobandion ki kitabon mein fuhush gui dhoondte ho apne raza khan ki kitaben nahin dekhte. Kya tumhen nahin pata unhon ne kitni gandi zuban apni kitabon mein istimal ki hai?

Main hawale de kar kisi ki dil azari nahin karna chahta, lekin agar ap ne majboor kya to hawale bhi dene parenge aur ibaraat bhi. Jesa ke main ne pehle kaha ke mera maqsad dil azari nahin balke shareefana andaz mein munazra karna hai, warna mujhe koi zaroorat nahin ke main ap se in topic par behes karoon, deobandion ka ahle sunnat hona wazeh hai.

 

Main apne post 88, 89 aur 90 aur us se pehle bhi ap ko saare saboot dechuka hun, hujjat tamaam hochuki hai, ap se koi jawab ban nahin parta to bahane bana lete ho, baat taal dete ho, bar bar duhraate ho baat ko, zidd karte ho. In sab ka hamare pas yehi ilaj hai ke apna dimagh kharab kar ke ap ke sawalon ka jawab den, app e mehnat Karen. Lekin is ki bhi koi had hoti hai.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Post # 95 ka jawab:

 

Takfeer hui is ka suboot kya hai? fatwe lao. Aakhir takfeer kahin chapi to hogi? Koi to shahadat hogi wo kahan hai? hai koi jawab?

 

Lekin main ap ko batadun mere bhai ke takfeer hui hi nahin hai isi liye un ke alfaz ka matlab na ittifaqi hi nikalta hai agar ap is ko jahalat kehte hen to sirf kehne se kuch nahin hoga fatwe dikhane parenge. Ilzam lagana to asan hai lekin suboot bhi to do apni baat ka, bas apni baat chuspaan kardi aur beth gay ek hi baat ka ratt lagane.

 

Yaani aap maan gaye ke raza khan ke al-muhannad ki taeed ki thi?

 

Al-muhannad ke jawab mein jo kuch bhi likha gaya kya un ki taeed harmain shareefain ne ki thi?

Agar nahin to phir jo kuch likha gaya us ka jawab dena fuzool tha, kyun ke al-muhannad ka maqsad hussam ul harmain ke jhootay fatwe ko radd kar ke sahih fatwa aur sahih aqaid batane the aur harmain shareefain se taeed leni thi aur Alhamdulillah haq saamne aagaya aur qayamat take liye baat saaf hogayi. Aur maqsad poora hogaya.

 

Agar kisi ne radd likha hai to us ko chahiye ke harmain shareefain se taeed karale agar kamyaab hua to phir jawab bhi tehreer kya jaega. Aesi hi hawa mein radd likhne se kuch thori hoga.

Hussam mein kahan tehzeer ki ibaraten hen un ka scan pesh Karen.

 

Nae takfeer to hum ahle biddat ki nahin karte to ahle sunnat wal jamaat ki karke kya jahannum mein jana hai. bahar haal ap ruju to dikhaen.

 

Mufti mujtahid hota hai ke nahin is baat ka mujhe ilm nahin lekin haan aimma arbaa ke baad ijtihaad ka rasta khatam hogaya hai jahan tak mere ilm mein hai, shayad main galat hun to meri islah karna.

 

Bhai khalil ahmed barkati barelvi akabir mein se the main ap ko inkeshaf e haq ka aks de chukka hun aur raza khan ke qareebi log jese ke zafaruddin bahari sahb molana abdul aziz sahb bhi raza khan ke fatwe mein un ke saath nahin the, to phir un ko bhi to deobandi kaho.

 

Hamara pesha mushrik saazi nahin balke shirk ko khatam karna hai jese ke qabaron pe sajda, qabron ka tawaaf, shirk bhari naaten aur nazmein, qabaron se magna aur aulia Allah ko mushkil kusha samajhna aur Allah ke bajae un se mangna, hum in sab ke khilaf hen.

 

Ijmaa e Ummat se bahir dekhun kya matlab?

 

Phir ap shuru hogaye ke yeh mumkin hai wo mumkin hai, is tarah to main bhi baaten garh doon ke eh mumkin hai wo mumkin hai, bhai do tok baat karo idhar udhar kyun bhatak rahe ho.

 

Tum ne sayyidina abu bakr siddiq (ra) ki misaal di to bhai unhon ne to laat ki misaal di thi lekin raza khan ne to Allah Pak ki shaan mein gustaakhi ki hai, kya kya kaha hai jis ka koi insaan tasawwur bhi nahin karsakta.

