SunniDefender مراسلہ: 20 فروری 2013 Report Share مراسلہ: 20 فروری 2013 Fatawa mein ikhtelaaf kahan hai aur kyun hai to wo Prize Bond ka issue hai. State Bank of Pakistan us per sood kamaata hai aur ussi sood ko prize ki shakal mein distribute karta hai. Jab k kuch barelvi ulema k nazdeek prize bond jayez hai jab k Quran mein likha hai k sood lene dene wale k khilaaf Allah aur uska Rasool PBUH ailaan e jang karte hein. Aakhir itna difference kyun? Kindly iska jawab zaroor dein سید صاحب اگر ممکن ہو سکے تو پرائز بانڈ سے سے متعلقہ فتاویٰ رضویہ کا فتویٰ کا سکین امیج یا مکمل عبارت نقل کر کے یہاں لکھ دیں اور آپ کا ایشو فتاویٰ رضویہ سے ہے یادیگر کچھ بریلوی علما ؟ اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Syed Muhammad مراسلہ: 20 فروری 2013 Report Share مراسلہ: 20 فروری 2013 سید صاحب اگر ممکن ہو سکے تو پرائز بانڈ سے سے متعلقہ فتاویٰ رضویہ کا فتویٰ کا سکین امیج یا مکمل عبارت نقل کر کے یہاں لکھ دیں اور آپ کا ایشو فتاویٰ رضویہ سے ہے یادیگر کچھ بریلوی علما ؟ Jazak Allah for replying. Bhai baat ye hai k meine is bare mein Mufti Akmal sahab daryaft kiya tha. Afsos k sath kehna par raha hai k unhon ne nihayat hi badtameezi se jawab de k rabta munqata kar diya. Mein actually M.A. Islamic Studies k notes laya tha jis mein fiqh k subject mein Prize bond k hawale se jo kuch darj tha us k hisaab se prize bond najayez hein. Mere aik bohat hi qareebi rishtedaar khud State Bank of Pakistan k prize bond section mein kaafi saal guzaar chukay hein. Un ka bhi yehi kehna tha k jis procedure se inaam ki raqam jama ki jati hai wo sarasar sood hai. Ab ye baat jab mein ne mufti sahab ko batai to unhon ne nihayat badtameezi se mujhe ye keh diya k aap humein zehmat na dein. Unko manna hai to unhi ko maanein. اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Syed Muhammad مراسلہ: 20 فروری 2013 Report Share مراسلہ: 20 فروری 2013 Mera issue ye hai ke barelvi hazraat prize bond k sood ko sood kyun nahi samajhte? Yuun nigahein phair lena sahi nahi ye bohat khatarnaak maamla hai. Doosri baat ye hai ke kia mera Ahmed Raza Khan Barelvi ko apna Imam maan'na sunni-hanafi hone k liye zaroori hai? Nothing to disrespect Ahmed Raza Khan but Rasool Allah PBUH k baad kisi insaan ki andhi taqleed mujh se nahi hoti. اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
SunniDefender مراسلہ: 20 فروری 2013 Author Report Share مراسلہ: 20 فروری 2013 Mera issue ye hai ke barelvi hazraat prize bond k sood ko sood kyun nahi samajhte? Yuun nigahein phair lena sahi nahi ye bohat khatarnaak maamla hai. Doosri baat ye hai ke kia mera Ahmed Raza Khan Barelvi ko apna Imam maan'na sunni-hanafi hone k liye zaroori hai? Nothing to disrespect Ahmed Raza Khan but Rasool Allah PBUH k baad kisi insaan ki andhi taqleed mujh se nahi hoti. حکومت اپنی مختلف پیداواری یا غیر پیداواری ضرورتوں کو پورا کرنے کے لیے عوام سے پیسہ قرض لیتی ہے، بعض سکیموں میں متعین منافع دیتی ہے، انعامی بانڈز وہ تمسکات(Debentures) ہیں جن کے ذریعے حکومت لوگوں سے روپیہ وصول کرتی ہے اور دینے والوں کو ترغیب کی خاطر، اس مال کو تجارتی و صنعتی مقاصد میں لگاتی اور منافع کماتی ہے۔ کھاتے داروں کی دلجوئی اور ترغیب کی خاطر حاصل ہونے والے منافع میں سے انتظامی اخراجات منہا کرکے باقی کی کچھ رقم قرعہ اندازی کے ذریعے کھاتے داروں میں تقسیم کر دیتی ہے۔ کسی کو ملتا ہے کسی کو نہیں ملتا، البتہ اصل زر محفوظ رہتا ہے۔ ہر چند کہ اس صورت میں قباحت ہے کہ بعض کھاتے دار منافع سے محروم اور بعض متمتع ہوتے ہیں، جبکہ سرمایہ سب کا لگا ہوا ہے، تاہم اس خرابی کے باعث چونکہ یہ جوا یا سود نہیں لہذا جائز ہے۔ اگر حکومت چاہے تو حاصل شدہ رقم کو مضاربہ کے طور پر استعمال کر سکتی ہے۔ جس سے حاصل شدہ منافع اخراجات کو منہا کرنے کے بعد تمام کھاتے داروں میں متناسب شرح سے تقسیم کر دیا جائے اور ہر حصہ دار کو اس کا جائز حصہ پہنچ جائے۔ اپنے ہاتھ کی کمائی واقعی بہترین روزی ہے لیکن کچھ دوسری صورتوں سے حاصل شدہ روزی بھی بہترین ہے۔ مثلاً وراثت سے شرعی حصہ، ھبہ شدہ مال، مالِ غنیمت وغیرہ بھی بہترین رزق ہیں۔ Answer http://mufti.faizane...nswer.php?Q=717 اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Syed Muhammad مراسلہ: 20 فروری 2013 Report Share مراسلہ: 20 فروری 2013 Sood us waqt hota hai jab ziyadti mashroot ho. To bhai ye bhi to shart hui ke aap ko prize/sood qura andaazi k zariye milega. Secondly, Bank apne business mein risk ka factor kam se kam rakhta hai. Is liye yahan jis ko aap munafa keh rahe hein wo asal mein sood ki wo raqam hai jo loan lene wale ko har haal mein ada karna hota hai. Sirf naam change kar dene se us ki asliyat nahi chup sakti. Ab bank agar us saare sood k paison ka kuch hisaa prize bonds lene walon ko deta hai to mere bhai indirectly ye to sood hi hua. Prize bond rakhne walon k saath bas dugna mazak ye hua k unko sood milna tha.. kuch ko mila kuch ko nahi. Total process itself ghalat hai. اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eccedentesiast مراسلہ: 20 فروری 2013 Report Share مراسلہ: 20 فروری 2013 http://library.faizaneattar.net/Books/index.php?id=329 اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
تجویز کردہ جواب
بحث میں حصہ لیں
آپ ابھی پوسٹ کرکے بعد میں رجسٹر ہوسکتے ہیں۔ اگر آپ پہلے سے رجسٹرڈ ہیں تو سائن اِن کریں اور اپنے اکاؤنٹ سے پوسٹ کریں۔
نوٹ: آپ کی پوسٹ ناظم کی اجازت کے بعد نظر آئے گی۔