Sufism786 مراسلہ: 20 جنوری 2013 Report Share مراسلہ: 20 جنوری 2013 (ترمیم شدہ) Dear All Please share All E-Fatawa /Online Fatawa Websites, where our Sunni Brothers/Sisters can get all Islamic Information ....or please share any online Mufti Skype ID where people can add them and could ask direct questions.. if not available anywhere, please make it possible like online-Mufti on Skype etc.. 1) http://www.ziaislami...atawa/index.php 2) .................... JazakAllah Edited 20 جنوری 2013 by Sag-e-Attar Minhaji Sulah Kulli site link removed. اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
سگِ عطار مراسلہ: 20 جنوری 2013 Report Share مراسلہ: 20 جنوری 2013 بسم اللہ الرحمن الرحیمالسلام علیکم براہ کرم کسی بھی سائیٹ کا لنک پوسٹ کریں تو اچھی طرح تسلی کرکے کریں۔ اسلامی محفل پر بدمذہبیت اور صلح کلیت پھیلانے والی سائیٹس کے لنک پوسٹ کرنے کی اجازت نہیں ہے۔ آپ نے جس منھاجی سائیٹ کا لنک پوسٹ کیا وہ مفتری صاحب شیعہ اور سنی لڑکے کے نکاح کے جواب میں لکھتا ہے۔ السلام علیکم میرا سوال یہ ہے کہ شیعہ لڑکی کا سنی لڑکے سے نکاح کون پڑھائے گا؟ کیا دو نکاح ہونگے پہلے شیعہ مولوی اور سنی مولوی پڑھائے گا کیا یہ اسلام میں جائز ہے؟ جواب: نکاح کے لیے لڑکے لڑکی کا عاقل بالغ ہونا اور دو عاقل بالغ مسلمان گواہوں کی موجودگی میں حق مہر کے عوض رضا مندی سے ایجاب و قبول کرنا ضروری ہے۔ اب رہا مسئلہ عقیدے کا، تو انہیں نکاح بھی اپنے عقیدے کے عالم سے پڑھ لینا چاہیے۔ چونکہ قرآن و حدیث اور فقہ کا یہی قانون ہے۔ اس کا آسان سا جواب یہ کہ شیعہ اور سنی کا نکاح ہوتا ہی نہیں۔ مزید تفصیل کے لئے صحیح علمائے اہلسنت کی کتب کا مطالع کریں۔ عقائد کے ساتھ ساتھ کچھ اورسوالات جو میں نے دیکھے ان میں فقہی مسائل کے جوابات بھی غلط دیے ہوئے ہیں۔ نیچے کچھ ویب سائیٹس کے لنک دیے جارہے ہیں۔ ان سے صحیح عقائد و اعمال کے متعلق سوالات کے جوابات لئے جا سکتے ہیں۔ Dar ul Ifta AhleSunnat Nafs-e-Islam Fatwa Section Ask the Mufti (temporary closed but hopefully will resume soon) 1 اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sufism786 مراسلہ: 22 جنوری 2013 Author Report Share مراسلہ: 22 جنوری 2013 بسم اللہ الرحمن الرحیم السلام علیکم Dear what about Mufti abdul Qayyum Hazarvi...... Jazak Allah اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
سگِ عطار مراسلہ: 22 جنوری 2013 Report Share مراسلہ: 22 جنوری 2013 Dear what about Mufti abdul Qayyum Hazarvi...... Jazak Allah Don't mistake Mufti-e-Aazam Pakistan, Khaleefa e Muhadis-e-Aazam Mufti Abdul Qayyum Hazarvi (Rehmatullah aleh) with some minhaji molvi. He (Aleh Rahma) passed away in 2003 while this minhaji is issuing fatwas in 2013. If you believe they're using some fatwas from Mufti-e-Aazam (AlehRahma) books, please post reference from original source. Also do you believe what i quoted above from minhaji site? Marriage between shia and sunni? Do you even know about shia aqaids and ahlesunnah stand about them? or the fatwas issued by Alahazrat ? That kind of answers should be acceptable for deobandi's because of their sheikh ul kull rasheed gangohi but not for us. As i said, you need to check authentic ahlesunnah scholar books. Dr. Tahir is not the one you want to look if you have true ahlesunnah beliefs inside your heart. He crossed every line there ever was and reached new heights of Sullah-e-Kulliat. 2 اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
mzeeshanimtiaz مراسلہ: 23 مارچ 2013 Report Share مراسلہ: 23 مارچ 2013 Sag-e-Attar online written fatwa kaha se liya ja saktaha ? koi aesi website bataei jaha par AHL-E SUNNAT k authentic ulama written fatwa dei اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