 

Aur jo Allah Pak ki gustakhi karey us ke bare mein ap ka kya fatwa hai?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

ٹاپک سےچند غیر متعلقہ پوسٹس کوہائیڈ کر دیا ہے اور مظہر صاحب کے لئے یہ آخری چانس ہے اور اس بحث کو کسی نتیجے کی طرف لانے کی آخری کوشش۔  اس بحث کو کئی مہینے ہوگئے لیکن نہ مظہر صاحب ایک موضوع پر قائم رہتے ہیں اور نہ ہی سعیدی صاحب کے کئے گئے سوالات کے جوابات دیتے ہیں۔ لگتا ہے آپ ہماری پوسٹس بالکل پڑھتے ہی نہیں ہیں۔


سعیدی صاحب کے بیسیوں سوالات اس ٹاپک میں موجود ہیں جن کے جوابات آپ ابا جی کا گھر سمجھ کر ہڑپ کرگئے اور فضول میں بحث برائے بحث کر رہےہیں۔ پوسٹ نمبر ۹۶ بھی اس کا ایک اور منہ بولتا ثبوت ہے۔


اب میرے آپ سے صرف دو سوال ہیں جو کہ سعیدی صاحب بارہا کر چکے ہیں ۔ اگرآپ کے اگلے ریپلائی میں ان کا جواب نہ ہواتو یہ ٹاپک بند کر دیا جائے گا۔ آپ اپنا رونا کسی اور جگہ جا کر روئیے گا اور اس ٹاپک کا لنک بھی فراہم کر دیجئے گا۔ کسی دیوبندی میں تھوڑی سی بھی دینی غیرت ہوئی تو وہ ان شاء اللہ عزوجل  اس ٹاپک کو پڑھ کر سنی بریلوی ہو جائے گا۔


 


  عالمگیر تکفیر با معنی  نااتفاقی کا کیا ثبوت ہے؟


آپ کو ابطال اغلاط قاسمیہ اور تقدیس الوکیل کا حوالہ دیا۔ جواب؟


 


ان دوسوالوں کے جواب دیں گے تو بات آگے ہوگی ورنہ مزید بحث فضول ہے۔


  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Assalam Alaikum,

 

in do sawalon ke jawab main de chuka hun.

 

1. alamgir takfeer ke maanen na ittefaqi hi hosakti hai, agar is ke ilava koi aur maanen hen to aap mujhe bataen aur saboot den. main jo na ittefaqi keh raha hun wo is liye kyun ke alamgir takfeer agar hui hoti to fatwe hote, jo ke nahin hen.

 

2. is ka jawab wohi hai jo no.1 mein main ne likha hai aur us se pehle bhi kayi dafa likh chuka hun.

 

ab meri doosri baat. jab ap log phans gaye aur yeh ap ko maloom hogaya ke agar saeedi sab isi tarah mere post ka jawab dete rahe to main to poll khol dunga to ab ye 2 sawalon ka bahana le kar aagaye.

Link to comment
Share on other sites

قارئین حضرات، دیوبندی صاحب کی بے بسی ملاحظہ کر سکتے ہیں۔ سعیدی صاحب کے کئی سوالات کو ہڑپ کرنے کے بعد دو آسان سے سوالوں کا سیدھا جواب نہ دے سکے کیونکہ اگر وہ سیدھا جواب دیتے ہیں تو اپنے بڑے کو کافر ماننا پڑ جائے گا۔جو صاحب عالمگیر تکفیر کا معنی نااتفاقی کرے،ان کی ایسی جہالت دیکھنے کے بعد آگے مثبت بحث کی کیا توقع کی جا سکتی ہے۔ٹاپک کا فیصلہ شروع سے ہی عوام نے ہی کرنا تھا اورتقریباً ایک سو کے قریب پوسٹس پر مشتمل یہ ٹاپک  ان شاء اللہ کئی لوگوں کی اصلاح کا ذریعہ بنے گا۔ اللہ عزوجل سعیدی صاحب کے علم و عمل میں برکت عطاء فرمائے جن کی علمی پوسٹس سےبد مذہبوں کے  منہ بند ہوجاتے ہیں۔ یہ ٹاپک بند کیا جارہا ہے۔ اگر کسی  دیوبندی کے پاس سعیدی صاحب کے کئے گئے سوالوں کے صحیح (یعنی غیر بے شرمانہ)جوابات موجود ہوں تو وہ نیا ٹاپک بنا کر پوسٹ کرسکتے ہیں۔   


  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Guest
مزید جوابات کیلئے یہ ٹاپک بند کر دیا گیا ہے
  • حالیہ دیکھنے والے   0 اراکین

    • کوئی رجسٹرڈ رُکن اس صفحے کو نہیں دیکھ رہا
×
×
  • Create New...