Sher-e-Raza مراسلہ: 6 فروری 2013 Report Share مراسلہ: 6 فروری 2013 1 اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Äśïm Ĵävëđ Äśïm مراسلہ: 27 اکتوبر 2013 Report Share مراسلہ: 27 اکتوبر 2013 (ترمیم شدہ) ik to tum ne aksar bateen apni kitabo di hain.. 1. bukhari main fatima s.a ka razi na ho sabit hy.. kia tum logo k mutabiq sahi bukhari ki baat ko dosri kitabo sy rad kia jaskta hy?? 2. kia bukhari waali baat ghalat hy?? hy to reason? 3. la meeraas wali ayat ko hazrat ali a.s ne ghalat ka hy aur abu bakr aur umer dono ko jhoota hy... 4. ap ne ilm ki fazilat wali hadees ka ghalat matlb nikala hy jb k yeh hadees ""meeraas"" k bary main hain ki nahi .. Edited 27 اکتوبر 2013 by Mughal... Badmazhabo ki site waly links wali images post karny ki Ejazat ni ha اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
abdulwahab مراسلہ: 31 اکتوبر 2013 Report Share مراسلہ: 31 اکتوبر 2013 ik to tum ne aksar bateen apni kitabo di hain.. 1. bukhari main fatima s.a ka razi na ho sabit hy.. kia tum logo k mutabiq sahi bukhari ki baat ko dosri kitabo sy rad kia jaskta hy?? 2. kia bukhari waali baat ghalat hy?? hy to reason? جناب اس روایت میں اِدراج پایا گیا ہے ۔ ناراضگی کے الفاظ صرف ابنِ شھاب زہری روایت کر رہے ہیں ۔ اس کو ظنِ راوی یعنی راوی کا گُمان کہا جاتا ہے ۔ تفصیل ملاحضہ کر لیں۔ اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Äśïm Ĵävëđ Äśïm مراسلہ: 31 اکتوبر 2013 Report Share مراسلہ: 31 اکتوبر 2013 falan falan mulla ne yeh kaha ..... jb k riwayat khud sub kuch kah rahi hy ... taveelo ki zarorat hi nahi hy... akhir tk naraz rahna aur janazy mn na hona fazy likha hy اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Qadri Sultani مراسلہ: 3 نومبر 2013 Report Share مراسلہ: 3 نومبر 2013 اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Qadri Sultani مراسلہ: 3 نومبر 2013 Report Share مراسلہ: 3 نومبر 2013 جناب عاصم صاحب جب آپ کو بات کرنے کا ڈھنگ ہی نہیں تو پھر بحث کیسی؟؟فلاں ملاں نے یہ لکھا فلاں نے یہ لکھا۔۔۔۔جب آپ کوئی حدیث شریف پیش کرتے ہیں تو اس کے متن،راویوں کے حالات ،ان پر کی گئی جرح اور تعدیل سب کو مد نظر رکھنا ہوتا ہے۔پہلے آپ کچھ پڑھ سیکھ لیں پھر بحث بھی شوق سے کر لینا۔۔۔ اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Äśïm Ĵävëđ Äśïm مراسلہ: 3 نومبر 2013 Report Share مراسلہ: 3 نومبر 2013 جناب عاصم صاحب جب آپ کو بات کرنے کا ڈھنگ ہی نہیں تو پھر بحث کیسی؟؟فلاں ملاں نے یہ لکھا فلاں نے یہ لکھا۔۔۔۔جب آپ کوئی حدیث شریف پیش کرتے ہیں تو اس کے متن،راویوں کے حالات ،ان پر کی گئی جرح اور تعدیل سب کو مد نظر رکھنا ہوتا ہے۔پہلے آپ کچھ پڑھ سیکھ لیں پھر بحث بھی شوق سے کر لینا۔۔۔ haan janab ap ko kafi ilm hy mujhy pata hy hadees jb wazy alfaaz majood hn aur riwayat b sahi hy ( ya kahoo k sahhih bukhari main zaef aur moazoo riwayat majood hain) ..... ham hadees pesh krty hain aur dawa wazy hota hy aagy sy apni allim ki andhi aqeedat ki base pr baat code kr dety hain aur khush ho jaty hn ham ne jawab dy dia hy ...... riwayat sy bachny ka hi hal hy ya to riwayat kaho ghalat hy ya sabit kro k likha howa nahi hy jo main ne kaha hy .. اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Qadri Sultani مراسلہ: 3 نومبر 2013 Report Share مراسلہ: 3 نومبر 2013 لو شیعہ جی جواب بھی سن لو اور جواب دو بھی۔۔۔ اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Qadri Sultani مراسلہ: 3 نومبر 2013 Report Share مراسلہ: 3 نومبر 2013 اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
تجویز کردہ جواب
بحث میں حصہ لیں
آپ ابھی پوسٹ کرکے بعد میں رجسٹر ہوسکتے ہیں۔ اگر آپ پہلے سے رجسٹرڈ ہیں تو سائن اِن کریں اور اپنے اکاؤنٹ سے پوسٹ کریں۔
نوٹ: آپ کی پوسٹ ناظم کی اجازت کے بعد نظر آئے گی۔