SunniDefender مراسلہ: 23 مارچ 2013 Report Share مراسلہ: 23 مارچ 2013 Sag-e-Attar online written fatwa kaha se liya ja saktaha ? koi aesi website bataei jaha par AHL-E SUNNAT k authentic ulama written fatwa dei http://www.trueislam...ers/Answers.htm Ask to Imam http://www.trueislam.info/AskImam/default.aspx اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mustafaye مراسلہ: 23 مارچ 2013 Report Share مراسلہ: 23 مارچ 2013 Sag-e-Attar online written fatwa kaha se liya ja saktaha ? koi aesi website bataei jaha par AHL-E SUNNAT k authentic ulama written fatwa dei Online written fatwa to dawateislami say bhi lia ja sakta hai. Fatwa apki mail main ata hai. اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
mzeeshanimtiaz مراسلہ: 26 مارچ 2013 Report Share مراسلہ: 26 مارچ 2013 Online written fatwa to dawateislami say bhi lia ja sakta hai. Fatwa apki mail main ata hai. dawatelami ki website par jo DarulIfta ki option ha waha par jab bhi jaei tw ye hi likha hua milta ha: There are limited questions to be submited in the service of Dar-ul-Ifta. Today session has been closed, for your additional questions, please wait for the next day. اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mustafaye مراسلہ: 26 مارچ 2013 Report Share مراسلہ: 26 مارچ 2013 dawatelami ki website par jo DarulIfta ki option ha waha par jab bhi jaei tw ye hi likha hua milta ha: There are limited questions to be submited in the service of Dar-ul-Ifta. Today session has been closed, for your additional questions, please wait for the next day. Pata nahi bhai abhi to chal raha hai. http://dawateislami.net/darulifta اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Saleem Qadri مراسلہ: 17 جون 2016 Report Share مراسلہ: 17 جون 2016 mujhe shares (stock exchange) ke karobar ke hawale masla malum karna hai ke ye karobar karna jaiz hai ya nahi aur agar nahi tou meri rehnumai karwaen اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ali Jûțț مراسلہ: 27 مئی 2017 Report Share مراسلہ: 27 مئی 2017 Hum ne May 2014 me court marriage ki thi secretly per jb bt khuli to mere sasural walon ne divorce ka mutalba kia or mjbor kia talaq dene per jb k hmari esi koi niyat ya irada ni tha, taham un logon ne zbrdsti mujh se blank stam paper pe sing or thumb le liye or pta nhi us stam paper pe kya likha wo stamp paper blank tha jb mujh se sign or thumb liye gaye thy to hum mian bv rojo b chahte hen pls rehnumai farmayen koi esa fatwa ho k jis se hum mil jayen Shukriya Jazak Allah !!!!!! اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
فقیرقادری مراسلہ: 27 مئی 2017 Report Share مراسلہ: 27 مئی 2017 15 hours ago, Ali Jûțț said: Hum ne May 2014 me court marriage ki thi secretly per jb bt khuli to mere sasural walon ne divorce ka mutalba kia or mjbor kia talaq dene per jb k hmari esi koi niyat ya irada ni tha, taham un logon ne zbrdsti mujh se blank stam paper pe sing or thumb le liye or pta nhi us stam paper pe kya likha wo stamp paper blank tha jb mujh se sign or thumb liye gaye thy to hum mian bv rojo b chahte hen pls rehnumai farmayen koi esa fatwa ho k jis se hum mil jayen Shukriya Jazak Allah !!!!!! دار الافتاء اہلسنت سے رجوع کریں۔ اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
faizbajwa مراسلہ: 17 اپریل 2018 Report Share مراسلہ: 17 اپریل 2018 Aslam o alailum. agr aik banda apni wife ko mobile sms py 3 baar aik time py ye keh dy k tum meri tarf se farigh ho aur us k baad b kuch din tak dobara keh dy aur us k baad kuch din k baad phir us k samnay b keh dy k me ne tum ko talaq dy de hy 3 baar keh de ................... aur mobile sms py b 3 ya 4 bar ye likh de k me ne aap ko maslin 02/02/18 ko farigh ya talaq dy de hy.................. to is ka sharai kia hokkam hy agr larka us k sath rehna b na chahta ho our larki sath rehnay ki zid karti ho aur prashan b karti ho k me ne aap k sath hi rehna hy lekan larka bilkul b razi na ho....................... to aap plz thori si rehnumai farma dain................. aur is hawalay se fatwa faraham farma dain......... mera email id hy: [email protected] اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
aaftab مراسلہ: 17 اپریل 2018 Report Share مراسلہ: 17 اپریل 2018 (ترمیم شدہ) as salam alaikum faizbajwa aap nechay kay link say numbers daikh kay waha rabta karain yaha koi mufti nahe https://www.dawateislami.net/gallery/11814 baki ulama say yehi suna aur parha hai kay 3 talaq aik saath day di jain jab bhe tu wo 3 talaq he hoti hain is kay baad nikah nahe rahta .. wallah o warasooluhu aalam Edited 17 اپریل 2018 by aaftab اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
aaftab مراسلہ: 17 اپریل 2018 Report Share مراسلہ: 17 اپریل 2018 https://www.facebook.com/muftimuhammadakmalmadani/posts/104158566325175 اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
baber مراسلہ: 19 اپریل 2018 Report Share مراسلہ: 19 اپریل 2018 (ترمیم شدہ) Quote سگِ عطار : اس کا آسان سا جواب یہ کہ شیعہ اور سنی کا نکاح ہوتا ہی نہیں۔ الْيَوْمَ أُحِلَّ لَكُمُ الطَّيِّبَاتُ ۖ وَطَعَامُ الَّذِينَ أُوتُوا الْكِتَابَ حِلٌّ لَّكُمْ وَطَعَامُكُمْ حِلٌّ لَّهُمْ ۖ وَالْمُحْصَنَاتُ مِنَ الْمُؤْمِنَاتِ وَالْمُحْصَنَاتُ مِنَ الَّذِينَ أُوتُوا الْكِتَابَ مِن قَبْلِكُمْ إِذَا آتَيْتُمُوهُنَّ أُجُورَهُنَّ مُحْصِنِينَ غَيْرَ مُسَافِحِينَ وَلَا مُتَّخِذِي أَخْدَانٍ ۗ وَمَن يَكْفُرْ بِالْإِيمَانِ فَقَدْ حَبِطَ عَمَلُهُ وَهُوَ فِي الْآخِرَةِ مِنَ الْخَاسِرِينَ ﴿٥﴾ آج تمہارے لیے سب پاکیزہ چیزیں حلال کر دی گئیں اور اہل کتاب کا کھانا بھی تم کو حلال ہے اور تمہارا کھانا ان کو حلال ہے اور پاک دامن مومن عورتیں اور پاک دامن اہل کتاب عورتیں بھی (حلال ہیں) جبکہ ان کا مہر دے دو۔ اور ان سے عفت قائم رکھنی مقصود ہو نہ کھلی بدکاری کرنی اور نہ چھپی دوستی کرنی اور جو شخص ایمان سے منکر ہوا اس کے عمل ضائع ہو گئے اور وہ آخرت میں نقصان پانے والوں میں ہوگا ۔ Sag-e-Attar Edited 19 اپریل 2018 by baber اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
baber مراسلہ: 20 اپریل 2018 Report Share مراسلہ: 20 اپریل 2018 اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Syed Ahsan Kazmi مراسلہ: 28 اکتوبر 2019 Report Share مراسلہ: 28 اکتوبر 2019 اسلام علیکم کےبعد عرض ہے کہ لقنت والے امام کے پیچھے نماز کا کیا حکم ہے لقنت کی حیثیت کتنی ہو کی جس کی وجہ سے امام جماعت کے قابل نہیں مہربانی فرما کر تفصیلی اور تحریری ہماری رہنمائی فرما کر ہمیں شکریہ کا موقع دیں جزاکم اللہ خیرا والسلام سید احسن الطاف فیضانِ رضا جاری رہےگا انشاءاللہ. اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hira Zameer مراسلہ: 29 اکتوبر 2019 Report Share مراسلہ: 29 اکتوبر 2019 Assalam Alaikum sir kya kiston per car lena jaiz hai? اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raza Asqalani مراسلہ: 29 اکتوبر 2019 Report Share مراسلہ: 29 اکتوبر 2019 (ترمیم شدہ) 6 hours ago, Hira Zameer said: Assalam Alaikum sir kya kiston per car lena jaiz hai? قسطوں پر کار لینا جائز نہیں ہے کیونکہ اس میں سود شامل ہو جاتا ہے۔ واللہ اعلم Edited 29 اکتوبر 2019 by Raza Asqalani اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Syed Kamran Qadri مراسلہ: 30 اکتوبر 2019 Report Share مراسلہ: 30 اکتوبر 2019 21 hours ago, Raza Asqalani said: قسطوں پر کار لینا جائز نہیں ہے کیونکہ اس میں سود شامل ہو جاتا ہے۔ واللہ اعلم سائلہ سے وضاحت لے لیں کہ بینک سے گاڑی قسطوں پر لینی ہے یا عام کسی سے لینی ہے۔صورت متعین کروا لیں کیوںکہ قسطوں پر کاروبار کرنا مطلقا ناجائز نہیں ہے۔ناجائز ہونے کی کچھ صورتیں ہیں اگر وہ صورتیں نہ پائی جائیں تو قسطوں پر کاروبار کرنا اور چیزیں خریدنا جائز ہے۔ اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Syed Kamran Qadri مراسلہ: 30 اکتوبر 2019 Report Share مراسلہ: 30 اکتوبر 2019 On 10/28/2019 at 0:08 PM, Syed Ahsan Kazmi said: اسلام علیکم کےبعد عرض ہے کہ لقنت والے امام کے پیچھے نماز کا کیا حکم ہے لقنت کی حیثیت کتنی ہو کی جس کی وجہ سے امام جماعت کے قابل نہیں مہربانی فرما کر تفصیلی اور تحریری ہماری رہنمائی فرما کر ہمیں شکریہ کا موقع دیں جزاکم اللہ خیرا والسلام سید احسن الطاف فیضانِ رضا جاری رہےگا انشاءاللہ. وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته: اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raza Asqalani مراسلہ: 30 اکتوبر 2019 Report Share مراسلہ: 30 اکتوبر 2019 6 hours ago, Syed Kamran Qadri said: سائلہ سے وضاحت لے لیں کہ بینک سے گاڑی قسطوں پر لینی ہے یا عام کسی سے لینی ہے۔صورت متعین کروا لیں کیوںکہ قسطوں پر کاروبار کرنا مطلقا ناجائز نہیں ہے۔ناجائز ہونے کی کچھ صورتیں ہیں اگر وہ صورتیں نہ پائی جائیں تو قسطوں پر کاروبار کرنا اور چیزیں خریدنا جائز ہے۔ یہاں قسطوں پر کاروبار کرنا نہیں ہے بلکہ قسطوں پرکار لینے کی بات ہے اور عام شو رومز پر قسطوں پر جو ایڈوانس رقم دیتے ہیں وہ اصل کار کی قیمت شمار نہیں کی جاتی بلکہ ایڈوانس کے بعد ہی اس کی رقم شمار کی جاتی ہے اس لیے یہ تو بالکل سود کی صورت ہے کیونکہ اصل قیمت سے زیادہ دے رہے ہیں ۔ باقی دوسری صورت بنک ہیں جو قسطوں پر کار دیتے ہیں اس میں اوپر والی صورت موجود ہوتی اور بنک کے سب کام تقریبا قسطوں والے سود کے ہیں۔ واللہ اعلم اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Syed Kamran Qadri مراسلہ: 31 اکتوبر 2019 Report Share مراسلہ: 31 اکتوبر 2019 19 hours ago, Raza Asqalani said: یہاں قسطوں پر کاروبار کرنا نہیں ہے بلکہ قسطوں پرکار لینے کی بات ہے اور عام شو رومز پر قسطوں پر جو ایڈوانس رقم دیتے ہیں وہ اصل کار کی قیمت شمار نہیں کی جاتی بلکہ ایڈوانس کے بعد ہی اس کی رقم شمار کی جاتی ہے اس لیے یہ تو بالکل سود کی صورت ہے کیونکہ اصل قیمت سے زیادہ دے رہے ہیں ۔ باقی دوسری صورت بنک ہیں جو قسطوں پر کار دیتے ہیں اس میں اوپر والی صورت موجود ہوتی اور بنک کے سب کام تقریبا قسطوں والے سود کے ہیں۔ واللہ اعلم یہ ارشاد فرمائیں کہ یہ جو رقم شو روم والے ایڈوانس میں لیتے ہیں وہ کس مد میں لیتے ہیں؟؟؟ اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raza Asqalani مراسلہ: 31 اکتوبر 2019 Report Share مراسلہ: 31 اکتوبر 2019 4 hours ago, Syed Kamran Qadri said: یہ ارشاد فرمائیں کہ یہ جو رقم شو روم والے ایڈوانس میں لیتے ہیں وہ کس مد میں لیتے ہیں؟؟؟ یہ ان کی شرائظ ہوتی ہیں اقساط کی میرے بھائی ۔ اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
تجویز کردہ جواب
بحث میں حصہ لیں
آپ ابھی پوسٹ کرکے بعد میں رجسٹر ہوسکتے ہیں۔ اگر آپ پہلے سے رجسٹرڈ ہیں تو سائن اِن کریں اور اپنے اکاؤنٹ سے پوسٹ کریں۔
نوٹ: آپ کی پوسٹ ناظم کی اجازت کے بعد نظر آئے گی۔